انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 13 از 46:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  45  46  پسین »

هواداران متعصب قوهای سپید ( رئال مادرید )


مرد

 
رئال مادرید 4 – ساراگوسا صفر: برد 100 مورینیو
ژوزه مورینیو به صدمین پیروزی خود با رئال مادرید رسید.رئال مادرید پنج بازی است در لالیگا شکست نخورده. آنها پیروزی آسانی مقابل ساراگوسا به دست آوردند.
بازی چندان گرم آغاز نشد اما پس ازموقعیتی عالی که هلدر پوستیگا از دست داد، رئال مادرید به تدریج حاکم میدان شد و در دقایق 23 تا 25 دو گل زد. روبرتو ضربه سر رائول آلبیول را دفع کرد اما گونسالو ایگواین در برگشت آن را از داخل محوطه شش‌قدم به گل تبدیل کرد.
دو دقیقه بعد باز هم روبرتو توپی را دفع کرد که آنخل دی‌ماریا از راه رسید و آن را به گل تبدیل کرد.
ساراگوسا در نیمه دوم دست به حمله زد و در دقیقه 58 بود که شوت تماشایی ویکتور فرناندس را ایکر کاسیاس دفع کرد.
لحظاتی بعد ضربه خوسه ماری هم به تیر دروازه برخورد کرد.
سپس پوستیگا توپ را به تور دروازه رئال رساند اما داور گل را آفساید اعلام کرد. این تصمیم داور بحث‌برانگیز بود.
رئال در اواخر بازی باز هم دست به حمله زد. یک بار ضربه ایستگاهی رونالدو در دقیقه 85 به تیر دروازه برخورد کرد. اما گل سوم را میشل اسین روی ضدحمله‌ای سریع در دقیقه 89 به ثمر رساند و در نهایت لوکا مودریچ با ضربه‌ای زمینی از گوشه محوطه جریمه در دقیقه 92 گل چهارم را زد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
رونالدو: به مسی احترام می گذارم اما با هم دوست نیستیم
در چهار سال اخیر جایزه توپ طلا به یکی از این دو ستاره دنیای فوتبال رسیده و امسال نیز آنها جدی ترین مدعیان برای کسب این جایزه معتبر هستند. کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال، در مصاحبه اختصاصی با " بی این اسپورت " بدون تعارف از مسی، جدی ترین رقیبش برای کسب توپ طلا صحبت کرد.
در چهار سال اخیر جایزه توپ طلا به یکی از این دو ستاره دنیای فوتبال رسیده و امسال نیز آنها جدی ترین مدعیان برای کسب این جایزه معتبر هستند.
رونالدو در مورد مقایسه شدن با مسی گفت :" این مربوط به حالا نیست ، مربوط به پنج سال اخیر است . نمی توان تاریخ را عوض کرد . من در تلویزیون و رسانه ها کار نمی کنم و نمی توانم این را کنترل کنم اما برای این رقابت هیجان دارم.
من فقط کار خودم را می کنم ، تمرین می کنم و سعی می کنم که بهترین بازیم را برای تیمم انجام دهم و برایم مهم نیست که مسی چه می گوید .
او همچنین گفت که مسی " بازیکن بزرگی " است که با هم فقط یک " رابطه حرفه ای " دارند ، مثل " تمامی بازیکنان دیگر در فوتبال جهان . "
" من دوست او نیستم چرا که با هم در یک تیم نیستیم ، با هم ناهار نمی خوریم و ... اما به او از نظر حرفه ای احترام می گذارم . به هر حال دوست هم نیستیم . ما فقط یک همکار حرفه ای هستیم ، نه هیچ چیز بیشتر .
وی در پاسخ به این سوال که اگر مسی به رئال بپیوندد چه می شود هم گفت :" اگر به این جا بیاید می توانیم با هم بازی کنیم. البته خیلی بعید است."

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
براي کسب توپ طلا
رونالدو: اگر مي‌توانستم به خودم رأي مي‌دادم
ستاره پرتغالي رئال مادريد که يکي از 23 نامزد تصاحب توپ طلا است، خودش را بهترين بازيکن دنيا دانست.
upload pictureکريستيانو رونالدو در مصاحبه‌اي که با فرانس فوتبال داشت در خصوص مراسم اهداي توپ طلا اظهار داشت: اگر مي‌توانستم به خودم رأي مي‌دادم.
بازيکن مادريد که يکي از 23 نامزد دريافت اين جايزه است، ادامه داد: من همين هستم که مي‌بينيد و از اين بابت خوشحالم. خيلي فروتن بودن خوب نيست. ما در پرتغال مي‌گوييم تواضع بيش از حد بيهوده است.
کريستيانو رونالدو تأييد کرد که از مقايسه شدن با مسي خسته شده و افزود: تند مزاج هستم و گاهي چيزهايي مي‌گويم که واقعاً به آن فکر نمي‌کنم.
وي خاطر نشان کرد: با احساساتم و با عشقي که به تيم دارم، فوتبال بازي مي‌کنم. اگر براي پول بازي مي‌کردم، اکنون در باشگاه ديگري بودم. همه بازيکنان دوست دارند تيم‌هايي مثل پاري‌سن‌ژرمن، منچستريونايتد يا چلسي خواهان جذب آنها باشند، اما اين در تفکرات من جايي ندارد.
کريستيانو رونالدو به عنوان کاپيتان تيم ملي پرتغال براي توپ طلا حق رأي دارد؛ مسئوليتي که وي سال گذشته نداشت زيرا نونو گومس بازوبند کاپيتاني را در اختيار داشت.
بازيکن رئال مادريد در سال 2008 اين جايزه را دريافت کرد و در سال‌هاي 2007، 2009 و 2011 نيز نفر دوم شد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
rezassi7: رونالدو: به مسی احترام می گذارم
وظیفه شخصیته احترام نذاری چیکار نی بیچاره
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
اشتباه ژابی آلونسو: این پیغام خصوصی در توئیتر برای که بود؟
ستاره اسپانیایی رئال مادرید با انجام یک اشتباه کوچک، یک موضوع را به صورت عمومی مطرح کرد ژابی الونسو با قرار دادن یک کامنت در صفحه توئیتر، یک سوژه پررمز و راز به دست خبرنگاران داد. طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا ، ژابی الونسو که قصد داشته یک پیغام خصوصی برای یکی از دوستانش در توئیتر بگذارد، به اشتباه این پیغام را به صورت عمومی روی صفحه خودش نوشت...پیغام او ،یک پیغام شفاف و مستقیم برای بازیکنی است که ممکن است خرید بعدی رئال مادرید باشد.آلونسو بلافاصله بعد از اطلاع از اشتباهش، این پیغام را از روی صفحه اش پاک کرد تا کسی متوجه نشود ولی برخی ازکاربران توئیتر از این صفحه او عکس گرفته اند و با قراردادن این پیغام بر روی صفحه توئیتر جنجال عظیمی را به راه انداختند.
دراین پیغام، آلونسو خطاب به فردی که یکی ازدوستانش بوده ، نوشته:« من به مورینیو گفتم که تو را زیر نظر داشته باشد؛ اگر به اینجا بیایی سطح تیم ما حضور تو افزایش یافته و بالاتر می رود.»
حالا مشخص نیست که آلونسو درانتظار کدام بازیکن است که به رئال بیاید؛ آن هم بازیکنی که آلونسو برای او به زبان اسپانیایی پیغام گذاشته...

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
‎انجمن لوتی|شگفتی رئال مادرید|سلطان دروازه ها،ایکر کاسیاس‎
هله
     
  
مرد

 
*دست خالی مورینیو در خط حمله/بنزما و هیگواین، غایبان رئال مقابل لوانته*
مصدومیت دو مهاجم اصلی رئال مادرید باعث شده تا آنها نتوانند در دیدار مقابل لوانته به میدان بروند.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، کریم بنزمای فرانسوی پیش از بازی با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه عضله ران پا دچار مشکل شد و به میدان هم نرفت. گونزالو هیگواین نیز دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ در این مسابقه شد و بین دو نیمه جای خود را به کایخون داد.
خوزه مورینیو نیز پس از تساوی مقابل دورتموند اعلام کرد که به نظر نمی رسد بتواند از دو مهاجم اصلی تیمش برابر لوانته استفاده کند.
در بازی با دورتموند، خوزه کایخون به میدان رفت و مورینیو نیز رونالدو به نوک خط حمله فرستاد. شاید این ترکیب یکبار دیگر مورد استفاده قرار بگیرد. البته آلوارو موراتا بازیکن تیم جوانان نیز آماده پیدا کردن یک فرصت برای نشان دادن توانایی هایش است.
آقای خاص در بازی با لوانته می تواند پس از مدت ها از فابیو کونترائو استفاده کند. این مدافع چپ پرتغالی که در دیدار تیم ملی کشورش مصدوم شده بود، به تمرینات بازگشته و شاید در دیدار امشب به میدان برود.
جدال فصل گذشته رئال مادرید و لوانته در ورزشگاه سیوداد با برتری 1-0 میزبان و به لطف گلزنی آرونا کونه خاتمه یافت. در آن بازی سامی خدیرا هافبک آلمانی رئال از زمین مسابقه اخراج شد.
دو سال قبل نیز شاگردان خوزه مورینیو به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل در این ورزشگاه دست نیافته بودند. این در حالی بود که لوانته در جام حذفی موفق شده بود با دو گل رئال را شکست بدهد. هر چند که در بازی برگشت 8 گل دریافت کردو از گردونه مسابقه کنار رفت.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
لوانته1- رئال 2؛زنده باد آکادمی ! /برد با یک میلیون کالری زحمت!
رئال این مسابقه دشوار را در زمین بارانی لوانته با تعویضهای خوب مورینیو تصاحب کرد.وقتی موراتا با هوشیاری دروازه حریف را گشود نشان داد که آکادمی ، چیز بدی نیست وضعیت زمین اصلا مناسب نبود و این مسئله نیز مشکلات شاگردان مورینیو را دو چندان کرده بود.
از همان ابتدای بازی هم مشخص بود که این بازی کاملا غیر منتظره خواهد بود . مورینیو نیز می دانست که شاید تنها راه رسیدن به دروازه لوانته ، استفاده از شوت یا ضربات آزاد باشد که از این حربه بهترین استفاده را هم برد .
در همان آغاز بازی و دقیقه 2 رونالدو با خطای بازیکنان حریف مصدوم شد. این داوید ناوارو بود که با ضربه آرنجش ، صورت ستاره پرتغالی را غرق خون کرد اما رونالدو علی رغم این مصدومیت در دقیقه 21 گل اول بازی را روی ارسال ژابی آلونسو و تعلل مدافعان حریف به ثمر رساند.
تا پایان نیمه اول اتفاق قابل ملاحظه دیگری رخ نداد و مورینیو که به نظر می رسید از برتری یک گله تیمش راضی است، رونالدو را از زمین خارج و رائول آلبیول را راهی میدان کرد.
اما همان آغاز نیمه دوم ، این کاسیاس بود که با دو سوپر واکنش ، مانع ازباز شدن دروازه رئال شد..
در ادامه روی دو کرنر ، رئال مادرید دو موقعیت عالی بدست آورد . یکی را په په به تیرک زد و دیگری را راموس ، برای دومین بار در این فصل از چند سانتی متری دروازه به اوت زد تا رئال مادریدی که گل نمی زد ، روی لغزش زمین و اشتباه په په ، دروازه اش گشوده شود . این آنخل، بازیکن تعویضی لوانته بود که روی همکاری مارتینزو بارکرو، دروازه کاسیاس را باز کرد.
دقایقی پس از گل ، روی اشتباه عجیب آلبیول نزدیک بود که دروازه رئال باز شود اما این اتفاق رخ نداد.
رئالی ها می توانستند در دقیقه 72 به گل برتری برسند. حرکت کایخون و سرنگون شدن او در آستانه محوطه جریمه لوانته، یک ضربه پنالتی جنجال برانگیز نصیب این تیم کرد اما آلونسو پنالتی را از دست داد.
مورینیو که به سختی به دنبال رسیدن به گل پیروزی بود، در دقیقه 83 موراتا را راهی میدان کرد و این بازیکن جوان دو دقیقه بعد توانست روی پاس آلونسو گل پیروزی رئال را به ثمر برساند و نشان بدهد که بدبینی آقای خاص به آکادمی باشگاه چندان درست نیست.
با این پیروزی رئال 23 امتیازی شد و تا همچنان در هفته های آینده در انتظار لغزش اتلتیکو مادرید و بارسا بماند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
اتفاق ویژه:امداد غیبی از آکادمی رئال!
موراتا ضربه کاشته آلونسو را به گل تبدیلکرد تا سه امتیاز مهم به جیب مورینیو ریخته شود امشب مورینیو بالاخره شاید به اجبار و از روی نداشتن گزینه ای دیگر ، به موراتا که به شدت یادآور رائول اسطوره ایست اعتماد کرد .قبل از او کاکا به محض ورود به زمین عالی کار کرده بود و حالا نوبت این جوان بود.
او در دقیقه 85 و در اوج ناامیدی رئال روی یک ارسال تماشایی و هنرمندانه توسط ژابی با سر دروازه لوانته را گشود و نشان داد که آکادمی بر خلاف اعتقادات مورینیو ، چیز بدی نیست ! مورتا بعد از گلزنی شادی دیوانه واری داشت و به شدت از طرف هم تیمی ها تحویل گرفته شد.
مورینیو در هفته های اخیر جدال لفظی تندی با مربیان و مدیران آکادمی رئال داشت .

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
این یک جنگ صادقانه بود /مورینیو: چشمهای رونالدو بین دو نیمه کورشده بود؛ این بچه را من نگذاشتم برود!
مهم این است که موراتا از نظر شخصیتی و بازیگری پیشرفت کند. باید آرام آرام حرکت کند . ما ایگوائین و بنزما را داریم که این باعث می شود موراتا بازی نکند به گزارش گبل به نقل از مرجع خبری رئال مادرید مربی پرتغالی باز هم از جایگاهش به عنوان مربی رئال استفاده کرد و به اشخاص دیگر نظیر والدانو کنایه زد :" من مسئول رفتن پدرو لئون هستم اما مسئول رفتن نگرد و و ماتا نیستم . مهم این است که موراتا از نظر شخصیتی و بازیگری پیشرفت کند . باید آرام آرام حرکت کند . ما ایگوائین و بنزما را داریم که این باعث می شود موراتا بازی نکند . اما با احتساب بازیها ، حضور در لیست ها و حضور در نیمکت ، باید گفت که او بازیکنی است که در سه بازی اخیر برای تیم اصلی بازی کرده است . اولین بازیش در سالهای گذشته بود . او حرکت میکند و در مسیرش گام بر می دارد ."
وی با تمجید از برخی بازیکنانش گفت :" دی ماریا و کایخون عالی کار کردند . آنها هرگز در چنین شرایطی بازی نکرده بودند و تیم باید عادت می کرد . ما سه امتیاز بسیار مهم را به اندوخته های تیم اضافه کردیم. "
مربی پرتغالی در مورد کریستیانو پس از شکافته شدن ابرویش گفت:" حالش خوب نبود . نه تنها در آغاز بازی بلکه بین دو نیمه . پس از آن ضربه بینایی یک چشمش را از دست داده بود و بین دو نیمه هر دو را . غیرممکن بود که ادامه دهد . وقتی به مادرید برویم بستری می شود . "
مربی ستوبالی در مورد زمین بازی که بیشتر شبیه زمین واترپولو بودنیز گفت :" فوتبال زمستانی همین است . ما فقط می خواستیم بازی خودمان را زیر باران انجام دهیم . همه سعی کردند که لذت ببرند. ما مشکلاتی داشتیم اما این فوتبال زمستانی است . باید عادت کرد و سبک بازی را به آن عادت داد . باید بدانیم که چطور بازی کنیم . هماهنگی مهم است . لوانته در مقابل ما جنگ راه انداخته بود . به شایستگی بردیم . این بازی برای همه مشکل بود . من هرگز در یک بازی با چنین مشکلاتی حاضر نشده بودم . تصمیم گرفتیم که به 2-4-4 عادت کنیم چرا که شرایط بازی این گونه بود . در چنین بازیهایی هر کس گل بزند می برد . در نهایت ما دو تا زدیم . واکنش خوبی داشتیم . تیم شخصیت و نیروی خودش را داشت . بدون کریستیانو کارمان مشکل بود. دی ماریا و کایخون بر خلاف زمین که خیلی بد بود ، بازی خوبی داشتند . پس از آن نوبت گلزنی بچه بود که باعث شد سه امتیاز را بگیریم . "
مورینیو در مورد داوری بازی نیز گفت :" پنالتی مشخص بود . داور خیلی خوب کار کرد اما کمک داور روی گل لوانته اشتباه کرد ، آفساید بود . مردم یک بازی زیبا را ندیدند اما یک جنگ صادقانه را تماشا کردند . "

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
صفحه  صفحه 13 از 46:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  45  46  پسین » 
ورزش
ورزش

هواداران متعصب قوهای سپید ( رئال مادرید )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA