انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 28 از 106:  « پیشین  1  ...  27  28  29  ...  105  106  پسین »

Esteghlal FC | باشگاه استقلال


مرد

 
نوروزي: تمامي مصدومان استقلال خوب شدند
بازيکناني مثل جانواريو، خسرو حيدري، اکبرپور و ... مصدوم بودندکه بازي را پيدا کرده‌اند. البته اکبرپور و عمران‌زاده مثل اين که محروم هستند و مقابل راه‌آهن غايب خواهند بود . امين نوروزي از بهبود وضعيت مصدومان استقلال خبر داد و اکثر آنها مي‌توانند در بازي فردا مقابل راه‌آهن به ميدان برود.
نوروزي در گفت‌وگو با گل در پاسخ به اين سئوال که آيا استقلال براي بازي با راه‌آهن مصدوم دارد مي‌گويد: «تمامي مصدومان استقلال خوب شدند و فقط مجتبي جباري است که فعلا نمي‌تواند بازي کند. بازيکناني مثل جانواريو، خسرو حيدري، اکبرپور و ... مصدوم بودند ولي حالا شرايط بازي را پيدا کرده‌اند. البته اکبرپور و عمران‌زاده مثل اين که محروم هستند و مقابل راه‌آهن غايب خواهند بود.»
نوروزي در خصوص وضعيت جباري مي‌گويد: «در آخر اين هفته از اين بازيکن تست خواهيم گرفت تا شرايط او را بررسي کنيم. فکر مي‌کنم مجتبي اين هفته دويدن را شروع کند در ضمن او براي بازگشت به ميادين نياز به سه هفته بدنسازي دارد.»

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
استقلال 2 - راه آهن صفر/ سه امتیاز شیرین تر از عسل
گل دقیقه 82 میثم بائو خیال امیر قلعه نویی را از 3 امتیاز این بازی راحت کرد. استقلال حالا با 12 امتیاز و یک بازی کمتر، به روزهای آینده چشم دارد هفته هشتم لیگ برتر
شنبه 25 شهریور ماه 1391
استقلال- راه آهن
ورزشگاه آزادی تهران
تماشاگر: حدود 10 هزار نفر
داور: علیرضا فغانی با کمک های علیرضا کهوری و سجاد طوری.. داورچهارم: اشکان خورشیدی
گل: آرش برهانی دقیقه 10 و میثم بائو 82 برای استقلال
کارت زرد: فریدون زندی از استقلال،محمدرضا مامانی از راه آهن
استقلال: سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، جی لوید ساموئل (60 فریدون زندی)، میثم حسینی، علی حمودی (75 میثم بائو)، خسرو حیدری، امیر حسین صادقی، فابیو جانواریو، جواد نکونام، رودریگو توزی (64 امین منوچهری) و آرش برهانی سرمربی: امیر قلعه نویی
راه آهن : فرشید کریمی، پیروز قربانی، ابراهیم کریمی، مهدی زارعی، حامد نورمحمدی، حسین کعبی (46 بهشاد یاورزاده)، فرزادآشوبی، مهرداد کفشگری (79 محمدرضا مامانی)، بهادر عبدی، حسین پاشایی (61 مجتبی شیری)، علیرضا عباسفرد. سرمربی: علی دایی
دقایق حساس:
دقیقه 3: اشتباه بزرگ سیدمهدی رحمتی، عباسفرد را در دو قدمی دروازه صاحب توپ کرد اما مهاجم اسبق استقلال، به شکلی عجیب این توپ را گل نکرد
دقیقه 9: فرار خسرو حیدری از سمت راست و ارسال خطرناک او به کرنر تبدیل شد
دقیقه 11: یک دقیقه بعد از گل استقلال، باز هم حمودی از راست نفوذ کرد، پاس به عقب خوب مدافع راست استقلال در فضایی مناسب به جانواریو رسید اما شوت محکم جانواریو در چارچوب نبود
دقیقه 20: کرنری که به بیرون از هجده قدم فرستاده شده بود، باضربه فنی خسرو حیدری همراه شد اما این توپ راهی به دروازه فرشید کریمی نداشت
دقیقه 22: سانتر حامد نورمحمدی از سمت راست، با ضربه سر فرزاد آشوبی به یک موقعیت خطرناک برای راه آهن تبدیل شد اما این توپ هم از کنار دروازه به بیرون رفت
دقیقه 48: ارسال بهشاد یاورزاده و ضربه سر آرام عباسفرد، توپ را در اختیار مهدی رحمتی قرار داد
دقیقه 50: شوت سر ضرب بهشاد یاور زاده را مهدی رحمتی در سینه کشید. راه آهن نیمه دوم را بهتر آغاز کرده است
دقیقه 55: فرزاد آشوبی بعد از چند قدم پیشروی و عبور از میثم حسینی،از داخل هجده قدم با پای چپ به توپ ضربه زد.. این توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرون رفت
دقیقه 65: شوت از راه دور فابیو جانواریو با عکس العمل فرشید کریمی به زمین بازگشت
دقیقه 74: عباسفرد با سر توپ را برای بهادر عبدی ساخت. هافبک راه آهن در شرایطی که می توانست توپ را با پا در موقعیتی تک به تک به گل تبدیل کند، تصمیم گرفت توپ را در ارتفاع کم با ضربه سر بزند اما سایه توپ را زد و رحمتی به سادگی توپ را جمع کرد
دقیقه 77: باز هم عباسفرد ضربه سر را بالاتر از مدافعان میانی استقلال زد ولی توپ او در چارچوب نبود
دقیقه 81: ضربه ایستگاهی عالی فریدون زندی بعد از اصابت به تیر افقی به بیرون رفت
دقیقه 90: روی یک ضد حمله بازیکنان استقلال در موقعیت 4 به 2صاحب توپ شدند اما آرش برهانی با وجود اینکه یک مدافع رابه خوبی جا گذاشت، توپ را از دست داد. در یک رفت و برگشت،به شکل عجیبی توپ به جانواریو رسید اما او هم توپ را خودخواهانه به بیرون زد

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
«لایی» قلعه نویی به دایی البته که همه لذت تک به تک بازی کردن به «لایی» انداختن است.
بخشی از دلخوشی عشق فوتبال های دو دهه قبل، گل کوچک بازی کردن بوده کف آسفالت خیابان ها،تیمی و گاهی تک به تک. در هر دو مورد لایی زدن به حریف جزء جدا نشدنی اش بوده خاصه توی تک به تک بازی کردن ها با آنکری های سرخوشانه و جماعتی که بیرون گود منتظر لایی بعدی بودند و بعدی و بعدی!
چشم هامان همه دور هم، فوتبالی دید شبیه همه فوتبال ها؛ یازده به یازده در زمین فراخ ورزشگاه آزادی و دو دروازه هفت متری اما حقیقت چیزی نبود که چشم های همه ما دید! اصل قضیه یک بازی گل کوچک تک به تک بود بین دایی و قلعه نویی کف آسفالت خیابان های بیست سال پیش!
قلعه نویی در دیدار تیمش مقابل راه آهن لایی جانانه ای به دایی زد، آن هم نه یک بار، بلکه دو بار و یادمان اگر مانده باشد قانون گل کوچک بازها را، هر لایی منجر به گل ۲ تا حساب می شود!
لایی اول؛ ۱-۳-۲-۴ به جای ۲-۴-۴
هر کس دیگری هم جای دایی بود،تیمش را با در نظر گرفتن این که استقلال همچون بازی های گذشته ۲-۲-۴ چیده می شود راهی میدان مسابقه می کرد و اصل این که سرمربی راه آهن تا آن حد به آشوبی آزادی عمل داده و شعاع حرکتی اش را افزوده بود، برمی گشت به تصویر ذهنی اش از چیدمان استقلال.
این طرف میدان تهدید های جدی ساموئل مبنی بر ترک استقلال، انتقادهای درست از عملکرد ضعیف بیک زاده در بازی های گذشته و محرومیت عمران زاده دست به دست هم داد تا قلعه نویی با چند تغییر در ترکیب اصلی استقلال، تیمش را با آرایش متفاوتی به زمین بفرستد؛ ۱-۳-۲-۴ محبوب پرویز مظلومی در فصل گذشته.
لایی دوم؛ مزد آن گرفت جان برادر که «شجاع» بود!
نیمه دوم در حقیقت حکم صحنه را داشت در تئاتر شهر! صحنه ای که زمان و مکان را در اختیار قلعه نویی گذاشت برای نشان دادن هنرش و سرمربی آبی ها انصافا خوش درخشید. لایی دوم را قلعه نویی همان جا روی صحنه تئاتر شهر زد به همتای راه آهنیش ؛ تعویض های درست برخاسته از ظرفیت بالای ریسک کردن اما مبتنی بر کنترل بازی.
سرمربی آبی ها طی یک زمان بندی حساب شده ترکیب تیمش را برگرداند به همان ۲-۴-۴ مالوف و این که قلعه نویی در حالی که تیمش با یک گل جلو بود از هافبک ها کاست و بر تعداد مهاجمانش افزود اقدام شجاعانه ای بود که جواب هم داد. توزی خوب نبود و باید تعویض می شد. ساموئل در پی آن تهدیدها به اندازه کافی بازی کرد و لازم می نمود دیسیپلین سرمربی شامل حالش شود، حمودی هم که یک تعویض اجباری محسوب می شد و قابل پیش بینی که بائو به میدان بیاید و حیدری برگردد به خط دفاع. حضور منوچهری از این جهت که راه آهن را عقب نگه دارد تاکتیک مناسبی بود و زندی و بائو هم دیدیم که با انگیزه و موثر ظاهر شدند.
چند نکته
۱- سید مهدی رحمتی دارد به پایان دوره بازیگریش نزدیک می شود اما هنوز نتوانسته نقطه ضعفش یعنی خروج های بد را رفع کند ولی خب پنالتی را عالی گرفت و این استقلال را برنده نگه داشت.
۲- راه آهنی ها در زدن ضربات آخر بسیار ناموفق ظاهر شدند و اینست که اگر استقلال برده بخشی از این پیروزی به عملکرد بد راه آهن بر می گردد.
۳- استقلال با وجود اضافه کردن مهاجم در نیمه دوم به بازی تاخیری روی آورد که این نشان دهنده چربش تعقل بر احساسات درتصمیمات قلعه نویی است.
۴- شانس همیشه بخشی مهمی از فوتبال است که این بار یار استقلال بود.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
مدافع استقلال دوشنبه شب جشن ازدواج خود را برگزار می کند مدافع تیم استقلال دوشنبه شب جشن عروسی خود را برگزار خواهدکرد.
به گزارش آبیته،پژمان منتظری روز دوشنبه پای سفره عروسی می نشیند و فصل تازه ای از زندگی اش را آغاز خواهد کرد.
تمرین روز دوشنبه استقلال تعطیل است و منتظری می تواند سر فرصت به کارهای مربوط به این مساله برسد.
کادر مدیریت،مربیان و بازیکنان استقلال هم به این مراسم دعوت هستند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
واکنش قلعه نویی به طعنه های ویسی/اشکال ندارد بگذار با اسم من بزرگ شوند! ویسی بعد از بازی اخیر پیکان با کنایه درباره شایعه مربیگری قلعه نویی در تیم ملی حرف زد که با واکنش این مربی همراه بود.
به گزارش آبیته؛ باخت تیم ملی به لبنان و راه افتادن شایعه برکناری کارلوس کروش و روی کار آمدن امیر قلعه نویی کافی بود تا سیل طعنه ها و انتقادات نسبت به سوی سرمربی استقلال افزایش یابد تا جایی که عبدا.. ویسی سرمربی پیکان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با آلومینیوم هرمزگان با اشاره به برنامه های سه ساله قلعه نویی در مورد شایعه مربیگری او در تیم ملی گفت:«خودشان در هر تیمی که می روند برنامه سه ساله می دهند آن وقت انتظار دارند با یک شکست پرونده کارلوس کروش بسته شده و خودشان جانشین او شوند!»
همین صحبت ها و طعنه ها کافی بود تا حرف های ویسی به گوش امیر قلعه نویی برسد گرچه این مربی که خود مدعی شده بود باید از کروش حمایت کنیم ترجیح داد پاسخ صریحی به این طعنه ها ندهد
اما شنیدیم در اردوی استقلال وقتی نزدیکان امیر راجع به طعنه های سرمربی پیکان از او پرسیدند قلعه نویی این گونه واکنش نشان داد:«اشکال ندارد بگذار هر چه دل شان می خواهد بگویند برای من مهم خداوند است که بر رفتار و کردار همه بندگانش نظارت دارد.
من که تا الان بد کسی را نخواستم اما شاید این دوستان که این گونه حرف می زنند دنبال مطرح کردن خودشان با نام امثال امیر قلعه نویی هستند!».
البته ذکر این نکته ضروری است که قلعه نویی این حرف ها را قبل از مصاحبه جدید ویسی که او را بهترین گزینه برای جانشینی احتمالی کروش معرفی کرده بود،انجام شد!

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
برهاني دومين گلزن تاريخ استقلالشد
برهاني مقابل راه آهن هشتاد و سومين گلش را براي استقلال زد و با رکورد گلزني فرهاد مجيدي در اين تيم مساوي شد. آرش برهاني با گلي که مقابل راه آهن به ثمر رساند، تعداد گل هاي خود با پيراهن استقلال رابا 83 رساند و با رکورد گلزني فرهاد مجيدي برابري کرد. برهاني اکنون فقط 7 گل ديگر نياز دارد تا برترين گلزن تاريخ استقلال شود. برهاني در 149 بازي ليگ برتر 63 گل، در 25 بازي ليگ قهرمانان آسيا 9 گل و در 15 بازي جام حذفي نيز 11 گلزده و در مجموع 83 گل در 189 بازي براي استقلال به ثمر رسانده است. ميانگين گلزني او در هر بازي 44/0 است. در تاريخ استقلال علي جباري با 89 گل زده برترين گلزن است و فرهاد مجيدي و آرش برهاني نيز با 83 گل در رده هاي بعدي قرار گرفته اند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
عنایتی نیم فصل به استقلال می آید عنایتی با ابراهیم قاسمپور اختلاف نظر دارد و در پی بازگشت به استقلال است. آبی ها هم از جذب این بازیکن استقبال می کنند.
اگرچه مردان هجومی استقلال در بازی با راه آهن نمایش بسیار خوبی داشتند و توانستند ۲ گل به ثمر برسانند اما در استقلال هنوز زمزمه هایی مبنی بر بازگشت رضا عنایتی شنیده می شود. قبل از بازی با راه آهن از اردوگاه آبی خبر رسید که مذاکراتی برای بازگرداندن رضا عنایتی انجام شده است و این احتمال وجود دارد که مهاجم کنونی باشگاه مس کرمان به استقلال برگردد. ظاهرا ناراحتی عنایتی از وضعیت کنونی مس کرمان و برخی اختلاف هایی که با ابراهیم قاسمپور بر سر چینش بازیکنان و انتخاب سیستم بازی دارد سبب شده مهاجم این تیم ساز جدایی کوک کند و استقلالی ها هم بلافاصله برای جذب این بازیکن وارد عمل بشوند. حال باید منتظر ماند و دید نتیجه این مذاکرات چه خواهد شد و آیا مهاجم فعلی باشگاه مس که از وضعیت خود ناراضی است می تواند نظر مساعد مسئولان باشگاه کرمانی را برای جدایی از این تیم جلب کند یا خیر؟!

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
جانواریو: نمی دانستم بهترین بازیکن استقلال در دربی بودم / از شکست ایران برابر لبنان بسیار تعجب کردم بازیکن برزیلی استقلال می گوید ازصعود تیم ملی ایران به جام جهانی مطمئن است.
به گزارش آبیته؛ تیم فوتبال استقلال روز گذشته موفق شد در مقابل چشم هوادارانش، با نتیجه ۲ بر صفر از سد شاگردان علی دایی عبور کند تا پس از چند هفته ناکامی سه امتیاز شیرین را کسب کند.
فابیو جانواریو که یکی بازیکنان برتر میدان در این دیدار بود، گفت: «روز گذشته نمایشی به مراتب بهتر از هفته های ابتدایی را به اجرا گذاشتیم و نشان دادیم که شخصیت قهرمانی را داریم. من از این برد بسیار خوشحالم و به این تیم ایمان دارم، ما پله به پله جلو می رویم و تنها هدفمان رسیدن به قهرمانی است.»
او در مورد عملکردش در دیدار با راه آهن گفت: «من همیشه سعی می کنم که بهترین نمایشم را به اجرا بگذارم و برای رسیدن به قهرمانی به تیم کمک کنم، این بسیار مهم تر از نمایش انفرادی من است.»
جانواریو در واکنش به انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن استقلال در دربی گفت: «تا به حال این خبر را نشنیده بودم اما حالا خوشحالم که به عنوان بهترین بازیکن استقلال در دربی انتخاب شدم! به هر حال درآن بازی به هیچ عنوان بازیکنان دو تیم نمایشی در حد دربی پایتخت از خود به نمایش نگذاشتند. شرایط دربی، شرایط خاصی است و میلیون ها بیننده ای که شاهد این بازی هستند انتطار بیشتری از تیم های محبوب خود دارند.»
این بازیکن برزیلی در مورد عملکرد تیم ملی ایران در مقابل لبنان گفت: «بسیار تعجب کردم چرا که ایران باید برنده آن دیدار می شد، به هر حال گاهی تیم های بزرگ هم مغلوب حریفان ضعیف خود می شوند، مگر تیم ملی برزیل از ونزوئلا شکست نخورد؟ من به تیم ملی ایران ایمان دارم و مطمئنم که این تیم به جام جهانی برزیل راه پیدا خواهد کرد.»
جانواریو در پایان در مورد شرایط حال حاضر فوتبال ایران و آینده آن گفت: «در این ۵، ۶ سالی که من به فوتبال ایران آمده ام، لیگ برتر ایران پیشرفت زیادی کرده و می بینید که هر سال مربیانی با دانش بالا وارد این لیگ می شوند و همین موضوع در آینده به تیم ملی ایران هم کمک خواهد کرد.»

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
گزارش تمرین آبی‌پوشان، لیام ردی مدافع شد/ عکس یادگاری قلعه‌نویی با بازیکنان نوجوان تمرین تیم فوتبال استقلال تحت تاثیر حضور یکی از مدارس فوتبال که از قوچان به تهران آمده بودند برگزار شد.
به گزارش آبیته به نقل از خبرگزاری فارس، تمرین تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل راه‌آهن از ساعت ۱۸ امروز در کمپ مرحوم حجازی پیگیری شد.
در تمرین امروز آبی‌پوشان پژمان منتظری به دلیل رتق و فتق مراسم عروسی‌اش حضور نداشت ولی بقیه بازیکنان در سلامت کامل پا به پای یکدیگر تمرین کردند.
*‌ در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی برای دقایقی کوتاه با بازیکنانش صحبت کرد و سپس او با بازیکنان نوجوانی که از یک مدرسه فوتبال به تهران آمده بودند عکس یادگاری گرفت. این نوجوانان از قوچان برای تماشای تمرین آبی‌پوشان به تهران آمده بودند.
*‌جواد نکونام به همراه پدرش در تمرین امروز حاضر شد و مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال قرار گرفت.
* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل راه‌آهن به میدان رفته بودند پس از ۲۰ دقیقه ریکاوری راهی استخر و سونا شدند و بقیه بازیکنان در قالب ۲ گروه به تمرین پرداختند.
* در جریان بازی درون‌ تیمی لیام ردی دروازه‌بان استرالیایی تیم استقلال نقش مدافع راست را ایفا کرد و به عنوان یک مدافع به میدان رفت.
* سیاوش اکبرپور و حنیف عمران‌زاده که روز گذشته به علت محرومیت برای استقلال به میدان نرفته بودند، امروز در کنار دیگر بازیکنان ذخیره به بازی درون تیمی و فوتبال پرداختند.
* در اواخر تمرین بود که امیر قلعه‌نویی از مسئولان کمپ استقلال خواست تا به بازیکنان مدرسه فوتبال پیراهن یادگاری با رنگ آبی بدهند که البته آنها از این اقدام استقلالی‌ ها بسیار خوشحال شدند. این بازیکنان نوجوان در پایان تمرین با جواد نکونام و مهدی رحمتی عکس یادگاری گرفتند.
* بنا بر اعلام کادر فنی تمرین فردای آبی‌پوشان تعطیل خواهد بود و این تیم از روز سه‌شنبه برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری خواهد کرد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
زن

 
عکس های عروسی مدافع استقلال

     
  ویرایش شده توسط: saba_hehe   
صفحه  صفحه 28 از 106:  « پیشین  1  ...  27  28  29  ...  105  106  پسین » 
ورزش
ورزش

Esteghlal FC | باشگاه استقلال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA