انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 7 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

نمایشگرها


مرد

 
پاناسونیک NeoPDP:باریک ترین تلويزيون پلاسمای جهان



اناسونیک با تولید این تلویزیون پلاسما، فقط با یکی دو میلیمتر اختلاف از تنها رقیب خود - پایونیر- جلو افتاد و نازکترین پلاسمای جهان را با ضخامت تقریبی 8 میلیمتر تولید کرد. رکورد دار قبلی این محصول پایونیر با پلاسمای 9 میلیمتری بوده است. البته این پلاسما نسبت به هم رده های قدیمی تر خود در پاناسونیک 33 درصد انرژی بیشتری مصرف می کند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سامسونگ و انجمن OLED صفحه نمایش انعطاف پذیر خود را به نمایش گذاشتند



شرکت سامسونگ و انجمن OLED با همکاری یکدیگر نمایش کوچکی را ترتیب دادند تا با معرفی نمایشگر تاشو بازدید کنندگان را شگفت زده کنند. این صفحه نمایشگراز نوع OLED است.وبرای اثبات کارایی برای بازدیدکنندگان، آن را بر روی یک دستگاه موبایل بزرگ سامسونگ نصب کردند. تصویری که می بینید مربوط به یک دستگاه نمایشی است. در این مورد که کمپانی سامسونگ قصد تولید چنین محصولی را ندارد هیچ شکی نیست اما این نمایش نوید دهنده ی روزهای خوبی است که نمایشگر های تاشو مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ویدیو پروژکتور SX800 کانن با روشنایی 3000 لومن



ویدیو پروژکتوری که کانن امروز در نمایشگاه CES معرفی کرد از نظر رزلولیشن بهترین محسوب نمی شود اما از نظر نور بهترین است. احتمالا شما هم با مشکل کم رنگی تصاویر ویدیو پروژکتور ها در محیط های روشن مواجه شده اید. ویدیو پروژکتور SX800 تقریبا از پس هر نوری بر میاید و با 3000 لومن روشنایی حتی در محیط های پر نور هم می توانید تصویر واضح و پر رنگی داشته باشید.

مشخصات فنی دیگر شامل کنتراست 900:1 و پنل LCD از نوع LCoS reflective است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
کی تا به حال روی یک تلویزیون 269 اینچ با Xbox 360 بازی کرده؟



تا به حال معمولا همیشه تلویزیون های بزرگ کیفیت و رزولوشن پایینی داشتند و تلویزیون های با رزولوشن بالا کوچک بوده اند، اما به نظر می رسد پاناسونیک برای اولین بار هر دو این خصوصیات را در یک محصول جمع کرده است. البته پاناسونیک مدتی است که دورخیز خوبی را برای تسخیر بازار پلاسما برداشته است، هنوز مدت زمان زیادی از نمایشگاه CES2009 نگذشته و احتمالا باریک ترین تلویزیون پلاسمای جهان را هم به خاطر دارید؟ حال دوباره پاناسونیک خبرساز شده است:



مثل اینکه هفته گذشته برای نویسندگان گیزمودو هفته خوبی بوده است! آدام فروسی طی این هفته Xbox 360 را به بزرگترین و با کیفیت ترین صفحه نمایش دنیا وصل کرده است و مشغول بازی شده است. این صفحه نمایش نتبجه کنار هم قرار گرفتن دو پلاسمای 150 اینچ پاناسونیک بوده، پس از سر هم کردن این دو نمایشگر، صفحه با بیش از 3.4 متر ارتفاع و 36.6 متر طول به دست آمده است. خب، گاهی اوقات یک تلویزیون 150 اینچ هم می تواند تبدیل به اسباب بازی شود.



آدام این کار را طی شرکت در برنامه Bleep Bloop که توسط سایت کالج هامور برگزار شده بود انجام داده و این فرصت را یکی از خوش شانسی های زندگی اش می داند. ظاهرا بعد از یک بخش کاری سخت نوبت به تست تلویزیون های 103 اینچ و 150 اینچ رسیده است و آدام هم که خود را خبره بازی های ویدئویی می داند موقعیت را غنیمت شمرده است و با سر هم کردن چند دستگاه Xbox به صورت موازی، امکان یک بازی چند نفره را با این صفحه نمایش برای خود و دوستانش فراهم آورده است.

اگر شما جای آدام بودید ترجیح می دادید کدام بازی را با این ابزارها انجام دهید؟ Call of Duty 4 را انتخاب می کردید یا Need For Speed Undrcover ؟ من که مطمئنا Prototype را انتخاب می کردم!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
خروج Pioneer از بازار تلويزيون


يک خبر بد برای طرفداران تلويزيون های پلاسماي پايونير. بعد از شایعات فراوان، سرانجام اين شرکت رسما اعلام کرد که از بازار ساخت تلويزون خارج مي شود و قصد دارد که روي صنعت صدا تمرکز کند.

نزديک به يک و نيم میلیارد دلار ضرر مالي باعث شده پایونیر اعلام کند که خط توليد تلويزيون های خود را تا ماه مارس سال 2010 به طور کامل متوقف خواهد کرد.


اگر قصد خريد تلویزون جديد دارید بهتر است که نام پايونير را از لیست خريد خود حذف کنید. اما اگر براي اتومبیل تان ديسک پلیر جديد می خريد، قطعا پایونیر جزو گزینه هاي مهم خواهد بود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
با ساندویچ چيز برگر مانيتور خود را تمیز کنيد



استفاده از آستين لباسها و یا کمی بهداشتي تر دستمال کاغذی براي پاک کردن گرد و غبار از صفحه نمايشگر لپ تاپ و يا کامپیوتر هاي رومیزی رواج دارد. تا کنون مانيتور خود را با يک شیرینی يا شکلات و یا يک ساندویچ چيز برگر خوشمزه مهمان کرده ايد؟



طراحان خوش ذوق ژاپنی با ارائه ایده هايي جدید پاک کردن سطوح نمایشگر ها را کمي با نمک تر از متد های مرسوم کرده اند. این طراحان قطعات ابری را در شکل هایی نظير یک ساندويچ چیز برگر , انواع شکلات ها و شيريني دونات ایجاد کرده اند. کافي است که از مانيتور خود بپرسيد که ميل به خوردن چه چيز دارد؟



بزرگتین قطعه ابری این ساندویچ چيز برگر است که به دلیل داشتن سطوح ابري متعدد در زدودن گرد و غبار از مانيتور بهتر عمل مي کند.
کوچکترین قطعه نیز اين شیرینی دونات است که می توانيد از آن برای زدودن گرد و غبار از صفحه نمايشگر موبایل و یا انواع پخش کننده های صوتي جیبی تان استفاده کنيد.

از قیمت اين قطعه ابر های خوشمزه خبری در دسترس نبود. اما نباید گران باشند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
رونمایی از نخستین نمایشگر بیسیم دنیا توسط ASUS



سرانجام موج بی سیم شدن تمام ارتباطات به مانیتورها هم رسید. دیشب در نمایشگاه Cebit 2009 شرکت Asus از نخستین نمایشگر بی سیم دنیا پرده پرداری کرد. امکانی که خیلی ها منتظر رسیدنش به بازار هستند. این شرکت اعلام کرده که این مانیتور هنوز مدل و تاریخ ارایه ندارد. و علت نشان دادن آن در نمایشگاه این بوده که اعلام کند که LCD های بی سیم در راه هستند و در آینده نزدیک وارد بازار خواهند شد.


Asus گفته که هنوز در حال کار بر روی پروتکل های بی سیم است تا از میان آنها یکی را برای مانیتورهای بی سیم انتخاب کند.
اما از این ها که بگذریم در دمویی که نشان داده شد، هیچ گونه تاخیر یا افت کیفیتی در تصویر مشاهده نشد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
فیلیپس و تکنولوژی OLED: پنجره ای رو به آينده



داشتن یک پنجره و يا پارتیشنی که در طول روز شفاف باشد و در شب از خود نور ساطع کرده و محیط را با نور ملایمی روشن کند انگيزه اصلی تولد ایده اي جدید در ذهن محققين شرکت فيليپس بود.



محققين انجمن تحقیقاتی فيليپس اعلام کردند که به تکنولوژی ساخت پنل شفاف OLED دست یافته اند و طرح اولیه اين ایده را با ارائه یک پنل 12 سانتيمتری در معرض دید قرار دادند. اين پنل تا زمانيکه خاموش باشد شفاف است و همانند يک پنجره شيشه ای معمولی عمل می کند. کافی است که در شب این پنل را روشن کنید. آنگاه می بينيد که همان شيشه معمولی روز به کمک منبع داخلي خود با ساطع کردن نور محیط اطراف خود را نورانی مي سازد.



خوب است بدانید که در تکنولوژي ساخت پنل های OLED از گستردن ترکيب های ارگانيک بر روي لایه هاي نیمه هادي به جهت رسانایی استفاده می کنند.



به گفته سخنگوی تيم تحقیقاتی فيليپس پروژه OLED100 با همکاري چند شرکت فعال اروپایی به منظور توليد این پنل در ابعاد بزرگتر و طولانی تر شدن مدت زمان روشنايي در حال بررسی مي باشد. وی خاطر نشان کرد که در صورت موفقيت این گروه در آينده ای 3 تا 5 ساله می توانيم شاهد حضور دیوارها و پارتيشن های OLED در بازار بوده و در معماری منازل خود از این تکنولوژي فانتزی بهره گیریم.



در حال حاضر بزرگترين مشکل اين تيم، ایجاد محيط ویژه ساخت این پنل است. به گفته طراحان محيط ساخت اين پنل بايستي ایزوله و پاک سازي شده از هر گونه ذره گرد و غبار و معلق در فضا باشد. وجود هر ذره در فضاي ساخت مي تواند پروسه تولید اين محصول را غیر ممکن سازد.



شاید پروژه بعدی فيليپس تبدیل همين دیوارها و پارتیشن هاي OLED به تلویزیون باشد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
اپسون با میز چند لمسی X-Desk وارد رقابت میزهای کار آینده شد



این هم میز قهوه جدید اپسون که با سایز 52 اینچ قهوه شما را به یاد ماندنی می کند. میز X-Desk می تواند با گجت های مختلف مانند تلفن همراه، دوربین دیجیتال و کامپیوتر ارتباط برقرار کند و از طریق آن به نقل و انتقال، مشاهده و کار بر روی فایل های خود بپردازید. صفحه این میز از نوع چند لمسی است و هم زمان چند نفر امکان کار کردن با آن را دارند.

علاوه بر این، میز جدید می تواند از طریق «Smart Tags» تا 16000 شی مختلف را شناسایی کند. برچسب های هوشمند شبیه بارکدی هستند که به یک شی می چسبانید. هنگامی که شی را روی میز قرار می دهید این برچسب با سطح میز ارتباط برقرار می کند و شی مورد نظر شناسایی می شود. برای مثال تصور کنید در یک فروشگاه هستید و یکی از این میز ها در وسط فروشگاه قرار گرفته، شما یک گوشی موبایل جدید انتخاب کرده اید اما می خواهید در مورد آن اطلاعات بیشتری داشته باشید. گوشی را روی میز قرار می دهید و با شناسایی گوشی، میز تمام اطلاعات فنی آن را به شما نشان می دهد.


این میز می تواند از طریق بلوثوت، پنج پورت USB و پورت FireWire با اشیای دور و بر خود ارتباط برقرار کند. مشخصات سخت افزاری اصلی آن شامل پردازشگر2.4گیگاهرتزی اینتل با یک گیگابایت رم و هارد 250 گیگابایتی و رزولیشن 1027 در 768 پیکسل است. البته شرکت اپسون اعلام کرده که بسیاری از مشخصات این میز قابل شخصی سازی شدن برای سفارش دهنده است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
صفحه نمایشگر 98 اینچی در سقف اتاق خواب


where can i host image for free

مراحل ساخت منزل جديد خانم پاتی دنی رو به اتمام بود که ناگهان ايشان تصمیم گرفت که پسر خود را غافلگير و حيرت زده کند. برای همين يک نمایشگر 98 اينچی که در واقع با يک ویدئو پروژکتور NEC تصاویر را نمایش می دهد، برای جاسازی در سقف اتاق پسر نوجوانش، آن هم درست بالای تخت خواب وی سفارش داد.


این مجموعه 136 کیلوگرمی پشت سقف اتاق نصب شده و با زاویه دید گسترده اش از هر نقطه ی اتاق قابل استفاده است و نیازی به دراز کشیدن روی تخت نیست. در ضمن با اتصال اين نمایشگر به لپ تاپ و کنسول بازی، فرزند دلبند خانم دنی می تواند لذت بازی های کامپيوتری را به شیوه ای متفاوت تجربه کند.


جالب اینکه خانه خانم دنی، جزو فینالیست های مسابقه <خانه سال> سایت خانه الکترونیک هم بوده است. همه چيز مهیا است که آب در دل پسر خانم دنی تکان نخورد تا طول روز بتواند به راحتی در تخت خواب خود دراز کشیده و به انجام بازی ها و يا دیدن فيلم های مورد علاقه اش بپردازد. دلتان می خواست جای او بودید؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 7 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
کامپیوتر

نمایشگرها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA