انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 12 از 12:  « پیشین  1  2  3  ...  10  11  12

دنیای ربات ها


مرد

 
روبو-مار Modsnake، عضو جدید باغ وحش ربات ها



پیش از این درتاپپیک با ربات های شبه حیوان زیادی از جمله ربات-ماهی ، اختاپوس ایتالیایی ۱۳ میلیون دلاری ، سگ-ربات سونی و چیتای آهنین آشنا شده اید. اما ربات جدیدی که به تازگی توسط تیم تحقیقاتی گروه بیو-روبوتیک دانشکده علوم کامپیوتر دانشگاه کارنگی ملون ساخته شده، از همه آنها ترسناک تر به نظر می رسد و وحشت وقوع قیام ماشین ها و ترمیناتور را بیشتر می کند.

این روبو-مار به راحتی خودش را به دور استوانه هایی با اندازه های مختلف می پیچد و همانند یک مار واقعی (و شاید بهتر) بالا می رود و حتی از دست فرد نگه دارنده لوله هم بالا رفته و تا هنگامی که از طریق کامپیوتر خاموش نشود، به حرکتش ادامه می دهد. فکر می کنید اگر روزی این ربات تصمیم بگیرد که از دستور کامپیوتر برای خاموش شدن سر باز زند، چه اتفاقی برای محقق بیچاره خواهد افتاد؟ به گمانم این تیم تحقیقاتی باید علاوه بر جعبه کمک های اولیه و کپسول آتش نشانی، یک اسلحه قوی هم در قفسه آزمایشگاه شان داشته باشند.

تیم تحقیقاتی دانشگاه کارنگی ملون، دلیل الگوبرداری از مارها برای ساخت این ربات را، آزادی عمل بسیار بالای بدن آنها می داند. این آزادی عمل درونی به روبو-مار اجازه می دهد در تمامی نقاطی که انسان ها یا دیگر ماشین های نجات رباتی نمی توانند وارد شوند، به راحتی راه خود را یافته و داخل شود. گفته می شود طرح اولیه این ربات به صورت مودولار و قطعه قطعه بوده که می تواند به راحتی سر هم شود. این حیوان رباتیک به دلیل ساختار ویژه خود، تقریبا با هیچ محدودیت حرکتی روبرو نیست و می تواند بخزد، از موانع صعود کرده و حتی شنا کند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دیوانه‌وارترین، عجیب‌‌ترین و پذیرفتنی‌‌ترین طرح‌های تاریخ برای سفر انسان به مریخ



«همانطور که تمام علاقمندان به فضا می‌دانند، تا 20 سال آینده پای انسان به مریخ خواهد رسید.»

این جمله هیجان‌انگیز در نیم قرن اخیر بارها تکرار شده و البته هنوز به حقیقت نپیوسته. بین سال‌های 1950 تا 2000، ناسا و گروه‌های مستقل بیش از 1000 بررسی دقیق برای مأموریت‌های خدمه‌دار مریخ انجام دادند. با این حال حتی یکی از آنها هم به باروری نهایی نزدیک نشد.

و حالا با وجود مریخ‌نورد «Curiosity» که پیش‌رو در مأموریت‌های بشری است، لااقل می‌توان گفت که مریخ حداقل بر روی کاغذ یک هدف احتمالی برای ناسا باقی خواهد ماند.

رئیس ناسا آقای «چارلز بولدن» بعد از فرود موفقیت‌آمیز «Curiosity» در 5 آگوست گفت: «امروز، چرخ‌های Curiosity شروع کردند به روشن کردن دنباله جای پای بشر بر روی مریخ.» با این وجود، مریخ واقعاً در رادار ناسا قرار ندارد زیرا بعد از ارسال کاوشگر MAVEN در سال 2013 که وظیفه بررسی سیر تحول جوی مریخ را بر عهده خواهد گرفت، ناسا دیگر برنامه خاصی برای سیاره سرخ ندارد.

دیوید پورتری که مورخ و متخصص تاریخچه پروازهای فضایی است می‌گوید: «مطمئناً، الآن هیچ کس درباره فرستادن انسان به مریخ جدی نیست.» با این حال هنوز ایده‌ها آن بیرون در حال شکل گرفتن هستند؛ ایده‌هایی گاه بسیار جاه‌طلبانه، و گاه بسیار غریب و نا مأنوس.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
هواپیمای خودکارمحققان دانشگاه MIT با ردیاب لیزری



اگر شما هم به ربات های پرنده علاقه مند باشید، حتما می دانید که کنترل آنها (مخصوصا در فضاهای بسته) چقدر مشکل است. پس چرا کنترل را به دست خود این ربات ها نسپاریم تا از تماشای پروازشان لذت ببریم.

محققان برنامه Robust Robotics دانشگاه ام آی تی دست به کار تولید یک هواپیمای مدل شده اند که به صورت خودکار و بدون نیاز به ارتباط جی پی اس یا کمک بیرونی، مسیر پر پیچ و خم خود را در مکان های بسته پیدا کرده و با حداکثر سرعت به پرواز در می آید. این ربات پرنده تنها از رادار لیزری، تعدادی سنسور و یک پردازنده اتم اینتل برای شناسایی محیط، تجزیه و تحلیل داده ها و پیدا کردن مسیر استفاده می کند.

این هواپیمای اتوماتیک می تواند به راحتی در شرایط سخت هم مسیر خود را یافته و حتی در مکانی با ارتفاع 2.5 متر مانور جذاب و خیره کننده ای داشته باشد. این هواپیما با شیوه ای شبیه خفاش، از رادار لیزری برای شناسایی محیط و پیدا کردن موانع استفاده می کند و نکته مهم اینجا است که این ردیابی به صورت لحظه ای صورت گرفته و داده های جمع آوری شده برای تعیین مسیر حرکت مورد استفاده قرار می گیرند.

به نظر می رسد که علاوه بر تیم های تجاری و صنعتی، این طرح از هم اکنون نظر گروه های نظامی را هم به خود جذب کرده است. برای مثال اکنون تمامی هواپیماهای جنگی و شناسایی بدون سرنشین ارتشی از راه دور توسط خلبان کنترل می شوند و قابلیت پرواز خودکار را ندارند. اما شاید مهمترین استفاده این سیستم پروازی، در تصویربرداری و کنترل محیط زیست و جمع آوری اطلاعات آب و هوایی باشد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نفس نکشید تا این ربات شما را پیدا نکند


upload picture

این ربات ظاهر چندان جالبی ندارد اما در عوض قابلیت مفیدی دارد. نام اش Cougar20-H است و تخصص اش پیدا کردن آدمیزاد است. در واقع ساخته شده که حضور موجودات زنده و به خصوص انسان را در یک مکان تشخیص دهد. دقت اش در این کار آنقدر زیاد است که می تواند حضور انسان را از پشت دیوارهای بتونی هم تشخیص دهد. یک لپ تاپ هم از راه دور کار کنترل حرکات ربات را انجام میدهد.

احتمالا فیلم RoboCop را به یاد دارید که پلیس آهنین می توانست مکان تروریست ها و گروگان ها را از پشت دیوار تشخیص دهد. حالا این ربات هم قرار است همین امکان را در اختیار برخی تیم های ویژه پلیس و البته آتش نشان ها قرار دهد تا در حوادث بتوانند به سرعت مصدومان را پیدا کنند. بنابراین هم یک وسیله امنیتی و هم یک ربات ناجی محسوب میشود.

این ربات کارش را با استفاده از امواج رادیویی در فرکانس های خاصی انجام میدهد که بر روی فاکتورهای بیومتریک تمرکز دارند. برای مثال در صورتی که موجود زنده ای نفس بکشد این دستگاه حضورش را تشخیص میدهد حتی اگر هیچ حرکتی هم نکند. هدف این است که نیروهای نظامی با داشتن این دستگاه های سبک بدون وارد شدن به یک ساختمان و ریسک جانی بتوانند از حضور افراد در یک مکان مطلع شوند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
روبوتانک میتسوبیشی، عضو جدید ارتش پاکسازی نیروگاهی ژاپن


free image hosting

به نظر می رسد که ژاپنی ها پس از وقوع فاجعه در نیروگاه دایچی در فوکوشیما ،کاملا نگران آینده هستند. لذا به دنبال راه اندازی ارتش رباتی برای کار در شرایط سخت رادیواکتیو هستند. پس از ربات ۴ پای توشیبا اکنون نوبت تانک-ربات کنترل از راه دور میتسوبیشی است که وارد تیم بازرسی نیروگاه های آسیب دیده شود. البته گفته می شود که این تانک میتسوبیشی امکان انجام برخی تعمیرات از راه دور را هم دارد.

MEISTeR یا «ربات تعمیر و نگهداری تجهیزات مجتمع در سیستم رادیو کنترلی» دارای دو بازوی مکانیکی است که هر کدام تا ۷ درجه چرخش و آزادی عمل دارند. این بازوها می توانند برای نگه داری و برش لوله ها مورد استفاده قرار گیرند. این ربات می تواند بارهای سنگین تا ۱۵ کیلوگرم را به راحتی حمل کند و ابزارهایی همچون تبر و دریل را با خود همراه ببرد.

این ربات تقریبا ۴۵۰ کیلوگرم وزن داشته و بر روی ۴ چرخ با سرعت ۲ کیلومتر در ساعت حرکت می کند. این ربات کاملا از راه دور کنترل می شود و به گونه ای مقاوم ساخته شده که در محیط های بسیار خطرناک هم از پس ساعت ها تلاش و فعالیت بر می آید. به امید روزی که در صورت وقوع چنین وقایعی، ارتش ربات ها جایگزین انسان های فداکار (همچون کارکنان نیروگاه اتمی دایچی پس از سونامی) شوند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دارپا و اضافه کردن قابلیت های جدید به سگ-ربات


upload foto

اگر به خاطر داشته باشید قبل از این هم از پروژه های چهارپای دارپا، همچون Little Dog و چیتای آهنین با شما صحبت کرده ایم. اما به نظر می رسد که دارپا تا تولید یک جنگاور رباتیک چهارپا، ول کن معامله نیست. چند روز پیش این موسسه تحقیقاتی اعلام کرد که محققان آن در حال ادامه کار بر روی ربات چهارپای ساخته شده توسط Boston Dynamics هستند تا قابلیت ها و عملکردهای جدیدی را به آن بیفزایند.

دارپا هفته گذشته ویدیوی تازه ای را منتشر کرد که نشان دهنده تجهیز ربات نیمه خودکار LS3 یا چهارپای باربر پشتیبان سربازان (Legged Squad Support System) به برخی توانایی ها و مهارت های تازه است. از این مهارت ها می توان به پیروی و دنبال کردن رهبر تیم با استفاده از دید کامپیوتری و جی پی اس اشاره کرد. در ویدیوی چهار دقیقه ای ادامه مطلب می توانید ببینید که این ربات شبه سگ، آموزگار خود را در یک منطقه تمرین نظامی دنبال می کند.

البته فعال سازی این قابلیت در LS3 چندان کار زیادی نبرده است و تنها امکان پیروی از دستورات صوتی در این ربات گنجانده شده است. ولی نکته جالب اینجا است که آموزگار LS3 می تواند با استفاده از دستورات صوتی با ارتباط بیسیم، این ربات را فعال یا غیر فعال کرده و به حرکت وادارد.

از دیگر مهارت های جدید این سگ-ربات می توان به بهبود حرکات چرخشی، قابلیت مانور در اماکن شهری و راه رفتن دقیق و صحیح در نواحی و زمین های صعب العبور اشاره کرد. این چهارپای رباتی می توانند تا ۱۸۰ کیلو بار را به راحتی از میان دره ها و نهرها و دیگر نواحی پر مخاطره با خود حمل کند.

به نظر شما آینده چنین تحقیقات رباتیکی چه خواهد بود؟ آیا با دستیابی LS3 به سرعت چیتای آهنین، باید منتظر نسل جدیدی از ابزارهای جنگی کشنده باشیم؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
آغاز ماموریت حفاری مریخ نورد Curiosity برای یافتن شواهد وجود آب


photo sharing sites


ناسا امروز اعلام کرد که مریخ نورد کنجکاوی ماموریت جدیدی را جهت سوراخکاری و حفاری سنگ جدیدی برای یافتن شواهد وجود آب در گذشته سیاره سرخ آغاز می کند. با استفاده از سرمته موجود در بازوی رباتی، مریخ نورد راه خود را به درون سنگ های مریخی باز می کند و سپس نمونه های پودر سنگ به دست آمده را در اختیار آزمایشگاه علمی مریخ (MSL) در بخش عقبی خود می گذارد تا به آنالیز آنها بپردازد.

مریخ نورد اکنون در حال طی مسیر خود به سوی مقصد تعیین شده، یعنی صخره John Klein است و تا کنون سفر وی به سوی این نقطه بیش از یک ماه طول کشیده است. همچنین هنوز اطلاع دقیقی از زمان رسیدن Curiosity به مقصد نهایی و آغاز حفاری نداریم. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، ناسا می تواند به یاری نمونه های جمع آوری شده دریابد که آیا منطقه Gale Crater در گذشته توانایی میزبانی زندگی میکروبی را داشته یا خیر.

دانیل لیموندلی یکی از اعضای آزمایشگاه پیشرانه جت ناسا می گوید: «ما در برنامه اولین حفاری Curiosity با احتیاط کامل پیش می رویم. این یک چالش مهم و بزرگ است. این اولین بار است که یک ربات روی مریخ به دریل کاری سنگها برای جمع آوری نمونه می پردازد.» البته دانشمندان از اکنون نتایج مثبتی را برای این حفاری پیش بینی می کنند.

آیا اکنون به لحظه تاریخی زندگی بشر و تایید وجود زندگی (حتی در مقیاس میکروبی) در خارج از کره خاکی نزدیک می شویم؟ یا این هم یک خیال پردازی دیگر از سوی دانشمندان فضایی است؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

ربات نظافتچی برای نمایشگر تبلت و تلفن های هوشمند


image hosting


وقتی نمایشگر تبلت شما کثیف می شود چگونه آن را تمیز می کنید؟ با یک دستمال؟ شاید هم جزو گروه سخت گیر به حساب نمی آیید و دستتان را روی آن می کشید و گاهی اوقات گوشه لباس هم کار تمیز کردن را به خوبی انجام می دهد! اما در طرف دیگر ممکن است آنقدر طرفدار گجت ها باشید که برای این کار هم دنبال یک گجت ویژه بگردید.

یک شرکت اسباب بازی ساز ژاپنی ربات نظافت چی بسیار کوچکی به نام Auto Mee S ساخته است که وظیفه پاک کردن صفحه نمایش تبلت ها و اسمارت فون ها را بر عهده دارد. این گجت سرگرم کننده در کنار ظاهر زیبا و کارکرد جالبش، می تواند کارایی بسیار زیادی هم داشته باشد.

این ربات با ۲ کاغذ چرخان و ۳ تایر در بخش زیرین خود، به خوبی از پس وظیفه پاک کردن اثر انگشت و هر نوع لکه و گرد و خاک از روی صفحه موبایل یا تبلت، هنگام حرکت روی آن بر می آید. Auto Mee S به خوبی می تواند لبه های نمایشگر تبلت و موبایل را تشخیص دهد، لذا هنگام رسیدن به یک انتها دور زده و کار خود را بر روی دیگر بخش های صفحه ادامه می دهد و هیچ گاه از روی آن پایین نمی افتد.

گفته می شود این نظافت چی پرکار برای تمیز کردن یک اسمارت فون به ۴ دقیقه و برای پاک کردن یک تبلت به ۸ دقیقه زمان نیاز دارد! شرکت تولید کننده قصد دارد محصول جذاب خود را از ۸ فروردین در چهار رنگ نارنجی، آبی، سفید و صورتی با قیمت ۱۶ دلار وارد بازار کند. حالا می توانید تبلت تان را روی میز پارک کنید تا یک ربات نظافتچی مشغول تمیز کردن نمایشگر شود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 12 از 12:  « پیشین  1  2  3  ...  10  11  12 
کامپیوتر

دنیای ربات ها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA