انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 3 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

جدیدترین لوازم صوتی و تصویری روز


مرد

 
واکمن NWZ-X1000 سونی با نمایشگر تمام لمسی معرفی شد


up pic

سونی در نمایشگاه CES امسال از WALKMAN خود با نمایشگر تمام لمسی پرده برداری کرد.

با محصول جدید سونی آشنا شوید.WalkmanNWZ-X1000 با خصلت های گجتی تمام عیار به جمع پخش کننده های صوتی موجود در نمایشگاه امسال پیوست. صفحه نمایشگر 3 اینچی از نوع AMOLED برای این محصول در نظر گرفته شده است. علت این انتخاب داشتن توان مصرفی کمتر و کیفیت بالاتر نسبت به نمایشگر های LCD می باشد. ظاهرا تلاش های سونی در زمینه ایجاد بستر مخابراتی بی سیم به نتیجه رسیده و محصول جدید خود را با قابلیت استفاده از WiFi به بازار عرضه کرده است.

این محصول با دو حجم حافظه 16 و 32 گیگا بایت به بازار عرضه خواهد شد.به گفته سخنگوی تیم سونی , در این محصول تدابیر سخت افزاری ویژه ای برای کاهش نویز و همچنین امکان بر قرای ارتباط با انواع MP3 PLAYER ها نیز در نظر گرفته شده است. از زمان تولید انبوه این محصول خبری در دسترس نیست. اما سونی قول داده است که این محصول را با قیمتی در حدود 400$ به دست مشتریان برساند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
پاناسونيک اولین Blu-ray Player قابل حمل دنيا را معرفي کرد


upload picture

بالاخره پاناسونيک اولين Blu-ray player قابل حمل را طراحي کرد و محصول خود را با مدلB15 -DMP روانه نمايشگاه امسال کرد.


این محصول قادر است که فايل های موجود بر روی ديسک های بلو ری را با کيفيت 1080p به نمایش بگذارد.


ظاهر زیبای اين محصول و منحصر به فرد بودنش در بين دیگر محصولات کاملا ملموس بود. هنوز خبري از قيمت تمام شده این محصول و زمان ورود آن به بازار منتشر نشده است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
Blu-ray player جدید سامسونگ، باریک و زیبا


keep photos online

این دستگاه قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد و ضخامت ان تنها 1.5 اینچ است. سایت Engadget آنرا با عنوان باریک ترین Blu-ray player جهان معرفی کرده است. ظاهر بسیار شکیل را می توان به عنوان اصلی ترین امتیاز آن عنوان کرد. علاوه بر 1GB حافظه داخلی، دستگاه امکان اتصال از طریق پورت USB2 را نیز به شما داده شده است. خروجی های دیگری برای استفاده از تکنولوزی های Dolby Digital Plus و Dolby TrueHD, DTS-HD HR/MA decoding نیز برایتان فراهم است.


این دستگاه همچنین قابلیت کار با تکنولوژی BD-Live را دارد. BD-LIVE تکنولوژی شرکت سونی است که این امکان را به شما می دهد که با اتصال به اینترنت و دانلود فیلم، به صورت مستقیم و هم زمان از طریق دستگاه آنرا مشاهده کنید. این دستگاه در نیمه ی اول سال جاری وارد بازار خواهد شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
تولدت مبارک: CD سی ساله شد


4free image uploader

امروز از زمانی که سی دی برای نخستین بار توسط شرکت فیلیپس اختراع شد 30 سال گذشته است. سال 1979 بود که این شرکت اختراع جدید خود را معرفی کرد و کمی بعد با همکاری شرکت سونی به توسعه فرمت ها و تولید آن پرداخت. در ابتدا CD برای پخش موسیقی به کار می رفت. در سال 1982 بود که نخستین آلبوم موسیقی بر روی سی دی و در ژاپن منتشر شد. و اولین پخش کننده، توسط سونی عرضه شد.


یک سال بعد بود که سی دی صنعت موسیقی را متحول کرد. یکی از دلایل اصلی موفقیت سی دی فروش آلبوم های گروه «بیتل» بر روی آنها بود. پس از آن با ارایه فرمت های مختلف بر روی این دیسک ها روز به روز بر فروش آنها افزوده شد.
نمی دانم که سی دی دقیقا از چه سالی وارد ایران شده است. عمر این لوح فشرده رو به پایان است. با وجود کاهش شدید قیمت، در سال 2008 فروش سی دی بیست درصد افت داشته است. اما آنقدر تاثیر گذار بوده که هم اکنون بعضی ها DVD را سی دی می نامند! و برای این دو تفاوتی قایل نیستند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
اپل نسل سوم iPod Suffle را ارائه کرد


temp img uploader

باز هم یکی دیگر از شایعاتی که درمورد اپل شنیده می شد، به حقیقت پیوست و اپل بالاخره خیلی بی سرو صدا نسل سوم iPod Shuffle را معرفی کرد. این آی پاد با قیمت 80 دلار و حجم 4 گیگابایت توانایی نگه داری بیش از 1000 آهنگ را دارد و در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه می شود.

ویژگی بارز این آی پاد برنامه ویژه VoiceOver آن است که به 14 زبان مختلف، نام آهنگ ها، لیست آهنگ و نام آلبوم را برایتان می خواند. زبانهای پشتیبانی شده عبارتند از: انگلیسی، چکی، هلندی، آلمانی، فرانسوی، یونانی، ایتالیایی، ژاپنی، پینی، لهستانی، پورتوریگویی، اسپانیایی، سوئدی و ترکی.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
iPod Shuffle نسل سوم با 22 دلار تولید می گردد


photo upload

طبق گزارش سایت iSuppli، آی پاد شافل نسل سوم شرکت اپل که با قیمت 79 دلار به فروش می رسد؛ برای این شرکت تنها 21.77 دلار هزینه تولید و بسته بندی در بر دارد.


چیپ پردازنده مرکزی (سامسونگ): 5.98 دلار
حافظه فلش 4 گیگابایتی (سامسونگ): 6 دلار
باتری لیتیوم یون (که کوچکترین باتری تجاری موجود است): 1.20 دلار
خازن ها و مقاومت ها: هر کدام کمتر از یک سنت


هزینه هدفون و بدنه این آی پاد دقیقا مشخص نیست، اما به نظر می رسد که نیمی از هزینه تولید Shuffle را به خودشان اختصاص می دهند. با این تفاصیل، قیمت تولید iPod Shuffle تنها 28 درصد قیمت فروش آن است و شافل نسل سه پر سود ترین آی پادی است که شرکت اپل تا به حال تولید کرده است. البته این نکته را نباید فراموش کرد که سایت isuppli هزینه های تجاری این محصول (از قبیل بازاریابی و واحد توسعه و تحقیق) را به حساب نیاورده است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
Mp3Player ضد آب، شنا را دلپذیرتر می کند


temporary image hosting

این وسیله عجیب و غریب که روی سر این آقا نصب شده است، یک Mp3Player ضد آب جدید است که توسط شرکت Speedo برای شناگرها تولید شده است. از این به بعد در استخر و زیر آب هم می توانید به موسیقی دلخواهتان گوش کنید.


شرکت اسپیدو جزو شناخته شده ترین شرکت هایی است که به تولید تجهیزات حرفه ورزش شنا می پردازد. حالا به این فکر افتاده که تجهیزات جانبی برای ورزش شنا را هم تولید کند. این پخش کننده موسیقی ضد آب هم از همین دست محسوب می شود.

ورزش شنا خود به اندازه کافی لذت بخش هست. و من شخصا ترجیح می دهم در سکوت شنا کنم تا آرامش داشته باشم. اما برای شناگرهای حرفه ای موسیقی در حین شنا کردن می تواند یکی از عوامل موثر در پیشرفت و بالابردن انگیزه برای ورزش باشد. این Mp3Player دوگیگا بایتی به نام کامل Speedo LZR Racer با قیمت 130 دلار، فعلا در ژاپن به فروش می رسد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
معرفی رسمی Zune HD: وبگردی چند لمسی، صفحه OLED و ویدئوی HD


free image hosting

بعد از مدتها شایعه پردازی، بالاخره معلوم شد که Zune HD واقعیت دارد. امروز مایکروسافت این محصول را رسما معرفی کرد و زمان ورودش به بازار را پاییز امسال اعلام کرد.


از مهمترین ویژگی های این Zune جدید می توان به قابلیت پخش فایلهای ویدئویی HD و صفحه نمایش 3.3 اینچی OLED آن با رزولوشن 480x272 اشاره کرد. صفحه نمایش چند لمسی Zune HD به همراه مرورگر وب سفارشی شده بر پایه IE، وب گردی را برایتان بسیار آسان می سازد. البته این دستگاه پخش کننده موسیقی دارای امکان اتصال اینترنتیWi-Fi هم است.


زون همچنین شامل امکاناتی چون دریافت کننده رادیویی HD و خروجی HD با کیفیت 720P خواهد بود. گفته می شود Zune HD که اولین پخش کننده موسیقی با گیرنده رادیوی HD است، قرار است با دستگاه های XBOX مایکروسافت هم سازگاری داشته باشد. باید منتظر ماند و دید که این PMP با صفحه واید اسکرین 16:9 می تواند در بازار رقابت حریف iPod Touch شود؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سی دی پلیر خورشیدی


instant image upload and sharing without account

به نظر شما با وجود پيشرفت تکنولوژی و به بازار آمدن انواع MP3 Player ها و گوشیهای تلفن همراه کارامد آیا هنوز کسی برروی اين کره خاکی زندگی ميکند که برای خريد یک سی دی پلير روانه فروشگاها شود؟!


حالا اگر هنوز سليقه کسی با خرید سی دی پلير مطابقت داشته باشد می تواند برای بهينه شدن و اصلاح الگوی مصرف انرژی، یک سی دی پلير خورشیدی خريداری کند.


آنچه که در تصویر مشاهده میکنید يک سی دی پلیر خورشيدی است. در پایه افقی آن يک عدد باتری لیتیمیمی قابل شارژ جاسازی شده است. اگر اين سی دی پلیر را برای 4 تا 5 ساعت مقابل تابش نور خورشید قرار دهید، می تواند انرژی لازم برای 10 ساعت کار مداوم در خود ذخیره کند.


شما می توانید کليه فایل های موسیقی خود را که در فرمت mp3 هستند بر روی سی دی ذخیره کرده و با سی دی پلیر خورشيدی خود در یک روز آفتاب ی به یک پيک نيک بروید. البته بايد برای خريدش 137$ ناقابل نیز بپردازيد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
تخت خواب ورزشی مجهز به اسپیکر


anonymous image hosting

کافی است که 220$ ناقابل را بپردازید و تخت خواب ويژه اتاق خواب او را خريداری کنید. تاج اين تخت خواب ویژه مجهز به دو عدد اسپيکر است. یک جيب نیز در جداره عمودی آن تعبيه شده تا بتوان mp3 پلیر و یا گوشی موبایل را که فايل های موسيقی بر روی آن ذخيره شده اند در آن گذاشت.


این تخت خواب در رنگها و ظاهری شبیه توپ فوتبال, بیس بال و همچنين بسکتبال تهيه شده است تا بتواند سلیقه ورزشی نوجوان ها را نيز پوشش دهد.


از همه مهمتر با داشتن این تخت خواب می توانید نوجوان خود را صبح زود با موههایی که از شنيدن یک صدای بلند سيخ شده اند بیدار کرده و او را روانه مدرسه کنید!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 3 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
کامپیوتر

جدیدترین لوازم صوتی و تصویری روز

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA