انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 1 از 6:  1  2  3  4  5  6  پسین »

جدیدترین لوازم صوتی و تصویری روز


مرد

 
درود
درخواست ایجاد تاپیک جدیدترین لوازم صوتی و تصویری روز رو در تالار کامپیوتر داشتم
مرسی
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سیستم مازولار مکمل دستگاهای ipod2007


photo upload

مژده به دارندگان دستگاه های Ipod مدل های 2007!! از حالا می توانید به کمک یک سیستم ماژولار فایل های صوتی و تصویری خود را با کیفیت 320*240 بسیار جذابتر و زیباتر از قبل مشاهده کنید.myuv shades 301 ipod با داشتن یک عینک زیبا که مجهز به دو عدد گوشی برای دریافت صدا و یک عدد ریموت کنترلر برای تنظیم حجم صدا , کیفیت تصویر و دیگر تغییرات مد نظر احساسی متفاوتتر از همیشه برایتان ایجاد خواهد کرد. جالب آنجاست که این بسته به صورت ماژولار طراحی شده است. به این معنی که می توانید همزمان از کلیه امکانات آن برای داشتن بهترین حجم صدا و کیفیت تصویر استفاده کرده و یا تنها از بخش صوت و تصویر آن استفاده کنید. کافیست 200$ نا قابل داشته باشید تا در اولین فرصت این محصول را خریداری کرده و اوقات فراغت خود را به شیوه ای متفاوت تر سپری کنید!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
Mp3 پلیر ضد آب


upload photo

ابزار ضد آب درسالهای اخیر همه گیر شده اند و هر نوع وسیله ای که فکر کنید به شکل ضد آب در دسترس است. نظر به اینکه اغلب ما موسیقی های مورد علاقه مان را از طریق آی پاد یا انواع دیگر mp3 پلیر گوش می دهیم، آیا توانایی بردن تجربه موسیقیایی مان به درون آب شگفت انگیز نخواهد بود؟ اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند در استخر هم موسیقی گوش دهند، پس باید مشتری حتمی ابزاری باشید که دستگاه پخش موسیقی تان را ضد آب نگه دارد (چیزی شبیه این)

و یا می توانید یک mp3 پلیر کاملا ضد آب - تا عمق 3 متر- خریداری کنید! و اکنون مدیا پلیر قابل حمل ضد آب « uBanana uCan» وارد می شود.

طراحی این ابزار به گونه ای است که به شکل کاملا راحتی در پشت سر قرار می گیرد و البته نیازی به نگرانی در خصوص سیمهای مزاحم نیست. uBanana uCan به آسانی در آب غوطه ور می شود و این قابلیت در مواقعی که شما در آب شیرجه می روید و دستگاه از شما جدا شده و به ته استخر میرود بسیار مناسب به نظر می رسد. عمر باطری این محصول 154 دلاری حدود 15 ساعت است و با حافظه داخلی 1 گیگابایت به بازار عرضه شده
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
iBean:عاشقان بازی و موسیقی راحت بنشینند


photo upload

تا به حال برای gamer ها تعداد زیادی صندلی راحتی به بازار عرضه شده است. من شخصا gamer توانمندی نیستم، اما برایم مهم است که بنشینم و به پیگیری گیک* هایم برسم. صندلی iBean (تولید شرکت L.L. Bean*) با دو بلندگو و یک ساب در دو پهلویش شما را در موسیقی غرق می کند. (این کیسه صدای فراگیری را برای تجربه ای شبیه حضور در کنسرت موسیقی فراهم می آورد!). این صندلی mp3playerها، لپ تاپ ها، دستگاههای پخش دی وی دی و تمامی دستگاه های بازی الکترونیکی را به شکل کاملی پشتیبانی می کند.

با پانل کناری صندلی شما به راحتی به کنترلهای درجه صدا و باس دسترسی خواهید داشت. خانه باید ساکت و آرام باشد ؟! ورودی هدفون هم بر روی این پانل موجود است. این گوی فرو رفته (که با گلوله های پلی استرن پر شده است) با خطوط منحنی و طراحی منحصر به فردش، شما را در آغوش می گیرد. روکش نایلونی پردوام آن به راحتی و با سرعت تمیز می شود.

رنگ های موجود در بازار: قرمز روشن، سیاه، ارغوانی متمایل به زرد، آبی نیروی دریایی (آبی تیره) و فیروزه ای

اندازه: 5/96 در 81 سانتی متر - قیمت: 79 دلار
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
هدفون به شکل خوک


photo hosting

شما حاضرید که چنین هدفون هایی را در گوش خود قرار دهید؟ هدفون به شکل نصف خوک که با سر شنونده کامل میشود! بعضی اوقات ایده هایی را میبینیم که معلوم نیست از چه جور مغزی به وجود آمده. به هر حال این هم در نوع خودش ایده ای است. این هدفون ها در ژاپن با قیمتی حدود 12 دلار عرضه میشوند.

صفحه محصول
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سری جدید پخش کننده های صوتی شرکت کریتیو


upload picture

دو هفته اخیر روز های پر کاری برای طراحان شرکت Creative بوده تا اینکه بالاخره حاصل تلاش خود را با ارائه نسل جدیدی از پخش کننده های صوتی با عنوان ZEN mozaic به طرفداران محصولات خود نشان داد. علاوه بر زیبایی ظاهری و طرح ویژه موزاییک مانند کلید هایش می توان به ویژگی های فنی و کیفی از قبیل صفحه نمایشگر 1.8 اینچی , تنوع حجم حافظه در مقیاس های 2, 4 , 8 گیگا بایتی ,تیونر FM و اسپیکر ظریفی که در داخل آن تعبیه شده است اشاره کرد.

می توانید فایل های صوتی خود را در فرمت های MP3/WMA/WAV از طریق این پخش کننده های فانتزی بشونید.در ضمن از طرف شرکت هم تدابیری برای عمر باتری این محصول اندیشیده شده تا تحت هیچ شرایطی در گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان با محدودیت مواجه نشوید! هر نوبت شارژ باتری قادر است تا 32 ساعت پشتیبانی کار این محصول را بر عهده داشته باشد . همچنین می توانید از Voice recorder موجود در این محصول برای ضبط صدا نیز بهره مند شوید.

قرار است از اوایل آگوست فروش خود را با قیمت 200$ از سنگاپور آغاز کند. نمی دانیم کی به دست ما خواهد رسید؟!اما منتظر می مانیم .
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
باریکترین MP4 دنیا


free picture hosting

شرکت chainavasion امروز ادعا کرد که توانسته باریک ترین mp4 دنیا را از لحاظ ضخامت تولید کند.این محصول با مدل CVSJ-1304 با حجم حافظه داخلی 4 گیگا بایت با ضخامت 4.5 میلیمتر به بازار عرضه شده است. از ویژگی های این محصول می توان به صفحه نمایشگر تمام لمسی 1.8 اینچی با رزولوشن 128*160 و جک های هدفن 2.5 میلیمتری و پورت USB ظریفش اشاره کرد.



شما می توانید کلیه فایل های صوتی خود را که در فرمت های MP3/MP4/WMA/ASF/WAV می باشند با بیت ریت 320 کیلو بایت در ثانیه بشنوید. در ضمن برای مواقع ضروری نیز می توانید از پهنای باند 87.5-108 مگا هرتز نیز برای گوش دادن به رادیو نیز بهره مند شوید. این محصول با قیمت 39.55$ به وفور در بازار یافت می شود. بالاخره گوش دادن به موسیقی مورد علاقه از باریک ترین MP4 موجود در دنیا هم لذتی دارد!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
محصول جدید iriver با صفحه نمایشگر تمام لمسی


upload picture

در نمایشگاه CES شاهد قول و قرار های زیادی از شرکت های حاضر بودیم. از جمله کمپانی iriver که به طرفداران پخش کننده های صوتی و تصویری وعده های زیادی داده بود.فکر کردیم که فراموش کردند اما همین امروز خبر شاهکار جدید این کمپانی را در یک سایت کره ای خواندیم.


محصول جدید کاملا رویایست! بدون هیچ دکمه و کلیدی. صفحه نمایشگر تمام لمسی 3.3 اینچی در ابعاد 272*480 پیکسل از نوع AMOLED , با قابلیت T-DMB TV قرار است محیط زیبایی برای نمایش فایل های صوتی و تصویری شما را ایجاد کند.در ضمن این محصول که با عنوان Spinn قرار است از ماه اگوست در بازار حضور یابد دارای یک مینی slot برای کارت های حافظه از نوع SD نیز می باشد.ضخامت این محصول 10.7 میلیمتر بوده و به راحتی در جیبتان جای میگیرد. جداره خارجی آن از جنس نوعی پلیمر سبک که مخلوطی از فلز و پلاستیک است در نظر گرفته شده .جالبتر آنکه می توانید فایل های مورد علاقه خود را از طریق تکنو لوژی بلو توث با هم سن و سالانش به اشتراک بگذارید.

حجم حافظه 4 گیگا بایتی با قیمت 259$ و 8 گیگا بایتی با قیمت 299$ تخمین زده شد. برای کسانیکه از MP3player ها و گوشی های موبایلشان خسته شده اند تنوع خوبیست.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
اسپیکرهای سونیکام


picture hosting

اگر ویندوز 3.1 و یا میلینیوم را به یاد داشته باشید، احتمالا آیکون صدای ویندوز را در سمت راست و پایین که به شکل 2 بعدی طراحی شده بود به یاد دارید؟ خب، هنگامی که از پهلو به اسپیکرهای سونیکام نگاه کنید، بدلیل شباهت زیاد طراحی شان به آن آیکون، شما را به یاد روزهای خوش گذشته می اندازند.

با استفاده از تکنولوژی NXT اسپیکر آیکون شکل، کیفیت صدای زیبا و جذابی را برای شما به ارمغان می آورد و سابووفر مسطح آنها چنان ضربانی ایجاد می کند که صدای باس آن سینه شما را به ارتعاش و طپش وا می دارد. مطمنئا این اسپیکر فقط برای به رخ کشیدن کار طراحان و پخش موسیقی از کامپیوتر شما ساخته نشده است، زیرا می توانید با کابلهای همراه دستگاه هر نوع دستگاه پرتابل پخش موسیقی را به آن وصل کنید. این دستگاه برنده بعضی جوایز مانند زیباترین طراحی و بهترین صدای اسپیکرهای کامپیوتر شده است. این اسپیکر سه تکه را هم اکنون می توانید به قیمت 108 دلار خریداری کنید. قدرت باس ساب ووفر این اسپیکر طراحی شده در روسیه 15 وات است
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سري جدید واکمن هاي سونی


picture hosting

سری جدید واکمن های سونی که شما عکس بهترین های آنها را اینجا می بینید، توسط سایت نیوزیلند این شرکت معرفی شدند! مدل های جدید که NWZ-E435, NWZ-E436 و NWZ-E438 نامیده شده اند، همگی دارای صفحه نمایش 2 اینچی با کیفیت QVGA هستند. علاوه بر این، این مدلها دارای رادیوی FM، قابلیت پخشMP3، ACC،WMA و PCM خطی و ساعت می باشند. این واکمن ریز اندام 50 گرم وزن و 8.5 میلیمتر طول دارد. این پخش کننده در حجم های 2، 4 و 8 گیگابایتی و در 4 رنگ مختلف عرضه می شود. ظاهرا این پخش کننده ها به خوبی با Windows Media Player و iTunes کار می کنند و همچنین برای مدیریت بهتر فایل ها از قابلیت drag and drop پشتیبانی می کنند. هنوز صحبتی در خصوص قیمت، گستره توزیع و یا تاریخ عرضه این دستگاهها شنیده نشده است.اما ما منتظر این کوچولوهای دوست داشتنی می مانیم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 1 از 6:  1  2  3  4  5  6  پسین » 
کامپیوتر

جدیدترین لوازم صوتی و تصویری روز

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA