انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 2 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

جدیدترین لوازم صوتی و تصویری روز


مرد

 
هد فن یا mp3 player?

می توانیم به جرائت بگوییم که این روزها موبایلها جز همگانی ترین دسته گجت های مورد استفاده هستند. اما از پخش کننده های صوتی نظیر mp3 player ها هم نمی توان غافل بود.آیا تا کنون فکر کرده اید که با به بازار آمدن هد فن های ظریف و کوچک سرنوشت هد فن های گوشی قدیمی بزرگ چه می شود؟ شرکت skullcandy اخیرا در یک طرح جدید توانست یک mp3 player را در یکی از این گوشی ها با ظرافتی زیبا جا سازی کند. حافظه در نظر گرفته شده برای این مجموعه یک SD card 2 گیگا بایتی است که به کمک slot مد نظر می تواند از روی کامپیوتر های شخصی به راحتی از اطلاعات صوتی پر شود. این مجموعه هیچ نوع صفحه نمایشگری ندارد . تنها به کمک دکمه های جهت داری که در اطراف هد فن تعبیه شده می توانید عملکرد این پخش کننده صوتی را کنترل کنید. اما بی شک این هد فن با بقیه متفاوت خواهد بود . گمان نمی کنیم که بتوان طبق روال عادی با استفاده از پورت آن برای دیگر مقاصد استفاده کرد. به دلیل آنکه این محصول هنوز در حد یک طرح است از قیمت تمام شده آن خبری در دسترس نیست.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
اسپیکر مسافرتی نوکیا


4free image uploader

مسافران همیشه عاشق سخت افزارها و گجت های قابل حمل (Portable) هستند. زیرا به راحتی قابل حمل هستند و جای زیادی از کوله پشتی را اشغال نمی کنند. اگر شما خودتان را در این سفر به یک دستگاه پخش موسیقی پرتابل مجهز کرده اید، شاید بهتر باشد این اسپیکر کوچک نوکیا را هم امتحان کنید. اگر تصمیم دارید از این اسپیکر استفاده کنید، فقط آن را به طرف بیرون تا کنید و و کابل صوتی آن را به دستگاه مورد نظر وصل کنید. حال آهنگ های مورد علاقه تان را بدون نیاز به هدفون و با کیفیت استریو بشنوید. کابل همراه این اسپیکر 78 دلاری تقریبا 76 سانتی متر طول دارد و برای 27 ساعت استفاده از این اسپیکر به 4 باطری AAA نیاز دارید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
PMP جدید شرکت Nurian با مدل Avantar F1


up pic

اشتباه نکنید! این یک گوشی موبایل با یک لنز چندین مگا پیکسلی نیست. آنچه که در تصویر مشاهده می کنید پخش کننده صوتی جدید شرکت Nurian می باشد که قرار است با مدل Avantar F1 به زودی به بازار عرضه شود.

محیط نرم افزاری مورد نیاز این PMP از نوع Windows CE 5.0 انتخاب شده و پردازشگر 600MHZ Alchemy Au1250 به پردازش دیتا خواهد پرداخت.هارد درایو این محصول با حجم حافظه 30GB عظیم ترین فضای ممکن را برای فایل های صوتی شما مهیا خواهد کرد. صفحه نمایشگر آن 4.3 اینچ از نوعWQVGA می باشد و از پورت USB و جک های لازم جهت اتصال به Mobile TV نیز بر خوردار است.

می توانید کلیه فایل های صوتی خود را در فر مت های MPEG1/2/4, DivX, XviD, WMV, OGG و MP3 با کیفیتی بالا و باور نکردنی گوش کنید. در کنار تمامی خصوصیات فنی این محصول متا سفانه خبری از قیمت ها داده نشد.واقعازیباست. یک هارمونی غیر قابل توصیف از تکنولوژی و هنر دیده می شود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
وقتی فیلیپس سینمای خانگی را به اندازه یک توپ فوتبال کوچک میکند


where can i host image for free

اصولا سیستم های سینمای خانگی با حجیم بودن و چند قسمتی بودن شناخته میشوند. یک سینمای خانگی جدا از تلویزیون آن معمولا شامل چهار بلندگوی محیطی، یک بلندگوی مرکزی، یک عدد ساب ووفر و یک دستگاه پخش کننده دی وی دی است.

دلیل آن را نمیدانم اما معمولا کسانی که سینمای خانگی میخرند سعی میکنند مدلی را انتخاب کنند که اسپیکر های بزرگ تری داشته باشد تا جلوه بهتری داشته باشد. شاید به این دلیل که بزرگ بودن سینمای خانگی کیفیت بالای اسپیکرها را نشان میدهد. که البته این حرف درستی نیست.


حالا در این میان شرکت فیلیپس یک سیستم سینمای خانگی را با هم مخلوط نموده و آن را به اندازه یک توپ فوتبال فشرده کرده است.

به گفته فیلیپس، این شرکت راه جدیدی پیدا کرده تا تمام یک سینمای خانگی را در یک فضای کوچک جاسازی نماید. این سیستم که CinemaOne نام دارد شامل یک پخش کننده DVD ، 6 عدد اسپیکر، یک ساب ووفر، یک آمپلی فایر پنج کانال و یک داک برای iPod است.

تمام اینها در ابعادی به اندازه 27.3 در 17.2 در 27.3 سانتیمتر گنجانده شده است. که تقریبا در سایز یک توپ فوتبال است. اگر به یک سینمای خانگی معمولی نگاه کنید متوجه میشوید که فقط ساب ووفر آن دو برابر این اندازه است.

به گفته فیلیپس CinemaOne به خوبی از عهده تولید صدا به صورت سیستم سوراند بر می آید و این به دلیل تنظیمات ویژه و زاویه جایگزاری اسپیکر ها است.


من فکر میکنم که اگر این سیستم واقعا از نظر کیفیت صدا بتواند کار سیستم های سینمای خانگی چند قطعه ای را انجام دهد جایگزین بسیار خوبی برای آنها خواهد بود. به خصوص در فضاهای کوچک که امکان نصب سینمای خانگی بزرگ وجود ندارد. ضمن اینکه دردسر نصب و آن همه سیم کشی را هم نخواهیم داشت.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
Zune امروز flash player جدید خود را با 8 گیگا بایت حافظه معرفی کرد


free image hosting

همیشه حجم حافظه برای موسیقی ها و یا عکس های مورد علاقه مان کم می آید! چه حافظه کامپیوتر , چه حافظه گوشی موبایل و چه حافظه فلش درایو ها. 8 گیگا بایت چه طور است؟ فکر نکنم که دیگر کم بیاید.

امروز کمپانی zune نسل جدید flash player خود را با حجم حافظه 8 گیگا بایت به بازار عرضه کرد. این محصول در سه رنگ آبی, نقره ای و مشکی رنگ بندی شده و از FM Tuner جهت استفاده از فرکانس های رادیویی دلخواه نیز بهره مند است. این حجم حافظه 8 گیگا بایتی قابلیت ذخیره 2000 track و 25000عکس و 25 ساعت مداوم ارائه کلیپ های ویدیویی را دارد.از همه مهمتر دارندگان این محصول می توانند به صورت wireless به شبکه های آنلاینی نظیر zune متصل شده و آهنگ های خود را آپدیت کنند. برای کودکان هم سرگرمی دارد. آنها هم می توانند از بازی های نصب شده بر روی این محصول استفاده کنند و کمتر بهانه بگیرند. اما من پیشنهاد می کنم که آنها را از این نکته خبر دار نکنید!

قیمت تمام شده این محصول 149.99$ اعلام شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
پخش کننده های جدید اپل : iPod nano 4G و iPod Touch 2.0


picture hosting

دیشب شرکت اپل در یک کنفرانس خبری محصولات جدید خود را معرفی کرد. iPod nano 4G پخش کننده جدید موسیقی این شرکت است که دیشب رسما معرفی شد. این وسیله که در واقع نسل چهارم از سری آی پاد محسوب میشود باریک ترین آی پاد در میان اعضای خانواده خود است و با حافظه 8 و 16 گیگابایت عرضه خواهد شد.

آی پاد نانو نسل چهارم در 9 رنگ مختلف ارایه میشود. صفحه نمایش آن کمی بزرگ تر شده و به 2 اینچ ارتقا یافته است و دارای طول عمر باطری 24 ساعت برای موسیقی و 4 ساعت برای پخش ویدیو است.

سیستم لیست موسیقی هوشمند جدید هم از امکانات اضافه شده به آی پاد جدید اپل است.

نکته ای که آقای جابز در کنفرانس دیشب بر روی آن تاکید داشت، قابل بازیافت بودن آی پاد جدید است. به گفته آقای جابز در ساخت این آی پاد از پی وی سی استفاده نشده و شیشه به کار رفته در آی پاد نیز فاقد آرسنیک است.

iPod nano 4G با قیمت 149 دلار برای مدل 8 گیگابایتی و 199 دلار برای مدل 16 گیگابایتی فروخته خواهد شد



picture hosting

در کنفرانس دیشب آی پاد تاچ جدیدی هم معرفی شد. آی پاد تاچ پخش کننده موسیقی اپل است که کاملا شبیه آیفون ساخته شده است. iPod touch 2.0 نسبت به مدل قبلی نازک تر و با پشتی آلومینیومی عرضه میشود.

دکمه جدید کنترل صدا و اسپیکر داخلی جدید از امکانات اضافه شده محسوب میشوند.

امکان جالب دیگر اضافه شدن یک رسیور Nike+ است. از طریق این رسیور هنگام دویدن سرعت و مسافت طی شده بر روی آی پاد تاچ نمایش داده میشود. البته برای استفاده از این رسیور باید کفش مخصوص نایک را هم داشته باشید.

طول عمر باطری آی پاد تاچ نسخه دوم به 36 ساعت در حالت پخش موسیقی و 6 ساعت برای پخش ویدیو افزایش پیدا کرده است.

چه خبر از قیمت؟ 199 دلار برای 8 گیگابایتی
299 دلار برای 16 گیگابایتی
و 399 دلار برای مدل 32 گیگابایتی
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
فکر می کنید اولین MP3 Player دنیا چه شکلی بوده است؟


upload photo

آیا می دانید که MPMan F10 اولین دستگاه MP3 Player دنیا بوده است؟ این دستگاه در سال 1998 با قیمت 250 دلار توسط شرکت سیستم های اطلاعاتی SaeHan به بازار عرضه شد.

نکته جالب این است که این دستگاه پخش موسیقی دیجیتال تنها 32 مگابایت گنجایش داشته است. با توجه به اینکه هر دقیقه موسیقی به تقریبا 1 مگابایت حجم دارد، این پخش کننده قادر به نگهداری 8 آهنگ 4 دقیقه ای بوده است خب البته اگر کسی کمی اهل ولخرجی بود می توانست به صورت سفارشی حجم آن را تا 64 مگابایت افزایش دهد!

در مورد ابعاد این پدربزرگ چه حدس می زنید: 91 میلیمتر ارتفاع و 70 میلیمتر عرض و 16.5 میلیمتر ضخامت! با این ابعاد تنها کمی از یک واکمن نوار کاست کوچکتر بوده است.

خب اگر خواستید برای بابابزرگ جشن تولد بگیرید، MPMan مارس 2009 یازده ساله می شود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سری جدید PMP های شرکت Cowon


photo hosting

در طول روز با چه گجتی به موسیقی مورد علاقه خود گوش میدهید؟ موبایل , mp3 player , کامیپوتر رومیزی و یا شاید هم با PMP ؟

اگر از نسل PMP ها استفاده میکنید نشان می دهید که بسیار خوش سلیقه و به روز هستید و به کیفیت موسیقی در زمان پخش اهمیت میدهید. PMP های نیز مجال رشد یافته و امروز شاهد بودیم که شرکت Cowon مشخصات محصول جدید خود را با مدل O2 PMP اینگونه معرفی کرد:

قابلیت پخش فایل های صوتی در فرمت هایMP3, OGG FLAC, AAC, WMA, DivX, MPEG4

نمایشگر 4.3 اینچی از نوع لمسی

ورودی لازم جهت استفاده از کارت حافظه SDHC

اسپیکر داخلی

خروجی لازم جهت استفاده از پورت های TV

18 ساعت پشتیبانی باتری جهت پخش فایل صوتی و 8 ساعت جهت پخش فایل تصویری

این محصول در حجم های حافظه 8, 16,32 گیگا بایت ساخته شده و از 13 اکتبر فروش خود را از کره شمالی آغاز خواهد کرد.بر چسب قیمت ها بسته به حجم حافظه از 224$ تا 305$ متغیر خواهد بود. پس تعجب نکنید!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
پخش کننده های صوتی دو قلو ویژه کسانی که همه چیز را با هم تقسیم می کنند


instant image upload and sharing without account

این Mp3 player های زیبا که از دو قسمت مجزا تشکیل شده اند، به نحوی طراحی شده اند که وقتی به هم متصل شوند، به عنوان یک واحد عمل می کنند. در این حالت می توانید آن را به کامپیوترتان وصل نمایید و آهنگهای مورد علاقه خود و شریکتان را روی آن بریزید. پس از آن، وقتی آنها را از هم جدا کنید در واقع دو پخش کننده موسیقی مجزا دارید که یک Play list را پخش می کنند. به این صورت شما و شریکتان همزمان می توانید به موسیقی های مشترکی گوش کنید در حالی که در کنار یکدیگر نیستید. لازم به ذکر است که این تکنولوژی هنوز در حد ایده است و به مرحله عمل در نیامده است. ولی در هر حال از نظر من داشتن چنین Mp3 player ی خیلی رومانتیک است!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
پخش کننده Mp4 و ساعت مچی تانکو



شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که ساعت های مچی خودمان را باز کنیم و به کناری بگذاریم و به دنبال جایگزینی متفاوت تر برایش بگردیم.

شرکت Thanko جدید ترین مدل MP4 خود را در طرحی شبیه به یک ساعت مچی به بازار عرضه کرد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید , صفحه نمایشگر 1.8 اینچی با رزولوشن 128*160 پیکسل در بین یک بند چرمی زیبا جا سازی شده است.

این محصول در کنار نمایش زمان قادر است به نمایش فایل های صوتی و تصویری در فرمت های MP3,WMA,AVI,JPG بپردازد.در ضمن یک مینی پورت USB نیز برای اتصال به لپ تاپها و یا کامپیوتر های رومیزی به جهت تبادل اطلاعات آن در نظر گرفته شده است. حجم 4 گیگا بایت حافظه داخلی این محصول, فایل های شما را ميزباني می کند.از همه مهمتر آنکه می توانید به کمک دوربین VGA آن , به عکس برداری یا فیلم برداری بپردازید. اگر در ژاپن هستید می توانید تنها با پرداخت مبلغی معادل با 163$ این محصول را خریداری کنید.

حالا دیگر اگر کسی ساعت ها به ساعت مچی خود خیره شد می توانیم حدس بزنیم که چه چیز را نگاه می کند؟!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 2 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
کامپیوتر

جدیدترین لوازم صوتی و تصویری روز

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA