انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 2 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین »

Wrestling | كشتى


مرد

 
حمید سوریان و عبدالله موحد در بین پرافتخارترین ورزشکاران تاریخ کشتی جهان قرار گرفتند. عبدالله موحد و حمید سوریان هر کدام دارنده شش مدال طلای کشتی آزاد جهان و المپیک می باشند . ضمنا سائوری یوشیدا، کشتی گیر زن و ژاپنی وزن 55 کیلوگرم کشتی زنان، با کسب سیزدهمین مدال طلای پیاپی در مسابقات جهانی و المپیک، الکساندرکارلین را پشت سر گذاشت.
حمید سوریان با کسب مدال طلای المپیک، اولین طلای کشتی فرنگی ایران در مسابقات المپیک را کسب کرد. سوریان با این مدال طلا، طلای المپیک را هم به کارنامهورزشی اش اضافه کرد. او قبلاً پنج طلای جهانی بدست آورده بود و با این مدال طلا، در کنار عبدالله موحد، پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ کشتی ایران شد.
در رده بندی پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ جهان بر حسب مدالهای طلای کسب شده درمسابقات جهانی و المپیک، حمید سوریان با مدال طلایی که در المپیک لندن به دست آورد خود را در جمع بهترین های تاریخ کشتی فرنگی جهان قرار داد. سوریان که پنج مدال طلای جهان را در کارنامه خود داشت با قهرمانی در المپیک 6 مداله شد .
همچنین عبدالله موحد دارنده شش مدال طلای کشتی آزاد جهان و المپیک در بین 10 آزادکار پرافتخار تاریخ جهان قرار دارد.
سائوری یوشیدا، پرافتخارترین کشتی گیر جهان
سائوری یوشیدا، کشتی گیر وزن55 کیلوگرم کشتی زنان، با کسب سیزدهمین مدال طلای پیاپی در مسابقات جهانی و المپیک، الکساندر کارلین را پشت سر گذاشت.
یوشیدا با کسب مدال طلا در مسابقات جهانی کشتی زنان، پرافتخارترین کشتی گیر دنیا شد. تا پیش از این، الکساندر کارلین با9 مدال طلای جهانی، سه طلا و یک نفره المپیک، پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ بود.
یوشیدا با مدال طلایی که در مسابقات جهانی امسال بدست آورد، با 10 طلای جهانی و 3 طلای المپیک، مجموعاً با سیزده مدال طلا، رکورد الکساندر کارلین را شکست.
وی چند ماه پیش، در المپیک لندن،سومین طلای المپیک را از آن خود کرده بود، یوشیدا پیش از آن نیزمدال طلای المپیک آتن و المپیک پکن را بدست آورده بود.
در بین پر مدال ترین کشتی‌گیران نیزسائوری یوشیدا، الکساندر کارلین و بروس بومگارتنر از آمریکا با 13 مدال جهان و المپیک در صدر قرار دارند.
کشتی‌گیران پرافتخار تاریخ جهان در رشته مردان:
توضیح: در این رده بندی تنها مدال های طلای کسب شده در مسابقات المپیک و جهانی ذکر شده است.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
کشتی فرنگی:
1- الکساندر کارلین از روسیه با 12مدال طلا ( 3 طلای المپیک 1988، 1992 و 1996 و 9 طلای جهان)
2- والری رزانتسف از شوروری سابق با 7 مدال طلا (2 طلای المپیک1972 و 1976 و 5 طلای جهان)
3- میاین لوپز از کوبا با 6 مدال طلا (2 طلای المپیک 2008 و 2012 و 4 طلای جهان)
4- حمید سوریان از ایران با 6 مدالطلا ( یک طلای المپیک 2012 و 5 طلای جهان) (توضیح: لوپز به دلیل داشتن دو طلای المپیک بالاتر از سوریان قرار گرفته است.)
4- نیکولای بالبوشین از شوروی سابق با 6 مدال طلا (یک طلای المپیک 1976 و 5 طلای جهان)
6- پتار کروف از بلغارستان (2 طلای المپیک 1968 و 1972 و 3 طلایجهان)
7- استوان کوژما از مجارستان با 5 مدال طلا (2 طلای المپیک 1964 و 1968 و 3 طلای جهان)
7- حمزه یرلی کایا از ترکیه با 5 مدال طلا( 2 طلای المپیک 1996 و 2000 و 3 طلای جهان)
7- آرمن نازاریان از بلغارستان با 5مدال طلا ( 2 طلای المپیک 1996 و 2000 و 3 طلای جهان)
10- رومن روروا از شوروی سابق با 5 مدال طلا (یک طلای المپیک 1968 و 4 طلای جهان)
11- ویکتور ایگومنوف از شوروی سابق با 5 مدال طلا ( 5 طلای جهان)
11- الکساندر توموف از بلغارستان با 5 مدال طلا ( 5 طلای جهان)
11- گوگی کوگواشویلی از روسیه با 5 مدال طلا ( 5 طلای جهان)

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
کشتی آزاد:
1- الکساندر مدوید از شوروی سابقبا 10 مدال طلا (3 طلای المپیک 1964، 1968 و 1972 و 7 طلای جهان)
2- بوایسار سایتی‌اف از روسیه با 9 مدال طلا ( 3 طلای المپیک 1996،2004 و 2008 و 6 طلای جهان)
3- سرگئی بلوگلازوف از شوروی سابق با 8 مدال طلا ( 2 طلای المپیک 1980 و 1988 و 6 طلایجهان)
3- آرسن فادزایف از شوروی سابقبا 8 مدال طلا ( 2 طلای المپیک 1988و 1992 و 6 طلای جهان)
5- والنتین یوردانوف از بلغارستان با 8 مدال طلا (یک طلای المپیک 1996 و 7 طلای جهان) (به گزارشایسنا، بلوگلازوف و فادزایف به دلیل داشتن 2 طلای المپیک بالاتر ازیوردانوف قرار گرفتند.)
6- ماخاربک خادارتسف از شوروی سابق با 7 مدال طلا (2 طلای المپیک1988 و 1992 و 5 طلای جهان)
(رسول خادم در سه فینال پیاپی جهان و المپیک در سالهای 94، 95 و96 خادارتسف را شکست داد تا این کشتی‌گیر نامدار شوروی به رکورد مدوید نرسد.)
7- لوان تدیاشویلی از شوروی سابق با 6 مدال طلا (2 طلای المپیک1972 و 1976 و 4 طلای جهان)
7- سوسلان آندیف از شوروی سابق با 6 مدال طلا (2 طلای المپیک 1976 و 1980 و 4 طلای جهان)
7- جان اسمیت از آمریکا با 6 مدالطلا (2 طلای المپیک 1988 و 1992 و 4 طلای جهان)
10- عبدالله موحد از ایران با 6 مدالطلا (یک طلای المپیک 1968 و 5 طلای جهان)
10- لری خابلوف از شوروی سابق با 6 مدال طلا (یک طلای المپیک 1992 و 5 طلای جهان)
(تدیاشویلی، آندیف و اسمیت به دلیل داشتن 2 طلای المپیک بالاتر ازموحد قرار گرفتند.)

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

فنونى از كشتى


فن پیچ پیچک

یکی از فنون قابل توجه و عالی در حالت کمر تو کمر و دست زیر بقل فن پیچ پیچک است .این فن بیشتر در کشتی فرنگی اجرا می شود ولی می توان در کشتی آزاد در حالت کمر تو کمر به طور احسن و بدون خطر و ریسک اجرا کرد.وقتی دو حریف در مقابل هم قرار گرفته اند و دست های هر دو کشتی گیر زیر بقل هم است هر دوکشتی گیر می توانند این فن را اجرا کنند این فن که بسیار شبیه فن کول انداز است با این تفاوت که اگر فن کول انداز را به طور کامل اجرا نکنی به خاک حریف می افتی و یک امتیاز از دست می دهی ولی فن پیچ پیچک در صورت کامل نشدن فن امتیازی ازدست نمی دهی.
آموزش:
1-دو کشتی گیر راست گارد در روبه روی هم و به صورت دست زیر بقل قرار گیرند.
2-مجری فن دست راست خود را به داخل بدن حریف پرتاب می کند .
3-پای گارد را به طرف چپ وبیرون از بدن قرار میدهیم و پای دیگر را نیز به کنار پای راست می گذاریم به طوری که پاها جفت باشند

فن بوسکش

این فن یکی از کاراترین فنون کشتی است که رسول خادم قهرمان جهان در سال های نه چندان دور این فن را به طور احسن اجرا می کرد.
آموزش:
هر دو حریف راست گارد در روبروی هم قرار گیرند مجری فن دست راستش را بر گردن حریف میگذارد و با دست چپ پای راست حریف را می گیرد(پایی که جلو است) و به طرف جلو (به صورت اهرمی) یا به پهلو فشار می آورد تا حریف تعادل خود را از دست دهد.
نکته 1 : برای گرفتن پا بهتر است کمی حریف را به طرف زمین بکشیم تا پای حریف به جلو آید و فن را بهتر اجرا کنیم.
نکته 2 :این فن را می توان از طرف راست و چپ و یا بر راست گارد ها و یا چپ گارد ها اجرا کرد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
مرد

 

کار روی دستها

به نظر من یکی از مهمترین تکنیک ها و حرکات در کشتی کار کردن بر روی دست ها و سرو گردن حریف میباشد که به دنبال آن:
1-گیج کردن وخسته کردن حریف
2- کنترل قدرت حریف و استفاده از قدرت او در زمان مناسب
3-جلوگیری از امتیاز گیری حریف وکسب امتیاز با استفاده از فنون دیگر
برای اینکه این مهارت یعنی کار بر روی دست ها را به خوبی فراگیریم باید توجه کنیم که باید از تمام بدن یعنی دست ها و سر و پا ها و همانگی بین آن ها استفاده کنیم.برای این منظور باید در ابتدا حرکاتی جزئی که در زیر آمده است را بیاموزیم و با به پیوسته کردن آن بتوانیم امتیاز کسب کنیم و بعد از آن کشتی را کنترل کنیم.
الف:ضربه به سر :
توجه کنید که برای زیرگیری مستقیم و از روبه رو نمی توان بدون هیچ حرکت و کششی از حریف زیر گرفت حال هر چه قدر سرعت زیر گیری ما بالا باشد چرا که حریف آماده گی کامل و 100 درصد دارد و به محض حرکت اضافی حریف عکس العمل مناسبی نشان می دهد.پس یکی از روش های زیر گیری از روبه رو و مستقیم ضربه به سر حریف است .ضربه به سر نباید با مچ و حالت ضربه باشد بلکه باید به صورت کشش حریف و با ساعد و در برخی موارد کف دست صورت پذیرد و به این صورت باشد که بعد از گذاشتن دست پشت سر حریف او ر ا با تمام قدرت به طرف پایین و تشک بکشیم و بعد از اینکه حریف سرش را بالا کشید زیرگیری کنیم.
ب:کشیدن دست ها:
کشیدن دست ها میتوان با یک دست یا دوست و از نقاط مختلف صورت پذیرد.دست هایمان را بر سر شانه حریف می گذاریم و او را به طرف خود یا هل می دهیم و یا می توان مچ یا مچ های حریف رادر اختیار خود بگیریم یا وقتی حریف دست بر سر شانه های ما گداشته است با کف دست هایمان بازو های او را بگیریم و با یک جهش او را وادار به رها کردن کنیم.
ج:مچ گیریها:
می توان برای کسب امتیاز از گرفتن مچ حریف و بالازدن دست با استفاده از مچ گرفته شده استفاده کنیم و یا در زمانی که حریف مچ ما را گرفته است ما هم مچ او را بگیریم و تبدیل به یک دست دو دستها کنیم

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

فن دست تو

یکی دیگر از فنونی که میتوان در حالت سر شاخ اجرا کرد فن دست تو است این فن هم در کشتی آزاد و هم در کشتی فرنگی قابل اجرا است که با آن می توان امتیاز از حریف کسب کرد.
آموزش:
هر دو کشتی گیر گارد راست در روبروی هم قرار می گیرند مجری فن مچ دست راست حریف را با دست چپ خودش می گیرد و با دست راست بازوی راست حریف را گرفته و به طرف جلو می کشد.با کشیدن حریف تعادل او به هم می خورد در این زمان در کشتی آزاد می توان زیر راست را از حریف گرفت و در کشتی فرنگی می توان دور کمر حریف را گرفت و او را خاک کرد.

برهم زدن تعادل حریف

برای بر هم زدن تعادل حریف باید تلاش زیادی را انجام داد. برای این امر باید بر روی دست های حریف کار کنید و بر روی سر حریف ضربه بزنید و دست های او را بگیرید و در موقعیتی که تعادل حریف از دست رفته امتیاز دریافت کنید .
1-حرکت روبه جلو همراه با چرخش
یک دست را به پشت گردن حریف گذاشته و با دست دیگر دست حریف را میگیریم سپس حریف را به طرف زمین می کشیم و در همان حالت چرخشی انجام می دهیم تا حریف تعادلش برهم خورد سپس میتوان از حریف زیرگیری کرد.
2-بر روی دست های حریف کار می کنیم در یک لحظه هر دو بازوی حریف ر امی گیریم و یک تقه به طرف پایین انجام می دهیم در این حالت حریف که یک تکانی می خورد گارد خود را به طرف بالا می برد در این لحظه که گارد حریف باز شد می توانیم زیر گیری کنیم.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
مرد

 

غلامرضا تختى


غلامرضا تختی (۵ شهریور ۱۳۰۹ در تهران - ۱۷ دی ۱۳۴۶ در تهران) کشتی‌گیر ایرانی ، و در فرهنگ ورزشی ایران، نماد پهلوانی و فروتنی است. تختی در المپیک ۱۹۵۶ ملبورن به همراه امام‌علی حبیبی نخستین مدال‌های طلای تاریخ ورزش ایران در بازی‌های المپیک را کسب کرد. او با یک مدال طلا و دو مدال نقرهٔ المپیک، دو طلا و دو نقرهٔ قهرمانی جهان و یک طلای بازی‌های آسیایی در فهرست برترین‌های قرن فیلا در جایگاه سیزدهم قرار دارد. او یکی از سه کشتی‌گیر ایرانی (در کنار امام‌علی حبیبی و عبدالله موحد ) است که در تالار افتخارات فیلا قراردارد.
مزار تختی در ابن بابویه شهر ری قرار دارد.

زندگی


غلام‌رضا تختی در محله خانی‌آباد در جنوب تهران به دنیا آمد. از زندگی او جزئیات تاریخی زیادی در دست نیست. با تبدیل شدن او به یک « قهرمان ملی »، گاه داستان‌هایی درباره او نقل می‌شود که لزوماً صحت تاریخی ندارند. در ایران از تختی به عنوان « جهان پهلوان » یاد می‌شود. کتاب‌های زیادی در وصف او تألیف شده است، فیلمی سینمایی در مورد وی ساخته شده، حتی تندیسی از وی ساخته شده و در میدان تجریش در شهر تهران نصب شده است. به افتخار او هر ساله به بهترین کشتی‌گیران ایران «جایزه غلام‌رضا تختی» اهدا می‌شود. تختی در طول زندگی خود به کارهای عام المنفعه پرداخت و خدماتی را به محرومین کرد. وی احساس هم‌فکری با نهضت ملی و خصوصاً نهضت ملی‌شدن نفت در ایران داشت.
پهلوان تختى در زورخانه

تبار

حاج قُلی ، پدربزرگ غلامرضا تختی، در محلهٔ خانی‌آباد، از اربابان خانی آباد و یخچال دار معروف تهران بود. در دکانش بر روی تخت بلندی می‌نشست و به همین سبب در میان اهالی خانی‌آباد به «حاج قلی تختی» شهرت یافته بود. همین نام بعدها به نام خانوادگی آنها تبدیل شد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
مرد

 

ادامه...


سال‌های نخستین

غلامرضا تختی در ۵ شهریور ۱۳۰۹ در محلهٔ خانی‌آباد در جنوب تهران به دنیا آمد. او دو برادر و دو خواهر داشت که همهٔ آنها از وی بزرگ‌تر بودند. وی تحصیلات ابتدایی را در دبستان حکیم نظامی تهران گذراند و پس از گذراندن اول متوسطه در دبیرستان منوچهری تهران ترک تحصیل کرد. تختی همراه کار، به ورزش زورخانه‌ای و کشتی نزد پهلوان سید علی می‌پرداخت. او در سال ۱۳۲۷ به خدمت سربازی رفت و در ۲۵ مهر همان سال در اداره راه‌آهن استخدام شد. وی سابقهٔ کار در شرکت نفت مسجد سلیمان را هم داشت.

جوانی

او در ۳۰ بهمن ۱۳۴۵ با شهلا توکلی ازدواج کرد. حاصل این ازدواج پسری به نام بابک بود که در ۱۱ شهریور ۱۳۴۶ به دنیا آمد.

مرگ و ابهام هاى آن

تختى در ۱۷ دی ۱۳۴۶ در اتاقش در هتل آتلانتیک تهران درگذشت. او دو روز قبل از مرگش یعنی ۱۶ دی، وصیت‌نامه اش را در دفترخانه اسناد رسمی شماره ۲۰۲ تحت شماره ۳۴۲۸ و با تعیین کاظم حسیبی به عنوان سرپرست فرزندش بابک (که تنها ۴ ماه داشت)؛ به ثبت رسانده بود. دربارهٔ دلایل مرگ او اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد.
براساس اخبار منتشره در روزنامه‌های اطلاعات و کیهان ۱۸ دی غلامرضا تختی بخاطر اختلافات خانوادگی با همسرش شهلا توکلی و بر اثر خودکشی جان باخته‌است. از انگیزه‌های ممکن برای خودکشی، مواردی چون ناکامی‌هایش در مسابقات در پایان عمر ورزشی تختی نام برده می‌شود. با این حال عده‌ای از دانشوران مرگ وی را مشکوک می‌دانند. این عقیده که ساواک او را به دلیل محبوبیت زیاد و عدم وفاداری به نظام وقت ایران به قتل رسانیده‌است، در بین مردم شیوع داشته‌است. غلامرضا تختی از سال ۱۳۴۲ بارها به ساواک احضار شد. اطرافیان شاه با ناکامی از نزدیک کردن او به دربار و حکومت، فشارها را افزایش دادند. تختی حتی در مواردی از ورود به ورزشگاه­ها منع می­شد. او پس از دوری دو ساله از رقابت­های ورزشی برای چهارمین بار در بازی های المپیک شرکت کرد و برای نخستین بار در این بازی­ها مدالی کسب نکرد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
مرد

 

دوران ورزشی

تختی کشتی را از سال ۱۳۲۵ آغاز کرد. او در سال ۱۳۲۹ در ۲۰ سالگی به عضویت باشگاه پولاد در آمد و زیر نظر حبیب‌الله بلور کشتی آزاد را به طور قهرمانی آغاز کرد. و در همان سال نخستین قهرمانی کشور خود را کسب کرد. تختی در رقابتهای قهرمانی کشور طی سالهای ۱۳۲۹ تا ۱۳۳۸ هشت بار قهرمان کشور شد. او در سال ۱۹۵۱ در مسابقات قهرمانی جهان هلسینکی در دستهٔ ۷۹ کیلو به مدال نقره رسید، وی وسه هم‌تیمیش؛ محمود ملاقاسمی (نقرهٔ ۵۲ کیلو)، محمدمهدی یعقوبی (برنز ۵۷ کیلو) و عبدالله مجتبوی (برنز ۷۳ کیلو)، برندگان اولین مدال‌های بین‌المللی تاریخ کشتی ایران بودند. او سال بعد در المپیک هلسینکی مدال نقرهٔ خود را در ۲۲سالگی تکرار کرد. چهار سال بعد در المپیک ۱۹۵۶ ملبورن در یک وزن بالاتر؛ ۸۷ کیلوگرم، بهتر ظاهر شد و به همراه امام‌علی حبیبی نخستین مدال‌های طلای تاریخ ورزش ایران در المپیک را کسب کردند. تختی در مسابقات قهرمانی جهان ۱۹۵۹ تهران، ۱۹۶۱یوکوهاما و ۱۹۶۲ تولیدو به ترتیب به دو مدال طلا و یک مدال نقره رسید. در المپیک ۱۹۶۰ رم هم با ۵ پیروزی با ضربهٔ فنی و یک شکست با امتیاز از عصمت آتلی ترک مدال نقرهٔ وزن ۸۷ کیلو را گرفت. وی که کشتی را از میان‌ وزن آغاز کرده بود با افزایش وزن خود به دسته‌های بالاتر رفته و از سال ۱۹۶۲ به دستهٔ ۹۷ کیلوگرم پا گذاشت، اما مشخص شد که رقابت در این وزن برای قهرمان پا به سن گذاشته دشوار است و او در المپیک ۱۹۶۴ توکیو با شکست از احمد آئیک ترک و مساوی با سعید مصطفائف بلغار به مقام چهارم قناعت کرد.
وایکینگ پالم سوئدی، عادل آتان ترک، بوریس کولایف روس، پت بلر آمریکایی، دیتریش آلمانی، ویچزیستیوک روس، عصمت آتلی ترک، حسن کنگور ترک، الکساندر مدوید بیلورس از شوروی و احمد آئیک ترک مهمترین رقیبان تختی در ۱۴ سال حضور وی در عرصه بین‌المللی بودند.
غلامرضا تختی همچنین سه بار قهرمان کشتی پهلوانی و پهلوان اول ایران شده بود.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

مقام ها


*. المپیک :
*.نقره ۱۹۵۲ هلسینکی (۷۹ کیلوگرم)
*. طلا ۱۹۵۶ ملبورن (۸۷ کیلوگرم)
*. نقره ۱۹۶۰ رم (۸۷ کیلوگرم)
*. مسابقات جهانی :
*. نقره ۱۹۵۱ هلسینکی (۷۹ کیلوگرم)
*. طلا ۱۹۵۹ تهران (۸۷ کیلوگرم)
*. طلا ۱۹۶۱ یوکوهاما (۸۷ کیلوگرم)
*. نقره ۱۹۶۲ تولدو (۹۷ کیلوگرم)
*. بازی‌های آسیایی :
*. طلا ۱۹۵۸ توکیو (۸۷ کیلوگرم)
*. جمع مدالهای غلامرضا تختی: ۸ عدد ، ۴عدد طلا، ۴عدد نقره
المپیک ۳عدد - جهانی ۴عدد- بازیهای آسیایی۱عدد.

رکوردها

*. تختی اولین کشتی‌گیر ایرانی است که موفق شد در سه وزن مختلف صاحب مدال‌های جهانی و المپیک بشود: جهانی ۵۱ و المپیک ۵۲ (در ۷۹ کیلوگرم)، المپیک ۵۶، ۶۰، جهانی تهران و یوکوهاما (در ۸۷ کیلو) و جهانی ۶۲ تولیدو در ۹۷ کیلو.
*. تختی نخستین ورزشکار ایرانی بود که در سه المپیک مدال گرفت، دست‌آوردی که پس از او تنها محمد نصیری و هادی ساعی به دست آورده‌اند.
*. تختی با ۷ مدال در رقابت‌های المپیک و قهرمانی جهان رکورد دار کسب بیشترین مدال جهانی در میان کشتی‌گیران ایرانی است.
*. تختی اولین ورزش‌کار ایرانی بود که در ۴ المپیک شرکت کرد. امیررضا خادم (از ۱۹۸۸ سئول تا ۲۰۰۰ سیدنی ) تنها ورزشکار دیگر ایرانی‌ست که رکورد شرکت در ۴ المپیک را دارد.
*. تختی اولین ورزشکار ایرانی بود که برای کمک به زلزله زدگان ( زلزله بویین زهرا) و انسانهای محروم به پا خواست و با استفاده از محبوبیت خود مردم را برای کمک به محرومین همراه خود کرد .
*. تختی اولین ورزشکار ایران بود که مدالهای خود را به موزه امام رضا اهدا کرد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
صفحه  صفحه 2 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین » 
ورزش
ورزش

Wrestling | كشتى

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA