انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 18 از 77:  « پیشین  1  ...  17  18  19  ...  76  77  پسین »

Non-political News | اخبار روز (غير سياسى)


مرد

 
رزمایش سپاه تهران در فضای سایبری
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) از آغاز رزمایش سایبری سپاه تهران خبر داد.

طرح ارتش سایبری اولین بار در سال ۸۴ از سوی سپاه مطرح شد که طی سال های اخیر فعالیت های افزایش یافته است.

آموزش شیوه‌های هکرهای رایانه‌ای، عبور از موانع برای دسترسی به داده‌های محافظت شده، راه‌اندازی حملات علیه سرورها و کنترل از جمله اقداماتی است که ارتش سایبری انجام می دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) اظهار داشت: رزمایش بزرگ بسیجیان شهر تهران با نام الی بیت المقدس و رمز عملیاتی لااله الی الله محمد رسول الله و طی سه مرحله با حضور بسیجیان شهر تهران آغاز شده است.

وی افزود: این رزمایش در ۱۰ قرارگاه زیر مجموعه شهید جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان در ۸منطقه جداگانه از شهر تهران طی دو روز برگزار می‌شود.

کاظمینی همچنین از فعالیت لشکر سایبری سپاه تهران بزرگ در قالب اجرای رزمایش بزرگ خود در فضای سایبری طی این روزها خبر داد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) اظهار داشت: این رزمایش پاسخی به اهانت‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) می‌باشد که نمایانگر بخشی از قدرت و هوشمندی بسیجیان تهران بزرگ است.

وی خاطر نشان کرد: آمادگی بسیجیان برای مقابله با تهدیدات نرم و نیمه سخت مسلحانه و غیر مسلحانه دفاع سخت، دفاع از کوی و برزن و دفاع از دکترین دفاعی سپاه از دیگر اهداف برگزاری رزمایش الی بیت المقدس است.

کاظمینی افزود: بسیجیان تهران بزرگ با برگزاری این رزمایش عامل پیام ولایت‌مداری، خدمت‌گذاری و دفاع از انقلاب اسلامی برای ملت ایران اسلامی هستند.

وی افزود: این رزمایش همچنین حامل پیام آمادگی سپاه پاسداران در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دشمنان است.
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  
مرد

 
کاهش خوداتکایی محصولات غذایی کشور از ۷۵درصد به ۵۵درصد
محمدباقر نوبخت، معاون پژوهش‌های اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک، با اشاره به نامگذاری سال جاری برای «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» و نیز شرایط کشور در اقتصاد مقاومتی، آمادگی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای ارائه دیدگاه‌های کارشناسانه در جهت ارتقای تولید داخلی اعلام کرد.

او گفت: مسئولین کشور در صورتی که به قوانین مصوب مجلس در خصوص بودجه، هدفمندی یارانه‌ها و نیز دیدگاه‌های کارشناسان دلسوز کشور توجه می‌کردند بسیاری از موانع کنونی تولید و صنعت کشور وجود نداشت.

به گزارش بازتاب، وی با اشاره به اینکه متأسفانه سطح خوداتکایی در تولیدات کشاورزی و غذایی کشور از ۷۵ درصد به ۵۵ درصد تقلیل یافته، ظرفیت‌های موجود در صنایع غذایی و کشاورزی را بسیار بالا خواند و خواستار مساعدت جدّی دولت به بخش خصوصی در شرایط اقتصاد مقاومتی شد.
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  
مرد

 
راغفر: کوپن اقتضای دوران جنگ بود/ پیشنهاد اقتصاد کوپنی، اعتراف به شکست سیاست‌های هفت ساله است
یک کار‌شناس اقتصادی با انتقاد از طرح بازگشت به مدل اقتصاد کوپنی توسط برخی از مسئولان، تنها راه حل مشکلات معیشتی کارگران را حمایت از بخش تولید عنوان کرد.

حسین راغفر در این باره به ایلنا گفت: راه حل مشکلات معیشتی کارگران نه طرحی همچون اقتصاد کوپنی بلکه افزایش تولیدات داخلی است. باید به تولید بازگردیم که در حال حاضر بیشترین کمک را به کارگران می‌کند.

او ادامه داد: معمولا دولت‌ها در شرایط نامناسب اقتصادی سعی می‌کنند با تقویت حمایت‌های اجتماعی مانند افزایش دامنه حمایتی بیمه‌ها از آسیب دیدن اقشار ضعیف جامعه و به خصوص کارگران جلوگیری کنند.

این استاد دانشگاه با غیر ممکن خواندن حمایت‌های اجتماعی از کارگران در شرایط فعلی ایران افزود: چنین طرح‌هایی در سال گذشته که بیش از ۱۱۰ میلیارد دلار درآمد ارزی داشتیم جواب می‌داد، اما هم اکنون با توجه به تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی و به تبع آن پایین آمدن درآمدهای نفتی، امکان اجرای آن وجود ندارد.

راغفر با تاکید بر استفاده از اقتصاد کوپنی در شرایط جنگی و بحران اظهار داشت: اقتصاد کوپنی مربوط به شرایط اضطراری و عموما در جنگ‌ها و دوران بحران خیلی جدی است.

او با اشاره به استفاده یکی از دولت‌های پس از انقلاب از اقتصاد کوپنی بیان کرد: همان‌ها که امروز اقتصاد کوپنی را به عنوان یک راه حل مطرح می‌کنند و کشور را در آستانه ورود به بحران اقتصادی می‌بیند در آن دوران از دولت مهندس موسوی به دلیل استفاده از این شیوه اقتصادی انتقاد می‌کردند.

این کار‌شناس اقتصادی در ادامه افزود: اقدام دولت دوران جنگ تحمیلی در اتخاذ شیوه اقتصاد کوپنی به دلیل نگرانی از قحطی بود. در آن دوران قیمت فروش هر بشکه نفت ایران تنها ۵ دلار بود و حافظه تاریخی مردم تجربه تلخ دهه ۲۰ را به یاد داشت.

این استاد دانشگاه با اشاره به ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی ایران در ۷ سال گذشته گفت: اگر با استفاده از این درآمد، سرمایه گذاری‌های ملی انجام می‌شد در حال حاضر نه تنها در بحران نبودیم بلکه غرب حتی به فکر تحریم‌های ناعادلانه علیه کشورمان نمی‌افتاد.

حسین راغفر در پایان طرح اقتصاد کوپنی از سوی مسئولان را به معنای شکست سیاست‌های ۷ سال گذشته آنان خواند.
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  
مرد

 
با وجود کاهش قیمت ها از سوی بانک مرکزی؛ ارز در بازار آزاد همچنان گران است
بانک مرکزی امروز دلار ۲۵۴۰ تومان و یورو ۳۲۹۹ تومان را نرخ گذاری کرد‏، این درحالی است که نرخ دلار و یورو در بازار همچنان تفاوت فاحشی با قیمت های اعلامی بانک مرکزی دارد.

به گزارش ایلنا، هم اکنون هر دلار آمریکا در بازار آزاد ۳۳۰۰ تومان و یورو ۴۵۰۰ معامله می شود این درحالی است که نرخ کانون صرافان برای هر دلار آمریکا همچنان ۲۸۵۰ تومان است.با این حال بانک مرکزی نرخ ارز را برای مبادله در اتاق ارزی نسبت به روز گذشته اندکی کاهش داد.

براساس این گزارش، در مرکز مبادلات ارزی قیمت انواع ارز براساس نرخ‌گذاری امروز بانک مرکزی هر دلار ۲۵۴۰۳ ریال، یورو ۳۲۹۹۳ ریال، درهم ۶۹۱۶ ریال، لیر ۱۴۱۰۳ ریال، روبل ۸۰۹ ریال، روپیه ۴۷۳ ریال، یوان چین ۴۰۶۴ ریال و یکصد ین ژاپن ۳۱۸۰۰ ریال اعلام شد.
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  
مرد

 
انفجار در خط لوله گاز جنوب کشور/ علت: نامعلوم
خط لوله حامل مواد سوختی در منطقه هفت تپه از توابع شهرستان شوش شب گذشته دچار ترکیدگی و انفجار شد.

به گزارش فارس، این حادثه در خط لوله‌ای که احتمالا حامل نفت یا گاز بوده رخ داده و شعله‌های آتش از محل وقوع انفجار زبانه کشید. زبانه‌های آتش از ۲۰ کیلومتری محل وقوع هم قابل مشاهده بود.

فرماندار شوش در این شهرستان اظهار داشت: در این منطقه خط لوله‌های زیادی وجود دارند که یکی از آنها به دلایل نامعلومی دچار حادثه شد.

عبدالرضا سعیدی‌نیا افزود: تیم‌های امدادی همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا در اسرع وقت این حادثه غیرمترقبه را مهار کنند.

مدیرکل حوادث غیرمترقبه خوزستان نیز در این باره گفت: حادثه انفجار و ترکیدگی خط لوله گاز در فاصله ۱۰ کیلومتری شوش چغازنبیل رخ داده است.

محمدرضا آملا زاده افزود: بر اثر شدت انفجار خط لوله گاز و صدای مهیب آن، مردم منطقه دچار وحشت شدند.

وی تصریح کرد: تیم‌های امدادی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

آملازاده گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هم درباره انفجار خط لوله گاز در جنوب کشور گفت: آتش مهار شده و تلفات جانی نداشته ایم.

حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: شب گذشته در منطقه شوش استان خوزستان خط لوله گاز منفجر شد که یک تیم عملیاتی برای ارزیابی حادثه با ۴ نیرو اعزام شدند.

وی افزود: ارزیابیها نشان داد حادثه در مناطق مسکونی رخ نداده است. هر چند علت آن مشخص نیست ولی تلفاتی هم نداشته است.

به گفته کارشناسان اعزامی به منطقه، این خط لوله ۲۴ اینچی خط انتقال گاز به شرکت های نیشکر هفت تپه، کاغذسازی پارس، کارخانه حریر خوزستان، شرکت‌های صنعتی منطقه هفت‌تپه بوده که به دلایل نامعلومی منفجر شده است.
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  
مرد

 
پارازیت‌های ماهواره‌ای؛ متهم ردیف اول افزایش آمار سقط جنین
یکی از جدیدترین نمونه ها در این باره، اظهارات دکتر ازهر است که از تاثیر پارازیت ها بر افزایش سقط جنین سخن گفته است.

حشمت لله ازهر، جراح متخصص زنان، زایمان و نازایی در گفت وگویی با خبرآنلاین هشدار داده است که امواج تلفن همراه و پارازیت های ماهواره ای امکان سقط جنین را افزایش می دهد.

این جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی با اشاره به اینکه برخی از شایعات در خصوص قرص‌های ضد بارداری و عوارض آن اشتباه است، اظهار کرد: مصرف قرص‌های ضد بارداری هیچ عوارضی را برای خانم‌ها به دنبال ندارد.

وی به افزایش سقط جنین در سه ماه نخست حاملگی در کشور و به ویژه شهر اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه آماری از تعداد جنین‌های سقط شده در دسترس نیست. وی اخطار می دهد که پارازیت‌های ماهواره‌ای از عوامل مهم سقط جنین در خانم‌های ایرانی است.

پیش از وی نیز رئیس مرکز تحقیقات سلولی صارم از افزایش سقط جنین و بارداری خارج از رحم در دو سال اخیر خبر داده بود. دکتر ابوطالب صارمی در خبری که تابناک از وی منتشر کرد گفت: بر اساس آمار مراجعان به بیمارستان فوق تخصصی صارم، طی دو سال اخیر، آمار سقط جنین غیر عمدی۳٫۵ درصد و آمار بارداری خارج رحم حدود ۲درصد افزایش یافته است. وی علت این امر را امواج الکترو مغناطیسی ذکر کرده بود.

علاوه بر اینها، دکتر معصومه ابتکار عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران نیز این موضوع را بارها مطرح کرده بود و نسبت به آن هشدار داده بود. رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران چندی پیش هم از نصب دکل های غیر مجاز در تهران برای ارسال پارازیت سخن گفت و نسبت به تاثیرات نامطلوب ناشی از پارازیت‌ها و امواج‌ ماهواره‌ای بر سلامت انسان هشدار داد و به دنبال او تنی چند از مسوولان و نهادها نیز از نصب برخی دکل های غیرمجاز در شهر تهران خبر دادند.
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  
مرد

 
خدایی کسی اینارو میخونه؟؟؟؟؟؟؟؟
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  

 
akhavan: خدایی کسی اینارو میخونه؟؟؟؟؟؟؟؟
یه ذره سعی کن مرتب تر و پاراگراف مانند بنویسی و از عکس هم استفاده کنی
بلد کردن عناوینو رنگی کردن بعضی قسمتا هم بدیهیه که بیشتر کمک می کنه
     
  
مرد

 
MistressFarzane
مرسی از راهنماییات
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  
مرد

 
akhavan
منم تازه خوندم
علاوه چیزایی که فزانه خانوم گفت نوشتهاتو های لایت کن عنوان خبر هم قرمز کن تا با مشروح خبر قاتی نشه.
راستی گزینه سنترم بزن!
ما هم حرف های زیادی داشتیم... اما برای نگفتن!
     
  ویرایش شده توسط: shah2000   
صفحه  صفحه 18 از 77:  « پیشین  1  ...  17  18  19  ...  76  77  پسین » 
گفتگوی آزاد

Non-political News | اخبار روز (غير سياسى)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA