انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 26 از 42:  « پیشین  1  ...  25  26  27  ...  41  42  پسین »

The Bitter Defeat | شکست تلخ


مرد

 
‎همه چیز را نمی توان فراموش کرد!!!‏‎
نبايد انتظار داشت كه بتوان همه چيز را فراموش كرد. بسيار پيش مي‌آيد كه نمي‌توانيم خيلي از چيزها را فراموش كنيم به‌خصوص اگر خاطرات خوبي با آن فرد داشته باشيد. به هر صورت بخشي از آن خاطرات هميشه همراه ما خواهد بود.براي رها شدن از گذشته بايد ياد بگيريد كه ذهن را مديريت كنيد و هرلحظه نسبت به‌خودتان آگاه باشيد و نگذاريد ذهن هرگاه كه خواست به گذشته سفر كند. اگر دقت كرده‌باشيد بيشتر اوقات ذهن يا در گذشته سير مي‌كند يا در آينده و كمتر پيش مي‌آيد كه ذهن به همان زمان حال فكر كند.
اما چگونه مي‌توان ذهن را به زمان حال آورد؟ بايد اول ياد بگيريد ذهن‌تان را ببينيد و حواس‌تان باشد الان ذهن‌تان در كجاست؟ ذهن مثل كودكي بازيگوش مرتب بين گذشته و آينده گردش مي‌كند،با آموختن روش‌هاي بدست گرفتن افسارذهن مي‌توانيد مانع سفر آن به گذشته‌هاي نامطلوب شويد.
هله
     
  
مرد

 
‎دستور ایست دهید‎
اين روش را روش ايست ذهني مي‌نامم، يعني لازم است خيلي محكم و مقتدر به ذهن‌تان ايست بدهيد تا نتواند به هركجا خواست برود. شايد براي همه ما پيش آمده باشد كه هنگام تماشاي تلويزيون يا در تاكسي يا... يك دفعه ذهن به سمت موضوعي در گذشته منحرف مي‌شود و براي دقايقي يا ساعاتي يا حتي چند روز كنترل ذهن از دست مي‌رود. در حقيقت اگر آگاه نباشيد و نبينيد كه ذهن‌تان در حال سفر به گذشته است نمي‌توانيد جلوي آن را بگيريد اما اگر حواس‌تان باشد به محض اين‌كه ذهن بخواهد به گذشته سفر كند به آن يك ايست محكم مي‌دهيد و از پيشروي آن جلوگيري مي‌كنيد. مي‌توانيد به‌خود بگوييد: «ساكت، ديگر نمي‌خواهم بيشتر فكر كنم! ياهيس» يا در ذهن‌مان روي اين فكرها ضربدر بزنيم و جلوي آن‌ها را بگيريم
هله
     
  
مرد

 
‎چطور ذهن تان را خالی کنید؟؟؟‎
گاهي هم پيش مي‌آيد كه ذهن ما آنقدر ازوقايع گذشته‌ و اتفاقات پيش آمده پر است كه انگار ظرف ذهن پرشده و در حال لبريز شدن است و مرتب وقايع در ذهن مرور مي‌شود و نمي‌توان به موضوع ديگري فكر كرد. ذهن تا حد معيني گنجايش دارد و بايدبه نوعي از افكار نامطلوب و دوست نداشتني خالي شود. بهترين كار در اين زمان نوشتن است، كافي است هرچه در ذهن داريد بدون هيچ‌گونه انتخابي روي كاغذ بياوريد و هيچ‌چيزي را جا نيندازيد، بايد كاملا بدون سانسور و صادقانه بنويسيد تا ذهن كاملا تخليه شود. بعد وقتي ذهن كاملا خالي شد، آن كاغذها را دور بيندازيد يا حتي بسوزانيد
هله
     
  
مرد

 
‎از اول به جدایی هم فکر کنید‎
وقتي در مراحل آشنايي پيش از ازدواج يا دوران نامزدي هستيد بايد از ابتداهر 2 باهم اين توافق را داشته‌باشيد كه ممكن است اين رابطه به دلايل مختلف از جمله تفاوت خانواده‌ها يا تفاهم نداشتن يا. . . به سرانجام نرسد. در حقيقت بهتر است زوجين قبل از ازدواج با هم اين موضوع را روشن كنند كه قرار است مدتي را مثلا 6 ماه براي بدست آوردن شناخت باهم باشند تا تصميم بگيرند كه براي هم مناسب هستند يا نه! به همين دليل از ابتدا به هم وابسته نشويد. علاوه بر اين، براي پيشگيري از وابستگي از همان ابتدا هر روز و هر ساعت با هم صحبت نكنيد تا مبادا به فضاي احساسي وارد شويد. هرچقدر بيشتر به شناخت رسيديد كم‌كم رابطه را بيشتر كرده و احساسات را وارد رابطه كنيد.
هله
     
  
مرد

 
‎اول شناخت بعد احساسات‎
حواس‌تان باشد كه براي پيشگيري ازآسيب‌ روحي در اين مدت آشنايي مثلا 6 ماه بايد شناخت‌تان جلوتر از احساس‌تان حركت كند، اگر احساسات زودتر از شناخت پيش برود ممكن است زود به هم وابسته شويد و ديگر دل‌كندن به اين آساني‌ها نباشد ونتوان نه گفت. در دوران نامزدي و آشنايي پيش از ازدواج هميشه اين خطروجود دارد كه بين طرفين وابستگي به‌وجود بيايد. من هميشه به مراجعانم توصيه مي‌كنم، دريچه‌هاي احساس‌تان را زود به روي هم باز نكنيد و بعد از چند ماه كم‌كم از نظر احساس نزديك شويد.
هله
     
  
مرد

 
‎صادق باشید‎
اگر به هر دليلي در دوران آشنايي قبل از ازدواج و نامزدي به اين نتيجه رسيديد كه به طرف مقابل نه بگوييد، در اين مواقع توصيه مي‌كنيم حتما باطرف مقابل صادق باشيد. بهتر است شما با يك خاطره خوب از هم جدا شويد، بايد به اين بلوغ برسيد كه حتما لازم نيست جدايي‌با دعوا و دلخوري و حرف‌هاي آزاردهنده و... باشد، مي‌توان خيلي آرام و با آرامش از هم جدا شد به‌خصوص اگر همان اول به اين توافق رسيده باشيد و از ابتدا آگاه باشيد كه ممكن است از هم جدا شويد. در واقع هر كدام از شما حق داريد بدانيد چرا اين رابطه نبايد ادامه پيدا كند و همچنين شما بتوانيد با خود كنار بياييد
هله
     
  
مرد

 
‎توافق هایی برای جدایی‎
قبل از جدايي بهتر است با خاطره‌ايخوش با هم توافق‌هايي كنيد، مثلا اين‌كه ديگر با هم تماس نگيريد يا اگر وسايلي ردوبدل يا هديه شده به هم برگردانيد تا هم دوباره خاطرات را يادآوري نكند و هم ديگر بهانه‌اي براي تماس مجدد نداشته‌باشيد. يعني از همان ابتدا همه چيزها را آرام آرام از خود جدا كنيد.
هله
     
  
مرد

 
‎با اقتدار نه بگویید‎
اگر در دوران آشنايي يا نامزدي وابستگي به‌وجود آمده باشد، جدايي مشكل مي‌شود و حتي گاهي اتفاقات ناگواري مثل افسردگي و حتي خودكشي هم پيش مي‌آيد. هنگام جدايي نبايد تنها به فكر خود باشيم بلكه بايد حواس‌مان به حال و هواي طرف مقابلهم باشد چون وقتي وارد رابطه‌اي مي‌شويم ديگر تنها خودمان نيستيم بلكه مسئول طرف مقابل هم هستيم و نبايدكاري كنيم كه به او آسيبي برسد. اگر قطع يك دفعه‌اي رابطه ممكن است به او آسيب برساند، در اين جور مواقع پيشنهاد مي‌شود به‌تدريج رابطه كم شود. مثلا اگر 3 روز در هفته با هم صحبت مي‌كرديد حال آن را به يك روز در هفته تبديل كنيد تا آرام آرام طرف مقابل براي جدايي آماده شود. حواس‌تان باشد در اين مواقع از موضع قدرت وارد نشويد مبادا حرف‌هاي نابجا بزنيد و احساس طرف مقابل را زير سوال ببريد، مهم اين است كه شما هنگام جدايي رفتاري انساني داشته باشيد.
زمان و اقتدار به همراه هم كمك مي‌كنند تا بتوانيد وابستگي طرف مقابل را كم كنيد. اگر او ببيند مرتب ومداوم و با اقتدار شما به او «نه»مي‌گوييد و او هر راهي را امتحان مي‌كند ولي باز هم نه مي‌شنود، كم كم كنار مي‌آيد كه از شما دل‌ ببرد.
هله
     
  
مرد

 
‎سه ماه زمان نیاز دارید‎
وقتي ماشيني با سرعت زياد در حال حركت است، هنگام ايستادن يك خط ترمزي روي زمين به‌وجود مي‌آيد، رابطه نيز چنين است. بعد از پايان رابطه مدت زماني طول مي‌كشد كه شرايط دوباره عادي شود. اين زمان در درجه اول بستگي به ميزان پذيرش شما دارد و بعد باتوجه به راه‌هايي كه براي مديريت ذهن‌تان انتخاب كرده‌ايد مي‌تواند اين زمان طولاني‌تر يا كوتاه‌تر باشد.معمولا 2 تا 3 ماه زمان مي‌برد كه فرد بتواند خود را با شرايط جديدوفق دهد، اصولا مي‌گويند، تغييرات رواني بعد از 3 ماه خودش را نشان مي‌دهد، البته اين زمان در آدم‌هاي مختلف مي‌تواند كمتر يا بيشتر باشد.
هله
     
  
مرد

 
‎فردا سخت تر از امروز است‎
اگر در دوران آشنايي به شناختي از طرف مقابل رسيده‌ايد و مي‌دانيد بايد رابطه را قطع كنيد ولي به‌دليل وابستگي اين كار براي‌تان راحت نيست با خود بينديشيد كه اگر امروز اين كار نكنيد ممكن است يك ماه ديگريا يك سال يا حتي 5 سال ديگر با وضعيت بدتري جدا شويد، پس هرچه زودتر اين اتفاق بيفتد بهتر است. بايد اين بلوغ را در خود به‌وجود بياوريد كه خيلي اوقات اتفاقات زندگي مطابق خواسته شما پيش نخواهد رفت وزمان‌هايي نمي‌توانيد به خواسته‌هاي‌تان برسيد. اگر چنين تحملي را در خود به‌وجود بياوريد واز همان اول به‌خود بقبولانيد كه ممكن است در پايان آشنايي از هم جدا شويد ديگر از جدايي ضربه سنگيني نخواهيد خورد. بنابراين براي جدايي بايد اول در ذهن‌تان تصور كنيد كه اگر امروز جدا نشويد سال ديگر جدايي براي‌تان دشوارتر نخواهد بود؟ بعد بايد سعي كنيد جلوي خودتان را بگيرد و مشغول كارها و فعاليت‌هايي شويد كه كامل ذهن شما را به‌خود مشغول مي‌كند.
هله
     
  
صفحه  صفحه 26 از 42:  « پیشین  1  ...  25  26  27  ...  41  42  پسین » 
گفتگوی آزاد

The Bitter Defeat | شکست تلخ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA