انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 46 از 82:  « پیشین  1  ...  45  46  47  ...  81  82  پسین »

Manchester United | طرفداران تیم بزرگ منچستر یونایتد ملقب به شیاطین سرخ


مرد

 

فرگوسن: رونی به بازی با لیورپول نمی رسد ولی برای هفته بعد آماده است

این درحالی است که وین رونی در جریان دیدار تیمش مقابل فولام که با برد 2-3 یونایتد همراه بود از ناحیه ران پا دچار پارگی شدیدی شد و حدود یک ماهی است که از میادین ورزشی به دور است ولی حالا زودتر از موعد مقرر، آماده بازگشت به میادین ورزشی شده است.

البته سرالکس فرگوسن در روز جمعه اعلام کرد که این فوروارد انگلیسی به بازی یکشنبه تیمش مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد نخواهد رسید و بدین ترتیب روبین فان پرسی در خط حمله یونایتد قرار خواهد گرفت.

به گزارش گل دات کام فرگوسن در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« تمام بازیکنانی که در بازی 4شنبه حضور داشتند، در این بازی هم حاضرند . من می دانم که برخی گزارشها گفته بودند که رونی هم دراین بازی حضور خواهد داشت ولی این طور نیست. او فاصله زیادی تا بازگشت به میادین ندارد .رونی به شدت تلاش می کند و فقط باید تمریناتش در زمین چمن را ادامه دهد. او می تواند هفته آینده به میادین بازگردد."


فرگوسن به علاوه از شنیدن خبر بازگشت قریب الوقوع دارن فلچر و اشلی یانگ به ترکیب تیمش به شدت خوشحال است:« اشلی یانگ تا دو یا سه هفته دیگر به شرایط آرمانی می رسد. فلچر هم در بازی یکشنبه در ترکیب اصلی نخواهد بود ولی مقابل نیوکاسل بازی خواهد کرد. این بازی ایده آلی برای شروع اوست.»

منبع: goal.com


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

Kenny Dalglish: "When the Hillsborough disaster happened back in 1989,
SAF was straight on the phone to offer his help in any way he could."
#Respect

کنی داگلیش: وقتی فاجعه ی هیلزبورو در سال 1989 اتفاق افتاد فرگوسن مستقیما به من زنگ زد و پیشنهاد کرد که هر کاری به هر طریقی از دستش بر میاد می تونه انجام بده...

برای ادای احترام به قربانیان فاجعه ی هیلزبورو


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

لیگ زیر هجده ساله ها: نیوکاسل ۱-۷ یونایتد

با گلهای ویلسون (دقایق ۱۸، ۳۱، ۳۳، ۳۵، ۶۱) و روج Rudge (دقیقه ۴۵) و گوره Gorre (دقیقه ۷۳)

جوانان تیم پل مکگینس در یک پیروزی خیره کننده برابر نیوکاسل تاختند و تازیدند و تیم حریف را غارت کردند. دیداری که در آن جیمز ویلسون پنج گل خارق العاده را به ثمر رساند، و البته خط هافبک پشت سر او نیز با یک نمایش برتر به او کمک کرد.

پس از اینکه ویلسون در ۳۵ دقیقه ابتدایی بازی سرخهای منچستر را با ۴ گل پیش انداخت، جک روج با یک ضربۀ آزاد آتشین یونایتد را با برتری ۵ گل به رختکن فرستاد.
با این حال که نیوکاسل نیمۀ دوم را با یک گل از استبان کاردونا لوپز آغاز کرد، ولی سرخها خیالشان از پیروزی راحت بود و ویلسون پنجمین گل خودش را هم د و یار تعویضی کنجی گورّه Kenji Gorre گل هفتم را به ثمر رساند.
از همان ابتدای بازی تیم میهمان بر تانیسایدهای بخت برگشته از هر نظر غالب بودند. متس داهلی و آندریاس پریرا همه جا حاضر بودند و طراح حملات یونایتد بودند. و ویلسون پاس عمقی روج را به سادگی به تور دروازۀ نیوکاسل چسباند.
این گل اول بازی ابتدا کمی تیم میزبان رو به خودش آورد، و دروازه بان یونایتد، پیرلوئیجی گولینی رو مجبور کرد که روی یک شوتی که با برخورد به پاتریک مکنِیر McNair کمانه کرد هوشیار باشد. و سپس روی یک هد از جاناتان کوئین با یک واکنش خارق العاده با نوک انگشتانش دروازه را نجات دهد.
در ادامه کار این رقابت با سه گل در ۵ دقیقه یکسره شد. که همگی این گلها توسط ویلسون به ثمر رسید. این مهاجم دوبار پاسهای خوب داهلی نروژی را به گل تبدیل کرد، و سپس روی حملۀ جیمز ویر Weir گل چهارم تیم را به ثمر رساند.
در حالی که تیم میزبان در تقابل با یونایتد ناتوان نشان می داد، داهلی یک شوت دیگر را با اختلاف کم از کنار دروازۀ وودمن به بیرون زد. و درنهایت روج با یک ضربۀ آزاد آتشین از فاصلۀ ۲۵ یاردی نیمۀ اول خوب تیم را تکمیل تر کرد.
در دقیقۀ چهارم نیمۀ دوم، کاردونا لوپز با ضربۀ سر به تیر مخالف، توپ را از گولینی عبور داد و یک گل را برای نیوکاسل جبران کرد، پس از آن باز هم کوئین بود که دروازه بان ایتالیایی یونایتد رو به یک واکنش خیره کنندۀ دیگر وادار کرد. ولی هر گونه امید نیوکاسل برای یک بازگشت رؤیایی درست پس از گذشت یک ساعت از بازی بر باد رفت.
پریرا توپ رو به ویلسون رسوند که او هم با یک ضربۀ زیبا با توپ از مدافعان جدا شد و خودش رو در موقعیت گل قرار داد، و به راحتی تونست با یک شوت زمینی دیگر، یک گل دیگر برای یونایتد به ثمر برساند.
دروازه بان زاغها در یک صحنه مجبور به دفع شوت زمینی پریرا شد، ولی باز هم در دقیقه ۷۳ اسیر غفلت خط دفاعیش شد: پریرا یار تعویضی گورّه را صاحب توپ کرد و او هم با بغل پا توپ را به به بالای (داخل) دروازه فرستاد.
در حالیکه بازی به انتها نزدیک میشد، یک شوت پریرا مهار شد و داهلی نیز یک شوت را با اختلاف به بیرون زد، هر دوی این بازیکنان با نمایش خوبشان شایستگی زدن یک گل را داشتند، ولی نمایش درخشان آنها و نمایش درخشان کل تیم منجر به یک ۵ گل به یاد ماندنی برای ویلسون ۱۶ ساله شد.
ترکیب یونایتد:

Gollini; Evans, McNair, Grimshaw, Rowley (Harrop 46); Rudge, Pearson (Gorre 63), Weir, Daehli; Periera, Wilson.

تعویضیهای بدون استفاده:

O’Hara, Byrne, Wilkinson

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
لیورپول - منچستر یونایتد

گزارش مسابقه :
لیورپول 1-2 یونایتد





شیاطین با برد برابر قرمزهای آنفیلد موفق شدند اولین پیروزی خود را از سال 2007 در این ورزشگاه کسب کنند ، این برد علیرغم نمایش نه چندان خوب یونایتد به لطف گل زیبای رافائل و پنالتی ون پرسی ، در مقابل لیورپول 10 نفره شکل گرفت .

جرارد در اولین دقیقه نیمه دوم موفق شد لیورپول را به آنچه استحقاقش را داشت برساند و به این ترتیب انها تیم برتر زمین شوند ولی دقایقی بعد ضربه دیدنی رافائل کار را به تساوی کشاند و در نهایت پنالتی ون پرسی یونایتد را به برتری رساند .

یکی از مهمترین نکات بازی نیز در دقیقه 39 اتفاق افتاد ، زمانی که شلوی بازیکن قرمزها ، با یک تکل خشن دو پا روی اوانز ، باعث شد تا داور کارت قرمز را به وی دهد .
بعد از این اخراج ، شلوی اعتراض زیادی را نسبت به داور و همچنین به طور عجیبی نسبت به فرگوسن داشت ، و البته که در نیمه دوم نیز شدت اعتراض به تماشاگران نیز منتقل شد ، انها روی صحنه پنالتی معتقد بودند خطایی از سوی جانسن روی والنسیا رخ نداده است .

این مسابقه لحظات مهمی نیز قبل از شروع بازی داشت ، یکی از مهمترین نکات انها این بود که پس از جنجال های فراوان سال گذشته و البته بازی های هفته گذشته لیگ برتر ، این بار سوارز و اورا در ابتدای بازی دست دادند تا همه چیز به نوعی آرام شود ، از طرفی بابی چارلتون و یان راش ، دو اسطوره دو باشگاه با در دست داشتن گل هایی ، یاد از دست رفتگان فاجعه هیلزبرو را گرامی داشتند .

در ترکیب یونایتد اولین نکته ای که مهم جلوه کرد ، غیبت ویدیچ بود ، که فرگوسن دلیل ان را یک مشکل جزئی اعلام کرد ، در غیبت وی که طی هفته گذشته دو بازی کامل داشت ، اوانز و فردیناند در قلب خط دفاعی حضور داشتند و گیگز به عنوان کاپیتان در زمین بود .

بعد از شروع بهتر میزبان ، یونایتد بود که توسط گیگز اولین موقعیت جدی را به دست آورد پاس نانی به وی از بیرون محوطه با شوت رایان همراه شد ولی ضربه او به گوشه بالای دروازه رینا رفت و ثمری نداشت.
پاسخ لیورپول به این حمله ، در دست گرفتن دوباره کنترل بازی بود ، آنها دو بار خطرناک ظاهر شدند که تلاش رافائل مانع از سودی برای لیورپول شد ، در ادامه نیز جرارد روی کرنر کوتاه از سمت راست ، توپی را به کنار دروازه لیندگارد فرستاد .

در ادامه بازی ، شیاطین چندان خوب بازی نمیکردند ، مالکیت توپ سفیدهای زمین آنفیلد بدون ثمر بود و آنها روی حملات برنامه خاصی نداشتند ، در این بین فردیناند نیز دقایقی با مشکل روبرو شد که میتوانست برای یونایتد گران تمام شود ، چرا که وی یکی از مهمترین عناصر زمین و ارکان خط دفاعی یونایتد در این بازی بود .

در حالی که دو تیم به تلاش خود ادامه میدادند ، در شش دقیقه مانده به پایان نیمه اول ، شاید بتوان گفت نقطه عطف بازی رقم خورد .

شلوی روی یک صحنه 50-50 در حالی که مالکیت توپ به نظر برای اوانز می بود ، با یک تکل خشن و دو پا روی پای مدافع یونایتد ، مرتکب خطا شد و مارک هالسی قاضی میدان لحظاتی بعد با کارت قرمز وی را جریمه کرد .

اما با این حال لیورپول باز هم در دقایق باقی مانده نیمه اول تیم برتر میدان بود ، انها یک بار روی ضربه آزاد سوارز از 30 یاردی خطرساز شدند که دفع لیندگارد مانع از ثمربخشی برای لیورپول شد .
در نیمه دوم هر دو تیم دست به تعویض زدند ، نانی که نیمه اول بسیار کم فروغ و ضعیفی داشت ، جایش را به اسکولز داد .

در سمت مقابل نیز سوسو وارد زمین شد ، و خیلی زود تعویض قرمزها جواب داد ، سانتر وی ابتدا توسط مدافعین یونایتد دور شد اما روی ضربه بلاک شده جانسون ، جرارد با جاگیری و شوتی خوب دروازه یونایتد را در اولین دقیقه نیمه دوم باز کرد تا تیم 10 نفره آنفیلد پیروز میدان باشد .

یونایتد باید از فشار حریف بالاخره رهایی می یافت ، و انها سرانجام موفق شدند با در دست گیری کنترل بازی و ایجاد چند پاس خوب و فضا ، بالاخره انها 5 دقیقه بعد از گل حریف به دروازه لیورپول رسیدند .
حرکت رافائل در عمق دفاع حریف سپس همکاری با والنسیا و سانتر وی درون محوطه با استپ سینه کاگاوا و فرصت سازی وی برای رافائل همراه شد تا مدافع برزیلی با ضربه پای چپ فنی و دیدنی خود ، دروازه رینا را باز کند .

در حالی که لیورپول در یکی – دو صحنه یک بار روی شوت سوارز و سپس در تلاش سوسو باز هم خطرساز بود ، یونایتد نیز با تصاحب مالکیت توپ و پاس های کوتاه بلند سعی در رسیدن به دروازه حریف داشت و سرانجام این اتفاق افتاد .

15 دقیقه مانده به پایان بازی ، یونایتد صاحب ضربه پنالتی شد ، موقعیتی که با توپگیری خوب والنسیا در مرکز زمین ، همراه شد و سپس حرکت وی درون محوطه جریمه و تعلل زیاد وی با خطای جانسن همراه شد ، و البته برخورد رینا و جانسن با یکدیگر که در نهایت یک کارت زرد برای رینا و یک پنالتی برای یونایتد به همراه داشت .

با این وجود زدن این ضربه دقایقی به خاطر مصدومیت اگر به تاخیر افتاد ، سرانجام ون پرسی پشت توپ ایستاد تا ناکامی یونایتد را در سه ضربه پنالتی قبل پاک کند ، و بالاخره این اتفاق افتاد ، ضربه خوب وی با ارتفاع مناسب پس از برخورد به دستان رینا به گل تبدیل شد .

دقایقی بعد از گل هرناندز به جای کاگاوا وارد زمین شد ، و در این بین لیورپول میتوانست روی سانتر خوب از جناح چپ توسط ضربه سر مارتین کلی به گل برسد که این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت .
به این ترتیب یونایتد به برد ارزشمند و مهمی در خانه لیورپول رسید ، پیروزی که برای اولین بار در نیم دهه گذشته رخ میداد .
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
لیورپول 1-2 یونایتد

عکسهای بازی

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
maryy: لیورپول 1-2 یونایتد

عکسهای بازی
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
maryy: لیورپول 1-2 یونایتد

عکسهای بازی
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
maryy: لیورپول 1-2 یونایتد

عکسهای بازی
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
maryy: لیورپول 1-2 یونایتد

عکسهای بازی
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
maryy: لیورپول 1-2 یونایتد

عکسهای بازی
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
صفحه  صفحه 46 از 82:  « پیشین  1  ...  45  46  47  ...  81  82  پسین » 
ورزش
ورزش

Manchester United | طرفداران تیم بزرگ منچستر یونایتد ملقب به شیاطین سرخ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA