انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 10 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

بیوگرافی، عكس و كارهای ناصر حجازی


مرد

 
ناصر حجازی همیشه در دل مردم ایران زنده باقی خواهد ماند

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
عیادت جمشید مشایخی از ناصر حجازی

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
دیدار ناصر حجازی با هنرمندان

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
ناصر حجازى

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
ناصر حجازی



راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
مستند حجازي در باشگاه منچستر کليد مي‌خورد
همسر ناصر حجازي از سفر سام کلانتري کارگردان فيلم مستند زندگي اين اسطوره آبي‌پوش به باشگاه‌هاي منچستر يونايتد در انگليس، دي استرادا در اتريش و محمدان در بنگلادش براي ساخت اين اثر خبر داد. ساخت اين مستند با محوريت زندگي ورزشي ناصر حجازي را سام کلانتري کارگردان جواني برعهده گرفته ‌است که پس از گزينه‌هايي چون کيومرث پوراحمد، حسن فتحي و مازيارميري سرانجام با خانواده حجازي به توافق رسيد.
به گزارش مهر، بهناز شفيعي همسر زنده‌‌ياد ناصر حجازي با اعلام اين خبر در توضيح کم‌وکيف ساخت آن گفت: پس از مذاکره با کارگردان‌هاي مختلف که اغلب آثار سينمايي در کارنامه کاري خود داشتند به اين نتيجه رسيديم که بايد کارگرداني وارد کار شود که روي ژانر سينمايي مستند و داستاني مسلط باشد.
وي در ادامه افزود: بعد از بررسي‌هاي مختلف، با سام کلانتري که از کارگردان‌هاي جوان سينماي مستند و داستاني استوارد مذاکره شديم. بسياري از فيلمهاي اين کارگردان را ديدم و نوع کارگرداني وي به آنچه ما از جهت يک کار مستند و داستاني مي‌خواستيم همراه بود.
بهناز شفيعي در ادامه افزود: پس ازآن هم مرتضي رزاق‌کريمي که تهيه‌کننده‌اي مجرب در سينماي مستند ايران است با پروژه همراه شد و من به عنوان همسر ناصر حجازي خيالم از بابت کيفيت ساخت اين مستند آسوده است. در حال حاضر هم فيلمبرداري مقدماتيآن انجام شده است.
همسر زنده‌‌ياد ناصر حجازي درادامه افزود: در حال حاضر هم سام کلانتري به باشگاه‌هاي منچسترپونايتد انگليس، دي استراداد در اتريش و محمدان در بنگلادش سفرکرده تا خاطرات بازي‌هاي ناصر از زبان هم‌باشگاهي وي مطرح شود.
وي با اشاره به فعاليت‌هاي ناصر حجازي در باشگاه‌هاي اروپايي و آسيايي گفت: ناصر حجازي پنج سال سرمربي باشگاه محمدان بود، کمتر از دو سال هم در باشگاه دي‌استرادا اتريش مربي بوده‌است و در سال57 هم براي بازي در منچستريونايتد حدود سه ماه بازي تمريني مي‌کرد اما به دلايلي همان سال‌ها به وطن برگشتيم.
شفيعي در ادامه افزود: حال اينکه قرار است سام کلانتري به اين باشگاه‌ها سفر کند و خاطرات هم تيمي‌هاي او از حجازي را جويا شود. از سوي ديگرهم تلويزيون و هم آقاي فتح‌الله زاده سرپرست باشگاه استقلال قول مساعد دادند که فيلم‌هاي آرشيوي را در اختيار ما بگذارد.
همسر زنده‌‌ياد ناصر حجازيي در پاسخ به اين سئوال که خانواده حجازي حساسيت بسياري بر اشراف کارگردان به مسائل فوتبال و بازي اين بازيکن استقلالي داشته باشد و آيا سام کلانتري داراي اين ويژگي بوده است گفت: قطعا همين بوده اما نکته قابل توجه اين است که سام کلانتري کارگردان جواني است که به فوتبال علاقه بسياري دارد و تمامي زمينه‌هاي فعاليت و بازي ناصر حجازي را مي‌داند. درست به دليل همين اطمينان بوده است که کار را به اين کارگردان جوان و البته تهيه‌کننده با تجربه‌اي چون مرتضي رزاق‌کريمي سپرديم.
پيش از اين کيومرث پوراحمد، حسن فتحي و مازيار ميري قصد ساخت اين مستند را داشتند اما هريک به دلايلي چون آشنا نبودن به مقوله فوتبال و همچنين علاقه نداشتن به اين ورزش از ساخت آن انصراف دادند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
۳


*******
*******به قدرت یادت ای آبیِ پرشکوه، هرگز خفت و ذلت ام را نخواهند دید*******

دومین سالگرد اسطوره فرا رسید
سالگرد رفتن حجازی به آسمان آبی

ناصر حجازی دوم خرداد ۱۳۹۰ در اثر سرطان ریه درگذشت. در تاریخ ایران و جهان بسیاری از بزرگان بودند که محبوبیت بسیاری داشتند، ولی هیچ گاه مفتخر به لقب اسطوره نشدند مثل برق و باد گذشت. از آن روزها که فوتبال‌دوستان ایرانی برای بهبود کاپیتان و بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال خود، دست به دعا شده بودند و اجل مهلت دوباره‌ای به او نداد، دو سال گذشت



دوم خرداد، دومین سالگرد درگذشت ناصر حجازی است؛ مردی که در یازده سال، ۶۲ بار سنگربان تیم ملی بود (‌تعداد بازی‌ها و تورنمنت‌ها در آن سالها بسیار کمتر از امروز بود). مردی که با تیم ملی قهرمان آسیا شد، به جام جهانی رفت، با تاج سابق قهرمان ایران و آسیا شد، در آستانه پیوستن به منچستریونایتد بزرگ قرار گرفت و ده‌ها افتخار بزرگ و کوچک دیگر کسب کرد؛

مردی که به مرور و در سال‌های پایان فوتبالش به عنوان بازیکن، یکی از محبوبترین آبی‌های پایتخت بود. در آن سال‌ها، حجازی پس از ترک تاج دوباره به این تیم _ که حالا با نام استقلال خوانده می شد _ بازگشته بود و در کنار منصور پورحیدری و گروهی دیگر از بازیکنان سابق این تیم، استقلال جدید را پی‌ریزی کردند.

سال گذشته در نخستین سالگرد درگذشت ناصر حجازی،‌ شمار بسیاری از مردم با حضور در بهشت زهرا، بنرهایی را نصب کرده بودند و پس از خواندن فاتحه، درست مثل حضور در ورزشگاه شعارهایی را در حمایت از ناصر حجازی و همچنین آتیلا حجازی سر ‌دادند.

در آن روز علی فتح‌الله زاده، مدیرعامل استقلال، پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، علیرضا منصوریان، علی پروین، کریم باقری، سیاوش اکبرپور، رضا عنایتی، وحید طالب‌لو کسانی بودند که در مراسم سالگرد ناصر حجازی حضور پیدا کرد‌ند.



در تاریخ ایران و جهان بسیاری از بزرگان بودند که محبوبیت بسیاری داشتند، ولی هیچ گاه مفتخر به لقب اسطوره نشدند؛ برای نمونه، در دنیای سینما مارلون براندو، یا آل پاچینو، همفری بوگارت و... بازیگران بزرگ و برجسته ای بودند، ولی آن کس که بیشتر سینما‌دوستان از او به ‌اسطوره یاد می‌کنند، جیمز دین بود؛ بازیگری که بیش از شش فیلم بازی نکرد.

در فوتبال جهان بازیکنان بزرگ و نابغه‌ای آمدند و رفتند، ولی خاطره اسطوره بزرگ منچستر یونایتد یعنی جرج بست، هیچ گاه از اذهان پاک نخواهد شد.



مردان دیگری در استقلال بودند که بیش از حجازی افتخار‌آفرین بودند و هیچ گاه در حد او محبوب نشدند (‌منصور پورحیدری مصداق بارز این ادعاست). اتفاقات ریز و درشت (دسیسه‌های واقعی و غیر واقعی‌) و کسب نتایج ضعیف، باعث شد که ناصر حجازی از استقلال کنار گذاشته و دوره جدیدی در استقلال با مردان جوانتر آغاز شود. در سال‌های پایانی عمر، حجازی دیگری را دیده بودیم؛ مردی که با رفتار و مصاحبه‌هایش به عنوان سمبل اعتراض فوتبالی‌ها شناخته می‌شد و سخنان بی پروا و شجاعانه اش، او را نه تنها در بین استقلالی‌ها، بلکه در بین همه فوتبال‌دوستان و حتی عموم مردم محبوبتر از پیش ساخت.



مراسم دومین سالگرد درگذشت ناصر حجازی ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۲ خرداد
بر سر مزار وی در بهشت زهرا(س)برگزار می شود

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
*******



شرافت و مردانگی این است که برای موفقیت، دست کسی را نبوسی و یا پایت را روی شانه های کسی نگذاری.

ناصر حجازی

*******

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
صفحه  صفحه 10 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
ورزش
ورزش

بیوگرافی، عكس و كارهای ناصر حجازی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA