انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 1 از 6:  1  2  3  4  5  6  پسین »

PSG Club | باشگاه پاری سن ژرمن


مرد

 
درخواست تاپیک باشگاه پاری سن ژرمن در تالار ورزش.
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  ویرایش شده توسط: amirhoo3in   
مرد

 
تاریخچه باشگاه فوتبال پاریس سن ژرمن ) Paris Saint-Germain Football Club ) **
یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای است که در شهر پاریس پایه گذاری شده‌است.
لقب(ها): PSG - Paris SG - Les Rouge-et-Bleu - Les Parisiens
این باشگاه در 12 آگوست 1970 با ادغام ۲ تیم «Paris FC» و «Stade Saint-Germain» به وجود آمد. این تیم از سال ۱۹۷۴ تاکنون در لیگ یکفرانسه بازی می‌کند و تاکنون ۲ بار این لیگ را فتح کرده‌ است. اوج قدرت این تیم باشگاهی در میانه دهه ۹۰ میلادی بود که براساس فهرستفدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال در رتبه اول بهترین باشگاه‌های جهان قرار گرفت.
استادیوم این باشگاه پارک د پرنس ( Parc des princes ) یا همان پارک شاهزاده گان با گنجایش ۴۸،۷۱۳ نفر از نظر ظرفیت سومین ورزشگاه بزرگ فرانسه‌است و از سال ۱۹۷۴ تاکنون ورزشگاه اصلی «پاریس سن ژرمن» بوده‌است.
هم‌اکنون خزانه سلطنتی قطر ۷۰ ٪ سهام این باشگاه را در اختیار دارد.
•«پاریس سن ژرمن» دارای ۱۱٪ کل هواداران باشگاههای فوتبال در فرانسه است که از این نظر بعد از المپیک مارسی در رده دوم قرار دارد.
•در آوریل ۲۰۱۰ پاری سن ژرمن ثروتمندترین باشگاه فوتبال فرانسه بعد از المپیک لیون و المپیک مارسی بود.
•در فصل ۲۰۰۹-۲۰۱۰ در هر بازی خانگی این تیم به طور متوسط ۳۳،۲۶۶ نفر تماشاگر حضور داشتند که از این نظر در فرانسه چهارمین باشگاه است.
•این تیم از سال ۱۹۷۱ دارای یک تیم رزرو و یک تیم زنان است.
•لِ کلاسیکو (تلفظ فرانسوی : lə klasik) نام مهمترین شهرآورد فوتبال شهر پاریس می‌باشد که در آن دو تیم پرطرفدار پاریس سن ژرمن و المپیک مارسی با هم بازی می‌کنند. این اسم به تقلید از ال کلاسیکو که بازی شهرآورد بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در اسپانیا برگزار می‌شود نامیده شده‌ است...
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
افتخارات
*. مسابقات داخلی فرانسه
لیگ یک فرانسه (۲) - Ligue 1
قهرمان : ۱۹۸۶، ۱۹۹۴
نایب قهرمان (۶): ۱۹۸۹، ۱۹۹۳، ۱۹۹۶، ۱۹۹۷، ۲۰۰۰، ۲۰۰۴
جام حذفی فرانسه (۸) - Coupe de France / French Cup
قهرمان : ۱۹۸۲، ۱۹۸۳، ۱۹۹۳، ۱۹۹۵، ۱۹۹۸، ۲۰۰۴، ۲۰۰۶، ۲۰۱۰
نایب قهرمان (۳): ۱۹۸۵، ۲۰۰۳، ۲۰۰۸
جام اتحادیه (۳) - Coupe de la Ligue/ French league Cup
قهرمان : ۱۹۹۵، ۱۹۹۸، ۲۰۰۸
نایب قهرمان (۱): ۲۰۰۰
سوپر جام فرانسه (۲ ( - Trophée des Champions
قهرمان : ۱۹۹۵، ۱۹۹۸
نایب قهرمان (۴): ۱۹۸۶، ۲۰۰۴، ۲۰۰۶، ۲۰۱۰
*. مسابقات بین المللی
جام در جام اروپا(۱)
قهرمان : ۱۹۹۶
نایب قهرمان (۱): ۱۹۹۷
جام اینترتوتو (۱)
قهرمان : ۲۰۰۱
سوپر جام اروپا
نایب قهرمان (۱): ۱۹۹۶
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
**ادعای اکيپ در مورد پاريسی ها ولخرخ**
**روزنامه ورزشی معتبر فرانسه نوشت در ايام نقل و انتقالات ميان فصل، پاریس سن‌ ژرمن هافبک آرژانتينی خود را با ستاره هلندی اينترميلان مبادله میکند.
در چند وقت گذشته کارلو آنچلوتی مربی پاریسی ها بارها از عملکرد خاوير پاستوره در تيمش انتقاد کرده و در يکی دو محفل خصوصی عنوان کرده به همکاری با وسلی اسنايدر، هافبک ميانی اينتر علاقمند است.
در همين ارتباط منابع نزديک به پاریس سن ژرمن حکايت می کنند تلاش‌هايی در باشگاه پولدار پاريسی صورت گرفته که حتی منجر بهرايزنی در سطح مديران پاریس سن‌ ژرمن و اينترميلان شده است. به نقل از اکيپ، در همين ارتباط تازه‌ترين شنيده‌ها از تمايل نسبی ماسيمو موراتی، مدير اينتر برایچنين اقدامی حکايت مي‌کند.
پاستوره يک سال قبل در ازای 22.5 ميليون يورو از پالرمو راهی پايتخت فرانسه شد. لژيونر آرژانتينی در مدت حضورش 37 مرتبه پيراهن پاریس سن‌ ژرمن را به تن کرده و 14 گل نيز زده است.**
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
**درگیری در رختکن پاریس سن ژرمن، خشم زلاتان نسبت به یک هم تیمی**
**زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی پاریس سن ژرمن در بین دو نیمه بازی ، با یکی از هم تیمی هایش درگیر شد و البته آنچلوتی او را وادار به عذرخواهی نمود.
طبق گزارشی که روز شنبه در وب سایت اسپورت کاتالونیا قرار گرفت، زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه پاریس سن ژرمن این بار در فرانسه آن روی نه چندان دلنشینش را به نمایش گذاشت ؛ رویی که با روحیه ورزشکاری فاصله زیادی دارد.
یکشنبه هفته پیش و درجریان بازی پاریس سن ژرمن مقابل ترویس، ستارهسوئدی از عملکرد هم تیمی هایش بهشدت ناراحت شده بود و در بین دو نیمه و در حالی که تیمش با نتیجه 0-1 از حریف پیش بود، با یکی از هم تیمی هایش درگیر شد. زلاتان از عملکرد برخی از بازیکنان تیم به شدت ناراضی بود و طبق گزارش منتشره در روزنامه لو پاریزین، این ستاره سوئدی در بین دو نیمه این بازی جنجالی در رختکن به پا کرده و به انتقاد از عملکرد برخی از هم تیمی هایش پرداخت.
البته دراین گزارش، نامی از بازیکنی که مورد غضب ابرا قرار گرفته مطرح نشده ولی گویا در بین دو نیمه زلاتان روبه یکی از هم تیمی هایش گفته:« پسر من بهتر از تو بازی می کند.»
با شروع نیمه دوم پاریس سن ژرمن عملکرد بهتری را به نمایش گذاشت و دراین بازی با نتیجه پرگل 0-4 به پیروزی رسید. البته گویا کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی پاریس سن ژرمن در پایان بازی از ابرا خواسته تااز هم تیمی هایش، به ویژه بازیکنیکه با او درگیری لفظی داشته عذرخواهی کند. بعد از انتشار این خبر بود که زلاتان در توضیح درمورد رفتار عجیبش گفت:« من فقط می خواستم به تیم انگیزه بدهم. شاید زیاده روی کردم و از این بابت عذرخواهی می کنم.»
آنچلوتی هم درمورد این اتفاق گفت:« ایناولین بار درکارنامه مربیگری ام است که چنین چیزی می بینم. چون معمولا رختکن، جای مقدسی برای هر تیمی است.»
پاریس سن ژرمن دیشب هم در دیدارش دررقابت های این هفته لیگ یک فرانسه مغلوب نیس شد تا روزهای سخت اینتیم همچنان ادامه داشته باشد.**
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
**زلاتان: توپ طلا را نباید به مسی بدهند**
**ستاره آرژانتینی بارسا که در سه سال گذشته برنده توپ طلا شده، امسال نیز همراه با آندرس اینیستا و کریس رونالدو، از نامزدهای اصلی در یافت این جایزه معتبر است.
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاریس سن ژرمن، اعلام کرد با دادن توپ طلا برای چهارمین بار پیاپی به لیونل مسی موافق نیست.
ستاره آرژانتینی بارسا که در سه سال گذشته برنده توپ طلا شده، امسال نیز همراه با آندرس اینیستا و کریس رونالدو، از نامزدهای اصلی در یافت این جایزه معتبر است.
زلاتان که خود نیز در فهرست اولیه نامزدهای توپ طلا جای داشت، در فهرست سه نفره نهایی جای نگرفت وبا توجه به اظهار نظر اخیرش، نشان داد که به عنوان کاپیتان تیم ملی سوئد، به ستاره آرژانتینی بارسا راینداده است.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مسیپیش از این چند بار برنده توپ طلا شده؟ دو، سه؟ اگر رای دهندگان بخواهند کمی عادل تر باشند، باید این بار توپ طلا را به بازیکن دیگری بدهند."
مراسم توپ طلا روز 7 ژانویه در زوریخ سوئیس برگزار می شود.**
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
**آنچلوتی: بکام تصویر فوتبال فرانسه را بهتر می کند**
**این ستاره باتجربه انگلیسی به زودی به دوران حضورش در ام ال اس پایان خواهد داد و چندین باشگاه مختلف اروپایی از جمله باشگاه فرانسوی موناکو به دنبال به خدمت گرفتن اوست.
کارلو آنچلوتی، سرمربی پاریس سن ژرمن، اعتقاد دارد پیوستن دیوید بکام به موناکو می تواند به تصویر فوتبال فرانسه کمک کند.
این ستاره باتجربه انگلیسی به زودی به دوران حضورش در ام ال اس پایان خواهد داد و چندین باشگاه مختلف اروپایی از جمله باشگاه فرانسوی موناکو به دنبال به خدمت گرفتن اوست.
کارلتو که پیش از این پیوستن بکام به پی اس جی را رد کرد، معتقد است پیوستن این ستاره باتجربه به موناکو، می تواند تصویر فوتبال فرانسه را بهتر کند.
او در گفتگو با اکیپ گفت:" پیوستنبکام به موناکو می تواند برای تصویر فوتبال فرانسه خیلی خوب باشد. من 6 ماه اخیر حضور او در ام ال اس را دنبال کردم. او هنوز خیلی و موثر بازی می کند."
آنچلوتی در زمان حضورش در میلان، در دومقطع کوتاه با بکام کار کرد و به تازگی او را یکی از حرفه ای ترین بازیکنانی که با آنها کار کرده، نامید.
این در حالی است که بکام اعلام کرده بود اولین بار در راه تمرین، توسط یک دوست از علاقه مندی باشگاه موناکو آگاه شد.**
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
**شعبده بازی زلاتان برای ستاره های جدید سه شیرها**
**سوئدی ها موفق شدند 4-2 انگلیس را شکست دهند و کسی تردیدی ندارد ستاره این دیدار کسی جز زلاتان نبود.
هفت بازیکن سه شیرها در این دیدار اولین بازی ملی شان را انجام دادند، لئون عثمان، رحیم استرلینگ، ویلفرد زاها، رایان شاوکراس، استفن کواکر و کارل جنکینسون.
زلاتان در این دیدار 4 گل به ثمر رساند و به ستاره های تازه انگلیس نشان داد که بازی در رده ملی چقدر می تواند دشوار باشد**
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
**ابراهيموويچ: توانايی بازی در همه پست‌ها را دارم**
**زلاتان ابراهيموويچ که در بازی برابر ديناموزاگرب 4 پاس گل به بازيکنانتيم داد در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد توانايی بازی در همه نقاط زمين و پست‌های مختلف حتی دروازه‌بانی را دارد.
زلاتان که با 12 گل زده بهترين گلزن لوشامپيونه فرانسه است در بازی برابر ديناموزاگرب در نقش سازنده ظاهر شد و توانست هر 4 گل تيم را پايه‌ريزی کند.
زلاتان در مصاحبه با Sport 365 گفت:اگر نتوانم گل بزنم، خوشحال خواهم شد که ديگر بازيکنان را در موقعيت گلقرار دهم، برای يک بازيکن خوب، پست معنا ندارد. من در هر پستی که سرمربی تشخيص دهد بازی می کنم.
آنچلوتی با ستايش از روحيه تيمی زلاتان گفت: فرق يک بازيکن کامل با يک بازيکن تک محور همين است که در خدمت تيم باشی، صفتی که زلاتان به خوبی از آن بهره می برد.**
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
**آنچلوتی: تغییر نگرش و تمرکز ما برای پیروزی در دیدار با پورتو**
**کارلو آنچلوتی به همراه مکسول در کنفرانس خبری قبل از بازی با پورتو شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
وضعیت تیم شما در مقابل بازی با پورتو چگونه است ؟
رسیدن به مقام اول برای ما مهم است. این امر به ما در مرحله بعد لیگ قهرمانان وضعیت بهتری داشته باشیم.بازی روز سه شنبه یک دیدار مهم برای ما از آن جهت که می توانیم مجددا اعتماد به نفس از دست رفته را بازیابی کنیم. تغییر نگرش و تمرکز ما برای پیروزی در این دیدار آماده شده است.
تغییر نگرش شما برای بازی چیست؟
ما نیاز به تمرکز در موارد کاملا جزئی داریم. در چند بازی گذشته ما فاقد نگرش خوبی بودیم. ما آسان در مقابل حملات حریف تسلیم می شدیم.
چه چیز این بازی برای شما مهم است ؟
به دو دلیل این بازی برای ما مهم است. اول اینکه مقام اول گروه را به دست می آوریم و این موضوع در مراحل بعدی برای ما امتیاز محسوب می شودو دوم اینکه با پیروزی در این دیدار میتوانیم اعتماد از دست رفته را دوباره به دست بیاوریم.
آیا منتقدان می توانند به شما انگیزه دهند ؟
گاهی اوقات انتقاد وارد و مفید است. منفکر میکنم هر کسی تاسف بخورد که چرا پاریس سن ژرمن شروع خوبی برای قهرمانی در این فصل نداشته ، ما سه بازی از دست داده ایم و پنج امتیاز از لیون عقب هستیم. برای ساختن یک تیم همیشه مشکلات وجود دارد ولی کورس قهرمانی برای ما تمام نشده و از سوی دیگر راهیابی به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا وضعیت ما را بهبود می دهد. ما در حال متمرکز شدن برای پیدا کردن راه حل هستیم. ما مطمئن هستیم تا پایان رقابتها در کورس خواهیم بود.
آیا شما احساس می کنید فشاری قبل از بازی با پورتو روی شماست، آیا این سخت ترین لحظه زندگی حرفه ای خودتان نیست ؟
نه ، اغلب مشکل فشار وجود دارد کار یک مربی این است که چگونه از این فشار رهایی یابد. طبیعی است که قبل از بازی فشاری وجود داشته باشد. هدف مهم است چرا که ما در یک دوره پرفشار سیر می کنیم اما فکر می کنم که بازی خوبی خواهد بود. من احساس خوبی در مورد این بازی دارم.**
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
صفحه  صفحه 1 از 6:  1  2  3  4  5  6  پسین » 
ورزش
ورزش

PSG Club | باشگاه پاری سن ژرمن

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA