انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 5 از 89:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  89  پسین »

بخش اخبار کانالهای ماهواره ای


زن

 
مراقب سویچر های خود در این روزها باشید....

4444

همان طور که می دونید فصل بارون و برخی نقاط کشور پهناورمان برف شروع شده. حالا بمونه برخی از نقاط کشور متاسفانه هر ۳۶۵ روز سال بارون و برف رو تجربه نمی کنند. طی چند روز گذشته به لطف خدا شاهد بارش بارون خصوصا در مناطق غربی کشور، از کرمان
شاه، خرم آباد، بروجرد، اراک، تا خود تهران بوده ایم. لذا باید این را اعلام کنیم که مراقب سویچر های خود باشید. معمولا سویچر ها با بارش باران می سورند
سویچر همان دستگاه کوچکی است که سیم های ال ان بی های مختلف را به یک سیم تبدیل کرده و در کنار دیش وجود دارد تا در نهایت یک سیم به رسیور منتقل شود (برای آن دسته از دوستان که با سویچر آشنایی ندارند). این دستگاه در بیشتر موارد در دو حالت زیر می سوزد
اول، رفتن آب و مایعات به داخل این دستگاه که حاصل آن اتصالات کوتاه در دستگاه و در نهایت سوختن آن است که برخی اوقات باعث مشکل دار شدن ال ان بی هم میشود. لذا این دستگاه را در یک پلاستیک قرار بدید و در یک جای امن که آب واردش نشود نصب کنید
دوم، زمانی که رسیور شما روشن است به هیچ عنوان دستگاه سویچر را قطع یا وصل نکنید. یعنی نه سیمی از آن باز کنید و نه سیمی از آن ببندید. مثلا بعد از تنظیم دقیق دیش و ال ان بی ها، رسیور را خاموش کنید و سپس سویچر را (مثلا هاتبرد ال ان بی ۱ ، عرب ست ۲ ، یوتل ست ۳ ، ترکست و یا یاه ست ۴) متصل نمایید
در ضمن برای دوستان گنجکاو به زودی مقاله ای آماده خواهم کرد که چه طور از سویچر سوخته سواستفاده کنیم :D با این دستگاه میشه یک ال ان بی یک سوزنه رو به چهار رسیور به طور مستقیم وصل کرد!
این مقاله فقط برای جلوگیری از خرج های الکی شما دوستان بود
موفق باشید
* در تصویر یک سویچر ۸ خروجیه را مشاهده می کنید. این سویچر در بازار حدودا ۳۵ تا ۶۰ هزار تومان قیمت دارد *

hdsl 2018
     
  
زن

 
شبکه بازار در ماهوار بدر رو ایر رفت

12284 عمودی 27500
با آرزوی موفقیت و سربلندی جمهوری ایرانی
     
  
زن

 
پوشش گسترده ماهواره جدید آذربایجان در ایران

22222

اولین ماهواره آذربایجان Azerspace-1 (نام قدیمی-Africasat-1A) در ماه فوریه سال آینده راه اندازی می شود . این ماهواره توسط موشک Ariane 5 ECA از مرکز فضایی در Koruou، گویان فرانسه به فضا پرتاب می شود . ماهواره Azerspace-1 توسط یک شرکت آمریکایی Orbital Sciences Corporation یا شرکت علوم مداری مبتنی بر پلت فرم GEO Star-2 ساخته شده است. این ماهواره ۱۲ باند Ku و ۲۴ فرستنده C باند و خدمات ارتباطی در آذربایجان، آسیای مرکزی، آفریقا و اروپا با موقعیت مداری ۴۶ درجه شرق ارائه خواهد داد . عمر این ماهواره ۱۵ سال است !

مناطق تحت پوشش این ماهواره را در زیر مشاهده می کنید که با توجه به دو پوشش خیره کننده آن در ایران و اروپا بهترین ماهواره برای شبکه های فارسی زبان می تواند در آینده باشد .

1111111111

33333333

hdsl 2018
     
  
زن

 
پخش شبکه های آذربایجان از سوئد آغاز می شود ...

طبق تفاهم نامه ای که ما بین دو شرکت پخش رسانه ای این دو کشور امضا شد قرار است از آغاز سال جدید میلادی ۲۰۱۳ یک شبکه آذربایجان از سوئد پخش شود. سوئد میزبان Eurovision-2013 میباشد و از هم اکنون کشورهای اروپایی در صدد جذب شبکه های این کشور برای پخش مراسم دارند.

333

hdsl 2018
     
  
زن

 
تصاویری از تکمیل نهایی ماهواره جدید کشور آذربایجان

44444

ماهواره جدید کشور آذربایجان با نام تجاری آذراسپیس ۱ در تاریخ ۵ دسامبر رسما تکمیل و آزمون نهایی خود را پشت سر گذاشت . این ماهواره پوشش خوبی در ایران دارد و قرار است در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۱۳ به فضاء پرتاب شود .

عکس های گرفته شده از این ماهواره را در زیر مشاهده می کنید :

55555

5566666

hdsl 2018
     
  
زن

 
شبکه IFILM متفاوت با IFILM اصلی را با زبان انگلیسی (!!!) بر روی هاتبرد دریافت نمایید
فرکانس 11565 افقی سیمبل ریت 27500
با آرزوی موفقیت و سربلندی جمهوری ایرانی
     
  
مرد

 
توسعه نسل جدید ماهواره ها توسط شرکت ارتباطات ” یوتلست “

اپراتور ارتباطات ماهواره یوتلست امروز اعلام کرد : درصدد توسعه نسل جدید ماهواره های خود با ویژگی های پیشرفته که بیشتر برای بالا بردن کارایی سیگنال و از انعطاف پذیری و ایمنی خاصی برخوردار هستند می باشد . گفته شده ماهواره جدید “ Eutelsat 8 West B ” که در سال ۲۰۱۵ پرتاب خواهد شد دارای چنین تغییرات اجرای برنامه های بهبود یوتلست است .

به گزارش امروزناء ویژگی های جدید این شرکت توسعه یافته توسط غول تولید کننده ماهواره های فضایی جهان ” Theles Alenia Space ” است که با حمایت و کمک آژانس فضایی اروپا ESA و CNES، با تمرکز بر ارائه سه مزایای کلیدی از جمله :

افزایش تعداد کانال های فعال با بهینه سازی استفاده از ظرفیت برق ماهواره ای از پانل های خورشیدی؛

گسترش فرصت ها برای تغییر ماهواره با استفاده از گیرنده های ویژه

این ویژگی های پیشرفته برای اولین بار بر روی ماهواره جدید یوتلست در موقعیت ۸ درجه غربی برای بیش از ۳۰ میلیون خانواردر بازارهای خاورمیانه و شمال آفریقا در نظر گرفته شده است.
دوستان از امروز تمامی پست ها در تاپیک
دانلود فیلم های سکسی با حجم مناسب و با کیفیت
ارسال میکنم
     
  
مرد

 
بازگشت کانال های HD فرانسوی پکیج CanalSat

پس از پیاده سازی سیستم نرم افزاری جدید NANO EO از طرف پکیج CanalSat فرانسه و متوقف شدن کانالهای HD این پکیج بر روی شرینگ اینترنتی که با سیستم Viaccess شیر می شدند و قابل بازگشایی بودند ..
دوباره کانالهای HD این پکیج شیر شده و توسط شرینگ CCcam قابل بازگشایی می باشند ..
پکیج کانال ست به غیر از سیستم ویاکسس، از دو سیستم سکا3 و نگرا3 استفاده می کند که در حال حاضر کانال های HD این پکیج، بر روی این دو کارت کمیاب سکا و نگرا قابل مشاهده هستند ..

CAID Seca 0100 Provider: 003315,003317
CAID Nagra 1811 Provider: 000007
CANAL+ CINEMA HD - CANAL+ DECALE HD - CANAL+ FAMILY HD - CANAL+ HD - CANAL+ SPORT HD
دوستان از امروز تمامی پست ها در تاپیک
دانلود فیلم های سکسی با حجم مناسب و با کیفیت
ارسال میکنم
     
  
مرد

 
پخش شبکه ورزشی عربی ابوظبی ورزشی ۱ یا همان “ Abu Dhabi Sports 1 ” در موقعیت ۱۳ درجه شرقی و ماهواره یوتلست هاتبرد در فرستنده ۱۵۶ و فرکانس ۱۱,۶۲۳ V متوقف شد . این شبکه با خاموش شدن پارامتر قبلی فقط با مشخصات زیر در دسترس می باشد :
۱۳C Eutelsat Hot Bird (13 ° E) freq. 11.747 GHz, pol. H, SR 27500, FEC 3/4, DVB-S/QPSK, FTA
دوستان از امروز تمامی پست ها در تاپیک
دانلود فیلم های سکسی با حجم مناسب و با کیفیت
ارسال میکنم
     
  
مرد

 
شبکه "تمدن" بر روی ماهواره اکسپرس AM 22 قابل دریافت با ماهواره یاه ست
فرکانس 11171 افقی سیمبل ریت 2500
دوستان از امروز تمامی پست ها در تاپیک
دانلود فیلم های سکسی با حجم مناسب و با کیفیت
ارسال میکنم
     
  
صفحه  صفحه 5 از 89:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  89  پسین » 
کامپیوتر

بخش اخبار کانالهای ماهواره ای

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA