انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 14 از 17:  « پیشین  1  ...  13  14  15  16  17  پسین »

دوربین های دیجیتال


مرد

 
شرکت کداک برای اعلام ورشکستگی آماده می شود


photo hosting

زمانی بود که شرکت کداک یکی از پایه های اصلی صنعت عکاسی و محصولات مرتبط با آن به شمار می رفت. اما حالا این شرکت خودش را برای اعلام ورشکستگی آماده می کند. این گروه تولید محصولات عکاسی طی چند سال گذشته با کاهش شدید سهام مواجه شده و اوضاع طی یک سال گذشته به گونه ای پیش رفته که به نظر می رسد هم اکنون به مرز ورشکستگی رسیده است.

به هر حال در میان رشد سریع فناوری، برخی شرکت ها نتوانسته اند آن طور که باید خودشان را با تغییرات سریع بازار تطبیق دهند و در نتیجه با بحران های بزرگی مواجه شده اند. آنقدر که بزرگانی مانند کداک هم به مرز ورشکستگی کشیده شده اند.

البته مدیران این شرکت هنوز رسما این موضوع را تایید نکرده اند. و به نظر می رسد همچنان به دنبال راه های جایگزین برای نجات این شرکت هستند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
کانن G1X یک عضو جدید در خانواده


upload photo

[b]علاقمندان عکاسی به خوبی با دوربین های سری G شرکت کانن آشنا هستند. امشب این شرکت با پرده برداری از G1X یک مدل جدید به خانواده این سری اضافه کرد تا یک بار دیگر توجه خودتان را به این سری جلب کنید.

دوربین G1X دارای سنسوری در اندازه 1.5″ است (ابعاد دقیق: 18.7 در 14 میلیمتر) که کمی از سنسورهای APS-C در دوربین های DSLR کوچکتر است اما از سنسورهای به کار رفته در دوربین های micro four-thirds بزرگ تر به حساب می آید. ضمن اینکه این سنسور ۱۴ مگاپیکسلی است.


نمایشگر این دوربین ۳ اینچی است که نسبت به مدل قبلی کمی بزرگ تر شده و طراحی اش هم بهبود یافته است. لنز دارای زوم 4x است و از نوع 28-112mm است و زیاد راضی کننده نیست. این دوربین قابلیت فیلم برداری 1080p را هم دارد و از نظر اندازه نسبت به دیگر دوربین های این خانواده بزرگ تر به حساب می آید.

در مورد قیمت هم دوربین G1X به مرز ۸۰۰ دلار رسیده است که یک افزایش بزرگ در قیمت داشته است. با وجود گزینه های دیگر در بازار با قیمت مناسب تر و امکانات مشابه، ممکن است هر کسی سراغ این دوربین نرود.[/b]


picture hosting
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
بهترین دوربین های عکاسی کامپکت-حرفه ای با قیمت مناسب



کم کم قصد دارید دوربین عکاسی تان را عوض کنید. شاید هم دوربینی ندارید و به دنبال خرید یک دوربین عکاسی هستید. اما بهترین دوربین های ببین و بگیر هم چشم تان را نمی گیرند و به چیزی با کارایی بالاتر نیاز دارید. البته جیبتان هم اجازه فکر کردن به دوربین های DSLR را به کله تان نمی دهد! خب، راه حل چیست؟ آیا میانبری سراغ دارید؟

به گمانم دوربین های کامپکت (یا فشرده) حرفه ای در این میان، همان حد واسطی هستند که شما به دنبالش هستید. دوربین های بدون آینه، با لنز قابل تعویض که علاوه بر قیمت مناسب، کارایی بسیار خوبی هم دارند.

پس در ادامه مطلب با ما باشید تا به معرفی چهار گروه از بهترین دوربین های بدون آینه، با لنز قابل تعویض زیر ۶۵۰ دلار بپردازیم.

در اینجا ما دوربینی می خواهیم که کارایی و کیفیت عکس دوربین DSLR را درون یک کیف جمع و جور و کوچک در اختیارمان بگذارد. البته اولین قربانی این فشرده سازی کیفیت عکس خواهد بود. اما مهم این است که دسترسی آسان و مستقیم به تنظیمات دستی دوربین برای کاربر فراهم آید.

همه این دوربین ها امکان ضبط ویدیو هم دارند و کیفیت نسبتا قابل قبولی هم دارند. البته قابلیت های ویژه ای چون ابزار پردازش تصویر خاص، تنظیمات صحنه اتوماتیک یا حالت های عکاسی متمادی سریع را ندارند. اما به هر حال به گمانم می توانند بهترین انتخاب ها در این دامنه قیمت و امکانات باشند.


مکان چهارم: نیکون J1



نیکون جی وان را می توان یکی از زیباترین دوربین های کامپکت موجود دانست که جذابیت چشمگیری دارد. اما در این میان کوچکترین سنسور را هم دارد و پیکسل های کوچکتر باعث می شوند که کیفیت عکس های آن کمتر از عکس های دوربین های با سنسورهای چهار سوم یا APS‪-‬C باشد. جی وان اندکی کوچک تر از NEX‪-‬C3 سونی و GF3 لومیکس پاناسونیک است. اما مطمئنا آنقدر کوچک نیست که کیفیت عکس آن شما را باعث نارضایتی شما شود.

در کنار همه مشکلات و منافع، جی وان یک دوربین ساده و سرزنده است. تنها تعداد معدودی تنظیمات و کارکردهای دستی بر روی بدنه وجود دارد: فلاش، حالت عکاسی ادامه دار، اپیچر یا روزنه و سرعت شاتر. چندان قابلیت بهینه سازی و شخصی سازی ندارید و تمامی تنظیمات آن درون لیست طولانی settings دوربین، در پشت دکمه منوی آن مخفی شده اند.

یکی از امکانات جالب این دوربین قابلیت motion‪-‬snapshot است که با آن می توانید با کیفیت اچ دی و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه تنها برای مدت زمانی کوتاه به عکاسی پرداخته و آنها را با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه پخش کنید. کار سرگرم کننده ای شبیه به فیلم برداری اسلوموشن به نظر می رسد. البته در کنار کیفیت تصویری که ارائه می کند شاید دوربین گرانقیمتی به نظر برسد. طراحی جالب، قابلیت های مناسب و امکان کنترل کاملا خوب بر تنظیمات دستی، می تواند در مجموع ارزش افزوده قابل قبولی را برای تان فراهم آورد.

Nikon J1
قیمت: ۶۵۰ دلار با لنز
سنسور: ۱۰ مگاپیکسل، سی موس ۱۳.۲ میلیمتر در ۸.۸ میلیمتر
عکس: 3872 در 2592 پیکسل
ویدیو: تا 1920 در 1080 پیکسل با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه
صفحه نمایش: ال سی دی TFT سه اینچ ۴۶۱ هزار نقطه


مکان سوم: المپوس E‪-‬PM1



Olympus E-PM1 یک دوربین عالی و متاسفانه با برخی ایرادات ناگزیر است‫.‬ بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم بوده و در دست کاملا راحت به نظر می رسد‫.‬ دکمه های این دوربین کوچک اما خوش دست هستند‫.‬ انواع مختلف لنزهای سیستم PEN تولید المپوس به شما اجازه می دهند که از هر چیزی در زوایا و فواصل مختلف عکاسی کنید‫.‬ البته همیشه ترجیح خواهید داد که با تنظیمات اتوماتیک دوربین به عکاسی بپردازید، زیرا کنترل های دوربین چنان تو در تو هستند که گشتن در منوها زیاد خوشایند نیست‫.‬ در نور روز دوربین عکس های زیبایی می گیرد، اما کارایی آن در نور کم کاهش می یابد و در ISO بالاتر 800 آن جزئیات عکس به سرعت حذف می شوند‫.‬ قابلیت فوکوس خودکار آن هم در نور کم به خوبی کار می کند‫.‬ کیفیت فیلمبرداری این دوربین 1080i است، اما کیفیت آن چندان دلچسب نیست و فوکوس خودکار آن هنگام حرکت و زوم کردن کمی کند کار می کند‫.‬

Olympus E-PM1
قیمت: ۴۹۹ دلار همراه با لنز زوم ۴۲-۱۴ میلیمتری
سنسور: ۱۲‫.‬۳ مگاپیکسل، لایو موس ۱۷.۳ میلیمتر در ۱۳ میلیمتر
عکس: 4032 در 4032 پیکسل
ویدیو: 1920 در 1080 پیکسل با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه
صفحه نمایش: ال سی دی سه اینچ ۴۶۰ هزار نقطه


پاناسونیک لومیکس GF3



یک دوربین کوچک و جمع و جور. واقعا کوچک. اما بر خلاف همه دوربین های لیست، این دوربین صفحه لمسی دارد که تغییر تنظیماتی همچون ایزو و کیفیت تصویر را سریع تر کند. هرچند که کیفیت صفحه لمسی آن به خوبی موبایل های هوشمند نیست، اما واقعا به اندازه ای است که از کار با آن کاملا رضایت داشته باشید. فوکوس خودکار آن هم به خوبی طراحی و اجرا شده است. قابلیت Pinpoint بر روی هر چیزی که بخواهید همزمان زوم کرده و به صورت خودکار فوکوس می کند. با انتخاب محل فوکوس خودکار بر روی صفحه نمایش لمسی به دوربین می گویید که بر روی کدام بخش عکس می خواهید فوکوس کنید. کیفیت عکاسی آن در نور کم حتی از E-PM‪‬1 و J1 هم رضایت بخش تر است.

Panasonic Lumix GF3
قیمت: ۵۹۹ دلار با یک لنز زوم ۵۵-۱۸ میلیمتری
سنسور: ۱۲‫.‬۱ مگاپیکسل، لایو موس ۱۷.۳ میلیمتر در ۱۳ میلیمتر
عکس: تا 4000 در 3000 پیکسل
ویدیو: تا 1920 در 1080 پیکسل باسرعت ۶۰ فریم در ثانیه
صفحه نمایش: ال سی دی TFT لمسی سه اینچی ۴۶۰ هزار نقطه


بهترین انتخاب: سونی NEX‪-‬C3




سونی ان ای ایکس-سی ۳ را می توان در انتهای طیف دوربین های بدون آینه و نزدیک به DSLR ها قرار داد. این دوربین در هر موقعیتی بهتر از دیگر نمونه های هم رده در گروه کامپکت ها عمل می کند. علاوه بر بهتر بودن، سنگینتر و بزرگتر هم هست. با لنز ۵۵-۱۸ میلیمتری که در کیت این دوربین است حسابی وسوسه می شوید، اما دیگر به راحتی در کیف تان جا نمی شود. وقتی که می خواهید در حالت خودکار آن به سرعت عکاسی کنید، کار بسیار راحت و راضی کننده است، اما برای یادگیری منوها باید کمی وقت بگذارید، که شیوه برنامه ریزی برای دکمه های با قابلیت شخصی سازی مهمترین بخش آن است. مهمترین مشکل این دوربین هم آن است که کیفیت فیلم برداری آن پایین تر از سه مدل دیگر است. اما در خصوص عکس ها، سنسور ۱۶.۲ مگاپیکسلی ۲۳.۴ در ۱۵.۶ میلیمتری آن هوش از سر می برد.

در انتخاب میان لومیکس GF3 و این دوربین، کاملا بستگی به این دارد که انتظار شما از یک دوربین چیست. لومیکس زیبا و جمع و جور تو بوده و فیلم های بهتری ضبط می کند. اما ما سونی را به دلیل کیفیت عکس های بسیار بهترش انتخاب کردیم. اگر به دنبال چیزی هستید که به راحتی یک موبایل هوشمند و یا یک دوربین ببین و بگیر قابلیت حمل و نقل داشته باشد، پس بهتر است که اصلا در دوربین های با لنز قابل تعویض نگردید. شما قدرت و کارایی را می خواهید؟ NEX‪-‬C3 می تواند دلیل خوبی برای بازار رفتن تان باشد.

Sony NEX-C3
قیمت: ۶۰۰ دلار
سنسور: ۱۶‫.‬۲ مگاپیکسل، سی موس APS اچ دی اگزمور ۲۳.۴ میلیمتر در ۱۵.۶ میلیمتر
عکس: تا 4912 در 2760 پیکسل
ویدیو: تا 1280 در 720 با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه
صفحه نمایش: ال سی دی TFT سه اینچ ۹۲۱ هزار و ۶۰۰ نقطه
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

D5200؛ عرضه دوربین ۲۴ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار ۳۹ نقطه ای توسط نیکون


picture sharing

نیکون دوربین جدید D5200 خود را از سری دوربین های DSLR رونمایی کرد که به یک سنسور تصویر 24.1 مگاپیکسلی مجهز است. این دوربین که جزو مدل های ارزان قیمت و سطح پایین کلاس DSLR دسته بندی می شود، در سه رنگ سیاه، قرمز و برنزی عرضه خواهد شد.

5200 از امکاناتی همچون سنسور CMOS با فرمت DX-format و موتور پردازش تصویر سه جهته EXPEED بهره می برد. دامنه ISO آن هم از ۱۰۰ تا ۶۴۰۰ قابل تنظیم است و امکان افزایش آن تا ۲۵۶۰۰ را هم دارید. سیستم فوکوس خودکار ۳۹ نقطه ای این دوربین، تصاویری شفاف و واضح را برای تان به ارمغان می آورد و در کنار آن، سنسور ۲۰۱۶ پیکسلی RGB، آن را همانند یک دوربین سطح بالا مطرح می کند.

با D5200 می توانید به ضبط ویدیوهای فول اچ دی با کیفیت 1080i با سرعت های ۵۰ و ۶۰ فریم در ثانیه بپردازید. همچنین در این دوربین حالتی (Mode) با نام Special Effects در اختیار دارید که می تواند برخی افکت های جذاب را بر روی فیلم های ضبط شده اعمال کند. علاوه بر این کاربران حرفه ای با حالت Manual می توانند کنترل بسیار بهتری بر روی شیوه و کیفیت ضبط تصاویر داشته باشند.

حالت عکاسی دنباله دار یا Continuous shooting هم به شما امکان عکسبرداری با سرعت ۳ و ۵ فریم در ثانیه را می دهد، که این سرعت به موقعیت عکاسی و تنظیمات دوربین شما بستگی دارد.

از وسایل جانبی معرفی شده برای استفاده بر روی 5200 می توان به آداپتور وایرلس موبایل WU-1a و ریموت کنترل WR-R10/WR-T10 اشاره کرد. با اتصال آداپتور وایرلس بر روی دوربین، شما می توانید کار عکاسی را از روی تبلت و موبایل های هوشمند تان کنترل کرده و تصویر زنده منظره یاب دوربین را روی این ابزارها مشاهده کنید. با استفاده از ریموت کنترل هم می توانید از فاصله دور و زوایایی که ریموت کنترل های عادی اینفرارد کار نمی کنند، به کنترل دوربین و عکاسی بپردازید.

این دوربین قرار است از ماه دسامبر و با قیمت ۸۹۹ یورو به بازار عرضه گردد. البته این قیمتی است که تنها برای بدنه دوربین می پردازید و لنزهای مورد نیاز را باید جداگانه تهیه کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

Drift HD Ghost، یک دوربین پوشیدنی قدرتمند ویژه ماجراجویان


free picture hosting

Drift نسل جدیدی از دوربین های فیلمبرداری پوشیدنی ورزشی اش را رونمایی کرده که می تواند بهترین همراه شما در آخرین لحظات ماجراجویی های دیوانه وارتان همراهی کند. مدل Drift HD Ghost دارای امکانات بسیار جذابی همچون وای فای داخلی برای پخش زنده تصاویر بر روی اسمارت فون ها، کنترل توسط اسمارت فون و امکان ذخیره ۵ دقیقه آخر بر روی دوربین را دارد.

این دوربین همچنین ضد آب است و تا عمق 2.7 متر شما را همراهی می کند. البته اگر این میزان را کافی نمی دانید، با خرید یک کیس ویژه غواصی تا عمق ۵۵ متری آن را با خود همراه داشته باشید. علاوه بر این همراه با دریفت اچ دی یک ریموت کنترل دو طرفه هم در اختیار دارید که علاوه بر دکمه های شروع و توقف ضبط تصویر، یک ال ای دی کوچک بر روی خود دارد که نشان دهنده وضعیت دوربین (ضبط یا توقف) است. این قابلیت هنگامی که دروبین را روی کلاه یا ماشین خود بسته باشید، کارایی بسیار زیادی خواهد داشت. این ریموت کنترل تا فاصله ۱۰ متری پاسخگو خواهد بود.

و مهمترین نکته اینکه دوربین جدید شما با استفاده از لنز هفت بخشی خود می تواند با کیفیت 1080p به ضبط ویدیوهای جذاب بپردازد. البته همزمان می توانید عکس برداری هم کنید. باتری قابل شارژ ۱۷۰۰ میلی آمپری دوربین شما را تا سه ساعت همراهی می کند و میکروفون آن هم به سیستم کاهش نویز مجهز است. البته می توانید با ورودی 3.5 میلیمتری آن از میکروفون های بیرونی هم بهره ببرید.

دریفت این دوربین 2.5 اینچی را که با گوریلا گلاس محافظت می شود، از ۱۹ نوامبر به بازار عرضه خواهد کرد. البته از هم اکنون امکان پیش خرید آن با قیمت ۳۹۹ دلار مهیا است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
شنیده ها: تلاش سونی برای عرضه دوربین دیجیتال بدون آینه فول فریم


free image hosting

شنیده ها حاکی از آن است که سونی در آخرین مراحل تولید یک دوربین بدون آینه فول فریم است که نتیجه ادغام مدل عالی RX1 با سری دوربین های NEX خواهد بود. این شایعات در حالی گسترش می یابد که سونی درباره تولید چنین محصولی در آینده دور یا نزدیک، تا کنون هیچ اظهار نظری نکرده است.

به طور خاص، دوربین RX1 سونی ، دستاوردی خارق العاده بود که بازار دوربین های ببین و بگیر را وارد مسیر جدید هیجان انگیزی کرد. هرچند که قیمت ۳۰۰۰ دلاری آن، بسیاری از مصرف کنندگان را ناکام گذارد. هنوز هم از دید بسیاری از هواداران مشتاق سونی، پیش بینی چنین محصولی می تواند این شرکت را به یکی از بازیگران اصلی بازار دوربین های دیجیتال تبدیل کند.

تا کنون نمونه های اولیه مختلفی به این پروژه منتسب شده اند که خبر از تولید سنسور فول فریم ۲۴، ۳۰ یا ۳۲ مگاپیکسلی توسط سونی می دادند. البته برخی هم حدس می زنند که سکوت سونی برای این است که بتواند در فرصت کافی، تجهیزات چنین دوربینی را در کمترین فضای ممکن جای دهد. فعلا که فقط می دانیم این دوربین جدید کمی چاق و چله تر و گرانتر از NEX-7 و از نظر قیافه شبیه آن خواهد بود. بد نیست که بدانیم، دوربین های فول فریم به مدل هایی گفته می شود که اندازه نگاتیو یا سنسور ثبت تصویر آنها دقیقا برابر با یک فیلم ۳۵ میلیمتری (یعنی 24.89 در 18.66 میلیمتر) باشد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

کیفیت دوربین عکاسی مهم تر است یا مهارت عکاس؟



image ru


قریبا همه عکاسان آماتور تصور می کنند که هزینه هزاران دلاری و خرید تجهیزات بسیار پیشرفته عکاسی DSLR می تواند هر عکسی را تبدیل به یک اثر هنری کند. اما در واقعیت، یک عکاس با استعداد و ماهر، بدون هیچ سخت افزار خاصی، می تواند به خلق جادو بپردازد. حتی اگر از یک دوربین ۲۰ دلاری پیش پا افتاده استفاده کند که برای کودکان ۵-۴ ساله ساخته شده است. و آقای دیوید هابی این موضوع را به اثبات رسانده است. دیوید تنها با سه فلاش ارزان قیمت به دیدار کای وونگ از سایت DigitalRev رفت تا در یک هماورد عکاسی در هنگ کنگ، نشان دهد که به جای وابستگی به سخت افزارهای گرانقیمت و قابل تنظیم، تنها با اتکا به مهارت ها و ابتکار شخصی هم می توان عکس های خارق العاده ای گرفت. رقابت بر سر عکاسی از ۵ سوژه در ۵ مکان مختلف بود تا ببینند دیوید چگونه با یک اسباب بازی بچه گانه می تواند عکس های خوبی بگیرد. و دور از انتظار نبود که نتیجه چنین آزمونی، بسیار تاثیرگذار و برتر از عکس هایی است که توریست ها با دوربین های DSLRشان می گیرند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

معرفی پرچمدار جدید نیکون: سرعت و فوکوس بهتر با سنسور ۲۴ مگاپیکسلی


image sharing


به دنبال جایگزینی برای دوربین مجلل فول فریم D600 نیکون می گردید؟ شاید این DSLR سبک وزن D7100 با سنسور APS-C که جدیدا این فرمت را با نام DX می شناسیم، بتواند شما را راضی کند. این دوربین می تواند تصاویری با کیفیت ۲۴ مگاپیکسل را برای تان ثبت کرده و طبیعی است که بتواند دامنه ISO همانند عضو قبلی خانواده یعنی D7000 را برای تان به ارمغان بیاورد.

ایزو این دوربین از ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ قابل تنظیم است و البته بهبودهای خاصی برای عکسبرداری در نور کم هم داشته است. پردازنده EXPEED 3 آن که همانند مدل به کار رفته در D4 است، از سرعت عکس برداری تا ۶ فریم بر ثانیه در هر mode عکاسی پشتیبانی می کند. البته عملکرد ویژه 1.3x DX دوربین این سرعت را تا ۷ فریم بر ثانیه افزایش می دهد، ولی کیفیت عکس را به 15.4 مگاپیکسل کاهش خواهد داد. در این حالت کیفیت فیلم هم حداکثر به 1080i با سرعت ۶۰ و ۵۰ فریم بر ثانیه خواهد رسید. در صورتی که در حالت عادی کیفیت فیلمبرداری این دوربین، 1080p با سرعت های ۳۰، ۲۵ و ۲۴ فریم بر ثانیه است.

ال سی دی پشتی این دوربین 3.2 اینچی با کیفیت 1.229 میلیون نقطه است و درون چشمی آن از یک نمایشگر OLED استفاده شده است تا تصاویر واضح تر و داده ها خواناتر باشند. علاوه بر افزایش سرعت عکاسی متوالی، شروع به کار این دوربین هم سریع تر شده است. نیکون توانسته به سرعت شروع کار 0.13 ثانیه و سرعت شاتر 0.052 ثانیه دست یابد. فوکوس خودکار این دوربین هم ۵۱ نقطه ای است.

این دوربین مجهز به دو اسلات کارت حافظه SDXC، یک ورودی میکروفون، یک ورودی هدفون و پورت HDMI با پشتیبانی از خروجی 1080p مجهز است. همچنین امکان اتصال GPS بیرونی، کنترل بیسیم و رابط اتصال به شبکه اترنت را هم دارد. بدنه منیزیومی این دوربین تا حدی نسبت به آب و هواهای مختلف مقاوم بوده و به خوبی شما را همراهی می کند.

این دوربین اکنون بدون هیچ ملحقاتی با قیمت ۱۲۰۰ دلار برای فروش آماده شده و کیت آن به همراه یک لنز 105-18 میلیمتری هم ۱۶۰۰ دلار قیمت گذاری گردیده است. قرار است از اواخر مارس شاهد حضور این سوگلی نیکون در بازار باشیم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
رونمایی از پاناسونیک لومیکس DMC-GF6، دوربینی با قابلیت کنترل توسط موبایل



upload foto


پاناسونیک با معرفی Lumix DMC-GF6, آخرین مدل از دوربین های Micro Four Thirds خود را به بازار آورده که قرار است در بدنه ای شبیه دوربین های کامپکت ببین و بگیر، و لنزهایی متفاوت، جایگزینی برای دوربین های dSLR ارائه کند. یک قابلیت مهم GF6 امکان ارتباط آن با موبایل شما است. این دوربین به لطف ارتباط وای فای و NFC (شاید برای اولین بار در دوربین ها) به راحتی با اسمارت فون ها ارتباط پیدا می کند.

تنها کافی است که اپلیکیشن ایمیج پاناسونیک را برای آیفون، آیپد یا ابزار اندرویدی تان دانلود کرده و پس از نصب آن، با یک لمس دوربین تان را از روی موبایل یا تبلت روشن و خاموش کرده و کاملا در کنترل خود بگیرید. در این صورت می توانید دوربین را روی سه پایه گذارده و با موبایل تان به عکاسی بپردازید.

در بسیاری از تلفن های هوشمند امروزی NFC به کار رفته است و با چنین قابلیتی می توانید اطلاعات و فایل ها را با سرعت خوبی به صورت بیسیم میان آنها جابجا کنید. اکنون GF6 امکانات ارتباطی فراوانی را پیش روی تان می گذارد و شما می توانید آن را با روش های گوناگونی به اسمارت فون و تبلت های تان وصل کنید و به تبادل فایل و کار با آن بپردازید.

با کنترل از راه دور می توانید دکمه شاتر را کنترل کرده و به عکاسی بپردازید، قبل از عکاسی زوم کرده، سرعت شاتر را تنظیم کنید. حتی به تنظیم گشادی دهانه روزنه و میزان دریافت نور هم اقدام کنید. علاوه بر این ضبط ویدیو هم در اختیار موبایل تان است.

خود دوربین هم به یک صفحه نمایش ۳ اینچی با کیفیت ۱۰۴۰۰۰۰ نقطه ای لمسی مجهز است که از یک سمت لولایی است. درون آن هم یک سنسور تصویری Live MOS با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل در کنار موتور پردازشگر Venus جا خوش کرده است. از قابلیت های جدید این دوربین می توان به عکس برداری انیمیشن استاپ موشن اشاره کرد.

این دوربین با یک لنز 42-14 میلیمتری با قیمت ۵۰۰ یورو از اواخر ماه جاری عرضه خواهد شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
sex69: دوربین های دیجیتال کسی هست بدونه بهترینشون از لحاظ زوم کدومه ....میدونم به لنز ربط داره ولی خوب دوربین هم .... بیشترین زوم یک دوربین مال چه دوربینیه و زومش چقدره؟؟؟؟؟؟؟
سلام داداش دوربین کامپکت میخوای یا dslr ؟
اگه فکرت رو دوربین های dslr نیست از بین دوربین های بریج (شبه dslr ) اینا همگی با ۵۰ برابر زوم گزینه های خوبی هستن:
۱.Fujifilm Finepix SL1000

۲.Sony Cybershot DSC-HX300

۳.Canon Powershot SX50 HS

که البته از بین اینها فعلا فقط دوربین کانن با قیمت ۱.۷۰۰.۰۰۰ موجوده و دوتای دیگه هنوز به بازار عرضه نشدن
 
 
Signature
 
 
     
  
صفحه  صفحه 14 از 17:  « پیشین  1  ...  13  14  15  16  17  پسین » 
کامپیوتر

دوربین های دیجیتال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA