انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 30 از 106:  « پیشین  1  ...  29  30  31  ...  105  106  پسین »

Esteghlal FC | باشگاه استقلال


مرد

 
مدیر روابط عمومی استقلال خبر داد/تدارک باشگاه استقلال برای برگزاری بازی خداحافظی فرهاد مجیدی
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال از تدارک این باشگاه برای برگزاری بازی خداحافظی فرهاد مجیدی خبر داد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،محمد سررشته داری درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال اظهار داشت:از خداحافظی مجیدی از دنیای بازی هیچ فردی خوشحال نیست.به ویژه اعضا باشگاه استقلال که خودشان در راه ساخته شدن یکی از بزرگترین مهاجمان فوتبال ایران نقش داشتند.
وی ادامه داد:مجیدی بازیکن فوق تکنیکی از نسلی بود که آن نسل و آن جنس از فوتبال دیگر تکرار نشد.با بازی های درخشان،افتخارآفرینی ها و جامهایی که او گرفته است،زندگی می کنیمو امیدواریم از فوتبال جدا نشود و همچنان در کنار مستطیل سبز باقیبماند. مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال درباره بازی خداحافظی مجیدی اظهار داشت:باشگاه استقلالدر تلاش است تا در فرصتی مناسب یک بازی بزرگ خداحافظی مقابل تیمی بزرگ را تدارک ببینند.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
فتح الله زاده در گفتگو با مهر: تلاشم کردم مجیدی را برگردانم اما نشد/ فرهاد در حق ما کم لطفی کرد!
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه "مجیدی در حق ما کم لطفی کرد"، گفت: تلاش زیادی کردم تا مجیدی در نیم فصل به کمک استقلال بیاید اما مسائل و اختلافاتی بین وی و قلعه نویی پیش آمد که باعث شد به نتیجه نرسم.
علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص خداحافظیفرهاد مجیدی از دنیای فوتبال و همچنین مسائل روز باشگاه استقلالضمن بیان مطلب فوق گفت: در فوتبال حرفه‌ای هر مربی نظر خود رادارد و خیلی از بازیکنان بزرگ فوتبال به دو دلیل نمی‌توانند با یک مربی کار کنند یا به خاطر مسائل فنی و یا به دلیل همراه نبودن نظرات و افکار بازیکن با سرمربی تیم. متاسفانه ورزش فوتبالبی‌رحم است و خیلی از بازیکنان بزرگ استقلال که حتی تا 36 سالگی نیز بازی نکرده‌اند مجبوربه خداحافظی از فوتبال شدند.
وی درهمین خصوص افزود: فوتبال یک روز تمام می‌شود اما امیدوارم فرهاد مجیدی بعد از خداحافظی از فوتبال به دور از حواشی و به خاطر هواداران دوره‌های مربیگری را گذرانده و روزی در کسوت مربی بهکمک استقلال بیاید.
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: به عنوان مدیرعامل استقلال در تلاش بودم که خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال اتفاق نیافتد و در نیم فصل فرهاد مجیدی به کمک استقلال بیاید، حتی با وی در این خصوص مذاکره نیز کردم اما مسائل و اختلافاتی که بین مجیدی و قلعه نویی پیش آمد و صحبت‌هایی رد و بدل شد که باعث شد تلاش ما به نتیجه نرسد.
وی افزود: من شاید به عنوان یک مدیرعامل بتوانم از نفوذ خود استفادهکرده و یک بازیکن را به زور بهیک سرمربی تحمیل کنم اما اگر آن سرمربی به آن بازیکن اعتقادی نداشته باشد و وی را نیمکت نشین کند آیا در آن زمان کاری از دست من برمی‌آید؟!
فتح الله زاده خاطر نشان کرد: درحالحاضر باید بگویم فرهاد مجیدی کار خوبی کرد که مانند علی دایی در اوج و محبوبیت از فوتبال خداحافظی کرد. حتی اسطوره‌ای مانند ناصر حجازی با اینکه دروازه بان نیز بود در سنی پایین‌تر ازفرهاد مجیدی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
وی تاکید کرد: دوران فوتبال یکبازیکن، مدیرعامل یک مدیر، یک مربی و ... تمام می‌شود اما امیدوارم که معرفت انسان‌ها تمام نشود. اگر ما محبوب می‌شویم فقطبه واسطه هواداران است بنابراین آنچه که از دست‌مان برمی‌آید باید برای آنها انجام دهیم. من فکرمی‌کنم فرهاد مجیدی در 36 سالگی تمام نشده بلکه تازه متولد شده و می‌تواند محبوبیت خود را در کسوت مربیگری در آینده نیز حفظ کند.
مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد: متاسفانه برغم زحمت‌هایی که برای فرهاد مجیدی کشیده‌ام، وی در حق ما کم لطفیکرد اما من تمام تلاش خود را می‌کنم که یک بازی خداحافظیدر شان وی با یک تیم بزرگ خارجی پس از پایان رقابت‌های لیگ برترتدارک ببینیم.
وی در پاسخ به این پرسش که"منظورتان از کم لطفی فرهاد مجیدی در حق شما چیست؟"، خاطر نشان کرد: من پیش از آغاز فصل ودر زمان نقل و انتقالات از فرهاد مجیدی انتظار داشتم که تحمل بیشتری داشته و نسبت به قلعه نویی واکنش نشان ندهد چه بسا اگر این کار را انجام می‌داد، شرایط به گونه دیگری رقم خورده بود و امروز شاهد خداحافظی وی از فوتبال نبودیم.
فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که "آیا از این پس تشویق فرهاد مجیدی روی سکوها باعث ایجاد دو دستگی بین تماشاگران واسترس در بین بازیکنان و به ویژهمهاجمان استقلال نخواهد شد؟"، تاکید کرد: اگر هواداران روی سکوها فرهاد مجیدی را تشویق کنند ناراحت نمی‌شوم و هیچ حساسیتی نسبت به این موضوع ندارم اما انتظار ما از هواداران این استکه از دقیقه 85 به بعد به تشویقوی بپردازند.
وی در همین خصوص افزود: ما نیز مانند هواداران می‌دانیم که مهاجمان تیم استقلال در 10 هفته‌ای که از رقابت‌های لیگ برتر گذشته عملکرد خوبی نداشته‌اند اما آیا باشعار دادن و تشویق فرهاد مجیدی این موضوع حل می‌شود؟ آیا این عمل باعث نمی‌شود که بازیکنان از نظر روحی دچار استرس شده و تمرکز خود را از دست بدهند و شرایطی مانند بازیکنان تیم پرسپولیس پیدا کنند؟ انتظار مناز هواداران این است که حداقل تا نیم فصل به ما فرصت دهند.
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص حل نشدن مشکلات مالی بازیکنان تیم و اینکه یک طلبکار حکم جلب یکی از ستاره‌های تیم استقلال را به دلیل پاس نشدن چک‌هایش گرفته است، گفت: ما قرارداد خود را با اسپانسر جدید امضاکرده و چک‌ها را نیز دریافت کرده‌ایم اما با توجه به اینکه این چک‌ها مدت‌دار است در حال حاضر در حال تبدیل آنها به چک روز و پول هستیم تا در اختیار بازیکنان و کادر فنی تیم قرار دهیم، مطمئن باشید تا چهارشنبه به بازیکنان پول خواهیم داد.
وی در خاتمه تصریح کرد: پیرامونمسائلی که درباره جلب یکی از بازیکنان اصلی تیم استقلال به دلیل پاس نشدن چک‌هایش در برخی رسانه‌ها مطرح شده باید بگویم یکی از بازیکنان تیم با توجه به قول‌هایی که ما داده بودیم و حسابی که روی پرداختی‌های باشگاه کرده بود،معامله‌ای را انجام و چک‌هایی را در اختیار فروشنده قرار داده که این چک‌ها پاس نشده است. این موضوع واکنش آن فروشنده را به دنبال داشت که با وساطتی که انجام دادیم از فرد طلبکار خواستیم که برای پاس شدن چک‌هایش کمی صبر کند.

اي من جفت پا توو حلقش
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
فتح الله زاده: نمی توانستم مجیدی رابه قلعه نویی تحمیل کنم /حجازی با همه بزرگی اش با پیراهن استقلال خاحافطی نکرد
مدیر عامل باشگاه استقلال می گوید از اینکه فرهاد مجیدی از فوتبال خداحافظی کرده ناراحت است.
نخستین واکنش علی فتح الله زاده به خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال این بود:«شوکه شدم.»مدیرعامل باشگاه استقلال مثل همیشه رکو پوست کنده حرف می زند و عقیده اش این است که در فوتبال فعلی همه می توانند از دست همدیگر ناراحت شوند.منظور فتح الله زاده با مجیدی است.آن هم به خاطر دلخوری هایی که کاپیتان سابق از مدیر عامل دارد:«ایرادی ندارد.همه،همیشه از دست یکدیگر ناراحت هستیم.این طبیعت فوتبال ما است.حالا هم اشکالی ندارد،اجازه بدهید فرهاد از دست من ناراحت باشد.»
مشکلی که این روزها در باشگاه استقلال وجود دارد حاشیه های به وجود آمده درباره مسائل مالی است.خیلی از بازیکنان پول نگرفته اند و بر این عقیده اند که وعده های شما هم عملی نشده است.
کجای حرف های من تا به امروز دروغ بوده است؟ من گفتم اسپانسر 6 میلیاردی می آورم و آوردم.گفتم بهبازیکنان پول می دهم و دادم.از خود بازیکنان بپرسید.البته عده ای هم هستند که هنوز پول نگرفته اند.اگر اسپانسر گرفتن و تزریق کردن پول به این راحتی است پس چرا مسئولان سابق استقلال این کار را نکرده اند؟مگر قرار نبود اسپانسر 9 میلیاردی بیاورند؟من نتوانستم این اسپانسر را بیاورم اما 6 میلیارد از طریق اسپانسر روی پیراهن به باشگاه آوردم که با حق کمیسون خودم در جمع شد 7.5 میلیارد تومان که آن را هم به باشگاه دادم.این اتفاق یعنی اینکه 45 درصد از بودجه ای که به وزارت قولش را داده بودم تامین کردم.با وجود اینکه ما در مجلس ردیف تعریف شده ای داریم اما هنوزیک ریال هم تزریق نشده است.تمام این پول هایی که این روزها خرج میشود پولی است که خودمان از طریقاسپانسر ها جذب کرده ایم.جالب اینجاست که این رقم 6-7 میلیارد زیر رقمی است که برخی از باشگاه های شهرستانی هزینه کرده اند.اگر همین هزینه ها را در نظر بگیریم باید بگویم که من فقط 5 درصد از برنامه هایم عقب هستم که آن 5 درصدهم با بلیت فروشی و پخش بازی ها قابل جبران است.البته تا زمانی که از طرف دولت پول نرسد معلوم است که مشکلات حل نمی شود.با این حال این کارها هم مراحل اداری دارد و به زودی مشکلات حل می شود.اما حرف من این است که حقم نیست فحش بخورم.استقلال با یک بازی کمتر سه امتیاز تا رسیدن به صدر فاصله دارد.من تیمی بسته ام که مردم دوستش دارنداما اصلا حقمان نیست که فحش بخوریم و متهم شویم که داریم زیرآبیمی رویم.
بحث معاوضه بازیکنان استقلال و پرسپولیس به کجا رسید؟شما پیشنهاد داده بودید که انصاری فرد و قاضی را می گیرید و ساموئلرا به پرسپولیس می دهید؟
اصلا بحث معاوضه مطرح نیست.انصاری فرد و قاضی هر دو ازبازیکنان خوب و بزرگ ایران هستند.من خودم به رویانیان پیشنهاد دادم که با توجه به ترافیک در خط هافبک ما یکی از بازیکنان استقلال را جذب کند.پرسپولیس برای ما دوست داشتنی است و دوست داریم به این تیم کمک کنیم.از طرفی قلعه نویی هم معتقد است که خلوت شدن خط هافبک ما می تواند کمک بیشتریبه استقلال بدهد.
این اتفاق به این دلیل نیست که استقلال پول ندارد و برای رهایی ازمشکلات مالی تصمیم به فروش بازیکنانش گرفته است؟
نه،اصلا ارتباطی به این ماجرا ندارد.اتفاقا بازیکنان خارجی ارزان تر هستند.
فرهاد مجیدی هم امروز از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و ...
من هم شوکه شدم.واقعا از اینکه فرهاد فوتبال را کنار گذاشت ناراحت شدم.او بازیکنی بود که فوتبال را با خود من شروع کرد.من او را به استقلال آوردم.فرهاد سال های سال به استقلال کمک کرد ودر بسیاری از تنگنا ها دست تیم را گرفت.کمتر بازیکنی می تواندبه مرز 36 سالگی برسد و فوتبالشرا ادامه بدهد.خیلی ها در 32 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی می کنند اما مجیدی خیلی خوب خودش را حفظ کرد.امروز از اینکه او از فوتبال خداحافظی کرد ناراحت شدم.امیدوارم او روزی مربی بزرگی شود و بتواند به استقلال کمک کند.به نظر من فرهاد این توانایی را دارد که در هر زمینه ای به استقلال کمک کند.
اما به نظر فرهاد از شما ناراحت است؟
چه کسی از دست من شاکی نیست؟همه از هم شاکی هستیم.اشکالی ندارد و او می توانداز من ناراحت باشد.فرهاد ناراحت است به این دلیل که نتوانست با بازی کردن در استقلال از فوتبال خداحافظی کند.البته فرهاد باید قبول کند که خودش نخواست در استقلال بازی کند.حجازی با آن همه عظمت نتوانست در استقلال از فوتبال خداحافظی کند.حسن روشن‌ و صادق ورمزیار هم همینطور.اما به هرحال این افراد برای همیشه استقلالی باقی خواهند ماند.من می توانم برایمجیدی آرزوی موفقیت کنم.در پایان هم باید بگویم که من نمی توانستم مجیدی را به قلعه نویی تحمیل کنم.او تشخیص داده بود که فرهاد را نمی خواهد و در حیطهوظایف خودش عمل کرد.
شما گفتید که بازیکنان در سن 32سالگی از فوتبال خداحافطی می کنند.اما برای نکونام 34 ساله رقم های میلیاردی پرداخت کردید.
اولا نکونام 34 ساله نیست.دوما هم باید بگویم که ما رقمی کمتر از چیزی که حق جواد بود به او پرداخت کردیم.اگر پول به دست من برسد حتما بیشتر از رقم قراردادنکونام به او پول می دهم.درضمن من طلب مجید نامجو مطلق را هم که از زمان آقای واعظ آشتیانی باقی مانده بود را پرداخت کردم.اگر پول باشد حق بقیه را هم می دهم.درحال حاضر وحید طالب لو که من همیشه او را قبول دارم رفته و از استقلال شکایت کرده است.ایرادی ندارد کارهای قانونی این شکایت طی می شود و وحید هم به پولش می رسد.صمد مرفاوی و بقیه طلب کارها هم همین طور.آنها هم به پولشان خواهند رسید.اما در این میان امید رضا روانخواه کمی شرایط بدی دارد و باید طلب او هر چه زودترپرداخت شود.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
مجیدی: مثل آقایانی که در نبود خود آرزوی ذلت استقلال را دارند نیستم!
هواداران عزیز
وقتی 15 سال پیش به تیم محبوبماستقلال پیوستم ، هرگز تصور نمیکردم روزی با حمایت هواداران پر شور و دوست داشتنی آبی دل استقلالی به جایگاه کنونی ام رسیدهکه در آستانه 36 سالگی ، هنوز باتمام وجود و با ذره ذره توانم برای هواداران بتوانم به میدان بروم.
بازیکن و کاپیتان استقلال بودن ، افتخاری است که برای " فرهاد مجیدی" فراموش شدنی نیست . بازی کردن در تیمی که بزرگانیچون شادروان ناصر حجازی ، علی جباری و حسن روشن روزگاری در آن عضویت داشتند یا پوشیدن پیراهن شماره 7 که در گذشته بر تن تکنیکی ترین بازیکن آسیا " مجید نامجو مطلق " بوده یا بستن بازوبندی که بر دستان ستارگانی چون برادران بیانی و جواد زرینچه بوده برای " فرهاد " فرزند کوچک خانواده بزرگ استقلال مایه اعتبار و افتخار است.
در این مدت در شادی و غم های زیادی با هواداران عزیز سهیم بوده ام . با شادی هوادار خندیدم و با گریه آنها اشک ریختم. پیروزی های دربی، جشن قهرمانی های لیگ برتر و جام حذفی، شکست ها و از همه غم انگیز تر از دست دادن اسطوره تاریخ باشگاه استقلال ناصرخان حجازی هیچگاه از خاطرم نمی رود. روز تلخی برای من و هواداران بود.
با عنایت خداوند متعال ، حمایت هواداران و لطف نام بزرگ و پیراهن آبی" استقلال" به آرزوهای مادی و معنوی خویش رسیده ام و مانندآقایانی که با خودخواهی ، همواره استقلال را مدیون خود می دانند یا در نبود خود ذلت استقلال را آرزو می کنند، فکر نمی کنم. هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است و هر کجاکه باشم برای سربلندی استقلال تلاش خواهم کرد اما امروز، پس از تحمل و سپری کردن روزهای سخت و فرا رسیدن روزهای آبی رنگ زندگی ورزشی ام، می خواهم سختترین تصمیم زندگی ام را برای هواداران بازگو کنم.
طرفداران دوست داشتنی
بر حسب صبر و تعصب تا به امروز سکوت کردم (حتی در روزهایی که در اوج آمادگی و بنا به سلیقه فنی ! نیمکت نشین بودم صحبتی نکردم تا آرامش تیمو مجموعه استقلال برهم نخورد) و برای اثبات خویش تلاش و مبارزه کردم اما امروز وقتی می شنوم که آقایان عامل ناکامی تیم را تشویقفرهاد مجیدی توسط هواداران خونگرماستقلال می دانند برایم تاسف آور است. قطعا روزی با وجود و حضورم برای سربلندی استقلال تلاش کردم اما این روزها اتفاقاتی افتاد و صحبتهایی شنیدم که به این نتیجه رسیدم باید برخلاف میل باطنی ام از فوتبال خداحافظی کنم.
علیرغم پیشنهادات بسیار از تیمهای داخلی از ابتدای فصل تاکنون ، نتوانستم در ایران پیراهنیجز پیراهن آبی بپوشم و بسیار مایل بودم با حضور در تیم محبوبم استقلال به همراه دیگر بازیکنان بتوانم با جام قهرمانی لیگ و حذفیرا فتح کنم و در نهایت با پیراهن استقلال از میادین فوتبال برای همیشه خداحافظی کنم که این امکان فراهم نشد وگویا تقدیر برای من این چنین بود.
هر کجا که باشم خود را سرباز استقلال می دانم و امیدوارم در آینده ، در کسوت های دیگر بتوانم دین خود به هواداران پرشور استقلال را با کسب جام های متعدد ، ادا نمایم.
در این جا لازم می دانم از کلیه مدیران، کارشناسان ، مربیان ، بازیکنان ، کادر پزشکی ، تدارکات ، پشتیبانی تیم و نیز ارباب جراید که در ادوار مختلف ، اسباب زحمت آنها را فراهم نمودم ،سپاسگزاری نمایم
.
در پایان ، از هواداران متعصب و دوست داشتنی استقلال که همواره در سرما و گرما مرا مورد حمایت و تشویق خویش قرار داده ، صمیمانه قدردانی کرده و امیدوارم عذر "جداییناخواسته" سرباز خویش را پذیرا باشند.
بی گمان هیچگاه خود را از استقلال جدا ندانسته و الطاف ، حمایت ها و تشویق های هواداران پر شور و فهیماستقلال از خاطره ام پاک نخواهد شد و هر جا که باشم برای موفقیت آنها دعا خواهم کرد.
به امید قهرمانی استقلال در مسابقات داخلی و بین المللی و سرافرازی و تندرستی هواداران عزیز
انشاءا…
برادر کوچک شما
فرهاد مجیدی
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
بررسی آنچه مدیرعامل استقلال در 2 ماه گذشته گفته است/ همه وعده‌های عملی نشده فتح‌الله‌زاده در جذب اسپانسر و پرداخت پول
با وجود گذشت بیش از 2 ماه از اولین وعده فتح‌الله‌زاده برای جذب اسپانسر استقلال، هنوز خبری در این باره نشده و بازیکنان این تیمتاکنون پولی دریافت نکرده‌اند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه استقلالمدت‌هاست که با مشکلات مالی مواجه است. این مشکل قبل از آغاز فصل وجود داشت و امروز که 10 هفتهاز لیگ برتر می‌گذرد، بازیکناناین تیم به گفته قلعه‌نویی یک ریال هم نگرفته‌اند.
علی فتح‌الله‌زاده اعلام کرده بود در صورت جذب اسپانسر، پول بازیکنان پرداخت می‌شود. مدیرعامل استقلال پیش‌تر به دلیل اینکه غلامحسین فرزامی عضوسابق هیئت مدیره این باشگاه نتوانسته بود اسپانسر جذب کند، از وی به شدت انتقاد کرده و گفته بود: «فرزامی یک آدامس هم به استقلال نیاورده و ما را به تمسخر گرفته است». فتح‌الله‌زاده هموارهاز اینکه هیئت مدیره استقلال در جذب اسپانسر ناتوان نشان داده انتقادکرده است. وی حتی علی صلاحی قائم مقام اقتصادی این باشگاه را مدت کمی پس از انتصاب، به دلیل آنچه «عدم موفقیت در جذب اسپانسر» خواند، برکنار کرد تا خودش رسما کار را در دست بگیرد.
مدیرعامل استقلال در این مدت بارها وعده جذب اسپانسر را داد و گفت که پس از عقد قرارداد با اسپانسر پول بازیکنان را می‌دهد اما تاکنون خبری نشده است. اگر چه فتح‌الله‌زاده گفته با اسپانسر قرارداد بسته اما تاکنون نام آن اعلام نشده و بازیکنان و مربیان استقلال می‌گویند هنوز پولی دریافت نکرده‌اند.
در زیر نگاهی به وعده‌های فتح‌الله‌زاده در بیش از 2 ماه گذشته در خصوص جذب اسپانسر و پرداخت پول به بازیکنان می‌اندازیم.
2 مرداد 91: تا آخر هفته اسپانسر استقلال مشخص می‌شود.
21 مرداد 91: منتظر هستیم تا در این هفته با یک اسپانسر قرارداد امضا کنیم. در حال چانه زدن‌های آخر هستیم. این اسپانسر 9 میلیاردی نیست اما در همین حدود است.
25 مرداد 91: کمیته اقتصادی باید بخشی از درآمدهای باشگاه را تامین کند. روزی که صلاحی به استقلال آمد، گفت اسپانسر 9 میلیارد تومانی می‌آورد، اما چندین ماه گذشت و برخلاف مصاحبه‌هایی که انجام داد، اتفاقی رخ نداد. او حتی گفت پول اسپانسر در حساب باشگاه استقلال است، اما اینطور نبود و من با قسم و آیه به بازیکنان گفتم چنین پولی در حساب باشگاه نیست. حتی به صلاحی گفتم اگر نمی‌تواند این پول را تهیه کند، به ما بگوید اما او گفت می‌تواند، سپس به من پیغام می‌رسید که او گفته مسئولیت اقتصادی با خودش است و من نباید ورود کنم. اگر من ورود نمی‌کردم همین بانک رفاه هم اسپانسر ما نمی‌شد.
4 شهریور 91: امروز با یک اسپانسرقرارداد امضا می‌کنم. اگر فردا پول اسپانسر نرسد، حتما تا دو سه روز دیگر می‌رسد. بازیکنان ما تاامروز سعه صدر به خرج دادند و منهم ممنونشان هستم و این چند روز را همصبر کنند.
8 شهریور 91: احتمال می‌دادم قبل از تعطیلات قرارداد ما با اسپانسر امضا شود ولی یکی از اعضای هیئت مدیره‌ شرکتی که می‌خواهد اسپانسر ما شود در ایران حضور نداشت و به همین خاطر همه چیز به شنبه موکول شد و پس از آن دو سه روزی طول می‌کشد که کارها را ردیف کنیم و قرارداد امضا شود ولی مطمئن باشید در هفته آینده بازیکنان از باشگاه پول دریافت خواهند کرد. همیشه وقتی پول نبود صراحتا می‌گفتم نیست اما این بار صراحتا می‌گویم پول هست و نگرانی هم بابت پرداختآن ندارم. تقریبا 99 درصد کار انجامشده و به خاطر تعطیلات این مسئله را به بعد از تعطیلات موکول کردیم اما پیش‌نویس آن نوشته شده و در چند روز آینده قراردادامضا خواهد شد.
10 شهریور 91: فردا مذاکرات نهایی را با اسپانسر انجام می‌دهم ویکی دو روز بعد پول به دست بچه‌ها می‌رسد.
14 شهریور 91: برخی اسپانسرها چون این کاره نیستند فضا را خرابو سپس خود را از گردونه چنین کارهایی خارج می‌کنند. اکنون درحال مذاکره با دو اسپانسر هستم و تنها دلیلی که نهایی نکرده‌ایم این است که سر مبلغ پرداخت اولیه به تفاهم نرسیده‌ایم. من بهدنبال این هستم که هر اسپانسری پرداختی بیشتری بدهد، با آن قرارداد امضا کنم. به همین دلیل امروز هم تکلیف این مسئله مشخصنمی‌شود.
25 شهریور 91: با بهترین اسپانسری که می‌توانستیم در این چند سال بگیریم، قرارداد بستیم. اسپانسر 9 میلیاردی نبود، اما با این اسپانسر هم قرارداد خوبی بستیم. ایناسپانسر به شکلی است که هر چند هفته یک بار نام شرکتی که روی پیراهن درج می‌شود، عوض می‌شود. انشاءالله به زودی از شرمندگی بازیکنان در می‌آییم و سعی می‌کنیم در اولین نوبت، 30 درصد قرارداد بازیکنان را پرداختکنیم. سه‌شنبه چک را می‌گیریم و چهارشنبه و پنجشنبه پول بازیکنان را پرداخت می‌کنیم.
31 شهریور 91: بحث اسپانسری استقلال برطرف شده و چک‌های آن را گرفتم.
به گزارش فارس، این صحبت‌ها،بخش‌هایی از آن چیزی بود که مدیرعامل استقلال در بیش از 2 ماه گذشته درباره جذب اسپانسر گفته است، حال سؤال این است که تکلیف اسپانسر چه شده و اگر نهایی شده چرا رسما اعلام نمی‌شود و اگر این‌گونه است چرا برخلاف اعلام فتح‌الله‌زاده، پول بازیکنان داده نمی‌شود و اصولا چرا این موضوع تا این اندازه پیچیده شده و هنوز یک «آدامس» هم به استقلال نیامده است؟
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 

خداحافظ ای داغ بر دل نشسته




91/7/7 رفتی داداش ... ؟ منتظرت می مونیم تا برگردی وایسی کنار زمین...مطمئنا محبوب ترین سرمربی تاریخ استقلال میشی ...


بگذار کلاغ ها هر چه ميخواهند بگويند...
تو محبوب عقابم بودي...!
.
.
.
"خداحافظ کاپيتان




راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
روشن : بی‌نهایت از خداحافظی مجیدی خوشحال شدم/ فرهاد برمی‌گشت خرابش می‌کردند!
زیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: از شنیدن خبر خداحافظی مجیدی بی‌نهایت خوشحال شدم ومی‌خواهم اولین کسی باشم که به وی تبریک می‌گوید.
حسن روشن در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: از شنیدن خبر خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال بی‌نهایت خوشحال شدم و مطمئن باشید تمام تلاش خود را می‌کنم تا اولین کسی باشم که به وی در این خصوص تبریک می‌گوید.
وی در همین خصوص افزود: به نظر من در حال حاضر شرایط فوتبال و لیگ ایران آنقدر بد شده که مجیدی با این تصمیم بهترین کار ممکن راانجام داد و اگر به استقلال باز می‌گشت سابقه خوب و محبوبیت خود را در بین هواداران از دست می‌داد، اتفاقی که در حال حاضر برای برخی دیگر از بزرگان فوتبال ایران در حال رخ دادن است.
"شک نکنید اگر مجیدی به استقلال برمی‌گشت آقایان او را خراب می‌کردند"، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: تقصیر فرهاد مجیدی نیست که مجبور به خداحافظی شد و یا تقصیر علی کریمی نیست که وادار به خداحافظی می‌شود، چون "مانوئل ژوزه" یقه کریمی را گرفته که بقیه بازیکنان پرسپولیس حساب کار به دست‌شان بیاید وگرنه اگر کریمی را نمی‌خواستند چرا درابتدای فصل وی را در پرسپولیس نگه داشتند.
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلالدر خصوص وضعیت دو تیم استقلال وپرسپولیس در رقابت‌های این فصل لیگ برتر گفت: من سال خوبی را برای دو تیم استقلال و پرسپولیس پیش بینی نمی‌کنم چون این لیگمختص به تیم‌هایی است که از بازیکنان جوان استفاده می‌کنند. متاسفانه دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس آکادمی ندارند که برای آنها خروجی بازیکن داشته باشد تا با جدایی بازیکنانی مثل فرهاد مجیدی و علی کریمی ضربه نخورند.
روشن تصریح کرد: در حال حاضر اگر مربیان استقلال و پرسپولیس بخواهند جوانگرایی در تیم‌های خود صورت دهند چون بازیکنان جوان زیادی را در اختیار ندارند نمی‌توانند دست به این کار بزنند. این دو تیم بزرگ پایتخت باید باشگاه‌هایی مانند پیکان، سایپا و فولاد را در استفاده بهینه از بازیکنان جوان الگوی خود قرار دهند.
ا
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
گزارش ویژه: نگاهی به دوران حرفه ای فرهاد مجیدی



فرهاد مجیدی امروز در سن 37 سالگی رسماً از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. مجیدی اولین بار در سال 1374 در بالاترین سطح فوتبال ایران حضور یافت و امروز بعد از 17 سال بازی در لیگ ها و تیم های مختلف بازنشسته شد. سایت گل دوران حرفه ای فرهاد مجیدی را زیر ذره بین برده است:



بهمن کرج

اولین تیم دوران حرفه ای مجیدی تیم بهمن کرج بود. او در این تیم زیر نظر فیروز کریمی و فرهاد کاظمی بازی می کرد و طی دو فصل 7 گل زد.

استقلال تهران

فرهاد مجیدی در 3 مقطع مختلف برای استقلال بازی کرده است: او اولین بار در تیرماه 1376 به استقلال پیوست و در لیگ آزادگان 76 با این تیم قهرمان شد. دومین مقطع حضورش در استقلال پس از بازگشت از اتریش در سال 79 بود، اما او فقط 6 بازی برای این تیم انجام داد و سپس راهی امارات شد. مجیدی در تابستان 86 برای سومین بار به استقلال پیوست تا آخرین روزهای دوران فوتبالش را در تیم سابق خود سپری کند. ناصر حجازی، فیروز کریمی، امیر قلعه نوعی، صمد مرفاوی و پرویز مظلومی مربیان او در 4/5 فصل حضور در استقلال بودند. مجیدی در این مدت گل های زیادی برای استقلال زد و قهرمانی لیگ برتر 87 و دو جام حذفی 86 و 90 را بدست آورد. او در مجموع 223 بازی برای استقلال 83 گل زد.

راپیدو وین اتریش

بعد از بازی جنجالی استقلال- فجرسپاسی در حافظیه و محرومیت چند جلسه ای که نصیب فرهاد مجیدی شد، او راهی اتریش شد و پیراهن تیم راپید وین را پوشید. او در نیم فصل دوم 2000-1999 برای این تیم 12 بازی انجام داد و 2 گل زد.

الوصل امارات

مجیدی در آبان ماه 1379 و در روزهایی که تیم ملی در غیاب او آماده حضور در جام ملت های 2000 آسیا می شد، به الوصل امارات پیوست. او بهترین دوران فوتبالش را در این تیم سپری کرد و 5/5 فصل را با زردپوشان دوبی سپری کرد. مجیدی برای این تیم در مسابقات مختلف 108 گل زد و یکی از گلزنان برتر تاریخ این باشگاه شد. او 68 گلش را در لیگ امارات زد و مابقی گل های او نیز در جام حذفی، جام اتحادیه و جام خلیج فارس به ثمر رسید.

العین امارات

در آوریل 2003 مجیدی بطور قرضی به تیم العین پیوست تا بنفش های امارات را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند. مجیدی در دیدار برگشت نیمه نهایی یک گل مهم زد تا العین به فینال اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. او در بازی مقابل دالیان چین در حالی که العین 4-2 از حریف عقب بود و با این نتیجه بازی به وقت اضافی می رفت، دقیقه 87 گلزنی کرد تا العین فینالیست شود. در بازی فینال نیز العین مقابل تروساسانا تایلند پیروز و قهرمان اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا شد.

الاهلی امارات

در نیم فصل دوم 06-2005 مجیدی الوصل را ترک کرد و به صورت قرضی الاهلی رفت. مجیدی در این تیم 6 گل زد که مهم ترین گل او در یک هفته به پایان لیگ مقابل الوصل بود تا الاهلی در دقیقه 90 پیروز شود. الاهلی در پایان فصل قهرمان لیگ امارات شد.

النصر امارات

بعد از قهرمانی با الاهلی در خرداد 85 راهی النصر شد و با این تیم قرارداد دوساله بست. مجیدی اما بدترین روزهای خود را در این تیم سپری کرد و در نیم فصل اول فقط 2 گل برای النصر در لیگ امارات زد. مثل سال گذشته او دوباره بطور قرضی به الاهلی رفت، اما آنجا هم فقط یک گل در 8 بازی زد. ضمن آنکه در بازی جام حذفی مقابل الجزیره به خاطر توهین به تونی بازیکن سیاهپوست این تیم 3 جلسه محروم شد.

الغرافه قطر

آخرین تیم دوران حرفه ای فرهاد مجیدی تیم الغرافه قطر بود. او نیم فصل دوم 12-2011 از استقلال راهی قطر شد و در 22 بازی برای این تیم 7 گل زد و با الغرافه فاتح جام امیر قطر شد.

تیم ملی:

فرهاد مجیدی اولین بار در فروردین 1376 در بازی دوستانه مقابل کویت به میدان رفت و آخرین بازی او نیز 15 شهریور 90 مقابل قطر در دوحه بود. فاصله اولین تا آخرین بازی ملی مجیدی 14 سال بود، اما او فقط 47 بازی ملی انجام داد و 10 گل نیز به ثمر رساند. بهترین روزهای حضور او در تیم ملی نیز مربوط به سال 76 و مرحله اول مقدماتی جام جهانی 1998 بود. او البته هیچگاه درخشش باشگاهی را در تیم ملی نداشت.



افتخارات باشگاهی:

قهرمان لیگ قهرمانان آسیا: 2003 با العین

قهرمان لیگ ایران: 1376 و 1387 با استقلال

قهرمان جام حذفی ایران: 1386 و 1390 با استقلال

قهرمان لیگ امارات: 2006 با الاهلی

قهرمان جام حذفی قطر: 2012 با الغرافه



آمار گلزنی در سطح حرفه ای:

تیم ملی: 10 گل/ بهمن: 7 گل/ استقلال: 83 گل/ الوصل: 108 گل/ العین: 1 گل/الاهلی: 7 گل/ النصر: 4 گل/ الغرافه: 7 گل
راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  ویرایش شده توسط: ALI2012   
مرد

 
هافبک استقلال در آستانه جدایی / زندی به قطر رفت
هافبك استقلال برای انجام مذاکره و حضور در تمرینات یک تیم قطری به این کشور سفر کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، فریدون زندی که روز گذشته در تمرینات تیم استقلال حضور نداشت امروز هم در تمرینات آبی پوشان شرکت نکرد و این بازیکن برایانجام مذاکرات و حضور در تمرینات یک تیم قطری به این کشور سفر کرده است.
میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروزاستقلال در خصوص این بازیکن گفت: روز گذشته این بازیکن در تمرینات شرکت نکرد و من 2 بار برای او پیغام گذاشتم اما جوابم را نداد.
وی افزود: امروز شنیدم که زندی راهی قطر شده و ظاهرا می‌خواهد به یک تیم قطری بپیوندند.
البته مسئولان باشگاه در جریان این موضوع هستند و ظاهرا تمام هماهنگی‌ها را با آنها انجام داده است.
سرپرست تیم استقلال افزود: روز پنجشنبه هنگامی که از آبادان برگشتیم در جلسه با یکی از معاونین باشگاه حضور داشتم و کوچک‌ترین بحثی در این مورد نشد اما بعدا متوجه شدم که زندگی با مسئولان استقلال هماهنگکرده و تصمیم به ترک استقلال گرفته است.
ماجدی در خصوص اینکه آیا قلعه نویی با این موضوع موافق است یا خیر گفت: حتما توافقی بوده چون همیشه رفت و آمد‌ها با نظر مستقیم سرمربی صورت می‌گیرد. سرپرست تیم استقلال درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال گفت: او جایگاه ویژه‌ای در این باشگاه دارد و امیدوارم تصمیم منطقی گرفته باشد و امیدوارم او را در کسوت مربیگری در این باشگاهببینیم.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
تو را به جای تمام فوتبالی که دوست نداریم، دوست می داریم روز جمعه ای از اینترنت استفاده می کنی و اخبار روز دنیا را می خوانی وبه یکباره با نامه خداحافظی فرهاد رو به رو می شوی! همانی که هنوز برایم مشخص نیست چرا بزرگترین اشتباه دوران فوتبالش را مرتکب شد و در اوج محبوبیت استقلال را رها کرد و دست راست مظلومی را قطع!
*****
روزی که مقاله ای با عنوان “خداحافظ هفت مقدس” را نوشتم به هیچ عنوان باور نمی کردم که به فاصله ی کمتر از یک سال باز هم باید در رابطه با خداحافظی مجیدی احساساتم تکانی به خود دهد و به این اصل بیشتر پایبند شوم که فوتبال یعنی فوتبال! نه چیزی کمتر و نه چیزی بیشتر! در فوتبال نباید عاشق شوی و نباید بگذاری عاشقت شوند! اگر این اصل را رعایت نکنی یا کریمی می شوی یا مجیدی!
در فصل جاری وقتی ضعف گلزنی تیم را می دیدم به یاد فرهاد می افتادم و پس از اندکی تامل با خود زمزمه می کردم که فرهاد نیم فصل استقلال را رها کرد و رفت، پس لایق پوشیدن پیراهن استقلال نیست. به خود میگفتم فرهاد تیم را در اوج رها کرد و باعث شد مردی بر روی نیمکت تیمم بنشیند که حرف مردم برایش مهم است اما به حرفشان گوش نمی دهد! به خود بارها گفته ام که فرهاد باعث شد امیری بر روی نیمکت استقلال بنشیند که کوه منتش برشانه های من سنگینی می کند. فریاد <> را که از استادیوم می شنیدم به خود می گفتم ساکت بشید هواداران بی رگ! شما نمی فهمید همان فرهاد مجیدی روزگاراستقلال را سیاه کرد و باعث شد سپاهان و تراکتور بالاتر از ما در رده های اول و دوم قرار بگیرند! وقتی به استادیوم رفتم و دیدم فرهاد شویق می شود به خود گفتم از فرهاد متنفرم زیرا او با رفتنش باعث شد قلعه نویی به استقلال برگردد و بر استقلال منت بگذارد.
فرهاد هرچه که بود یک خاصیت خیلی خوب داشت. بخاطر هنرنماییش بر سر کسی منت نمی گذاشت. او مثل آقایانی که که در نبودشان آرزوی ذلت استقلال را داشتند نبود!
فرهاد مجیدی خیلی فرهاد بود. کاپیتان خیلی آبی بود و این آبی خیلی مقدس بود. آری! رویایی بودبه نام بازگشت کاپیتان فرهاد مجیدی به استقلال. هر روز روزنامه ها و سایت ها را زیر و رو می کردی که خبری از بازگشتش بخوانی اما دیگر حالا باید امیدوار باشی که به عنوان مربی به تیمت بیاید.
با اینکه دیگر فریاد << آهای فرهاد مجیدی>> جوابی به همراه نخواهد داشت اما این خداحافظی یک نکته ی مثبت و مهم داشت. مدتی قبل مجیدی با خداحافظی اش از تیم ملی باعث راهیابی جوانان به ترکیب اصلی تیم ملی شد و حالا هم با خداحافظی ازفوتبال، آبی بر روی آتش خشم هوادارانی شد که بعد از عدم نتیجه گیری در هفته های اخیر و بازی دادن به حنیف عمران زاده درخط حمله تیم استقلال، او را صدا می زدند. فرهاد با خداحافظی حکم یک دلی سکوها را امضا کرده و دیگر این هواداران هستند که باید دید رگ غیرتشان از خداحافظی هفت مقدس به جوش می آید و فریادهایشان را چند برابر می کنند و یا پیام مجیدی را درکمی کنند.
سعی ندارم مقاله ای طولانی تحویل چشمان شما دهم زیرا که نوشدارو بعد از مرگ سهراب برای هیچ کس سودی نخواهد داشت.
استقلال هست و زندگی باید کرد اما شاید شما هم مثل این حقیر انگیزه ای کم برای هواداری و نوشتن پیدا کرده اید زیرا که گویابی ارزش ترین انسان ها در فوتبال هواداران هستند و بی ارزش ترین مقالات صاحبانی فوتبال نویس دارد.این کم ارزشی را آقایانی معلوم کرده اند که یک شبه هوادار را بهترین هوادار ایران می نامند و به یکباره هم او را مصداق خس و خاشاک!خیلی شیرین در فوتبال دست و پا می زنیم و هر فردی تنها به فکر خودش است و نه به فکر استقلال و هوادارانش!
کلام آخرم با استقلال

استقلال

تو را به اندازه ى فوتبالى كه دوست ندارم ، دوست مى دارم.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
صفحه  صفحه 30 از 106:  « پیشین  1  ...  29  30  31  ...  105  106  پسین » 
ورزش
ورزش

Esteghlal FC | باشگاه استقلال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA