انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 14 از 17:  « پیشین  1  ...  13  14  15  16  17  پسین »

Sepahan Club | طرفداران طوفان زرد آسیا سپاهان همراه بانظرسنجی


مرد

 
بعد از گل دوباره عربستانی‌ها به سمت دروازه زردپوشان با یک یار کمتر تاختند تا اینکه عامد الحسین در یک فرصت‌طلبی توانست دومین گل تیمش را از روی یک ریباند به ثمر برساند. سپاهان كه چیزی برای از دست دادن نداشت و توانست یکی از گل‌های خورده را در شرایط نامتعادل توسط مدافع حريف و با دخالت فرشید طالبی جبران كند تا به ادامه بازی امیدوار شود. شاگردان کارل یارولیم که اوضاع سپاهان را آشفته دیدند در دقایق انتهایی مسابقه از خروج اشتباه صادقی نهایت بهره را بردند و توانستند توسط عامد الحسین بازيكن عمانی گل سوم را هم به ثمر برسانند. به اين ترتيب نیمه اول با نتیجه 3-1 بسود الاهلی به پایان رسيد.
نیمه دوم:
زلاتکو کرانچار با شروع نیمه دومبرای جبران مافات و فرار از شکست سنگین در جده با خارج نمودن مهدی جعفرپور در دفاع راست تیمش و گماردن سوکای سعی در کم کردن فاصله گل‌های خورده داشت، اما هوای مرطوب و دم‌کردهشهر جده با یک یار کمتر و هجوم‌های خطرناک الاهلی‌ها سبب شد تا زردپوشان در وقت دوم اصلا حرفی را برای گفتن نداشته باشند. به همین دلیل طلایی‌پوشانبدون تفکر و خیلی احساسی توپ را به هر طرف می‌دواندند تا در انتظار "شانس و معجزه" باشند. تیمدوم شهر جده که می‌دید شیرازه تیم سپاهان از هم گسسته شده با پاسکاری‌های تکضرب و حرکات ترکیبی در پشت محوطه جریمه زردپوشان با شوت عبدالرحیم الجزابی توانست گل چهارم را هم به ثمر برساند تا حذف طلایی‌پوشان در مرحله 4/1نهایی باز هم نوستالژی دروازه‌بان‌ها را برای این تیم زنده كند.
دقایق کلیدی:
دقيقه 2 : پاس تودر نویدکیا با فرار و شوت خلعتبری سبب شد تا دروازه‌بان الاهلی با کف دست راستش توپ را دفع کند.
دقيقه 12 : فرار جالوویچ در قلب خط دفاعی الاهلی و پاس وی به خلعتبری سبب شد تا توپ آرام دردستان دروازه‌بان عبدالله جای گیرد.
دقيقه 14 : شوت سرکش تایسر الجاسم به شکل خطرناک نواخته شد و رضا محمدی به حالت درازکش توپ را به کرنر فرستاد.
دقيقه 55 : شوت عبدالرحیم الجزابی درشش قدم سپاهان در حالت تک بهتک با محمدباقر صادقی به کرنر رفت.
دقيقه 64 : شوت عامد الحسین در پشت محوطه جریمه با برخورد به بدن فرشید طالبی راهی کرنر شد.
شرح گل‌ها:
1-0 الاهلی: ضربه پنالتی تیم الاهلی را ویکتور سیموئز در درون دروازه محمدباقر صادقی جای داد.
2-0 الاهلی: ارسال کاشته عربستاني‌ها در دهانه دروازه سپاهان با ضربه سر ویکتور سیموئز به تیر دروازه اصابت کرد که در ریباند عامد حسین آن را به سقف دروازه محمدباقر صادقی چسباند.
2-1 سپاهان: وقتی ضربه کاشته خطا را حسن اشجاری روی دروازه الاهلی سانتر کرد، فرشید طالبی با پرتاپ کردن بدن خود به سمت توپ در شرایط نامتعادل آن را وارد دروازه عبدالله کردند.
3-1 الاهلی: سانتر ارسالی بر روی دروازه سپاهان با خروج و اشتباه فاحش محمدباقر صادقی توام شد که عامد الحسین توپ را با ضربه سر تبدیل به گل سوم کرد.
4-1 الاهلی: پاسکاری‌های تک ضرب و منظم در پشت محوطه جریمه سپاهان سبب شد تا ضربه پایانی را عبدالرحیم الجزابی به قعر دروازه سپاهان بفرستد.
بهترین بازیکن:
عامد الحسین بازیکن عمانی تیم الاهلی عربستان با تیزهوشی و غنیمت شمردن فرصت‌ها با زدندو گل بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.
اتفاق ویژه:
هواداران الاهلی عربستان با در دست داشتن پرچم‌های سبز رنگ بطور یکپارچه حمایت قاطع خود را از تیم محبوب‌شان اعلام کردند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
AFC اشتباهات علیه سپاهان را پذیرفت


مدیر عامل باشگاه سپاهان با اعلام اینکه گزارش ناظر AFC نشان می دهد تیم داوری اشتباهات تاثیرگذاری در تعیین نتیجه بازی با الاهلی داشت،گفت: بلافاصله بعد از این بازی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کردیم چرا که این اشتباهات پیروزی را از ما گرفت.

به گزارش انتخاب ، علیرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم های فوتبال الاهلی عربستان و سپاهان و همچنین آخرین وضعیت تیم سپاهان در رقابت های لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه ما در بازی با تیم الاهلی شاهد اتفاقی نادر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بودیم و آنهم به اخراج دروازه بان تیم ما و اعلام پنالتی به سود تیم الاهلی باز می گشت.

وی در همین خصوص افزود: این موضوع در حالی اتفاق افتاد که هیچ برخوردی بین دروازه بان ما و مهاجم الاهلی اتفاق نیفتاده بود. این اتفاق باعث شد که کار ما با 10 نفره شدن در زمین تیم الاهلی خیلی سخت شود با این حال حتی شانس بردن را نیز داشتیم که ادامه تصمیمات اشتباه تیم داوری مانع از این شد که به این مهم دست پیدا کنیم.

مدیرعامل سپاهان تاکید کرد: ما بلافاصله اعتراض خود را به طور رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردیم اما نکته مهم این است که گزارش ناظر بازی به AFC نشان می دهد که داور سه بار به اشتباه آفساید بازیکنان سپاهان را اعلام کرد و همچنین در مورد اعلام پنالتی به سود تیم الاهلی نیز مرتکب اشتباه شد. مطمئن باشید ما نیز برای داور بازی با الاهلی در AFC پرونده درست می کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که تیم کرانچار 10 نفره بازی کردن را بلد نبود، گفت: اگر این بازی دیدار رفت بود ما تاکتیکی اتخاذ می کردیم که گل های بیشتری نخوریم و حتی یک گل خورده را نیز جبران کنیم اما چون بازی برگشت بود و از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف می شدیم بنابراین کادر فنی تیم بازی با ریسک بالا را در دستور کار قرار داد.

رحیمی در همین خصوص تصریح کرد: به نظر من این روش بازی جواب داده بود و حتی سه بار جواهر سوکای در موقعیت ضد حمله قرار گرفت که کمک داور به اشتباه آفساید وی را اعلام کرد. در چنین شرایطی چه کاری از دست کادر فنی بر می آید؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا با وجود حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بازهم از عملکرد کرانچار رضایت دارید، تاکید کرد: ما از عملکرد کرانچار رضایت داریم و با وجود حذف از رقابت های لیگ قهرمانان همچنان از وی حمایت می کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خود شما نیز فکر می کردید سپاهان چنین شکست سنگینی را مقابل الاهلی بخورد گفت: بازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بویژه در مراحل بالا کار بسیار سختی است. هرچند که ما در این فصل تیم را برای قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بسته بودیم اما اشتباهات تاثیر گذار تیم داوری در بازی با الاهلی باعث شد که نتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم. مطمئن باشید حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به هیچ وجه برروحیه بازیکنان ما در رقابت های لیگ برتر تاثیر نگذاشته است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که احمد جمشیدیان طی مصاحبه ای اعلام کرده بود که به دلیل مسائل غیر فنی قصد جدایی از سپاهان را در نیم فصل دارد و حتی در این خصوص با شما نیز مذاکره کرده، گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و در نیم فصل هیچکدام از بازیکنان سپاهان از تیم جدا نخواهند شد ضمن اینکه بنا به نیاز کرانچار حتی تیم را نیز تقویت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی از بازیکنان تیم از نقش پررنگ مرزبان در تعیین ارنج و انجام امور اجرایی تیم ناراحت هستند، گفت: در هرتیمی سرمربی باید پاسخگوی کارها و تصمیمات خود باشد و در تیم ما نیز کرانچار از این قائده مستثنی نیست. ما اصلا نمی خواهیم وارد مسائلی مانند نحوه کار و تعامل کرانچار با مرزبان شویم و این موضوع فقط به خود سرمربی تیم ربط دارد. بنابراین سرمربی تیم در امور نقل و انتقال بازیکن ، انتخاب همکاران خود در کادر فنی تیم و سایر امور اجرایی تیم حرف اول و آخر را باید بزند.

رحیمی در خصوص انتظار هواداران سپاهان از این تیم در رقابت های لیگ برتر گفت: هواداران سپاهان همیشه و حتی در بدترین شرایط از تیم خود حمایت کرده اند، آنها باید بدانند که همچنان سپاهان از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر است و ما می خواهیم برای رسیدن به این هدف در ادامه رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کنیم.

خیلی وقت نیستی اینجا تنهام
     
  
مرد

 
رحيمي: دوستانه از مرزبان جدا شديم

سپاهان بعد از قهرماني در ليگ يازدهم به يکباره با خروج بعضي از ستار گانش مواجه شد و هواداران متعصب اين تيم عليرضا مرزبان دستيار و مترجم زلاتکو کرانچار را به نوعي مقصر جدي خروج بازيکنان محبوبشان قلمداد کردند .چيزي که هميشه باعث نارضايتي بود و سرانجام به شکست 4-1 مقابل الاهلي رسيد.

در روزهاي گذشته ، همه گزينه هاي حذف سپاهان در اسيا با نام مرزبان برچسب خورد تا عليرضا رحيمي، مدير عامل باشگاه سپاهان که با ورود به اين اختلافات با دعوت از عليرضا مرزبان و گپ و گفتگوي دوستانه در نهايت آرامش بطور توافقي مقدمات خروج دستيار و مترجم کرانچار را از جمع زرد پوشان اعلام کرد.

به گزارش گل، رحيمي در دوره گذشته ليگ برتر نيز وقتي ديد لوکا بوناچيچ با بعضي بازيکنان اختلاف پيدا کرده و "سرشاخ " شده خيلي دوستانه عذر وي را خواست و مقدمات ورود کرانچار رابه جمع طلايي پوشان فراهم کرد، تغيير وتحولات سال گذشته سپاهان در کادر فني خيلي خوش يمن شد و انان توانستند هت تريک قهرماني خود را در اصفهان جشن بگيرند، البته اما اکنون بايد نظاره گر شد و ديد که تغيير و شوک در کادر فني در ليگ دوازدهم ايا مي تواند بسان سال گذشته زردها را بسوي قله هدايت کند؟


*دوستانه جدا شديم

رحيمي در ادامه حرفهايش به اين نکته بسنده کرد ما در نهايت ارامش و توافق دو جانبه با يکديگر قطع همکاري کرديم، شما در کجاي اين فوتبال سراغ داريد که اينچنين در محيطي ارام و دلنشين با يکديگر توافق کنند بدون هيچگونه جنگ وجدلي؟"در واقع پايدارترين درسهاي اخلاقي انهايي هستند که از تجربه حاصل مي شوند نه از اموزشهاي رسمي." واين احساس خيلي قشنگي است براي ديگران.

*همه بازيکنان را حفظ مي کنيم

اصلا به اين شايعات توجه نکنيد همه بازيکنانمان قرار داد دارند وتحت هيچ شرايطي سپاهان را تنها نمي گذارند، ما درصدد هستيم تا مهره هاي کارامد و مورد نياز کرانچار را در نيم فصل براي سپاهان بخدمت بگيريم.

*دستيار کرانچار به انتخاب خودش

شايعه پردازان اکنون هر دقيقه يک نفر را براي دستياري کرانچار معرفي مي کنند، به کرانچار گفتم انتخاب دستيار به عهده خودش است، تا وي اسوده خاطر به مسايل تيم بپردازد. با دوسه گزينه هم بابت مترجمي کرانچار وارد مذاکره شديم که تا دوسه روز اينده به تيم سپاهان اضافه مي شوند.

خیلی وقت نیستی اینجا تنهام
     
  
مرد

 
قلعه نويي:اين بازي مثل فرانسه و برزيل بود

سرمربي تيم استقلال ضمن تبريک به خاطر فوتبال دو تيم گفت: اين بازي يک فوتبال زيبا بود که من را به ياد بازي فرانسه و برزيل انداخت.

به گزارش فارس، امير قلعه‌نويي پس از پيروزي استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از آنکه بخواهم در خصوص بازي صحبت کنم خوشحال هستم که دوستان قديمي‌ام را در اينجا ديدم. اهالي قلم در اينجا انتقادهايي مي‌کردند که به ما کمک مي‌کرد اما بايد تبريک به فوتبال بگويم اگر اين مسابقه را 10 بار هم ببينيم کم است. اين بازي درست مثل بازي فرانسه و برزيل بود که فرانسوي‌ها در پنالتي برزيل را شکست دادند.

وي افزود: هر وقت اين مسابقه پخش شود مردم از ديدن آن سير نمي‌شوند. سپاهان هم لياقت برد داشت و بازي آنقدر زيبا بود که به عنوان يک تماشاگر و يا مسئول فني بارها آن را تماشا مي‌کنيم. حريف تيم مورد علاقه من است و مديريت خوبي دارد. جا دارد به آقايان ساکت، پورسينا و دکتر سميعي تبريک بگويم و يک تبريک هم به فتح‌الله‌زاده بگويم که شرايط را براي ما بهتر کرد.

قلعه‌نويي تاکيد کرد: بازيکنانم را ستايش مي‌کنم چون اگر دقت کنيد تيمي داشتيم که از لحاظ روحي و رواني در شرايط خوبي قرار نداشت. چند بازيکن مصدوم داشتيم و صبح امروز فهميدم که اکبرپور هم نمي‌تواند بازي کند. با اين شرايط فوتبال خوبي انجام داديم و در دقايق آخر تغييراتي داديم که مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري هم بزنيم که اگر برهاني دقت مي‌کرد به هدف‌مان مي رسيديم.

سرمربي اسبق تيم سپاهان افزود: سپاهان تيم خود من است و باز هم تاکيد مي‌کنم اين تيم، تيم من است چون دو سال در اين تيم آرامش داشتم و واقعا يکي از کساني که مخالف رفتن من از سپاهان بود، همسرم بود. لياقت قهرماني با اين تيم را داشتم اما حرف‌هايي به من زدند که برايم قابل تحمل نبود.

وي ادامه داد: بعد از اينکه من از تيم رفتم، دو برابر به بازيکنان پول دادند و فقط هدف‌شان اين بود که قلعه‌نويي را زمين بزنند اما آنها را به خدا و حضرت زهرا واگذار مي‌کنم اما از فوتبالي‌ها مي‌خواهم که نگذارند اين آدم‌ها وارد فوتبال شوند. چون آنها ماموريت دارند که جمعيت صد هزار نفري را به سه هزار نفر برسانند.

سرمربي تيم استقلال تاکيد کرد: يعني لياقت دو تيم اين است که 6 هزار نفر به استاديوم بيايند؟ وقتي مردم مقابل هتل آسمان شادي مي‌کردند ماموريت اين آقايان آغاز شد اما آنها بدانند که فوتبال مي‌ماند و اينها مي‌روند. متاسفانه مقابل من نشستند و مصاحبه کردند و گفتند بزرگتر از قلعه‌نويي خانه نشين است اما من که بزرگ نيستم و در اين فوتبال کسي محسوب نمي‌شوم. اما ياد آقايان باشد که سپاهان هميشه زرد طلايي است.

سرمربي اسبق تيم سپاهان در ادامه صحبت‌هايش گفت: در 7 بازي مقابل بزرگان آسيا 17 گل زديم چون سپاهان مديريت خوبي داشت و حالا هم دارد. اينها را مي‌گويم چون از اين تيم رفته‌ام. ديشب به بازيکنان استقلال گفتم هنگامي که با سپاهان به خارج از کشور مي‌رفتيم بدون هيچ کنترلي ما را از فرودگاه رد مي‌کردند و تمام آسيا به سپاهان احترام مي‌گذاشت. من خاطرات خوبي با سپاهان دارم اما برخلاف ميلم از اين تيم رفتم و ساکت شاهد است که سال دوم از 800 ميليون تومان گذشتم. پس از پايان نيم فصل ساکت به من گفت قرارداد را تمديد کن اما از او خواستم که فصل تمام شود و فرداي قهرماني سپاهان گفتم که در اين تيم مي‌مانم. حتي در سال سوم ليست دادم اما آقايان مقابل من گفتند که مي‌خواهيم پاک قهرمان شويم.

وي تاکيد کرد: در جلسه هيئت مديره هنگامي که اين حرف زده شد رو به ساکت کردم و گفتم چرا ساکت هستي اما يکي از آقايان عضو هيئت مديره گفت ما بيشتر از گذشته خرج کرده‌ايم. همان جا بود که عطاي کار را به لقايش بخشيدم. ماموريت اينها اين است که فوتبال را عقب بيندازند. آيا لياقت مردم اصفهان اين است که استاديوم نقش جهان به اين روز بيفتد؟ اين آقايان مثل موريانه فوتبال را نابود مي‌کنند و در همه جا هم حضور دارند.

قلعه‌نويي با تاکيد بر اينکه يکي از اعضاي هيئت مديره اسبق سپاهان عامل جدايي وي بود،‌گفت: حافظه من مثل شما جوانان قوي نيست و نزديک به 50 روز است که شرايط روحي خوبي ندارم اما شک نکنيد که آن شخص مقدمات جدايي من را فراهم کرد.

سرمربي استقلال در خصوص داوي مسابقه گفت: داوري بازي خوب بود ولي فکر مي‌کنم نکونام نبايد اخراج مي‌شد. البته مظفري‌زاده به سرعت بازي خيلي کمک کرد و اعتقاد دارم او لياقت حضور در جام جهاني را دارد.

يکي از خبرنگاران در خصوص ادعاهاي قلعه نويي مبني بر اتفاقات هيئت مديره قبل از وي سؤال پرسيد که سرمربي استقلال گفت: اين مسائل همه درست است و در مقابل چشمم اتفاق افتاد. به آنها گفتم قهرماني پاک يعني چه؟ من ميهمان شما هستم اما مردم اصفهان چه گناهي کرده‌اند. آيا بعد از رفتن من آقايان سقف قرارداد را رعايت کردند؟ سپاهان تبديل به پايتخت ورزش ايران شده بود اما همين شما ديديد که در ورزشگاه نقش جهان موش و شتر و خفاش زندگي مي‌کردند اما خبري از بهره برداري از آن نرسيد. به جاي آنکه 80 هزار نفر به ورزشگاه بيايند جمعيت را به 6 هزار نفر رساندند.

خبرنگاري پرسيد چه طور سپاهان که داراي بهترين خط دفاعي است با اين شرايط مقابل استقلال شکست خورد که قلعه نويي گفت: اگر اجازه بدهيد در اين خصوص حرفي نزنم چون حق ندارم در خصوص تيمي که در آن حضور ندارم صحبت کنم.

امير قلعه نويي در ادامه صحبت‌هايش در خصوص اينکه مشکلات تيم ملي روي ضربات ايستگاهي و خروج‌هاي رحمتي است، گفت: ما به رحمتي شعاع حرکتي داده‌ايم و آنجايي که او خروج نمي‌کند را به شخصي سپرده‌ايم که پوشش دهد. روي کاشته‌ها هم يارگيري مي‌کنيم و هم فضاگيري. هر چند من نبايد اين مسائل را بگويم.

وي تاکيد کرد: آخرين باري که با سپاهان بازي کرديم مقابل بنيادکار به ميدان رفتيم که براگا مربي آن بود. 70 دقيقه مقابل اين تيم 10 نفره بوديم و سرمربي بنيادکار در نشست خبري گفت اگر 70 دقيقه ديگر هم بازي مي‌کرديم نمي‌توانستيم بازي را ببريم. من که تجربه بين‌المللي ندارم و مربيگري بلد نيستم. اما اگر مربي ديگري تيم براگا را شکست مي‌داد مجسمه او را مي‌ساختند. متاسفانه کارشناساني که در خصوص مشکلات تيم ملي صحبت مي‌کنند خود را به اجنبي‌ها فروختند.

خیلی وقت نیستی اینجا تنهام
     
  
مرد

 
کرانچار:رحمتي يکي ازعوامل پيروزي استقلال بود

سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: رحمتي يکي از عوامل پيروزي استقلال در بازي امروز بود.

زلاتکو کرانچار پس از شکست يک بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: بايد به استقلالي‌ها تبريک بگويم چرا که آنها از اندک موقعيت‌هاي خود نهايت استفاده را برده و البته ما هم از شانس‌هاي خود استفاده نکرديم.

به گزارش فارس،وي افزود: امروز مهدي رحمتي دروازه‌باني بسيار خوبي داشت و موقعيت‌هاي زيادي از تيم ما گرفت و يکي از عوامل پيروزي استقلال بود. سپاهان با وجود باخت در اين بازي روند خوبي داشت و با وجود دريافت گل وقفه‌اي در حملات ما ايجاد نشد اما بازي امروز تمام شد و بايد به ديدار آينده مقابل گهر فکر کنيم.

سرمربي تيم سپاهان در ادامه صحبت‌هايش گفت: تا روزهاي آخر ليگ رقابت‌ها براي قهرماني نفس‌گير خواهد بود ولي مطمئن باشيد مي‌توانيم يکي از شانس‌هاي قهرماني باشيم. امروز به نسبت بازي‌هاي گذشته که شکست خورديم تغييراتي در سيستم دفاعي ايجاد کرديم که تا حدودي مشکلات‌مان را حل کرد اما در نيم فصل نياز به تغييراتي داريم.

سرمربي سپاهان در خصوص اينکه آيا از عملکرد اشجاري رضايت دارد يا خير، گفت: اين بازيکن نهايت تلاش خود را انجام داد اما در بعضي مواقع فرشيد طالبي را به خط حمله فرستاديم ولي نتوانستيم از ايران‌نژاد به دليل مصدوميت استفاده کنيم.

وي همچنين تيمش را مستحق شکست ندانست و گفت: استقلال تنها يک شانس داشت و در نيمه دوم روي ضربه سر برهاني نيز موقعيت ايجاد کرد که صادقي توپ را مهار کرد.

خبرنگاري پرسيد چرا بازيکناني که منتسب به عليرضا مرزبان هستند در ترکيب قرار نمي‌گيرند که کرانچار گفت: تک تک بازيکنان با نظر من جذب شده‌اند و شايد توسط اشخاص ديگري به باشگاه معرفي شده باشند اما تصميم گيرنده نهايي من هستم و اگر از مرزبان مشورت مي‌گرفتم به خاطر ايراني بودن او بود. برخي از بازيکنان نياز به زمان دارند و بايد خود را با تيم هماهنگ کنند.

خیلی وقت نیستی اینجا تنهام
     
  
مرد

 
احمدي: تنها نيلسون دروازه‌بان خوبي بوده ‌است
دروازه‌بان تيم فوتبال سايپا در مورد پيشنهاد سپاهان گفت: اگر توافق شود مشکلي براي رفتن به سپاهان ندارم.

رحمان احمدي در مورد عملکرد سايپا در نيم فصل اول گفت: تيم ما در نيم فصل اول نتايج خوبي گرفت. با توجه به شرايطي که تيم بسته شده بود و با حضور بازيکنان با تجربه و جوان کنار يکديگر بازي‌هاي با کيفيتي را انجام داديم. مي‌توانستيم در رتبه هاي بالاتري قرار بگيريم اما با همين شرايط هم خدا را شکر مي کنيم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه در اواخر نيم فصل اول تيمش در نتيجه‌گيري دچار تزلزل شده، عنوان کرد: تيم ما مشکلات زيادي داشت و اگر حمايت بيشتري مي‌شديم مطئن باشيد در رتبه اول يا دوم قرار مي گرفتيم. بالاخره در برخي ديدارها اشتباهاتي انجام مي‌شود که از کسب نتيجه باز مي‌مانيم.

احمدي در مورد شرايط خودش گفت: زير نظر آقاي بشرزاد تمرينات خوبي را انجام دادم. در اين مدت تمام تلاشم را به کار گرفتم تا بهترين نمايش را ارائه کنم و براي تيمم مفيد باشم.

وي در مورد اينکه سايپا با 14 گل خورده صاحب يکي از بهترين خط دفاع‌هاست، تصريح کرد: عملکرد خوبي در بخش دفاع داشتيم. بايد در نظر بگيريم که 4-5 گلي را هم که دريافت کرديم از روي ضربات پنالتي بود وگرنه آمارمان مي‌توانست بهتر هم باشد.

احمدي در مورد اينکه با عملکرد خوبش توانست بار ديگر به تيم ملي بازگردد اما با اين وجود تاکنون فرصت کمي براي حضور در ترکيب تيم ملي فوتبال پيدا کرده، گفت: اين موضوع بستگي به نظر سرمربي تيم ملي دارد. اينکه من فقط به تيم ملي دعوت شوم برايم کافي نيست و اهداف بالاتري را دنبال مي‌کنم. البته نبايد فراموش کرد که سرمربي تيم ملي بر اساس نيازها و شرايط تيم ملي تصميم گيري مي‌کند اما تمام سعي و تلاشم اين است که بتوانم بهترين کيفيت را داشته و براي تيم ملي به ميدان بروم.

احمدي در مورد اينکه قانون منع استفاده از دروازه بان خارجي توانسته به فوتبال ما کمک کند، گفت: چيز خاصي از دروازه‌بانان خارجي که به فوتبال ما آمده‌اند نديدم و برتري خاصي نسبت به دروازه بان هاي ما نداشتند. من همان موقع گفتم اگر مي‌خواهيد چنين کاري را انجام دهيد ايرادي ندارد اما دروازه‌باناني را به ايران بياوريد که از بازيکنان ما يک سر و گردن بالاتر باشد. در ميان اين دروازه‌باناني که به ايران آمدند تنها نيلسون کمي نسبت به سايرين بهتر بوده است.

وي در مورد اينکه باشگاه سپاهان خواستار جذب او شده است، عنوان کرد: باشگاه سپاهان با من صحبتي انجام داده که همان موقع اعلام کردم که به دليل اينکه بازيکن سايپا هستم بايد با مسئولان باشگاه صحبت کنند و اگر به توافق رسيديد مشکلي ندارم که به سپاهان بروم.

احمدي در مورد اينکه آيا در ابتداي فصل به دليل مشکل با مرزبان از سپاهان جدا شد، خاطرنشان کرد: من فکر نمي‌کنم همه مشکلات تقصير مرزبان باشد. نمي شود همه چيز يکطرفه باشد. متاسفانه عده‌اي کاسه و کوزه‌ها را سر مرزبان مي‌شکنند. سوءتفاهماتي بود که در آن موقع ايجاد و باعث جدايي من شد.

وي در مورد اينکه مسؤلان سايپا راضي به جدايي او نخواهند شد گفت: در صحبت هاي اوليه اي که داشتيم آن ها هيچ تمايلي به جدايي من نداشتند. همه چيز به مذاکرات باز مي گردد اگر در نهايت باشگاه سپاهان و سايپا توانستند توافق کنند من هيچ مشکلي براي رفتن به سپاهان ندارم. سپاهان را دوست داشتم، دارم و خواهم داشت.
هر چه کمتر شود فروغ حیات / رنج را جانگدازتر بینی
سوی مغرب چو رو کند خورشید / سایه ها را درازتر بینی . . .
     
  ویرایش شده توسط: iraj_mirza   
مرد

 
طلايي پوشان سپاهان در راند اول
تيمي كه با زلاتكو كرانچار قهرمان ليگ يازدهم شده بود با همين مربي ليگ دوازدهم را هم آغاز كرد. با اين تفاوت كه بازيكنان زيادي از سپاهان رفتند. رحمان احمدي، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، جانواريو، بيك‌زاده، كريميان، سيدصالحي و سزار كه پر كردن جاي آنها بسيار سخت بود اما مسوولان اين تيم بيكار ننشستند و سراغ بازيكنان كليدي ذوب‌آهن رفتند و به‌جاي حسيني و بنگر، زوج خط دفاع ذوب‌آهن يعني طالبي و احمدي را جذب كردند و خلعتبري هم كه از امارات برگشته بود به سپاهان آمد. آنها خريدهاي ديگري هم داشتند مثل زنيدپور و ايران‌نژاد كه جواب نداد و غلامي هم به‌خاطر مصدوميت چندين بازي را از دست داد. حتي محمدباقر صادقي كه به‌قول رحيمي قرار بود عابدزاده ديگري باشد انتظارات را برآورده نكرد. عادل كلاه‌كج هم كه انتقادهاي زيادي به جذب او بود پس از گلي كه به پرسپوليس در هفته نهم زد پاداش آن گلش را با نيمكت‌نشيني تا پايان نيم‌فصل گرفت. خارجي‌هاي سپاهان هم اگرچه در حد و اندازه سزار نبودند اما در مجموع عملكرد بدي نداشتند.
گل‌نزن در 15 دقيقه اول
اگر مي‌خواهيد با سپاهان بازي كنيد خيالتان از 15 دقيقه اول راحت باشد چون اين تيم عادت ندارد در اين 15 دقيقه گل بزند و ظاهرا حريفشان را آناليز مي‌كنند. در عوض در نيمه دوم آنها بسيار هجومي بازي مي‌كنند. آمار مي‌گويد 20 گل از 28 گل زده اين تيم در 45 دقيقه دوم به‌دست آمده است.
متزلزل در وقت‌هاي اضافه
تيم سپاهان در 17 مسابقه‌اي كه انجام داده در هر نيمه 9 گل دريافت كرده است اما نكته جالب توجه اينكه شاگردان زلاتكو كرانچار در دقايق اضافه بازي متزلزل هستند و انگار بيشتر روي همان 90 دقيقه حساب مي‌كنند. اين تيم چهار گل را بعد از دقيقه 90 دريافت كرده است يعني چيزي بيشتر از 22 درصد. آنها يك گل را از روي نقطه پنالتي زده‌اند و دو گل هم از همين نقطه دريافت كرده‌اند. در بازي هفته سوم با راه‌آهن هم ماماني بازيكن اين تيم به اشتباه دروازه خود را باز كرد تا سپاهان بازنده نباشد.
این تصویر برای حفظ نظم سایت کوچک شده است. برای مشاهده تصویر در سایز اصلی، کلیک کنید.

بهترين و بدترين نتايج
سپاهان 5 پيروزي باارزش را در نيم‌فصل اول به‌دست آورده است. آنها دربي اصفهان را صفر-4 به سود خود پايان دادند. فولاد را در اهواز يك-3 بردند. پرسپوليس را در اصفهان و ملوان را در انزلي با نتيجه مشابه صفر-2 از پيش‌رو برداشتند و نفت تهران را هم در دستگردي 3-4 مغلوب كردند اما شاگردان كرانچار سه شكست تلخ را هم در اصفهان تجربه كردند. باخت يك-4 به تراكتورسازي، صفر-يك به استقلال و صفر-2 به سايپا، سه باخت سنگين سپاهان در فولادشهر بوده است.
7 داور، 15 كمك داور
هفت داور 9 بازي خانگي سپاهان را قضاوت كرده‌اند كه سهم تركي و مظفري‌زاده با 2 قضاوت بيشتر از حاج‌بابايي، زرگر، حق‌وردي، مهرپيشه و سيدعلي بوده است. همچنين از ميان 15 كمك داوري كه به اصفهان رفته‌اند علي‌نژاديان، عيوض‌محمدي و فريماني با دوبار پرچم زدن در فولادشهر بيشتر از اميني، غمزه، نجفي، طوسي، اسعدي، حاج‌محمدي، كامراني‌فر، فروغي، عبدوس، زارع، منصوري و كياني حضور داشته‌اند.
15 كارت زرد براي سه بازيكن
از ميان 36 كارت زردي كه بازيكنان سپاهان دريافت كرده‌اند سهم سه بازيكن از بقيه بيشتر بوده است. خلعتبري، طالبي و احمدي هر كدام 5 كارت گرفته‌اند و 21 اخطار ديگر ميان 12 نفر تقسيم شده است. ضمن اينكه فرشيد طالبي، علي‌ احمدي و محمدحسين مرادمند هم اخراجي‌هاي اين تيم در 17 بازي گذشته بوده‌اند.
بازي با پرسپوليس، پرتماشاگرترين
غير از دربي اصفهان، سپاهان در 9 بازي نيم فصل اول ميزبان بود كه جمعيتي حدود 39300 نفر به فولادشهر رفتند كه اگر نيمي از تماشاگران دربي را هم به اين تيم اختصاص دهيم (2500 نفر) در مجموع 41800 تماشاچي داشته اند كه به طور ميانگين 4180 نفر براي هر بازي بوده است. جالب اينكه بازي با پرسپوليس با 10 هزار تماشاگر پرتماشاگرترين بازي خانگي اين تيم است. پس از آن هم بازي با استقلال بود كه 6 هزار نفر به فولادشهر رفتند.
سوكاي بهترين گلزن، خلعتبري موثرترين بازيكن
جواهير سوكاي مهاجم خارجي سپاهان با 6 گل زده بهترين گلزن اين تيم است. سوكاي مثل حسين پاپي‌ 4 پاس گل هم داده است اما موثرترين بازيكن آنها در نيم‌فصل اول، محمدرضا خلعتبري بود. اين بازيكن اگرچه مثل اميد ابراهيمي 5 گل براي تيمش زده اما با دادن 7 پاس گل موثرترين و بهترين پاسور سپاهان است.
اتفاقات ويژه
بعد از باخت به سايپا در هفته پنجم هواداران سپاهان شعارهايي را عليه مرزبان سر دادند و جانواريو را تشويق كردند. هفته ششم هم اين اتفاق بعد از باخت خارج از خانه به پيكان تكرار شد اما بعد از هفته دهم كه بازي آنها با گهر به تعويق افتاد و سپاهان در مرحله يك چهارم نهايي به الاهلي عربستان باخت، مرزبان از تيم اخراج شد. بازي آنها با پرسپوليس در هفته دهم نيز با حاشيه‌هاي زيادي همراه بود. پرسپوليسي‌ها معتقد بودند كه در نيمه دوم دچار سرگيجه و فراموش كردن نتيجه بازي شده بودند.
هر چه کمتر شود فروغ حیات / رنج را جانگدازتر بینی
سوی مغرب چو رو کند خورشید / سایه ها را درازتر بینی . . .
     
  
مرد

 
میلان سوشاک به قهرمان ایران پیوست



میلان سوشاک به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیوست.


به گزارش پایگاه خبری سپاهان، میلان سوشاک مدافع استرالیایی که مورد تائید زلاتکو کرانچار و مدیران باشگاه قرار گرفته بود پس از نهایی شدن مذاکرات ، امشب به طور رسمی به جمع قهرمان ایران پیوست.
قرارد وی برای یک فصل و نیم منعقد شده شده است.
وی سابقه حضور در تیم های پاوارا صربستان، اونتر هاچنگ در لیگ دسته یک آلمان، آدلاید یونایتد استرالیا و تیان شین چین را در کارنامه خود دارد.
هر چه کمتر شود فروغ حیات / رنج را جانگدازتر بینی
سوی مغرب چو رو کند خورشید / سایه ها را درازتر بینی . . .
     
  
مرد

 
نکته روز: سرخابی های پایتخت مشتری لیست مازاد سپاهان!
در حالی که سپاهان برای تقویت خود روی به استفاده از بازیکنان جوان آورده است، سرخابی های پایتخت مشتری دست به نقد بازیکنان مازاد این تیم هستند.


بازار نقل و انتقالات زمستانی در روزهای ابتدایی آن تحت تاثیر انتقال بازیکنان مازاد سپاهان به تیم های سرخابی پایتخت قرار گرفته است. در حالی که سپاهان با میدان دادن به بازیکنان جوان خود مثل محمدحسین مرادمند و امین جهان عالمیان ترکیب خود را در بازی های آخر خود در لیگ برتر جوان تر کرده است، مدیران و مربیان تیم های سرخابی پایتخت برای رفع نقاط ضعف تیم خود دست به دامن لیست مازاد سپاهانی ها شده اند! حسن اشجاری به استقلال و عادل کلاه کج به پرسپولیس پیوسته اند و صحبت هایی مبنی بر حضور میلاد زنیدپور نیز در یکی از این تیم ها در میان است.


حسن اشجاری مدافع چپ 32 ساله سپاهان که در بیشتر بازی های این تیم نیز حضور داشت، در روزهای آخر نیم فصل از ترکیب سپاهان کنار گذاشته شد و در نهایت اولین خرید زمستانی استقلال لقب گرفت. عماد رضا که در نیم فصل دوم لیگ گذشته از ترکیب سپاهان کنار گذاشته شده بود و تقریباً یک فصل کامل را بدون تیم در عراق سپری کرده است، مشتری دست به نقدی چون استقلال را دارد که حتی توافق اولیه با این تیم را نیز انجام داده است. هر چند به دلیل مشکل مالیاتی عماد، پیوستن او به استقلال قطعی نشده است.
اما در سوی دیگر پرسپولیس که یک نیم فصل را بدون هافبک دفاعی سپری کرد و در روزهایی که باید فکر خرید بازیکن برای این پست مهم بود ، مشغول خرید مهاجمان گران قیمت بود اکنون به فکر جذب هافبک دفاعی و رفع نقاط ضعف خود در این پست شده است. سرخپوشان پایتخت در روزهای گذشته رضا حقیقی را فجرسپاسی به تیم خود آوردند و اما امروز وقتی نام دومین خرید زمستانی این تیم فاش شد، تعجب اکثر هواداران را به دنبال داشت: عادل کلاه کج. این هافبک 27 ساله 3 سال پیش با بازی های خوبش در صبا به پرسپولیس پیوست و در دوره حضور کرانچار نیز بازیکن ثابت پرسپولیس بود اما با ورود علی دایی، کلاه کج از ترکیب دور شد و در نهایت قراردادش تمدید نشد. کلاه کج دو فصل متوسط را با مس کرمان سپری کرد و در نیم فصل اول امسال نیز بازیکن ثابت در ترکیب سپاهان بود، اما بعد از جدایی مرزبان او نیز به نیمکت تبعید شد.
اما تجریه نیز ثبات کرده است که بازیکنانی که از سپاهان راهی تیم های سرخابی پایتخت می شوند، تقریباً تجربه موفقی نداشته اند؛ نمونه هایی مثل جلال اکبری، میثم سلیمانی، رحمان احمدی و . . . در پرسپولیس و فابیو جانواریو و هاشم بیک زاده و . . . در استقلال.
هر چه کمتر شود فروغ حیات / رنج را جانگدازتر بینی
سوی مغرب چو رو کند خورشید / سایه ها را درازتر بینی . . .
     
  
مرد

 
حاج صفی در سپاهان.


سردار جعفری مدیر باشگاه تراکتورسازی بعد از نشستی که دیروز در تبریز برگزار شد و بسیاری از مدیران تیم های لیگ برتری آنجا حاضر بودند ، درباره احسان حاج صفی گفت:« احسان قراردادش با ما تمام شده. او سرباز است و تاریخ صدور کارتش روز 18 دی است. یعنی یک روز بعد از پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی. با این شرایط ما می توانیم او را نگه داریم اما روزی که کارت پایان خدمت او صادر شود ، سپاهان می تواند مانع از بازی کردن او برای ما شود چون 6 ماه از قراردادش با سپاهان باقی مانده است. خود احسان هم دوست دارد به اصفهان برگردد برای همین من نمی توانم جلوی او را بگیرم . به هر حال ما می توانیم بازیکن سرباز بگیریم . اگر امروز مانع از جدایی احسان بشویم بدنام می شویم و بازیکنان دیگری که به خدمت سربازی نرفتند دیگر این قدر راحت به ما اعتماد نخواهند کرد.»
باشگاه پرسپولیس یکی از تیم هایی بود که می خواست احسان حاج صفی را جذب کند اما این بازیکن سپاهان را به تیم پرطرفدار اما بحران زده پایتخت ترجیح بدهد.
هر چه کمتر شود فروغ حیات / رنج را جانگدازتر بینی
سوی مغرب چو رو کند خورشید / سایه ها را درازتر بینی . . .
     
  
صفحه  صفحه 14 از 17:  « پیشین  1  ...  13  14  15  16  17  پسین » 
ورزش
ورزش

Sepahan Club | طرفداران طوفان زرد آسیا سپاهان همراه بانظرسنجی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA