انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 10 از 12:  « پیشین  1  ...  9  10  11  12  پسین »

دنیای ربات ها


مرد

 
کنترل ربات پخش موسیقی با حرکات دست



محققین کمپانی Corpora يک ربات هوشمند ساخته اند که در خانه حرکت می کند و کارش پخش موسیقی است! جالب تر اینکه این ربات حرکات دست و انگشتان را برای کنترل موسیقی متوجه می شود.


سنسور دوربین های این ربات از نوع استریواسکوپ می باشد. این سنسور ها قادر به تشخيص حرکات دست هستند. تنها کافی است که موسیقی های مورد علاقه خود را در اختيار این ربات قرار دهيد و با حرکات دست و انگشتان خود عملکرد این استريو هوشمند را به دست بگیرید.


برای مثال می توانيد با حرکت دست از ربات بخواهيد که موزيک قبلی را دوباره پخش کند یا موسیقی بعد را از پلی لیست انتخاب کند. اگر با انگشتان خود حرف V را نشان دهید موسيقی را با صدای بلند تر پخش کند و اگر علامت را برعکس کرده و همانند هشت فارسی را به آن نشان دهيد صدا را کم می کند.


اگر هم خسته شديد کافی است کف دست خود را به ربات نشان دهید تا پخش موسيقی را متوقف کند. با حرکت انگشت اشاره به چپ و راست می توانيد در لیست آهنگ ها حرکت کرده و فایل مورد نظر خود را برای پخش انتخاب کنید.


طراحی و پیکر بندی این ربات نیز زیبا است و در زمان پخش هر موزيک یک سری لامپ ال ای دی هم کار نورپردازی را به عهده دارند.

فعلا این ربات به صورت آزمایشی تولید شده اما امیدواریم هر چه زودتر آن را به صورت یک محصول در بازار ملاقات کنیم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
handriod، دست رباتی پیشرفته ژاپنی




یک شرکت ژاپنی به نام ITK می گوید که با ساخت يک دست رباتی، گامی نوين در طراحی دست های رباتیک در جهان برداشته است.


این دست که handriod نام دارد دارای 5 انگشت کاملا متحرک است. معماری ساخت اين دست با نمونه های مشابه قبلی کاملا متفاوت است. در نمونه های کنونی در هر مفصل انگشت برای ایجاد حرکت یک servomotor (موتور فرمان یار) قرار دارد که وجود اين موتورها باعث بالا رفتن وزن مجموعه دست و همچنین قيمت شده است.


اما در مفاصل handriod هیچ موتوری دیده نمی شود و وزن آن نیز تنها 740 گرم است. حرکات این دست توسط يک اپراتور کنترل می شود. به همراه این دست رباتی یک دستکش نیز ارائه می شود که اپراتور دستکش را می پوشد و دست و انگشتان خود را از راه دور حرکت می دهد.


این دست رباتی با الگو برداری از حرکات ماهیچه های دست و انگشتان اپراتور حرکت آن را تقلید می کند. در جداره دستکش سنسور های ویژه ای تعبیه شده است.


از اين دستکش می توان در صنعت و جاهایی که حضور انسان و استفاده از دست هايش خطرناک و حادثه آفرین است، به راحتی استفاده کرد. همچنین تيم طراح معتقد هستند که با توسعه این طرح می توان در پزشکی نیز از آن به عنوان يک اندام پروتز نيز استفاده کرد و عملکرد آن را با امواج و اعصاب مغزی تحت کنترل کاربر درآورد.


این شرکت قرار است تولید تجاری این محصول را تا سال ۲۰۱۳ شروع کند و هر مجموعه را با قيمت ۶۵۰۰ دلار به بازار عرضه کند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ربات حشره نما از پارچه بالا می رود



محققین دانشگاه برکلی ربات کوچکی ساخته اند که ۱۰ سانتیمتر طول و تنها ۱۵ گرم وزن دارد. این ربات می تواند از لباس و پارچه های مختلف با سرعت زیادی به صورت عمودی بالا برود. درست مانند یک حشره که روی لباس تان بالا می رود!

به گفته آنها هر پای این ربات به یک موتور مجزا متصل است و می تواند با سرعت ۱۵ سانتیمتر در ثانیه از پارچه بالا برود. باطری هم در محل دم قرار گرفته که به تعادل کمک می کند.

این روز های توجه بسیاری از سازندگان ربات ها روی ساخت دستگاه هایی است که دارای پا هستند. چرا که آنها می گوید ماشین های دارای پا نسبت به ربات های چرخ دار بهتر عمل می کنند و این قابلیت را دارند که در شرایط ناهموار محیطی حرکت کنند. این ربات حشره نما هم به خوبی این موضوع را نشان می دهد. قاعدتا هیچ رباتی با چرخ نمی تواند به صورت عمود از چیزی مثل پارچه بالا برود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ربات دوچرخه سوار



تا کنون ربات های انسان نمای زیادی ساخته شده که می توانند روی دو پای خود ايستاده و حتی راه بروند. اما رباتی که در تصویر مشاهده می کنيد primer-v2 نام دارد. این یکی جزو دسته ربات های ورزشکار به حساب می آید و گونه از ربات های انسان نما است که می تواند دوچرخه سواری کند.


دکتر Guero محققی از دانشگاه اوساکا، در يک کار گروهی با محققين دانشگاه بوستون موفق به طراحی اين ربات دوچرخه سوار شده است. اين ربات به راحتی می تواند بر روی دوچرخه خودش بنشيند و با حفظ تعادل بدون آنکه تلو تلو بخورد، در مسيری تعیین شده با سرعت 10 کيلومتر بر ساعت حرکت کند. کنترل سرعت و حفظ تعادل آن علاوه بر ژیروسکوپ داخلی آن توسط یک کنترل کننده خارجی نيز امکان پذير است.


دوچرخه اين ربات فاقد ترمز است و او برای متوقف کردن از دو پای خود استفاده می کند. اين ربات صرفا برای عملی کردن بحث تعادل و حرکت ربات ها طراحی شده و هنوز نمی توانیم مطمئن باشیم که بتواند در مسابقه های دوچرخه سواری در آينده به رقابت با انسان بپردازند!


حفظ تعادل برای ما انسان ها به نظر ساده می آید اما واقعیت این است که فرایند بسیار پیچیده ای است که ربات ها هنوز در آن مشکلات زیادی دارند اما با سرعت مشغول آموختن آن هستند و باید منتظر باشیم و ببینیم چه زمانی ربات های انسان نما می توانند از نظر حفظ تعادل به پای انسان برسند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
بالش هوشمندی برای جلوگیری از خروپف



هفته گذشته شهر توکیو شاهد برگزاری نمايشگاه بین المللی رباتیک IREX بود. در بین جمع کثیری از شرکت های سازنده و ربات های مختلف صنعتی، خزنده و حتی خواننده، يک ربات بسيار جالب دیده می شد که آمده بود تا به کسانی کمک کند که در خواب خروپف می کنند.


آنچه که در تصوير مشاهده می کنید ربات آقای دکتر Kabe و تيم طراح از دانشگاه Wasaeda است. اين ربات Jukusui- kun نام دارد که شبیه به یک خرس قطبی فانتزی و نرم طراحی شده است و قرار است به عنوان یک بالش هوشمند جهت جلوگیری از خروپف کردن مورد استفاده قرار گيرد.


عده زيادی از افراد در هنگام خوابیدن به دلایل مختلفی خروپف می کنند. شاید فقط سر و صدای خروپف برای اطرافیان آزار دهنده باشد اما در موارد شدید این یک بیماری به حساب می آید که به خاطر مسدود شدن موقت مسیر تنفسی فرد در هنگام خواب باعث کاهش میزان اکسیژن خون شده و در دراز مدت عوارض خطرناکی به همراه دارد. حالا اگر موقع خواب سرتان را در موقعیت بدی قرار بدهید و خروپف بکنید یک خرس قطبی بیدارتان می کند!


هنگام خواب انگشت دست فردی که سابقه خروپف کردن دارد در چيزی شبیه به یک دستکش فرو می رود و یک دستگاه پالس اکسی متر ميزان اکسیژن موجود در خون فرد را اندازگیری می کند. اطلاعات اندازه گيری شده به يک پایگاه داده که پارامتر های حياتی و همچنين میزان نرمال اکسیژن موجود در خون در آن ذخیره شده، جهت پردازش و مقایسه ارسال می شود.


از طرفی در داخل بدنه اين بالش نيز میکروفونی جهت ثبت و همچنین اندازگيری میزان بلندی صدای خروپف فرد جاسازی شده است. به محض آنکه میزان اکسيژن موجود در خون فرد کاهش يابد، جناب خرس دستش را بلند می کند و با لمس آرام صورت تان به شما هشدار می دهد و شما را وادار می کند که سر خود را در موقعیتی قرار دهید که وضعیت تنفسی مطلوب تری داشته باشید.


نمی دانم که با داشتن چنين بالشی بشود خواب راحتی داشت یا نه. اما کمبود چيزی شبیه به اين خرس سفيد هوشمند در زندگی روزمره برای عده زیادی به شدت احساس می شود!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
یک ابداع ژاپنی دیگر، رباتی برای کار مشترک با انسان ها



صنایع کاوادا یک ربات انسان نما ابداع کرده که به صورت ویژه جهت کار کردن همراه با انسان ها طراحی شده است. این ربات که Nextage نام دارد، شاید اولین نمونه از نوع خود نباشد، اما خصوصیات آن کاملا قابل توجه و تاثیر گذار است و البته مهمتر از همه این که به صورت تجاری هم عرضه گردیده است.

Nextage به یک دوربین استریو سرعت بالا و دو بازو مجهز شده که هر بازو از ۱۲ مفصل تشکیل شده است‫.‬ وقتی یک همکار انسانی به ربات نزدیک می شود، ربات سریعا کار را برای امنیت بیشتر انسان متوقف می کند‫.‬

کاوادا توضیح می دهد که: «ما این ربات ها را تولید کرده ایم که همراه با انسان ها به کار بپردازند. و با آنها در یک محیط کاری مشارکت و همراهی داشته باشند. کارهایی که توسط انسان انجام می شود، شامل جابجایی اجسام بزرگ یا حرکت های خیلی سریع نیست. هدف ما کمک به ربات های صنعتی است تا کارها را همانند انسان ها انجام دهند. لذا انسانها با همکاری ربات ها بسیار خلاقانه تر می توانند عمل کنند.»

به نظر شما با چنین ابداعاتی، باید همانند شعار صنایع کاوادا، منتظر ساخت آینده بهتر باشیم؛ یا در نهایت چیزی شبیه پروژه اسکای نت و فیلم های ترمیناتور انتظارمان را می کشد؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ساخت نخستین کابل انتقال اطلاعات الاستیکی دنیا



یک شرکت ژاپنی به نام Asahi Kasei اولین کابل الکتريکی الاستیکی دنیا را ساخته است. این شرکت با به کارگیری تکنيکی توانسته فيبر نوری را به يک جداره منعطف و الاستيکی بچسباند و این محصول را توليد کند. به این معنی که حالا شما می توانید کابل یو اس بی دوربین تان را اگر کوتاه بود بکشید تا کش بیاید! اما این تازه اول داستان است.


این کابل دیتا می تواند تا 1.5 برابر بیشتر از اندازه معمول خود کشيده و باز شود. اين در حالی است که در زمان کشش همچنان نقل و انتقال دیتا با موفقیت صورت می گيرد و هيچ نوع قطعی ارتباط رخ نمی دهد. قرار است از این محصول در کابل کشی بدنه ربات های انسان نما و تولید پوشاک استفاده شود تا قابليت تحرک در آنها تحت تاثير سیم کشی قرار نگيرد.


جدا از صنعت رباتیک بسيار برای خودمان هم پیش آمده که بخواهيم کابلی را به پريز و يا پورتی برسانيم. اما به دلیل کوتاهی طول کابل مجبور شده ایم از رابط ها کمک بگيريم. اگر از این تکنيک در ساخت کابل های USB، HDMI و ... نیز استفاده شود به نظر می رسد کاربران زيادی مشتریان اين کابل های کششی خواهند بود.


فعلا خبری از جزئیات ساخت این کابل و تکنيک به کار گرفته شده در ساخت آن و همچنين زمان توليد انبوه آن در دسترس نیست. اما می توانید خودتان را برای پوشیدن لباس مرد عنکبوتی از نوع یو اس بی 3.0 آماده کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
اژدهای ابری، عروسک هوشمند آینده




این اژدهای به ظاهر وحشتناک در واقع یک روبات هوشمند است که توسط محققین دانشگاه ام آی تی توسعه داده شده و می تواند از شما به عنوان صاحب خودش چیزهای مختلفی یاد بگیرد. اما این تازه اول ماجرا است. این عروسک هوشمند به یک سیستم پردازش ابری مرکزی متصل است و هر بار که یکی از این ربات ها چیز جدیدی یاد می گیرد این آموزش به بقیه آنها هم منتقل می شود!

این ربات برای کمک به بچه های پیش دبستانی در آموزش زبان طراحی شده و برای این کار از یک تلفن اندرویدی و اپلیکیشن مخصوص جهت کنترل حرکات کمک می گیرد.
robo-dragon_narenji.jpg

در واقع آن چشم های قرمز رنگی که می بینید نمایشگر یک تلفن اندرویدی است! پوشش روی صورت این اژدها باز می شود و شما تلفن تان را در آن قرار می دهید. حالا تلفن شما با اپلیکیشن مخصوص خودش نقش مغز این ربات را بازی می کند و کنترل حرکات آن را به عهده دارد. فعلا به نظر می رسد این ایده بهتر از خرس های اسباب بازی فعلی از عهده آموزش بر می آید.

همانطور که گفته شد، اتصال اپلیکیشن این اژدها به اینترنت و سیستم پردازش ابری مرکزی هم سبب می شود که ربات مرتبا در حال آپدیت و یادگیری نکات جدید باشد.

البته فعلا این رباب اسباب بازی در وضعیت تحقیقاتی است. اما آنها می گویند امیدوارند به زودی آن را با قیمتی کمتر از ۱۰۰۰ دلار وارد بازار کنند. قیمت اش به عنوان یک اسباب بازی کودک گران است، اما باید دید که چقدر در آموزش موفق عمل می کند
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
موس های بی سیم جدید اچ پی: یک بار شارژ کنید، دو سال استفاده کنید



شرکت اچ پی دو موس جدید بی سیم به نام های X5000 و X4000 وارد بازار کرده که می گوید در طول عمر باطری جزو محصولات بی نظیر بازار هستند. کافی است آنها را یک بار شارژ کنید تا بیش از ۲ سال برای شما کار کنند.

مدل X5000 دارای اسکرول لمسی است و با دو باطری قلمی تا دو سال برای شما کار می کند. مدل X4000 طول عمر باطری بیشتری هم دارد و اچ پی می گوید با یک بار شارژ برای شما تا ۳۰ ماه کار می کند. هر دو مدل از طریق امواج بی سیم 2.4GHz و یک گیرنده یو اس بی به کامپیوتر شما متصل می شوند.

حساسیت این موس های لیزری 1600dpi است و برای کارهای روزانه کاملا مناسب به حساب می آیند. وقتی به قیمت هم می رسیم اوضاع خوشحال کننده است. چرا که این دو محصول با قیمت ۲۹ دلار برای مدل X4000 و ۳۹ دلار برای X5000 به بازار ارایه شده اند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
پروژه اختاپوس ایتالیایی: ربات ۱۳ میلیون دلاری با بازوی حساس و منعطف



برخی ارگانیسم های زنده دارای ماهیچه هایی با ساختار و خواص ویژه ای هستند که به آنها اجازه می دهد که میزان سفتی و انعطاف خودشان به شکل ویژه ای کنترل کنند. برای مثال بازوهای اختاپوس دارای چنین قابلیتی است که آن را تبدیل به موجودی ویژه و قدرتمند در دریاها کرده است. و حالا دانشمندان توانسته اند یک بازوی اختاپوسی رباتیک تولید کنند که درون آب به نرمی حرکت پای یک هشت پا، جمع شده و به اجسام خارجی واکنش نشان می دهد.

این بازوی رباتیک اختاپوسی اولین مرحله از یک پروژه ۱۳ میلیون دلاری است که توسط اتحادیه اروپا پشتیبانی می شود و توسط دانشمندان ایتالیایی در ایالت توسکانی این کشور در حال انجام است.

این تیم قصد دارد یک هشت پای رباتیک با هشت بازوی کاملا کاربردی قابل انعطاف تولید کند، که احتمالا تا پایان سال جاری میلادی به اتمام خواهد رسید. این ربات برای ماموریت های نجات زیر دریا قابل استفاده خواهد بود و تکنولوژی به کار رفته در آن، تولید ابزارهای اندوسکوپی و جراحی با تکنولوژی فوق پیشرفته را ممکن می سازد، تا اعمال جراحی درون بدن با راحتی و انعطاف بیشتری توسط ربات ها قابل انجام باشند.

این بازوی رباتی ۴۳ سانتی متر طول داشته و مرکز آن از یک کابل فولادی تشکیل شده که تعدادی کابل نایلونی به آن متصل شده اند. تمام این مجموعه را یک پوست سیلیکونی می پوشاند. این بازو با به کارگیری کابل ها دور اشیاء پیچیده، آنها را در میان گرفته و خود را به دور آنها سفت می کند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 10 از 12:  « پیشین  1  ...  9  10  11  12  پسین » 
کامپیوتر

دنیای ربات ها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA