انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ایران
  
صفحه  صفحه 2 از 4:  « پیشین  1  2  3  4  پسین »

معروفترین اعدام شدگان گناهکار و بیگناه در تاریخ ایران


مرد

 
پری بلنده



سَکینه قاسمی مشهور به پری بلنده، روسپی ایرانی بود که پس از انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ در ایران، در ۲۱ تیر ۱۳۵۸ به اتهام فساد فی‌الارض، اعدام شد. شهرت وی تا بدانجاست که در فرهنگ عامه و ادبیات معاصر راه یافته است.
اطلاعات دقیقی از زندگی او در دسترس نیست. طبق بعضی از منابع متولد قزوین بود و در محله شهرنو در تهران روسپی‌گری می‌کرد. پس از انقلاب ۵۷ در ایران و با منحل شدن خانه‌های روسپی‌گری در محله شهرنو و دستگیری بعضی از تن‌فروشان، به جرم دایر کردن روسپی‌خانه و تن‌فروشی، در دادگاه انقلاب محاکمه و به حکم خلخالی به اعدام محکوم شد.

طبق گزارش‌های رسمی در ساعت ۱ بامداد روز ۲۱ تیر ۱۳۵۸ تیرباران شد.
وی در همان روز اعدام به تاریخ ۲۱ تیر ۱۳۵۸ در گورستان بهشت زهرا خاک شد. جسد وی در «قطعه ۴۱، ردیف ۸۷، قبر ۳۵» مدفون شده است
     
  
مرد

 
عاقبت تجاوز جنسی!
مرد شیطان صفت که در پوشش مامور آب و برق زنان را مورد آزار و اذیت قرار می داد و قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر سحرگاه چهارشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۱در رباط کریم اعدام شد.




دوستان نظرفراموش نشه
     
  
مرد

 
مهين قديري قاتل سريالي زنان در قزوین


به گزارش واحد مرکزی خبر ، ۲۹ آذر ۱۳۸۹با تایید حکم 6 بار قصاص مهین قدیری و ارسال پرونده وی به دفتر رئیس قوه ‌قضاییه و تائید حکم ، متهم در زندان مرکزی قزوین اعدام شد.

مهین قدیری به اتهام قتل پنج زن و یک مرد و همچنین سرقت اموال آنان در دادگاه کیفری استان قزوین محاکمه و به 6 بار قصاص نفس ، 24 ماه حبس و 74 ضربه شلاق تعزیری و همچنین رد مال و وجوه مسروقه محکوم شده بود.

متهم جنایت‌های خود را از سال 85 و با قتل مردی که صاحبخانه‌اش بود شروع کرد.

بعد از این قتل ، وی از سوی پلیس دستگیر شد اما در همه مراحل تحقیقات ابراز بی ‌گناهی کرد و با توجه به اینکه ماموران مدرکی علیه او به دست نیاوردند آزاد شد.

این زن 33 ساله ، دو سال پس از نخستین جنایت خود یعنی از بهمن 87 ، قتل‌های خود را از سر گرفت و این بار قربانیان را از بین زنان میانسال برگزید.

او با یک خودروی رنو ، در نقاط مختلف شهر قزوین زنان میانسال را شناسایی و انان را سوار خودروی خود می‌کرد و با خوراندن آبمیوه مسموم به آنان طعمه‌هایش را خفه می‌کرد و پس از سرقت اموال اجساد قربانیان را در محلی خلوت رها کرده و متواری می‌شد.

مهین قدیری بعد از قتل آخرین قربانی خود دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل پنج زن و یک مرد اعتراف کرد.


اعدام قاتل سريالي زنان در قزوین بدون حضور خبرنگاران انجام شد.
با وجود تلاش‌هاي خبرنگاران و پيگيري‌هاي مسئول روابط عمومي دادگستري، دادستان قزوين بدون ارائه هيچ ادله قانوني از حضور خبرنگاران حتي بدون دوربين نيز ممانعت به عمل آوردو عکسی ازمراسم اعدام منتشرنشد.
     
  ویرایش شده توسط: 1365manhunt   
مرد

 
عاطفه رجبی سهاله



عاطفه رجبی سهاله (زاده ۱۳۶۶ مشهد - اعدام شده در ۲۵ مرداد ۱۳۸۳ نکا) دختر دانش آموز ۱۶ ساله‌ای بود که توسط دادگاه به داشتن جریجه دار کردن عفت عمومی متهم و توسط قاضی حاج رضایی (رییس دادگستری نکا) به اعدام محکوم شد. حکم اعدام او توسط دیوان عالی کشور در یک هفته تایید شد. قاضی حاج رضایی طناب دار را شخصاً به گردن وی انداخت و او را در میدان شهر نکا بدار آویخت.
او برای اولین بار در سال ۱۳۸۰ توسط بسیج دستگیر و به جرم روابط نامشروع در سن ۱۳ سالگی به صد ضربه شلاق و زندان محکوم می‌شود پس از آنکه برای پنجمین بار توسط ستاد امر به معروف دستگیر می‌شود، در دادگاه به تجاوز مکرر یکی از پرسنل سابق ۵۱ ساله سپاه به نام علی دارابی به وی در زندان بهشهر اشاره می‌کند. قاضی، علی دارابی را به شلاق و عاطفه را به اتهام جریحه دار کردن عفت عمومی به اعدام محکوم کرد

     
  
مرد

 
سید جواد ذبیحی
«بلبل شاه»


سید جواد ذبیحی درکه‌ای موذن و خواننده دعاهای مذهبی و آوازهای اصیل ایرانی بود.

پدرش سید اسدالله ذبیحی درکه‌ای، مداحی از ساکنان روستای درکه واقع در شمال تهران بود. سیدجواد ذبیحی نیز از جوانی فینه عربی به سر می‌گذاشت و در مجالس مذهبی تهران و شهرستان‌ها شرکت می‌کرد. با وجود آنکه تحصیلات رسمی نداشت تمام ردیف‌های آوازی را به خوبی می‌شناخت. او از سال ۱۳۳۶ با همکاری داوود پیرنیا و هنرمندانی چون حسن کسایی، رضا ورزنده، جلیل شهناز، احمد عبادی، مرتضی محجوبی، علی تجویدی، پرویز یاحقی، حسین تهرانی، مهدی خالدی و فرهنگ شریف، وارد عرصه موسیقی غیر مذهبی شد و آوازهای زیبایی را به همراه ساز ایشان به یادگار گذاشت. او به همراه ساز آواز نمی‌خواند. بلکه در ابتدا ایشان دقایقی بداهه‌نوازی می‌کردند و سپس ذبیحی یک آواز کامل را بدون ساز می‌خواند و در انتها بار دیگر هنرمندان به اجرای موسیقی سازی می‌پرداختند.

ذبیحی همچون خواجه عبدالله انصاری بر خواندن مناجات‌های فارسی که برای عموم قابل فهم و اثر گذار است تاکید داشت.

ذبیحی در مجالس مذهبی دربار دعوت می‌شد عده‌ای به وی لقب «بلبل شاه» داده بودند به همین روی مورد توجه انقلابیون نبود اما همواره افراد مذهبی هوادار سلطنت پهلوی دوستدار صدایش بودند.

پیشینه وی و حضور در دربار موجب شد تا پس از انقلاب ۱۳۵۷ مورد غضب انقلابیون قرار گیرد. آنان که به آرشیو رادیو دسترسی داشتند نمونه‌های منحصر به فردی از صدای او را از بین بردند. به همین دلیل امروز به جز آثار بی‌کیفیت ضبط شده از روی رادیو و چند کاست موجود نزد شاگردان و دوستداران ذبیحی، اثر باکیفیتی از او در میان نیست. مسعود بهنود در مورد آن دوران گفته‌است: «در ماه‌ها و روزها و حتی سال اول بعد از انقلاب، فضای تند تخریب و خشونت انقلابی حتی در حوزه صدا و موسیقی نیز حاکم شده بود. از جمله آنکه فردی در رادیو به مسئولیت رسیده بود که معتقد بود که هرآنچه یادآور گذشته‌است یابد پاک کرد و پخش نکرد. حتی اذان موذن زاده اردبیلی حدود یک سالی از رادیو پخش نمی‌شد.» با این وجود امروزه گه‌گاه رادیو در شب‌های ماه مبارک رمضان بخشی از مناجات‌های او را پخش می‌کند.

پس از انقلاب برای مدتی زندانی شد و پس از آزادی چند نفری به درب منزل وی رفتند و به بهانه اجرای مراسم نیایش او را با خود بردند و به طرزی فجیع به قتل رساندند (منبع؟). عصر آن روز، روزنامه اطلاعات به نقل از گروه شاهین گزارشی را چاپ کرد که قتل سید جواد ذبیحی را به دلیل مداحی و مناجات‌خوانی او در رادیوی وابسته به رژیم گذشته به گردن گرفتند.گرچه به گفته مسعود بهارلو در نشریه خیمه دادگاه انقلاب از حکم اعدامش بی اطلاع بود. .

بعدها صادق خلخالی در کتاب خاطرات خود که در سال ۱۳۷۹ منتشر شد، نام سیدجواد ذبیحی را در فهرست کسانی قرار داد که حکم اعدامشان را صادر کرده است
     
  ویرایش شده توسط: 1365manhunt   
مرد

 
خلخالی



یکی ازقضات جنایتکارکه بی گناه وگناه کارهای زیادی ازگدای سرکوچه ومعتادورقاص گرفته تاسپهبد رجال دولتی زیادی رابه خواب ابدی فرستاد
درپست های بعدی نمونه ای از جنایات این ملعون وسایرقضات راخواهم گذاشت.


نظریادتون نره
     
  ویرایش شده توسط: 1365manhunt   
مرد

 
warrior: اگه میشه در مورد خلخالی بیشتر بگین
از اولش تا کل جنایتاش
محمد صادق صادقی(قصاب انقلاب)




محمد صادق صادقی گیوی معروف به خلخالی[۱](۱۳۰۵-۱۳۸۲)، روحانی شیعه و حاکم شرع دادگاه‌های انقلاب پس از انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ بود. وی در گیوی از توابع شهرستان خلخال استان اردبیل متولد شد.

وی ۱۴ سال شاگرد سید روح‌الله خمینی در کلاس‌های دروس مذهبی بود. خلخالی در روز ۵ آذر سال ۱۳۸۲ بر اثر بیماری قلبی و به دنبال یک انزوای ده ساله به درک رفت.
وی که سابقه دستگیری و زندان در سالهای قبل از انقلاب را داشته‌است و از روزهای نخست انقلاب در کنار خمینی بوده، در ۲۴ بهمن ۱۳۵۷ (۱۳ فوریه ۱۹۷۹) با حکم سید روح‌الله خمینی به عنوان حاکم شرع دادگاه‌های انقلاب منصوب می‌شود.در این دوره صدها نفر به حکم خلخالی اعدام شدند که بسیاری از آنان وابستگان به حکومت پهلوی بودند. خلخالی در شب پیروزی انقلاب قصد داشت ۲۴ نفر را اعدام کند که در نهایت پس از موافقت خمینی چهار نفر اعدام شدند: مهدی رحیمی، نعمت‌الله نصیری، منوچهر خسروداد و رضا ناجی. خمینی به مهدی عراقی دستور داد که برود و نظارت کند تا آن چهار نفر با خانواده‌هایشان تماس بگیرند و اگر مطالبی دارند بنویسند. اما خلخالی به سرعت از مدرسه علوی به مدرسه رفاه رفت و حاج مهدی عراقی زمانی رسید که اعدام آن چهار نفر صورت گرفته بود. وقتی من رسیدم، خلخالی و تیم‌اش مشغول مذاکره برای نوشتن ادعانامه علیه اعدام شدگان بودند. من بسیار عصبانی شدم و بر سر آنها فریاد زدم که شما چه دینی دارید؟ اول می‌کشید بعد می‌خواهید کیفرخواست بنویسید. بنا به گزارش سازمان عفو بین الملل ۴۳۸ نفر تا اسفند ۱۳۵۸ (طی یکسال) در ایران اعدام شدند.


خلخالی سه دوره نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری بود. پس از درگذشت خمینی همچون اکثر روحانیون چپ گرا، پستی از سوی خامنه‌ای دریافت نکرد و در انتخابات‌ها هم رد صلاحیت شد. وی سپس به تدریس در حوزه علمیه قم مشغول شد.

وی در مصاحبه‌ای با صادق صبا، خبرنگار بخش فارسی بی‌بی‌سی از گذشته خویش اظهار رضایت کرده و گفته بود چنانچه هر یک از اعدام شده‌ها به دست وی امروز زنده بودند، دوباره آنها را اعدام می‌کرده‌است.
وی کتابی با عنوان «کوروش دروغین و جنایتکار» نگاشته و به مناسبت جشن‌های ۲۵۰۰ ساله در ۵۷ صفحه منتشر ساخت. در این رساله که برخی آنرا فُحشنامه خوانده‌اند، کوروش را «سفاک و خونریز» نامید و به لواط و بی‌بندوباری متهم کرد و طرح عظمت او در ایران را سیاستی استعماری و توطئه یهود دانست و از مفسرینی چون علامه طباطبایی که وی را مصداق ذوالقرنین دانسته بودند انتقاد نموده و درباره کوروش نوشته بود:
«به هر قومی که ظفر پیدا می‌کرد، از مجرمان ایشان می‌گذشت و عفو می‌نمود و بزرگان و کریمان هر قومی را اکرام و ضعفای ایشان را ترحم و مفسدان و خائنان را سیاست می‌نمود» را واعظان سلطنت و دربار نام نهاد. وی پیروزی‌های کوروش را نتیجه بخت او دانسته و مطالبی که در ستایش وی در تورات آمده‌است را ساخته یهودیان آزاد شده از بابل دانست.

سعیدی سیرجانی ادعای لواط کار بودن کوروش توسط خلخالی را ناشی از ناتوانی وی در فهم متون تاریخی و حتی خواندن ادبیات فارسی می‌داند:

* «...این عبارت را در «تاریخ ایران باستان پیرنیا» خوانده بودیم که: «مورخ مذکور (کتزیاس) گوید: کوروش پسر چوپانی بود از ایل مُردها که از شدت احتیاج مجبور کردید راهزنی پیش گیرد.» و به علت درک ناقص و ذهن منحرف خویش گمان کرده بودیم که کوروش هم مثل بسیاری از سران قبایل و بزن بهادرهای روزگار در آغاز کارش بر کاروان‌های هجوم می‌برده و راهزنی می‌کرده‌است. و این را عیب چندانی برای سرداران و جهانگشایان آن روزگار نمی‌شمردیم. غافل از این واقعیت که «راهزنی پیش گیرد» را اولا باید به این صورت خواند که «راه زنی پیش گیرد» و معنیَش را هم در محضر مبارک حضرت آیت‌الله آموخت که عین عبارت کتزیاس را در داخل پرانتزی گذاشته و در صفحهٔ ۲۷ تالیف منیف خویش آورده‌اند و با مدد طبع موشکاف و روح عفیف خویش مفهومش را هم داخل پرانتزی گذاشته و بدین صورت آورده‌اند:
«مورخ مذکور بنا به نوشتهٔ ایران باستان به قلم آقای مشیرالدولهٔ پیرنیا ص ۴۲۰ می‌گوید که کتزیاس می‌گوید کوروش پسر جوانی بود از اهل «مر» که از شدت احتیاج مجبور گردید راهِ زنی پیش گیرد (لواط بدهد)...» آری این است نص عبارت حضرتشان.


وی پس از انقلاب با وجود مخالفت دولت موقت بازرگان و بنی صدر برای تخریب مقبره رضا شاه در شهر ری به همراه نیروهای سپاه وارد عمل شد و آنرا طی بیست روز تخریب کرد. وی همچنین برای تخریب پارسه (تخت جمشید) هم عازم شد اما این بار با مخالفت دولت موقت (از جمله استاندار فارس نصرت‌الله امینی) و محمود طالقانی و مقاومت مردم مرودشت و پرسنل پارسه، در این امر ناکام ماند.
فهرست اعدامیان سرشناس به حکم صادق خلخالی

* امیر عباس هویدا نخست وزیر
* فَرُّخ‌رو پارسا وزیر آموزش و پرورش
* عباسعلی خلعتبری وزیر امور خارجه دولت امیر عباس هویدا
* غلامرضا کیانپور وزیر اطلاعات و جهانگردی و دادگستری کابینه هویدا و آموزگار
* غلامرضا نیک‌پی شهردار تهران
* منوچهر آزمون وزیر مشاور، وزیر کار، رییس خبرگزاری پارس
* محمدعلی علامه وحیدی سناتور
* محمود جعفریان مدیرعامل سازمان رادیو تلویزیون ملی و قائم مقام حزب رستاخیز
* پرویز نیکخواه مدیر واحد مرکزی خبر تلویزیون
* سالار جاف نماینده کردستان در مجلس شورای ملی
* ارتشبد نعمت الله نصیری رئیس ساواک
* ارتشبد غلامعلی اویسی (پس از حکم خلخالی در خارج از کشور ترور شد)
* سپهبد نادر جهانبانی
* سپهبد امیرحسین ربیعی
* سپهبد مهدی رحیمی
* سپهبد امین افشار
* سپهبد هاشم برنجیان
* سپهبد احمد بیدآبادی
* سپهبد ناصر مقدم
* سپهبد عبدالله خواجه نوری
* سپهبد محمدتقی مجیدی
* سپهبد جعفرقلی صدری
* سپهبد علی حجت کاشانی
* سپهبد ابوالحسن سعادتمند
* سپهبد اصغر جلالی
* سرلشکر رضا ناجی
* سرلشکر شمس تبریزی
* سرلشکر منوچهر خسروداد
* سرلشکر حسن پاکروان
* سرلشکر علی‌اکبر یزدجردی
* سرلشکر فخر مدرس
* سرلشکرایرج مطبوعی
* سرتیپ شهنام رضایی
* سرتیپ حسین همدانیان
* سرتیپ شهنام
* سرتیپ ملک
* سرتیپ تابعی
* سرلشکر وثیق
* سرلشکر جابر ولی‌نژاد
* سرلشکر معتمد
* سرلشکر ده پناه
* سرلشکر بدیع
* سرهنگ مصطفی زمانی
* سرگرد شعله ور
* سرگرد مهدی ساقی
* سروان ژیان پناه
* سرجوخه جعفر حیدرطز
* سرجوخه صمد محترمیان
* حبیب القانیان
* رحیم‌علی خرم
*پری بلنده
*سید جواد ذبیحی
و......................
هویدادرسردخانه

تیرباران هاعکس ازروزنامه کیهان سال۵۸

افسران تیرباران شده
     
  ویرایش شده توسط: 1365manhunt   
مرد

 
dervin: درود دوستان
سلام به همگی

warrior:
گه میشه در مورد خلخالی بیشتر بگین
از اولش تا کل جنایتاش

sinarv1:
مى تونى سرچش کنى براى انجام اين کار ما به يک تالار احتياج داريم تاپيک جواب نميده!

shakaat:
warrior:
از اولش تا کل جنایتاش

اگه فرصت کنم حتما تایپیکش رو میزنم و با کمک دوستان
شخصیت و چهره واقعیش رو به بچه ها نشون میدم

حیف تاپیک و حیف زمان نیست برای همچین آدم پست فطرتی بزاریم
از همه عذر میخوام که این حرف رو میزنم
آدم بره بشین سکس خوک رو تماشا بکنه خیلی مفید تر از وقت گذاشتن برای همچین پست فطرتیهایی هستش
از بی ادبیم عذر میخوام
بدرود


دوست من وجوداین جنایتکارکثیف جزیی ازتاریخ ماشده وفرزندانمون باید ازان اگاه باشند
تادرانتخاب حکومتشون رهبرشون ازادباشندواشتباه ماروتکرارنکنند
     
  
مرد

 
dervin: 1365manhunt:
سید جواد ذبیحی درکه‌ای موذن و خواننده دعاهای مذهبی و آوازهای اصیل ایرانی بود.

درود
سلام دوست عزیز 1365manhunt
به نظر شما این آدم و به قتل رساندن این آدم به موضوع این تاپیک ارتباطی داره
اسم تاپیک شما ((معروفترین خلافکاران اعدام شده در تاریخ ایران)) هستش پس فکر نکنم به این تاپیک ربطی داشته باشه
البته مهم هم نیست
بدرود
درحکومت فعلی ایران خلافه وحکمشم که حاکم شرع مشخص کرده
وقتی بیگناه مجازات وگناهکاررابی گناه حساب می کنند همین میشه
درسته که جزوخلافکارها نیست اما گذاشتم تا بی عدالتی دستگاه قضارانشون بدم
     
  
مرد

 
اعدام های سال ۵۸ (اوت ۱۹۷۹)، در کردستان بدست خلخالی

اعدام ۱۱ نفراز اهالی شهرستان پاوه، ساعت ۲ و ۴۰ دقیقه بامداد ۲۸ مرداد ماه ۱۳۵۸ درزندان دیزل آباد كرمانشاه:


1. عبداله نوری

2. هوشنگ عزیزی

3. محمد محمودی

4. یداله محمودی

5. حسین شیبانی

6. هرمز گرجی بیانی

7. مظفر فتاحی

8. محمد عزتی

9. محمد عزیزی

10. اذرنوش مهدویان

11. اصغر بهبود


اسامی ۷ تن دیگر از اعدامشدگان پاوه بامداد روز۲۹مرداد۵۸درمحوطه زندان دیزل آباد کرمانشاه:

1. حاجی افراسیاب

2. عبدالوهاب ملك شاهی

3. عمادالدین ناصری

4. عبدالكریم كریمی

5. محمد نقشبندی

6. عزیزمراد

7. مراد ذوالفقاری


اعدام ۹ نفر درشهر مریوان، ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه ۳ شهریورماه ۱۳۵۸:

1. حسین مصطفی سلطانی

2. امین مصطفی سلطانی

3. احمد پیرخضری (كارمندبیمارستان)

4. حسین پیرخضری (معلم)

5. فایق عزیزی (عضوشورای شهرمریوان)

6. علی داستان ( پیشمرگه )

7. بهمن اخضری (پزشك و فیلمبردار)

8. جلال نسیمی

9. احمد قادرزاده اهل روستای درهتفی


اعدام ۱۱ تن در شهرستان سنندج روز ۵ شهریور ۱۳۵۸ ساعت ۵ بعدازظهر ۲ تن ازانها مجروع بودند(احسن ناهید از ناحیه ران پا، با استفاده از برانکارد و ناصر سلیمی، از ناحیه دست راست).

1. احسن ناهید

2. شهریار ناهید

3. جمیل یخچالی

4. ناصر سلیمی

5. عبداله فولادی

6. مظفر نیازمند

7. سیروس منوچهری

8. اصغر مبصری

9. مظفر رحیمی

10. عیسی پیرولی

11. عطا زندی


اعدام ۲۰ نفر در شهرستان سقز ساعت ۷ بامداد ۶ شهریور ۱۳۵۸:

1. احمد سعیدی

2. قادربهار

3. محمد بابامیری

4. رسول امینی

5. ناجی خورشیدی

6. كریم رضائی

7. انور اردلان

8. سیف اله فیضی

9. علی فخرایی

10. عبداله بهرامی

11. سیدحسن احدی

12. محمد درویش نقرهای

13. كریم شیرینی

14. ابوبكر حمیدی

15. احمد مقد م

16. جلیل جمالزاده

17. كشی زاده ــ

18. محمد غفاری

19. خاطرخطیبی

20. ناصر حدادی



     
  
صفحه  صفحه 2 از 4:  « پیشین  1  2  3  4  پسین » 
ایران

معروفترین اعدام شدگان گناهکار و بیگناه در تاریخ ایران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA