انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ایران
  
صفحه  صفحه 10 از 21:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  20  21  پسین »

اینجا ایران است



 

عکس ِ تاریخی | نوازندگان و رقاصان ِ شیرازی


خیابان منوچهری شیراز سال 1310 از سری عکسهای میرزا فتح الله چهره نگار


این ساختمون اولین ساختمون 4 طبقه در مشهد بوده.. که هنوز همین جاست و خیابونش به خیابون "چهار طبقه " معروفه


خوابم نمی برد
گوشم فرودگاه صداهای بی صداست
باور نمی کنی
اما
من پچ پچ غمین تصاویر عشق را
محبوس و چارمیخ به دیوار سال ها
پیوسته باز می شنوم در درون شب(سیاوش کسرایی)

سیاوش کسرائی و سهراب سپهری
به کوروش به آرش به جمشید قسم
به نقش و نگار تخت جمشید قسم

که ایران همی قلب و خون من است
گرفته ز جان از وجود من است
بخوانید این جمله در گوش باد
چو ایران نباشد تن من مباد

|================|
--=( We Love IRAN )=--
|================|
     
  

 

شنیده بودم که رضاشاه دستور داده بود درختهای باعمر بالای 10سال را بکارند تا درختها زودتر خودرا نشان بدهند به او گفته بودن قربان درخت با این سن اگر جابجا بشه نمیگیره گفته بود بگین رضاشاه گفته بگیر میگیره باورم نمی شد تا این عکس را دیدم وجالبه همه درختها به خاطر دقت عزیزانی که زحمت کشیدند گرفته روح تمامی ان زحمت کشان شاد

تصویری از تهران قدیم که نشان میدهد
عده ای در حال کاشت درختان چنار و
ساخت خیابان پهلوي (ولی عصر) هستند. در دورنمای تصویر
به جز هتل استقلال ، ساختمانی به چشم نمی خورد



گاهی وقتها نگاهم به پستو می افتد
با اشاره شراب قدیمی
برسر رف
و نگاه غمزده پیرمرد خنزرپنزری

(عکس: صادق هدایت و صادق چوبک)


کلینیک پزشکی در سال 1920 در شیراز


تصنیف ِ بسیار قدیمی و کمیاب ِ «دختران ِ سیروس» | بانو ملوک ضرابی (۱۳۰۶)
به کوروش به آرش به جمشید قسم
به نقش و نگار تخت جمشید قسم

که ایران همی قلب و خون من است
گرفته ز جان از وجود من است
بخوانید این جمله در گوش باد
چو ایران نباشد تن من مباد

|================|
--=( We Love IRAN )=--
|================|
     
  

 
شرح تصویر : نمای جنوبی زندان هارون



در سه کیلومتری شمال غربی غنی آباد، سمت چپ جاده خراسان روستای متروکه زندان هارون قرار گرفته که بنای سنگی این زندان در مقابل آن است و به دوره های ساسانی و سلجوقی نسبت داده می شود . اگر شانس این را داشته باشید که از بازرسی سپاه و شرکت نفت رد بشوید می توانید این سازه عظیم و زیبای باستانی را مشاهد کنید .
متاسفانه این سازه که اکنون زیر نظر میراث فرهنگی است ، سالهاست که در کشمکش بین این سازمان و سازمان اوقاف قرار دارد . در حقیقت تمامی زمین های اطراف این اثر متعلق به اوقاف است و در غرب این محوطه به تازگی پادگان سپاه ساخته شده است که ادعای تمامی اراضی این محوطه را دارد و بازدید را برای عموم مردم و توریست ها مشکل ساخته است . دیدن این بنا شاید یکی از شانس هایی باشد که در عمر شما فقط یکبار به شما رجوع می کند و من توانستم با مشکلات فراوان این اثر را ببینم . این اثر نه تابلویی دارد که بتوانید آن را پیدا کنید و نه جاده ای دارد که از آن بتوان بصورت آزادانه عبور کرد .
خلفای عباسی حاکم در ری بیشتر در فکر تاراج دارایی های مردم بودند تا رفاه آنان . بنابراین حاکمان اقلب شاهد شورش های از طرف مردم بودند . این شورش ها تا پایان قرن سوم ادامه داشت . جنبش سفید جامگان به خون خواهی ابومسلم خراسانی و جنبش سرخ جامگان به رهبری بابک خرمدین از جمله جنبش هایی بود که حاکمان ری را نیز درگیر خود کرده بود . زندان هارون یا زندان هارون‌الرشید یا زندان خان یکی از آثار این دوره می باشد که مربوط به سده ۴ هجری قمری می باشد . این اثر در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۳۴ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است .
بنای زندان به شکل مکعب مستطیل به ارتفاع ۹ متر و به صورت دو طبقه ساخته شده و از درازا و پهنای یکسانی برابر با ۳۰ متر و سی سانتی‌متر بر خوردار است . زندان هارون دارای ساختاری متشکل از لاشه سنگ و گچ و از نظر قدمت متعلق به دوره آل بویه حدود ۱۱۰۰ سال قبل است.
بطور تحقیق نام زندان در قدیم الایام بدین بنا اطلاق شده و امروزه هم به همین نام خوانده می‌شود . گذشت زمان و حوادث دوران لطمه زیادی به بنا وارد آورده ، ولی تا اندازه‌ای مرمت گردیده‌است. آنچه معلوم است بنای مزبور همانطور که از اسم آن بر می‌آید ، زندانی از دوران آل بویه بوده و به منظوره شکنجه و سلول های انفرادی ساخته شده‌ است . البته این بنا در زمان سلجوقیان مرمت شده و دوباره مورد استفاده قرار گرفته است . ولی اینبار نه به عنوان زندان بلکه به عنوان یک دژ نظامی مطرح بوده است . به عقیده آندره گدار بنای مزبور از زمان سلجوقیان است و یکی از استحکامات نظامی آن عصر بشمار می‌آید .

به گفته افراد محلی در حال حاضر بازدید از این اثر برای عموم آزاد نیست چون محوطه نظامی شده است و هیچ توریستی اجازه بازدید از این مکان را ندارد . چندین بار سازمان میراث فرهنگی به دربان های این مجموعه و سپاه اعتراض کرده است ولی هیچ اثری نداشته است .
به کوروش به آرش به جمشید قسم
به نقش و نگار تخت جمشید قسم

که ایران همی قلب و خون من است
گرفته ز جان از وجود من است
بخوانید این جمله در گوش باد
چو ایران نباشد تن من مباد

|================|
--=( We Love IRAN )=--
|================|
     
  

 

نخستین دستگاه‌های عکاسی، در دوره قاجار از کشورهای روسیه و انگلیس به دربار ایران وارد شد. دستگاه‌های عکسبرداری روسیه که هدیه امپراتور بود، زودتر رسید و نیکلای پاولوف دیپلمات جوان روس که به این منظور تعلیم عکاسی دیده بود، این دستگاه‌ها را به تهران آورد ودر اواسط دسامبر ۱۸۴۲ م مطابق پایان آذر ۱۲۲۱ه‍. ش نخستین عکسبرداری در ایران را انجام داد.

The first photographic devices, the demand Din Shah Qajar of Iran, Russia and Britain were brought to court. It was a gift to the Emperor of Russia scanner, Nikolai Pavlov was earlier a young Russian diplomat who had been shot in order to educate, bring it to Tehran in mid-December 1842 according to the Persian date Azar 1221 made in the shooting
به کوروش به آرش به جمشید قسم
به نقش و نگار تخت جمشید قسم

که ایران همی قلب و خون من است
گرفته ز جان از وجود من است
بخوانید این جمله در گوش باد
چو ایران نباشد تن من مباد

|================|
--=( We Love IRAN )=--
|================|
     
  

 

دژ رشکان :
________
دژ رشکان در چهارراه خط آهن و بر بالای کوهی استوار است که از جمله دژهای محافظ ری، در چهار سوی شهر، به حساب می آید . دژ رشکان با ساختاری متشکل از لاشه سنگ ، ساروج‌ و خشت ساخته شده است . نام قلعه عظیم «رشکان» از کلمه «ارشک» که بنیانگذار این سلسله پادشاهی بوده گرفته شده است . پادشاهان این سلسله جهت افتخار کلمه ارشک را به نام خود اضافه می‌کردند .
« در دوران گذشته شهر ها از سه بخش اساسي چون ربض ، شارستان و کهن دژ تشکيل مي شد که ربض خارج از شهر بوده و شارستان محدوده مسکوني و کهن دژ به عنوان مکاني امن براي زندگي حکام و درباريان به شمار مي رفته است . » دژ رشکان در گذشته به عنوان کهن دژ ري به کار مي رفته و براي پادشاهان آن دوره داراي اهميت بسياري بوده است . این دژ دارای سه باروی بلند نظامی بوده که به فاصله چند متر از هم قرار داشته اند . این باروها در ارتفاعات مختلف کوه ساخته شده بودند و در میان آنها تعدادی برج دیدبانی ساخته شده بود که کاربرد نظامی داشته اند . این دژ در گذشته با انتساب به فخرالدوله ، ‌ فخر آباد نامیده می‌شد. فخرالدوله این دژ را که در جریان فتح ری به دست مسلمانان ویران شده بود مرمت کرد . بخش‌های اصلی قلعه تا زمان قاجار نیز پا بر جا بود ؛ اما امروزه قسمت اعظم آن تخریب شده است‌.
حفاران غیر مجاز حفره های عمیقی را در کالبد تاریخی اش ایجاد کرده است و این چاله های بزرگ به مرور زمان پناهگاه افراد ناباب شده است . چندی پیش باستان شناسان آخرين سازه هاي معماري "کاخ سياوش" متعلق به دوره ساساني را يافتند . اين سازه تاريخي که دژي است با ساختاري از سنگ و ساروج، به دنبال عمليات کاوش و حفاري دژ رشکان، پس از سال ها از ميان خاک هاي انباشته و زباله هاي شهري بيرون آمد. بنا به گفته باستان شناسان اين کاخ متعلق به سياوش فرزند مهران آخرين حاکم ساساني ري بوده و با توجه به ساختار معماري مصالح سنگ و ساروج و در مواردي آجر هاي مربعي عصر ساساني، متعلق به اواخر دوران ساساني است که در طول قرون اوليه اسلامي نيز مورد استفاده قرار مي گرفته است . معماران این سازه ، دست به ابتکاری تازه زده بودند که نمونه آن قبلا مشاهده نشده است . در بین دیوارهای این برج ها شکافهایی تعبیه شده بود که این امکان را به نگهبانان و کمانداران می داد تا بدون اینکه دیده شوند تهدیدات و خطرات احتمالی دشمن را پاسخ دهند . عرض این شکافها که در سه جهت مختلف ساخته شده حدود یک متر می باشد و زاویه آنها نسبت به هم حدود 40 درجه می باشد . در این قلعه کاخ‌ها ، اموالی گران‌بها و اسلحه خانه‌هایی وجود داشت است . طی کاووش های انجام شده در این محل‌ وسایل جنگی کهنه زیادی بدست آمده که در موزه ایران باستان نگهداری می شود . کشف سازه هاي ساساني در اين دژ گمانه هاي باستان شناسان را مبني بر اين که دژ رشکان به دوران اسلامي تعلق داشته بر هم زد . همچنی بعضی از اهالی نجوم و ستاره شناسی معتقداند که این مکان یکی از چند رسد خانه ابوریحان بیرونی بوده است و او بر بالای این دژ ستارگان را رسد می کرده . پيش از اين دژ رشکان به عنوان مرکز آل بويه ( ديالمه ) در فهرست آثار ملي ايران به ثبت رسيده بود .
به کوروش به آرش به جمشید قسم
به نقش و نگار تخت جمشید قسم

که ایران همی قلب و خون من است
گرفته ز جان از وجود من است
بخوانید این جمله در گوش باد
چو ایران نباشد تن من مباد

|================|
--=( We Love IRAN )=--
|================|
     
  
مرد

 
"علی پیرهانی" دومین مرد چندزبانه جهان با قدرت تکلم ۱۹ زبان زنده جهان بعد از دکتر جکسی ریچاردز آمریکایی که میتونه به ۲۳ زبان جهان صحبت کنه دومین فرد چندزبانه ی جهانه.. حیرت آور اینجاست که علی در ۲۴ سالگی تونسته ۱۹ زبان رو یاد بگیره ولی جکسی ریچاردز در ۶۸ سالگی تونسته ۲۳ زبان رو یاد بگیره
هله
     
  
مرد

 
اینجا ایرات است که نماینده مجلس رابطه جنسی غیر اخلاقی داشته و ازش شکایت میشه!

شنیده شده است که

از روح الله حسینیان یک شکایت در رابطه با یک امر اخلاقی در دادگستری مطرح شده است.

طبق همین شنیده روح الله حسینیان با یک زن شوهردار ارتباط غیراخلاقی داشته است. شوهر این خانم به ریخت و پاش های مالی همسرش مشکوک می شود و او را زیر نظر می گیرد.

یک بار در میان وسایل کیف خانمش یک قطعه چک به نام روح الله حسینیان می بیند.

طبق این شنیده این خانم بعد از اینکه مسئله لو میرود موضوع را به حسینیان اطلاع میدهد. گفته میشود براثر این شوک حسینیان به هم می ریزد و بیمار میشود.

همسر این خانم هم شکایتی به دادگستری می برد و هم اکنون این پرونده به صورت بی سروصدا در دادگستری در جریان است.
همه از آدمای عوضی بیزارن غافل ازاینکه خودشون آدم عوضی قصه زندگی یکی دیگه ن.
     
  
مرد

 
‎درود بر شرفت زن آریایـــــــــــــی‎

میترا طاهری مجری شبکه LCI فرانسه که به عنوان زیباترین مجری دنیا شناختهشد در پاسخ به پرسش خبرنگار فرانسوی که چرا جواب رد به شاهزاده های عرب و شیوخ آنها و پسران سرشناس فرانسوی در مقابل در خواست آنان برای ازدواج داده ای،گفت: من با اینکه فقط یک بار در 3 سالگی به همراه پدرو مادرم به ایران سفر کردم ولی خود را فرزند کوروش و از نسل پاک آریایی می دانم و فرزندانم نیز باید آریایی باشند...(درود بر شرف و غیرتت دختر...)
هله
     
  
مرد

 


کشورم جایست که:

با دزدي يك نان دربه در ميشوي!
با دزدي كلان رهبر ميشوي!
روزه ات رابخوری مجازات میشوی!
رای مردم رابخوری رئیس جمهور میشوی!
مدرک بگیری بيكار ميشوي!
مدرك جعل کنی وزير میشوی!
زنا کنی سنگسار میشوی!
تجاوز کنی سردار میشوی!
شکایت کنی کشته میشوی!
بکشی درجه دار میشوی!
کشور من تنها کشوریست که پرچمش رابه زبان کشور دیگری نوشته اند!

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

یاشارک

اگر نیمی از لشگریانم ایرانی بودند تمام دنیا را فتح میکردم...
آدولف هیتلر:

اگر مهندسان اسلحه ساز من ایرانی بودند
صد سال قبل از تولدم نازی دارای بمب اتمی میشد.
پبامبر اسلام

روزی مردانی از سرزمین پارس به دور ترین نقطه ی علم خواهند رسید .
بن لادن:

اگر دنبال مردانی هستی که تا پای خونشان از عهدشان دفاع کنند
در سرزمین پارس به کاوش بپرداز .
اسکندر :

اگر روزی دیدی که فردی بخاطر کشورش حاضر شده تمام فرزندانش را قربانی کند.بدان که آن مرد اهل امپراطوری پارس است .
هله
     
  
صفحه  صفحه 10 از 21:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  20  21  پسین » 
ایران

اینجا ایران است

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA