انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 43 از 106:  « پیشین  1  ...  42  43  44  ...  105  106  پسین »

Esteghlal FC | باشگاه استقلال


مرد

 

قلعه نویی: با گروه مرگ عجین شدم/ من و استقلالی ها برای ستاره سوم می جنگیم

لیگ برتر - امیر قلعه نویی می گوید عادت کرده که همیشه با سخت ترین قرعه های آسیایی روبرو شود.
خبرآنلاین : امیر قلعه نویی می گوید در گروه سختی با استقلال در لیگ قهرمانان قرار گرفته اما همه تلاشش را می کند تا استقلال از این گروه تلاش کند. سرمربی استقلال بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا به خبرآنلاین میگوید:«واقعا گروه سختی است اما به هر حال قرعه کشی این چیزها را هم دارد. حالا باید تلاش کنیم تا تیمی داشته باشیم که بتواند مثل سپاهان 2 سال قبل مان راحت از این مرحله عبور کند. به هر حال انگار سرنوشت من با گروه مرگ عجین شده ، شما ببینید چه سالی که در استقلال بودم یا دو سالی که با سپاهان به لیگ قهرمانان رسیدیم ، هر بار در گروه مرگ بازی ها بودیم . کلا گروه مرگ با سرنوشت من عجین شده است.»
استقلال که امسال رقابتی پایاپای با سپاهان در لیگ دارد باید در آسیا برای رسیدن به سومین قهرمانی تاریخش تلاش کند. گم شده ای که استقلال ، فتح الله زاده ، قلعه نویی و هواداران استقلال سال هاست از پی آن هستند. قلعه نویی در این باره می گوید:« به هر حال قرار گرفتن در گروهی که الهلال صدرنشین عربستان ، العین صدرنشین امارات و الریان تیم دوم لیگ قطر در آن حضور دارند کار ما را کمی دشوار می کند اما ترسی از این بابت نداریم چون ما هم استقلال هستیم. می دانم که همه استقلالی ها انتظار صید سومین ستاره را برای روی پیراهن مان دارند. به هر حال استقلال یکی از بزرگترین تیم های آسیاست که نامش باعث ترس همه رقیبان آسیایی می شود. اگر همه ما استقلالی ها متحد باشیم ، امسال این توان را داریم که برایرسیدن به سومین ستاره روی پیراهن مان بجنگیم.»
قلعه نویی با اشاره به خرید های جدید استقلال هم گفت:« همان طور که از قبل گفته بودم در نیم فصل نیاز به تقویت تیم داریم و فعلا مشغول این کار هستیم. ما به صورت نهایی قرارداد را با حسن اشجاری امضا کردیم و این بازیکن من بعد بازیکن استقلال است. دو بازیکن خارجی هم در آستانه پیوستن به استقلال هستند که باید نتایج تست های انها را ببینیم.اگر اجازه بدهند ما با قدرت کارمان را آغاز می‌کنیم، اما عده‌ای متاسفانه با من و استقلال مشکل دارند. داستان من همان داستان مار و پله است.هر جایی که بالا می‌رود و جام می‌گیرد نیش می‌زند. چند روزی است که پس از صعود استقلال به رتبه‌های بالای جدول نیز رسیده‌ایم نیش‌هایشان را شروع کردند و مرا می‌زنند.مگر همین داستان برایمان تکرار نشد، 7 بازی نباختیم و 17 گل زدیم و نیش‌ها آغاز شد. پس از این اتفاق نیش‌ها آغاز شد.»

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

علت مرگ هوادار استقلال مشخص شد

رئیس هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان گفت: هوادار استقلال با خودروی شخصی به مراکز درمانی انتقال یافت و هیچ مسئولیتی متوجه تیم پزشکی مستقر در درون و خارج از ورزشگاه رشت نیست زیرا آنها در جریان این اتفاق قرار نگرفته بودند.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، محمد حق‌شناس در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از درگذشت یکی از تماشاگران دیدار تیم‌های داماش گیلان و استقلال تهران و عرض تسلیت به بازماندگان آن مرحوم، اظهار کرد: در این زمینه هیچ‌گونه کوتاهی و مسئولیتی متوجه هیئت پزشکی‌ورزشی استان نیست.
وی با اشاره به درگذشت تماشاگر استقلال تهران، افزود: مرگ این تماشاگر پس از پایان دیدار تیم استقلال با داماش گیلان بر اثر ایست قلبی بود.
رئیس هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان ادامه داد: همه ما از این اتفاق متاسف شده‌ایم و امیدواریم هرگز چنین اتفاق‌هایی در حاشیه رویدادهای ورزشی کشورمان رخ ندهد.
وی با بیان اینکه یادآوری برخی از موارد در این ارتباط مهم است، گفت: طبق توافق هیئت فوتبال استان با جمعیت هلال احمر و اورژانس گیلان مسئولیت پوششرقابت‌های لیگ برتر فوتبال بر عهده آنهاست و هیئت پزشکی‌ورزشی در این زمینه مسئولیتی ندارد.
حق‌شناس، تصریح کرد: البته اینصحبت بنده به معنای کوتاهی همکاران ‌ما در دو بخش مذکور نیست زیرا بر خلاف برخی اخبار منتشر شده در این زمینه، همکاران دلسوز ما در اورژانس گیلان و جمعیت هلال احمر هیچ کوتاهی صورت نداده‌اند.
وی اضافه کرد: علاوه بر استقرار نیروی انسانی مجرب، در داخل ورزشگاه دو دستگاه آمبولانس در محوطه بیرون ورزشگاه شهید عضدی و دو دستگاه آمبولانس به منظور ارائه سرویس به تماشاگران و همچنین بازیکنان مستقر شده بودند.
رئیس هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان، با اشاره به اینکه هوادار استقلال پس از پایان بازی و در محوطه خارج از ورزشگاه دچار حمله قلبی شده بود، ابراز کرد: این هوادار توسط یک خودروی شخصی برای اعزام به مراکز درمانی در حال انتقال بود اما به دلیل شدت شوک وارده در مسیر جان خود را از دست داد.
وی با تاکید بر اینکه هیچ کوتاهی متوجه تیم پزشکی مستقر در درون و خارج از ورزشگاه شهید عضدی رشت نیست، اذعان کرد: تیم پزشکی ورزشگاه در جریان این اتفاق قرار نگرفته بودند که در این صورت طبیعی است اقدام لازم را انجام می‌دادند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

پس از همگروه شدن با استقلال، الهلال و العین / سرمربی الریان: گروه سختی داریم، اما آماده رقابتیم

سرمربی الریان قطر که تیمش با استقلال همگروه است اعتراف کرد که برای صعود کار سختی پیش رو دارند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیین قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا امروز صبح در کوالالامپور برگزار شد و تیم استقلال در گروه D که به گروه «مرگ» شهرت یافته است، با تیم‌های الریان قطر، الهلال عربستان و العین امارات هم گروه شد.
دیگو آگیره، سرمربی الریان قطر، گروه تیمش را سخت توصیف کرد.
این مربی اروگوئه‌ای در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل تیم بحران زده العربی در چارچوب هفته‌ دهم لیگ ستارگان قطر، گفت: در گروه سختی قرار گرفته‌ایم. تیم‌های بسیار خوبی در این گروه حضور دارند، ‌اما این موجب ترس ما نمی‌شود. اگر آنها قوی هستند، ماهم تیم خوبی هستیم و توانایی رقابت را داریم. بر این باورم که ما می‌توانیم با ارائه بازی‌های خوب به مرحله حذفی صعود کنیم.
محمد عبید از مسئولان باشگاه العین امارات نیز در گفت و گو با یکی از شبکه‌های تلویزیون یاین کشور، گفت: گروه ما سخت‌ترین گروه به شمار می‌آید. تیم‌هایی با کلاس بالادر این گروه حضور دارند. امیدوارم که العین بتواند به مرحله بعد صعود کند و بازی‌های مرحله مقدماتی را با موفقیت پشت سر گذارد.
بلال ولید، مدیر فوتبالی باشگاه لخویای قطر هم گروه D را سخت‌ترین گروه توصیف کردو گفت: بر این باورم که گروه ما آسان نیست، اما متعادل است. گروه D که الریان در آن حضور دارد سخت‌ترین گروه است.
چنانچه صبای قم بتواند در مرحله پلی آف از سد الشباب امارات بگذرد در مرحله گروهی با تیم های لخویا، پاختاکور و الإتفاق عربستان هم گروه خواهد شد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

نماینده استقلال در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا: با 50 درصد توانمان از گروه صعود می‌کنیم

نماینده استقلال در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت که استقلال با 50 درصد توان خود می‌تواند از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا صعودکند.
امیر عرب، مدیر اجرایی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درمقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور گفت: قرعه کشی عادلانه انجام شد. برخی از دوستان نظرشان این است که گروه‌های Cو D سخت‌ترین گروه هستند اما نظر من است که قرعه کشی عادلانه بود. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از گروه خود بالا برویم و به قهرمانی فکر می‌کنیم. اگر بخواهیم از الان بگوییم که قرعه ما خیلی سخت است، این طور نیست.
وی در خصوص تغییرات احتمالی در ترکیب تیم استقلال اظهار کرد: سرمربی و مدیرعامل استقلال از چند روز پیش خود را آماده کرده‌ و گفته‌اند که پنج تا شش بازیکن به تیم اضافه خواهند کرد. ما فقط به قهرمانی آسیا فکر می‌کنیم.
عرب افزود: ما با تیم‌های العین امارات، الریان قطر و الهلال عربستان در گروه D قرار داریم. به هر حال ما تصمیم به قهرمانی گرفته‌ایم، سختی‌هایی نیز پیش رو داریم اما با تمام قوا پیش خواهیم رفت. در ابتدا هدف ما قهرمانی در لیگ برتر ایران است و بعد هم به قهرمانی در آسیا فکر می‌کنیم.
وی گفت: مهمترین حریف ما الهلال است زیرا عربستانی‌ها دید حرفه‌ای‌تری به فوتبال دارند،اما استقلال هم تیم استقلال ایران است و مطمئن باشید اگر فقط با 50 درصد توانایی‌هایمان به بازی‌ها برویم حتما از گروه خود صعود خواهیم کرد.
مدیر اجرایی استقلال در پایان در خصوص نفراتی که قرار است به تیم استقلال اضافه شوند به ایسنا گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم مشخص شده است که سه تا چهار یار جدید ما ایرانی و دو تای آنها خارجی هستند. از بازیکنان جدید ایرانی دو تای آنها قرارداد خود را بسته‌اند و دو تای دیگر نیز طی سه یا چهار روزآینده مشخص می‌شوند. خارجی‌ها هم قرار بوده تا امروز و فردا اضافه بشوند و اگر بتوانند نظر آقای قلعه نویی را جلب کنند با آنها قرارداد بسته خواهد شد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
مدیر روابط عمومی اورژانس استان گیلان توضیحاتی را درباره مرگ یکی از تماشاگران جوان بازی فوتبال دو تیم داماش و استقلال‌تهران ارائه کرد.
علی فیض ثابت در گفت‌وگو با (ایسنا)، در این باره گفت: عوامل اورژانس از یک ساعت پیش از شروع بازی تا حدود 40 دقیقه پس از اتمام بازی تیم‌های داماش گیلان و استقلال‌تهران، در ورزشگاه شهید عضدی رشت حاضر بودند.

رییس عملیات بحران مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان ادامه‌داد: در جریان این بازی، دو آمبولانس در ورزشگاه مستقر بود که یکی از آنان در کنار زمین فوتبال و دیگری بر اساس تصمیمات شورای تامین استان در قسمت پشت جایگاه تماشاگران مستقر شده بود.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان گیلان اضافه‌کرد: صبح امروز مطلع شدیم که یکی از تماشاگران جوان بازی که از هواداران تیم استقلال نیز بود، پس از حضور در بیمارستان، جان خود را از دست داد که متاسفانه برخی از رسانه‌ها خبر را به گونه‌ای منتشر کرده بودند که گویا کوتاهی از جوانب عوامل اورژانس صورت گرفته که ما این موضوع را به سرعت بررسی کردیم.

فیض‌ثابت اضافه‌کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که همراهان این جوان 22 ساله که بنا بر گفته بیمارستان «حبیب رفعتی ساجدی» نام دارد، تنها یک بار و در ساعت 17:12 یعنی حدود دو دقیقه پس از اتمام بازی، با اورژانس تماس گرفته و وقوع این حادثه را در قسمت در خروجی ورزشگاه اطلاع داده‌اند.

وی گفت: عوامل اورژانس با توجه به اینکه امکان حرکت اتومبیل در ازدحام جمعیت تماشاگران وجود نداشت، با پای پیاده در ساعت 17:17 به محل رسیدند که متوجه شدند همراهان فرد حادثه‌دیده وی را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان گیلان اضافه‌کرد: در بررسی‌های بعدی مشخص شد که فرد فوت شده در بیمارستان «رازی» رشت جان خود را از دست داده است.

فیض‌ثابت با بیان اینکه اطلاعی از علت فوت این جوان به ما نرسیده است،‌ اظهارکرد: عوامل اورژانس در جریان برگزاری این بازی، به تعدادی از تماشاگران که نیاز به امدادرسانی سرپایی داشتند نیز خدماتی را ارائه کرده‌اند.

رییس عملیات بحران مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان همچنین در خصوص برخی اظهارات مطرح شده پیرامون مستقر نبودن آمبولانس تا پایان بازی به ایسنا گفت: همان‌طور که در فیلم‌های بازی نیز مشخص است، آمبولانس اورژانس تا اتمام بازی و حتی حدود نیم ساعت پس از آن، در اطراف ورزشگاه مستقر بود و در ساعت 17:40 این افراد با موافقت نیروی انتظامی به عملیات خود خاتمه دادند.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 

اختصاصی استقلالی - اتـحـاد هـواداران و حـمـایـت ، رمـز قـهـرمـانی اسـتـقـلال و سـتـاره ی سـوم / خـون آبـی برای شکـسـت ناعـدالـتی ها

ختصاصی استقلالی - نیم فصل اول لیگ دوازدهم به پایان رسید و تیم استقلال با تفاضل گل ، نتوانست قهرمان نیم فصل شود. امیر قلعه نوعی ، در اوایل فصل از خواسته ی هواداران گذشت و فرهاد مجیدی محبوب را نخواست .
بدون شک ، آمار کم تماشاگران استقلال ، بی ربط به نخواستن کاپیتان فرهاد محبوب و دلخوری از سرمربی تیم نیست .
عده ای هوادار مرحوم حجازی ، عده ای هوادار پرویز مظلومی و فرهاد مجیدی و عده ای هم طرفدار امیر قلعه نوعی اما این استقلال است که ستارگان را معرفی کرده و برای من و تو هوادار خواهد ماند . هوادارانی که بی ادعا ، رنگ آبی را پرستش کرده و به استقلالی بودن خود می بالند .
فراموش نکنیم که ما استقلالیم ؛ تاج آسیا ، دارنده ی 2 ستاره و پر افتخارترین تیم آسیا ، بهترین تیم ایران در رنکینگ تیم های باشگاهی جهان ، دارنده ی قهرمانی های متعدد در لیگ برتر وجام حذفی و ... .
اسطوره ای بی بدیل داریم به نام ناصر حجازی که دیگر نیست اما جانشینی مستحکم در درون دروازه به نام سید مهدی رحمتی دارد که دروازه بان شماره یک ایران و عقاب آسیاست .
تیم استقلال ، تیم ستارگان و بازیکنان باتعصبی است که هرگز غیرت خود را به پول نفروخته و نخواهد فروخت . از منتظری باتعصب گرفته تا نکونام لالیگایی که به خاطر استقلال از پول های هنگفت می گذرد . بازیکن جوانی به نام منوچهری که برای وصال به تیم محبوبش، حتی حاضر می شود پول رضایتنامه ی خودش را هم بپردازد . خسرو حیدری که تپش قلبش او رابه استقلال بر می گرداند . امیرحسین صادقی ، عمران زاده ، برهانی ، حمودی و ... .
نیم فصل با همه ی مشکلات مالی اش هم تمام شد اما در کل خوب بودیم . رفتن توزی و زندی ، خط هافبک را ضعیف کرد . مصدومیت جباری و رحمتی و جدیدا جانواریو ، کمر خط هافبک تیم را شکست ؛ نبود یک هافبک خلاق که مهاجمان را نیز یتیم می کند .دفاع تیم با سید مهدی ، منتظری، صادقی و حمودی شاهکار کرده اما خط حمله کارایی لازم را نداشته . باید قبول کرد که بیک زاده ، بائو و اکبرپور به درد استقلال نمی خورند و تیم نیاز به تقویت دارد تا در پایان فصل ، قهرمانی شیرین را جشن بگیریم .
... اما هوادار استقلال ، همه به چشم خود دیدیم تیممان را مظلوم گیر آوردند . از برنامه ی 90 و عادل فردوسی پور پرسپولیسی گرفته تا صداوسیما ، سازمان لیگ ، داوران و ... ؛ همه به استقلال تاختند تا نتیجه نگیریم اما استقلال ، پرسپولیس نیست .
من و همه ی شما هواداران تاج کبیر ، باید تعصب و غیرت خود را به تیم محبوبمان نشان دهیم . باید ثابت کنیم که خونمان آبی است . همه با هم پیمان اتحاد و وحدت ببندیم و تا جان در بدن داریم ، از آبی قلبمان حمایت کنیم .چه در سرما و چه در گرما ، پشتتیم را خالی نکنیم . این استقلال برای ماست ؛ افراد خواهند رفت اما این استقلال است که سربلند و استوار ، خواهد ماند . پرچم های آبی خود را برداریم و در بهشت آزادی برقصانیم . بیایید روح اسطوره ی بی بدیلمان را آزرده نکنیم . پساز مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان حمایت کنیم تا شیرمردان آبی ، بدون حاشیه در پایان فصل قهرمانی را برای ما به ارمغان آوردند . برخیزیم تا در آسیا هم بدرخشیم .
به امید قهرمانی استقلال در جام حذفی ، لیگ برتر و کسب ستاره ی سوم ...

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  ویرایش شده توسط: rezassi7   
مرد

 

فتح‌الله‌زاده: فسخ قرارداد جانواریو اجباری بود/ زایدِ دیپورت شده را نمی خواهیم

مدیرعامل باشگاه فوتبال استقلال تهران از جذب یک هافبک مجارستانی و یک مهاجم بولیویایی برای تیمش خبر داد.
علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: زائیچ مجارستانی در تهران است و این هافبک نفوذی پس از انجام تست پزشکی با استقلال قرارداد می‌بندد. همچنین یک مهاجم بولیویایی تا یکی، دو روز آینده از اروپا به تهران می‌آید و عقد قرارداد با این دو بازیکن تقریبا قطعی است.
وی افزود: سعی کرده‌ایم هر آنچه کادرفنی برای تقویت تیم خواسته بود را برآورده کنیم و باجذب اشجاری و رضایی و همچنین پیگیری وضعیت عمادرضا در نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا با قدرت بیشتری ظاهر شویم.
فتح‌الله‌زاده همچنین شایعه مذاکره با ایمون زاید را تکذیب کرد و گفت: از ابتدا هم نظری روی زاید نداشتیم و او که از پرسپولیس دیپورت شده و احتمالا به کشورش بازمی‌گردد.
وی در ادامه درباره دستمزد اشجاری اظهار کرد: احتمالا اشجاری از ملوان پول زیادی می‌خواسته چون بازیکنان از پرسپولیس و استقلال کمتر از تیم‌های شهرستانی پول می‌خواهند ولی مبلغی که ما به اشجاری برای شش ماه می‌دهیم آنقدر زیاد نیست که جنجال بخواهد.
مدیرعامل استقلال همچنین درباره جدایی جانواریو از این تیم گفت: متاسفانه در عین ناباوری مجبور شدیم که فابیو را از دست بدهیم.زمان خداحافظی او هم بسیار احساساتی شد و من را هم متاثر کرد، اما با وجود مصدومیت وی تا پایان فصل چاره‌ای جز جدایی نداشتیم. چون باید جای او را برای جذب بازیکن خالی می‌کردیم.
وی افزود: مجبور بودیم این کار را انجام دهیم. هر دو طرف از این جدایی ناراحت بودیم ولی همه هافبک‌های نفوذیمان به مشکل خورده بودند و اگر جای او خالی نمی‌شد و بازیکن جدید نمی‌گرفتیم تیم لطفه می‌خورد. با او صحبت کردیم که اگر در فصل آینده مصدومیتش برطرف شد و شرایط خوبی داشت به استقلال بازگردد و او هم گفت که در برزیل به عشق استقلال در زمان مسابقات این تیم پیراهن آبی خواهد پوشید.
فتح‌الله‌زاده همچنین اظهار کرد: شنبه با قلعه‌نویی جلسه خواهیم داشت تا لیست کامل نفرات نیم فصل دوم را مشخص کنیم که البته تاکنون کسانی را که می‌خواستیم جذب کرده‌ایم ولی لیست مازاد روز شنبه و بعد از جلسه با قلعه‌نویی اعلام خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: گروه استقلال همانطور که همه شاهد بودند گروه مرگ است و دو تیم قهرمان لیگ قهرمانان در این گروه حضور دارند ولی ما هم استقلالیم و بد نیست که با تیم‌های سخت رقابت‌هارا آغاز کنیم تا برای مراحل بعد آبدیده شویم.
فتح‌الله‌زاده ادامه داد: به تیمی که داریم امیدوارم و سعی می‌کنیم به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا برسیم اما همانطور که می‌دانید لیگ قهرمانان در دومرحله برگزار می‌شود و برای مرحله بعد ممکن است ترکیب تیم کاملا تغییر کند. اما سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی مناسب، استفاده از امکانات موجود و تقویت بیشتر تیم در آسیا به موفقیت برسیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان تاکید کرد: امیدوارم تیم خوبی برای نیم فصل دوم ببندیم و نیم فصل دوم را با قدرت شروع کنیم و از هواداران هم می‌خواهیم که در نیم فصل دوم بیشتر از استقلال حمایت کنند چون امتیاز میزبانی و حمایت هواداران در تهران برای ما بسیار مهم است و امیدواریم با حمایت استقلالی‌ها قهرمان لیگ برتر شویم.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

عابدینی:فرضا سه بر صفر بازنده شویم،این بردن کیف دارد؟

ا


مدیریت ورزش/مدیر عامل داماش ثبت غیر قانونی بازیکن دورگه خود را رد کرد.

به گزارش اوج نیوز،در پی انتشار اخباری مبنی بر اینکه "کبه"بازیکن دورگه داماش شرایط حضور در لیگ ایران را نداشته و نتیجه بازی داماش و استقلال باید سه بر صفر به سود استقلال شود،امیر عابدینی اظهار داشت:"اول اینکه من بازیکنی به ایران نمی آروم که به درد نخورد،بعد این حرفها مستند نیست."

وی خاطرنشان کرد:"فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرارداد بازیکنی را که مشکل دارد ثبت نمی کند.چرا قرارداد بازیکن کره ای پرسپولیس ثبت نشد؟"

عایدینی ادامه داد:"ما پاسپورت یک بازیکن را به سازمان لیگ می دهیم و آنها هستند که مشخصات بازیکن را در می آورند.کبه یک بازیکن دو رگه است که در تیم ملی جوانان بورکینافاسو و تیم ملی امید مالی بازی کرده و در لیگ دسته سه و دسته دوم فرانسه هم توپ زده است.اگر بخواهم بازیکنی از لیگ برتر فرانسه بیاورم باید 1/5 میلیارد تومان پول بدهم.من این بازیکن را برای یک نیم فصل با قیمت 25 هزار دلار آوردم."

عابدینی ادامه داد:"این بازیکن در سال 2009 دچار آسیب دیدگی شد و رفت به لیگ سه فرانسه تا آنجا آماده شود و در این اثنا ما او را جذب کردیم.من از طرح این بحث ها تعجب می کنم.حالا فرضا سازمان لیگ به صورت غیر قانونی ما را سه بر صفر بازنده کرد.این جور بردن کیف دارد؟"
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  ویرایش شده توسط: slash00   
مرد

 


فتح الله زاده: نمی دانم نکونام از چه چیزی دلخور است اما جایی نمی رود/ باز نوبت ما که شد افتادیم تو گروه مرگ!


- علی فتح الله زاده می گوید به رغم افتادن در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا همه کار می کند تا کادرفنی تیمش بتوانند بهترین نتایج را با استقلال در آسیا بگیرند.

علی فتح الله زاده در گفت و گو با استقلال از بازی تیمش با داماش شروع کرد و گفت:« قبل از بازی که شما آن مصاحبه ها را منتشر کردید و به جای گفت و گو با آقای بهروان او را برای عقب انداختن بازی محاکمه کردید ، گفتم که با این جو ما شرایط سختی در گیلان خواهیم داشت. حتی گفتم که داشته باشید تیم ما قربانی جو می شود. گفتم که خیلی زود اخراجی می دهیم و چند بازیکن مان هم محروم می شوند که اتفاقا همه اش هم درست از آب در آمد. ما بازی را باختیم ، اشکالی ندارد اما بعد از این همه سال کار در فوتبال مثل روز برایم روشن بود آن بازی با آن جنجال ها چه سرانجامی پیدا می کند.»

مدیر استقلال در ادامه با اشاره به فوت هوادار استقلال در ورزشگاه گفت:« به خانواده این مرحوم قول دادیم تا پیگیر پرونده اش باشیم. باید معلوم شود او کجا دچار حمله قلبی شده و آیا آمبولانس وجود داشته یا نه. ما نمی توانیم از حق این خانواده بگذریم و همه ما در کنار این خانواده عزادار خواهیم ماند. به هر حال هر کسی قصوری داشته باید مشخص شود. ما هم هر کمکی که از دست مان بر بیاید در خدمت به این خانواده داغدار کوتاهی نمی کنیم. این پسر یکی از اعضای خانواده بزرگ استقلال بوده است.»

فتح الله زاده در ادامه با اشاره به گروه سخت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا می گوید:« گروه ما دوباره گروه مرگ شده است. انگار این شانس ماست. همین باشگاه العین یک تیم حکومتی پر درآمد است برای اماراتی ها که بردنش خیلی کار دشواری خواهد بود. یا الهلال هم که همه می دانند در کنار استقلال یکی از پر افتخارترین تیم های آسیاست. جدال ما با الهلال سالهاست که سنتی شده. از آنها ترسی نداریم. اگرچه توان مالی ما با این تیم های عربی قابل مقایسه نیست اما حالا زمان رسیدن ما به سومین ستاره خوشرنگ روی پیراهن است. اگر از این مرحله بالا برویم اصل مسیر را سپری کردیم. به امیرخان گفتم هر چه در توان داریم می گذاریم تا در نیم فصل تیمی مدعی در اسیا بسازیم و برای همین به رغم همه مشکلاتی که داریم ، به دنبال خرید بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم هستیم.»

این بازیکنان به ترتیب چه کسانی هستند؟ شوالیه استقلالی ها می گوید:« فعلا که اشجاری و محمدرضایی را گرفتیم. تکلیف رضا عنایتی و جمشیدیان هم بزودی مشخص می شود. یک هافبک صربستانی که بارسا هم گل زده در تهران است. یک مهاجم برزیلی و یک بولیویایی هم به تهران می آیند تا از میان آنها یک بازیکن را جذب کنیم.»

او درباره شایعه جدایی جواد نکونام هم می گوید:« من نمی دانم او از چه چیزی دلخور است و شایعه رفتنش از کجا در آمده است. هنوز با آقا جواد حرفی نزدم . باید بنشینم و حرف هایش را بشنوم. جواد یک سرمایه بزرگ برای تیم ماست و بعید می دانم در میانه راه تنهای مان بگذارد. من که فکر نمی کنم او جایی برود. »
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


فتح‌الله‌زاده:یک میلیون می‌دهیم زاید اسم استقلال را نیاورد!/ باید با تیم 70 میلیاردی بجنگیم



علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس: تکلیف بازیکنان جدیدتان چه شد؟

یک بازیکن صربستانی به تهران آمده و یک بازیکن دیگر از کشور بولیوی قرار است روز یکشنبه به تهران بیاید. البته او در لیگ بلژیک بازی می‌کرده و هفته گذشته آخرین بازی خود را برای تیمش انجام داد اما اجازه بدهید فعلاً اسمی از او نیاورم.

فارس: تکلیف لیست مازاد استقلال چه شد؟

هنوز جلسه‌ای با سرمربی تیم نگذاشتم و فردا باید با او صحبت کنم و جمع‌بندی نهایی را انجام دهیم.

فارس: حضور عماد‌رضا منتفی شده است؟

این بازیکن مدنظر امیرقلعه‌نویی است ولی فعلا در حال مذاکره هستیم. باید تیممان را تا آخر هفته ببندیم تا برای بازی مقابل سایپا در جام‌حذفی آماده شویم.

فارس: جدایی میداوودی قطعی شده؟

هنوز جدایی او قطعی نیست هر چند دو سه تیم خواهان جذب این بازیکن هستند اما فعلا در خصوص او تصمیم نگرفته‌ایم.

فارس: از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و حضور استقلال در گروه مرگ نترسیدید؟

هر سه تیمی که با ما هم گروه شدند قهرمانی آسیا را به دست آوردند. شاید برای آنها گروه مرگ باشد اما برای ما گروه زندگی است. من هم از این گروه نترسیدم چون الهلال را می‌‌شناسیم و با الریان هم سال گذشته بازی کردیم. شانس در قرعه‌کشی با ما یار نبوده ولی باید خوب کار کنیم.




فارس: می‌دانید که از همین حالا تیم‌های عربی برای جذب بازیکنان میلیون‌دلاری اقدام می‌کنند؟

متأسفانه ما جوی را به راه انداختیم که بازیکنان تیم‌های ما میلیاردی هستند و ذهن جامعه را منفی کردیم اما هیچ وقت نمی‌گوییم که تیم‌های رقیب ما در آسیا چه می‌کنند. هزینه بازیکنان استقلال مجموعا 9 میلیارد شده اما الهلال 70 میلیارد و العین بالای 60 میلیارد برای بازیکنانش هزینه می‌کند چگونه تیم 70 میلیاردی را با تیم 9 میلیاردی شکست دهیم اما جالب است که محکوم به برد هم هستیم. این فقط مختص استقلال نیست و سپاهان و تراکتور‌سازی هم با همین شرایط باید به مصاف حریفان بروند. بروید و تحقیق کنید که العین چه زیرساخت‌هایی دارد البته من توجیحی نمی‌پذیرم و به بازیکنان هم گفته‌ام که باید از این گروه صعود کنید ولی واقعیت این است که امکانات اصلا برابری نمی‌کند.

* فارس: ایمون زاید مدعی شده اگر استقلال 10 میلیارد هم بدهد به این تیم نمی‌آید؟

این بازیکن هنوز گیج است. مگر او تعیین می‌کند که چه باشگاهی او را بخواهد. زاید یک دیپورتی است و من یک میلیون می‌دهم که اسم استقلال را نیاورد!

* فارس: با جانواریو هم که فسخ قرارداد کردید؟

او بازیکن دوست‌داشتنی است و در کمال دوستی با او خداحافظی کردیم و از او خواستم که آخر فصل برای شرکت در جشن قهرمانی به ایران بیاید.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
صفحه  صفحه 43 از 106:  « پیشین  1  ...  42  43  44  ...  105  106  پسین » 
ورزش
ورزش

Esteghlal FC | باشگاه استقلال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA