انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مناسبتها
  
صفحه  صفحه 7 از 13:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  12  13  پسین »

Ali Karimi | هفدهم آبان زادروز علی کریمی گرامی باد


مرد

 
علی کریمی
هدیه ناصر به بچه همسایشون در فیلم دزد و پلیس
اون هدیه پیراهن ♥علی کریمی♥ بود!


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
♥ چــیــپ ♥



نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
‎عـــــــلـــــی کـــــریـــــمـــی‎‎کیست؟

علی کریمی یکی از پدیده‌های فوتبال کشور است. اما شهرت وی تنها به زمین فوتبال محدود نمی‌شود. درباره شخصیت ورزشی و اجتماعی ‎علی کریمی‎ نظر مهدی رستم‌پوررا جویا شدیم.
از معدود نام‌هایی که پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها بر سرش توافق دارند، ‎علی کریمی‎ است. در ورزشگاه‌ها هنگام بازی‌های لیگ یا ملی، بیش از همه تشویق می‌شود! در سایت‌ها و وبلاگ‌ها، در مقایسه با بقیه ورزشکاران ایران بیشترین توجه به اوست!!

اقدامات و فعالیت‌های اجتماعی‌ ‎علی کریمی‎، در سایت‌های عمومی مثل فیس بوک یا سایت بالا‌ترین، مورد اقبال گسترده کاربران قرار می‌گیرد. وقتی چند بازیکن تیم ملی تصمیم به استفاده از مچ بندسبز می‌گیرند، او بلند‌ترین نوارهای سبز را انتخاب می‌کند و به جای یک دست، دور هر دو دستش می‌پیچد!!

‎کریمی‎ برخلاف سایر چهره‌های مشهور فوتبالی،اهل حضور در برنامه‌های صداوسیما نیست. ضمن اینکه هیچ وقت در مصاحبه‌هایش از جمله‌های رایجی مثل «مردم خودشان همه چیز رامی‌دانند» استفاده نمی‌کند!! جمله‌ای که برخی چهره‌های فوتبالی تقریباً در تمام مصاحبه‌های خود بکار می‌برند!
‎کریمی‎ هرگز درباره مسائل مالی مصاحبه نکرده!! او حاضر نیست چک و سفته‌هایی که از تیم‌های باشگاهی گرفته اما وصول نشده‌اند را مقابل دوربین‌های تلویزیونی نمایش بدهد! بروز رفتارهای غیر متعارف و شنا کردن در جهت مخالف آب، از مشخصه‌های محمد‎علی کریمی‎ پاشاکی است!!

به طور مثال، در شرایطی که برخی بازیکنان فصل استیل آذین همچنان پیگیر مطالبات خود از این باشگاه هستند، ‎علی کریمی‎ قبل از پایان فصل قبل، باقی مانده مبلغ قراردادش را بخشید. او گفت مسئولین باشگاه حق و حقوق من را در امور خیریه خرج کنند!!!
صاحب نظران عرصه ورزش بار‌ها یادآور شده‌اند که پهلوانی محدود به گود زورخانه نیست. یک ورزشکار مردم دار، الزاماً کشتی گیر یا باستانی کار نیست.
تعریف عام پهلوانی عبارت است از دستگیری از ضعیفان، کمک به همنوعان، کرنش نکردن در برابر قدرت و یکرنگی و صداقت در عملکرد و گفتار...!!
از این منظر، ‎علی کریمی‎ را می‌توان حائز مشخصه‌هایی دانست که او را به این صفت ستوده شده در فرهنگ ایرانیان نزدیک می‌کند.

در این گزارش به نمونه‌هایی از رفتارهای ‎علی کریمی‎ اشاره شده است. عملکردی که صرف نظر از رفتار پهلوانانه در فرهنگ ایران زمین، در عرف بین المللی نیز رفتار جوانمردانه یک سوپر استار،در خارج از محیط ورزش است!
برخی از فعالیت‌های انسان دوستانه این فوتبالیست محبوب ایرانی در زیر آمده است. اقداماتی که گاهی چندان عاری از خطر نیز نبوده‌اند.
کودکان و سالمندان بی‌سرپرست
در منطقه محروم پیشوای ورامین، در موسسه‌ای به نام «خانه سازندگان فردا» حدود ۱۲۰ نفر زندگی می‌کنند. از بچه‌های بی‌سرپرست گرفته تا سالمندان.

بین اعضای هیات امنا، یک فوتبالیست نیز به صورت افتخاری حضور دارد. شرط حضورش این بود که کسی متوجه نشود آنجا فعالیت می‌کند اما یکی دیگر از اعضای این موسسه خیریه، نام او را افشا کرد.
این فوتبالیست کسی نیست غیر از ‎علی کریمی‎. برنج سالیانه این موسسه را تامین می‌کند. کمک‌های نقدی، پوشاک و تهیه کولر برای آن منطقه بسیار گرم از دیگر اقدامات کریمی است.
به گفته بیژن معتمدی، ‎علی کریمی‎ همچنین رختشوی خانه مدرن و بسیار گران قیمتی را نیز خریداری کرده و به این موسسه اهدا کرده است.
غیر از ارسال کمک، هر وقت فرصت کند سری به آنجا می‌زند و با بچه‌ها، فوتبال گل کوچک بازی می‌کند. ماجراهای مشابه فراوانی در زندگی ‎علی کریمی‎ وجود دارد که همه آن‌ها توسط دیگران افشا شده است.
تجلیل از کشته‌شدگان پس ازانتخابات
ماجرای اهدای پیراهن باشگاه شالکه به اشکان سهرابی، آخرین نمونه از اتفاقاتی است که در عرصه‌هایی خارج از محیط ورزش، توسط ‎علی کریمی‎ رقم خورده است. او پشت این پیراهن نوشته است: «تقدیم به زنده یاد اشکان سهرابی که همیشه برای ما زنده خواهد ماند.»
هله
     
  
مرد

 
تولدت مبارککککککک عشقمممممممم

عاشقتممممممم

بوسسسسسسسسسس
همه از آدمای عوضی بیزارن غافل ازاینکه خودشون آدم عوضی قصه زندگی یکی دیگه ن.
     
  
مرد

 
تولدت مبارککککککک عشقمممممممم
     
  
مرد

 
تولد وجود پر از مهرش مبارک
...وقتی حقیقت آزاد نیست، آزادی حقیقت ندارد...
     
  
مرد

 
‎عــــــلــــــی کــــریــــمــــی‎پیراهنش را به ایران هدیه داد
هله
     
  
مرد

 
ماجرای علی کریمی و دخترک گلفروش:

هیچوقت یادم نمی‌رود بلوار میرداماد را به سمت خیابان شریعتی رانندگی می‌کردم. وقتی به چراغ قرمز ۱۸۰ ثانیه‌ای‌اش برخورد کردم عصبی شدم. تازه از محل کارم تعطیل شده بودم و خیلی خسته بودم.
داشتم دیالوگ‌های معمولم در مورد چراغ قرمز‌ها و ترافیک‌های تهران را زمزمه می‌کردم که کودکی رو به من کرد و گفت: «آقا فال می‌گیری» چند قدم آن طرف‌تر دخترک گلفروش با شاخه‌های لاله صدا زد: «آقا گل بخردیگه... خواهش می‌کنم». جمله‌اش تمام نشده بود که با غرور تمام، شیشه پنجره را بالا دادم تا صدایشان را نشنوم و مزاحم نشوند! وقتی چنین برخوردی را از من دیدند بی‌خیال شدند و رفتند سراغ راننده اتومبیل کناری‌ام.
رنگ قرمز و مدل ماشین سبب شده بود تا از سایر ماشین‌ها متمایز گردد.
پس از چند ثانیه دیدم پسرک فالگیر با صدای بلند گفت: «بچه‌ها... بچه‌ها بیایین علی کریمیه... بازیکن پرسپولیس...» در یک چشم به هم زدن، پنچ شش نفر از کودکان کار، دور ماشینش را گرفتند. من هم بی‌اختیار سرم را چرخاندم تا عکس‌العمل علی کریمی را ببینم. او با لبخندی دنباله‌دار از همه کودکان فال و گل و شکلات گرفت تا آن‌ها را خوشحال کند. چراغ سبز شد و بچه‌ها هنوز بی‌خیال کریمی نشده بودند. علی کریمی که با بوووووق ماشین‌های پشت سرش مواجه شده بود، اتومبیلش را حرکت داد و بعد از چراغ قرمز، ماشینش را نگه داشت. من هم از روی کنجکاوی پشت سر جادوگر ایستادم.
کاپیتان پرسپولیسی‌ها از ماشین پیاده شد و دخترک گلفروش را محکم بوسید و پسری که آدامس می‌فروخت را بغل کرد. امضا داد و تمام گل‌های لاله گلفروش را خرید و چند فال حافظ هم گرفت. برایم عجیب بود. مگر می‌توان باور کرد جادوگر که گاهی حوصله خودش را هم ندارد اینطور برخورد کند؟
دخترک گلفروش از فرط خوشحالی نمی‌دانست چکار کند و بالا و پایین می‌پرید. کریمی که دیگر نمی‌دانست چکار کند، با صدایی خش‌دار گفت: «بچه‌ها باید بروم سر تمرین. دیرم شده.» خداحافظ... خداحافظ» کودکان کار نیز با تشویق چند ثانیه‌ای علی کریمی... کریمی دوستت داریم، او را بدرقه کردند...


علی آقا یه پهلونه
علی آقا یه مرده
علی آقا خیلی کارت درسته به خدا


تولدت مبارک
     
  
مرد

 
امروز سالروز به دنیا آمدن یکی از اسطوره های فوتبال ایران است!

علی کریمی نام آشنای جوانمردی...

زادروزش خجسته باد....



images
ما هم حرف های زیادی داشتیم... اما برای نگفتن!
     
  
زن

 
تولدش مبارک باشه با اینکه فوتبالی نیستم اما علی کریمی خیلی دوست دارم
خطت رو که خاموش کردی من ماندم و دوستت دارمهایی که دیولر نشد
     
  
صفحه  صفحه 7 از 13:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  12  13  پسین » 
مناسبتها

Ali Karimi | هفدهم آبان زادروز علی کریمی گرامی باد


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA