انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 35 از 45:  « پیشین  1  ...  34  35  36  ...  44  45  پسین »

ترفند های كامپیوتری


زن

 
کلیه کلیدهای میانبر در محیط Gmail
یکی از ویژگی های جالبی که گوگل برای سرویس میل خود ، Gmail ، در نظر گرفته است ، امکان استفاده از کلیدهای تک و کلیدهای ترکیبی میانبر توسط کیبورد برای سهولت در دسترسی به قسمتهای مختلف این سرویس میل است. به ویژه پس از آنکه امکان ثبت نام در Gmail بدون دعوت نامه نیز امکان پذیر شد کاربران آن بسیار بیشتر شدند. در این ترفند قصد داریم لیست کامل کلیه کلیدهای تکی و ترکیبی میانبر قابل استفاده در Gmail را به زبان فارسی برای شما معرفی کنیم.

کلیدهای تک:

کلید C: ایجاد Compose. در صورتی که کلید Shift+C را بزنید، پنجره*ی Compose در پنجره*ای جدید باز می*شود.
کلید /: جستجو در ایمیل. در جعبه*ی جستجو با نوشتن کلمه*ای که می*خواهید جستجو کنید.
کلید K: رفتن به قسمت Conversation جدید.
کلید J: رفتن به قسمت Conversation قدیم.
کلید N: ایمیل (پیام) بعدی.
کلید P: ایمیل (پیام) قبلی.
کلید O یا Enter: باز کردن. Conversationهای شما را باز می*کند. حال چه در حالت Expands یا Collapses باشد.
کلید U: بازگشت به لیست Conversation.
کلید Y: آرشیو. آنچه را که در حال دیدن آن هستید را به قسمت آرشیو ایمیل شما می*فرستد.
کلید X: انتخاب Conversation. برای آنکه آن را بخواهید پاک، آرشیو و کارهای از این نوع کنید.
کلید S: ستاره*دار کردن پیام یا Conversation.
کلید *!: گزارش دادن اسپم بودن یک پیام یا Conversation.
کلید R: جواب دادن (Reply) به پیام. در صورتی که کلید Shift+R را بزنید، پنجره*ی جواب دادن در پنجره*ای جدید باز می*شود.
کلید A: جواب دادن به همه (Reply All). در صورتی که از کلیدهای Shift+A استفاده کنید، پنجره*ی Reply All در پنجره*ای جدید باز می*شود.
کلید F: فوروارد کردن. در صورتی که از کلیدهای Shift+F استفاده کنید، پنجره*ی فوروارد در پنجره*ای جدید باز می*شود.
کلید Esc: خارج شدن

کلیدهای ترکیبی:

Tab سپس Enter: فرستادن پیام
Y سپس O: آرشیو کردن Conversation و رفتن به Conversation بعدی.
G سپس A: رفتن به قسمت All Mail
G سپس S: رفتن به قسمت Starred
G سپس C: رفتن به قسمت Contacts
G سپس D: رفتن به قسمت Draft
G سپس I: رفتن به قسمت Inbox
     
  
زن

 
10 کار جالب که شاید با Gmail
به جرأت میتوان گفت پس از سرویس ایمیل یاهو ، اکنون Gmail پرطرفدارترین صندوق پستی الکترونیکی محبوب کاربران است. Gmail با داشتن ظرفیتی تقریبأ نامحدود و نوآوری های مختلف توانسته است امکانات سودمندی را برای استفاده کنندگان فراهم کند. اما Gmail هم بمانند تمامی نرم افزارها و سرویس های اینترنتی دیگر ، قابلیتهای تقریبأ مخفی ای دارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی 10 کار جالب که احتمالأ تاکنون با Gmail خود انجام نمیداد بپردازیم!

۱-سازمان*دهی جلسات و قرارها در جی*میل البته این ویژگی به درد کسانی می*خورد که خیلی از سیستم تقویم گوگل استفاده می*کنند و کارهایشان را با استفاده از آن سازمان*دهی می*کنند.
وقتی یک میل برای شخصی می*فرستید و قراری با او می*گذارید ، می*توانید در خود جی*میل قرار را با کلیک بر روی Add event info سازمان*دهی کنید ، به این ترتیب قرار به صورت خودکار وارد تقویم گوگل شما می*شودو شخص دریافت*کننده میل هم می*تواند به سادگی قرار را وارد تقویم خود کند.

2- چت آفلاین تقریبا مثل یاهو مسنجر می*شود در جی*میل هم برای یک شخص آفلاین گذاشت.

3- جستجوی پیشرفته بسیاری از کاربران جی*میل برای پیدا کردن یک میل خاص از قسمت جستجوی جی*میل استفاده می*کنند. اما کاربران بسیار کمتری از جستجوی پیشرفته جی*میل استفاده می*کنند. جستجوی پبیشرفته می*تواند پیدا کردن میل*ها را بسیار آسان کند ، چرا که می*شود برای مثال جستجو را محدود به میل*های ارسالی فقط یک نفر ، یک بازه زمانی مشخص یا میل*های حاوی پیوست کرد.

4- تذکر به روز شدن گفتگو فرض کنید میل*های زیادی را با فردی رد و بدل کرده*اید و مرتب میل نوشته*اید و پاسخ گرفته*اید ، جی*میل در این طور مواقع میل*ها را در قالب یک گفتگو یا Conversation مرتب می*کند. گاهی وقتی دارید پاسخی برای یک گفتگو می*نویسید ، مخاطب شما میل می*فرستد. در این طور مواقع یک تذکر به روز شدن گفتگو Conversation update notification ظاهر می*شود:

5- لینک*های هوشمند سمت راست جی*میل به صورت خودکار متن میل*ها را پردازش می*کند ، اگر در متن میل به جای خاص و یا به قراری در وقت معینی اشاره شده باشد ، در سمت راست لینک*هایی ظاهر می*شود که کاربر را به سرویس گوگل مپ راهنمایی می*کند تا مکان مورد نظر را ببنید و یا به کار پیشنهاد می*شود که قرار مورد نظر را وارد سرویس تقویم گوگل کند تا فراموش نکند

6- از جی*میل برای موبایل استفاده کنید البته اگر موبایلتان امکان دسترسی به اینترنت را دارد.

7- چرا با چت جواب نمی*دهید؟! برای من بارها پیش آمده که میلی برای یکی از دوستان فرستاده*ام و چون دوستم آنلاین بوده ، بلافاصله پاسخ میل را گرفته*ام. این طور وقت*ها آدم متوجه می*شود که گیرنده میل ، در همان لحظه آنلاین است.

در این طور مواقع اگر مجددا با شخص مورد نظر مجددا کار داشتیم بهتر است به جای رد و بدل کردن میل به صورت عادی در قالب چت به گفتگو با وی بپردازیم : replying by chat


8- ابزار یا گجت جی*میل را به صفحه شخصی گوگل اضافه کنید صفحه شخصی گوگل ، صفحه*ای است که شما می توانید با اضافه کردن آدرس خروجی فید سایت*های مختلف ، تقویم و یک سری ابزار یا gadget به آن ، صفحه بسیار جالبی به میل خود درست کنید که که حاوی چکیده*ای از اطلاعات و خبرهای روز باشد : از وضعیت آب و هوا گرفته تا آخرین اخبار روز و از عکس*های زیبای نشنال جئوگرافیک گرفته تا مناسبت*های تاریخی روز.

بهتر است به صفحه شخصی خودتان ، گجت جی*میل را هم اضافه کنید.

9- اسناد ضمیمه میل را در Google Docs & Spreadsheets ببینید فرض کنید میلی برای شما فرستاده شده که یک فایل word یا Excel دارد و شما برنامه word یا Excel را به هر علت در سیستمتان ندارید. چه می*کنید؟
- شما می*توانید با کلیک روی open as a Google Docs & Spreadsheets در پایین فایل*های پیوست*شده ، فایل*ها را با استفاده از سرویس آنلاین گوگل ببیند و حتی انها را ویرایش کنید!

- شما می*توانید فایل word را با فرمت HTML ببنید.
- شما می*توانید فایل PowerPoint را به صورت یک اسلایدشوی فلش ببینید.

پس میِ*بینید که در یک سیستم بدون برنامه ، تنها با یک مرورگر هیچ وقت در هنگام چک کردن میل*هایی با این فایل*ها دچار مشکل نخواهید شد.

10- اضافه کردن آدرس میل*های دیگر در قسمت مبدأ میل : فرض کنید شما میل*های دیگری مثلا در شرکتی که کار می*کنید و یا دانشگاهی که تحصیل می*کنید ، دارید و مسئولان شرکت و دانشگاه ، فقط با همان میل به شما جواب می*دهند. در عین حال نمی*خواهید برای فرستادن میل به صورت مرتب ، وارد دیگر حساب*های میل خودتان بشوید.

جی*میل چنین کاری را ممکن می*کند:

- وارد حساب کاربری خود در جی*میل شوید.
- روی settnig در گوشه شمال شرقی صفحه میل! کلیک کنید و بعد برگه Accounts را باز کنید.
- در قسمت Send mail as روی Add another email address کلیک کنید.
- نام و آدرس میل دیگرتان را بنویسید.
- روی Next Step کلیک کنید. جی*میل برای اینکه تشخیص دهد آدرس میل دیگر واقعا متعلق به ماست یک ایمیل تأییدی می*فرستد ، شما باید آن میل را باز کند و روی لینکش کلیک کنید تا این مرحله هم انجام شود.
- کار تمام است و از این به بعد می*توانید وقتی در جی*میل هستید ، ایمیل*هایی با آدرس میل*های دیگرتان بفرستید.
     
  
زن

 
نحوه قرار دادن برنامه در فايروال ويندوز براي جلوگيري از باطل شدن سريال
بسیاری از برنامه های کامپیوتری برای تست سریال و کدهای اکتیوسازی به سرور سایت مربوطه وصل می شوند تا اصل بودن سریال برنامه را چک کنند.

و به علت این که اکثر کاربران ایرانی از سریال های تقلبی یا کرک برنامه استفاده می کنند احتمال این که برنامه به اینترنت وصل شده و پس از مدتی پیغام اکتیو نبودن برنامه ظاهر می شود هست.

بدین منظور شما می توانید با قرار دادن نام برنامه در فایروال ویندوز، مانع بروزرسانی و چک لایسنس برنامه شوید.برای افزودن برنامه به فایروال ویندوز 7 مراحل زیر را انجام دهید.

به منوی Start رفته و بر روی Control Panel کلیک نمایید.
گزینه Windows Firewall را اجرا نمایید.
در این پنجره بر روی گزینه Advanced Setting کلیک کنید.
در پنل سمت چپ بر روی گزینه inbound Rules کلیک کنید. اکنون در پنل Action بر روی گزینه ...new Rule کلیک کنید.
اکنون بر روی program کلیک کرده و next را بزنید.
گزینه This Programs Path را انتخاب کنید و با زدن دکمه browse فایل اجرایی (exe.) برنامه مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه next را بزنید.
در پنجره بعدی گزینه Block the connection را انتخاب نمایید و next را بزنید.
در پنجره پایانی در قسمت Name نام نرم افزار را تایپ نمایید و دکمه finish را بزنید. بدین ترتیب مانع آپدیت برنامه می شوید.
در نهایت هم همین مراحل را برای Outbound Rules‌ انجام دهید تا برنامه نتواند اطلاعاتی را به خارج از کامپیوتر شما بفرستد.



برای افزودن برنامه به فایروال ویندوز xp مراحل زیر را انجام دهید. 1. به منوی Start رفته و بر روی Control Panel کلیک نمایید.
2. گزینه Windows Firewall را اجرا نمایید.
3. در این پنجره بر روی گزینه Exceptions کلیک کنید و Add رو بزنید.

پس از انجام عملیات فوق ، می بایست نام برنامه مورد نظر در لیست Exception مشاهده گردد. در صورتی که قصد بلاک نمودن موقت فعالیت ارتباطی یک برنامه را داشته باشیم،می توان از Cehckbox موجود در مجاورت نام برنامه استفاده نمود . برای حذف دائم یک برنامه موجود در لیست Exception ، می توان از دکمه Delete استفاده نمود .
کاربرانی که دارای اطلاعات مناسب در رابطه با پورت های مورد نیاز یک برنامه می باشند ، می توانند با استفاده از Add Port ، اقدام به معرفی و فعال نمودن پورت های مورد نیاز یک برنامه نمایند . پس از فعال نمودن پورت ها ، وضعیت آنان صرفنظر از فعال بودن و یا غیرفعال بودن برنامه و یا برنامه های متقاضی ، باز باقی خواهند ماند . بنابراین در زمان استفاده از ویژگی فوق می بایست دقت لازم را انجام داد . اغلب از ویژگی فوق در مواردی که پس از اضافه نمودن یک برنامه به لیست Exception همچنان امکان ارتباط آن با سایر کامپیوتر و یا برنامه های موجود در شبکه وجود نداشته باشد، استفاده می گردد .
××××××
.................
گذاشتن ادرس سایت خلاف قوانین هست
هستی
     
  
زن

 
راست كليك در سايت هايي كه راست كليك در آن ممنوع است
با اجراي اين ترفند مي توانيد در بعضي سايت ها و يا وبلاگ ها كه راست كليك كردن در
آن ها ممنوع است راست كليك كنيد : روش : خيلي ساده است : دكمه ي چپ موس را نگه
داشته راست كليك كنيد .

راه 2 : استفاده از Ctrl + C و Ctrl+V يعني همون كپي پيست
     
  
زن

 
قدرت صدای خروجی از اسپیکر را به طور محسوسی در این ویندوزها بهبود ببخشید

در صورتی که اهل گوش کردن موزیک از طریق کامپیوتر باشید و همچنین از ویندوز 7 استفاده می‏کنید به معرفی یک ترفند کاربردی مخصوص شما میپردازم. با استفاده از این ترفند میتوانید به سادگی و با چند کلیک، قدرت صدای خروجی از اسپیکر را به طور محسوسی در این ویندوزها بهبود ببخشید.

بدین منظور:

بر روی منوی Start کلیک کرده و Control Panel را انتخاب کنید.
Sound را یافته و بر روی آن کلیک کنید.
در پنجره باز شده ابتدا Speakers را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه Properties کلیک نمایید.
اکنون به تب Enhancements بروید و تیک سه گزینه Loudness Equalization ،Virtual Surround و Bass Management (یا Base Boost) را بزنید.
پنجره‏های باز را OK نمایید.

پیشنهاد می‏کنیم پیش از این کار موزیکی را در حال پخش بگذارید تا بلافاصله بعد از اعمال این تنظیمات، تفاوت قدرت صدا را احساس کنید.

امیدوارم بدردتون بخوره و مفید باشه.
هر شب دلم بهانه ی تـــو را ، هیچ ... بگذریم ...
امشب دلم دوباره تـــو را ... ، هیــچ ... بگذریم ...
     
  
مرد

 
ذخیره سازی صفحات وب بصورت pdf با افزونه ی PrintPDF فایرفاکس
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید صفحه ی وب را که معلوم نیست تا کی آنلاین می ماند را ذخیره کنید. آن صفحه ممکن است یک صفحه از یک سایت آموزشی باشد که شما می خواهید در آینده مطالعه کنید ویا شاید یک لیست قیمت باشد که شما از مدت انتشار آن اطلاع ندارید.

صرف نظر از هر دلیل ، ذخیره کردن صفحه به صورت HTML یک راه حل مناسب نیست . دلیلش هم این است که شما باید هر صفحه را همراه با فایل مربوطه (که معمولا در یک پوشه جداگانه است) ، ذخیره کنید که هنگام باز کردن صفحه ممکن است بصورت اشتباه یا ناقص در مرورگربه نمایش درآید.

printpdf_firefox

راه حل بهتر ، استفاده از یک فرمت بهتر با استفاده ازافزودنه ی PrintPDF . پس از نصب این افزونه شما قادر خواهید بود صفحات وب را با فرمت pdf در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

این افزونه بر روی ویندوز و لینوکس کار می کند ، و تنها نقصی که دارد این است که لینک ها در فایل pdf عمل نمی کنند ولی پیش بینی می شود که توسعه دهنده آن بزودی این نقص را هم برطرف کند. در سیستم عامل مک هم که این قابلیت بصورت پیش فرض وجود دارد ، پس نیازی به صبت بیشتر نیست.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 

اجرای اتوماتیک برنامه ، یکبار و فقط یکبار


در رجیستری ویندوز امکان انجام کارهای فراوانی وجود دارد اما اکثرأ کاربران به علت پیچیدگی این قسمت از ویندوز چندان با آن آشنایی ندارند. یکی از کارهای جالبی که میتوان به وسیله رجیستری صورت داد اجرای اتوماتیک یک برنامه پس از روشن شدن بعدی کامپیوتر است. بدین صورت که با تنظیم برنامه مورد نظر از طریق رجیستری میتوان سیستم را طوری تنظیم کرد که تنها پس از روشن شدن بعدی سیستم و فقط برای یکبار ، برنامه مورد نظر را پس از بالا آمدن ویندوز اجرا کند.

این کار برای سیستم هایی که از چند کاربر استفاده میکنند میتواند بسیار کاربرد داشته باشد. در این ترفند قصد داریم به معرفی روش انجام این کار بپردازیم.

بدین منظور:

از منوی Start وارد Run شده و در آن عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.

حال به آدرس زیر بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/RunOnce

اکنون از قسمت دیگر پنجره ، در قسمتی از فضای خالی راست کلیک کرده و از New گزینه String Value را انتخاب کنید و نام آن را به دلخواه انتخاب کنید.

حال مقدار رشته ای ساخته شده دوبار کلیک کنید. در پنجره باز شده در قسمت Value Data آدرس برنامه ای که میخواهید اجرا شود را وارد کنید. دقت کنید آدرس به فایل اجرایی برنامه که exe است ختم شود.

به عنوان مثال برای اجرای اتوماتیک نرم افزار Firefox در هنگام روشن شدن بعدی سیستم ، در Value Data آدرس را به شکل D:/Program Files/Mozilla Firefox/firefox.exe وارد کنید (اگر فایرفاکس در این مسیر نصب است).

پس از وارد کردن آدرس فایل ، OK کرده و رجیستری را ببندید.

پس از رستارت سیستم خواهید دید برنامه انتخابی شما تنها یکبار پس از اینکار اجرا خواهد شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

اموزش تایپ کردن با ده انگشت


تایپ نمودن 180 حرف در یک دقیقه شاید برای شما یک رویا تلقی شود ، اما بایستی بدانید اگر مهارت تایپ 10 انگشتی را فرا بگیرید میتوانید با سرعتی بیش از 5 برابر سایر کاربران عادی تایپ نمایید و با این مقدار حروف در دقیقه متون خود را تایپ کنید. این مهارت را میتوان بسیار گرانبها دانست چرا که در دنیایی که با سرعت رو به مجازی سازی میرود داشتن چنین توانمندهایی بسیار با ارزش است. تایپ 10 انگشتی یک مهارت است که با اندکی تمرین و ممارست میتوانید به آن دست یابید. در این ترفند قصد داریم چندین روش گوناگون که باعث ایجاد یک روند رو به رشد برای فراگیری تایپ 10 انگشتی میشود را برای شما بازگو نماییم.

با دقت به کیبورد نگاه کنید. دو تا از دکمه های صفحه کلید بر روی خود برجستگی های کوچکی دارند که وجود آنها به شما کمک می کند تا موقعیت این دو دکمه را حتی در تاریکی یا بدون نگاه کردن نیز بتوان پیدا کرد. دکمه های مذکور، حروف F و J می باشند. انگشت اشاره دست راست خود را روی حرف F و انگشت اشاره دست چپتان را روی حرف J بگذارید.

دو انگشت سبابه خود را روی دکمه Space مستقر نموده و 6 انگشت باقیمانده را به ترتیب روی دکمه های کنار حروف F و J بگذارید (البته بدون فشردن دکمه ها). با مستقر شدن دستتان در این حالت، موقعیت تمامی دیگر کلیدها، نسبت به این 8 کلید ردیف وسط، قابل پیدا کردن می باشد.

حال، برای تایپ کردن، هر کلیدی را که می خواهید فشار دهید باید از میان 8 انگشت ردیف وسط، فقط یک انگشت که به آن دکمه نزدیکتر است از جای خود بلند شده، کلید مذکور را فشرده و دوباره به جای خود بازگردد. پس از بازگشت انگشت به موقعیت اولیه، انگشت بعدی جهت فشردن دکمه بعدی از جای خود بلند شده، دکمه را فشرده و به جای خود باز می گردد. همینطور، هر دکمه ای را که می خواهیم فشار دهیم، فقط یک انگشت برای فشردن آن از جای خود حرکت کرده، آن کلید را فشرده و دوباره به جای خود باز می گردد.

در شروع کار، ممکن است اجرای این روش، کمی برایتان دشوار بوده و یا احساس کنید، روش کندی است، اما فراموش نکنید که به مرور زمان آنقدر در این کار ماهر خواهید شد که سرعت نوشتنتان با صفحه کلید چندان فرقی با سرعت نوشتن با خودکار نخواهد داشت.

کلیات ماجرا همین بود، اما یادتان باشد که میزان سرعت و مهارت شما در تایپ کامپیوتری فقط و فقط بستگی به میزان تمرین و تجربه تان خواهد داشت. چنانچه زمانی برسد که بتوانید 180 حرف در دقیقه تایپ کنید (با احتساب کسر 5 حرف به ازای هر غلط) ، یعنی شایستگی دریافت مدرک بین المللی این رشته را داشته و از نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور، یک تایپیست حرفه ای به شمار می آیید. پس اگر این مهارت را فرا گرفته اید بایستی به خود ببالید.

به یاد هم داشته باشید مدت دوره آموزش تایپ حرفه ای، به طور معمول در آموزشگاه های فنی و حرفه ای 4 ماه است که گاهی بیشتر نیز می شود. اما جهت آموزش این مهارت به افرادی که واقعأ انگیره و پشتکار یادگیری آن را داشته باشند، یک جلسه نیز کافی بوده و بعد از آن در صورتی که تمرین مرتب و مکرر کنند، به مرور زمان در حد تایپیست های حرفه ای آموزش دیده ظاهر خواهند شد.

متن فوق ، محتوای یک دوره 4 ماهه را در یک جلسه آموزش می دهد، پس در صورت یاد نگرفتن از خودتان نا امید نشوید. تجربه نشان داده است از هر سه نفری که توضیحات فوق برایشان بازگو شده، یک نفر واقعأ تایپیست شده است. چه بسا از میان سه نفر بعدی، آن یک نفر شما باشید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
افزایش تعداد تب‏های به‏تازگی بسته شده در فایرفاکس

یکی از امکاناتی که از نسخه 3 به بعد مرورگر فایرفاکس به آن اضافه شده است، قابلیت بازیابی تب‏های به‏تازگی بسته شده (Recently Closed Tabs) است. به این صورت که با ورود به منوی History و سپس Recently Closed Tabs، می‏توانید آخرین تب‏هایی که در فایرفاکس بسته شده اند را مشاهده کنید و با انتخاب هر کدام، مجدداً آنها را باز کنید. این قابلیت هنگامی که شما اشتباهاً یک تب را ببندید بسیار کاربرد دارد. اما در صورتی که دقت کنید در لیست موجود تنها 10 تب آخر بسته شده به چشم می‏خورد. ممکن است دوست داشته باشید تعداد تب‏های نمایش داده شده در این لیست را افزایش دهید و مثلاً 20 تب آخر بسته شده را مشاهده کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه انجام چنین کاری بپردازیم.

برای این کار:

در نوار آدرس مرورگر عبارت about:config را وارد کرده و Enter بزنید.

در صورت مشاهده دکمه I’ll be careful, I promise، بر روی آن کلیک کنید.

حال در جلوی قسمت Filter عبارت browser.sessionstore.max_tabs_undo را وارد کنید.

اکنون بر روی browser.sessionstore.max_tabs_undo دوبار کلیک نمایید و در پنجره نمایش داده شده عدد 10 را به مقدار دلخواه خود تغییر دهید. این عدد نمایش‏دهنده تعداد تب‏های به تازگی بسته شده خواهد بود.

تغییر بلافاصله پس از کلیک بر روی دکمه OK اعمال خواهد شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
همه کاربرانی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند یک تجربه مشترک دارند و آن رسیدن زمانی است که به خود می گویید که باید از نو ویندوز نصب کنم!

یا اگر لپ تاپ دارید باید از نو ریکاوری کنید! با اینکه هر سیستم عاملی میتواند دچار مشکل و نیاز به نصب مجدد داشته باشد در مورد ویندوز این موضوع می تواند مشکل ساز تر باشد زیرا داده های کاربران ممکن است در معرض خطر قرار بگیرد.

چرا؟ چون کاربران سیستم عاملهای دیگر مانند لینوکس دارای دانش فنی کافی برای حل مشکلات خود هستند.

اما چه کنیم دیرتر به نصب مجدد ونیدوز دچار شویم؟

۱-برای پاک کردن برنامه ها صرفاً به روند Uninstall کفایت نکنید. برنامه هایی وجود دارند که وقتی شما عملیات پاک کردن برنامه ها را انجام میدهید این کار را بسیار کامل و تمیز انجام میدهند و موجب تمیز ماندن رجیستری می شوند.

همچنین فایلهای زائد در درایو سیستم عامل باقی نمی گذارند و از این رو ویندوز را سالمتر نگه می دارند.

برنامه رایگانی مانند Revo Uninstaller هم برای این کار کافی است. برنامه هایی مشابه بسیار زیاد در دسترس هستند و همگی مشابه هم کار می کنند یعنی رجیستری ویندوز و همچنین درایو سیستم عامل را از زائدات برنامه قبلی پاک می کنند.

۲-سیستم عامل هم مانند یک ماشین نیازمند نگهداری است. برنامه هایی مانند CCleaner و یا Comodo System Cleaner به شما کمک می کنند که سیستم عامل خود را تمیز نگه دارید.

۳-فایلهای شخصی خود را از درایو ویندوز خارج کنید! درایو ویندوز نباید خیلی شلوغ شود. متأسفانه ویندوز در موقع نصب کلیه فایلهای شخصی شما را هم در داخل درایو خود قرار میدهد و این ممکن است مشکل ساز شود زیرا در نصب مجدد ممکن است با فرمت کردن داده های شخصی شما هم از بین برود.

و سپس فولدرهایی مانند Documents , ... را به درایو دیگری منتقل کنید. ویندوز به طور خودکار آدرسهای جدید را اختصاص می دهد و مشکلی در ردیابی پدید نمی آید. این آدرس کلی و مستقل از سیستم بوده و کافی است در محل آدرس My computer کپی شود.

۴-با اکانت ادمین کار نکنید! با ساختن یک اکانت محدود User و کار کردن عادی در آن عمر ویندوز شما می تواند به چند سال هم برسد زیرا در محیط کاربری امکان خرابکاری سهوی و یا عمدی توسط برنامه های مخرب کمتر و یا ناممکن است.

۵-برنامه های امنیتی مانند آنتی ویروس و فایروال را جدی بگیرید و دانش خود را هم در مورد برنامه ها و کارکرد سیستم عامل بالاتر ببرید. با این کار عمر کارکرد مناسبی در سیستم عامل ویندوز خواهید داشت.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 35 از 45:  « پیشین  1  ...  34  35  36  ...  44  45  پسین » 
کامپیوتر

ترفند های كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA