انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 32 از 69:  « پیشین  1  ...  31  32  33  ...  68  69  پسین »

آیا در دین اسلام به مقام زن توهین شده یا نه ؟


مرد

 
Sachme: حرف ميزني با سند اثبات كن
انتظار نداری که صفیه رو بیارم تا شهادت بده که چطوری تمام خانواده از جمله شوهر و پدرش کشته شدند و شب بعد پیامبر در خیمه باهاش چکار کرد؟ عزیزم کتاب مغازی از جمله معتبرترین تواریخ صدر اسلام است که مشمول اجماع مورخین بوده و هست. اتفاقا به فارسی هم ترجمه شده(توسط محمود مهدوی دامغانی) و اگه دوست و آشنای اهل تاریخ داری شاید کتاب رو داشته باشند تا در اختیارت بگذارند. البته منظورم اینه که دیگه این کتاب تجدید چاپ نشده و نسخ آخرین چاپش(به همراه خیلی دیگه از کتب تاریخی و دینی که دقیق و روشنگر هستند) بلافاصله بعد از به وزارت رسیدن صفار هرندی جمع آوری شد و جای خودشون رو به کتب امثال مطهری و باقر مجلسی و ... دادند. شاید بتونی از طریق اینترنت هم دانلود بکنی.
Sachme: كي توهين كرده به زن زرتشت يا اسلام؟
دوست عزیز اینقدر متعصب نباش. من اصلا حرفی از زرتشت زدم؟ خواهش میکنم فقط همین داستان رو که اشاره کردم از کتاب مغازی بخون و بعدا اگر دفاعی از این عمل پیامبر داشتی بیا همین جا کامنت بگذار تا دیگران قضاوت کنند. من مرد هستم و مردها ذاتا دوست دارن بالاتر از زنها باشند و زنها رو مطیع خودشون بکنند. ولی این رفتار بزرگان دین ما با زنها دیگه واقعا جای دفاع نداره و در بعضی موارد (مانند ازدواج های غیرقابل شمارش امام حسن (ع)) اینقدر فاجعه آمیزه که حتی این آخوندهای حروم لقمه هم جرات بحث کردن راجع بهش رو ندارند چون هیچ دفاعی نداره.
خوش به حال فرهاد. تلخ ترین خاطره اش "شیرین" بود...
     
  
زن

 
mostafam8774: واقعا متاسفم که منابع خبریتون از اسلام و پیامبر از چه کانالهایی است . کمی فکر کنی خوبه
قبل از اظهار نظر کردن اول کلیپو ببین بعد دستور صادر کن

به چی فکر کنم؟؟

منایع تاریخی رو ول کنم و همین طور برای خودم توهم بزنم که اینها ادمهای خوبی بودند و هرچه خوبی هست مال ایناست!!!!!

نکنه جنابعالی از این اخونده بیشتر از تاریخ اسلام اطلاع داری؟؟



بالاخره نه تا زن داشته یا نه؟؟

کنیزا رو می کرده یا نه؟؟
     
  ویرایش شده توسط: RONIN   
مرد

 
در اسلام زن در حد یک برده جنسی است

در بقیه حاها خوده زن میتونه تصمیم بگیره که چی باشه از دانشمتد تا فاحشه اما در اسلام اول زن بدون اجازه شوهر حق هیچ کاری رو نداره دوما هر کاره هم باشه باید شب مطیع تمایلات شوهرش بشه و هر جور شوهر خواست به اون سرویس جنسی بده

صمنا مرد میتونه از سر کار رفتن زن به این بهانه که زنش خوب سرویس جنسی بهش نمیده جلوگیری کنه مثلا مرد بگه من دوست دارم ساعت ۱۰ صبح با زنم هم بستر بشم اما اون سر کاره و ممکته من به این خاطر به گناه بیفتم و قاضی به این دلیل زن رو از ادامه کارش منع میکنه و یا همین مجوز میشه برای ازدواج دوباره مرد

کلا مرد در اسلام باید بتونه هر لحظه خواست ارضا بشه و این وارضا کنندگی وظیقه زنه په دلش بخواد په نخواد

مرد سالاریه دیگه

زن باید خودش ذو بپوشونه تا مرد تحریک نشه

زن باید ارایش نکنه و صداش رو کلفت کنه موقع حرف زدن تا مرد تخریک نشه

زن باید از خونه بیرون نره بی تجازه تا اقا هر وقت دلش خواست بیاد و باهاش همیستر بشه

وووووووو .....واقعا عجیب و فجیعه ..نه؟؟؟؟
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  ویرایش شده توسط: mohan1978   

 
خب وقتی اسلام زن رو صراحتا یه وسیله میدونه مثل کلم یا مثل دستمال کاغذی که باید استفادش کنی و بندازیش دور،به نظر خودتون توهین کرده یا نه؟
این کاربر بخاطر تخلف در قوانین انجمن برای همیشه بن شد.
(پرنسس)
     
  
مرد

 
paaaaaarmida: خب وقتی اسلام زن رو صراحتا یه وسیله میدونه مثل کلم یا مثل دستمال کاغذی که باید استفادش کنی و بندازیش دور،به نظر خودتون توهین کرده یا نه؟
paaaaaarmida: همین نشان فروهر دین خودمون زرتشت که مطمئنم حتی نمیدونی چیه هر قسمتش به اندازه یه قرآن حرف داره
زن در آئین زرتشتی

احکام عملی آئین زرتشتی که قرن‌ها ایرانیان با آنها سر و کار داشتند در کتاب «وَنْداد» و «دینّکَرْد» و غیره از کتب زرتشتیان آمده‌اند و هر پژوهشگری که بخواهد از احکام مزبور آگاه شود ناگزیر باید به این منابع بنگرد. «وَنْداد» را که بخشی از اوستا شمرده دکتر موسی جوان به فارسی برگردانده است و «دینّکَرْد» در زمان ساسانیان تالیف شده و به منزله دائره‌المعارف آئین زرتشتی به شمار می‌آید و دکتر محمد جواد مشکور کتابی به پارسی درباره ی آئین زرتشتی به شمار می‌آید و دکتر محمّد جواد مشکور کتابی به پارسی درباره ی آن نگاشته است. اینک ما با توجّه به مدارک مزبور و استناد به آثار خاورشناسانی که به پژوهش‌های مفصّل در آئین زرتشتی پرداخته‌اند، نگه کوتاهی به حقوق زن در آئین باستانی ایرانیان می‌افکنیم:

1- فقدان حقوق!
کریستیان بارتُلُمه (Bartholomae) خاورشناس آلمانی در کتاب «زن در حقوق ساسانی» ترجمة دکتر ناصرالدّین صاحب‌الزّمانی می‌نویسد: «در امپراتوری ساسانی بنابر قوانین متداول، از قدیم زن شخصیّت حقوقی نداشت یعنی زن، شخص فرض نمی‌شد بلکه شیء پنداشته می‌گردید ... وی از هر لحاظ در تحت سرپرستی و قیومت رئیس خانواده که کَتَکْ‌ختای (کدخدا) نامیده می‌شد قرار داشت. این رئیس خانواده ممکن بود پدر یا شوهر و یا در صورت مرگ آنها. جانشین آنها باشد. اختیارات این قیّم یا رئیس خانواده، کمتر محدودیّتی داشت. تمام هدایایی که احیاناً به زن یا به کودکی داده می‌شد و یا آنچه که آنها بر اثر کار و غیر آن تحصیل می‌کردند عینا مانند درآمدهای اکتسابی بردگان، همه متعلّق به این رئیس خانوار بود». (صفحه 40 کتاب)

2- ازدواج زنان
بارتُلُمه در مورد ازدواج زنان ایرانی می‌نویسد: «ازدواج خواهر و برادر در عصر ساسانی به ویژه در میان بزرگان کشور یک امر شایع بوده و یک عمل خداپسندانه به شمار می‌رفته است ... یک نوع خاصّ دیگری از ازدواج در عصر ساسانی معمول بوده است که آن را ازدواج عاریتی یا ازدواج استقراضی می‌توان نامید یعنی اختیار موقّت زنی به همسری که در قید ازدواج شوهر دیگری است ... در مورد ازدواج استقراضی، شوهر اصلی حتی می‌توانست این عمل را بدون جل رضایت زن خود انجام دهد»! (صفحه 56 و 57 کتاب).

3- خریداری زن!
کِلْمان هِوار (Huart) خاورشناس فرانسوی در کتاب «ایران و تمدّن ایرانی» ترجمة حسن انوشه می‌نویسد: «آثاری از خرید زن در دوره ی ساسانی وجود داشت. بنابراین رسم، همسر آینده مبلغی معیّن پول یا کالایی معادل آن مبلغ، به والدین زن می‌داد لیکن بنابر [کتاب] دینْکَرد: اگر پس از ازدواج معلوم می‌گردید که زن ارزش مبلغ پرداخت شده را ندارد یعنی نازا بود، این پول می‌بایست به شوهر پس داده شود»! (صفحة 160 کتاب).

4- تعدّد زوجات و ازدواج با محارم
پروفسور کریستَن‌سِن (Christensen) خاورشناس دانمارکی در کتاب «ایران در زمان ساسانیان» ترجمة رشید یاسمی می‌نویسد: «اصل تعدّد زوجات، اساس تشکیل خانواده به شمار می‌رفت. در عمل، عدّة زنانی که مرد می‌توانست داشته باشد به نسبت استطاعت او بود». (صفحة 346 کتاب).
کریستن‌سن تأکید می‌کند: «با وجود اسناد معتبری که در منابع زرتشتی و کتب بیگانگانِ معاصر عهد ساسانی دیده می‌شود، کوششی که بعضی از پارسیان جدید برای انکار این عمل یعنی وصلت با اَقارب می‌کنند، بی‌اساس و سبکسرانه است».(صفحة 348 کتاب).

5- احكام عجیب و خرافی دربارة زن!
بنابر آنچه که در کتاب «وَنْداد» آمده است زنی که کودک مُرده‌ای را بزاید باید «ادرار گاو» را با «خاکستر» به هم آمیخته، بخورد! در «وَنْداد» می‌خوانیم: «این زن باید یک مقدار خاکستر آمیخته به شاش گاو به اندازة سه لقمه، شش لقمه، یا نُه لقمه میل کند»! (ونداد، ترجمة دکتر موسی جوان، صفحة 128).
در فصل شانزدهم از کتاب «ونداد» چنین آمده است که: «اگر زن زرتشتی حائض شود باید در اتاق جداگانه‌ای دور از شوهرش به سر بَرَد و شوهر به هنگام غذا آوردن برای او، سه گام از وی فاصله بگیرد و پس از پاک شدن آن زن از حیض، باید سه سوراخ در زمین حفر کنند و زن را در سوراخ اوّل و دوّم با ادرار گاو و در سوراخ سوّم با آب غُسل دهند»! در ونداد نوشته است: «این زن پس از نّه شد [اگر] باز هم در خون باشد، چنین معلوم خواهد شد که دیوها در جشن و بزرگداشت خودشان، آفت خود را به این زن نازل نموده‌اند»! (صفحه 240 کتاب ونداد).

6- مصیبت زن و فرزندان کسی که برخلاف پیمان رفتار کند!
در کتاب «ونداد» آمده است: «ای آفرینندة جهانِ جسمانی و ای مقدّس، بگو بدانم کسی که از عهد و پیمانِ شفاهی تخلّف نماید چه اشخاصی را گرفتار گناه خود می‌سازد؟ اهورامزدا پاسخ داد و گفت: در این صورت اقربای نزدیک متخلّف، در مدّت سیصد سال گرفتار گناه وی خواهند بود»!! (صفحه 99 کتاب ونداد).
تن آدمیت شریفست به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشمست و دهان و گوش و بينی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدميت
     
  ویرایش شده توسط: Sachme   
مرد

 
شاید در خیلی ادیان به مقام زن توهین شده باشه اما مهم امروزه که زن در اغلب جوامع درست و حسابی محترمه و دینهایی هم که حقوق زن رو پایمال کردن اون قسمتها رو اصلاح کردن

اما اسلام پافشاری میکنه در این استثمار و هر وز بدترش

ضمنا میگن همه دینها و کتابها تحریف شدن غیر قران شاید این ایین زرتشت هم تحریفه تا جایی که من در تاریخ خوندم ۲۵۰۰ سال پیش زنها در ایران ازادی داشتن در پوشش و عقید و جکمرانی میکردن و از طرف پادشاهان به مناصب حکومتی مثل استانداری و ریاست نیروی دریایی

قوانین زن ستیز اسلام هم ماله ۱۴۰۰ سال پیشه و باید اصلاح بشه زنها اون موقع تو خونه بدنیا میومدن و زندگی میکردن و میمردن اما امروز متمدن شدن درس میخونن و رفتارهای اجتماعی خاص دارن و سطح درکشون بالا رفته و در خیلی موارد فکری و درکی و اجتمعی و تحصیلی با مردان هم سطح یا بالاتر

فقط فیزیک میمونه که اونهم در زندگی امروز اهمیتش خیلی کمه

امروز انسانیت و اخلاق و شعور مهمه و ما در این زمینه ها برابر و بلکه بالاتریم پس قوانین هم باید عوض بشه قوانینی که اسلام با توجه به شرایط اون موقع گفته اما همیشه مردان و مردسالاران اون رو به همون نحو حفظ کردن چون به نفعشون بوده

در اسلام برده داری نسخ شده .پس میشه احکام نسخ یا عوض بشه

متاسفانه اجتهاد در دست مردانه و اونها هم سو استفاده از زنها رو نمیخوان از دست بدن

البته خانوما هم دور زدن و در اغلب خونه ها مردهای ذلیل رو میبینی

من موافق زن سالاری هم نیستم ولی این کار به علت همون حق کشی مرداست که الان داره تلافی میشه ضمنا تساوی و برابری و ازادی کجا و این رفتار از سر ناچاری کجا

بازم بگم که تسلط و شخصیت خانوماست که باعث کم اوردن و قبول کردن تسلط خانوما بر اقایون میشه
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
به نظر من ارهه

صدرصد توهین شده
همه از آدمای عوضی بیزارن غافل ازاینکه خودشون آدم عوضی قصه زندگی یکی دیگه ن.
     
  
مرد

 
در اسلام همه وظایف زن نسبت به مرد واجب و انجام ندادنش عقوبت داره مثل اینکه زن باید همیشه اماده نزدیکی باشه و هرشب خودش رو بر شوهرش عرضه کنه و اگه نکنه ناشزه است و مرد میتونه مهریه ونفقه رو نده

زن باید بدون اجازه مرد هرگز از خونه بیرون نره حتی اگه پدرش فوت کرد و اگه بره مهرو نفقه نداره

اما در مورد وضایف مرد

در معاش زنش سخت نگیره باهاش مهربون باشه مثه یک کلفت یا حیوان نیازهای اولیه زندگیش رو تامین کنه
تازه حیلی از این کارهارو نکنه در اخرت خدا
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
در نظام معیشتی ِ اسلام، زنان تنها و تنها از طریق تن فروشی ارتزاق می کنند. محل و ممر درآمد زن در اسلام خدمات جنسی است. در اسلام هیچگونه راه و روش و طریق و شیوه و پیشه و کاری برای گذران زندگی زن و کسب درآمد و تأمین هزینه های روزمره، به جز تن فروشی متصور نیست، توصیه هم نشده. البته پیرزنان عجوزه که فاقد کالای سکس برای فروشند، آورده شده که با دوک نخریسی خود را مشغول می کنند. شغل و حرفهء زنان در اسلام و قرآن روسپی گری است. کلفتی برای شوهر و یا ارباب و نگهداری از فرزندان وی، به خودی خود و بدون ارائه سکس هیچگونه دستمزدی ندارد.

در اسلام از دو گروه زنان یاد شده است: زنان آزاد و کنیزان. در اسلام هر دو صفت آزاد و کنیز به وجه موهن بکار رفته است. چراکه زن آزاد یعنی زنی که برده نیست و در اینجا کلمهء آزاد به هیچ وجه به معنی آزادی نیست.
کنیز که وضعیتش معلوم و تکلیفش روشن است. کنیز برده ای است خریداری شده و یا به غنیمت گرفته شده در غزوات و جنگهای تجاوزکارانهء مقدس اسلام که دارای هیچ اختیار و انتخابی نیست و جانش موهبتی است که از جانب ارباب و صاحبش به وی ارزانی گردیده. کنیز در قبال دفع شهوت ارباب و پسران و دوستان وی و کلفتی برای آنان لقمه نانی می خورد و زنده می ماند.


اما زن آزاد به زنی گفته می شود که برای ارتزاق و اعاشه و گذران زندگی، از این امتیاز برخوردار است که ظاهراً مرد مسلمان متجاوز به خود را خود برگزیند و به اختیار به تن فروشی تن دردهد.( نکاح اسلامی) همین میزان از اختیار و انتخاب نیز، در جوامع پدرسالار و نظام مردسالارانه و اسلامی توسط پدر و یا سرپرست شرعی ِ زن نادیده گرفته می شود و زنان جوان و بویژه دختران باکره بالاجبار به ازدواج هایی ناخواسته تن می سپارند.


در اسلام سعی گردیده است که به هر میزان که ممکن است از سن ازدواج زنان بکاهند تا زمان بهره برداری جنسی از آنان افزایش یابد. اینکه محمد تازی عایشه را از شش سالگی با تفخیذ( درمالی) و سپس در نه سالگی به فیض دخول می رساند از رأفت اسلامی است و گرنه خمینی در تحریر الوسیله تفخیذ با نوزاد شیرخواره را نیز مجاز می شمارد.


مسلمانان ماله کش که بطور بی امان به تفسیر مشغولند، زمانی که از زنبارگی و شهوترانی پیامبر اسلام سخن می رود، دلیل ازدواج های متعدد و هوسرانی های او را کمک به زنان بی سرپرست عنوان می کنند. گویی کمک مالی و یاری رساندن به زنان بی چیز و فقیر بدون جماع با ایشان ممکن نیست. توجه به این نکته نیز ضروریست که تعبیر« زنان بی سرپرست » فی نفسه توهین آمیز بوده و زنان را صغیر و سفیه و نابالغ دانسته و بدون وابستگی به مرد و به عنوان انسان کامل و مستقل به رسمیت نمی شناسد. زن در نگاه اسلامی و قرآنی در حقیقت به مثابه زائده ای است که به گرداگرد عضو جنسی ِ زنانه شکل یافته است و لاجرم به اکراه و اجبار به صورت طفیلی ِ مرد می بایست تحمل شود.( پیدایش یافته از دندهء چپ مرد)


جماع خرانهء مرد مسلمان با زن، هیچ شباهت و سنخیت و همجنسی با عشقبازی ِ انسانی ندارد. دوسویه نیست و از مبحث فاعل و مفعولی است. زن در جماع اسلامی توسط مرد گائیده می شود.( با پوزش) جماع اسلامی از اساس با مفهوم سکس و معاشقه و عشقورزی از زمین تا آسمان تفاوت دارد. زن مسلمان وسیلهء دفع شهوت مرد است. فاقد ارادهء جنسی و میل شخصی و به مانند احشام و جماد و نبات شناخته می شود. زن مسلمان می باید با بستن لنگ به کمر در هر حال و در هر لحظه ای حاضر به یراق و آمادهء ارائه خدمات جنسی به مرد بوده باشد. حتا هنگامی که سوار بر شتر در حرکت است. در جماع اسلامی، مرد مسلمان شبیه همین حاجی بازاری های مؤمن و متدین جمعیت مؤتلفه ای وقتی به خانه باز می گردد، زن عقدی و یا صیقه ای خود را از گنجه و کمد درآورده و چون خوکی فحل به وی تجاوز می کند، از پیش یا از پس.( بقره 223) مرد مسلمان در قبال تملک زن شرعی ِ خویش، پول پرداخته و کالایی را خریده و مختار است که به هرگونه که می پسندد از متاع خویش بهره ببرد. در ازدواج های اسلامی، زن شریک و همسر مرد نیست. این الفاظ تعارفات خررنگ کنی بیش نیست.


مرد مسلمان با پرداخت مهریه، زنی را می خرد و با پرداخت نفقه، وی را به مانند کالای جنسی و کلفت شخصی به خدمت می گیرد.( نساء 21 و 24) حتا فرزندانی که از ازدواج های اسلامی بوجود می آیند متعلق به مرد بوده، حتا جانشان. به گونه ای که اگر پدر فرزندش را به قتل برساند قصاص نمی شود. زن به دلیل اینکه در برابر خدمات جنسی و کلفتی از شوهرش مهریه و نفقه و دستمزد دریافت می دارد، لذا بچه هایی که به دنیا می آورد دقیقاً شبیه نتیجهء زایمان های اسب و الاغ در طویلهء چوپان، به مرد تعلق می گیرد.

متعه و صیغه نیز که در مذهب شیعه مورد احترام بوده و به شدت تشویق می گردد، به منزلهء کارخانهء فاحشه سازی، یکی از راه هایی است که زنان لقمه نانی به کف آورند و از گرسنگی نمیرند. اساساً در موضوع صیغه و متعه صحبت از فاحشگی راندن از سوی منتقدین بی مورد و مضحک است. زیرا که زن در بینش اسلام و قرآن دقیقاً همان فاحشه است. تن فروش و روسپی است. چون قابل تصور نیست که هیچ زنی بدون دریافت دستمزد به جماع با مردی درآید. حتماً باید با مبلغ معلوم و مدت معلوم این عمل صورت گیرد.

نکتهء تأسف آور آن است که هرگاه زنی با مردی دلخواه و دوست داشتنی آزادانه بیامیزد و از سر عشق و علاقه و احترام متقابل، بدون هیچ چشمداشت مادی و مالی به وی بپیوندد و عاشقانه و بنا بر نیاز طبیعی عشق بورزد، آخوند و اسلام و قرآن وی را هرزه و فاحشه و زناکار می خوانند و مستوجب تنبیه و تازیانه و سنگسار می دانند. بحث خفت بار و جدایی افکن و سرکوب کنندهء « محرم و نامحرم » و گناهان جعلی و موهوم جنسی که در اسلام ساخته و پرداخته شده، ریشه در همین معنا دارد.

قابل توجه است که تنها رابطه و مشارکت اجتماعی زن در اسلام منحصر به زمانی است که مورد معامله قرار می گیرد.( البته زن آزاد و نه کنیز و برده.) به بیان دیگر زن تنها در یک مورد و فقط به هنگام فروش سکس و چک و چانه زدن بر سر قیمت ارائهء خدمات جنسی( مهریه، نفقه و اجرت المثل) است که مورد گفتگو قرار می گیرد. از آن پس، یعنی پس از انعقاد قرارداد، زن به پستوی خانه و گنجه و کمد باز می گردد و وظیفهء شرعی ِ وی حفاظت و مراقبت از آلت تناسلی ِ خویش به عنوان مایملک شوهر و یا مایملک هر مردی است که از طریق قرارداد صیغه، فرج وی را خریده است. در جوامع پدرسالار و عشیره ای و قبیله ای همین میزان رابطهء اجتماعی نیز توسط پدر و پدربزرگ و برادر از زن دریغ گردیده و زن غیاباً خرید و فروش می شود.

در جامعهء انسانی، زنان تا زمانی که همچون مردان از کار شرافتمندانه و انواع بیمه های اجتماعی، از جمله بیمهء بیکاری و ازکارافتادگی بی بهره بوده باشند و برای خورد و خوراک و پوشاک و مسکن و در مجموع جهت گذران زندگی و ارتزاق و معاش خود به مرد وابسته و محتاج باشند و به ناچار از طریق ارائهء خدمات جنسی به شوهر اسمی و یا هر مردی کسب درآمد کنند و نان بخورند، بدون تعارف روسپی و تن فروشند.
درست بخوانید,کتب مقدس کتب نیرومندی همواره برای درک کردن بیخدایست
     
  
مرد

 
nimachi: در نظام معیشتی ِ اسلام، زنان تنها و تنها از طریق تن فروشی ارتزاق می کنند. محل و ممر درآمد زن در اسلام خدمات جنسی است.
خواهش میکنم اگه کپی میکنی یکبار حد اقل بخون

منم میدونید عمیقا معتقدم در اسلام به مقام و شخصیت زن توهین شده اما بی انصافی هم نباید کرد
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
صفحه  صفحه 32 از 69:  « پیشین  1  ...  31  32  33  ...  68  69  پسین » 
مذهب
مذهب

آیا در دین اسلام به مقام زن توهین شده یا نه ؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA