انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مناسبتها
  
صفحه  صفحه 1 از 13:  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین »

Ali Karimi | هفدهم آبان زادروز علی کریمی گرامی باد


زن

Princess
 
علی کریمی



شناسنامه
نام کامل: محمدعلی کریمی پاشاکی
زادروز: ۱۷ آبان ۱۳۵۷ (۳۳ سال)
زادگاه: کرج، ایران
قد: ۱۷۸ سانتی متر
نام مستعار: جادوگر، مارادونای آسیا
اطلاعات باشگاهی:
باشگاه کنونی بدون تیم
شمارهٔ پیراهن: ۸
پُست: هافبک تهاجمی
باشگاه‌های جوانان:
؟-۱۳۷۰: نفت تهران
۱۳۷۵-۱۳۷۰: فتح تهران
باشگاه‌های حرفه‌ای:
سال‌ها
۱۳۷۷-۱۳۷۵
۱۳۸۰-۱۳۷۷
۱۳۸۴-۱۳۸۰
۱۳۸۶-۱۳۸۴
۱۳۸۷-۱۳۸۶
۱۳۸۸-۱۳۸۷
۱۳۸۸-۱۳۸۷
۱۳۸۹-۱۳۸۸
۱۳۹۰-۱۳۸۹
باشگاه‌ها
-۱۳۹۰ فتح تهران
پرسپولیس تهران
الاهلی
بایرن مونیخ
القطر
السیلیه
←پرسپولیس تهران (قرضی)
استیل‌آذین
شالکه ۰۴
پرسپولیس تهران
بازی (گل)
۴۳ (۱۱)
۶۹ (۴۵)
۳۳ (۳)
۲۷ (۵)
۰ (۰)
۰ (۰)
۲۱ (۵)
۳۹ (۱۴)
۱ (۰)
۳۶ (۱۲)
تیم ملی
۱۳۷۷- ایران ۱۲۶ (۳۸)
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
محمدعلی کریمی پاشاکی



(زادهٔ ۱۷ آبان ۱۳۵۷ در کرج) که اصالتی گیلانی (دیلمان) دارد و بیشتر با نام علی کریمی شناخته می‌شود، فوتبالیست سرشناس ایرانی است و هم‌اکنون عضو پرسپولیس تهران می‌باشد. او سابقهٔ بازی در تیم‌های فتح تهران، الاهلی امارات، بایرن مونیخ، القطر قطر، استیل آذین و شالکه آلمان را دارد.

کریمی از سال ۱۳۷۷ سابقهٔ بازی در تیم ملی ایران را دارد و با ۱۲۴ بازی ملی و ۳۸ گل ملی، سومین بازیکن ایرانی بعدازعلی دایی و جواد نکونام از نظر تعداد بازی ملی و سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران به حساب می‌آید. وی در سال ۲۰۰۴ توانست آقای گلی جام ملت‌های آسیا را به‌دست آورد و جایزهٔ بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا را نیز در همان سال کسب کرد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
فوتبال باشگاهی

او فوتبال خود را از نوجوانان نفت تهران شروع کرد. سپس به نوجوانان سایپا پیوست و پس از آن به فتح تهران منتقل شد و از آن‌جا بود که به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
پرسپولیس

علی کریمی در سال ۱۳۷۷ به پرسپولیس پیوست و او توانست دو سال پیاپی در سال‌های ۱۳۷۸ و ۱۳۷۹ لیگ آزادگان را فتح کند. او بعد از مدتی مورد توجه باشگاه پروجا قرار گرفت؛ اما به خاطر پایین بودن قیمت پیشنهادی این باشگاه ایتالیایی او به این تیم ملحق نشد. او همچنین از اسپانیا هم پیشنهادهایی داشت که یکی از آن‌ها پیشنهاد اتلتیکو مادرید بود که وی آن پیشنهاد را نپذیرفت و برای نزدیک بودن به خانه‌اش به امارات رفت و به تیم الاهلی این کشور پیوست.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
الاهلی امارات

علی کریمی در سال ۲۰۰۱ به الاهلی امارات پیوست. این باشگاه اماراتی توانست در اولین فصل حضور کریمی اولین جام خودش را یعنی جام امیر را در فصل ۲۰۰۱-۲۰۰۲ فتح کند. کریمی در سال ۲۰۰۴ توانست ۱۴ گل برای تیمش به ثمر برساند.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
بایرن مونیخ

علی کریمی روز ۳ مه سال ۲۰۰۵ بنا به گزارش وب‌گاه رسمی باشگاه بایرن مونیخ به این تیم آلمانی پیوست. او پس از علی دایی و وحید هاشمیان سومین بازیکن ایرانی بود که در این باشگاه مشهور به اف سی هالیوود بازی می‌کرد. در ابتدا بسیاری معتقد بودند که انتقال کریمی برای این باشگاه تنها جنبه اقتصادی دارد، اما بازی‌های خوب این بازیکن مانع این انتقادات شد. علی کریمی خیلی زود توانست در جمع نام‌داران این باشگاه نظیر میشاییل بالاک، سباستین دایسلر، مارتین دمیکلیس، مهمت شول و زی روبرتو برای خود جایگاهی ثابت دست و پا کند، به طوری که برخی از این بازیکنان نیمکت‌نشین شدند. طبق یکی از بندهای قرارداد کریمی و بایرن مونیخ، پس از ۱۲ بازی این قرارداد به طور خودکار تمدید می‌شد که در بازی با هامبورگ این اتفاق افتاد، اما در همین بازی وی متأسفانه مصدوم شد، به طوری که نتوانست در بازیهای جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان در اندازه‌های واقعی خود ظاهر شود. کریمی همچنین از جمله بازیکنان ایرانی محسوب می‌شود که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده‌است و در مقابل سالزبورگ یک گل به ثمر رساند.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
حضور در قطر

علی کریمی بعد از عدم درخشش در بایرن مونیخ به قطر رفت و برای تیم القطر آن کشور بازی کرد اما بازیهای او مورد توجه مسؤولان باشگاه قرار نگرفت و وقتی آن‌ها او را به تیم السیلیه فرستادند، وی خواستار جدایی از آن تیم شد و سپس به پرسپولیس بازگشت.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
بازگشت به پرسپولیس

علی کریمی به خاطر نارضایتی بابت حضور در قطر در یک تماس تلفنی یک‌ساعته با عباس انصاری‌فرد (مدیر وقت باشگاه پرسپولیس) به مذاکره پرداخت. سپس باشگاه پرسپولیس برای به‌خدمت گرفتن او به صورت قرضی از باشگاه السیلیه علاقه نشان داد و با دادن ۳۱۰ هزار دلار آمریکا به آن باشگاه، او را به صورت قرضی به‌خدمت گرفت و او در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۰۸ به طور رسمی قرارداد یک‌ساله با تیم سابقش امضا کرد.

او در اولین گلزنی خود توانست در شهرآورد تهران موفق به گلزنی شود و دو دقیقه بعد از ۱ بر صفر جلو افتادن استقلال بازی را به تساوی بکشاند. کریمی پنج روز بعد در بازی مقابل ابومسلم، هت‌تریک کرد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد و بازی در پایان با شکست ۴-۳ پرسپولیس به پایان رسید.

هنگامی‌که قرارداد علی کریمی تمدید نشده بود، عباس انصاری‌فرد مدیر وقت باشگاه ادعا کرده بود که به علی کریمی پیشنهاد تمدید قرارداد داده‌است ولی اوحاضر به تمدید قرارداد نیست؛ اما علی کریمی در این رابطه گفت که چهار هفته صبر کرد تا با پیشنهاد تمدید قرارداد با باشگاه مواجه شود ولی او پیشنهادی از پرسپولیس دریافت نکرد و بالآخره از جمع سرخ پوشان جدا شد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
استیل آذین

علی کریمی در سال ۱۳۸۸ به سبب عدم تمایل مدیران باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با وی، این باشگاه را ترک کرد و به استیل آذین پیوست. در فصل ۸۷-۸۸ لیگ برتر علی کریمی ۱۴ گل به ثمر رساند و با دریافت ۹ کارت زرد و ۳ کارت قرمز خشن‌ترین بازیکن در لیگ برتر نهم شناخته شد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
مشکل با هواداران تراکتورسازی

او در حاشیه بازی استیل آذین در برابر تراکتور سازی مشکلاتی حاشیه‌ای با هواداران حریف پیدا کرد و در نهایت از هواداران این تیم عذرخواهی کرد. با این وجود اخراج او در دقیقه پایانی بازی با سایپا را برخی ترفندی برای حضور نداشتن در بازی برگشت مقابل تراکتورسازی در تبریز دانستند، او که در نیمه اول دو گل به سایپا زده بود درست در آخرین ثانیه بازی درحالی که یار سایپا روی او خطا کرده بود، به مجید ایوبی حمله‌ور شد تا از زمین بازی اخراج و از بازی بعد محروم شود.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 1 از 13:  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین » 
مناسبتها

Ali Karimi | هفدهم آبان زادروز علی کریمی گرامی باد


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA