انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 35 از 106:  « پیشین  1  ...  34  35  36  ...  105  106  پسین »

Esteghlal FC | باشگاه استقلال


مرد

 
مدیرعامل استیل آذین گهر دورود با اشاره به اینکه میزبان استقلال هستیم و حق داریم محل برگزاریبازی را خودمان مشخص کنیم، گفت: در حال مذاکره با مسئولانشورای تامین برای برگزاری دیدارمان با استقلال در ورزشگاه تختی هستیم.
رضا آیت‌الله‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد برگزاری دیدار تیم فوتبال استیل آذین گهردورود با استقلال در ورزشگاه آزادیضمن بیان مطلب فوق گفت: هنوز ابلاغ رسمی به ما برای محل برگزاری این دیدار نشده و ما در حال مذاکره با مسئولان شورای تامین هستیم تا در صورتتوافق، میزبان استقلال در ورزشگاه تختی باشیم.
وی در مورد اینکه بهروان اعلام کرده باید از تصمیم شورای تامین برای برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی تمکین کرد، افزود: به نظر شورای تامین احترام می‌گذاریم اما ما میزبان هستیم و این حق را داریم حتی در خرم آباد با استقلال بازی کنیم.
مدیرعامل استیل آذین گهر دورود خاطرنشان کرد: به خاطر شرایط باشگاه و امکانات استان، ناچار هستیم بازی را در ورزشگاه تختی برگزار کنیم زیرا موافق برگزاری این بازی در استان خودمان هستیم.
وی با تاکید بر اینکه تا می‌خواهد وقتش را برای حل مشکلات تیم بگذارد، هر روز یک مشکل سنگین برای این تیمایجاد می‌شود، اضافه کرد: شرایطتیم از نظر روحی-روانی خوب است اما رای رسیدن به شرایط مناسب فنی، هنوز کار بسیاری دارد.
آیت‌الله‌زاده در پایان در مورد اینکه آیا ممکن است این تیم برابر استقلال نتیجه بگیرد؟، گفت: رسیدن به امتیاز برابر استقلال صددرصد کار بزرگی است. ضمن اینکه همیشه تیم‌های بحران زده و دارای مشکل، برابر تیم‌های بزرگ انگیزه بیشتری دارند و ما هم امیدواریم بتوانیم با کسب نتیجه خوب، با روحیه بیشتری مسابقات را ادامه دهیم.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
گهر دورود 0- استقلال 2/ عصازنان تا صدر جدول
استقلال بازي را با يك تعويض زود هنگام آغاز كرد و آرش برهاني خيلي زود آبي ها را جلو انداخت. در ادامه ساموئل نتيجه را دو برابر كرد ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران- جام خليج‌فارس
هفته چهاردهم
گهر دورود- استقلال تهران
دوشنبه 8 آبان 1391- ساعت 17:45
ورزشگاه آزادي تهران
تماشاگر: حدود 10 هزار نفر
داور: تورج حق‌وردي با كمك هاي رضا سخندان و سجاد طوري- داور چهارم: زرگر
گل : دقيقه 17 آرش برهاني و دقيقه 20 جي لويد ساموئل براي استقلال
اخطار: امين منوچهري(89) براي استقلال

استقلال تهران: مهدي رحمتی- پژمان منتظری- حنيف عمران‌زاده (4- سيدميثم حسيني) - اميرحسين صادقي- علي حمودی- جواد نکونام-ميثم بائو (86- امين منوچهري)- خسرو حیدری- سياوش اکبرپور- جي‌لويد ساموئل- آرش برهانی
سرمربي: امير قلعه نويي

استيل‌آذين گهر دورود: شهرام مهربان- ساشا كلونيجا- مجيد باجلان- صابر محمدي- امين تركاشوند (25- تقي نايبي) - مجيد خدابنده لو - هادى ركابى- محمد پروين (85- مجيد خميسي)- محمدرضا خرسندنيا- مجتبي زارعي (80- فريد عابدي)- آرمان قاسمى
سرمربي: محمد مايلي‌كهن (از رويسكو)

شرح بازي:
استقلال در حالي به مصاف گهر آمده بود كه نسبت به بازي گذشته دو تغيير داشت؛ ميثم حسيني و هاشم بيك زاده بازي را از روي نيمكت آغاز كرده بودند و حنيف عمران زاده و ميثم بائو در تركيب اصلي قرار گرفته بودند. با اين تغييرات؛ آرايش استقلال تقريباً همان 4-2-3-1 بود كه در نيمه دوم بازي با نفت تهران نيز از آن بهره برده بود. بعد از پانزده ابتدايي كه بدون حادثه مهمي سپري شد و تنها ضربه سر نكونام بود كه شهرام مهربان را به واكنش واداشت، در بقيه دقايق اتفاق مهمي نيافتاد. بعد از دو گل پياپي آبي ها، بازي كمي متعادل تر شد و توپ بيشتر در ميانه ميدان دنبال مي شد. در ادامه گهر با همكاري باجلان و زارعي در سمت راست، يكي دو بارارسال هايي روي دروازه استقلال داشت اما حركات شاگردان مايلي‌كهن منجر به خلق موقعيت نشد.
نيمه دوم:
در نيمه دوم دو تيم به همان روالي كه بعد از دو گل ابتداي بازي در پيش گرفته بودند ادامه دادند. گهر كه زور چنداني براي حمله كردن نشان نمي‌داد همچنان در تلاش بود تا پاسكاري استقلالي‌ها را در يك‌سوم مياني زمين قطع كرده و اجازه نفوذ را از آبي‌پوشان بگيرد و از اين سو استقلالي‌ها با اشتهاي اندك‌شان بعد از ثبت دو گل حملات جسته و گريخته‌اي را روي دروازه حريف تدارك مي‌ديدند. در نهايت دو شوت از جواد نكونام كه نصيب دروازه‌بان گهر شد تمام اتفاقات بازي در يك‌ربع اول نيمه دوم محسوب مي‌شد.
بازي دو تيم در ادامه از آنچه بود هم سردتر و كسل‌كننده‌تر شد. استقلالي‌ها كه توان و انگيزه‌اي براي هجوم نشان نمي‌دادند فقط يك بار خطرساز شدند كه پاس عالي ميثم حسيني و ضربه كم‌دقت ميثم بائو توپ را راهي بالاي دروازه كرد و گهر هم صرفا يكي دو بار روي ضربات ايستگاهي رحمتي را به زحمت انداخت. در نهايت مسابقه‌اي كه در نيمه دوم برخي از هواداران دو تيم را روي سكوها دچار رخوت و خواب‌ آلودگي كرده بود با برتري استقلال و صدرنشيني موقت اين تيم به پايان رسيد.شرح گل‌ها:
استقلال 1-0: ميثم حسيني با يك پاس بلند پشت دفاع، آرش برهاني را روانه دروازه كرد. برهاني بعد از كنترل توپ و ورود به محوطه هجده قدم، با يك ضربه روپا با پاي راست، توپ را دور از دسترس شهرام مهربان به گل تبديل كرد.
استقلال 2-0: ارسال خسرو حيدري از جناح راست روي يك ضربه ايستگاهي با ضربه سر شيرجه ايو زيباي ساموئل همراه شد. اين براي دومين هفته متوالي است كه ساموئل در نقش گلزن براي استقلال ظاهر مي شود.
بهترين بازيكن:
بازيكن سياه پوست و ترينيدادي استقلال براي دومين بازي متوالي گلزني كرد و در ميانه ميدان هم نقش موثري در ميدانداري آبي‌پوشان داشت. جي لويد ساموئل كه اين روزها تاثيرش در خط هافبك استقلال بيشتر از كاپيتان تيم ملي ايران است، بهترين بازيكن مصاف گهر و استقلال بود.
اتفاق ويژه:
امير قلعه‌نويي كه همچنان با عصا تردد مي‌كند مثل بازي قبلي روي نيمكت تيمش نشسته بود. اما او در دقايقي از نيمه دوم آن‌قدر از نمايش مردان تيمش ناراضي بود كه با همان عصا به كنار زمين رفت تا دستورات تاكتيكي‌اش را به گوش آبي‌پوشان برساند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
ساموئل:به تیم های انگلیسی نرفتم چه برسد به پرسپولیس جی لوید ساموئل بازیکن ترینیداد توباگویی استقلال که چندان مورد علاقه و توجه امیر قلعه نویی نبود و حتی گفته می شد در نیم فصل از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد، دو هفته ای است که گل‌های حساسی برای استقلال می‌زند. ساموئل که در غیاب چند هافبک استقلال از نیمکت نشینی خلاص شده با بازی خوب و گلهای حساسی که مقابل نفت تهران و گهر دورود به ثمر رسانده نه تنها نزد هواداران محبوب شده بلکه کادر فنی استقلال هم در مورد جدایی او تجدید نظر کرده است.
-از نیمکت نشینی به گلزن این روزهای استقلال تبدیل شده ای!
همه بچه‌ها تلاش می‌کنند و در دو بازی اخیر هم فرصت‌های خوبی نصیب من شد و من هم گل زدم.
-پس وظایف تهاجمی ات بیشتر شده است؟
نه من هر وقت که بخواهم نمی توانم نفوذ کنم و به محوطه جریمه حریفان بروم. اما در برخی مواقع مثل زدن ضربات ایستگاهی و کرنر نفوذ می کنم و سعی می‌کنم برای تیمم مفید باشم.
-استقلال در فصل جاری تغییرات زیادی در ترکیبش داشته و تقریبا در هر بازی یک ترکیب جدید رو کرده است علتش چیست؟
ما بازیکنان خوبی در همه پست هاداریم اما به خاطر مصدومیت یا محرومیت در هر بازی چند نفری نیستند و تغییرات اجباری است.
-تو پارسال در کنار مجتبی جباری بازی می‌کردی الان نبودش را احساس می کنی؟
فصل گذشته ما بازیهای زیادی کنار هم بودیم و به هم عادت کرده بودیم. جباری بازیکن خوبی است و نبودش تاثیر گذار است. بچه ها می گویند پیش از نیم فصل برمی گردد. امیدوارم زودتر خوب شود.
-استقلال با دو پیروزی متوالی خودش را به صدر جدول رساند فکر می کنی بتوانید پس ار تعطیلات لیگ هم این روند رو به رشد را ادامه دهید؟
لیگ خیلی زیاد تعطیل می‌شود. استقلال تازه راه افتاده بود که لیگ دوباره تعطیل شد و این به ضرر ماست چون دوباره باید بدنسازی کنیم و دوباره بازی مان افت می کند. البته کادر فنی برنامه هایی در نظر گرفته اند که مانع از افت زیاد تیم شوند.
-بحث انتقالت به پرسپولیس چه شد؟
من در استقلال راحت هستم و بازی به بازی هم با تیم هماهنگ تر می‌شوم. با توجه به جدایی زندی و توزی هم فکر نمی‌کنم آقای قلعه‌نویی و مسئولان باشگاه اجازه دهند من جدا شوم و به پرسپولیس یا تیم دیگری بروم. چون من از تیم های انگلیسی هم پیشنهاد داشتم اما مخالفت کردند و تا پایان قراردادم باید این‌جا بمانم.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
دربی امیدهای تهران/پیروزی تاریخی استقلال مقابل پرسپولیس با۶ گل تیم فوتبال امید استقلال،دربی تهران را با یک پیروزی تاریخی پشت سرگذاشت.
آبی پوشان ظهر امروز در یک بازی برتر و با نتیجه ۶ بر یک از سد پرسپولیس گذشتند. در این بازی که از ساعت ۱۳:۰۵ روز چهارشنبه از سری مسابقات باشگاههای تهران در ورزشگاه امام رضا(ع)آغاز شد،تیم امید استقلال که تحت سرمربیگری علی لطیفی،مهاجم سالهای گذشته آبی پوشان قرار دارد، با گل های محمد ثانوی ۵ ، محمد حسینی پور ۱۵ ، مرتضی حسینی ۴۴ ، محمد حسین پور ۵۰ ، عرشیا جباری ۸۰ و ابوطالب میرزایی ۸۵ در برابر تک گل دقیقه ۷۰ دانیال جواهری با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید. . ترکیب دو تیم به شرح ذیل است:
استقلال،هادی ریش اصفهانی،اسماعیل بهداد نظری،محمد حسینی پور،وحیدنور محمدی،آرش رضاوند،محمد ثانوی،مهدی اسلامی،مرتضی حسینی،ابوطالب میرزایی،احمد موشویو سعید غلامی. پرسپولیس:نعمت خدادادی،دانیال جوزی،احمد نعمت اللهی،امین زارع،محمد کیایی،مهیار رضایی،اشکان جعفرزاده،جعفر برزگر،فرشاد احمد زاده،سعید قدمی و قاسم گرامی . در نیمه دومبازی،فرهاد قلی زاده به جای ثانوی،عرشیا جباری به جای مرتضی حسینی و حجت سعیدی به جای آرش رضاوند به میدان رفتند.
*اصغر حاجیلو ،علی نظری جویباری و محمد پروین از تماشاگران این بازی بودند.
*هواداران استقلال که برای حمایت از تیم محبوبشان به ورزشگاه رفته بودند،آبی پوشان را به شدت تشویق کردند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
برهانی از تمرین کردن منع شد به آرش برهانی که جزو نفرات موثر تیم است، در حال حاضر از تمرین کردن منع شده است زیرا وی در صورت فشار به مچ پایش با مشکلات جدی تری روبرو می شود.
مهاجم آبی ها امید امیر قلعه نوعی در خط حمله است و سرمربی آبی ها وی را برای دیدار با سپاهان می خواهد.
*عمران زاده، با واسطه در تمرینات اختصاصی
حنیف عمران زاده مدافع آبی ها با مشکل از ناحیه کمر روبروست و مصاحبه اش علیه اعضای تیم باعث شد وی با واسطه بتواند به تمرینات تیم بازگردد این بازیکن در حال حاضر تمرینات سنگینی انجام نمی دهد.
بر اساس این گزارش، امیر قلعه نوعی پس از چند مصدومیت عمران زاده با وی تماسی گرفت و چند تن از اعضای تیم نیز وی را همراهی کردند اما این درحالی است که مدافع آبی ها از اعضای تیم گلر کرده است و به همین دلیل پس ازرفع سوء تفاهمات وی با واسطه چند تن از مسئولین تیم در تمرینات حاضر شد. *رحمتی، مقابل سپاهان دقیقه ای می شود
کیانوش رحمتی، هافبک استقلال تمرینات گروهی خود را آغاز کرده است اما تا به حال نتوانسته نظر قلعه نوعی را برای حضور در ترکیب تیم جلب کند، اما قرار است وی برای چند دقیقه تیم را همراهی کند.
لازم به ذکر است، کیانوش رحمتی که قرار است در خط میانی آبی ها را همراهی کند با شرایط روبروست که برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال به آمادگی خاصی نیاز دارد زیرا حضور وی در میان هافبکهایی که مدتهاست به هماهنگی لازم رسیدند سخت شده است اما اعلام شده وی از بازی با سپاهان میتواند دقایقی تیم را همراهی کند.
*اصرار قلعه نوعی به آمادگی بیک زاده برای تیم سابقش
بیک زاده هافبک تیم استقلال با مصدومیت روبروست و در بازی پایانی این تیم قبل از تعطیلات نیزحضور نداشت اما این درحالیست که وی با شرایط خاصی برای دیدار با سپاهان روبرو شده است.
این گزارش حاکی است، بیک زاده بازیکن سابق سپاهان اصفهان است و امیر قلعه نوعی اصرار فراوانی دارد که وی برای این بازی آماده شود و استقلال را همراهی کند زیرا به عقیده امیر قلعه نوعی این بازیکن می تواند در مقابل سپاهان با انگیزه های بالا ظاهر شود و استقلال را همراهی کند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
امیر پای امین ایستاد / قلعه‌نویی مخالف کنار گذاشته شدن منوچهری با نزدیک شدن به نیم فصل همواره بحث‌هایی میان مسوولان باشگاه استقلال در خصوص تقویت تیم و جذب بازیکنان جدید مطرح می‌شود. در باشگاه استقلال هم چند وقتی است این بحث‌ها آغاز شده و میان مسوولان این تیم حرف‌هایی از این دست رد وبدل می‌شود. یکی از بحث‌های تازه که بین مسوولان باشگاه استقلال مطرح شد کنار گذاشتن امین منوچهری بود؛ مهاجمی که تا کنون تنها یک بار برای استقلال گل زده و در سایر بازی‌ها موفق به گلزنی نشده است. در باشگاه استقلال برخی معتقدند که این مهاجم بلند بالا نتوانسته از فرصت‌هایی که طی بازی‌های اخیر به دست آورده به نحو احسن استفاده کند. حتی طرح معاوضه او نیز به فتح ا… زاده داده شد و مدیرعامل باشگاه استقلال هم این موضوع را به اطلاع امیر قلعه‌نویی رساند.
طبق آنچه تصمیم گیری شده مسوولیت جذب یا جدایی بازیکنان به عهده امیر قلعه‌نویی گذاشته شده همانطور که در ماجرای جدایی زندی، فتح ا… زاده چندان موافق نبود اما پدر و مادر زندی با اصرار موافقت امیر قلعه‌نویی را جلب کردند تا سرانجام این بازیکن بتواند به لیگ قطر برود. درباره امین منوچهری هم امیر قلعه نویی تصمیم آخر را گرفت و بعد از اینکه فتح ا… زاده طرح انتقال این بازیکن را به او داد امیر اعلام کرد که دوست ندارد منوچهری را از دست بدهد و این بازیکن را برای نیم فصل دوم هم می‌خواهد. شنیده شده بود که برخی در باشگاه استقلال دنبال معاوضه منوچهری با آرش افشین هم هستند اما وقتی امیر قلعه‌نویی با جدایی این مهاجم مخالفت کرده دیگر باید موضوع جدایی امین منوچهری را تمام شده دانست. البته خود منوچهری هم از این موضوع اطلاع دارد.
به منوچهری گفته‌اند که طرح جدایی تو را شخص قلعه‌نویی وتو کرده است. شاید برای این به منوچهری اطلاع رسانی شده تا در بازی‌های آینده قدری به خود بیاید و در گلزنی بهتر کار کند. مهاجمی که در ۱۳ بازی برای استقلال تنها یک گل می‌زند می‌تواند گزینه مناسبی برای جدایی باشد اما امیر قلعه‌نویی ظاهرا خواسته فرصتی دوباره به این مهاجم بدهد تا در بازی‌های آینده جبران مافات کند. خیلی‌ها بر این باور بودند که منوچهری بعد از اینکه توانست دروازه ذوب‌آهن را باز کند و آن گل ۳ امتیازی را بزند در ادامه لیگ هم توانایی زدن گل‌های بیشتر را دارد اما موتور گلزنی منوچهری همان جا خاموش شد. حالا باید دید که آیا منوچهری می‌تواند از فرصتی که دوباره قلعه‌نویی نصیبش کرده به نحو احسن استفاده کند یا با همان یک گلی که وارد دروازه ذوب‌آهن کرد با فصل دوازدهم وداع می‌کند؟!

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
شماره ۷ را به مهاجم عراقی ندادند / عمادرضا امروز با استقلال استارت می‌زند عمادرضا امروز به تهران می‌آید. مدیر برنامه این مهاجم کهنه‌کار عراقی روز گذشته خبر حضور عمادرضا در تهران را اعلام کرد. به این ترتیب شماره ۹ سابق باشگاه سپاهان از امروز می‌تواند در تمرین‌های استقلال حضور یابد و خود را آماده نیم‌فصل دوم کند. عمادرضا با توجه به قوانین لیگ نمی‌تواند از هفته پانزدهم در ترکیب استقلال قرار بگیرد. چون استقلال لیست خود را پر کرده مهاجم عراقی تنها از نیم‌فصل دوم در ترکیب استقلال قرار خواهد گرفت. با آمدن عمادرضا خط حمله استقلال تقویت خواهد شد. گفته می‌شود مجیدی هم اواخر لیگ ۴ بازی برای استقلال انجام خواهد داد حالا چه جوری مشخص نیست. شاید هم مسوولان باشگاه استقلال مجیدی را از ابتدای نیم‌فصل دوم به خدمت بگیرند و به نوعی او را برای بازگشت به میادین متقاعد کنند. در مذاکراتی که عمادرضا با استقلال داشت بحث شماره پیراهن هم مطرح شده که فتح‌ا…‌زاده به مهاجم عراقی گفته شماره ۷ را برای مجیدی نگه داشته و نمی‌تواند آن را در اختیار او قرار دهد. به همین دلیل رضای عراقی باید با شماره دیگری برای استقلال بازی کند. بی‌شک اگر عمادرضا در فرم بدنی مطلوب قرار داشته باشد خط حمله استقلال به خوبی تقویت خواهد شد و جان تازه‌ای خواهد گرفت.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
با این تعطیلات نمی‌شود فوتبال زیبا بازی کرد / پورحیدری:قلعه‌نویی مجیدی را می‌خواهد استقلال دوباره وارد دور تازه ای از تمرین‌ها شد. از عصر یکشنبه آبی‌ها برای حفظ آمادگی بدنی خود دوباره استارت زدند. شرایطی که از دیدگاه منصور پورحیدری نه تنها به نفع استقلال بلکه به سود هیچ تیمی نیست. سرپرست استقلال از تعطیلی دوباره لیگ گله می‌کند اما راه چاره‌ای را هم پیش روی فوتبال ایران نمی‌بیند.
دوباره لیگ تعطیل شد و حتما بازهم شما از این وضع ناراحتید.
چه کارش می‌شود کرد. بارها لیگ تعطیل شده و دیگر به این شرایط عادت کرده‌ایم. تا دو بازی می‌بریم لیگ تعطیل می‌شود. بار قبل هم استقلال دو بازی‌اش را برد که لیگ تعطیل شد.
با این وضعیت ممکن است دوباره نتوانید امتیازهای لازم را کسب کنید.
کار سخت و دشوار است. بعد از تعطیلات به اصفهان می‌رویم. این بازی بیرون خانه انجام می‌شود و شرایط ما دشوارتر از حریف است. سپاهان ملی‌پوش آنچنانی ندارد. اشتباه نکنم تنها خلعتبری است اما استقلال ۴ ملی‌پوش دارد که همگی در ترکیب اصلی قرار دارند.
با توجه به بازی‌های ملی اما راهدیگری پیش‌روی‌ فوتبال ما باقی نمی‌ماند.
بله، راه دیگری پیش‌روی فوتبال ما نیست. کاری‌اش نمی‌شود کرد. در این شرایط باید سوخت و ساخت. دوست داریم فوتبال زیبا بازی کنیم اما با این شرایط کمی سخت است.
استراتژی قلعه‌نویی در جمع‌آوری امتیاز را می‌پسندید؟
در شرایط فعلی بله، باید به جمع‌آوری امتیاز مشغول شویم. فعلا بازی زیبا کاربردی ندارد تا نیم فصل دوم شروع شود و بتوانیم برنامه‌ریزی بهتری انجام دهیم. معتقدم امیر قلعه‌نویی در حال حاضر روش مطلوبی را پیش گرفته و با توجه به تعطیلات پی در پی خوب است که ما از کورس مدعیان عقب نباشیم.
دلیل افت خط حمله استقلال در قیاس با فصل‌های قبل چیست؟
همین تعطیلات می‌تواند دلیلی باشد. ما ناهماهنگی‌هایی هم داریم که به مرور زمان باید رفع شود. در خط دفاع خیلی خوب کار کردیم و عمده دلیلی که باعث شده در صدر جدول باشیم عملکرد خوب خط دفاع است. معتقدم در نیم فصل دوم می‌توانیم در فاز هجومی هم بازی‌های بهتری را از خود به نمایش بگذاریم.
به زودی بازی‌های لیگ قهرمانانآسیا هم آغاز خواهد شد.
بخش مهم کار ما از همین بازی‌های آسیایی شروع می‌شود. ان‌شاء‌ا… بتوانیم با یک برنامه‌ریزی مطلوب در رقابت‌های آسیایی هم موفق شویم. استقلال برنامه منسجمی برای رقابت‌های آسیایی دارد.
در نیم فصل دوم استقلال با تغییراتی مواجه خواهد شد؟
هنوز کادر فنی لیستی به ما نداده است. یک بازیکن جذب شده و ممکن است بازیکنان جدید دیگری هم مد نظر ما باشند.
بازگشت مجیدی تا چه اندازه واقعیت دارد؟
مجیدی استقلال را دوست دارد و خودش استقلالی است. او یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ما است و هواداران هم دوستش دارند. اینکه مجیدی به استقلال برگردد یا خیرهنوز مشخص نشده است.
قلعه‌نویی با بازگشت مجیدی مخالف نیست؟
نه، هرگز. امیر بارها گفته فرهاد را می‌خواهم و این بار هم حرفش راتکرار کرده است. امیر دوست دارد مجیدی برای استقلال بازی کند.
پس چرا این همه فاصله بین این دو افتاده؟
به اعتقاد من موضوع زمانی حل می‌شود که
فتح‌ا…زاده، قلعه‌نویی و مجیدی خصوصی دور یک میز بنشینند و درباره آینده با هم حرف بزنند. برگزاری یک جلسه خصوصی بین طرفین می‌تواند همه مشکلات را برطرف کند. به اعتقاد من مشکل حادی بین آنها وجود ندارد. قلعه‌نویی، مجیدی را می‌خواهد، فتح‌ا…زاده هم که حرفی ندارد. فکر می‌کنم با یک جلسه خصوصی بتوان همه مشکلات را حل کرد.
لیست استقلال اجازه اضافه شدن بازیکن جدید را به شما می‌دهد؟
درباره این مسائل باید خود فتح‌ا…زاده حرف بزند. بحث نقل و انتقالات کاملا تخصصی است.
بازیکنان هنوز هم جسته گریخته درباره مشکلات مالی حرف می‌زنند.
آقای فتح‌ا…زاده دارد آرام آرام مشکلات را حل می‌کند و با تزریق پول بازیکنان را شارژ می کند. مشکلات زیاد است و قدری زمان نیاز داریم تا از بین برود. بازیکنان هم دستشان درد نکند که با سعه‌صدر این همه مشکل را تحمل کرده‌اند. ان‌شاء‌ا… روزهای بهتری در انتظار استقلال خواهد بود و به زودی بخش دیگری از حقوق بازیکنان نیز پرداخت می‌شود.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
*بمب استقلال قلعه‌نویی است/ حضور ساموئل در پرسپولیس منتفی شد
مدیر عامل باشگاه استقلال با اشاره به صدرنشینی این تیم در لیگ برتر گفت: همانطور که از قبل نیز گفته بودم بمب خبری ما امیر قلعه نویی است که با یک بازی کمتر استقلال را صدرنشین کرده است.
علی فتح الله زاده که عصر چهارشنبه با حضور در محل تمرینات تیم فوتبال استقلال پیراهن عزای مادر امیر قلعه نویی را از تن وی خارج کرد در جمع خبرنگاران به حل مشکلات مالی این باشگاه اشاره کرد و گفت: چک هایی که به بازیکنان داده بودیم نقد شده است و آماده می شویم برای پرداخت قسط دو ماه آنها که یک ماه دیگر فرا می رسد. البته همه تیم ها مشکل مالی دارند اما استقلال و پرسپولیس بیشتر جلوی چشم هستند.
مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت عماد رضا و بدهی مالیاتی وی به باشگاه سپاهان گفت: اگر این بدهی توسط عمادرضا پرداخت شود هیچ مانعی برای حضورش در استقلال وجود ندارد. خود بازیکن باید برود با مسئولان باشگاه مذاکره کند و مشکلش را برطرف کند. فکر کنم تکلیف حضور عمادرضا در استقلال هم طی یکی دو روز آینده مشخص شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای نیم فصل نقل و انتقالات بمبی برای ترکاندن نخواهد داشت گفت: من از همان ابتدا هم گفتم که بمب من امیرقلعه نویی است که تیمش با یک بازی کمتر صدرنشین است. قلعه نویی با تدبیری که داشته توانسته استقلال را در صدر جدول قرار دهد و ان اشالله تا پایان فصل هم با همین شرایط ادامه دهیم.
علی فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که انتقال ساموئل به پرسپولیس به کجا کشید گفت: از ابتدا هم قرار نبود چنین انتقالی صورت بگیرد. الان هم که پرسپولیسی ها دنبال دو بازیکن خوب هستند و طبیعی است که در این شرایط انتقال ساموئل به پرسپولیس منتفی است. در نیم فصل هم سرمربی تیم در مورد بازیکنان نظر نهایی را خواهد داد.
مدیر عامل باشگاه استقلال با بیان اینکه پرسپولیس کمبود بازیکن داشته و حالا باید برای رفع این مشکلات بازیکن جدید بگیرد خاطر نشان کرد: بازیکنان استقلال جایی نمی روند و تنها بهقلاب باشگاه استقلال گیر می کنند و به تور باشگاه دیگری نخواهند افتاد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
گزارش تمرين آبي‌پوشان

تمرين استقلال در شرايطي برگزار شد که سرمربي اين تيم لباس عزا را از تن خود خارج کرد.

تمرين امروز تيم فوتبال استقلال در شرايطي در کمپ زنده‌ياد حجازي برگزار شد که مسئولان باشگاه استقلال مراسم ويژه‌اي براي امير قلعه‌نويي در نظر گرفتند.

به گزارش فارس،علي فتح الله زاده به همراه تني چند از مسئولان اين باشگاه با حضور در تمرين پيراهن مشکي را از تن سرمربي آبي‌پوشان درآورده و يک پيراهن سفيد به وي اهدا کردند. قلعه‌نويي به دليل درگذشت مادرش عزادار بود.

* علي نظري جويباري قائم مقام فصل گذشته استقلال در تمرين امروز آبي پوشان حضور داشت. گفته مي‌شود به احتمال فراوان وي مجددا به سمت خود بازخواهد گشت و در اين باشگاه فعاليت خواهد کرد.

*‌ فابيو جانواريو که صبح امروز با حضور در باشگاه استقلال مشکلاتش را حل کرده بود در تمرين امروز شرکت نکرد. اين بازيکن قرار است از فردا در تمرين حاضر شود.

* قبل از شروع تمرين امير قلعه‌نويي ضمن تشکر از مسئولان تيم استقلال، بازيکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به صحبت پرداخت.

* حنيف عمران‌زاده که از ناحيه کمر دچار آسيب ديدگي است همچنان در تمرينات شرکت نمي‌کند. او به همراه ملي‌پوشان از غايبان تمرين امروز بود.

* نويد برهاني برادر مهاجم استقلال با کسب اجازه از قلعه‌نويي در کنار ديگر بازيکنان به تمرين پرداخت.

* جودکي کاپيتان تيم جوانان استقلال با نظر قلعه نويي در تمرينات بزرگسالان شرکت مي‌کند.

* دويدن دور زمين، ارسال پاس‌هاي کوتاه و فوتبال درون تيمي برنامه‌هاي اصلي تمرينات امروز استقلال را تشکيل مي‌داد.

* حدود 60هوادار از تمرين امروز آبي‌پوشان ديدن کردند.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
صفحه  صفحه 35 از 106:  « پیشین  1  ...  34  35  36  ...  105  106  پسین » 
ورزش
ورزش

Esteghlal FC | باشگاه استقلال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA