انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 7 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

با فمنیسم موافقید یا مخالف؟ دلایلتون؟


مرد

 
موافقم
دليل نميخواد ك
خوب اين ينى عدالت

زنها فرشته اند و مردها انسانند
اگر شما يهودي يا مسيحي يا مسلمان باشيد، در تمامي اين اديان خلقت مرد با خلقت زن متفاوت است،پس دنبال تساوي بين زن و مرد نباشيد.فقط اگر سنتي زندگي ميكنيد مبايست تمام قوانين سنتي را قبول داشته باشيد.واگرفرهنگ غربي را قبول داريد ميبايست تمامي كارهايتان طبق قوانين غربي انجام گيرد.هر كدام از اين دو فرهنگ ويژگيهاي خودشان را دارند.بنابراين يا سنتي يا غربي نميشه يه كم از اين يه كم از اون .و افرادي كه ميخواهند فرهنگ سنتي را تبديل به فرهنگ غربي كنند،بدانند كه هر چه هتك خود را پاره كنند اين كار شدني نيست.شما كه از رضا شاه قدرتمند تر كه نيستيد!؟

با روي كار آمدن رضا شاه وتغييرات بدون مطالعه اي كه انجام داد،ايران را به ورطه نابودي فرهنگي وبي هويتي كشاند.اولين معياربراي كشوري كه جهان اولي يا داراي فرهنگ پيشرفته غربي خوانده شود.داشتن درصد بالاي صداقت يا عدم دروغگوئي مردمان آن كشوراست و كشورهائي كه در آن افراد دروغگو وكلاه بردار زيا د باشد از لحاظ فرهنگي كشوري عقب مانده است.يك مورد ديگرداشتن آزادي بيان وتفكربراي مردمان يك كشوراست و برابري بين زن ومرد يا نحوه پوشش آنها اصلا جزو معيار فرهنگي نيست.حالا عملكردرضا خان بيسواد ودولتهاي بعدي را با معيارهاي جهاني مقايسه كنيد.
اين عملكردهاي اشتباه بخاطر، نشناختن نزديكترين افرادي كه در كنارمان زندگي ميكنند يعني زنان است.وبدون هيچگونه ترديدي آنها را بعنوان همسركه شيوه تفكر يا احساساتي همانند خودمان دارند را باورشان كرده ايم .اما اگربه زنهائي كه با آنها زندگي ميكنيم دقيق شويم متوجه رفتارو وخصوصياتي از آنها ميشويم كه ديدگاهمان را نسبت به آنها عوض ميكند.
كشورهاي غربي زنها را شناخته اند و با اطلاع رساني هاي واقعي و تنظيم قانونهاي متناسب،تا حدودي از ناهنجاريهاي جامعه خودشان را كم كرده اند.اما در ايران با نگاه بيخردانه دولتها و جامعه مردان به مسئله زنها و بها دادن نابجا به آنها باعث از بين رفتن بنيان خانواده و پيدا شدن ناهنجاريهاي اجتماعي شده است.

زنها در در مدت پنجاه سال سلطنت پهلوي كه اينهمه امكانات پيشرفت داشتند،چه اثري از خود گذاشتند كه آلان بتوانند به آن استناد كنند؟حتي يه معلم دبستان باشه كه بگيم اين خانم شيوه جديدي براي آموزش كودكان ابداع كرده.در دوران طلائي سالهاي اول انقلاب چه اثري بر انقلاب داشتند ؟ يك مقاله هم ننوشتند كه نقطه نظري براي هدايت انقلاب داشته باشن.بعد از انقلاب چكار كردند؟حتي يك كنفرانس يا ميز گرد براي نقد قانون يا حتي براي نقد حجاب اجباري كه اسلامي هم نيست برپا نكردند؟ درانگلستان مارگرت تاچربعنوان نخست وزير اتتخاب شد( آنهم با دلايل سياسي) دوران نخست وزيري مارگرت تاچربدترين دوران سياسي انگلستان بود .در موقع تشييع جنازه وي مردم پشت به تابوت او ايستاده و دشنامش ميدادند.مطمئن باشيد ديگر هيچ زني را به اين سمت راه نخواهند داد.دردادگاههاي غرب تصميم گيرنده قاضي نيست و چنانچه هيئت منصفه فردي را گناهكار بداند قاضي طبق آيين نامه ها ميزان جرم را مشخص ميكند.
چند سال بيشتر نيست كه به سياه پوستان آزاديهائي داده شده ولي بزرگترين پست را اوباما با شايستگي كسب كرد .اما زنها كه برابري آنها با مردان بيشتر از دو قرن اعلام شده ،هيچگونه شايستگي ازخود نشان نداده اند.پير كوري فيزيكداني كه راديو اكتيو را اختراع نمود بخاطر آلودگي اشعه فوت كرد و سياست مداران بخاطر شعار برابري زن و مرد ماري كوري همسر و دستيار پير كوري را كاشف معرفي كردند و جايزه نوبل را به او دادند.
انسان موجودیست که دارای قوه تعقل و قدرت اختیاراست،لذا هر موجودی که دارای این خصوصیات نباشد،در گروه انسان قرارنمیگیرد. بسیاری از اندیشمندان از جمله داروین ، لنین ، نیچه و......با پی بردن به این تفاوتها ،مواجه با تناقضی در تعریف انسان با زنها شدند ، و برای رفع این تناقض صورت مسئله را پاک کرده و تعاریف دیگری را برای انسان بودن ارائه دادند. زنان هيچوقت گله از نابرابري بين خودشان با مردان نداشته اند.و اگر شعار برابري زن و مرد ميبينيم ، نه اينكه خواسته زنان باشد بلكه هر وقت كه احتياج به حضور زنان براي پيشرفت دركاري ميباشد مردان با سوءاستفاده از اين شعار زنان را فريفته و با خود همصدا كرده اند. شعار برابری زن و مرد را زنها شروع نکردند بلکه در اروپا وآمريكا بعد از انقلاب صنعتی ، سرمایه داران برای ،جبران كمبود كارگرآنهم با نيم دستمزد مردان این شعار را راه انداختند تا زنها را از خانه جدا كنند و به كارخانه ها بكشند. لذا با پشتيباني از آقاي " لئون ريشيه " فمينيسم بنيانگذاري ميشود وي در سال 1869 حقوق زنان برابر مردان را رسمي ميكند. ودر سال 1878 كنگره بين المللي حقوق زن را تشكيل مي دهد.

زنها در مواجه با مسائلی که قبلا با آن برخورد نداشته اند.نمي توانند تصميم بگيرند. لذا زنها در اموري كه احتياج به تصميم گيري ندارندعملكرد بهتري دارند. چون نسبت به آموخته ها وتجربه ها تغییری نمیکنند. مردها در مواجهه با مسائل خودشان تصمیم میگیرند و چنانچه فکر و نظر بهتری پیش آید ، تصمیم قبلی را نادیده میگیرند. كارهائي كه زنها نميتوانند در آن موفق باشند:مديريت،خلباني،رانندگي در جاده ها،نوآوري و اختراع، قضاوت و....

زن خصوصیاتش کاملا تعریف شده و بصورت غریزی وجبر می باشد، غریزه، خود به خود شکوفا می‌شود. اساسا می‌توان گفت که امور غریزی، از همان ابتدای تولد، فعلیت داشته و پا به پای رشد جسمی و روان شناختی، تحول می‌یابند. کودک از لحظه‌ای که به دنیا می‌آید غریزه گرسنگی او را در طلب غذا به تکاپو می‌اندازد و اگر به موقع آن را نیابد، با گریه و بی تابی مادر را به سمت خود متوجه می کند. در زمان بلوغ، غریزه جنسی، خود به خود به اوج شکوفایی نزدیک می‌شود و او را به ارضا فرا می‌خواند و با کمترین آموزش، راه ارضاء و اشباع آن را می فهمد. این مطلب درزنها، بسیار واضح‌تر است.براي مثال زنها فاقد عاطفه اكتسابي مي باشند و عشق و علایقی که از آنها میبینیم تابع هیچگونه موارد یا ارزشي که مردها علاوه بر غرايز با توجه به آنها به كسي علاقه مند میشوند نیست بلکه فقط ناشی از غریزه میباشد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
اگه به معنی واقعی فمنیسم باشه آره صددرصد موافقم ولی اگه افراطی باشه به هیچ وج.
بعد این حرف که مردا از زنا سرن یا برعکس واقعن مسخرس بابا همه جا میگن زن ومرد مکمله همن وگرنه خدا یا مردو نمیافرید یا زنو
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  
مرد

 
این مدل فمنیسم ینی مرد ستیزی
فعلا که حق و حقوق آقایون داره ضایع میشه تا خانوما
همیشه تو همه چیز باید هوای خانوم ها رو داشت
به من چه که پدرانمون تو ۲۰۰سال قبل چه کار کردن
حالا باید نتیجه این همه سال سکوت زن تو دوره ما باشه و بلا سر مردای بدبخت بیاد
زن و مرد با هم برابرن احتیاجی به هیچ جنبش و نظریه و هیچ چیز مزخرف دیگه ای هم نیست
خود همین خانومایی که از این حرفا میزنن به نظر من بیشتر مورد ترحم هستند
چون همیشه احساس میکنن حقشون ضایع شده در صورتی که اصلا چنین چیزی نیست
     
  
مرد

 
من کاملا موافقم به شرطی که حقوق هیچ انسانی چه مرد وچه زن ضایع نشه
     
  
زن

andishmand
 
اگر با مرد ستیزی مطلق ، و تعصب کوروکورانه نسبت به این مکتب باشه ، مخالفم.

چون افراط در هر کاری مثل طرفداری بی قید و شرط از یک مکتب و مرام از نطر من کار درست و منطقی نیست .
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  ویرایش شده توسط: andishmand   
مرد

 
کاملا مخالفم..به هیچ وجه
پادشاه رم به کوروش گفت:
مابرای شرف می جنگیم وشمابرای ثروت.
کوروش گفت:هرکس برای نداشته هایش می جنگد
     
  
زن

 
به نظر من زن و مرد و حقوقشون باید با هم برابر باشه چون جفتشون انسان هستن و فقط توی جنسیت با هم فرق دارن
اما باور کنید توی بعضی از کشور های دنیا (نه همه جا ) باید فمنیست و سازمان حمایت از حقوق زن ها وجود داشته باشه...
هستن جاهایی که هنوز تفکراتشون ماله عهد شاه وزوزکه متاسفانه....
فمنیست تو بعضی جاها واقعا لازمه لااااااااااااااازم.....
Signature
     
  
زن

 
من فمنیسم ام و عاشق دفاع از حق و حقوق ِ زن ها
ولی هیچ وقت نظریات ِ فمنیسمی که از روی بی منطقی باشه رو قبول ندارم ...
همه چی در حد ِ تعادل و درک ِ قابل ِ قبولش !
... الله ...
با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت
با هر چه رود نام تو را می توان سرود
بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را‍‍
با دست های روشن تو می توان گشود
     
  
مرد

 
کلیت مفهوم فمنیسم که بد نیست، گروهی که می خوان از از حق و حقوق خانوم ها دفاع کنن،
اما اینجوری که دارن پیش میرن واقعا شورش در اومده، با خودشونم مشکل دارن، یه گروهی میان نهضتی تشکیل میدن یه پسوند میذارن روش قیبلیا رو میکوبن، دو روز دیگه یکی میاد قبلی رو می کوبه، الانم که آخریش اومده اسمشونو گذاشتن پسافمنیسم و دیگه هیچ کدوم از قبلیارو قبول نداره، یجا همشونو میکوبه، یجا هم ۴تاشونو ترکیب میکنه و یه حرف جدید میزنه....
....
     
  

 
من به عنوان یگ زنانه پوش بنام پریسا
که وجودم آکنده از حساس زنانگی است
و بدنم ظریف و زنانه ام هم همینو اثبات می کنه
به شدت با فمنیسم موافقم
     
  
صفحه  صفحه 7 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
گفتگوی آزاد

با فمنیسم موافقید یا مخالف؟ دلایلتون؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA