انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 7 از 16:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  15  16  پسین »

رشته های ورزشی


مرد

 
معرفی قهرمانان پینگ پنگ: (اول از همه قهرمان غیرتمند کشورمون نوشاد عالمیان ) noshad
من نوشاد عالمیان متولد 30 آبان 1370 از شهرستان بابل استان مازندران هستم که از چهار سالگی تنیس روی میز را زیرنظر پدرم که از قهرمانان کشور بوده بطور جدی آغاز کردم بطوریکه در 8 سالگی روزانه شش ساعت بدون حتی یک روز وقفه تمرین می کردم تا توانستم در 14 سالگی نفر اول نوجوانان کشور شوم . از آن تاریخ یعنی از سن 13 – 14 سالگی با مشورت و توافق خانواده ام تصمیم گرفتم برای ادامه تمریناتم به آکادمی تهران که در قیطریه توسط جناب آقای مهندس شهنازی رئیس فدراسیون وقت احداث شده بود بیایم تا بصورت حرفه ای این رشته را ادامه دهم . یکی از دلایل موفقیت من در تنیس روی میز تمرین زیاد ، عشق و علاقه بیش از حد و جدیت در کارم بوده است
اینم مصاحبشه ولی مربوط به چن سال پیشه اگه تازشو پیدا کردم میزارم براتون :

نوشاد كه این رشته را از 4 سالگی زیر نظر پدرش آغاز كرد به واسطه استعداد بی‌نظیرش مراحل رشد و ترقی را با سرعتی عجیب طی كرد و با به نمایش گذاشتن بازی‌های زیبا و حرفه‌ای خیلی زود خود را در این رشته مطرح كرد و به عضویت تیم ملی كشورمان درآمد.

او در ماه‌های اخیر با كسب مقام پنجم در بازی‌های جهانی جوانان، قهرمانی در مسابقات پروتور جهانی قطر و نیز نایب‌قهرمانی در پروتور جهانی بحرین، چهره‌ای متفاوت از تنیس روی میز ایران را به همگان نشان داد و تحسین بسیاری از كارشناسان جهانی این رشته را برانگیخت. شاید اینها همه به اضافه صعود دوپله‌ای او در رنكینگ جهانی جوانان و كسب رتبه 18 این جدول طی هفته‌ای كه گذشت، بهانه خوبی برای یك گفتگوی توپی- راكتی باشد....

به نظر می‌رسد پرونده عملكرد نوشاد عالمیان در سالی كه روزهای پایانی آن را پشت‌سر می‌گذاریم، بسیار مثبت و قابل دفاع بود! خودت چطور فكر می‌كنی؟
هرچند امسال در مقایسه سال گذشته افت نامحسوسی داشتم، اما به لطف خدا و پشتیبانی‌های فدراسیون و خانواده‌ام موفق به كسب موفقیت‌های خوبی شدم و این در حالی است كه من انتظار بیشتری از خودم داشتم، اما متاسفانه مسابقات متعدد برون‌مرزی تا حدی تمرینات منظم مرا تحت‌الشعاع خود قرار داده بود و به همین علت از آمادگی كمتری برخوردار بودم.

با وجود این، درخشش تو در مسابقات پینگ‌پنگ جوانان جهان در اسپانیا موجب شد عنوان پدیده این دوره از بازی‌ها را به خود اختصاص دهی، پیروزی در مقابل بازیكن اول دنیا تا چه حد دشوار بود؟
فكر می‌كنم برد در برابر ماتسودربای ژاپنی كار سخت و بزرگی بود؛ چراكه او بازیكن بسیار خوبی است كه همیشه در مسابقات اپن جهانی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص می‌دهد، ولی باید اعتراف كنم كه پیروزی در برابر بوت‌روف آلمانی كه تا آن زمان موفق به شكست دادن او نشده بودم، ضمن بالا بردن اعتماد به نفسم مقدمه‌ای برای این برد شیرین شد البته در آن بازی‌ها من به لحاظ تمرینات منظم، در سطح خوبی از آمادگی جسمانی قرار داشتم و همین باعث شد تا در آن بازی‌ها عملكرد خوبی از خودم به نمایش بگذارم.

حضور تو بدون مربی و همراه در بازی‌های جهانی جوانان در مادرید اسپانیا سر و صدای زیادی در خبرگزاری‌های خارجی ایجاد كرد. واقعا چرا این طور شد؟ مگر این اعزام با برنامه‌ریزی قبلی انجام نشده بود؟
حقیقت این است كه آنها فقط برای من دعوتنامه فرستاده بودند و اگر بنا بر این بود كه من صبر كنم تا مربی‌ام هم مقدمات آمدنش به اسپانیا را فراهم كند قطعا بازی‌ها را از دست می‌دادم و از سرعت پیشرفتم تا حد زیادی كاسته می‌شد. بنابراین با قضیه تنها بودنم كنار آمدم و برای اعزام اعلام آمادگی كردم. باور كنید آنقدر اشتیاق حضور مثبت و درخشش در آن مسابقات را داشتم كه اصلا هیچ كمبودی را در آنجا حس نكردم البته خانم اسكندری كه یكی از داوران بازی‌های جهانی بود به جهت تسلط به زبان انگلیسی در آنجا لطف زیادی نسبت به من داشتند و موجب شدند ارتباط راحت‌تری برقرار كنم.

از حریفان تمرینی‌ات بگو، فكر می‌كنی آنها تا چه حد در پیشرفت شما اثرگذار بوده‌اند؟
حریفانی كه در این 3 سال اخیر با آنها بازی می‌كنیم شامل 2‌مربی كره‌ای و 3 بازیكن تمرینی هستند كه حضورشان تاثیر بسیار زیادی در بالا بردن سطح كار ما و افزایش سرعت بازی‌هایمان داشته است. من فكر می‌كنم آنها یكی از عوامل بسیار موثر در پیشرفت تیم ملی پینگ‌پنگ ما بوده‌اند كه حضورشان را به هیچ وجه نباید نادیده گرفت.

به عقیده تو، اگر همین روند كنونی پیشرفت تیم ملی ایران ادامه پیدا كند روزی برسد كه بتوانید در برابر بازیكنان چینی هم حرفی برای گفتن داشته باشید؟
بعید می‌دانم بتوانیم در برابر چینی‌ها بهتر از آنها ظاهر شویم، چراكه آنها سبك خاص و منحصر به فردی برای بازی دارند كه در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست و مربیان درجه یك و صاحب‌نام آنها هم هیچ گاه در هیچ جای دنیا كار نمی‌كنند، اما از آنها كه بگذریم امروز بچه‌های ایرانی در برابر كشورهای صاحب نامی مثل كره و ژاپن حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. ما در سال‌های اخیر به حدی پیشرفت كرده‌ایم كه بسیاری از تیم‌ها از رویارویی با ما می‌ترسند و با نگرانی سر میز بازی‌هایی كه یك سمت آن بچه‌های ایرانی هستند حاضر می‌شوند و این برایمان ارزش فراوانی دارد.

فكر می‌كنی چه عواملی در موفقیت‌های اخیر تو خصوصا در اسپانیا و بحرین و قطر تاثیرگذار بوده است؟
حركت‌های بازیكنانچپ‌دست به راحتی قابل پیش‌بینی نیست. یعنی آنها كمی كج‌بازی میكنند و توپشان بد به حریفان می‌رسد . این موضوع تا‌حدودی طرف مقابل را اذیت می‌كند
در این سال‌ها فدراسیون زحمات زیادی را برای من و سایر ورزشكاران مستعد این رشته متحمل شده است كه شاید تاسیس آكادمی ملی پینگ‌پنگ، به‌كار‌گیری كادر فنی قوی، حریفات تمرینی كره‌ای، اعزام‌های پیاپی برون‌مرزی و برگزاری اردوهای مستمر داخلی ازجمله آنها باشد. شاید مناسب باشد همین‌جا از زحمات آقای شهنازی تشكر ویژه‌ای داشته باشم و از مسوولان فدراسیون به جهت این‌كه فرصت حضور در مسابقات جهانی بزرگسالان را به من دادند قدردانی كنم.

تو در مسابقات پروتور بحرین ودر بازی فینال نتیجه را به حریفی واگذار كردی كه پیش از این در 4 مسابقه او را شكست داده بودی و این برای همه بسیار عجیب بود. فكر می‌كنی چرا چنین اتفاقی افتاد؟
در پینگ‌پنگ هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و امكان دارد كه شما پس از حتی 20 برد در برابر یك حریف، نتیجه بازی بیست و یكم را به او واگذار كنی. از طرفی همان‌طور كه می‌دانید عمر عصار به لحاظ رنكینگ در جایگاه بالاتری نسبت به من قرار دارد و بازیكن بسیار خوبی است. در دیدار فینال پروتور بحرین هم او بهتر از من بازی كرد و نتیجه را به نفع خود تغییر داد و این تنها حكایت از برتری او در آن دیدار نسبت به من دارد.

چپ دست ماهری به نام نوشاد عالمیان‌! این عنوانی است كه فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میزITTF اخیرا برای تو در نظر گرفته است! خودت فكر می‌كنی كه چپ‌دستی تو یا سایر پینگ‌پنگ‌بازان چپ‌دست؛ چه امتیاز خاصی برایتان به همراه داشته است؟
راستش را بخواهید حركت‌های بازیكنان چپ دست به راحتی قابل پیش‌بینی نیست. یعنی آنها كمی كج‌بازی میكنند و به اصطلاح توپشان بد به حریفان می‌رسد . این موضوع تا‌حدودی طرف مقابل را اذیت می‌كند. خوب به دلیل این‌ كه ما همیشه با راست دست‌ها تمرین می‌كنیم، در مواجهه با آنها مشكل خاصی نداریم اما بر عكس این قضیه صدق نمیكند و آنها با حریفان تمرینی چپ‌دست بازی نمیكنند و روی همین اصل بازی در برابر ما برایشان به آن شكل راحت نیست.

از درس و مدرسه برایمان بگو! این ‌طور كه از ظواهر امر پیداست فعلا حضور در مسابقات و اردوهای مختلف مجالی برای تحصیل و مطالعه باقی نگذاشته است؟
بله و با توجه به دلایلی كه شما هم به آنها اشاره كردید، ‌امكان حضور در مدرسه را ندارم و تنها در یك ماه مانده به پایان سال تحصیلی و با تعطیلی اردو، معلمان خصوصی بسیار سخت و فشرده با ما كار می‌كنند تا بتوانیم برای حضور در امتحانات پایان سال به آمادگی لازم برسیم. در حال حاضر، من دانش‌آموز سال سوم دبیرستان در رشته تربیت‌بدنی هستم و امیدوارم بتوانم این رشته را در دانشگاه و تا مقطع دكترا ادامه دهم.
در عجبم از مردمی که خود زير شلاق ظلم و ستم زندگی ميكنند و بر حسينی میگریند كه آزادانه زيست....
‎‏(دکتر علی شريعتی‏)‏
     
  ویرایش شده توسط: Anjjella   
مرد

 
تیموبول آلمانیفقط به دلیل ازدیاد افراد به طور خلاصه پرداخته میشه) timo boll
نام:تیمو بول
ملیت:آلمان
تاریخ تولد:March 8, 1981

رنکینگ در حال حاضر:6
استایل بازی:
تیمو بول چپ دست هستش و از هردو سمت حمله میکنه.
احساس و هوشیاری تیمو بهش اجازه میده بتونه با چینی ها رقابت کنه.طوری که بازیکنای دیگر اروپایی نمیتونن.
سرویس های مختلف و برگردوندن سرویس های حریف باعث شده بتونه اول همیشه حمله کنه.
بالاترین مقامهای تیمو بول

- 2010 German Sportsmen of the Year 2nd position
- 4 x European Champion in 2002, 2007, 2008, and 2010
- 4 x European Team Champion 2007, 2008, 2009 and 2010
- 5 x Europe Top 12 winner in 2002, 2003, 2006, 2008 and 2010
- 17 x Pro Tour Open wins including
- 2001, Brazil Winner
- 2002, Austria Winner
- 2003, Japan Winner
- 2004, Germany, Austria Winner
- 2005, Japan, Sweden Winner
- 2006, China, Germany, Poland Winner
- 2007, Recoving from back injury during this time period
- 2008 Austria, Germany, Poland Winner
- 2009 Qatar, Germany, Poland Winner
- 2010 Japan Winner
- Grand Finals Winner 2009
- 9 x German Championship Winner
تجهیزات:
فورهند و بکهند تنرژی 05
چوب:تیمو بول ALC
***
ژانگ جیکه : ژانگ جیکه قهرمان سال 2011 جهان zhang

ژانگ جیکه قهرمان سال 2011 جهان

نام:ژانگ جیکه
ملیت:چین
تاریخ تولد:February 16, 1988
قد:1متر و 75 سانتیمتر
وزن:70 کیلوگرم

رنکینگ این ماه:1
ژانگ در سال 2012 با بردن مالونگ اولین پروتور رو به نام خودش ثبت کرد.
او 1بازیکن راست دسته که از هردو جهت حمله میکنه.
ژانگ و مالونگ انقلابی در پینگ پنگ شروع کردند و هر کدوم استایل خاصی دارند.
مقام های ژانگ
2011 World Championships: Men's Singles Champion
2011 Men's World Cup: Men's Singles Champion
2011 German Open: Men's Singles & Men's Doubles Champion
2011 United Arab Emirates Open: Men's Dou
در عجبم از مردمی که خود زير شلاق ظلم و ستم زندگی ميكنند و بر حسينی میگریند كه آزادانه زيست....
‎‏(دکتر علی شريعتی‏)‏
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
مرد

 
مالین گفتم بد نیست بیوگرافی مالین رو بذارم. ma lin
نام:مالین(به چینی 马琳)
ملیت:چین
تاریخ تولد:February 19, 1980

رنکینگ:5
استایل بازی
مالین بازیکن راست دست چینی است که انقلابی در پینگ پنگ شروع کرد.اون راکت رو به صورت پن هولدر میگیره به طوری که از بکهندش هم استفاده میکنه.
بعدها وانگ هائو هم سبکش رو ادامه داد.
با این حال بکهند های مالین به قدرتمندی فورهندش نیست.
چیزی که مالین رو از بقیه متمایز میکنه سرویس های مختلف و تاپ هایی هتش که به آخر میز حریف میزنه.
مالین از بهترین سرویس زن های دنیا هستش.
او تنها کسی است که تمام مقامهای ممکن در المپیک رو برده.
مهمترین مقامهاش
in 2008 Ma LIn became Olympic Singles and Team Champion
- In 2004 Ma become Olympic doubles Champion with Chen QI
- Mens Singles World Cup champion in 2000, 2003, 2006
- Pro Tour Grand Final Winner in 2002, 2007
- World Team Championship Gold 2010
تجهیزات و اسپانسر
چوب:Yasaka Ma Lin Extra Offensive
رویه فورهند:Skyline 3
رویه بکهند:bryce speed
مالین واسه تیم شهرش یعنیshenyangبازی میکنه
در عجبم از مردمی که خود زير شلاق ظلم و ستم زندگی ميكنند و بر حسينی میگریند كه آزادانه زيست....
‎‏(دکتر علی شريعتی‏)‏
     
  
مرد

 
جون میزوتانی: jun jun1
نام:جون میزوتانی(Jun Mizutani)
ملیت:ژاپن
تاریخ تولد:June 9, 1989
قد:1.72 m
وزن:68 kg

جون بازیکن اول ژاپن هستش و الان چند ساله که پشت سر هم قهرمان ژاپن میشه.
او رکور جوون ترین کسی رو داره که قهرمان ژاپن شد.یعنی فقط 17 سالش بود.
استایل بازی:
او یک بازیکن منحصر به فرد هستش که قابلیتهای دفاعی بالایی داره و بطور ناگهانی میتونه دفاع رو به حمله تبدیل کنه.
سرویسهای متمایز جون میزوتانی اون رو ازخیلی بازیکنهای دنیا جدامیکنه.
اون یک شخصیت کامل در پشت میز هستش و همه انرژیش رو در بازی میذاره.
آیا جون میزوتانی شانسی برای مدال المپیک داره؟خواهیم دید.
اینم مقاماش
2012 Kuwait Open World Tour Men's Singles Champion
2011 World Championships Quarter Finalist
2011 Japan Open Men's Singles Champion
2011 Japanese National Men Singles Champion
2010 Japan Open Men's Singles Champion
2010 Hungarian Open Winner
2010 Pro Tour Grand Finals Men's Singles Champion
2010 Asian Games Semi Semifinalist
2010 Japanese National Men Singles Champion
2009 Japanese National Men Singles Champion
2009 Korea Open Men's Singles Champion
2008 Japanese National Men Singles Champion
2007 Asian Cup 3rd Place
2007 Japanese National Men Singles Champion
2006 World Junior Championships - Boys Singles Champion
تجهیزات و اسپانسر:
چوب:Jun Mizutani ZL Carbon blade
در عجبم از مردمی که خود زير شلاق ظلم و ستم زندگی ميكنند و بر حسينی میگریند كه آزادانه زيست....
‎‏(دکتر علی شريعتی‏)‏
     
  ویرایش شده توسط: Anjjella   
مرد

 
زوزین: xu xin
بیوگرافی ستاره چینیها زوزین
نام:زوزین
نام به چینی:許昕

رنکینگ در حال حاضر:4
زوزین در ماه اخیر در یک پروتور و در یک بازی نزدیک به مرد شماره 1 دنیا "مالونگ"4 3 باخت.
استایل بازی
زوزین یک بازیکن تاپ زن با سرویس های فوق العاده است.
قدرت باورنکردنی بازوهاش باعث میشه تاپ اسپین های بسیار سنگینی رو روانه میز حریفش کنه.
زوزین به همراه مالونگ و ژانگ جیکه از بهترین های چین در چند وقت اخیر بوده.
زوزین از معدود بازیکنایی هست که سیستم بازیش(طریقه ی راکت گرفتن) مثل وانگ هائو هست.
مالین و وانگ هائو هم از این شیوه ی راکت گرفتن استفاده میکنند و در فینال المپیک پکن حضور داشتند.
در ضمن حرکت پای زوزین از بهترینهای دنیا هستش.
بهترین مقاماش
2011 Qatar Open: Men's Singles Champion
2011 World Championships: Men's Doubles Champion
2010 Slovenian Open: Men's Singles Champion
2010 Kuwait Open: Men's Singles Champion
2009 Asian Championships: Men's Doubles Champion
2009 Asian Championships: Men's Team Champion
2009 World Team Cup: Men's Team Champion
تجهیزات و اسپانسر
چوب زوزین Stiga Offensive NCT هستش.
رویه فورهندش Hurricane III Blue sponge هستش.
رویه بکهندش هم Stiga Boost TXهست.
زوزین تو باشگاه Bazhou Hairun Club که یکی از مهم ترین تیم ها تو سوپر لیگ چین هست توپ میزنه.
در عجبم از مردمی که خود زير شلاق ظلم و ستم زندگی ميكنند و بر حسينی میگریند كه آزادانه زيست....
‎‏(دکتر علی شريعتی‏)‏
     
  ویرایش شده توسط: Anjjella   
مرد

 
ولادیمیر سامسونوف: samsonov
بیوگرافی ولادیمیر سامسونوف

نام:ولادیمیر سامسونوف
ملیت:بلاروس
تاریخ تولد:April 17, 1976
رنکینگ در حال حاضر:13


سامسونوف از معدود بازیکنایی هستش که به مدت 10 سال از 10 بازیکن برتر دنیا بوده.(یعنی تو رنکینگ از 10 پایین نیومده واسه 10 سال).
در سال 2002 رنکینگش 3 بوده.
بهرحال در چندماه اخیر یکم پایین رفته از 10 تا.
استایل بازی:
استایل سامسونوف فقط خاص خودشه.او آغازکننده عصرجدیدی در تنیس روی میز است.
اون بازیکنیه که در همه چیز کامله.چین بهترین کشور در تنیس روی میز لقب "Tai Chi Master"روبهش دادن(یعنی کسی که در همه جای میز حمله و کنترلش عالیه).
اون میتونه از همه جای میز رقیبش رو تحت فشار بزاره.
ولادیمیر سامسونوف به 4 زبان میتونه صحبت کنه.انگلیسی-آلمانی-روسی-صربی.
مقام های مهم:
- 1996 Ilalian Open
- 1997 Swedish Open
- 1998 Croatian Open
- 1999 Croatian, Japan Open
- 2000 Croatian Open
- 2001 German Open
- 2003 Qatar Open
- 2004 Brazil Open
- 2005 Croatian, Russian, German Open
- 2006 Croatian, Chile Open
- 2007 Chinese Taipei Open
- 2008 Slovenian, Kuwait, Belarus Open
- 2009 Morocco Open
- 2010 Morocco, Korea, Polish Open
- 3x World Cup winner in 1999, 2001 and 2009
- 3x European Champion in 1998, 2003 and 2005
- 4x Europe Top 12 Winner in 1998, 99, 2001, 07
تجهیزات:
اسپانسر:تیبار
چوب:Tibhar Alpha Blade
رویه:Nimbus VIP
در عجبم از مردمی که خود زير شلاق ظلم و ستم زندگی ميكنند و بر حسينی میگریند كه آزادانه زيست....
‎‏(دکتر علی شريعتی‏)‏
     
  ویرایش شده توسط: Anjjella   
مرد

 
جوسه هیوک: juse
این بیوگرافی بهترین بازیکن آنتی جهان هستش.
نام:جو سه هیوک
ملیت:کره جنوبی
تاریخ تولد:January 20, 1980
قد:1.80 m
وزن:68 kg

رنکینگ در حال حاضر:5
استایل بازی
اون راست دسته و یک بازیکن مدرن دفاعی هستش با استایل بسیار داینامیک(پرانرژی).
دفاع استثنایی و ضدحمله های سریع او در دل بازیکنای برتر دنیا ترس انداخته.
جو بهترین بازیکن دفاعی در دنیا بوده و هست.همچنین به مدت خیلی طولانی از 10 بازیکن برتر دنیا بوده.
اون کسیه که به عنوان یک بازیکن دفاعی در فینال جام جهانی حضور داشته.(سال 2003)
اینم مقاماش:
2011 World Cup: Men's Singles Bronze Medallist
2010 World Team Cup: Runner-up
2010 Korea Open Runner-up in Singles
2006 Korea Open Winner in Singles
2004 Summer Olympics: Round of 16 in Singles and Doubles
2003 World Championships: Men’s Singles Runner-up
2002 Asian Games: Men’s Team Runner-up
2001 Japan Open Runner-up in Singles
1998 USA Open Runner-up in Doubles
چوب جو سه هیوک باترفلای جو سه هیوک هستش.
جدیدا از رویه های متفاتی استفاده میکنه.همین 1 ماه پیش بود که ژانگ جیکه رو 4 0 برد.
در عجبم از مردمی که خود زير شلاق ظلم و ستم زندگی ميكنند و بر حسينی میگریند كه آزادانه زيست....
‎‏(دکتر علی شريعتی‏)‏
     
  ویرایش شده توسط: Anjjella   
مرد

 
ما لونگ: ma long
نام:Ma Long
ملیت:چین
تاریخ تولد:October 20, 1988

رنکینگ جهانی در حال حاضر:2
مالونگ بازیکن راست دستی هستش که از هردوسمت حمله میکنه.مالونگ از حمله ای ترین بازیکنای پینگ پنگی هستش که تا الان وجود داره.
حمله های او از فورهند و بکهند به شکلی هست که توپ را به زوایای مختلف میزنه به طوری که تا الان مثل اون دیده نشده.
مالونگ معمولا نمیزاره توپ بیش از 3 بار ردوبدل بشه و به شکل طوفانی حمله خودشو آغاز میکنه.
افتخارات مالونگ
- Hungarian Open World Tour 2012: Men's Singles Champion
- ITTF Pro Tour Grand Finals 2011: Men's Singles Champion
- Swedish Open 2011: Men's Singles Champion
- Austrian Open 2011: Men's Singles Champion
- Harmony China Open 2011: Men's Singles Champion
- In 2010 Ma Long became the Asian Men Singles champion
- Long is a 9 time winner of Pro Tours including,
- In 2007, Kuwait and German Open winner
- In 2008, Korea and Singapore Open Winner
- In 2009, China and English Open Winner
- In 2010, German Open 2010- In 2004 Ma Long became the World Junior Champion
در عجبم از مردمی که خود زير شلاق ظلم و ستم زندگی ميكنند و بر حسينی میگریند كه آزادانه زيست....
‎‏(دکتر علی شريعتی‏)‏
     
  ویرایش شده توسط: Anjjella   
مرد

 
نام:وانگ لیچین(王励勤) wang
ملیت:چین
تاریخ تولد:June 18, 1978 Shanghai

جالبه بدونید که از 6 سالگی پینگ پنگ رو شروع کرد و در 15 سالگی عضو تیم ملی بزرگسالان چین شد.بله از 15 سالگی.
اون آخرین کسیه که توانست از عنوان قهرمانی جهان خودش دفاع کنه.
یک رکورد باورنکردنی دیگه ای که داره از سپتامبر 2000 تا سپتامبر 2002 رنک 1 دنیا بوده.
او مدال طلای دوبل المپیک رو در المپیک سیدنی برد.همچنین در المپیک 2004 آتن و 2008 بیجینگ هم مدال برنز گرفت.
او سه بار در ژاپن و کرواسی و شانگهای قهرمان جهان شد.در 2 دوره ی دیگر هم در فینال حضور داشت.
او بیش از 20 پروتور ITTF را هم برده است.در سال 2006 و 2008 به همراه تیم چین قهرمان جهان شد.
او همچنین قهرمان بازیهای آسیایی 2002 بوسان شد.
او از بهترین بازیکنهای پینگ پنگ جهان هستش و همه اون رو به صداقت و جوانمردی میشناسند.
استایل بازی
استایل بازی وانگ بسیار شبیه به مالونگ هستش.او از دوسمت حمله میکنه با تکنیکی منحصر به فرد.چیزی که به اون معروفه فرهند تاپ های فوق العاده سنگینیه که میزنه.به خاطر همینه که اون رو برادر بزرگ مالونگ میدونند.
مهمترین مقام ها
World Table Tennis Champion 2001, 2005, 2007
- Over 20 Pro Tours Title (Qatar, Korea, China)
- Pro Tours Grand Final 1998, 2000, 2004
- World Champion Mixed Double 2005, 2007
- World Team Champion 2001, 2004, 2006, 2008
- Olympic Team Champion 2008
الان وانگ لیچین برای تیم شهرش یعنی شانگهای بازی میکنه.
سرگرمی وانگ خوندن با سیستم کارائوکه هستش.وانگ میگه فینال جام جهانی 2007 واسش بهترین مسابقه بوده.چون 3 1 تو گیمها عقب بود.7 1 هم تو سط آخر عقب افتاد ولی سرانجام بازی رو برد.
در عجبم از مردمی که خود زير شلاق ظلم و ستم زندگی ميكنند و بر حسينی میگریند كه آزادانه زيست....
‎‏(دکتر علی شريعتی‏)‏
     
  
مرد

 
اینم از اخرین رده بندی ها
۲۵ نفر برتر مردان بزرگسالان :
25
جدول ۲۳ نفر برتر جهان در بخش بانوان بزرگسال:
w
25نفر پسر زیر ۲۱ سال:
f
۲۵ نفر برتر دختر زیر۲۱ سال
g
۲۵نفر زیر ۱۸ سال پسر جهان:
l
۲۵نفر برتر زیر۱۸ سال دختر جهان:
t
۲۵ نفر پسر زیر ۱۵ ساله های جهان:
j
۲۵ نفر برتر دختر جهن زیر ۱۵ ساله ها:
c
در عجبم از مردمی که خود زير شلاق ظلم و ستم زندگی ميكنند و بر حسينی میگریند كه آزادانه زيست....
‎‏(دکتر علی شريعتی‏)‏
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
صفحه  صفحه 7 از 16:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  15  16  پسین » 
ورزش
ورزش

رشته های ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA