انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 21 از 93:  « پیشین  1  ...  20  21  22  ...  92  93  پسین »

Moharram | محرم........نظرت راجع به محرم و عزاداری حسین چیه؟؟؟؟


مرد

 
omid202020: خوبه ولی ۹۰ درصد اینایی کهمیرن تو این مراسما شرکت می کنن همشون دزد و دروغگو و کلابردارن و...... که آدم هم نمیشن
یه مرد ۴۲ ساله اهوازی داشت میگفت :محرم برای ما بزرگها مثل عید نوروز برای بچه ها میمونه ، پیرن مشکی ، غذای امام حسین و متلک به دختران ....
باور کن بیشتر اونهایی که میرن عزاداری اهل نماز و روزه هم نیستند اینو میشه از روزه خواری تو شهرهای بزرگ و نشستن دم در مساجد هنگام خروج نمازگزاران فهمید، نمونه ساده تو منطقه لارستان که چند سال پیش رفته بودم، دو شهر به فاصله ۱۶ کیلومتر یکی سنی با ۲۲۰۰۰ نفر و یکی دیگه شیعه با ۳۶۰۰۰ نفر ! تعداد مسجد تو شهر سنی نشین ۳۲تا ، تعداد مسجد تو شهر شیعه نشین ۱۳تا بعلاوه دو حسینیه بزرگ و سه حسینیه کوچیک و تعداد زیادی تکیه گاه!

omid202020: یه راهی شده واسه کاسبی این مداح ها وآخوندا و خانوم جلسه ایها که با این کارا سره مردم رو گرم میکنن و مملکت و مردم می چاپن.
شده مرکز ترویج لعن و فحش و ناسزا ! نتیجه ترویج اینها هم شده فرهنگ حاکم بر ورزشگاهها و خیابونها!
     
  
مرد

 
mahmudkhm: پدرت خوب منم همینو میگم ، من از درک این موضوع عاجزم که چرا فرشچیان بخاطر خود مردم ایران که بخاطر نابرابریها و سیایت غلط حکام شیعه دارن گرسنگی میکشن و هدف امام حسین هم یکیش از بین بردن نابرابریها بود بین ایران و آمریکا در رفت و آمد نیست ولی برای ساختن یه ضریح صلائی داره میره و میاد ، من فقط یه نتیجه میگیرم که برای مردم پولی توش نیست ولی برای ضریح نونش سکه هست!
عاجزی چون شیعه و عشق به عترت نبی رو نمیشناسی.دلیلش روشنه.کسی که ادعای مسسلمونی داره ولی به خودش جرات میده در مورد یه مسلمان دیگه قضاوت کنه و بهش تهمت بزنه هر کاری دیگه ازش برمیاد.شما مشکل داری جناب محمود چون هنوز نتونستی بین حکومت مستبد امروز ایران و مذهب شیعه و اسلام تفاوت قائل بشی و این حکومت و رفتارش رو عین مذهب شیعه و اسلام میدونی و در نتیجه تهمت میزنی.البته شما تنها نیستی خیلی های دیگه هستن که دچار این مشکل هستن.قبول دارم تو مناطق اهل سنت بهشون بها داده نمیشه مه اشتباهه ولی راهش این نیست بمب ببندن به خودشون و بین شیعیان منفجر کنن.اسلام و مذهب ما تفاوتش با شما اینجاست.تو بحث اثبات حدیث علوم و قوانین خاص خودش رو داره و به همین خاطر نمیشه هر حدیثی رو مستند دونست مثل هزاران حدیثی که اهل سنت جعل کردن برای تحریف دین و تضییع حقوق پیامبر و اهل بیتش.مشکل ما با هم از سقیفه بنی ساعده نشات میگیره که جانشین پیامبر مشغول غسل و کفن و دفن بود حضرات به اتفاق سران اوس و خزرج مشغول انتخاب خلیفه.ما مرده پرست و ضریح پرست نیستیم فرافکنی نکن.خدای وا واحد و یکتاست.حرف تو دقیقا تکرار ادعا و تهمت وهابیون نسبت به شیعیان هستش

به يقين اگر ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب كه بنيانگزار مكتب وهّابيّت هستند در زمان پيامبر اسلام(صلى الله عليه وآله) بودند و با چشم خود مى ديدند كه در جريان صلح حديبيّه يا فتح مكّه هنگامى كه آن حضرت مشغول وضو گرفتن بود، اصحاب و ياران بر يكديگر سبقت مى گرفتند كه آب وضوى او را بربايند و قطره اى از آن بر زمين نيفتد(صحيح مسلم، جلد 4، صفحه 1943)، اگر به زبان بر آن حضرت خرده نمى گرفتند، در دل ايراد مى كردند و مى گفتند: اين در شأن پيامبر(صلى الله عليه وآله) و ياران او نيست و اين كار بوى شرك مى دهد!

و يا اگر بعد از رحلت رسول خدا(صلى الله عليه وآله) در مدينه بودند و با چشم خود مى ديدند كه ابوايّوب انصارى، نخستين ميزبان آن حضرت، صورت بر روى قبر آن حضرت گذارده و تبرّك مى جويد(مستدرك الصحيحين، جلد 4، صفحه 560) و يا بلال مؤذّن پيامبر(صلى الله عليه وآله) در كنار قبر آن حضرت نشسته و گريه سر داده و صورت بر آن قبر مى مالد،( تاريخ ابن عساكر، جلد 7، صفحه 137) وهّابى ها يقه بلال و ابوايّوب را گرفته و آنها را به كنارى پرتاب مى كردند كه اين كار شرك است، همان كارى كه الآن پيروان اين مكتب با زائران قبر رسول خدا مى كنند.

در حالى كه تبرّك جستن، كمترين ارتباطى به پرستش ندارد، بلكه مفهومش نوعى احترام توأم با ادب است

شما که به ما نسبت قبرپرست میدی بهتره بدونی زیارت نامه ای که موقع زیارت خونده میشه مضمونش اینه نمیدونم چطوری سرکار مرده پرستی و پرستش غیر خدا ازش استنباط میکنی! در زيارتنامه معروف «امين الله» در برابر قبور امامان مى گوييم:

«أشْهَدُ أَنَّكَ جَاهَدْتَ فِى اللهِ حَقَّ جِهَادِهِ وَ عَمِلْتَ بِكِتَابِهِ وَ اتَّبَعْتَ سُنَنَ نَبِيِّهِ حَتَّى دَعَاكَ اللهُ إِلَى جِوَارِهِ ; ما گواهى مى دهيم تو در راه خدا جهاد كردى و حقّ جهاد را انجام دادى، به كتاب خدا عمل نمودى و از سنّت پيامبر پيروى نمودى، تا زمانى كه خداوند تو را از اين جهان به جوار رحمتش فرا خواند».
آيا توحيد از اين بالاتر مى شود؟
در زيارت معروف جامعه خطاب به آن بزرگواران مى گوييم:

«إلَى اللهِ تَدْعُونَ وَ عَلَيْهِ تَدُلُّونَ وَ بِهِ تُؤْمِنُونَ وَ لَهُ تُسِلِّمُونَ وَ بِاَمْرِهِ تَعْمَلُونَ وَ إلَى سَبِيلِهِ تَرْشُدُونَ; (در اين شش جمله تمام ضميرها به خداوند بزرگ باز مى گردد، زائران مى گويند: شما امامان به سوى خدا دعوت مى كنيد و به او دلالت مى كنيد و به او ايمان داريد و تسليم او هستيد و مردم را به سوى راه او ارشاد مى نماييد».

ما به ائمه (ع) توسل می کنیم نه توکل
فلسفه زیارت و توسل تنها برای کسی قابل درک است که خود را در راهی بی پایان ببیند که باید با پاهایی که در دنیا آماده می کند در آخرت آن را طی کند. «توسل» یعنی وسیله قرار دادن و ما به ائمه (ع) توسل می کنیم نه توکل. «توکل» ما تنها به خداست و او را تنها تکیه گاه می دانیم اما در راهی که به او ختم می شود با اتکای به علم و عمل ناچیز خود نمی توانیم حتی قدمی برداریم؛ که این پاها برای این راه طولانی ناچیز است. به عبارت بهتر ما اهل بیت را به عنوان وسیله رسیدن به هدف خلفت یعنی الله نگاه می کنیم نه به عنوان هدف. هدف قرار دادن ائمه (ع) شرک است اما وسیله قرار دادن آن ها عین توحید است. ما که برای رسیدن به مقاصدی کوتاه در دنیا وسایلی را به کار می گیریم، چگونه می خواهیم راهی بی نهایت را با این پاهای ناتوانِ علم و عمل خود برداریم. این است که به «وسائل النجاه» یعنی پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) متوسل می شویم. ضرورت زیارت ائمه و توسل به آن ها را تنها کسی درک می کند که راه طولانی خود به سوی حق را درک کرده باشد.
افسوس... روزی خواهد آمد که نماد روشن فکری بی دینی ست... (دكتر شريعتي)
     
  
مرد

 
kavehahangar2008: شما مشکل داری جناب محمود چون هنوز نتونستی بین حکومت مستبد امروز ایران و مذهب شیعه و اسلام تفاوت قائل بشی و این حکومت و رفتارش رو عین مذهب شیعه و اسلام میدونی و در نتیجه تهمت میزنی
کدوم تهمت ؟! کجای حرفهای من تهمته ؟! من کاری به این حکومت ندارم ، حکومتها میان و میرن ، من از کتب خودتون برات عکس و سند گذاشتم کتب همون کسانی که مذهب شیعه رو پایه گذاری کردندهمینطور از آیات قرآن در حالی که شما تا اینجا هنوز به یک آیه هم اشاره نکردی !

kavehahangar2008: تو بحث اثبات حدیث علوم و قوانین خاص خودش رو داره و به همین خاطر نمیشه هر حدیثی رو مستند دونست
اهل سنت کتابهایی دارند به اسم موضوعات که احادیث ضعیف رو در اون قرار دادند و به این طریق احادیث صحیح رو از ضعیف جدا کردند ولی تشیع همچین کتابهایی نداره ، برای همینه که علمای شیعه نظر زیر رو دارند!
[imgs= ][/imgs]

kavehahangar2008: مشکل ما با هم از سقیفه بنی ساعده نشات میگیره که جانشین پیامبر مشغول غسل و کفن و دفن بود حضرات به اتفاق سران اوس و خزرج مشغول انتخاب خلیفه
به عقیده تشیع علی به علم غیب آگاه بود چرا ایشون اونموقع نرفت و از حق خودش دفاع نکرد؟!


kavehahangar2008: ما مرده پرست و ضریح پرست نیستیم فرافکنی نکن
میشه بگید اگه ضریح پرست نیستید ، الآن تو قم ضریح امام حسین رو ساختند و هنوز روی قبرش نصب نکردند مردم دسته دسته میرن چی رو میبوسند؟!
باز هم بهت میگم بت پرستان هم میگفتند ما بت رو نمی پرستیم و خدای یکتا رو میپرستیم و این بتها ما رو به خدا نزدیک میکنند ، برات از قرآن هم مثال آوردم (آیه ۳ سوره زمر)

kavehahangar2008: به يقين اگر ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب كه بنيانگزار مكتب وهّابيّت هستند در زمان پيامبر اسلام(صلى الله عليه وآله) بودند و با چشم خود مى ديدند كه در جريان صلح حديبيّه يا فتح مكّه هنگامى كه آن حضرت مشغول وضو گرفتن بود، اصحاب و ياران بر يكديگر سبقت مى گرفتند كه آب وضوى او را بربايند و قطره اى از آن بر زمين نيفتد(صحيح مسلم، جلد 4، صفحه 1943)، اگر به زبان بر آن حضرت خرده نمى گرفتند، در دل ايراد مى كردند و مى گفتند: اين در شأن پيامبر(صلى الله عليه وآله) و ياران او نيست و اين كار بوى شرك مى دهد!
kavehahangar2008: و يا اگر بعد از رحلت رسول خدا(صلى الله عليه وآله) در مدينه بودند و با چشم خود مى ديدند كه ابوايّوب انصارى، نخستين ميزبان آن حضرت، صورت بر روى قبر آن حضرت گذارده و تبرّك مى جويد(مستدرك الصحيحين، جلد 4، صفحه 560) و يا بلال مؤذّن پيامبر(صلى الله عليه وآله) در كنار قبر آن حضرت نشسته و گريه سر داده و صورت بر آن قبر مى مالد،( تاريخ ابن عساكر، جلد 7، صفحه 137) وهّابى ها يقه بلال و ابوايّوب را گرفته و آنها را به كنارى پرتاب مى كردند كه اين كار شرك است، همان كارى كه الآن پيروان اين مكتب با زائران قبر رسول خدا مى كنند.

در حالى كه تبرّك جستن، كمترين ارتباطى به پرستش ندارد، بلكه مفهومش نوعى احترام توأم با ادب است
این مطلب رو از سایت شیعی
http://www.baqea.com/post-102.aspxگرفتی و حرف خودت نیست لطفا متن عربی و سند این احادیث رو بیار تا مطلب رو دقیقا ببینیم چون وقتی تو قرن ۲۱ سخنان محمد مرسی تو پخش مستقیم تحریف میشه و سوریه رو لبنان ترجمه میکنند اون که مال هزار و اندی سال پیشه دیگه معلومه !

kavehahangar2008: شما که به ما نسبت قبرپرست میدی بهتره بدونی زیارت نامه ای که موقع زیارت خونده میشه مضمونش اینه نمیدونم چطوری سرکار مرده پرستی و پرستش غیر خدا ازش استنباط میکنی
فرق قبر پرستی با بت پرستی پیه ؟!
بت پرستان از بت شفا میخواستند و اونها رو واسطه بین خود و خدا میدونستین ، شیعیان هم از امامان شفا میخوان و اونها رو واسطه بین خدا و خود میدونند
بت پرستان برای بر آورده شدن حاجتشان میرفتند نزد بتها شیعیان میرن زیارت قبور
بت پرستان برای برآورده شدن حاجتشون برای بتها هدایا و جواهرات میبردند شیعیان تو ضریح النگو و جواهرات و پول میندازند!
     
  
مرد

 
kavehahangar2008: ما به ائمه (ع) توسل می کنیم نه توکل. «توکل» ما تنها به خداست و او را تنها تکیه گاه می دانیم اما در راهی که به او ختم می شود با اتکای به علم و عمل ناچیز خود نمی توانیم حتی قدمی برداریم؛ که این پاها برای این راه طولانی ناچیز است. به عبارت بهتر ما اهل بیت را به عنوان وسیله رسیدن به هدف خلفت یعنی الله نگاه می کنیم نه به عنوان هدف. هدف قرار دادن ائمه (ع) شرک است اما وسیله قرار دادن آن ها عین توحید است. ما که برای رسیدن به مقاصدی کوتاه در دنیا وسایلی را به کار می گیریم، چگونه می خواهیم راهی بی نهایت را با این پاهای ناتوانِ علم و عمل خود برداریم. این است که به «وسائل النجاه» یعنی پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) متوسل می شویم.
در پاسخ به مطالبی از نهج البلاغه دقت کنید:

1 – بخشي ازخطبه ي 110 نهج البلاغه :
بهترين چيزى كه متوسلان به خداى پاك بدان توسل جويند همانا: ايمان به خدا و پيامبر او و جهاد در راه حق كه ستيغ اسلام و كلمه ى اخلاص كه فطرت توحيدى و برپاى داشتن نماز كه نشان ملت اسلام و دادن زكات فريضه اى واجب و روزه ى ماه رمضان كه مانع آدمى از عذاب و حج عمره خانه خدا كه نابودكننده ى فقر و شوينده ى گناه و صله ى رحم كه موجب افزايش مال و واپس افكننده ى اجل است و صدقه ى نهان كه خطاها را مى پوشاند و صدقه ى آشكار كه مرگ ناگهانى را بازمى دارد و انجام دادن كارهاى نيك كه آدمى را از فروافتادن در خواريها نگه مى دارد . دراين خطبه حضرت علي رضي الله عنه مردم را بسوي همان توسلي فراميخواند كه موردقبول عموم امت اسلامي است كه همان توسُّل به اعمال صالحه است كه درثبوت آن هيچ شك وترديدي وجود ندارد .


۲-حضرت علي رضي الله عنه دربخشي از نامه 31 نهج البلاغه كه براي فرزند دلبندش حضرت حسن رضي الله عنه در ( شماره 10 علامات الرحمة الالهيّه ) بالفظي واضح ترآمده :
و بدان كه خزائن آسمانها و زمين در اختيار اوست، تو را اجازه ى دعا داده و خود اجابت آن را بر عهده گرفته و از تو خواسته كه بخواهى تا عطايت كند و آمرزش طلبى تا ترا بيامرزد و ميان تو و خود هيچكس را حجاب قرار نداده و تو را به كسى وانگذارده كه در نزد او شفاعتت كند و اگر مرتكب گناهى شدى از توبه ات بازنداشته و در كيفرت شتاب نكرده و چون بازگشتى سرزنشت ننموده .
دراين خطبه حضرت علي رضي الله عنه صراحتاً ميگويد كه الله جل جلاله بين خودش وبنده اش هيچ كس را واسطه ووسيله قرار نداده است .

۳-دربخشي ديگر ازخطبه ي 230 نهج البلاغه اشاره ميكند كه مرده هيچ نوع جواب وپاسخي براي خوانندگان خود ندارند ، وبه مراجعه كنندگان خويش آگاه نيستند :
س بر شما باد به تلاش و كوشش و آمادگى و مهيا شدن و از منزلى كه توشه توان برداشت، توشه اى برگرفتن. آنسان كه دنيا شما را نفريبد امتهاى پيش از شما را فريفت و از ميان رفتند، آنان كه دنيا را دوشيدند و دستخوش غفلت و فريب آن شدند، زمان را فنا نمودند، تازه ى آن را كهنه كردند. مساكنشان گورهايشان و اموالشان ميراث ديگران گرديد، چنان بى خردند كه نمى دانند چه كسى بر سر گورشان آمده، يا چه كسى برايشان زارى مى كند، كسى كه آنها را آواز در دهد پاسخ گفتن نتوانند .
     
  
مرد

 
من به همه عزیزان توصیه میکنم اولا اون جوون خوشگل سبز پوش رو از فکرشون بیرون کنند ! اگه یه ذره تاریخ بخونید متوجه میشین امام حسین ۶۳ سالش بوده موقع کربلا و بعد هم رنگ سبز از زمان مامون خلیفه عباسی وارد دین اسلام شده کلا ! پس امام حسین رو یک عرب پیر ببینین با یه دشداشه معمولی ! بعدش اینکه هیچ آدم عاقلی وقتی میره جنگ با خودش زن و بچه نمیبره که نشون میده امام قصد جنگ نداشته سر راهش رو گرفتن ! و نکته بعدی اینکه خیلی از داستانهای صحرای کربلا درست در نمیاد مثلا اون تیری که به گلوی علی اصغر زدند ! توضیح اینکه عاقلانه ترین حالت اینه که دو تا لشگر وقتی با هم در جنگ هستند بیش از ۳۰۰ متر با هم فاصله خیمه گاه داشته باشند که خوب اگر اینطوره قهرمان المپیک لندن هم نمیتونه از فاصله ۳۰۰ متری گلوی یک بچه ۶ ماهه رو هدف بگیره که کلا اندازه گلوش ۲-۳ سانتی متره ! و اگه امام حسین رفته بین دشمنانش و برای بچه آب خواسته خوب کلا این گروه این همه اینجا جمع شدن که حسین رو بکشن چطوره که حسین میره وسط جمعیت اینا اینا بچش رو فقط میکشن و خودش رو کاری ندارن که برگرده ؟؟؟ در ضمن بچه ۶ ماهه اصلا آب نمیخوره اگه بخوره مریض میشه فقط شیر میخواد ! کمی فکر کنید عزیزان از این موارد خیلی هست در ماجرای کربلا !
اما کلا نظر شخصیم اینه هرکاری دوس دارین بکنین اما مزاحم دیگران نشین به خدا ملت بیمار قلبی تو خونه دارن میگرنی دارن سر درد عصبی دارن بعضیا مشکل خواب دارن سعی کنین صداتون مخل دیگران نباشه بازم هر کاری خودتون دوس داشتین بکنین
مجنونم و دل زده از لیلیا ... خیلی دلم گرفته از خیلیا
     
  
مرد

 
کاری بیهوده و مسخرست و جز مزاحمت برای دیگران فایده ای نداره
عزاداری واسه کسی که ۱۲۰۰ ساله مرده!!!
محرم وعزاداری هاش مرده پرستیه ولاغیر
تعقیب و آزار مردم فقط مختص به یک دین نیست.بلکه ماهیت همه ادیانی است که قدرت داشته اند و قانون را دردست داشته اند.(تامس پین)
/ با جسارت وجود خدا را به پرسش بگیر،چرا که اگر خدایی وجود داشته باشد باید خرد را بیشتر از تقلید کورکورانه ارج نهد./(توماس جفرسون)
     
  
مرد

 
borhan6600: کاری بیهوده و مسخرست و جز مزاحمت برای دیگران فایده ای نداره عزاداری واسه کسی که ۱۲۰۰ ساله مرده!!!
تازه اجداد و ابادت قتل عام کرده و به زور دینشو به کشورت تحمیل کرده براش عزاداری هم بکنیم برای همینه میگیم آدم نفهم شاخ ودم نداره!!!
     
  
مرد

 
اصلا فرق جنگ کربلا با سایر جنگای عربا چیه که براش عزاداری می کنید؟
مگه غیر از اینه که قرآن می گه بعد از جنگ همه زنها حتی شوهردارشون میشن کنیز؟ خوب من نمی دونم که باقیمونده کربلا شدن کنیز یا نه ولی اگه شدن که دستور قرانه.
آخه عربا به ایران حمله کردن چقدر کشتن. اصلا خود علی تو جنگ با خوارج چقدر کشت؟ حالا ۷۰ نفر کشته شدند چه خبر بوده که میگید عرش الهی لرزیده از واقعه کربلا؟
بابا وبلاگ نویس رو تو این دوره زمونه ....! که مبادا به پایه های حکومت ضربه ای وارد بشه! حالا حسین رفته حکومت رو تو کوفه بدست بگیره خوب یزید هم که اسکل نبوده فرستاده بش گفته بیعت کن (بابا مرام) اونم قبول نکرده جنگ شده کشته شده!
حالا همه اینا به کنار، آخه بت پرستی تا چه حد! نذر و نیاز و قربونی کردن کلا از زمون قدیم برا بتها انجام میشده. حالا اسم بتش عوض شده. آخه یارو میگه بخور غذای امام حسینه شفا می ده. بابا سر آدم سوت می کشه....

(rastgoo: بعد از زمان پیامبر(ص) میگفتن یه یهودی بود که اینقدر حدیث از پیامبر جعل کرد و نوشت که اگه از لحظه تولدش تمام دقایق رو با پیامبر بود و پیامبر هم در تمام اون دقایق ایراد سخن میکردند و اون مینوشت باز هم کم بود. در مورد تاریخ طبری هم نمیگم اون مرد مورخ جعل کرده ولی بگفته ی خودش آنچرا شنیده بدون آگاهی از صحت و سقمش نوشته. و الا شخصیتی مثل امام حسین(ع) هرگز اینجور مسائلی رو مطرح نمیکنند که اگر چنین بود از ایرانیان همسر اختیار نمیکردند)


همسر اختیار کردند یا کنیز؟
بعدشم که این قوم همسرانشون همش خیانتکار بودند. اون از همسران پیامبر، اونم امام حسن، پس همسر ملاک هیچ چیزی نیست در بین بزرگان اسلام.
و نکته جالب اینه که پیامبری که نمی تونه همسرش (که از بچگی همسرش شده) رو تربیت کنه و امامی که نمی تونه همسرش رو اصلاح کنه که از همه بش نزدیکتره و دارن با هم زندگی می کنن و زنه میاد می کشدش می خواد بقیه مردم رو به راه راست هدایت کنه؟!
     
  
مرد

 
bmw7100: لعن علی عدوک یاعلی (اولی،دومی،سومی) / لعن علی عدوک یا حسین (اولی و دومی و سومی)
به این میگن فرهنگ ناب شیعه صفوی !
وقتی آدم تا صبح بزنه تو کلش و لعن بشنوه معلومه که ساعت ۶ صبح وقتی میاد خونه فرهنگ نابشو اینطور نشون میده!
آفرینگفتن برای پدر و مادری که اینطور تربیتش کردن نداره؟! به خیال خودش دیشب راه حسین رو ادامه بده نمیدونستیم راه حسین یعنی بد دهنی!
     
  
مرد

 
mahmudkhm: به این میگن فرهنگ ناب شیعه صفوی !
وقتی آدم تا صبح بزنه تو کلش و لعن بشنوه معلومه که ساعت ۶ صبح وقتی میاد خونه فرهنگ نابشو اینطور نشون میده!
آفرینگفتن برای پدر و مادری که اینطور تربیتش کردن نداره؟! به خیال خودش دیشب راه حسین رو ادامه بده نمیدونستیم راه حسین یعنی بد دهنی!
مشکلش چیه لعن کرده دشمنان حسین رو از نظر تو مشکلی داره؟
اسم از کسی نبرده!!!!!!!!
به قول معروف چوبو که دستت بگیری گربه دزده پا به فرار میزاره
فکر کنم خودتم میدونی دشمنان و کسانی که به حسین ظلم کردن کیا بودن که ناراحت شدی
شمام جبران کن درود بفرست بر دشمنان حسین که پیروی از مذهب خودت کرده باشی
هر چه کمتر شود فروغ حیات / رنج را جانگدازتر بینی
سوی مغرب چو رو کند خورشید / سایه ها را درازتر بینی . . .
     
  
صفحه  صفحه 21 از 93:  « پیشین  1  ...  20  21  22  ...  92  93  پسین » 
مذهب
مذهب

Moharram | محرم........نظرت راجع به محرم و عزاداری حسین چیه؟؟؟؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA