انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 11 از 46:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  45  46  پسین »

هواداران متعصب قوهای سپید ( رئال مادرید )


مرد

 
رئال مادرید 2-0 سلتا ویگو / آسان و شیرین رئال مادرید بدون آن که خودش را خسته کند ، پیروزی آسانی مقابل سلتا کسب کرد تا در نبرد لالیگا زندهبماند .
مورینیو نمی خواست که به بازیکنانش سخت بگذرد . به همین علت حتی به ناچو هم فرصت نداد تا با استفاده از بازیکنان باتجربه تر ، سه امتیاز ارزشمند و آسان را به کیسه تیمش اضافه کند .
هر دو موقعیت جدی رئال در نیمه اول روی حرکات هیگوائین بدستآمد که یکی از آنها منجر به گل شد . در دقیقه 10 ال پیپیتا ، خط دفاعو دروازه بان سلتا را غافلگیر کرد و با ضربه خوب ، باعث شد که تیم مورینیو از آن چیزی که فکر می کرد هم بازی آسان تری پیش رو داشته باشد . دقایقی بعد هم رونالدو پاس عالی هیگوائین را به شکلی عجیب از دست داد ، موقعیتی که در حالت عادی انتظار می رفت که توسط او به گل تبدیل شود .
سلتا در نیمه اول یک موقعیت بسیار جدی هم داشت که آسپاس در مقابل قدرتنمایی کاسیاس که به نظر می رسد به روزهای اوجش برگشته حرفی برای گفتن نداشت.
شل گرفته شدن رئال در نیمه اول باعث شد که سلتا در نیمه دوم کمی جسورتر شود و ورود پارک به درون زمین نیز نشان می داد که آنها امیدوارند که در زمین رئال دست به سورپرایز بزنند . مورینیو نیز با تعویض کاکا بین دو نیمه نشان داد که از عملکرد بازیکن برزیلی راضی نیست . از اتفاقات دیگر که بین دو نیمه افتاد ، اهدای پیراهن کاسیاس به هوادارانبود .
در دقیقه 66 ، کابرال روی اوزیل پنالتی کرد تا پای کریستیانو نیز به گل باز شود و ستاره پرتغالی در شبی که مثل همیشه پر تلاش اما بر خلاف همیشه کم دقت بود ، پایش به گلزنی گشوده شود .
در دقیقه 73 اوزیل که به شدت تشویق می شد با کایخون تعویض شد . بازیکن موتریلی یک دقیقه بعدش روی حرکت دی ماریا صاحب موقعیت شد که آن را از دست داد .
اما ده دقیقه پایانی این کاسیاس بود که هنرنمایی می کرد . توپگیری شگفت انگیز او از پارک نشان داد که کاپیتان همانی است که باید باشد و غروب برایش معنا ندارد . او در همین دقایق توپهایی را از ده لوکاس و برمخو گرفت .
به هر صورت مهم این بود که رئال مادرید بدون این که خسته شود ، آمادگی بدنی خود را برای بازی با دورتموند حفظ کرد و توانست که با یک پیروزی آسان به جنگ لالیگا ادامه دهد . از سویی کاسیاس با توپگیری های خود در دقایق پایانی باز هم قدرت نمایی کرد . هیگوائین نیز با بازی خوبش به خصوص در نیمه اول نشان داد که به روزهای اوجش دارد بر می گردد .

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
رای کاسیاس برای توپ طلا: راموس، رونالدوو در نهایت چابی ارناندس
پارسال انتخاب اول کاسیاس که انتخابی 5 امتیازی بود، رونالدو بود. او، سه امتیاز هم به مسعوت اوزیل داد و به مسی یک امتیاز داد ایکر کاسیاس، ستاره اسپانیایی و دروازه بان توانای باشگاه رئال و تیم ملی اسپانیا به عنوان کاپیتان ماتادورها می تواند برای انتخاب برنده توپ طلای امسال رای بدهد. او از هم اکنون دراین باره تصمیم گیری کرده.
او به عنوان کاپیتان تیم ملی اسپانیا3 حق رای ،به عنوان انتخاب اول، انتخاب دوم و انتخاب سوم دارد و گویا درنظر دارد تا رای اولش را به نام سرخیو راموس، رای دومش را بانام کریستیانو رونالدو و رای سومش را بانام چابی ارناندس به صندوق بیندازد.
رای اول هر کاپیتان یا سرمربی، 5 امتیاز دارد. رای دوم، 3 امتیاز و رای سوم تنها یک امتیاز.
این «اسپورت یو» ی اسپانیا بود که از رای های ایکر کاسیاس پرده برداشت. تا چند هفته دیگر، برگه های رای گیری از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا در اختیار کاپیتان و سرمربی تیم ملی این کشور قرارداده خواهد شد تا کاسیاس و دلبوسکه بازیکنان منتخبشان را بنویسند.
این درحالی است که خبرنگار فرانس فوتبال (مجله معتبری که با همکاری فیفا توپ طلا را اهدا میکند) صبح روز دوشنبه در کمپ تمرینی والدبباس در حال انجام گفتگویی با کاسیاس در مورد اوضاع این فصل رئال مادرید بود.
البته خود ایکر کاسیاس یکی از نامزدهای اصلی دریافت توپ طلای امسال است و باتوجه به قهرمانی با رئال مادرید در رقابت های فصل قبل لالیگا و قهرمانی با اسپانیا دریورو2012، شانس زیادی برای فتح این جایزه دارد.
به گزارش سایت گل و به نقل از آ.اس ، کاسیاس در گفتگو با خبرنگار فرانس فوتبال هم سه بازیکن منتخبش برای رای گیری توپ طلای امسال را معرفی کرد. امسال درمیان سه انتخاب کاسیاس، دو نفر اسپانیایی هستند.
از پارسال به بعد قوانین رای گیری برای توپ طلا تغییر کرده اند و کاسیاس از پارسال به بعد می تواند به اسپانیایی ها هم رای بدهند. البته پارسال، مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا، این قانون جدید را به کاسیاس اعلام نکرده بودند و از همین رو، او در رای گیری سال گذشته به هیچ بازیکن اسپانیایی ای رای نداده بود.
فصل گذشته انتخاب اول کاسیاس که انتخابی 5 امتیازی بود، ستاره پرتغالی تیمش، کریس رونالدو بود.دروازه بان رئال، سه امتیاز هم به مسعوت اوزیل داد و با نوشتن نام مسی در جایگاه سوم، یک امتیاز به ستاره آرژانتینی داد.
اما این فصل اوزیل و مسی در لیست گزینه های منتخب کاسیاس جایی ندارند واو به جای آنها نام دو ستاره اسپانیایی را نوشته
انتخاب سرخیو راموس توسط کاسیاس به این دلیل است که راموس جوان علاوه بر کسب قهرمانی در لالیگا و یورو2012، یک دلگرمی و اطمینان خاطر مطمئن برای کاسیاس در خط دفاعی رئال و تیم ملی است و راموس قوت قلب کاسیاس در زمین چمن است . او راموس را بهترین مدافع دنیا می داند و حالا این فرصت را دارد که این گفته را در عمل نیز ثابت کند. کاسیاس قبل از این هم تمام گفتنی ها را در مورد رونالدو گفته و در جشن قهرمانی فصل گذشته رئال در لالیگا و در میدان سیبلس به هواداران رئال گفت:« من یکی از تحسین کنندگان رونالدو هستم. او را انتخاب می کنم ؛ چون که در تمام فصل ها کارهایزیادی برای تیم انجام می دهد.» و ژاوی؛ انتخاب سوم کاسیاس است. کاسیاس درمورد ژاوی گفته:« بارساروی پاهای او می چرخد. اینکه اینقدر خودت را کوچک ببینی، یعنی خیلی بازیکن بزرگی هستی» این دوستاره ، یعنی ژاوی و کاسیاس امسال با هم و به صورت مشترک جایزه ورزشی«شاهزاده آستوریاس»را کسب کردند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  

 
yagmurzamani: بهتره يه نگاه به آمار بازي بندازي تا ببيني شانسي بود يا نه
سلام من نرسیدم ببینم میشه حداقل آمارهای اصلی رو بگی؟ ممنون
     
  
مرد

 
دورتموند 2-1 رئال؛ شاهکار کلوپ و دوستان
بوروسیا دورتموند در شب سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید بودند و با پیروزی در این دیدار صدرنشین گروه مرگ شدند بوروسیا دورتموند در شب سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان درسیگنال ایدونا پارک اشتادیون میزبان رئال مادرید بود. رئالی ها با دو پروزی در دو دیدار گذشته صدرنشین این گروه بودند و دورتموندی ها نیز با یک پیروزی مقابل آژاکس و تساوی برابر منچستر سیتی پشت سر رئالدر رده ی دوم گروه قرار گرفته بودند.به گزارش سایت گل، دیدار دو تیم در حضور بیش از 80 هزار هوادار متعصب وستفالنی و با سوت ویکتور کاسای داور مجاری این بازی آغاز شد در ابتدای نیمه نخست دو تیم بیشتر به ارزیابی یکدیگر پرداختن هر چه که از زمان بازی می گذشت رئالی ها بیشتر توپ و میدان را در اختیار می گرفتند. اما با گذشت زمان شاگردان یورگن کلوپ خود را در زمین پیدا کردند و از استرس اوایل بازی خارج شدند.
در اواسط نیمه اول سامی خدیرا هافبک آلمانی رئالی ها که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود بار دیگر از ناحیه عضله پشتران احساس ناراحتی کرد و مورینیو مجبور شد دست به یک تعویض اجباری بزند و لوکا مودریچ را به جای او وارد زمین کند. این تعویض اگر چه چهره ای هجومی تر به رئال می داد ولی تا حدودی آلونسو را در مرکز زمین تنها کرد.
پس از تعویض اجباری رئال دورتموندی ها تا حدودی میانه میدان را از آن خود کردند و سباستین کل بهمراه اسون بندر به خوبی در نبرد های هوایی و درگیری های تک به تک پیروز نشان می دادند. کاپیتان کل در این دیدار به نظر آماده می رسید شوت های او در نیمه نخست و تلاش برای گلزنی نشان از انگیزه های بالای کاپیتان دورتموندی ها می داد.
در دقیقه 36 در پی اشتباه په په سباستین کل موفق شد با یک پاس عالی لواندوفسکی را با کاسیاس تک به تک کند و گل اول دورتموندی ها شکل گرفت اما این برتری زیاد دوام نیاورد و در پی یک ضد حمله رونالدو با پاس استثنایی اوزیل صاحب توپ شد و با اشتباه وایدنفلر دروازه بان دورتموند نتیجه بازی در کمتر از دو دقیقه به تساوی کشانده شد. نیمه نخست با این نتیجه به پایان رسید.
نیمه دوم را دو تیم بدون تغییر آغاز کردند. بوروسیا دورتموند در این نیمه با انگیزه های زیادی به میدان آمد آن ها پس از گلزنی به رئال حالا اعتماد به نفس لازم برای پیروزی را بدست آورده بودند. حرکات ترکیبی و هماهنگی مثال زدنی در بین بازیکنان دورتموندی خصوصا ماریو گوتزه، رویس و پیسچک به زیبایی های این بازی کمک می کرد.
دورتموندی ها در یکی دو صحنه باحرکات رویس و گوتزه به موقعیت هایی دست یافتند اما درخشش کاسیاس مانع از گلزنی آن ها شد. رئال پس از سپری کردن فشار 15 دقیقه ای دورتموند بار دیگر به بازی برگشت و موقعیت هایی برای رونالدو و دی ماریا ایجاد شد. اما در دقیقه 65 با نفوذ ماریو گوتزه و سانتر زیبای او روی دروازه رئال، کاسیاس به اشتباه توپ را مشت کرد و در برگشت اشملزر موفق شد گل برتری دورتموند را به ثمر رساند.
جنگندگی و تلاش خط هافبک و مدافعان بوروسیا دورتموند با حمایت وایدنفلر موجب شد تا شاگردان یورگن کلوپ با پیروزی مقابل رئال در گروه مرگ صدرنشین شوند.
از حواشی مهم این دیدار حضور یوآخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان در استادیوم بود که به نظر بازیکنان ملی پوش آلمانی دو تیم را زیر نظر گرفته بود. گلزنی اشملزر در این دیدار مقابل چشمان لوو می تواند پاسخ خوبی برای انتقادات او باشد. بوروسیا دورتموند با این پیروزی رکورد پیروزی ژرمن ها مقابل رئال را حفظ کردند 24 بازی و 17 پیروزی.
شاگردان کم سن و سال یورگن کلوپ حالا به مرز پختگی نزدیک شده اند و می توانند در اروپا و مقابل بازیکنان بزرگ آقایی کنندرئالی ها که به تنهایی نیمی از بودجه باشگاه دورتموند را خرج رونالدو کرده بودند نتوانستند مقابل جوانان دیروز آکادمی دورتموند مقاومت کنند و با توجه به پیروزی 3 بر 1 آژاکس مقابل منچسترسیتی حالا دورتموندی ها صدرنشین گروه مرگ هستند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

رئال مادريد

نام کامل باشگاه باشگاه فوتبال رئال مادرید (Real Madrid Club de Fútbol)
لقب(ها) Los Blancos (سفیدها)
Los Merengues (خامه‌ای‌ها) (کهکشانی‌ها)
تاریخ تأسیس ۶ مارس ۱۹۰۲ ‏(۱۱۰ سال) قبل و با نام ابتدایی باشگاه فوتبال مادرید
نام ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
) گنجایش : ۸۰٫۳۵۴)
مدیرعامل فلورنتینو پرز
سرمربی ژوزه مورینیو
لیگ لالیگا

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  ویرایش شده توسط: rezassi7   
مرد

 
باشگاه فوتبال رئال مادرید (به اسپانیایی : Real Madrid Club de Fútbol ) یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در مادرید ، پایتخت اسپانیا قرار دارد. رئال موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا و موفق ترین تیم فوتبال قرن ۲۰ به انتخاب فیفا است. آن‌ها دارای رکورد ۳۲ بار قهرمانی در لالیگا ، ۱۸ قهرمانی در کوپا دل ری (جام حذفی)، ۸ سوپرکاپ اسپانیا ، ۹ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ، ۲ جام یوفا ، ۱ سوپرکاپ اروپا و ۳ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان هستند. کلمهٔ رئال در زبان اسپانیایی ، به معنی «سلطنتی» است، این لقب را شاه آلفونسو سیزدهم در سال ۱۹۲۰ بر این تیم نهاد. همچنین در همان سال، شکل یک تاج نیز بر رویآرم این باشگاه قرار گرفت.Real Madrid Club de Fútbol عبارتی است به زبان اسپانیایی که به معنای باشگاه فوتبال مادرید پادشاهی می‌باشد.
رئالی‌ها در طی تاریخ خود، حتی یک بار هم از لیگ اول اسپانیا ( لالیگا ) خارج نشدند و همیشه در این لیگ حضور داشتند. آن‌ها از دهه ۵۰ بود که خود را به عنوان یکی از قدرت‌های فوتبال اسپانیا و اروپا به همگان معرفی کردند. در دهه ۸۰ یکی از بهترین دوران‌های خود را داشتند و یکی از بهترین تیم‌ها بودند (معروف به «تیم کرکس‌ها») که موفق به کسب دو جام یوفا، ۵ قهرمانی متوالی اسپانیا، ۱ قهرمانی جام اسپانیا و ۳ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا شدند.
لباس تیم از ابتدا به رنگ سفید بوده‌است. هر چند که رنگ آبی که در ابتدا کاملاً در لباس تیم مشخص بود، بارها به‌خاطر زیباتر شدن و یا تغییر حامی مالی تیم، دچار تغییر شد. ورزشگاه خانگی آن‌ها، سانتیاگو برنابئوست که گنجایش ۸۰٫۳۵۴ نفر به صورت نشسته را داراست. این ورزشگاه در مرکز شهر مادرید قراردارد و از سال ۱۹۴۷ ، ورزشگاه اختصاصی این تیم شد. این ورزشگاه تاکنون ۴ بار و در سال‌های ۱۹۵۷ ، ۱۹۶۹ ، ۱۹۸۰ و ۲۰۱۰ ، میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا بوده‌است.
رئال مادرید سال‌هاست که در لالیگا، از تیم‌های قدرتمند محسوب می‌شود و رقیب اصلی تیم نیز، بارسلوناست . از نظر درآمد، رئال مادرید با ۴۷۰ میلیون یورو درآمد درسال ۲۰۱۱ در صدر تیم‌های دنیا قرار دارد و با ارزشی معادل ۹۵۰ میلیون یورو، تا سال ۲۰۰۸ ، دومین تیم پرارزش دنیا بود.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

سال‌های ابتدایی؛ جنگ‌های داخلی و ژنرال فرانکو (۱۹۰۲–۱۹۴۵)

اگر بخواهیم به نحوه شکل گیری باشگاه رئال مادرید برسیم، باید به سال ۱۸۹۷ برگردیم. جاییکه گروهی از دانشجویان و دانشگاهیان، فوتبال را به شهر مادرید آوردند. تعدادی از این افراد در همان سالی که باشگاهی را با نام «باشگاه فوتبال آسمان»به وجود آوردند و صبح‌های دوشنبه به فوتبال می‌پرداختند. ۳ سال بعد و در سال ۱۹۰۰ ، این باشگاه به دو باشگاه مجزا تبدیل شد. سپس دو سال بعد و در ۶ مارس سال ۱۹۰۲ ، مجدداً باشگاه نام خودرا به «باشگاه فوتبال رئال مادرید» تغییر داد ۳ سال بعد، این تیم موفق شد اولین جام خود را با شکست تیم اتلتیک بیلبائو در جام اسپانیا به دست بیاورد. در ۴ ژانویه ۱۹۰۹ بود که «آدولفو ملندز»، مدیر وقت رئال در آن زمان، اساسنامه جام اسپانیا را امضا و تأیید کرد تا باشگاه به یکی از اعضای فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا تبدیل شود. در سال ۱۹۲۰ باشگاه نام خود را باز هم تغییر دادو این‌ بار به «رئال مادرید» که اینکار پس از اهدای عنوان رئال (رویال به معنی سلطنت) توسط شاه آلفونسو سیزدهم اتفاق افتاد. در سال ۱۹۲۹ ، اولین لیگ فوتبال اسپانیا راه‌ اندازی شد. رئالی‌ها تاهفته پایانی در صدر جدول حضور داشتند تا اینکه باخت هفته پایانیشان به اتلتیک بیلبائو، باعث قهرمانی بارسلونا در لالیگا و نایب قهرمانی آنها شد. رئالی‌ها اولین لیگ خود را در فصل ۳۱-۱۹۳۲ کسب کردند و سال بعد نیز این عنوان را کسب کردند تا اولین تیمی باشند که این جام را دو سال پیاپی کسب می‌کنند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  ویرایش شده توسط: rezassi7   
مرد

 

عصر مدیریت سانتیاگو برنابئو و درخشش در اروپا (۱۹۴۵–۱۹۷۸)

در سال ۱۹۴۵ ، سانتیاگو برنابئو یسته ، به عنوان مدیر باشگاه انتخاب شد
در همین زمان، برنابئو دستور بازسازی زمین تمرین اختصاصی تیم و ساخت ورزشگاهی بزرگتر را برای تیم صادر کرد. در سال ۱۹۵۳ ، وی تصمیم گرفت تا سیاست جدیدی به کار ببرد و بازیکنان بزرگ رابه تیم بیاورد که اولین اقدامش، خرید آلفردو دی استفانو بود. در سال ۱۹۵۵ ، به پیشنهاد یک روزنامه‌نگار ، برنابئو، «بدریگنان» و «سوبس» تصمیم گرفتند تا جامی را طراحی کنند و در آن از تیم‌های مختلفی از سرتاسر اروپا برای شرکت در آن دعوت کنند. جامی که امروزه به عنوان لیگ قهرمانان اروپا شناخته می‌شود.
در دوران برنابئو بود که رئال مادرید خود را به عنوان قدرتی در اسپانیا و اروپا معرفی کرد. آنها در طی سالهای ۱۹۵۶ تا ۱۹۶۰ ، ۵ بار متوالی قهرمان جام اروپا شدند که یکی از آنها، پیروزی ۷-۳ مقابل اینتراخت فرانکفورت در سال ۱۹۶۰ در فینال رقابت‌ها بود. پس ازاین افتخارات پیاپی، باشگاه موفق به کسب عنوان نشان افتخار یوفا شد. آنها ششمین جام خود را نیز باشکست ۲-۱ پارتیزان و در سال ۱۹۶۶ به دست آوردند. اعضای این تیم در سال‌های ۱۹۶۲ و ۱۹۶۴ نیز موفق شده بودند تا به فینال این رقابت‌ها برسند هرچند موفق به قهرمانی نشده بودند. در دهه هفتاد ، رئالی‌ها موفق به کسب ۵ لیگ اسپانیا و ۳ جام حذفی شدند. در سال ۱۹۷۱ آنها اولین دیدار فینال جام در جام اروپا را برگزار کردند که در نهایت با شکست ۲-۱ مقابل چلسی ، از کسب جام بازماندند. در ژوئیه ۱۹۷۸ ، اتفاقی ناگوار برای رئال مادرید افتاد و سانتیاگو برنابئو در حالی که مسابقات جام جهانی فوتبال در آرژانتین آغاز شده بود، درگذشت. این اتفاق به حدی مهم بود که مسئولین فیفا تصمیم گرفتند که۳ روز را در حین مسابقات به افتخار برنابئو، عزای عمومی اعلام کنند. باشگاه رئال نیز در ادامه همانسال، اولین دوره جام برنابئو را که به احترام برنابئو بود، برگزار کرد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

دوره کرکس‌ها و کسب هفتمین و هشتمین جام اروپایی (۱۹۸۰–۲۰۰۰)

رئالی‌ها در اوایل دهه هشتاد ، وضعیت چندان مناسبی نداشتند و نتوانستند لالیگا را فتح کنند تا اینکه گروهی از بازیکنان لیگ اسپانیا به تیم آمدند و با خود موفقیت را به همراه داشتند. یک روزنامه نگار اسپانیایی عنوان کرکس‌ها را برای آن تیم انتخاب کرد که به‌خاطر ۵ بازیکن فوق‌العاده آن بود که شامل امیلیوبوتراگوئنو ، مانوئل سانچز ، مارتین وازکوئز ، میشل و میخل پاردخا می‌شد. کرکس‌ها (که بعداً با رفتن پاردخا به رئال ساراگوسا ، به گروهی ۴ نفره تبدیل شد)، در کنار بازیکنانی چون فرانسیسکو بویو که دروازه‌بان تیم بود و یا مهاجم خود، هوگو سانچز ، یکی از بهترین تیم‌های نیمه دوم دهه ۸۰ در اسپانیا و اروپا بودند و موفق شدند ۲ جام یوفا، ۵ لیگ اسپانیا پیاپی، یک جام حذفی اسپانیا و ۳ سوپر کاپ اسپانیا را کسب کنند. اما این تیم رویایی و گروه کرکس‌ها، در اوایل دهه ۹۰ و با جدایی امیلی بوتراگونو، مارتین وازکوئز و میشل از تیم، از هم پاشید.
در سال ۱۹۹۶ ، لورنسو سانز ، مدیر باشگاه، تصمیم گرفت تا فابیو کاپلو را به عنوان مربی تیم انتخاب کند. گرچه دوران مربیگری کاپلو تنها یکسال طول کشید اما آنها توانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند و بازیکنانی چون روبرتو کارلوس ، پدراگ میاتوویچ ، داورشوکر و کلارنس سیدورف برای تقویت تیمی که خود بازیکنانی چون رائول ، فرناندو هیرو ، ایوان زامورانو و فرناندو ردوندو را داشت، به تیم اضافه شدند تا اینکه تیم توانست با این بازیکنان (به همراه فرناندو مورینتسی که در سال ۱۹۹۷ به تیم آمد) تحت هدایت یاپ هینکس پس از ۳۳ سال انتظار،هفتمین جام اروپایی خود را کسب کنند. آنها در فینال به لطف تک گل میاتوویچ موفق شدند یوونتوس را شکست دهند. دو سال بعد نیز ئالی‌ها موفق شدند تا با درخشش رائول، هشتمین جام اروپایی خود را با شکست ۳-۰ والنسیا کسب کنند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

دوره کهکشانی‌ها، عصر کالدرون و دو مدیریت پرز (۲۰۰۰ تاکنون)

در جولای سال ۲۰۰۰ ، فلورنتینو پرز به عنوان مدیر باشگاه انتخاب شد. وی در وعده‌های انتخاباتیش، قول برطرف کردن بدهی‌های سنگین باشگاه، افزایش امکانات و مدرن کردن باشگاه را داده بود هرچند که وعده اصلی وی، امضای قرارداد با لوئیز فیگو ، ستاره آن زمان بارسلونا بود. در همان سال بود که پرز با صرف هزینه‌های سنگین، تیمی را تشکیل داد که به‌خاطر داشتن ستارگان بزرگ، در سرتاسر جهان به نام «کهکشانی‌ها» معروف شد. بازیکنان بزرگی چون زیدان ، رونالدو ، فیگو ، کارلوس ، رائول و بکهام از جمله ستارگان آن روزهای رئال مادریدی بودند که ویسنته دل بوسکه را به عنوان سرمربی خود می‌دید. اما با وجود این هزینه‌ها و کسب نهمین‌ جام اروپایی و کسب قهرمانی لالیگا، پرز تصمیم گرفت تا دلبوسکه را برکنار کند، که همین کار وی باعث شد تا سفیدها در طی ۳ سال آینده، موفق به کسب هیچ جامی نشوند تا پرز از کار برکنار شود. بازیکنان رئال در حال جشن گرفتن به‌خاطر قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا در سال ۲۰۰۸
در ادامه و در سال ۲۰۰۶ بود که رامون کالدرون به عنوان مدیر جدید باشگاه انتخاب شد. کالدرون بلافاصله کاپلو را مجدداً به عنوان مربی تیمش انتخاب کرد تا طلسم قهرمان نشدن تیم را بشکند. آنها برای اولین‌بار در طی ۴ سال گذشته، موفق به کسب جام شدندو لالیگا را با کاپلو فتح کردند. اما با این وجود، کاپلو بازهم یک فصل تنها در تیم دوام آورد و مجدداً اخراج شد. رئالی‌ها موفق شدند فصل بعد نیز ۳۱مین قهرمانی خود را در لالیگا کسب کنند که این برای اولین بار در طی ۱۸ سال گذشته بود که دو سال پیاپی این جام را کسب کردند. در ژوئن ۲۰۰۹ و پس از ۲ سال ناکامی تیم و برکناری کالدرون، پرز مجدداً به عنوان مدیر باشگاه انتخاب شد. پرز مجدداً سیستم کهکشانی‌های خود را پیش گرفت. وی ابتدا کاکا را از تیم میلان خرید و پس از آن کریستیانو رونالدو را از منچستر یونایتد با رقم ۹۶ میلیون یورو خریداری کرد که یک رکورد تاریخیست.
رئالی‌ها با وجود خریدن بازیکنانی چون رونادو ، کاکا و آلونسو ، نتوانستند زیر نظر مانوئل پلگرینی ، جامی را کسب کنند و پرز وی را برکنار کرد. پس از آن،بعد از چندین روز مذاکره با ماسیمو موراتی ، مدیر اینتر میلان ایتالیا، پرز توانست وی را راضی کند که اجازه خروج مربی خود، خوزه مورینیو را که برای آنها ۳ جام کسب کرده بود رابدهد تا مورینیو به عنوان مربی جدید تیم انتخاب و شروع بکار کند. آنها اولین جام خود با مورینیو را در سال ۲۰۱۰، با برد یک بر صفر خود برابر بارسلونا ودر فینال جام حذفی بدست آوردند. همچنین در سال بعد (۲۰۱۱) لالیگا را با غلبه بر باسلونا و سلطه شکنی این تیم از ان خود کردند

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
صفحه  صفحه 11 از 46:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  45  46  پسین » 
ورزش
ورزش

هواداران متعصب قوهای سپید ( رئال مادرید )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA