انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 51 از 82:  « پیشین  1  ...  50  51  52  ...  81  82  پسین »

Manchester United | طرفداران تیم بزرگ منچستر یونایتد ملقب به شیاطین سرخ


مرد

 
خدا داورو براتون نگه داره
دعاش کنید اگر نبود معلوم نبود چه ابرویی از منچستر میرفت
هر چه کمتر شود فروغ حیات / رنج را جانگدازتر بینی
سوی مغرب چو رو کند خورشید / سایه ها را درازتر بینی . . .
     
  
مرد

 
iraj_mirza: خدا داورو براتون نگه داره
دعاش کنید اگر نبود معلوم نبود چه ابرویی از منچستر میرفت
تو این عکس همه اتفاق های دیروز نشان داده شده و ثابت می کنه برد ما اصلا به کمک داور نبوده!!!
هم تورس باید اخراج می شد هم گل چیچاریتو کاملا درست بود!!!


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

منچستر یونایتد 3 - 2 چلسی !!
دو گل از فان پرسی و یک گل چیچاریتو
شیاطین سرخ با فتح استمفورد بریج به یک امتیازی صدر جدول رسیدن!




image


با نتیجه 3-2 بردییییییییییییییییییم کاملا حقمون بود دوتا اخراج هم درست برد مثل همیشه فان پرسی و هرناندز و لوییز به چلسی گل زدن.
تیممو تیممو تیمم تیمم این بود تیمت....................
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  ویرایش شده توسط: maryy   
مرد

 

جان من بی شخصیتارو ببینین!

صندلی پرت کردن رو کریک
اون مربی و گل کلمشونووووو اینجا داور ندید واقعا اینارو؟؟؟
متاسفم براشون


upload
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

چهارشنبه 10/08/1391 ساعت : 23:15
جام حذفي انگليس : چلسي - منچستريونايتد
زنده از شبکه ورزش
چلسی انتقام می گیرد یا منچستر اثبات قدرت می کند ؟



photo storage
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

امروز تولد 47 سالگیه بهترین دفاع چپ تاریخ باشگاهمون دنیس اروینه کبیره...

لایکو بزنین به افتخارش



photo hosting
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
چلسی 5- منچستر یونایتد4؛جشنواره گل در استفورد بریج
بازی تماشایی دو تیم چلسی و منچستر یونایتدبا پیروزی شاگردان دی متئو به پایان رسید چلسی و منچستریونایتد به فاصله چند روز دومین نمایش پرهیجان خود را هم در استمفورد بریج برگزار کردند و چلسی توانست تا حدی انتقام شکست در لیگ برتر را با صعود به یک‌چهارم نهایی لیگ کاپ بگیرد.
روبرتو دی‌متئو به بازیکنانی مانند سسار آسپیلیکوئتا، اوریول رومئو، ویکتور موزس، لوکاس پیازون و دانیل استاریج بازی داده بود و از ترکیب منچستر که در بازی یکشنبه پیروز شده بود تنها رافائل در ترکیب اصلی مانده بود.
یونایتد در دقیقه 22 به گل رسید. پتر چک قصد داشت توپ را به رومئو بدهد که اندرسون توپ را گرفت و به رایان گیگز داد تا او گل بزند.
چلسی به پیش تاخت و در یک صحنه ویکتور موزس با خطای الکساندر بوتنر سرنگون شد و داور به نقطه پنالتی اشاره کرد. داوید لوییز پنالتی حاصل را وارد دروازه آندرس لیندگارد کرد که جهت توپ را درست تشخیص داده بود. این گل در دقیقه 31 زده شد.
یونایتد در دقیقه 43 باز هم پیش افتاد. این بار اندرسون پس از آن که لوییز توپش را از دست داد پاسی عالی به چیچاریتو داد تا او ششمین گل خود در 9 دیدارش با چلسی را بزند.
چلسی در دقیقه 52 باز هم بازی را مساوی کرد. این بار کرنر خوان ماتا را گری کیهیل در حالی وارد دروازه کرد که رافائل قصد داشت توپ را از دروازه خارج کند. اما توپ از خط گذشته بود.
یونایتد در دقیقه 59 باز هم پیش افتاد. نانی با اندرسون همکاری کرد و خودش به درون محوطه جریمه رفت و توپ را وارد دروازه چک کرد.
چلسی به پیش تاخت و در یک صحنه خوان ماتا به این اعتراض داشت که سانترش به دست مایکل کین برخورد کرده اما داور پنالتی نگرفته. در نهایت چلسی در دقیقه 94 به گل تساوی رسید. اسکات ووتن خطای بدی روی رامیرس انجام داد و ادن آزار پنالتی حاصل را به گل تبدیل کرد و بازی را به وقت اضافی کشاند.
چلسی در دقیقه 97 سرانجام برای اولین بار از حریف پیش افتاد. ووتن ضربه سر بدی زد و توپ در حالیبه استاریج رسید که او تنها لیندگارد را پیش رو داشت و گل زد.
سپس رامیرس در دقیقه 116 گل پنجم را روی پاس آزار زد.
یونایتد تسلیم نمی‌شد و گیگز در دقیقه 120 گل چهارم این تیم را زد. آسپیلیکوئتا روی چیچاریتو خطا کرد و پنالتی حاصل را گیگز به گل تبدیل کرد اما فرصت به تساوی کشاندن بازی برای یونایتد دیگر وجود نداشت و آنها حذف شدند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
استادیوم :
اولدترافورد
منچستر یونایتد 2 آرسنال 1
پاتریس اورا ,رابین ون پرسی ,
• Santi Cazorla 90' +5'
تاریخ برگزاری :
1391-8-13


upload

گزارش مسابقه :
منچستریونایتد 2-1 آرسنال

یونایتد به لطف گل زودهنگام ون پرسی به تیم سابقش موفق شد پیروزی مهم و ارزشمند دیگری را مقابل آرسنال کسب کند و به آینده امیدوار باشد .

ون پرسی خیلی زود مقابل تیم سابقش در نقش گلزن ظاهر شد ، اشتباه فرمایلن ، با تیزهوشی وی و ضربه تمام کننده او همراه شد تا یونایتد به برتری برسد و سپس در نیمه دوم کاپیتان اورا روی سانتر رونی یونایتد را به گل دوم رساند .

اگرچه که این دیدار اتفاقات مهم دیگری نیز داشت ، رونی در نیمه اول یک پنالتی را از دست داد و ویلشر با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی خارج شد ، و در نهایت در اخرین ثانیه های بازی کازورلا موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند تا یونایتد برای رسیدن به تنها سومین کلین شیت فصل ناکام باشد.

هر دو تیم نسبت به بازی قبلی در جام اتحادیه ترکیب کامل تری را روانه زمین کرده بودند .
مهم ترین چالش پیش از مسابقه نیز رویارویی ون پرسی با بازیکنان و هواداران تیم سابقش بود که میتوانست دیدنی باشد . ولی هیچ یک از اینها مانع از درخشش و عدم تمرکز برای ونپرسی نشد . چرا که وی خیلی زود به گل رسید .

یک پاس پشت پا زیبا از والنسیا به رافائل و نفوذ خوب مدافع برزیلی یونایتد با سانتر وی همراه شد ، دفع ناقص و اشتباه فرمایلن با تیزهوشی ون پرسی همراه شد تا وی با پای راست و ضربه ای دقیقه در اولین فرصت جدی مسابقه ، یونایتد را از حریف پیش انداخت و در ادامه نیز به احترام هوادران حریف خوشحالی انجام نداد .

دقیقه 21 ون پرسی به گل دوم نزدیک شد ، پاس رونی به وی با ضربه پای راست وی همراه شد اما مانونه به خوبی توپ را دور کرد و نتیجه بدون تغییر باقی ماند .
ارسنال سپس کمی جلو کشید و دقایقی بعد اولین خطر جدی انها با حرکت رمسی از سمت راست اغاز شد ولی سانتر وی با دفع دی هیا دور شد و سپس توسط مدافعین از محوطه دور شد .

در ادامه فرصت خوب دیگری نصیب یونایتد شد ، بعد از یکی دو رفت و برگشت توپ به کریک رسید و پاس خوب وی به رونی رسید و ضربه پای چپ مهاجم یونایتد با دفع خوب مانونه بی نتیجه ماند تا یونایتد همچنان در رسیدن به گل بعدی ناکام باشد .

آرسنال که بازی را شکست خورده میدید ، سعی داشت تا کم کم بازی باز تری را به نمایش بگذارد و جلوتر بیاید ، در یکی از این موقعیت ها ، سانتر کازورلا با ضربه سر بی دقت ژیرو به بیرون رفت .

اما یونایتد چند دقیقه مانده به پایان نیمه اول ، یک فرصت عالی برای گلزنی داشت ، سانتر یانگ با برخورد توپ به دست کازورلا همراه شد و مایک دین نقطه پنالتی را نشان داد و رونی پشت توپ ایستاد ، در حالی که مانونه جهت توپ را درست تشخیص داده بود ، رونی توپ را به بیرون زد و بهترین بخت برای افزایش برتری نیز از دست رفت.

با شروع نیمه دوم یونایتد باز هم یک فرصت ایده آل دیگر را از دست داد ، اشتباه دوباره فرمایلن با سانتر خوب ون پرسی همراه شد ، اما والنسیا در فاصله 6 یاردی دروازه ، این موقعیت ایده آل و طلایی را به راحتی از دست داد .

دقیقه 52 ، ستاره آرسنال در بازی جام اتحادیه مقابل ردینگ یعنی والکات وارد زمین شد ، وی جای رمسی را پرد تا آرسنال به دنبال رهایی از شکست باشد .
چند دقیقه بعد از این ، آرسنال روی حرکت کازورلا فرصت خوبی ایجاد کرد اما حرکت ژیرو و سپس ضربه وی به زاویه بیرونی تیر دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد .

سرآلکس دقایقی بعد دست به تعویض زد و اندرسون جای کلورلی را پرد که در نیمه اول یک کارت زرد دریافت کرده بود و در نیمه دوم نیز یک بار بعد از خطا روی ویلشر از دریافت کارت زرد دوم گریخته بود .

یونایتد باز هم صاحب فرصت شد ، حضور ون پرسی در پشت مدافعین حریف با ضربه آرام وی همراه شد ، اما این موقعیت ایده ال باز هم با واکنش مانونه دفع شد . ولی طولی نکشید که بالاخره یونایتد به گل دوم رسید .

سانتر رونی از جناح چپ با جاگیری خوب اورا در خلا مدافعین حریف ، و ضربه سر وی توپ راهی دروازه شد تا بالاخره حاشیه امنیت برای یونایتد ایجاد شود . شکی نبود که مردان یونایتد مستحق این گل بودند.
در ادامه بازی برای یونایتد آسان تر نیز شد ، اختلاف دو گل با اخراج ویلشر به دلیل خطا روی اورا ، کار را برای آرسنال سخت تر از قبل کرد .

اگرچه که یونایتد موقعیت های خوب دیگری برای گلزنی داشت و ون پرسی و اندرسون نیز دو گل به ثمر رساندند که هر دو آفساید بود ولی این آرسنال بود که گل پایانی بازی را به ثمر رساند .

سانتی کازورلا در آخرین دقیقه بازی ، با ضربه کات دار روی غفلت مدافعین یونایتد حداقل کمی از تلخی شکست برای آرسنال 10 نفره کم کرد .
با این حال با این 3 امتیاز ارزشمند و سپس تساوی چلسی برابر سوانسی و من سیتی برابر وستهام ، شرایط در صدر جدول برای یونایتد در پایان این هفته به خوبی رقم خورد .
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
منچستر یونایتد 2 آرسنال 1

عکسهای بازی

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
maryy: منچستر یونایتد 2 آرسنال 1

عکسهای بازی
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
صفحه  صفحه 51 از 82:  « پیشین  1  ...  50  51  52  ...  81  82  پسین » 
ورزش
ورزش

Manchester United | طرفداران تیم بزرگ منچستر یونایتد ملقب به شیاطین سرخ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA