انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 19 از 77:  « پیشین  1  ...  18  19  20  ...  76  77  پسین »

Non-political News | اخبار روز (غير سياسى)


مرد

 
akhavan: خدایی کسی اینارو میخونه؟؟؟؟؟؟؟؟
داداش، اولا که خسته نباشی، اینم یه دسته گل واسه شادیه روانت وقتی که آپ شدی

بعدشم، لزومی نداره که کسی هر روز به این تاپیک سر بزنه، واسه خوراک روزانه، خبرگزاری ها ساده ترین و کامل ترین راهن. نکته اینه که خبرایی که اینجا هستن، از مهمترین اتفاقات روزانه هستند، این می شه یه آرشیو خبری ساده، که می شه چند وقت به چند وقت بهش سر زد و یه تصویر کلی از حال و هوای چند وقت گذشته به دست آوُرد. شد چند تا چند وقت

و اما در پایان عرایضم و با توجه به اهم اخبار به دست رسیده از اقصی و نقاط، دست به دعا می شویم و به درگاه باری تعالی عارض می شویم که :

ای خدا دمت گرم ما رو بفرست به مرحله ی بعد دیگه!! این مرحله که همش غولــــــــه!!!
     
  
مرد

 
در اعتراض به ۶ ماه بی حقوقی/ کارگری با ایستادن مقابل در ورودی کارخانه مانع از حرکت کامیون ها شد‎

روز یکشنبه یکی از کارگران کارخانه لوله صفا به نام حسین کابوسی در اقدامی انفرادی در ورودی کارخانه را بست و با ایستادن در مقابل آن مانع ورود و خروج کامیون‌ها به کارخانه شد. این کارگر از کار خود اخراج شده بود و کارفرما مطالباتش را پرداخت نکرده است.

به گزارش تارنمای اتحادیه آزاد کارگران ایران، بدنبال این اقدام مامورین حراست کارخانه نیروهای انتظامی را به محل فراخواندند. اما این مامورین پس از شنیدن خواست های این کارگر به مسئولین کارخانه اعلام کردند، شما باید حقوق وی را پرداخت کنید، ما در مورد اعتراض این کارگر برای بستن درب کارخانه نمی‌توانیم کاری کنیم و از این پس برای موارد این چنینی با ما تماس نگیرید.

کارخانه لوله صفا در ساوه واقع است و کارگران آن شش ماه است که حقوقی دریافت نکرده اند و در روزهای گذشته نیز کارگران این کارخانه اعتصاب کرده بودند.
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  ویرایش شده توسط: akhavan   
مرد

 
هشدار کارشناسان درباره مسمومیت ناشی از وسایل گرمایشی

یک متخصص ایمونولوژی با بیان این که وسایل گرمایشی مثل پکیج‌ها ضمن مصرف اکسیژن موجود در آپارتمان از خود گازهای سمی تولید می‌کنند، اظهار داشت: اثرات سوء گازهای سمی این قبیل وسایل گرمایشی بر سلامت در درازمدت ظاهر می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر جواد محمدی با بیان اینکه با یک آزمایش ساده در منزل می‌توان چنین اثرات سوئی را مشاهده کرد، توضیح داد: اگر به گیاهان و گلهایی که در منزل وجود دارد، دقت کنید می‌توانید اثرات سوء گازهای متصاعد شده از پکیج را مشاهده کنید به این صورت که اگر یک گیاه گل ده را در محیطی که پکیج وجود دارد، قرار دهید گل دهی‌اش متوقف می‌شود.

وی اظهار کرد: این اتفاق را می توان به ساکنان واحد آپارتمانی هم تعمیم داد، البته با این تفاوت که اثرات سوء گازهای سمی بر سلامت انسان در درازمدت ظاهر می‌شود.

محمدی تصریح کرد: پکیج برای احتراق به ناچار اکسیژن محیط را جذب می‌کند و در اثر فرایند احتراق،‌ گازی سمی تولید و در محیط آپارتمان متصاعد می‌کند یعنی از یک سو اکسیژنی را که باید توسط ساکنان آپارتمان استنشاق شود را مورد استفاده قرار می دهد و از سوی دیگر با تولید گاز سمی در فضای محدود و بسته واحد مسکونی در درازمدت اثرات سو غیرقابل جبرانی را برای سلامت ساکنان ایجاد می‌کند.

این متخصص ایمونولوژی با بیان اینکه آمار و ارقامی در این زمینه وجود ندارد،‌ ادامه داد: احتراق پکیج تعادل هوای داخل منزل را بهم میزند.

محمدی تاکید کرد: در همه جای دنیا سیستم های شوفاژ، ایمن‌ترین و کم خطرترین سیستم‌های گرمایشی هستند چرا که محیط موتورخانه در بیرون از فضای آپارتمان‌ها قرار دارد و احتراق موتورخانه تاثیری در اکسیژن مصرفی ساکنان آپارتمان ندارد. اگر به آمار سازمان آتش نشانی و مراکز درمانی هم مراجعه کنید می‌بینید هیچ آماری دال بر مسمومیت و مرگ ناشی از شوفاژ وجود ندارد اما سیستم‌های گرمایشی که در داخل منازل نصب می‌شوند مانند پکیج، منشا مسمومیت و مرگ خاموش هستند.

وی ادامه داد: چنانچه اگر این مورد در منازل است برای این مسئله توصیه می‌شود افراد منزل حتما از بخور سرد در محیط خانه استفاده کنند و با توجه به این نکاتی که عرض کردیم شوفاژها بهتر از پکیج هستند.

محمدی با توصیه نسبت به ضرورت توجه به سیستم گرمایشی منزل هنگام خرید یا اجاره آپارتمان گفت: یکی از نکات اساسی این است که همیشه اجازه بدهید هوای کافی برای تنفس شما و جهت سوختن بخاری گازسوز و پکیج به اتاق برسد. وجود روزنه‌های زیر درها برای این کار مفید هستند بنابراین روزنه‌های زیر درها را با وسایلی همچون پارچه، پتو و … مسدود نکنید.
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  
مرد

 
ضرر اقتصادی تحریم ها برای ایران: هر یک روز، ۱۰۹ میلیون دلار[/b]

تحریم ها روزانه برای ایران ضرری ۱۰۹ میلیون دلاری به همراه دارد.

به گزارش دیپلماسی ایرانی به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، اتحادیه اروپا از نخستین روز ماه جولای تحریم های نفتی را علیه ایران اعمال می کند و قدرت های غربی امیدوارند از این طریق مقامات جمهوری اسلامی را پای میز مذاکره باز گردانند. علاوه بر این تحریم های مالی آمریکا علیه ایران نیز دریافت پول نفت برای این کشور را دشوار تر کرده است.

شواهد حاکی از آن است که اقتصاد ایران در شرایط دشواری قرار گرفته است و گزارش آژانس بین المللی انرژی نیز حاکی از آن است که تولید نفت ایران در ماه اکتبر روزانه ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه بوده که در مقایسه با رقم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه ای مدت مشابه در سال قبل، افت چشمگیری داشته است.

بنا بر ادعای تلگراف، این روند موجب شده روزانه ضرری ۱۰۹ میلیون دلاری به درآمد ایران وارد شود. البته این ضرر با توجه به قیمت کنونی بازار محاسبه شده اما در واقعیت میزان این ضرر بیشتر است. چرا که بخش قابل توجهی از نفت صادراتی ایران با قیمت تخفیف داده شده به فروش می رسد.

گزارش ها حاکی از آن است که ایران ماهیانه دست کم ۳ میلیارد دلار یا ۳۳ میلیارد دلار در سال جاری ضرر خواهد کرد. این رقم ۳۰ درصد بودجه ۱۱۳ میلیارد دلاری دولت برای سال مالی ۲۰۱۳-۲۰۱۲ را شامل می شود.

پائول استیون، از بخش انرژی موسسه چاتهم هوس ادعا می کند تحریم های مالی و اشتباهات موجود در سیاست دولت بیش از تحریم های نفتی ، خسارت و آسیب اقتصادی ایجاد کرده اند.

علاوه بر کاهش صادرات، تولید کلی نفت ایران نیز افت کرده است. تا ماه ژوئن سال جاری ایران همچنان دومین تولید کننده بزرگ نفت اوپک پس از عربستان سعودی به شمار می رفت و روزانه ۳ میلیون بشکه تولید داشت. اما در ماه گذشته تولید ایران به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه در روز رسید و ایران در جایگاه چهارم تولید کنندگان کارتل نفتی اوپک پس از عراق و کویت قرار گرفت.

کاهش تولید نفت ایران از زیرساخت فرسوده صنعت نفت ایران و فقدان سرمایه گذاری خارجی ناشی می شود. حتی در صورتی که تحریم ها لغو شوند نیز هرگونه احیای صنعت نفت ایران زمان بر خواهد بود. چرا که میدان های نفتی ایران عمری طولانی داشته و روند رو به زوال رفتن آنها آغاز شده است. به همین دلیل سال ها طول می کشد تا سطح تولید نفت ایران به سال گذشته باز گردد.
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  ویرایش شده توسط: akhavan   
مرد

 
shah2000
christopher
از راهنماییاتون سپاسگزارم
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  
مرد

 
کارگران نساجی مازندان در دومین روز تجمع اعتراضی: از بی‌پولی مجبور به دریافت فطریه و کفاره قوم و خویش هستیم
تجمع اعتراضی کارگران نساجی مازندران در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی با اضافه شدن گروه جدیدی از کارگران این کارخانه به جمع تجمع کنندگان وارد دومین روزمتوالی شد.کارگران تجمع کننده که دیروز تعداد آن‌ها از ۷۰ نفر به حدود ۱۰۰ نفر رسیده بود همچنان بر خواسته‌های قبلی خود مبنی بر بازپسگیری کارخانه از سرمایه [/font]گذار خارجی و بازگشایی آن زیر نظر مدیران دولتی‏، پرداخت ۲۷ ماه مطالبات معوقه ۸۰۰ کارگر باقیمانده‏، پرداخت سنوات کارگران بازنشسته و همچنین روشن شدن وضعیت سوابق بیمه‌ای خود تاکید کردند.

به گفته سعید ابراهیمی نماینده منتخب کارگران نساجی مازندران، قرار بود موضوع خواسته‌های کارگران بعد از ظهر دیروز در جلسه‌ای رسیدگی شود.

وی گفت: قرار است در این جلسه نمایندگان کارگری، برخی از نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، مسوولان ارشد وزارت اقتصاد و صنایع، مسئولان بانک ملی، برخی از اعضی کمسیون صنایع و برخی از اعضای فراکسیون کارگری حضور داشته باشند.

یکی از تجمع کنندگان در توضیح وضعیت نامطلوب و نامناسب معیشتی خود و دیگر همکارنش یادآور شد: کارفرما علی رغم وعده‌ها و تعهدات قانونی خود بابت دستمزد شش ماهه دوم و عیدی و سنوات سال ۸۸، عیدی و پاداش و سنوات سال ۸۹ و همچنین ۹ ماه حقوق و عیدی و سنوات سال ۹۰ به هر کارگر ۲۷ ماه حقوق پرداخت نشده بدهکار است.

کارگر دیگری که نزدیک به ۲۲ سال در کارخانه نساجی مازندران کار کرده است گفت: با وجود سنگین شدن مبلغ مطالبات پرداخت نشده تا پایان سال ۹۰ در کارخانه نساجی مازندران بصورت اجرتی و سفارشی برای تجار و بازرگانان کار کردیم اما در ‌‌نهایت در تاریخ ۲۱ فرودین ماه سال ۹۱ مطلع شدیم که درهای کارخانه بسته و ماشین‌های خط تولید خاموش شده‌اند.

این کارگر معترض نساجی مازندران یادآور شد: این کارخانه درحالی در نخسین روزهای سال حمایت از تولید‏ کار و سرمایه ایرانی تعطیل شد که کارفرما و سرمایه‌گذار خارجی طبق تعهدات قانونی خود می‌بایست علاوه بر پرداخت مطالبات کارگران موجود فعالیت‌های کارخانه را توسعه می‌داد و از این طریق فرصت‌های شغلی جدید ایجاد می‌کرد.

یکی از کارگران نساجی مازندران با اشاره به ۱۰ سال سابقه کاری خود در این واحد تولیدی مدعی شذ: انباشته شدن حجم مطالبات معوقه در کنار تعطیلی کارخانه باعث شده تا خانواده‌های آن‌ها بیش از هر زمان دیگری در معرض آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی قرار گیرند.

وی گفت: در بسیاری از خانواده‌ها دیگر حرف ما اعتبار ندارد، خود من مانند بسیاری دیگر از همکارانم از زور بی‌پولی مجبور به دریافت فطریه و کفاره قوم و خویش هستم.


کارگر دیگری از کارخانه نساجی مازندران با بیان اینکه تجمع دیروز از سر ناچاری برگذار شده است گفت: تا زمانی که پاسخ قطعی نگیریم به خانه‌هایمان بازنخواهیم گشت.
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  ویرایش شده توسط: akhavan   
مرد

 
توقف واردات گاز از ترکمنستان در آستانه فصل سرما/ گازوئیل هم سهمیه بندی می شود
وزیر نفت با اشاره به قطع واردات گاز از ترکمنستان از اجرای طرح سهمیه بندی گازوئیل در آینده ای نزدیک خبر داد و اعلام کرد: گازوئیل حمل و نقل عمومی و صنایع از طریق کارت هوشمند سوخت و به صورت سهمیه‌ای عرضه خواهد شد.

به گزارش مهر، رستم قاسمی امروز در جمع مدیران ارشد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به توقف واردات گاز طبیعی از کشور ترکمنستان، گفت: با توقف واردات گاز از این کشور همسایه، شرکتهای پخش فرآورده‌های نفتی در استان های مختلف باید برای تامین سوخت زمستانی با شرکت‌های گاز استانی هماهنگی لازم را داشته باشند.

وزیر نفت با اعلام اینکه شرایط زمستان امسال در مقایسه با سال‌های گذشته سخت تر خواهد بود، تاکید کرد: بر این اساس، باید با تامین سوخت مایع و گاز طبیعی صنایع و مشترکان مختلف مشکلی در سوخت رسانی مردم ایجاد نشود.

این عضو کابینه دولت دهم همچنین از برنامه ریزی های گسترده برای سهمیه بندی گازوئیل خبر داد و افزود: هم اکنون جلسات متعددی با بخش های مختلف برای سهمیه بندی گازوئیل در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه باید سهمیه مورد نیاز گازوئیل صنایع و بخش حمل و نقل به صورت کافی و از طریق یک سهمیه مشخص تامین شود، تاکید کرد: به زودی جزئیات بیشتر از اجرای طرح سهمیه بندی گازوئیل و عرضه کافی این فرآورده نفتی اعلام می شود.

وی با اشاره به افزایش قاچاق بنزین و گازوئیل در مناطق مرزی به دلیل نوسانات ارزی، بیان کرد: با اجرای طرح سهمیه بندی گازوئیل، تا حدودی با پدیده شوم قاچاق در مرزها مقابله خواهد شد.
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  
مرد

 
تاکید اوباما بر حل‌وفصل قریب‌الوقوع مساله هسته‌ای ایران: معطل احتیاط‌ها یا پروتکل‌های دیپلماتیک نمی‌شویم
به گزارش رویترز٬ اوباما گفت که در ماه‌های آینده تلاش‌های جدیدی برای کشاندن ایران پای میز مذاکره آغاز خواهد کرد. او تاکید کرد: «ما به ایران اجازه نخواهیم داد که به تسلیحات هسته‌ای دست پیدا کند٬ اما فکر می‌کنم همچنان روزنه‌ای برای حل‌وفصل دیپلماتیک این مساله باقی‌ مانده است.»

اوباما در این سخنرانی همچنین گفت که تحریم‌های گسترده و شدید به اقتصاد ایران آسیب‌های جدی وارد کرده و همین موضوع ممکن است ایرانی‌ها را در مسیری قرار دهد که بخواهند هم به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دست پیدا کنند و هم به جهان اطمینان دهند که در صدد تولید و توسعه تسلیحات هسته‌ای نیستند. او گفت نمی‌تواند اطمینان دهد که ایران در این مسیر گام برخواهد داشت٬ اما تاکید کرد: «ترجیح ما این است که ایران در این مسیر قدم بگذارد.»

این در حالی است که رویترز به نقل از منابع ناشناس گزارش داده که قرار است دیپلمات‌ها و مقامات ۱+۵ هفته آینده در بروکسل با یکدیگر ملاقات و استراتژی جدیدی را برای دور جدید مذاکرات با ایران تدوین کنند. آخرین دور مذاکرات با ایران در ماه ژوئن امسال در مسکو انجام شد که بدون دست‌یابی به نتیجه‌ای مشخص پایان یافت.

اگر چه اوباما بار دیگر گزارش‌هایی که درباره گفت‌وگوهای پنهان مقامات ایران و آمریکا منتشر شده بود را تکذیب کرد و گفت چنین مذاکراتی میان تهران و واشنگتن در جریان نبوده و نیست، اما در عین حال تصریح کرد: «به نظرم این صادقانه است که بگوییم ما خواهان حل این مسأله هستیم و در صورتی که ایران نیز درباره حل این موضوع جدی باشد، احتیاط‌ها یا پروتکل‌های دیپلماتیک ما را محدود نخواهد کرد.»

روزنامه دیلی استار هم در گزارشی نوشت این سخنان اوباما در حالی بیان شد که درست قبل از انتخابات آمریکا حدس و گمان های بسیاری در مورد مذاکره مستقیم ایران و آمریکا منتشر شد صداهایی که در میان سروصدای انتخاب دوباره اوباما به ریاست جمهوری گم شد.

دیلی استار نوشته است که ایران چندین بار گفته است که تحریم های بین المللی تاثیری بر برنامه هسته اش نخواهد داشت و گفتگو با واشنگتن را انکار کرده است اما اشاره کرده است که چنین گفتگو هایی یک شبه ممکن نیست.

یک روز پس از سخنان اوباما، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اظهارات جدید اوباما درباره ایران قابل توجه است، گفت: اگر این اظهارات لفاظی سیاسی نباشد، رویکرد واقع گرایانه واشنگتن را در دور جدید ریاست جمهوری اوباما نشان می‌دهد.

علاالدین بروجردی در گفت‌وگو با خانه ملت گفته است که ایران کشوری مسلط بر دانش هسته‌ای است و مصرانه در چارچوب اهداف صلح‌آمیز حرکت کرده و مخالف جدی هرگونه گرایش به سمت بمب هسته‌ای است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن قابل توجه خواندن سخنان اوباما گفت: به رسمیت شناختن حق ایران در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای از سوی آمریکا می‌تواند نقطه آغازین مهمی برای حل و فصل معضل چندین ساله هسته ای باشد و باید به تبع آن، در مذاکرات آتی گروه ۱+۵، گام جدی در زمینه لغو تحریم ها برداشته شود.

سایت خبری جهان نیوز نیز در گزارشی با تیتر «اوباما: ایران‌جدی باشد، مسئله قابل‌حل است» نوشت که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با اذعان به حق ایران برای برخورداری از فن آوری صلح آمیز هسته ای افزود : اگر ایران برای مذاکرات جدی باشد، مساله قابل حل است.

چند روز پیش، یک دیپلمات ارشد روس گفته بود دولت روسیه علاقه‌مند است ایران و آمریکا بر سر پرونده اتمی به طور مستقیم با یکدیگر گفت‌و‌گو کنند. سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه، در مصاحبه با روزنامه «فایننشال تایمز» گفته بود: «مسکو مایل است شاهد ورود تهران و واشنگتن به مذاکرات دوجانبه باشد تا از این طریق، جلوی حمله اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران گرفته شود.»

معاون وزیر خارجه روسیه با این حال تاکید کرده که رابطه دوجانبه احتمالی میان ایران و آمریکا نباید بر مذاکرات با گروه پنج به علاوه یک تاثیر بگذارد.

فایننشال تایمز همچنین از قول یک دیپلمات بریتانیایی نوشته بود: «در حال حاضر مذاکره میان ایران و آمریکا به امری ضروری تبدیل شده است زیرا آمریکا باید به ایران نشان دهد که هرچند در پی محدود کردن برنامه هسته‌ای این کشور است اما هدفی برای تغییر نظام سیاسی ایران ندارد.» این روزنامه بریتانیایی بدون آنکه نامی از این دیپلمات ببرد از قول او تاکید کرده که هرچند مذاکرات در قالب گروه ۱+۵ در جریان است اما نیاز مبرمی به مذاکره مستقیم ایران و آمریکا احساس می‌شود تا آمریکایی‌ها به ایران تضمین‌های لازم را بدهند.
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  
مرد

 
[url=http://www.asriran.com/fa/news/241425/%D8%AF%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B2%D8%AF-%D8%AE%DB%8C%D9%84%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D9%85]غلام همت آن سارقم
که کار خیر بی روی و ریا کرد[/url]

این نشون می ده ماها اگرم دزد هم باشیم مثل مسئولین نیستیم



خیریه همت کمک های خیرین در فضای اینترنت را جمع اوری و به دست نیازمندان می رساند. فراخوان های این خیریه در عصرایران نیز منتشر می شود که همواره با استقبال کاربران خیّر و انساندوست سایت مواجه شده است.

در یکی از آخرین فراخوان ها برای کمک به یک بیمار سرطانی ، مبلغ سه میلیون تومان جمع شد که جای تقدیر فراوان از خیرین فضای مجازی دارد ، اما بشنوید بقیه ماجرا را از زبان مدیر خیریه همت:

دیروز ظهر ساعتی از تحویل چک ۳میلیون تومانی به رابط بیمار سرطانی که در خیریه همت فراخوان داده شده بود نگذشته بود که گوشی موبایلم زنگ خورد.

دوستمون با صدای لرزان و ناراحت گفت:‌ کیفم را دزیدن! چک خیریه هم توش بود!

با دستپاچگی و ناراحتی به بانک زدم و چک را مسدود کردم. قرار شد اون دوستمون هم بره کلانتری و بعد هم دادسرا تا سرقت چک را اعلام کنیم.

صبح امروز بود که دوست رابطمون با خوشحالی پیامک زد و بعد هم زنگ که بله….

ماجرا اینه که سارق محترم وقتی کیف را باز میکنه و چک خیریه را می بینه وجدانش درد میگیره و به دوست ما که صاحب کیف بوده زنگ میزنه و میگه: من بخدا گرفتارم و مجبور شدم و ..بخدا نمیخوام پول خیریه را بدزدم. دوست ما بهش میگه : اقا این پول برای یک بیمار سرطانیه.

خلاصه اون بنده خدا هم میگه من کیف را میارم میذارم فلان نقطه نزدیک همون محل که دیروز دزدیدم. شما بیا بردار و برو.
     
  
مرد

 
قیمت تجهیزات چشم پزشکی سه برابر شد/ افزایش مراجعه بیماران به بیمارستان‌های دولتی
رئیس بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی، از افزایش میزان مراجعات مردم به این مرکز درمانی دولتی به دنبال بالا رفتن هزینه های درمانی در بخش خصوصی خبر داد.

دکتر محمود جباروند در گفت و گو با مهر، به تشریح وضعیت خدمات رسانی در بزرگترین بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی در ایران و خاورمیانه پرداخت. وی در این گفتگو به مشکلات افزایش هزینه های مراکز درمانی به دنبال وضعیت نرخ ارز در کشور اشاره کرد.
وی در ادامه به افزایش قیمت تجهیزات چشم پزشکی اشاره کرد و افزود: به دنبال اتفاقاتی که در بازار ارز کشور رخ داد، قیمت تجهیزات چشم پزشکی به ۳ برابر افزایش یافته است.

جباروند به عنوان نمونه از افزایش قیمت میکروسکوپ از ۷۰ میلیون تومان در سال گذشته به ۲۰۰ میلیون تومان در سال جاری اشاره کرد و گفت: سایر تجهیزات چشم پزشکی نیز مشمول این افزایش ۳ برابری قیمت شده اند.

مگر تجهیزاتی که بتوانیم از طریق دفتر هیئت امنای ارزی تهیه کنیم که آنها بر مبنای ارز مرجع تامین می شود. که بیشتر اقلام مصرفی و بعضی تجهیزات پزشکی است. بقیه موارد را مجبوریم با ارز آزاد تهیه کنیم.

رئیس بیمارستان فارابی به این موضوع اشاره کرد که در ابتدا درخواست و نیاز خودمان را به هیئت امنای ارزی ارائه می دهیم و در صورتی که آنها بتوانند آن اقلام را بخرند و در اختیار ما بگذارند که مشکلی نداریم اما اگر اینگونه نشد مجبوریم خودمان از بازار آزاد تهیه کنیم که متاسفانه قیمتها در بازار آزاد ۳ برابر شده است.
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  
صفحه  صفحه 19 از 77:  « پیشین  1  ...  18  19  20  ...  76  77  پسین » 
گفتگوی آزاد

Non-political News | اخبار روز (غير سياسى)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA