انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 16 از 46:  « پیشین  1  ...  15  16  17  ...  45  46  پسین »

هواداران متعصب قوهای سپید ( رئال مادرید )


مرد

 
فرگوسن خواهان هافبک ناراضي رئال مادريد
الکس فرگوسن سرمربي منچستريونايتد تمايل خود را براي انتقال مسوت اوزيل هافبک ناراضي رئال مادريد اعلام کرد.



اوزيل که پس از جام جهاني 2010 با قراردادي گزاف راهي رئال مادريد شد با اين تيم توانست به عنوان قهرماني ليگا دست يابد اما با ورود لوکا مودريچ، او ديگر گزينه اول مورينيو براي ترکيب رئال مادريد نيست و منابع نزديک به اين هافبک مسلمان آلماني از ناراحتي اوزيل در قبال تصميمات مرد پرتغالي خبر مي‌دهند.

به گزارش ايسنا،اگر رئال مادريد قصد داشته باشد تا هافبک خود را بفروشد، آلکس فرگوسن مشتري اول اين هافبک آلماني خواهد بود. فرگوسن قصد دارد اين هافبک خلاق آلماني را جانشين پل اسکولزي کند که اواخر فصل کفش‌هايش را دوباره خواهد آويخت.

اوزيل که هفته‌اي 110 هزار پوند در رئال مادريد دستمزد دارد به نظر مشکلي براي رفتن به منچستريونايتد نخواهد داشت.
سقــوط ؛
تـاوانِ پریــدن با بعضــی هـاست....
     
  
مرد

 
اختلاف هواداران در برنابئو بر سر حمایت از آقای خاص
شب گذشته در جریان دیدار رئال مادرید و آلکویانو در رقابت‌های کوپا دل ری هواداران میزبان با یکدیگر اختلاف پیدا کردند.




فارس، 16 دقیقه پس از شروع بازی رئال مادرید مقابل آلکویانو در رقابت‌های کوپا دل ری تماشاگران حاضر در برنابئو به تشویق مورینیو پرداختند و گروهی دیگر از هواداران با سوت زدن پاسخ آنها را دادند. پس از آن در نیمه دوم در حالی که بازی با نتیجه یک بر صفر در جریان بود، اختلاف بین هواداران شدت گرفت.

حامیان مورینیو نام وی را بیش از 5 بار فریاد زدند اما هر بار سایر تماشاگران با سوت زدن به آنها پاسخ دادند. در این جدال میان هواداران گروهی مخالفان مورینیو را «ضد مادریدی» خواندند. هواداران مورینیو همچنین فریادی با این مضمون سر دادند که «مورینیو تنها تو از تیم دفاع می‌کنی». با ادامه این شرایط دوربین Canal+ به ضبط تصاویری از مورینیو و کارانکا پرداخت که روی نیمکت در حال خندیدن بودند.

اولین باری که اتفاق مشابهی برای مورینیو رخ داد، در ابتدای سال جاری میلادی بود. هنگامی که پس از آن در کنفرانس مطبوعاتی در این باره از او سوال شده بود، پاسخ داد: شاید روزی پاسخ دهم و این آنها هستند که ناراحت خواهند شد. من درخواست ندادم که سرمربی مادرید شوم. این آنها بودند که از من خواستند هدایت این تیم را بپذیرم. چنین اتفاقی هرگز برای من نیفتاده بود اما برای هرکاری اولین باری وجود دارد.

سرمربی مادرید شب گذشته پس از برتری 3 بر صفر تیمش ترجیح داد در کنفرانس مطبوعاتی حاضر نشود.
سقــوط ؛
تـاوانِ پریــدن با بعضــی هـاست....
     
  
مرد

 
مسی، رونالدو و اینیستا نامزدهای نهایی توپ طلای فیفا‏
فدراسیون جهانی فوتبال فیفا و مجله فرانس فوتبال "لیونل مسی"، "آندرس اینیستا" و "کریس رونالدو" را به عنوان سه ‏نامزد نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال جهان معرفی کرد.‏


مهر، مسی که از ژانویه 2012 تا به حال 82 گل به ثمر رسانده تنها 3 گل تا رسیدن به ‏رکورد گرد مولر که در 365 روز 85 گل برای باشگاه و تیم ملی کشورش به ثمر رساند فاصله دارد.‏ او پیش از این سه بار در سال های 2009، 2010 و 2011 عنوان بهترین بازیکن سال جهان را کسب کرده ‏است.‏

در بین برترین نامزدهای مربیان سال 2012 فیفا "ویسنته دل بوسکه"، "پپ گواردیولا" و "ژوزه مورینیو" حضور دارند.‏

"رادامل فالکائو"، "نیمار" و "میروسلاو استاک" نیز سه نامزد نهایی کسب جایزه پوشکاش هستند که به زیباترن گل سال ‏تعلق می گیرد.‏
"مارتا"، "آبی وامباخ" و "الکس مورگان" نیز سه نامزد نهایی برترین بازیکنان سال 2012 در بخش بانوان هستند.‏

مراسم انتخاب بهترین های سال فوتبال جهان 7 ژانویه 2013 (17 دیماه 1391) در نیون سوئیس برگزار خواهد ‏شد.‏
سقــوط ؛
تـاوانِ پریــدن با بعضــی هـاست....
     
  
مرد

 

رئال مادرید 2-0 اتلتیکو/بفرمایید ،"چولو" اتلتیکوی بریان!

مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید با غلبه بر اتلتیکو ، نشان داد که نمی خواهد از جنگ لالیگا عقب بکشد و می خواهد تا آخرین نفس به نبرد ادامه دهد .
اتلتیکو اثبات کرد که برای هر تیمی لات باشد ، مقابل رئال چیزی جز " شکلات " نیست . تیم سیمئونه با این که در جدول لالیگا هشت امتیاز از رئال پیش بود ، اما باز هم هیچ حرفی برای گفتن نداشت و چیزی جز شکست نصیبش نشد .
تیم سیمئونه در این بازی هر حربه ای که می توانست را رو کرد . ازکتک زدن بازیکنان رئال توسط دیگو کاستا گرفته تا تئاتر بازی کردن فالکائو اما باز هم به دنیا ثابت شد که دربی مادرید همیشه و همیشه فقط یک برنده خواهد داشت و چولو نیز نمی تواند که تیمش را از بحران نجات دهد .
گل عالی کریستیانو در نیمه اول باعث شد که اتلتیکویی ها عصبی تر از همیشه شوند و سعی کنند که با جنگ روانی بازی را عوض کنند اما این حرکاتشان نتیجه ای در بر نداشت چرا که رئال مادرید با تجربه تر بود و با مهار عناصر هجومی حریف نظیر فالکائو توانست که نیمه اول را با برد به رختکن برود .
در نیمه دوم اما رئال مادرید کار را مسلط تر آغاز کرد . بنزما و اوزیل بهتر بازی می کردند و بیرون رفتن دی ماریایی که باز هم مثل بازیهای اخیر سوهان روح هواداران بود ، باعث شد که بازی رئال شناور تر و روان تر شود و به جز گل اوزیل ، تیرک اتلتیکو دو بار به تیرک کورتوا بیاید و مانع از هت تریک رونالدو و چهار گله شدن اتلتیکو شود .
به هر صورت ، رئال مادرید توانست که در این بازی یک پیروزی حیثیتی مهم را کسب کند تا هم برای بازیهای آتی روحیه بگیرد و هم حواشی اخیر را به دست فراموشی بسپرد .
نحوه به ثمر رسیدن گلها :
1-0 : کریستیانو از روی ضربه کاشته ، با ضربه ای دقیقه و محکم توپ را به کنج دروازه کورتوا فرستاد ، توپی که غیر قابل مهار به نظر می رسید .
2-0 : رونالدو پشت محوطه جریمه اتلتیکو به خوبی اوزیل را دید . بازیکن آلمانی در موقعیتی تقریبا تک به تک صاحب توپ شد ، توپ را بلند کرد و با ضربه ای چکشی توپ را از میان پاهای کورتوا وارد دروازه اتلتیکو کرد .
لحظات حساس بازی :
دقیقه 13 : دیگو کاستا توپ را از جناح چپ رئال فرستاد ، فالکائو ضربه آرامی به توپ زد اما این کاسیاس بود که توپ را به خوبی به کرنر فرستاد و نگذاشت که دروازه تیمش باز شود.
دقیقه 36 : شوت محکم کریستیانو از وسط زمین با واکنش خوب کورتوا همراه شد تا دروازه تیمش باز نشود .
دقیقه 42 : سانتر بنزما از جناح راست نزدیک بود که به اوزیل برسد که کورتوا دفع خوبی روی این صحنه داشت .
دقیقه 54 : کریستیانو ، اوزیل و بنزما همکاری خوبی با هم داشتند اما بازیکن پرتغالی شوت آخرش را نتوانست به ثمر بنشاند .
دقیقه 71 : شوت محکم بنزما از جناح راست را کورتوا به خوبی مهار کرد .
دقیقه 75 : کاشته دقیقه کریستیانو از روی خط محوطه جریمه اتلتیکو به تیرک افقی دروازه کورتوا خورد .
دقیقه 78 : پاس دقیق اوزیل در محوطه شش قدم اتلتیکو به کریستیانو رسید که ضربه ستاره پرتغالی برای دومین بار به تیرک برخورد کرد .

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

پایان بازی:رئال 4- آژاکس 1



برای رئال: کایخون 2گل-رونالدو و کاکا هر کدوم 1 گل
برای آژاکس:بوئریگتر

مودریچ و کایخون واقعا عالی بازی کردن البته همه خوب بودن با اینکه رئال از اکثربازیکنای اصلیش استفاده نکرد ولی بازم خوب ظاهر شد این درایت و توانایی آقای خاص که متکی به یه ترکیب نیست
کریس به تنهای آقای گل شد به شش گل زده.شب خوبی برای کاکا بود به عنوان کاپیتان گل زیبایی زد.اینم از مرحله گروهی ایشالا مراحل بعد هم خوب کار کنیم بریم برای دهمین قهرمانی


زنده باد رئال و رئالی

عکس های بازی

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  ویرایش شده توسط: maryy   
مرد

 
نامردا معلومه حق كريس و ژوزه رو ميخورن
مگه گلزنى نوك حمله بارسا با يك مهاجم بال ميشه برابر باشه؟؟؟
اين از تلاش فوق العاده كريس هست ك انقد گل ميزنه و موثر بازى ميكنه

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

هفته پانزدهم لالیگا پیروزی رئال در زمین وایادولید/ کاهش فاصله به ۸ امتیاز

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته پانزدهم لیگ فوتبال اسپانیا با 4 دیدار آغاز شد.
در مهم‌ترین دیدار رئال مادرید در زمین رئال وایادولید با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. شاگردان ژوزه مورینیو 2 بار از حریف خود عقب افتادند ولی با جبران نتیجه توانستند در پایان به 3 امتیاز برسند و فاصله خود با بارسلونا را حداقل برای یک روز به 8 امتیاز برسانند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
شکست رئال در شب نيمکت‌نشيني کاسياس

در ديداري حساس از هفته هفدهم لاليگاي اسپانيا، مالاگا در ورزشگاه خانگي خود روزالتا ميزبان تيم سوم جدول رده‌بندي رئال مادريد بود.

اين بازي در نيمه اول چنگي به دل نزد و با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

اما در نيمه دوم اين بازي ايسکو روي پاس گل خواکين مالاگا را يک بر صفر پيش انداخت و در شرايطي که مالاگا روي حملات خود بخت رسيدن به گل‌هاي ديگر را داشت که با بي‌دقتي مهاجمان به هدر مي‌رفت، اين رئال مادريد بود که با استفاده از شلوغي در محوطه شش قدم با گل به خودي سرخيو سانچز در دقيقه 66 بازي را به تساوي کشاند.

در ادامه اين سانتا کروز بود که با گل‌هاي دقيقه 73 و 76 خود مالاگا را 3 بر يک از رئال مادريد پيش انداخت.

دقيقه 82 کريم بنزما روي پاس گل مسعوت اوزيل گل دوم رئال را به ثمر رساند و در نهايت اين بازي با نتيجه 3 بر 2 به سود مالاگا به پايان رسيد و اختلاف رئال مادريد با بارسلونا در صدر جدول 16 امتياز شد.

* پيش از شروع بازي بازيکنان تيم رئال مادريد پيراهني را به تن داشتند که روي آن شعاري در حمايت از «تيتو ويلانووا» نوشته شده بود.

* کاسياس کاپيتان رئال مادريد از روي نيمکت بازي را تماشا مي‌کرد و با توجه به چهره ناراحتش به نظر مي‌رسيد که از اين نيمکت‌نشيني به هيچ عنوان راضي نيست.
همه از آدمای عوضی بیزارن غافل ازاینکه خودشون آدم عوضی قصه زندگی یکی دیگه ن.
     
  
مرد

 
مورينيو : آدان بهتر از کاسياس است

ژوزه مورينيو در کنفرانس مطبوعاتي پس از شکست مقابل مالاگا در هفته هفدهم لاليگا و افزايش اختلاف به 16 امتياز با بارسلوناي صدرنشين حاضر شد.

وي تأييد کرد که از ادامه کارش در رئال مادريد نگران نيست.

وي در اين باره اظهار داشت: به خروج از مادريد فکر نمي‌کنم و نگران ادامه کارم در اين باشگاه نيستم.

سرمربي پرتغالي در پاسخ به اينکه چرا کاسياس در اين بازي روي نيمکت نشسته بود، گفت: آدان بهتر از کاسياس است. عملکرد دروازه‌بان در اين بازي هيچ تأثيري روي شکست تيم نداشت.

مورينيو که هفته گذشته اعلام کرده بود، رسيدن به قهرماني در لاليگا عملا غيرممکن است، در خصوص اختلاف 16 امتيازي با بارسلونا خاطرنشان کرد: فاصله‌اي با بارسا داريم که جبران‌ناپذير است. بايد قبول کنيم که اين فصل خوب بازي نمي‌کنيم.

وي اضافه کرد: بازي به بازي اتفاقاتي را مي‌بينم که دوست ندارم درباره آنها صحبت کنم، به خصوص پس از شکست.

مورينيو خاطرنشان کرد: بازيکنان مي‌توانند با خيال راحت به خانه بروند. آنها هفته گذشته مقابل اسپانيول و اين هفته مقابل مالاگا بسيار خوب کار کردند؛ اما بدشانس بودند.
همه از آدمای عوضی بیزارن غافل ازاینکه خودشون آدم عوضی قصه زندگی یکی دیگه ن.
     
  
مرد

 


رئال مادرید 4 – سلتاویگو صفر: برد با هت‌تریک کریس

رئال توانست شکست در دیدار رفت راجبران کند و با اقتدار به دور بعد برسد.رونالدو با 174 گلی که برای رئال مادرید زده از پیری گذشته.
ژوزه مورینیو ایکر کاسیاس را به میدان فرستاده بود، شاید به نشانه این که در جام حذفی از دروازه‌بان ذخیره‌اش استفاده می‌کند! کریس رونالدو تنها 90 ثانیه فرصت نیاز داشت تا خط دفاعی خواب‌آلود سلتا را با شوتی تماشایی از بیرون محوطه جریمه بیدار کند. ضربه رونالدو به گوشه دروازه رفت.
رونالدو در دقیقه 24 فاصله را دوبرابر کرد و این بار روی پاس عالی لوکا مودریچ با ضربه‌ای سرضرب و خونسردانه گل زد.
سرخیو، دروازه‌بان سلتا در نیمه اول واکنش‌های بسیاری نشان داد و نگذاشت دروازه تیمش بیش از این باز شود. سلتا هم چشم به ضدحملات دوخته بود که در یکیاز این ضدحملات بود که بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند، و داور به راموس و آلوارو آربلواکارت زرد داد.
سلتا در نیمه دوم بسیار بهتر شد و روی دروازه رئال فشار آورد. در دقیقه 72 بود که مادرید ده‌نفره شد. سرخیو راموس با ضربه‌ای که به آگوستو فرناندس زد باید با کارت قرمز مستقیم اخراج می‌شد اما داور ترجیح داد به او کارت زرد دوم را بدهد.
سلتا به دنبال زدن یک گل و کشیدن بازی به وقت اضافی بوداما رونالدو در دقیقه 88 رویاهای آنها رانابود کرد و در یک ضدحمله با ضربه‌ای دقیق پاس گونسالو ایگواین را به گل تبدیل کرد. در نهایت سامی خدیرا با ضربه‌ای نه‌چندان خوب پس از یک و دو با رونالدو گل چهارم را با اشتباه مدافعان سلتا به ثمر رساند.
رئال با این برد در مجموع 5 بر 2 پیروز شد و در مرحله یک‌چهارم نهایی کمتر از یک هفته بعد به مصاف والنسیا خواهد رفت.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
صفحه  صفحه 16 از 46:  « پیشین  1  ...  15  16  17  ...  45  46  پسین » 
ورزش
ورزش

هواداران متعصب قوهای سپید ( رئال مادرید )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA