انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 8 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

نمایشگرها


مرد

 

ورود هایسنس به بازی 4K با تلویزیون هوشمند اندرویدی XT880


picture hosting

کم کم فرمت 4K به موضوعی همه گیر در میان تلویزیون سازان تبدیل شده و هر روز یکی از این شرکت ها خبر ساخت تلویزیون فوق العاده خود را اعلام می کنند. از سویی هم تلویزیون های 4K سونی و ال جی آنقدر بزرگ و عریض هستند که شاید رغبتی به استفاده از آنه در اتاق پذیرایی تان ا نداشته باشید.

اما اکنون یک رقیب چالش برانگیز وارد این میدان شده است: Hisense با تلویزیون های ۵۰ تا ۶۵ اینچی. قرار است به زودی شاهد حضور XT880 هایسنس با کیفیت تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰پیکسل و در اندازه های ۵۰ و ۵۸ و ۶۵ اینجی در بازار باشیم.

این اسمارت تی وی ها به تکنولوژی سه بعدی هم مجهز بوده و برپایه سیستم عامل اندروید 4.0 عرضه می شوند. از امکانات این تلویزیون های خارق العاده می توان به ارتباط اینترنت بیسیم وای فای، دوربین جداشدنی برای تشخیص حرکات و چت اسکایپ و همچنین کنترل از راه دور با دستورات صوتی اشاره کرد.

هایسنس هنوز درباره قیمت و زمان عرضه این تلویزیون های اولترا اچ دی چیزی اعلام نکرده است. اما احتمالا شاهد‌ حضور آنها در CES 2013 خواهیم بود. و نکته امیدوار کننده این است که اندازه کوچکتر این سری تلویزیون، نوید بخش سقوط قیمت ULTRA HDTV ها از اوج آسمان است
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

عرضه اولین مانیتور با نسبت تصویر 21:9 توسط ال جی


photo hosting

گزارش ها حاکی از آن است که ال جی تا اواخر ماه جاری اولین مانیتور ال سی دی با نسبت تصویر 21:9 جهان را با اندازه ۲۹ اینچ و نام تجاری EA93 به بازار کره عرضه خواهد کرد.

اگر دنیای مانیتور و نمایشگرها را دنبال کنید، حتما می دانید که مدت زیادی است هیچ نوآوری و ابداع چشم گیری در آن دیده نشده و رزولوشن، اندازه و فرمت ثابت مانده است. شما هم تنها می توانید انتخاب کنید که مانیتورتان مثلا ۲۷ اینچ باشد یا ۳۰ اینچی!

نسبت تصویر 21:9 فوق عریض را تا کنون در برخی از تلویزیون ها شاهد بوده ایم و اکنون در بازار هم می توانید برخی مدل ها را بیابید. اما در دنیای مانیتور، اولین بار است که چنین زمزمه هایی شنیده می شود.

برخلاف بسیاری از مانیتورهای بازار که در اندازه ۳۰ اینچ و با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی عرضه می شوند، ال جی مانیتور فوق عریض خود را در اندازه ۲۹ اینچ و با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ عرضه خواهد کرد. با توجه به ارتفاع تصویر کم آن، احتمالا تعدادی از هواخواهان دو مانیتور را بر روی یکدیگر سوار کرده و تصویری با رزولوشن بسیار بیشتر تولید می کنند.

قرار است این مانیتور به پورت هایی چون HDMI و DVI Dual Link و Display Port هم مجهز شده و از MHL نیز پشتیبانی کند. علاوه بر این، نرم افزاری به همراه این نمایشگر عرضه می شود که کاربر را قادر می سازد ویدیوهایی از چهار منبع مختلف را همزمان روی صفحه مانیتور به تماشا بنشیند.

LG EA93 که قرار است از اواخر سال جاری در دیگر نقاط دنیا هم عرضه شود، برای عرضه در کره ۶۳۳ دلار قیمت گذاری شده است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

رونمایی تلویزیون اولترا اچ دی ۸۵ اینچی سامسونگ در CES 2013


image ru

تنها یکی دو ماه به آغاز بزرگترین نمایشگاه سالیانه تجهیزات الکترونیک، یعنی CES 2013 زمان باقی مانده و از هم اکنون شایعات درباره محصولات شرکت کننده در آن آغاز شده است. اگر به خاطر داشته باشید در رقابت تلویزیون های با کیفیت 4K در CES سال گذشته، ال جی، سونی و سامسونگ نمونه های اولیه محصولات شان را معرفی کردند. اما به نظر می رسد در نمایشگاه امسال سامسونگ قصد دارد در این زمینه گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید.

دیروز این شرکت ضمن اعلام اینکه تا کنون بیش از ۲۷ جایزه ابداعات CES را برای محصولات مختلفش برنده شده است، قصد دارد یک برگ ویژه را در نمایشگاه امسال رو کند: یک تلویزیون ۸۵ اینچی Ultra HD.

این تلویزیون قرار است داستانی تازه در میان هم نوعان خود باشد و نمونه اولیه یا پروتوتایپ آن با رزولوشن ۸ میلیون پیکسل به CES 2013 خواهد آمد. سامسونگ این محصول خود را بزرگترین UHD LED TV تجاری شده بازار می داند. هنگام صحبت درباره قیمت و زمان عرضه هم، این شرکت تنها به این نکته اشاره کرد که شما این صفحه نمایش را در CES2013 مشاهده خواهید کرد.

به گمانم بهتر است به جای رفتن به بازار و خرید یک تلویزیون فوق اچ دی ۸۴ اینچی ال جی، کمی صبر کرده و پس از مقایسه آن با گل سرسبد سامسونگ تصمیم گیری کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

تولید انبوه نمایشگرهای منعطف سامسونگ از سال آینده


upload

تا کنون صحبت های زیادی درباره نمایشگرهای نسل جدید منعطف شنیده ایم و اخبار فراوانی در این خصوص خواهنده ایم. با تغییر مسیر صنعت از شیشه به سوی پلاستیک، سازندگان ابزارهای مختلف می توانند گجت هایی نازک تر، سبک تر، محکم تر و به طور بالقوه جذابتر را به بازار عرضه کنند. و از حالا بازار منتظر و تشنه مشاهده چنین دستگاه هایی است.

روز گذشته وال استریت ژورنال گزارش داد که سامسونگ مراحل نهایی توسعه و تجاری سازی این تکنولوژی را پشت سر می گذارد و از بهار سال آینده می توانیم شاهد تولید انبوه و استفاده از نمایشگرهای منعطف سامسونگ در ابزارهایی چون اسمارت فون و تبلت باشیم. این شرکت اکنون به تجاری سازی این ایده اولیه سرعت بسیار زیادی داده و نیروی فراوانی را صرف آن می کند.

البته هنوز نمی توان گفت که چه زمانی ابزارهای مجهز به این تکنولوژی چشم به جهان خواهند گشود. آیا باید منتظر گلکسی اس چهار با صفحه منعطف باشیم؟ شاید، اما سامسونگ که تا کنون سکوت پیشه کرده است.

ولی اکنون یک موضوع را می دانیم و با اطمینان از آن می توانیم سخن بگوییم: انعطاف پذیری سودمند است. در حال حاضر از شرکت های بزرگ مانند سونی و ال جی گرفته تا تولید کنندگان کوچکی چون XSense و C3NAno همگی مشغول خرج دلارهای شان برای دستیابی به امکان استفاده تجاری از این تکنولوژی هستند.

و در پایان، کلید این تکنولوژی در دستان دو سوال است: این تکنولوژی چه میزان صرفه جویی مالی برای کارخانجات به دنبال خواهد داشت؟ هنگام پذیرش این تکنولوژی توسط شرکت ها، همه چیز بستگی به این دارد که فرایند تولید و استفاده از آن چه میزان گرانتر و یا سخت تر از تولید ابزارهای فعلی خواهد بود.

و سوال دوم که شاید مهمترین موضوع باشد (حداقل برای عموم کاربران): آیا ابزارهای منعطف همان چیزی هستند که مصرف کنندگان واقعا خواهان آن هستند؟ به زودی پاسخ این سوال را خواهیم فهمید.

آیا شما هم خواهان یک اسمارت فون نشکن و خم شو هستید؟ احتمالا در نیمه اول سال ۲۰۱۳ آن را خواهید یافت.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
گوگل تی وی های 2013 ال جی با طراحی جدید و در اندازه های مختلف


upload photos

در سال 2011 اریک اشمیت پیش بینی کرد که گوگل تی وی ها در تابستان امسال، تبدیل به اکثریت تلویزیون های جدیدی به فروش رسیده خواهند شد. هر چند پیش بینی او امسال به واقعیت نپیوست، ولی 2013 می تواند سال شکوفایی و نزدیک شدن هر چه بیشتر گوگل به این هدف باشد.

کمپانی LG امروز گوگل تی وی های جدید خود برای سال 2013 را رونمایی کرد که شامل مدل هایی با پنل های 42، 47، 50، 55 و 60 اینچی است و بنابراین حالا مشتریان 3 انتخاب جدید علاوه بر اندازه های 47 و 55 اینچ که از قبل موجود بود نیز خواهند داشت.

همانطور که درعکس مشاهده می کنید گوگل تی وی 2013 ال جی، طراحی جدیدی را در قسمت پایه دارد و حاشیه دور پنل نیز سال به سال به سمت صفر میل می کند. بر روی این تلویزیون ها پلتفرم نرم افزاری Google TV 3.0 نصب است و قابلیت هایی مانند دستورات صوتی ساده و پیشنهاد خودکار محتواها، اپلیکیشن ها و بازی های کلود را به کاربر ارائه می کند.

قرار است این تلویزیون ها برای اولین بار در CES 2013 به نمایش عمومی در آیند و برای داشتن مشخصات بیشتر و البته قیمت آنها باید تا آن موقع صبر کنیم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
Hecto، تلویزیون-پروژکتور لیزری قدرتمند ال جی در CES2013


image sharing

به سبک و سیاق هر ساله برخی شرکت ها معرفی محصولات جدیدشان را پیش از نمایشگاه CES آغاز کرده و وعده رونمایی آنها در نمایشگاه را می دهند. ال جی هم همچنان به این بازارگرمی پیش نمایشگاهی خود ادامه می دهد و امروز پروژکتور لیزری قدرتمند فاصله نزدیک خود را معرفی کرده است.

این پروژکتور به شما امکان می دهد تا با قرار دادن آن در فاصله ۵۶ سانتی متری دیوار، تصویری ۱۰۰ اینچی را بر روی پرده نمایش داشته باشید. البته تصویر با کیفیت 1080p این پروژکتور می تواند نظر بسیاری از کاربران را هنگام طراحی سینما خانگی شان، به خود جلب کند.

البته نکته جالب ماجرا اینجا است که Hecto یک پروژکتور خشک و خالی نیست و می توانند کار یک تلویزیون دیجیتال را هم برای تان انجام دهد. این پروژکتور لیزری به یک گیرنده دیجیتال و اسپیکرهای داخلی ۱۰ واتی مجهز است. یعنی کافی است آن را به برق بزنید تا یک تلویزیون کامل و قابل استفاده را در اختیار داشته باشید.

از دیگر امکانات این پروژکتور می توان به ۳ ورودی HDMI، پورت RS-232 و قابلیت های اسمارت تی وی ال جی اشاره کرد که با ریموت مجیک ال جی هم به راحتی قابل کنترل است. این ویدیو پروژکتور زیبا از سبک طراحی Dynamic Arc Design ال جی پیروی می کند و ارتفاع آن هم تنها 14.5 سانتی متر است.

ضریب کنتراست Hecto «یک میلیون به یک» اعلام شده است و از قابلیت WiDi هم بهره مند است. ال جی عمر لیزر این پروژکتور را ۲۵۰۰۰ ساعت اعلام کرده. البته مهمترین نکته قیمت و زمان عرضه به بازار است که شرکت در این خصوص سکوت نموده و برای اطلاعات بیشتر احتمالا باید منتظر برگزاری CES 2013 طی دو هفته آینده باشیم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ال جی دیسپلی و CES 2013: معرفی انواع پنلهای نمایشی برای تلویزیون، مانیتور، لپ تاپ، تبلت و تلفن هوشمند


images


چشمگیر ترین بخش گجت ها، تلویزیون ها و مانیتورها، پنل نمایشی آنها است. ال جی امروز اعلام کرد که با دست پر به CES خواهد آمد و برای تمام دستگاه ها در اندازه های مختلف، پنل های جدیدی دارد. تلویزیون های اولترا HD با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل در اندازه های 55، 65 و 84 اینچی با تکنولوژی سه بعدی Passive یکی از محصولاتی است که در این نمایشگاه از ال جی خواهیم دید.

یک رده پایین تر، ال جی مانیتور-تلویزیون 30 اینچی با رزولوشن 4096 در 2160 پیکسل را هم برای کاربران کامپیوترهای شخصی آماده کرده. همچنین پنل 5.5 اینچی فول HD با تراکم 403 پیکسل در اینچ برای تلفن هوشمند را نیز از قلم نینداخته.

در رده میانی هم بالاخره یک کمپانی به داد لپ تاپ ها رسیده و پنل 12.9 اینچی با رزولوشن 2560 در 1700 را آماده کرده. ال جی برای تبلت های 7 اینچی هم آستین بالا زده و نمایشگری با رزولوشن 1920 در 1700 (تراکم 324 پیکسل) را آماده کرده.

اما این فقط رزولوشن بالا نیست که از پنل های ال جی خواهیم دید بلکه قرار است این کمپانی پنل های دیگری را هم با حاشیه های بسیار اندک به بازار بیاورد از جمله مانیتور 23.8 اینچی از سری Neo-Blade، پنل لپ تاپ 13.3 اینچی با حاشیه 2 میلیمتر و پنل 4.7 اینچی برای تلفن هوشمند با حاشیه 1 میلیمتر.

و اما برسیم به تلویوزیون OLED جدید LG که قرار است نمونه فوق سبک آن از راه برسد؛ تلویوزیونی با اندازه 55 اینچ و وزنی تنها معادل 3.5 کیلوگرم که یک پنجم LCD های معمولی است، این تلویزیون نیز تنها 4 میلیمتر ضخامت خواهد داشت.

قرار است ال جی پنل فوق بزرگ 84 اینچی اولترا اچ دی را به عنوان وایت بورد تعاملی برای کلاس درس، یک نمایشگر شفاف 47 اینچی، پنل 47 اینچی با روشنایی بسیار زیاد مناسب محیط های خارجی، و یک دیوار ویدیویی متشکل از 9 پنل 55 اینچی با قابلیت 3D را هم در نمایشگاه CES 2013 رو نمایی کند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

zSpace: تحولی در دنیای نمایش سه بعدی


pic hosting

استارت آپ کالیفرنیایی Infinite Z به تازگی یک نمایشگر سه بعدی تعاملی (interactive ) را معرفی کرده که می تواند حرکات دست و چشم کاربر را تعقیب کرده و به آنها امکان دستکاری کردن اشیا مجازی به شکل سه بعدی را به روشی کاملا نوآورانه بدهد. این سیستم نمایشی که zSpace نام دارد می تواند سطحی جدید از رئالیسم را به شبیه سازی های واقعیت مجازی و حتی حیطه بازی های کامپیوتری بیاورد.

شکی نیست که نمایشگر های سه بعدی سطحی جدید از تعامل و حس غوطه ور شدن در محتوا را برای ما به ارمغان آورده اند که مشابه آن در فناوری نمایش دو بعدی وجود ندارد ولی هنوز چه روی یک تلویزیون کوچک چه روی پرده های بزرگ، توهم عمق تصویر به طور کامل قانع کننده نیستند. یکی از دلایل این امر آن است که نمایشگر های سه بعدی سنتی، تنها می توانند "اختلاف منظر دو چشمی" را شبیه سازی کنند، یعنی تفاوت اندکی را که بین دید دو چشم انسان وجود دارد. اما آنها قادر به شبیه سازی "اختلاف منظر حرکتی" نیستند؛ اختلاف منظر حرکتی مربوط به زمانی است که ما به خاطر جا به جایی سر مان نسبت به یک شیء، منظره های مختلفی از آن را مشاهده می کنیم.

استارت آپ Infinite Z این مشکل را نیز بر طرف کرده به این شکل که نشانگرهای مادون قرمز (infrared) را در عینک های همراه نمایشگر قرار داده. این نشانگرها امکان تشخیص موقعیت سر و چشم فرد مشاهده گر را فراهم می کنند و به این شکل تصویر سه بعدی را متناسب با آن تنظیم می نمایند، آن هم به صورت آنی و بدون تأخیر. نتیجه این است که وقتی این عینک را به چشم بزنید، تجربه ای بسیار ملموس تر از عینک های سه بعدی معمولی را خواهید داشت.

ولی این تمام ماجرا نیست: به غیر از آگاهی سیستم نسبت به موقعیت چشم فرد مشاهده گر، نمایشگر می تواند موقعیت یک قلم استایلوس را هم تشخیص دهد که از آن برای کار با اشیا مجازی به شکل سه بعدی و بسیار ملموس استفاده می شود.

فناوری دیگری که کمپانی آن را "هولوگرافی مجازی سه بعدی" نامیده، می تواند در بخش طراحی سه بعدی کامپیوتری و تولید (CAD/CAM) انقلابی به پا کند زیرا با استفاده از آن بازسازی مجازی نمونه های اولیه و تغییر جزئیات آنها به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

با قیمت 3995 دلار، این تکنولوژی هنوز تا تبدیل شدن به خط اصلی بازار فاصله دارد ولی توسعه دهندگانی که می خواهند نرم افزارهای سازگار با این نمایشگر را تولید کنند می توانند با قیمت 1500 دلار یک نمونه از آن را دریافت کنند.

آیا این سیستم سه بعدی جدید می تواند به استاندارد طلایی حوزه واقعیت افزوده و بازی های کامپیوتری تبدیل شود و یا حتی در طراحی رابط کاربری خلاقانه تر برای سیستم عامل ها به کار رود؟ خواهیم دید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

کیت تکامل سامسونگ و دمیدن جانی تازه در کالبد تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۲


upload

اگر چه هنوز یک هفته تا CES2013 زمان باقی مانده، اما به نظر می رسد سامسونگ دوست دارد بازار اخبار تکنولوژی را همچنان داغ نگه داشته و جریان خبری ادامه داری را از آن خود کند. این شرکت امروز از محصول جدیدی رونمایی کرد که مدل اولیه آن را در CES 2012 عرضه کرده بود و اکنون پس از یک سال قرار است در نمایشگاه هفته آینده جزئیات کامل محصول نهایی را ببینیم.

Evolution Kit یا کیت تکامل سامسونگ باعث می شود که شما برای دستیابی به امکانات اسمارت تی وی های ۲۰۱۳ این شرکت، نیازی به تعویض تلویزیون هوشمند ۲۰۱۲ خود نداشته باشید. زیرا با نصب این قطعه سخت افزاری به پشت تلویزیون، پردازنده مرکزی، واحد گرافیکی و رم تلویزیون افزایش خواهد یافت و به نوعی ارتقاء سخت افزاری Smart TVهای ۲۰۱۲ محسوب می شود.

البته این کیت به همراه این بهبودهای سخت افزاری، سرعت وب گردی و کارکردهای مولتی تسک تلویزیون (مانند استفاده از اپلیکیشن ها همزمان با تماشای شبکه های تلویزیونی) را افزایش خواهد داد.

این کیت همچنین امکانات جدیدی همچون کنترل صوتی و کنترل حرکتی را هم بر روی اسمارت تی وی های سال گذشته به ارمغان می آورد. علاوه بر این رابط کاربری تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۲ سامسونگ هم با این کیت تغییر کرده و همانند تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۳ این شرکت خواهد شد.

البته در خصوص جزئیات بیشتری چون زمان ارائه، شیوه اتصال به تلویزیون و قیمت «کیت تکامل» خبری در دست نیست و باید تا هفته آینده صبر کنیم. به نظر شما این کیت تا چه حد با استقبال روبرو خواهد شد و چه میزان کاربردی خواهد بود؟ آیا شما یکی از مشتریان آن خواهید بود
؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

آغاز پیش فروش تلویزیون ۵۵ اینچی OLED ال جی در کره


online photo storage



اگر به خاطر داشته باشید، پس از وعده ال جی در CES2012 برای تولید تلویزیون ۵۵ اینچی OLED، از معرفی رسمی آن توسط ال جی گفتیم و خواندید که این شرکت تصمیم دارد تلویزیون OLED جدید خود را تا پایان ۲۰۱۲ راهی بازار کند. اما مثل اینکه ال جی کمی خلف وعده داشته و این کار به هفته اول ۲۰۱۳ موکول شده است. این شرکت از امروز رسما آغاز پیش فروش تلویزیون فوق العاده ۵۵ اینچی خود در کره را اعلام کرد.

کره ای ها می توانند با پرداخت ۱۰هزار دلار، تا پایان ماه جاری میلادی صاحب یک دستگاه تلویزیون اچ دی WRGB OLED با اندازه صفحه ۵۵ اینچی شوند. البته این شرکت در خصوص زمان عرضه تلویزیون خارق العاده خود در دیگر نقاط دنیا تنها به ذکر «هفته های آینده» بسنده کرده است. و احتمالا باید تا CES برای دستیابی به جزئیات بیشتر صبر کنیم.

گفته می شود در تلویزیون جدید ال جی باید منتظر کیفیت تصویر بسیار عالی در یک مجموعه بسیار نازک باشیم. ضخامت این تلویزیون تنها کمی بیشتر از ۴ میلیمتر است و نازک ترین تلویزیون دنیا شناخته می شود. همچنین این تلویزیون به لطف بدنه فیبر کربن و پلاستیک مستحکم خود، تنها ۱۰ کیلوگرم وزن دارد.

به لطف تکنولوژی OLED انتظار می رود تلویزیون جدید ال جی، بهترین کیفیت تصویر ممکن در میان HDTV های فعلی را داشته باشد. برخی بررسی ها از دستیابی ال جی به عمیق ترین رنگ مشکی موجود در تلویزیون ها خبر می دهند.
شاید بزرگترین مزیت این تلویزیون در برابر رقبایی چون سامسونگ و سونی را، بتوان استفاده از چهار زیر-پیکسل سبز، آبی، قرمز و سفید در برابر سه زیر-پیکسل سبز، آبی و قرمز بقیه دانست.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 8 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
کامپیوتر

نمایشگرها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA