انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کل کل
  
صفحه  صفحه 3 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

به صاحبان این عکس ها چی میگید ؟


مرد

 
رضا شاه : ديكتاتور زورگو
روح ا... خمينى : ديكتاتور زورگو
پيشنهاد : اوباما و احمدى نژاد

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
رضا شاه پهلوی
در زمان شروع حکومت این مرد حرج و مرج و بی قانونی در ایران بسیار زیاد بود . شبیه زمان حال
سخت گیری و مقاومت این فرد تنها راه خروج مملکت از آن حالت بی قانونی بود. گرایش به مدرنیته این شخصیت را می توان به دلیل الگوهای این فرد دانست . شما هم اگر در موقعیت این فرد بودید سعی می کردید بهترین الگوی موجود را بردارید و خوب در حال حاضر می رفتین سراغ یکی از کشور های پیشرفته. نمیگم ایران پیشینه و فرهنگ نداره ولی کسی می تونه قوانین کورش را احیا کنه و به کار بگیره؟ کارهایی که این مرد در طول زمام داری حکومت کرد برای این بود که به مردم ثابت کنه مملکت قانون داره و نمی تونند هر طور که میخوان هر کاری می خوان بکنند. و بعد با رشوه و پارتی ماست مالیش کنند.
محمد رضا شاه پهلوی
در دوره زمام داری به دلیل پیدایش قانون در جامعه و نظم پیدا کردن دولت خیال ایشان راحت تر بود . در ضمن خوی نرم ایشان ( برخلاف پدر که نظامی و خشک بود) باعث شد بیشتر به امور عمرانی و آماده سازی زیرساخت ها بپردازند. بسیاری از صنایع مادر در این دوره راه اندازی گردید. در ضمن در زمان رضا شاه درآمد دولت محدود به مالیات بود ولی در اواخر دوره رضا شاه و اوایل دوره محمد رضا شاه با کشف نفت و سپس ملی شدن آن درآمد دولت بسیار بالا تر رفت و زمینه را برای ساخت و ساز زیر ساخت ها فراهم کرد. در کنار ساخت صنایع مادر مثل پتروشیمی ، ذوب آهن ، مس ، سد ها ، نیروگاه ها نیاز به ایجاد روابط دیپلماتیک مناسب با کشور های پیشرفته برای استفاده از تجربیات و دستاورد های آنها احساس شد که به این منظور ایجاد رابطه با کشور هایی مثل انگلیس ، آلمان ، آمریکا، روسیه. بسیار گسترده تر شد. با نگرش به ایجاد صنعت توریسم برای ایران و بهتر شدن روابط با کشور های خارجی جشن های ۲۵۰۰ ساله در ایران آغاز شد که تاثیر بسیار زیادی در روابط سایر کشور ها با ایران گذاشت.
خمینی
نظرات من در مورد آیت ا... خمینی فقط تحلیلی می باشد.
به دلیل ایجاد زیر ساخت های اقتصادی در شهر های بزرگ و به تبع نسیب کمتر مردم شهر های کوچک و روستا ها از این منابع درآمد جدید و رونق اقتصادی و همچنین ایجاد مهاجرت به شهر های بزرگ کافی بود که فردی با دادن وعده ها و مستحق دانستن همه مردم از این دستاورد ها جمعیت زیادی از مردم ایران را به خود جلب نماید .نمونه این وعده ها را می توان در سخنرانی ایشان در بهشت زهرا دید که نیاز به مطرح کردن نمی باشد. افراد زیادی برای این فرصت اقدام نمودند و بلاخره بهرتن بهره را آیت ا.. خمینی برد . او با حذف رقیبان خود توانست حکومت را در دست بگیرد. متاسفانه عدم آشنایی ایشان به امور کشوری باعث گردید در سال های اول بعد از انقلاب نابسامانی در امور اقتصادی کشور پدید آید . کلماتی نظیر « اقتصاد مال خر است » نشان دهنده عمق این موضوع می باشد .
خود شخص آیت ا... خمینی در ابتدا با ساده اندیشی در فکر بهتر کردن معیشت مردم روستایی و مستضعف بوده ولی با آشنا شدن با امور سیاسی و بالا تر رفتن دانش و تجربه سیاسی ایشان متوجه مشکل بودن اداره مملکت شدند ولی به دلیل واگذاری پاره ای از امور به اطرافیان نا لایق مانند فرماندهی کل قوا و سوع استفاده اطرافیان و همچنین جنگ ایران و عراق کشور به سوی سرازیری فرهنگی و اقتصادی رفته و تا پایان دوره ایشان نیز بسیاری از عادت های بدی که رضا شاه توانسته بود با سخت گیری زیاد کم تر کند به حد اعلای خود بازگشت . حرکاتی مانند احتکار ، راند خواری ، رشوه خواری ، زمین خواری و بسیاری از اعمال پشت پرده قوت بیشتری گرفته و جزوی از فرهنگ مردم گشت. اثار این تغییر فرهنگی فجایع بسیاری را در دوره های بعدی باعث گردید. عادی شدن خلاف ها و پارتی بازی برای مردم باعث گردید در این دوره شاهد نا خوشایند های بسیاری در جامعه باشیم و مردم به صورت روزمره با آن برخورد نمایند . فقط در موارد معدودی که این ناهنجاری ها به اوج می رسد تعدادی از افراد جامعه ما از خود واکنشی نشان می دهند و سایرین یا بی تفاوت به راه خود ادامه داده یا با گفتن یک کلمه کوتاه موضوع را جمع می کنند.
این وضعیت باعث گردیده که افراد سودجوی بسیاری بتوانند به راحتی از پایین تا بالای جامعه را به تسخیر خود در آورند.
واقعا متاسفم
آریا
چو ایران نباشد تن من مباد
     
  
مرد

 
هیچ کدام به فکر مردم نبودند
     
  
مرد

 
تایپیک دیگه خیلی سیاسی شده [b]


جهان پهلوان تختی وشیث رضایی




دوستان منتظر نظرات وپیشنهادهاتون هستم

نظراول باخودم:تختی همیشه زنده است
     
  ویرایش شده توسط: 1365manhunt   
مرد

 
تختي: مرد
شيث: گ-ي
پيشنهاد: پرنس و پرنسس
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
رضا شاه
مستبد، بهترین دیکتاتور تاریخ ایران، در عین زورگو بودن کارای بسیار زیادی کرد واسه ایران که سه شاه! بعد اون نتونستن موفقیتاشونو تکرار کنن. قانونو به ایران اورد. مدرنیته بود، اهل خرافات دشمن اصلی مردم ایران نبود. اعتقادی به مذهب خرافه پرستی اسلام نداشت.
مخالف روحانیت بود.
در کل مرد بود دمش گرم
.
خمینی
هندی زاده، امام سیزدهم، خرابکار، متوهم، مخالف تاریخ کهن ایران زمین. در کل گجستک. آرمانگرا.. و دروغ گرو
.
.
پیشنهاد
سلمان فا سی، سورنا سردار ایرانی
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
1365manhunt: جهان پهلوان تختی وشیث رضایی
دوست عزیز خیلی کار اشتباهی کردی
خواهشا تختی رو یا یه ابنه ای مقایسه نکن
چون توهین به شخصیته تختی هست

پیشنهاد:
محمد بنا و علی دایی
     
  
مرد

 
1365manhunt: جهان پهلوان تختی
جوانمرد

1365manhunt: شیث رضایی
یه شوخی انجام داد برا ملت بیکار ایران جالب تر از اون اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی بود و باعث شد اون رو ببره تو حاشیه.
     
  
مرد

 
محمودبصیری ومحموداحمدی نژاد



این محمودمی خندونه اون محمود می گریونه
     
  ویرایش شده توسط: 1365manhunt   
مرد

 
1365manhunt: محمدرضاپهلوی
این مرد تنها ایرادش این بود که حاضر نشد به هر قیمتی حکومتش رو نگهداره

1365manhunt: سیدعلی خامنه ای
و این هم حاضر به قیمت تک تک خون جوانان ایران این حکومت باد آوردرو به اقوامش برسونه
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
صفحه  صفحه 3 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
کل کل
کل کل

به صاحبان این عکس ها چی میگید ؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA