انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 12 از 46:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  45  46  پسین »

هواداران متعصب قوهای سپید ( رئال مادرید )


مرد

 

آرم باشگاه

طراحی ابتدایی آرم باشگاه، بسیار ساده بود. این آرم متشکل از سه حرف MCF بود که ۳ حرف ابتدای نام باشگاه ( Madrid Club de Fútbol ) بود که در زمینه‌ای آبی طراحی شده بود و بر روی لباس سفید تیم قرار داشت. در سال ۱۹۰۸ بود که اولین تغییر در آرم باشگاه رخ داد و برای زیباتر شدن آرم، نوشته‌ها درون یک دایره قرار گرفتند. تغییرات بعدی، تغییرات جزئی بودند تا اینکه در سال ۱۹۲۱ ، شاه آلفونسو سیزدهم، برای نشان دادن حمایت خود از تیم،عنوان رئال (رویال که تغریبا معنی سلطنتی می‌دهد) را به تیم اهدا کرد و بدین منظور در آرم باشگاه تغییراتی ایجاد شد و شکل یک تاج بر روی آرم باشگاه قرارگرفت. اما در سال ۱۹۳۱ که آلفونسو از حکومت کنار رفت، هم کلمه رئال از نام باشگاه حذف شد و هم شکل تاج از روی آرم باشگاه برداشته شد و بجای آن، خطی تیره بر روی آرم باشگاه قرار گرفت. در سال ۱۹۴۱ و دو سال بعد از جنگ‌های داخلی ، مجدداً کلمه رئال به نام باشگاه اضافه شد و تاج پادشاهی نیز به بالای آرم باشگاه افزوده شد. این آرم تا سال ۱۹۹۷ تغییری نکرد تا اینکه در این سال تغییر جزئی داشت و برای آخرین بار در سال ۲۰۰۱ بود که باشگاه برای مدرن کردن آرم و بروزرسانی آن، آرم را تغییر داد که البته تغییراتی جزئی بودند از جمله خطی که از وسط آن می‌گذشت، به رنگ آبی متمایل شد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

لباس تیم


از همان ابتدا، لباس خانگی رئالی‌ها، یکدست سفید بود هرچند که یک خط تیره از وسط آن می‌گذشت (این خط بعدها از لباس حذف شد اما در آرم باشگاه باقی ماند). البته در آن زمان جوراب‌های بازیکنان، رنگ آبی داشت در حالی که اکنون به رنگ سفید است. در سال ۱۹۰۲ بودکه لباس‌های راه‌راه، یکدست سفید شدند و جوراب‌های آبی رنگ، سیاه شدند.
در سال ۱۹۴۷ بود که مدیر باشگاه، تصمیم گرفت تا به پیراهن‌های بازیکنان، دکمه اضافه کند و آرم باشگاه را، روی سینه سمت چپ بازیکنان اضافه کرد (چیزی که تاکنون نیز تغییر نکرده‌است). همچنین در نوامبر ۱۹۴۷ در بازی برابر اتلتیکومادرید ، رئالی‌ها به نخستین تیم اسپانیایی تبدیل شدند که لباسشان دارای شماره شد.
لباس خارج از خانه رئالی‌ها نیز از همان ابتدا یا سیاه کامل بوده‌است یا کاملاً ارغوانی و هیچ گاه تغییر نکرده‌است. لباس تیم اکنون توسط آدیداس تولید می‌شود که این اتفاق از سال ۱۹۹۸ شروع شد. اولین حامی مالی تیم، شرکت «زانوسی»بود که از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۵ حامی مالی تیم بود. سپس حامیان مالی ای چون «پارمالات» با تیم بودند تا اینکه تیم با شرکت «تکا» قراردادی بلند مدت را از سال ۱۹۹۲ بست. این قرارداد تا سال ۲۰۰۱ ادامه داشت تا اینکه رئالی‌ها به این قرارداد پایان دادند. آنها ابتدا آدرس سایت اینترنتی خود را به مدت یکسال بر روی لباس خود نوشته بودند تاتبلیغ سایت خود را بکنند. بعد از آن در سال ۲۰۰۲ ، باشگاه با شرکت زیمنس قرار داد بست. سپس در سال ۲۰۰۸ ، کمپانی آسیایی«بن کیو» حامی مالی تیم شد و آرم این کمپانی بر روی لباس تیم قرار گرفت. اسپانیر فعلی تیم نیز Bwin است که به‌خاطر مشکلات مالی بن کیو، باشگاه مجبور به تغییر حامی مالی شد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

ورزشگاه ها


چامارتین


ورزشگاه چامارتین
در سال ۱۹۱۲ بود که تیم به کمپ O'Donnell رفت و به مدت ۱۱ سال، آنجا زمین خانگی تیم محسوب می‌شد. بعد از آن تیم به مدت یکسال به ورزشگاه۸ هزار نفری Ciudad Lineal رفت. بعد از آن این بار نوبت چامارتین بود که زمین اختصاصی تیم شود. این ورزشگاه در ۱۷ می ۱۹۲۳ و در بازی با نیوکاسل یونایتد برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفت. ورزشگاهی با گنجایش بیش از ۲۲ هزار هوادار تیم که اولین قهرمانی رئالی‌ها در لیگ نیز در آن به ثبت رسید.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
پس از آن و در سال ۱۹۴۳ که سانتیاگو برنابئو به عنوان مدیر باشگاه انتخاب شد، تغییری در استادیوم تیم ایجاد شد. برنابئو معتقد بود که چامارتین آنقدر که باید بزرگ نیست و در حد و اندازه رئال نیست. به همین دلیل دستور ساخت ورزشگاهی جدید را صادر کرد که در ۱۴ دسامبر ۱۹۴۷ افتتاح شد. این ورزشگاه، همان سانتیاگو برنابئو کنونی است (البته این نام را بعد از مرگ برنابئو در سال ۱۹۵۵ به دست آورد). نخستین بازی که در این ورزشگاه انجام شد، بین رئال مادرید و بلننسه پرتغال بودکه با برتری ۳-۱ سفیدهای مادرید به پایان رسید. نخستین کسی که در این ورزشگاه گل زد نیز، سابینو باریناگا بود که گل نخست تیمش در همین بازی را زد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

بازسازی‌ها

ورزشگاه بارها دچار تغییر میزان گنجایش شد. مثلاً برای نخستین بار ورزشگاه در سال ۱۹۵۳ به گنجایش ۱۲۰ هزار هوادار رسید. اما پس از آن بارها گنجایش ورزشگاه کمتر از قبل می‌شد (آخرین بازی که این اتفاق افتاد، در سال ۱۹۹۸ بود که یوفا اعلام کرد تمام هواداران تیم باید بر روی صندلی نشسته باشند). آخرین بازسازی ورزشگاه نیز در سال ۲۰۰۳ روی داد که حدود ۵ هزار صندلی دیگر به ورزشگاه افزوده شد تا گنجایشش به ۸۰٬۳۵۴ نفر برسد. همچنین اعلام شده‌است که قرار است به‌ زودی برای ورزشگاه یک سقف ساخته شود

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
برنابئو در سال ۱۹۶۴ میزبان فینال جام ملت‌های اروپا بود. در سال ۱۹۸۲ ، فینال رقابت‌های جام جهانی در آن برگزار شد. این ورزشگاه همچنین میزبان ۴ فینال رقابت‌های اروپایی بوده‌است. در سال‌های ۵۷، ۶۹ و ۸۰ این ورزشگاه میزبان جام اروپایی بود. در سال ۲۰۱۰ نیز فینال لیگ قهرمانان اروپا در آن برگزار شد. برنابئو داراری ایستگاه مترو مخصوص به خود است که نامش سانیتاگو برنابئوست. در نوامبر ۲۰۰۷ نیزاین ورزشگاه از طریق یوفا ۵ ستاره شد (بیشترین میزان دریافت ستاره).

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

ارزش/سهام باشگاه



زیر نظر فلورنتینو پرز ) ۲۰۰۰ - ۲۰۰۶ ) بود که باشگاه تلاش خود را برای تبدیل شدن به ثروتمندترین تیم دنیا آغاز کرد. باشگاه بخشی از زمین تمرین خود را به شهر مادرید فروخت و سایر قسمت‌ها را نیز به بخش‌های خصوصی فروخت. فروش این زمین‌ها، باعث شد تا باشگاه بتواند بدهی های خود را پرداخت کند که همین راه را برای خرید ستارگان گران قیمتی چون زیدان ، فیگو ، رونالدو و بکهام باز کرد. فروش زمین‌های تیم، باعث شد تا پرز بتواند بدهی‌های تیم (حدود ۲۷۰ میلیون یورو) را پرداخت کند و بتواند بازیکنان بزرگ را به تیم بیاورد که خود اینکار نیز باعث تبلیغات بزرگ برای تیم شد. البته با وجود موفقیت خیره کننده پرز در برطرف کردن بدهی‌ها و افزایش بی سابقه سهام و ارزش باشگاه، همیشه از وی ایراد گرفته می‌شد که بیش از آنکه به شرایط بازیتیم توجه کند، به فکر مسائل اقتصادی باشگاه‌است.
با وجود برکنار شدن پرز، موفقیت تیم در زمینه اقتصادی، ادامه داشت و کاملاً مشهود بود طوری که در دسامبر سال ۲۰۰۷ ، آنها به عنوان با ارزش‌ترین تیم فوتبال در قاره اروپا انتخاب شدند. در سال ۲۰۰۸ نیز آنها با ارزشی به میزان ۹۵۱ میلیون یورو (۶۴۰ میلیونپوند - ۱٫۲۸۵ میلیارد دلار)، به عنواندومین تیم فوتبال پر ارزش در دنیا انتخاب شدند. تنها باشگاه منچستر یونایتد بود که ارزشش بیشتر از رئال مادرید بود (با ارزش۱٫۳۳۳ میلیارد یورو). در سال ۲۰۱۰ نیز مشخص شد که رئالیها دارای بیشترین میزان گردش مالی در جهان فوتبال بوده‌اند. در سپتامبر ۲۰۰۹ نیز اعلام شد که آنها قصد دارند تا مجموعه تفریحی مخصوص خود را تأسیس کنند که این اتفاق تا سال ۲۰۱۳ خواهد افتاد که این نیز بخشی دیگر از راهکارهای اقتصادی پرز است.
در تحقیقی که از طریق دانشگاه هاروارد انجام شد، مشخص شد که رئال یکی ۲۰ مارک (برند) اول در دنیاست. آنها تنها تیم در دنیا هستند که مدیران باشگاه نیز بمانند بازیکنان تیم، کاملاً شناخته شده‌اند. همچنین در همین تحقیق مشخص شد تعداد زیادی از افراد معروف و سرشناس دنیا، طرفدار و حامی این تیم هستند. در همین تحقیق، میزان هوادارن تیم، حداقل ۲۸۰ میلیون هوادار در سرتاسر جهان تخمین زده شده‌است که آنها را درفاصله زیادی با تیم دوم، یعنی منچستر یونایتد قرار می‌دهد. آنها همچنین دارای میزان بالاترین رقم برای فروش حق پخش بازیهایشان هستند.
در سال ۲۰۱۰ نیز از طریق مجله فوربس مشخص شد که در فصل ۰۹-۲۰۰۸، ارزش باشگاه به میزان۹۹۲ میلیون یورو (۱٫۳۲۳ میلیارد دلار) است که البته بازهم در این میان باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد، از آنها بالاتر است. همچنین براساس گزارش دلویت، باشگاه در همان بازده زمانی، سودی بیش از ۴۰۰ میلیون یورو داشته که در این مورد، آنها بهترین در دنیا بودند.
در کنار بارسلونا، اتلتیکو مادرید و اوساسونا ، رئالی‌ها نیز به عنوان یک سازمان ثبت شده‌اند که با اینکار، امکان خرید و سهیم شدن در سهام آن اصلاً وجود ندارد و تنها می‌شود عضو آن شد. این اعضا بمانند یک مجلس هستند که در بالاترین قسمت تیم حضور دارند. تا سال ۲۰۱۰، رئالی‌ها دارای ۶۰ هزار عضو بودند. در پایان سال ۱۰-۲۰۰۹ نیز اعلام شد که رئالی‌ها ۲۴۴٫۶ میلیون دلار بدهی دارند (مانند حقوق بازیکنان و...) که در مقایسه همین زمان در سال قبل، حدود ۸۲ میلیون دلار کمتر شده‌است.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
آلکویانو 1 – رئال مادرید 4: پیروزی بی‌دردسر
رئال مادرید با خیالی آسوده به دیدار برگشت می‌اندیشد. بنزما هم با دو گل می‌تواند به ترکیب ثابت برگردد. رئال مادرید توانست تیم دسته سومی آلکویانو را در خانه حریف سه بر یک شکست دهد.ژوزه مورینیو به بسیاری از بازیکنانش استراحت داده بود و از بازیکنانی که مقابل مایورکا در هفته گذشته در ترکیب بودند تنها اسین و واران در ترکیب این بازی حضور داشتند.
رئال در دقیقه 21 با الوین حمله خودبه گل رسید. خاوی سلواس در دفع توپی بلند ناقص عمل کرد و آرکاییتس تلاش کرد توپ را با سر بزند که توپ در نهایت به کریم بنزما رسید و او با شم بالای گل‌زنی‌اش آن را گل کرد.
پس از آن که یک گل موراتا را داور آفساید اعلام کرد، رئال درد قیقه 35 به گل دوم رسید. بنزما توپ را به کاکا سپرد و او هم با ضربه پای چپ دقیقش توپ را به گوشه دورتر دروازه زد.
آلکویانو نیمه دوم را هم مانند نیمه اول با حمله آغاز کرد و باز هم رئال بود که پس از امواج حملات آنها به گل می‌رسید. جسه رودریگس در دقیقه 67 توپ را از بنزما گرفت و با ضربه‌ای تماشایی گل سوم تیمش را زد.
خاوی لارا در دقیقه 77 یک گل برای آلکویانو زد و ضربه ایستگاهی او آدان را مغلوب کرد.
اما مادرید باز هم حمله کرد و بنزما پس از یک و دوی زیبا با کاکا توپ را به گل چهارم تبدیل کرد.
رئال با این برد عملا پیش از دیدار برگشت صعود خود را به دور بعد قطعی کرد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
rezassi7: آلکویانو 1 – رئال مادرید 4: پیروزی بی‌دردسر
مرسی داداش گلم از توضیحات تکمیلیت
     
  
مرد

 
کاکا: هیچ وقت به فکر ترک رئال مادرید نبوده ام
بازی ساز برزیلی رئالمادرید در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که هیچ وقت به فکر ترک تیم مادریدی نبوده و از بازگشتش به تیم ملی برزیل خوشحال است کاکا ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که می خواهد تا زمان اتمام قراردادش با رئال در این تیم بماند و به این نکته اشاره کرده که درطول تابستان هم به بررسی پیشنهادات دریافتی فکر نکرده
کاکا، برنده توپ طلای سال 2007 در رقابت های این فصل لالیگا توانسته تا حدودی نظر مثبت مورینیو را به خود جلب کند.این درحالی است که او در فصل گذشته یک نیمکت نشین ثابت بود. کاکا در ماه سپتامبر و در یک بازی دوستانه هت تریک کرد و حالا بیش از پیش در برنامه های آقای خاص جایی برای خودش دست و پا کرده. آن دیدار دوستانه اولین بازی فصل کاکا بود .
کاکا در گفتگویی با استادائو گفت:« در طول تابستان وقتی صحبت های زیادی مرمورد جدایی منبه گوش می رسید هم من به جدایی از رئال فکر نمی کردم. چون مطمئن بودم که می توانم کارهای زیادی با پیراهن رئال انجام دهم. الان هم هنوز 3 سال دیگر از قراردادم باقی مانده و فکر می کنم که می توانم در بازیهای تیم تاثیرگذار باشم. می خواهم در رئال مادرید بمانم. یک جایگاه درترکیب اصلی برای خودم دست وپا کنم و به جام های قهرمانی برسم.»
این ستاره 30 ساله به علاوه تمایل زیادی دارد تا در رقابت های جام جهانی 2014 برای تیم ملی کشورش به میدان برود. کاکا در ماه اکتبر و برای دیدارهای دوستانه تیم ملی کشورش مقابل عراق و ژاپن به اردوی سلسائو دعوت شد و در هر دوی این بازیها گلزنی کرد.
ستاره سابق میلان در ادامه صحبت هایش گفت:« فکر می کنم که دو بازی ای که برای سلسائو انجام دادم، برایم خیلی خوب بود. در آن بازی ها نشان دادم که شرایط خوبی دارم. خوب بازی می کنم و آن دو بازی شخصا برای من خیلی مهم بود. این فصل هم برای من به منزله فصلی برای ثابت کردن خیلی چیزهاست. در بازیهای اخیر اعتماد به نفسم را بازیافته ام.»
کاکا در بخش پایانی صحبت هایش به این نکته اشاره کرد کهزمانی که در آینده به فوتبال برزیل بازگردد، ترجیح می دهد تا برای باشگاهی بازی کند که با پیراهن آن تیم به شهرت رسیده.کاکا گفت:« من در بازه زمانی کوتاه مدت به برزیل نخواهم رفت ولی اگر روزی به فوتبال برزیل بازگردم، انتخاب اولمن سائوپائولو خواهد بود.»

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
صفحه  صفحه 12 از 46:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  45  46  پسین » 
ورزش
ورزش

هواداران متعصب قوهای سپید ( رئال مادرید )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA