انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ایران
  
صفحه  صفحه 6 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین »

Ashraf Pahlavi | اشرف پهلوی


مرد

 
افتخار ايران!
6
وي در تمام جلسات بعدي اين كميسيون اينگونه شعارها را تكرار كرد و گفت:
«انظار جهانيان در سالگرد حقوق بشر متوجه اعمال ماست و بايد تا فرصت باقي است تبعيض نژادي را در سراسر گيتي محكوم كنيم». (238)
پس از بازگشت اشرف پهلوي جرايد و راديو و تلويزيون كشور به تجليل و تمجيد از او پرداختند و با چاپ و پخش يك سلسله مطالب فرمايشي مدعي شدند كه وي در مقام نماينده ايران حيثيت و اعتبار جهاني ويژه اي براي كشورمان كسب كرده است.
اشرف پهلوي يك سال بعد به رياست هيئت نمايندگي ايران در شوراي اقتصادي و اجتماعي سازمان ملل متحد منصوب گرديد و به آمريكا رفت:
«والاحضرت شاهدخت اشرف پهلوي به رياست هيئت نمايندگي ايران براي چهل و دومين اجلاسيه شوراي اقتصادي و اجتماعي سازمان ملل متحد انتخاب گرديدند و ديشب به آمريكا عزيمت نمودند». (239)
اين سفر اشرف به آمريكا مدت پنج هفته به طول انجاميد. او در طول اين سفر در سه كنفرانس بين المللي شركت كرد و چندين مصاحبه با حضور خبرنگاران جرايد و خبرگزاري هاي بين المللي و نمايندگان راديو و تلويزيون هاي آمريكايي و اروپايي ترتيب داد.
پس از اتمام اين مأموريت و بازگشت اشرف به ايران، جرايد و رسانه هاي داخلي طبق معمول به تمجيد و تجليل از او پرداختند و سخنان او در جلسات كنفرانس را الهام بخش نمايندگان ساير كشورها دانستند. در اين مسابقه چاپلوسي روزنامه كيهان چنين نوشت:
«تا آنجا كه از نوشته هاي مطبوعات خارجي و گزارشات خبرگزاري ها بر مي آيد، نظريات مستدل و بيانات عميق والاحضرت در اين مجامع غالباً الهام بخش نمايندگان پاره اي از دول شركت كننده براي اجراي برنامه هاي مشابه بوده و اين بيانات پيوسته با تحسين و ستايش همگان توأم بوده است. . . ترديدي نيست كه شركت والاحضرت در اين قبيل مجامع بين المللي با توجه به شخصيت معظم لها و تجربيات و اطلاعات ذيقيمتي كه در امور اجتماعي دارند، خود موجب كسب وجهه و پرستيژ فوق العاده اي براي ايران مي شود. همچنانكه حضور والاحضرت در بيست و سومين اجلاسيه كميسيون حقوق بشر كه چند ماه قبل در ژنو برگزار گرديد، اثر و اعتبار خاصي براي كشور ما همراه داشت». (240)
اينگونه مطالب مندرج در مطبوعات داخلي درست بر خلاف داوري مجامع جهاني درباره اشرف بود. در همين زمان بسياري از مطبوعات خارجي مطالب و مقالاتي درباره رفتار و معاشرت ها و روابط فساد آلوده و خلاف اخلاق اشرف پهلوي مي نوشتند و گماشتن وي به مقام رياست هيئت نمايندگي ايران در نهادهاي وابسته به سازمان ملل متحد را گزينشي نادرست و بي توجهي رهبران رژيم حاكم بر ايران به جايگاه جهاني سازمان ملل متحد و اهانت به منزلت اجتماعي و شخصيت نمايندگان ديگر كشورها در اين سازمان ارزيابي مي كردند.
در دوم ارديبهشت 1347 بنا به دعوت دولت ايران، اجلاس كميسيون حقوق بشر در تهران برگزار شد و اوتانت دبيركل وقت سازمان ملل متحد براي شركت در جلسات آن به تهران آمد. شاه در جلسه افتتاحيه اين كنفرانس حضور يافت و به نمايندگان شركت كننده خوش آمد گفت و دبير كل سازمان ملل متحد در مورد سالروز صدور اعلاميه جهاني حقوق بشر سخنراني كرد و اشرف پهلوي به رياست جلسات تهران انتخاب گرديد:
«در جلسه امروز كنفرانس پس از سخنان اوتانت، جلسه به عنوان تنفس تعطيل شد و بعد والاحضرت شاهدخت اشرف پهلوي - رياست هيئت نمايندگي - ايران به رياست جلسات كنفرانس حقوق بشر در تهران انتخاب شدند. والاحضرت در اولين جلسه كنفرانس كه در ساعت يازده بامداد تشكيل گرديد، طي نطقي كه ايراد كردند، گفتند:
از اعتمادي كه به من ابراز داشتيد و مرا به رياست اين كنفرانس بين المللي بزرگ حقوق بشر انتخاب نموده ايد سپاسگزاري مي كنم و اطمينان دارم كه با اين انتخاب خود كشور و ملت ايران را كه براي انقلاب اقتصادي و اجتماعي عظيمي تلاش مي كند، مفتخر سازيد». (241)
اشرف پس از اشاره به اقداماتي كه در كنفرانس اول حقوق بشر صورت گرفته و تصميماتي كه تا كنون اتخاذ شده است، به شعارپردازي روي آورد و در حالي كه به صدايش حالتي هيجاني داده بود، گفت:
«كارهاي انجام نشده بسيار است. تبعيضات نژادي كه اين همه بدبختي و بي عدالتي به دنبال مي كشد، هنوز در بسياري از نقاط جهان حكمفرماست و تبعيضات گوناگون ديگر، بسياري از گروه هاي انساني را از يكديگر جدا مي سازد و پرتگاه ميان كشورهاي غني و ملل در حال توسعه روز به روز فزون تر مي گردد و بيش از يك سوم مردم جهان هنوز دستخوش گرسنگي و بيماري و جهل هستند». (242)
اشرف پهلوي در شرايطي اين سخنان را به لب مي آورد و براي مردم ستمديده اشك تمساح مي ريخت كه در چند صد متري محل برگزاري كنفرانس حقوق بشر در تهران، زندان هاي رژيم پهلوي مالامال از مبارزان و آزاديخواهان بود و هر روز ده ها بار اعلاميه جهاني حقوق بشر لگدكوب خودخواهي، ستم و ديكتاتوري خاندان پهلوي مي شد، ضرب و شتم و شكنجه هاي قرون وسطايي هر روز تعدادي از مردم شريف ايران و بهترين فرزندان اين ملت را روانه گورستان هاي بي نام و نشان مي كرد. او در شرايطي از گرسنگان جهان سوم صحبت مي كرد كه در گودها و بيغوله هاي دروازه غار و در حلبي آبادهاي حاشيه تهران دسته دسته مردم از بي غذايي و گرسنگي و فقدان بهداشت و برخوردار نبودن از حقوق اوليه انساني، تسليم مرگ مي شدند و پسران جوان به ورطه اعتياد و تباهي و دختران و زنان به مرداب فحشا سقوط مي كردند.
كنفرانس جهاني حقوق بشر در تهران بعدازظهر روز 23 ارديبهشت 1347 به كار خود پايان داد و در آخرين جلسه آن «اعلاميه تهران» كه هر گونه اعمال محدوديت و دست درازي به حقوق بشر را محكوم مي كرد، به اتفاق آرا به تصويب رسيد. (243)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
238 -روزنامه كيهان، مورخه 14/12/.1345
239- همان، مورخه 12/2/.1346
240- همان، مورخه 21/2/.1346
241- همان، مورخه 7/2/.1347
242- همان ، مورخه 7/2/.1347
243-همان ، مورخه 24/2/.1347
این کاربر به دلیل تخلف در قوانین انجمن بن شد
(پرنس و پرنسس)
     
  
مرد

 
تا اینجاشو من نوشتم از اینجا به بعدشو هرکس چیزی داره بزاره تا همه بتونن ازش استفاده کنن
این کاربر به دلیل تخلف در قوانین انجمن بن شد
(پرنس و پرنسس)
     
  
مرد

 
اشرف دو چهره داره یکی خیر و مردم دوست از یک طرف هم ذست داشتن او در کاتل هرویین هم مطرحه و دوست پسر کشی هاش میخوام بدونم تا چه حد درسته
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  

 
گفته بودن اشرف از داداشش باعرضه تر بود طوری که پدرش میگفت کاش دخترم جای پسرم بود و پسرم جای دخترم.اما اشرف میرف آمریکا و قمار میکرد و آبروی ایرانو میبرد.این صحت داره؟
*تو ->گاز<- میگیری
*ولی من ->جر<- میدم
*آناتومیه /سگ/ با {گرگ} خیلی فرق داره
     
  
مرد

 
محمد رضا از دست حماقت های اشرف کون زمین میزد.
     
  
زن

 
به نظر من هریک از بزرگان رژیم شاهنشاهی که نفعش برای مردم ایران بیشتر از زیانش بوده قابل احترامه . مطالب بی سند و مدرک هم عنوان نکنیم . شاید اینها دروغها و تهمتهای ناروا باشه
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
     
  
مرد

 
روحشان شاد ویادشان گرامی باد
     
  
مرد

 
ایشون رو بخاطر اقدامات غلطی که خصوصا در تقابل با دولت قانونی دکتر مصدق و نقش شون در ورود مواد مخدر و مافیای مواد زیاد مورد سرزنش قرار دادن.
     
  
زن

 
ناکرده گناه در جهان کیست بگو؟
در مورد تخلفات ایشون همینقدر میدونم که اکثر آدمها اگر قدرت ایشون رو داشتن تخلفاتی به مراتب بیشتر انجام میدادن
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
     
  
مرد

 
ایشون رو یکی از شخصبت های تاریک تاریخ معاصر میهن میدونم، خصوصا با اقداماتی که بر علیه دولت قانونی دکتر مصدق صورت داد. توجیح ایشون و اینکه هر کسی از این قدرت بهره میبرد چنین وچنان صحیح نیست، افراد با شاخصه خدمت به میهن ومردم در تاریخ به نیکی یا به بدی یاد شدن که ایشون متاسفانه به بدی در تاریخ ثبت شده اند و زیان به ایران زمین و مردمانش
     
  
صفحه  صفحه 6 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین » 
ایران

Ashraf Pahlavi | اشرف پهلوی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA