انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 41 از 106:  « پیشین  1  ...  40  41  42  ...  105  106  پسین »

Esteghlal FC | باشگاه استقلال


مرد

 

فتح الله زاده: تخلفی نکردیم اسنادش هم موجود است/ خلبان هم می شوم تا در هوای خراب تیم را ببرم رشت

به گزارش آبیته دات کام فتح الله زاده در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ درباره تاخیر یک روزه بازی تیمش با داماش گیلان خیلی آتشین حرف می زند. استقلالی ها سهل انگاری کردند و خیلی دیر به رشت می رفتند تا همه این جنجال ها ایجاد شود اما او می گوید:« حاجی جان بازی یک روز افتاده عقب نمی دانیدمن چه بر سر من آوردند. من چه کشیدم . تیمم هم که به رشت نمی رسید . رفتیم رامسر از رامسر با اتوبوس رفتیم ، زد اتوبوس هم خراب شد. ۲۴ ساعت است تیم من سرگردان است. بچه ها کلافه شدند. خرابی اتوبوس هم این وسط شد غوزبالاغوز برای مان. هزار جور بلا سر ما آمده. من دیشب تا یک شب در دفترم استرس تیم را داشتم. از صبح هم یک کله باید جواب این را بدهم که چرا بازی را یک روز انداخته اند عقب. بابا این کجایش انصاف است. تیم من ساعت ۲ رسیده رشت یعنی ما باید ساعت ۳:۳۰ می رفتیم توی زمین بازی می کردیم؟ داماش که در جام حذفی بازی ندارد. ما بازی داریم. ما دو روز تمرین مان ریخته است به هم این کجایش اخلاقی است که هجمه علیه ما به راه انداخته اند.»
اما به عکس گفته مدیر استقلال ، آنها می توانستند زودتر و طبق قانون راهی رشت می شدند تا هیچ یک از این اتفاقات رخ ندهد؛« بابا ما کف دست مان را که بو نکرده بودیم. ما خیلی هم خوب برنامه ریزی کردیم برای این سفر. باید ۸شب می رسیدیم. تمرین می کردیم،می خوابیدیم. صبح هم بعد از یک عرق گیری همه چیز برای مسابقه آماده بود. همه چیز را درست دیده بودیم. یک پرواز ۴۰ دقیقه ای پیش روی مان بود.یک دفعه مه رشت باعث شد پرواز لغو شود حالا تازه مگر آسمان به زمین رسیده ؟ لیگ مان عقب می افتد؟ ما که از همه بیشتر ضرر کردیم. برنامه های ما به هم خورده است. تیم ما تمریناتش عقب افتاده و در جام حذفی هم باید با یک روز استراحت کمتر به مصاف سایپا برویم. »
اما چرا استقلالی ها قانون ۲۴ ساعت را رعایت نکردند؟ فتح الله زاده می گوید:«ببینید این قانون نیست که ۲۴ ساعت قبل از بازی باید در محل برگزاری باشیم.کدام تیم ۲۴ ساعت قبل از بازی می آید که ما برویم .یعنی داماش این کار را می کند؟ بعد هم باز می گویم یک روز دیرتر چه فرقی ایجاد می کند؟ یک موقع است که در جریان لیگ هستید به تیم ها ضربه می خورد ، الان که بازی نیست. تازه آقای عابدینی و درخشان که این قدر شلوغش کردند ، چه مشکلی دارند؟ شما که خودتان در آن استان هستید. از هواشناسی بپرسید ، جاده ۴ ساعته را دیشب همه ۸ ساعته رفتند. من رفتم دنبال اتوبوس تازه ساعت ۱ شب می شد راه بیفتیم. آن وقت باید ۱۰ صبخ می رسیدیم ، آن وقت انتظارشان این بود که ما بلافاصله بازی کنیم؟ این انصاف است؟ کجایاین کار قانونی است؟ یعنی ما باید مثل جنازه می رفتیم توی زمین که داماش بتواند شکست مان بدهد. الان تیمی که ۲۴ ساعت خواب و برنامه اش ریخته به هم را نمی توانند ببرند؟ اگر آن طوری بازی می کردیم جوانمردانه بود؟ والله اگر من جای عابدینی بودم هیچ کدام از این حرف ها را نمی زدم. شرایط جوی برای همه هست. بابا ۹شب به ما گفتند پرواز لغو شده. چه کار باید می کردم در این شرایط؟ »
اما حتی بهروان رئیس سازمان لیگ هم اعتقاد دارد استقلال سهل انگاری کرده و باید جریمه شود . خیلی از کارشناسان می گویند اگر جای فدراسیون مثلا اگر این بازی زیر نظر فیفا یا AFC بود ، نمی توانستند این قدر راحت زمانش را تغییر دهند:« حاجی جان ما اصلا کم کاری نکردیم و اسنادش هم موجود است. اسناد فرودگاه ، تعاونی های اتوبوس رانی ، استعلام وزارت راه و هواشناسی. تازه این بازی حتی اگر زیر نظر فیفا برگزار می شدهم طبق قانون یک روز می توانست عقب بیفتد و اصلا این قدر شلوغ نمی شد. ما برای چه باید جریمه بشویم که آقای بهروان این جمله را گفته اند. ما نه کوتاهی کردیم ونه تخلف این ها حرف های خوبی نیست که زده می شود. همان بازی پارسالی را که آقای خوروش برایش شلوغ کرده بروید ببینید با یک روز فاصله برگزار کردند. این حرف ها اصلا جوانمردانه نیست.وقتی پرواز نمی پرد چه کار باید بکنم ؟ چشم می روم خلبانی هم یاد می گیرم تا از این به بعد اگر خلبان ترسید پرواز کند ، خودم در هوای نامساعد تیم را ببرم رشت. این طوری خیال دوستان راحت می شود؟»
البته به عکس گفته های مدیر استقلال سال ها قبل در مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا درحالی که سیل ورزشگاه آزادی را برداشته بود ، کنفدراسیون بازی استقلال و پوهانگ را برگزار کرد تا آبی ها نتوانند به فینال آسیا برسند؛« آنجا هم کنفدراسیون می گفت بازی برگزار نشود . مسئولان وقت فدراسیون برای خودشیرینی برای مقامات آسیایی آن بازی را برگزار کردند. ولاپان تهران بود و نمی توانست بماند برای اینکه او در ورزشگاه باشد به ناحق بازی ما برگزار شد و ضررش را هم هواداران استقلال کردند چون اقلا نیم متر روی زمین آزادی آب بود و امکان برگزاری مسابقه را نداشت. می گویم آن موقع هم اتفاقا مسئولان فوتبال آسیا موافق انجام بازی نبودند.خود مسئولان فدراسیون این تصمیم را گرفتند که دودش در چشم استقلال رفت.»
با فتح الله زاده درباره آخرین شرایط نقل و انتقالات استقلال هم حرف می زنیم که می گوید:« حاجی جان بگذار این بازی برگزار شود بعد. الان قرار شده برای رضا عنایتی با مس و جمشیدیان عماد رضا با رحیمی حرف بزنم. آنها هم از ما بازیکن می خواهند که این نیاز به برگزاری جلسه رودررو دارد. باید بنشینیم و انجا حرف مان را یکی کنیم.»
او درباره خرید خارجی برای تیمش هم می گوید:« با مصدومیت جانواریو و جدایی توزی چاره ای غیراز گرفتن بازیکن نداریم. ما ۳ بازیکن خارجی را دیدیم که برزلی، مجارستانی و بولیویایی هستند. بازیکن بولیویایی تا چهارشنبه به ایران می آید او بازیکن خیلی خوبیاست که در اروپا بازی می کند.»
خرید مهاجم از بولیوی برای استقلال یکی از آن کارهایی است که فقط از فتح الله زاده بر می آید؛« حاجی جان کادرفنی فیلم بازی اش را دیده و پسندیده است. حالا باید بیاید در تمرینات تا ببینیمش شما اصلا فکر کنید ما او را از توی لپ لپ پیدا کردیم مهم این است که یک مهاجم خوب می آوریم که مشکلات خط حمله تیم را حل کند.»

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

سیدصالحی:استقلالی‌ها تماس مستقیمی با من نداشتند

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تماس مستقیمی از سوی باشگاه استقلال برای حضورم در این تیم نداشتم.
مهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بازی مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود، پرسپولیس هم زحمت زیادی کشید و می‌دانستیم که کار سختی داریم اما خوشحالم که با دست پر آزادی را ترک کردیم.
وی درباره گلزنی‌اش مقابل پرسپولیس عنوان کرد:‌در این سال‌ها چندین بار موفق به دادن پاس گل مقابل این تیم شده بودم اما امروز خدا کمک کرد و خودم هم گلزنی کردم.
سیدصالحی درباره مذاکره استقلالی‌ها با وی برای بازگشت به این تیم گفت: تا به حال تماس مستقیمی از سوی این باشگاه نداشتم. باید بنشینیم و صحبت کنیم و بعد از آن تصمیم‌گیری شود.
وی درباره اینکه‌ آیا دوست دارد از تراکتورسازی جدا شود و به استقلال برگردد، عنوان کرد: موضوع دوست داشتن من نیست بلکه مسائلی است که باید بین دو باشگاه حل شود و سپس تصمیم‌‌گیری صورت گیرد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

دعوای فتح الله زاده بافردوسی پور روی آنتن: تو صلاحیت سوال پرسیدن از من نداری!
فتح‌الله‌زاده با بیان این جمله که «تو صلاحیت سوال پرسیدن از من را نداری» تلفن را قطع کرد که بهت مجری 90 را در پی داشت

سایت گل- مدیرعامل باشگاه استقلال در جریان پخش زنده برنامه تلویزیونی 90 با مجری این برنامه درگیری لفظی پیدا کرد. در برنامه این هفته 90 بطور مفصل به تعویق دیدار استقلال تهران و داماش گیلان پرداخته شد و مسئولان این برنامه در این خصوص با علی فتح‌الله‌زاده تماس گرفتند. مدیرعامل استقلال تلاش کرد تعویق این دیدار را امری طبیعی تلقی کند اما مجری برنامه 90 با صحبت‌های او قانع نشد. بحث مجری 90 با فتح‌الله‌زاده بالا گرفت و ناگهان مدیرعامل استقلال از کوره در رفت و با دروغگو خطاب کردن فردوسی‌پور گفت: برای صدا و سیما متاسفم که مجری‌ای مثل تو دارد که به راحتی می‌تواند روی آنتن هرچه می‌خواهد بگوید. فتح‌الله‌زاده با بیان این جمله که «تو صلاحیت سوال پرسیدن از من را نداری» تلفن را قطع کردکه بهت مجری 90 را در پی داشت.
البته دقایقی بعد فتح الله زاده دوباره به روی آنتن برگشت و درباره دریافت لقب شوالیه نیز توضیحات مفصل ارائه کرد!

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

سیدصالحی: استقلال باید با باشگاهم مذاکره کند/ هواداران پرسپولیس کینه دارند

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است، مسوولان باشگاه استقلال تهران برای حضور این بازیکن در این تیم باید با مسوولان باشگاه تراکتورسازی مذاکره کنند.
به گزارش ایرنا، ˈسیدمهدی سیدصالحیˈ دوشنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: همیشه خدا را سپاسگذارم که در شرایط سخت و حساس، لطفش شامل حال من می شود و امروز یکی از آن روز ها بود.
وی ادامه داد: در روزی که هواداران پرسپولیس خیلی به من لطف داشتند، توانستم گل سه امتیازی تیمم را وارد دروازه آنها کنم.
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازیتبریز گفت: حق تراکتورسازی امروز برد بود که خوشبختانه توانستیم با ارایه یک بازی خوب به حق خود برسیم.
وی در خصوص شایعات اخیر مبنی بر حضورش در تیم استقلال تهران تصریح کرد: در این زمینه باید باشگاه تصمیم گیری کند و همچنین استقلالی ها نیز به صورت مستقیم با مسوولان باشگاهم وارد مذاکره شوند.
وی اظهار داشت: در شهر تبریز روزهای خوبی داشتم و برای من فرقی نمی کند که به استقلال بروم یا در تبریز بمانم.
سیدصالحی در خصوص شعارهای هواداران پرسپولیس گفت: فکر می کنم آنها از دیدار تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در سال 86 که من بعضی صحبت ها را انجام دادم، کینه دارند و به همین دلیل همیشه علیه من شعار می دهند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

قلعه نویی باید مراقب باشد.

داماش گیلان در بازی امروز، در صورت پیروزی بر استقلال، از رده چهاردهم به رده یازدهم جدول لیگ برتر می رسد و یک پله بالاتر از پرسپولیس قرار می گیرد.غلبه بر داماش در آخرین بازی نیم فصل، شاید دشوارتر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد.
عصر ایران - تیم فوتبال استقلال امروز برای قهرمانی در نیم فصل به مصاف داماش گیلان می رود.
استقلالی ها در بازی با داماش فقط یک امتیاز می خواهند تا با کسب 32 امتیاز، بالاتر از سپاهان 31 امتیازی بایستند.
پیروزی بر داماش قاعدتاً کار شواری برای استقلال نیست اما فشردگی لیگ برتر سال جاری، یکی از موانع احتمالی پیروزی استقلال در بازی امروز می توان باشد. استقلال تا به حال 16 بازی در لیگ برتر برگزار کرده و 31امتیاز کسب کرده است. یعنی تقریباً 2 امتیاز در هر بازی. به عبارت دیگر استقلال در 16 بازی گذشته، 17 امتیاز از دست داده است.
گذشته از این عامل، تنش و فرسایش پدیدآمده بر سر زمان بازی با داماش، ممکن است موجب ناکامی استقلالی ها در کسب 1 امتیاز لازم از بازی امروز شود.
علاوه بر این، داماش گیلان در بازی امروز، در صورت پیروزی بر استقلال، از رده چهاردهم به رده یازدهم جدول لیگ برتر می رسد و یک پله بالاتر از پرسپولیس مقرارمی گیرد.
مجموع این عوامل، ممکن است کار دست امیرقلعه نویی و شاگردانش دهد. غلبه بر داماش در آخرین بازی نیم فصل، شاید دشوارتر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد؛ چنانکه سپاهان هم دیروز نتوانست میزبان خود آلومینیوم هرمزگان را شکست دهد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

توافق نهايي براي پس گرفتن شكايت توزي/ ردي براي تسويه حساب فرا خوانده شد

بحث حضور رضا عنايتي در تيم استقلال بصورت جدي دنبال مي شود و با اينكه آبي ها چند گزينه را در فهرست خود قرار دادند اما پس از عماد رضا، عنايتي گزينه اصلي امير قلعه نوعي بود آخرين اخبار استقلال را بخوانيد.
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اعضاي تيم استقلال براي ديدار با داماش آماده مي شوند، اما در فضاي نقل و انتقالات بسر مي برند، زيرا بحث حضور رضا عنايتي جدي شده است و امير قلعه نوعي نيز از ابراهيم قاسمپور خوي گرفته است تا اين بازيكن را در اختيارش قرار دهد، اما در حال حاضر عنوان نشده است در صورتي كه حضور رضا عنايتي در استقلال قطعي شود و اين بازيكن شرايط حضور در استقلال را به سمت بياورد و قراردادش با مسي ها فسخ شود آن زمان است كه حضور احمد جمشيديان در استقلال منتفي مي شود زيرا در صورت حضور عنايتي بحث حضور اين بازيكن معنايي ندارد و قلعه نوعي به حضور وي نيازمند نيست. از زماني كه آبي ها اعلام كردند، مشكل گلزني دارند و قصد جذب مهاجم دارند، بسياري از مهاجمان ديگر ابراز تمايل كردند كه در استقلال به فوتبال خود ادامه دهند، اما اعضاي اين تيم معتقدند كه در صورتي كه حضور عنايتي از مهاجمان ليگ در استقلال قطعي شود نيازي به ديگر مهاجمان ليگي نيست زيرا در صورتي كه شرايط مهيا باشد، آبي ها براي حضور يك بازيكن خارجي اقدام مي كنند كه البته ارزان قيمت باشد و قراردادش برحسب قيمت دلار نوسان نداشته باشد به همين دليل، خواستار تنها يك بازيكن از ليگ هستند تا شرايط را براي اين تيم بصورت ايده آل پس گيرد زيرا در غير اين صورت با اين انتقال موافقت نمي شد.
توافق نهايي براي پس گرفتن شكايت توزي
رودريگو توزي، هافبك برزيلي تيم استقلال از اين تيم به فيفا شكايت كرد و بدون هماهنگي باآبي ها اخطاريه را به سوي باشگاه روانه كرد تا آنها پول باقي مانده اش را پرداخت كنند اما آبي ها در اين خصوص مدارك ارائه كردند و خواستار اين شدند كه توزي كوتاه آمده و با شرايط خاصي از استقلال خداحافظي رسمي داشته باشد اما اين بازيكن مدعي است كه يك قسط ديگر از قراردادش باقي مانده است و آبي ها بايد در اين خصوص اقداماتي انجام دادند و شرايط را تغيير دهند، به همين دليل آبي ها با وي گفتگو كرده و توافقاتي را رقم زدند تا شرايط به نحو ديگري پيش برود و استقلال بتواند، با توافق كامل اين بازيكن را از فهرست استقلال خارج كند، آبي ها قرار گذاشتند تا مبلغي را به توزي پرداخت كنند، اما وي شكايت خود را از فيفا پس بگيرد تا مشكلات بين بازيكن و باشگاه حل و فصل شود و به مراجع قضايي بالا كشيده نشود، آبي ها مدعي شدند كه در اين خصوص با توزي به توافق كامل رسيدند و مدير برنامه هايش اعلام كرده است توزي قصد ندارد آبي ها را با مشكل روبرو سازد به اين دليل، وي توافق كرده است كه مشكلات بوجود آمده را با آبي ها حل و فصل كند تا شرايط براي اين تيم با تغيير رو به رو نشود و شكايت از استقلال مورد بررسي فيفا قرار نگيرد، آبي ها مدعي اند كه اين مشكل حل شده است، اما مشخص نيست كه اين اتفاق بصورت قطعي رخ داده باشد.
ردي براي تسويه حساب فرا خوانده شد
ليام ردي، دروازه بان تيم استقلال قرار است به عنوان اصلي ترين گزينه، در نيم فصل دوم از جمع آبي ها جدا شده و اعضاي اين تيم، به جاي وي يك بازيكن جديد را جذب كنند، اين در حالي است كه آبي ها قصد دارند شرايط را براي جدايي وي طوري فراهم كنند كه اين دروازه بان با مشكل اين تيم را ترك نكند.
بر اساس اين گزارش، ليام ردي در حالي قرار است استقلال را ترك كند كه شرايط براي حضور وي دراين تيم مهيا نيست زيرا اگر تا پايان فصل نيز در استقلال بماند و اين تيم را همراهي كند نمي تواند درون دروازه استقلال قرار بگيرد زيرا شرايط براي حضور ويبا رحمتي مهيا نيست و اين دروازه بان با مشكل روبرو مي شود به همين دليل صلاح اين دروازه بان در اين است كه استقلال را ترك كرده و راهي كشورش و يا يك تيم باشگاهي ديگر شود تا بتواند شرايط بهتر و ايده آل را تجربه كند.
ردي از سوي مسئولان باشگاه استقلال به باشگاه فراخوانده شده است تا شرايط جدايي اش را مورد بررسي قرار دهند قرار بر اين است كه با وي تسويه حساب شود تا ردي با خيالي آسوده استقلال را ترك كند البته وي به دليل عدم حضور در تركيب استقلالبا مشكلاتي روبرو مي شود اما آبي ها معتقدند كه اين مشكل را حل مي كنند تا ردي بدون وجود مشكل خاصي ايران را ترك كند و به كشورش بازگردد.
آرش برهاني در ديدار آخر تك مهاجم مي شود
آرش برهاني مهاجم تيم استقلال در بازي با فولاد خوزستان در حاليكه تيمش بازي را واگذار كرد يك گل به ثمر رساند تا نشان دهد از ديگر مهاجمان اين تيم آماده تر و بهتر است اين در حالي است كه امير قلعه نوعي قصد دارد از آمادگي اين مهاجم در بازي با داماش استفاده بيشتري ببرد.
بر اساس اين گزارش، آرش برهاني با شرايط ايده آل روبرو شده است و حداقل يك بازي در ميان براي استقلال گلي را به ثمر مي رساندتا ثابت كند كه جزء بازيكنان بهتر استقلال در خط حمله است به همين دليل اطمينان قلعه نوعي به وي بيشتر از ديگر اعضاي اين تيم در خط حمله است و به اين دليل شرايط ايده آل پيش مي رود. آرش برهاني قرار است در بازي با داماش در خط حمله استقلال به ميدان برود اما قرار است وي به عنوان تك مهاجم براي استقلال به ميدان برود و تيم را همراهي كند زيرا امير قلعه نوعي از منوچهري و ميداودي راضي نيست و اين موضوع باعث شده است كه آرش برهاني به عنوان برترين مهاجم استقلال شرايط حضور در خط حمله اين تيم را بدست بياورد و از طرفي قرار است سياوش اكبرپور آرش برهاني را در خط حمله و كار سرعتي در محوطه جريمه همراهي كند.
هانوفر به فكس استقلال پاسخ نداد
اعضاي مسئول تيم استقلال قصد دارند شرايط را فراهم كنند كه يك و يا بيشتر از چند بازيكن اين تيم را به عنوان ترانسفر راهي كشور آلمان شوند و در تيم هاي ليگ كشور حاضر شوند و استقلال نيز به دليل حضور بازيكنانش با شرايط ايده آل روبرو شود اما اين اتفاق تا به حال رخ نداده و بررسي ها با موفقيت همراه نشده است.
بر اساس اين گزارش، مسئولان تيم استقلال در نظر دارند چنين اقدامي را انجام دهند و شرايط را براي اين انتقالات فراهم آورند اما اين شرايط آن طور كه مورد نظر اعضاي اين تيم است انجام نشده است و آبي ها در اين امر ناكام ماندند به همين دليل فكسي كه از سوي باشگاه استقلال به هانوفري ها ارائه شده است تا به حال پاسخي را در پي نداشته و اعضاي تيم استقلال همچنان در انتظار اين هستند كه اين اقدام انجام شود آنها در جريان اين امر قرار بگيرند كه ممكن است شرايط براي حضور بازيكنان اين تيم در هانوفر فراهم شود زيرا پيش از اين مسئولان تيم استقلال درخصوص حضور علي حمودي با مسئولان اين تيم آلماني به توافقاتي رسيدند اما در حال حاضر شرايط مشخص و معين نيست و آبي ها هنوز با قطعيت حضور حمودي در اين تيم روبرو نيستند از طرفي قرار بود اعضاي مسئول تيم آلماني پس از بررسي هاي لازم در خصوص وضعيت و آمادگي حمودي اقدامات لازم را انجام دهند اما اين اتفاق تا به حال رخ نداده و عملي نشده است.
عمران زاده جانشين مدافع اصلي استقلال
خط دفاعي استقلال در بازي با فولاد خوزستان بسيار ضعيف عمل كرد آبي ها در اين بازي به قدري بي دقت و مشكل ساز ظاهر شدند كه امير قلعه نوعي اعلام كرد براي بازي با داماش قصد دارد شرايط را به صورت كلي تغيير داده و تيم دفاعي آبي ها را با اوضاع ديگري پيش ببرد.
بر اساس اين گزارش، قرار است استقلال در خط دفاعي با تغيير عمده روبرو شود اما از آنجا كه پژمان منتظري و اميرحسين صادقي مدافعان اصلي و مفيد امير قلعه نوعي در خط دفاعي هستند شرايط براي حضور حنيف عمران زاده در تركيب دفاعي فراهم شده است اين بازيكن كه مدتهاست به دليل مصدوميت حضور در خط دفاعي آبيها را از دست داده است با مشكلاتي كه تيم در ديدار با فولاد داشت مورد توجه و تاثير امير قلعه نوعي قرار گرفته است و قرار شده كه در بازي با داماش اين تيم را در خط دفاعي همراهي كند.
گفتني است اين بازيكن قرار است جانشين ميثم حسيني و يا علي حمودي شود زيرا اين دو بازيكن دربازي با فولاد خوزستان عملكرد ايده آلي نداشتند و اين موضوع باعث شده است كه امير قلعه نوعي يكي از اين دو مدافع را نيمكت نشين كند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  ویرایش شده توسط: rezassi7   
مرد

 

داماش قهرمانی نیم‌فصل را از استقلال گرفت

دیدار تیم‌های داماش و استقلال از هفته هفدهم لیگ برتر و در آخرین مسابقه نیم‌فصل اول ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه عضدی با حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شد و در نهایت تیم داماشبا یک گل استقلال را شکست داد.
در نیمه اول داماش تیم برتر میدانبود و روی حرکات چاووشی و ابراهیمی می توانست به گل برسد اما رحمتی اجازه گلزنی به مهاجمان داماش را نداد. در دقیقه ۴۴ بازی ابراهیمی در موقعیت تک به تک توپ را به آسمان زد تا نیمه اول با وجود ۱۰ نفره بودن استقلال با تساوی بدون گل به پایان برسد.
در نیمه دوم بازی متعادل بود و داماش در مقاطعی حملات پراکنده روی دروازه استقلال انجام می داد تااینکه در دقیقه ۸۵ کوبک کوه با یک ضربه زیبا دروازه رحمتی را باز کرد البته داماشی ها باز هم می توانستند با حرکات چاووشی به گل برسند اما به همان پیروزی یک بر صفر اکتفا کرده تا استقلال از قهرمانی نیم فصل باز بماند و تیم داماش نیز با این نتیجه ۲۲ امتیازی شد.
قضاوت این بازی بر عهده محسن ترکی بود. وی به ساموئل، حیدری، منوچهری و نکونام از استقلال و مصطفی حاجتی از داماش کارت زرد نشان داد. در دقیقه ۴۰ بازی ترکی با نشان دادن کارت زرد دوم به ساموئل هافبک سیه چرده آبی پوشان کارت قرمز داد و او را اخراج کرد.
بازیکنان داماش:
حسن رودباریان، مصطفی حاجتی،علیرضا نظیف کار، مرتضی ابراهیمی، محمد سیا (۵۲ کوبک کوه)، ابوالفضل حاجی زاده( ۵۸ محمد آبشک)، محمد رضا مهدوی،علیرضا جهانبخش، هادی سهرابی،حسین ابراهیمی و افشین چاووشی(۹۰- امین متوسل زاده)
سرمربی: حمید درخشان
بازیکنان استقلال:
مهدی رحمتی،امیر حسین صادقی، پژمان منتظری، علی حمودی، جی لوید ساموئل، میثم بائو(۴۲ میثم حسینی)، جواد نکونام، سیاوش اکبرپور، خسرو حیدری، آرش برهانی و امین منوچهری
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

قلعه‌نویی: منِ بچه نازی‌آباد تا حالا چنین فحش‌هایی نشنیدم/ قهرمانی نیم‌فصل نداریم

امیرقلعه‌نویی پس از شکست تیم استقلال مقابل داماش اظهار داشت:مبارک داماشی‌ها باشد که بازی را بردند و اعتقاد دارم که بازی بدی نبود اما آقایان جو را خراب کردند و این مسابقه از لحاظ رفتاری فوق‌العاده بد بود.
وی افزود: اگر بگویید این فحش‌ها را نشنیده‌اید واقعا کم لطفی کرده‌اید. من بچه نازی آبادتاکنون چنین فحش‌هایی را در زندگی نشنیدم که در این مسابقه و در جایگاه سمت راست شنیدم. البته داخل زمین، مسابقه پاکی برگزار شد و خواست خدا بود که آنها بازی را ببرند و حتی دقایقی از بازی در اختیار ما بود ولی اخراج ساموئل باعث شد انرژی بیشتری مصرف کنیم و حملاتمان نتیجه ندهد.
سرمربی استقلال تصریح کرد: در قسمت چپ جایگاه تماشاگران فوق‌العاده باکلاسی نشسته بودند اما در این سمت حرف هایی زده می شد که جای تأسف دارد.
به گزارش فارس، خبرنگاری پرسید شاید آنها مال رشت نیستند که قلعه نویی گفت: نکند از ما بودند؟‌
یکی دیگر از خبرنگاران گفت: چرافاصله هافبک ها و مدافعانتان کم بودکه قلعه نویی گفت: وقتی ۱۰ نفره شدیم این مسئله طبیعی است اما نیمه دوم در اختیار ما بود و روییک حرکت انحرافی گل خوردیم.
وی در خصوص اینکه تجربه تمرین در زمین چمن را داشتید یا خیر گفت: یک جلسه تمرین کردیم و بیشتر از این نمی‌توان در چمن مصنوعی تمرین کرد.
سرمربی تیم استقلال در خصوص دلایل تعویض‌های کمش گفت: وقتی ۱۰ نفره شدیم می‌خواستیم از آوراژ قد استفاده کنیم و دونده و قدرتی باشیم. در نیمه دوم آنها موقعیتی نداشتند ولی استنباط من ایناست که اخراج ساموئل اشتباه بود و پنالتی صد در صد ما را نگرفتند. از محسن ترکی تعجب می‌کنم که به چه دلیلی به منوچهری و حیدری کارت داد اما بازیکن آنها ۳ بار خودش را به زمین زد اما به دلیل شبیه سازی کارت زردی به او داده نشد. در مجموع به تیم داوری خسته نباشی می گویم.
یکی از خبرنگاران گفت قهرمانی نیم فصل را از دست دادید و سرمربی استقلال پاسخ داد: چیزی به نام قهرمانی نیم فصل نداریم ولی از دیشب همه ایران بسیج شدند که این اتفاق بیفتد. جالب است ما در راه بودیم و داماش در حال استراحت اما همه به ما تاختند.
یکی دیگر از خبرنگاران گفت اما شما بازی را از سردار جنگل به عضدی انداختید و قلعه نویی پاسخ داد: مگر ما شورای تأمین بودیم. به ما چه ربطی دارد؟
به گزارش فارس، خبرنگاران گیلانی نسبت به صحبت‌های قلعه نویی که گفته بود جو بدی راه افتاد واکنش نشان دادند و سرمربی تیم استقلال اینگونه پاسخ آنها را داد: به مردم اطلاعات درست بدهید. حالا که بردید جو خوب شد؟ همه اینها به این دلیل بود که وقتی داماش باخت جو منفی ادامه داشته باشد.
یکی دیگر از خبرنگاران گفت نتیجه بازی از قبل مشخص بود و شما امروز استرسی نداشتید که قلعه نویی پاسخ داد: برای شما متأسفم که چنین سؤالاتی را می پرسید، ما بعد از بازی با سپاهان باختیم اما حرفی نزدیم چهار سؤال کارشناسی بپرسید و به جوانها اطلاعات درست بدهید.
سرمربی تیم استقلال در خصوص دلایل تأخیر در بازی گفت: از ساعت ۳ در فرودگاه مهرآباد معطل بودیم و سپس به منزل رفتیم و با هواپیما به رامسر. برخی آقایان برای گرفتن ۳ امتیاز هر کاری می‌کنند. میرشاد ماجدی وقتی دید پروازمان به رشت کنسل شده با راننده اتوبوس در رشت تماس گرفت و آن را کنسل کرد اما آقای عابدینی می‌گوید مخصوصا این کاررا انجام دادیم. ما هم دوست داشتیم دیروز بازی کنیم اما این کارها درست نیست جا دارد از مدیریت هواپیمایی آسمان تشکر کنم که بلیت ۴۰ نفر را درست کرد اما کسی این مسائل را نمی‌بیند. فوتبال در زمین است امروز داماش محکم بود و بازی را برد اما این جو راه افتاد که اگر آنها باختند همه چیز را به گردن این مسائل بیندازند.
وی در خصوص اینکه آیا به نظر شما تعویق بازی درست بود گفت: دو هفته پیش به ما گفتند به جای بازی با پیکان با گهر بازی کنید. آیا ما حرفی زدیم؟ یا باید اگر به پیکان می باختیم این مسائل را درست می‌کردیم؟
قلعه نویی در ادامه در پاسخ به یکی از خبرنگاران که می‌گفت با اتوبوس می‌توانستید مسیر ۴ ساعته را بیایید گفت: از تهران تارشت با اتوبوس ۴ ساعت است؟ آقای صدیقی با سواری ۴ ساعت و نیم آمدند و شما چه طور می‌گویید که با اتوبوس می‌شود ۴ ساعته آمد.
وی در پایان در خصوص دو باخت متوالی استقلال گفت: ممنون که یک سؤال فنی پرسیدید دو باخت برای ما سخت است اما باتوجه به اینکه مشکلات را می‌دانستیم لیستمان را به فتح الله ارائه کردیم و اگر بتوانیم دو بازیکن را جا به جا می‌کنیم و دو خارجی هم به تیم می آوریم.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

هوادار ۲۱ ساله استقلال جان باخت

بعد از شکست یک بر صفر استقلال برابر داماش گیلان در ورزشگاه عضدی رشت یکی از هواداران باشگاه استقلال از شدت ناراحتی در ورزشگاه دچار حمله قلبی شد و به دلیل اینکه آمبولانس در ورزشگاه حضور نداشت او با ماشین شخصی و با تاخیر به بیمارستان رازی شهر منتقل شد و درنهایت جان به جان آفرین تسلیم کرد.
حبیب رفعتی ساجدی ۲۱ ساله نام این هوادار جوان است که امشب بخاطر فوتبال جان باخت.
در پایان مسابقه هواداران استقلال را چند دقیقه در ورزشگاه نگه می‌دارند تا هواداران تیم میزبان ابتدا از ورزشگاه خارج شوند. در آن چند دقیقه نیز آمبولانس و نیروهای امدادی ورزشگاه را ترک کرده بودند.
استقلال در آخرین دیدار نیم فصل میهمان تیم داماش گیلان بود و در صورت تساوی هم قهرمان نیم فصل می‌شد؛ اما آبی پوشان تهرانی با یک گل شکست خوردند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

اختصاصی استقلالی

استقلال بعد از مشکلات زیاد در بازی مقابل داماش باخت . ولی پنداری ابر ، باد ، ماه , خورشید ، نود و داوران در کار بودند تا انتقام پرواز نکردن هواپیما را از استقلال بگیرند . در دنیای ورزش رفتن به شهر و یا کشور دیگری عادی و لازم است ولی این سفرها از قبل پیشبینی میشود که چگونه انجام شود و بر اساس عادی بودن سفر، مسابقه برگزار میشود . چون اهمیت سلامتی افراد و یک تیم ورزشی از یک مسابقه فوتبال بالاتر است . چون گاه اتفاقات تلخی رخ میدهد که باعث غم و رنج صدها نفر و یا حتی میلیونها نفر میشود . و حتی باعث پیشیمانی افراد مسئول میشود .که قبلا نیز در زمینهای ورزشی و در مسافرتهای ورزشی شاهد این اتفاقات تلخ بوده ایم . با کمال تاسف فوتبال ایران نام حرفه ای دارد ولی غیر حرفه ای به مسایل نگاه میکند. در هر کجا از دنیا که رفتن یک تیم ورزشی به صورتعادی و پیشبینی شده انجام نشود ویک تیم ورزشی مجبور باشد از راههای دیگر و با تاخیر سفر کند آن مسابقه با تااخیر انجام میشود. چون باز برمیگردد به اهمیت سلامتی بازیکنان. مثال دیگر اینکه یک مسابقه ورزشی در باران و برف انجام میشود ولی زمانی که باران شدید همراه با رعد و برق باشد بازی تعطیل میشود چون برای سلامتی بازیکنان خطرناک است.
همه علاقه داشتند استقلال با خستگی کامل بازی را انجام دهد. همه میخواستند سلامتی بازیکنان به دلیل خستگی و فشردگی مسافرت در خطر باشد که داماش سه امتیاز را بگیرد که با یک تیر دو نشان بزنند . هم استقلال قهرمان نیم فصل نشود و هم دیگر تیم قرمز پوش تهرانی یک پله دیگر در جدول سقوط کندکه عدالت انجام شود . البته نمی دانم کجای این خواسته ها عدالت است .
مانند آن شعری که وفا و وصل یار را میخواهد اگر نشد مرگ رقیب را میخواهد .
در خبرها خواندم که برنامه نود تمام تلاش خود را انجام داده است که استقلال را محکوم کند که به نفع این تیم کارها انجام میشود . سعی کرده است پرواز نکردن هواپیما و سفر نکردن استقلال در شب در جاده مه آلود و خطرناک که حتی در روز هم خطرناک است و همچنین تصمیم هیئت فوتبال رابه گردن مدیر عامل محترم و دیگر مسئولان این تیم اندازد .
همه کارها در ۲۴ ساعت انجام شدکه روحیه تیم استقلال را پایین آورند .
آنچه حتی در فوتبال ملی میبینیم ، گاه آنچنان رفتاری با تیم ملی انجام میدهند که پنداری ایرانی نیستند و حتی دشمن ایران هستند. گاه آنچنان سعی میکنند تیم ملی را ضعیف کنند و روحیه آن را بگیرند که ثابت کنند ما راست میگفتیم .
در یک مسابقه فوتبال حتماً لازم نیست پنالتی به نفع یک تیم گرفته شود و یا اینکه چند بازیکن اخراج شوند . در یک مسابقه فوتبال یک داور میتواند باچند کارت زرد و چند سوت بی موقع جریان بازی را تغییر دهد .
داور میتواند با چند کارت زرد بازی را از بازیکنان بگیرد. چون زمانی که بازیکن یک کارد زرد دارد از ترس کارت زرد دوم که تبدیل به کارت قرمز میشود نمی تواند بازی کند. در حقیقت تیم حریف با یک بازیکن بیشتر بازی میکند . حال تصور کنید یک بازیکن اخراج شده و چند بازیکن هم کارت زرد دریافت کرده اند . البته میتواند کارت زرد به حق باشد و همچنین میتواند بدون دلیل و کمی سختگیرانه باشد .
استقلال قهرمان نیم فصل نشد البته به دلیل اختلاف گل که چندان هم مهم نیست چون قهرمان در پایان فصل انتخاب میشود و نام آن در کتاب فوتبال ثبت میشود .
مهم نیست برای استقلال چه میخواهند و مهم نیست با استقلال چه میکنند . مهم این است که استقلال بیش از 67 سال تاریخ دارد . استقلال قهرمانی های زیادی در فوتبال داخلی و قهرمانی در فوتبال آسیا دارد . استقلال میلیونها هوادار در سراسر دنیا دارد،استقلال پر افتخارترین تیم فوتبال ایران است . استقلال افتخار فوتبال ایران است .
استقلال تیمی نیست که چند نفر بتوانند انرا ضعیف کنند . استقلال همیشه بوده آنچه قبلا بوده و خواهد ماند آنچه امروز هست .اختصاصی استقلالی -شکست تیم استقلال را به جامعه داوری و برنامه نود تبریک میگویم !

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
صفحه  صفحه 41 از 106:  « پیشین  1  ...  40  41  42  ...  105  106  پسین » 
ورزش
ورزش

Esteghlal FC | باشگاه استقلال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA