انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 44 از 106:  « پیشین  1  ...  43  44  45  ...  105  106  پسین »

Esteghlal FC | باشگاه استقلال


مرد

 


عمران زاده:دو ستاره بر سینه داریم که حریفان از آن می ترسند/در گروه مرگ قرار گرفتیم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:تیم های عربی نجومی خرج می کنند.
به گزارش اوج نیوز،حنیف عمران زاده درباره قرعه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در گروه مرگ قرار گرفتیم. الهلال،العین و الریان از هر نظر حرفه ای هستند و نجومی پول خرج می کنند.
وی افزود:دلیلی ندارد از حریفان بترسیم زیرا آنها هم از نام استقلال می ترسند. دو ستاره بر سینه داریم که حریفان از این دو ستاره می ترسند. باید با برنامه و حرفه ای وارد بازی ها شویم تا به عنوان نماینده ایران نتایج قابل قبولی را به دست آوریم. به طور حتم کادر فنی برای آسیا برنامه ریزی ویژه ای خواهد کرد.
مدافع استقلال در باره عملکرد این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر عنوان کرد:هدف ما قهرمانی در آخر لیگ است و بازی به بازی پیش می رویم. قهرمانی نیم فصل ارزشی ندارد و به قهرمان آن جام نمی دهند. با توجه به برخی مشکلات که وجود داشت در نیم فصل اول با تلاش مدیریت ،درایت کادر فنی و تلاش بچه ها نتایج خوبی به دست آوردیم.
عمران زاده افزود:تلاش می کنیم برای شروع نیم فصل دوم از هر نظر آماده شویم البته در تعطیلات نیم فصل باید در جام حذفی به مصاف سایپا برویم و با شکست این تیم اولین قدم در این جام را محکم برداریم.
وی درباره آخرین وضعیت خود گفت:در تعطیلی تمرینات ،همراه چند بازیکن دیگر اختصاصی تمرین کردم و تلاش می کنم هر چه سریعتراز شرایط بازی برخوردار شوم.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


پورحیدری:همه کاره تیم های عربی خارجی ها هستند/قرارداد کبه باید بررسی شود



مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت:اگر بازی کردن کبه غیر قانونی باشد باید بررسی شود.

به گزارش اوج نیوز،منصور پورحیدری در باره قرعه استقلال در یگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:در آسیا تیم ها به خصوص تیم های عربی هزینه بالایی می کنند و بازیکنان خارجی سطح بالایی را به خدمت می گیرند. همه کاره تیم های عربی خارجی ها هستند و باید برای مهار آنها برنامه ریزی کرد.

وی افزود:باید قبول کرد که قرعه استقلال سخت است. العین و الهلال قهرمان آسیا شده اند و الریان هم تیم کوچکی نیست. باید با برنامه پا به مسابقات بگذاریم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی را به دست آوریم.

مدیر فنی استقلال درباره قهرمانی این تیم در آسیا در زمان سرمربی گری خود گفت: آن سال ها شرایط فرق می کرد. تغییرات در تیم زیاد نبود و چند سال کنار هم زندگی کردیم و قهرمان آسیا شدیم. آن زمان نهایت سالی دو بازیکن در تیم جا به جا می شدند،هماهنگی بازیکنان به ما خیلی کمک کرد. البته سال بعد هم نایب قهرمان آسیا شدیم. امیر،شاهرخ و نامجو در مسابقه فینال نبودند و در ضربات پنالتی به الهلال باختیم.

پورحیدری درباره احتمال شکایت باشگاه استقلال از "کبه" مبنی بر حضور غیر قانونی او در بازی با داماش عنوان کرد:به طور حتم اگر بازی کردن و ثبت قرار داد او غیر قانونی باشد باید این موضوع بررسی شود.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
ویسی:وضعیت میداوودی تا 2،3 روز آینده روشن می شود/فقط از بزرگی استقلال گفتم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:با تمام قوا در جام حذفی شرکت می کنیم.
به گزارش اوج نیوز،عبدالله ویسی درباره بحث پیوستن میلاد میداوودی به تیم پیکان عنوان کرد:2،3 روز طول می کشد تا رسما اعلام کنیم میلاد میداودی به پیکان خواهد آمد یا خیر. البته در این خصوص با باشگاه استقلال مشکلی نداریم و باید با خود او به توافق نهایی دست پیدا کنیم.باشگاه در حال بررسی است که آیا می تواند خواسته های مالی میداوودی را بر آورده کند یا خیر. در کل احتمال آمدن میداوودی زیاد است.
وی درباره بحث پیوستن سامان آقازمانی به پیکان افزود:ما با آقازمانی به توافق رسیده بودیم پیشنهاد مالی را مطرح کرد که باعث شد از جذب او منصرف شویم. به جای او یک بازیکن لیگ یکی را می آوریم که از فردا در تمرینات حضور پیدا می کند و اسم او را اعلام می کنیم.
وی درباره صحبت های خود در شبکه خبر که ناراحتی مدیرعامل باشگاه استقلال را در بر داشت گفت:در آن گفت گو من فقط از بزرگی استقلال، فتح الله زاده و قلعه نوعی حرف زدم و گفتم باید بازی به تعویق می افتادزیرا آنها خسته راه بودند.

سرمربی پیکان تاکید کرد:من هرگز توهینی به هیچ یک از این عزیزان نداشتم. اگر من حرفی علیه استقلال زده باشم بیان می کنم و ترسی ندارم.با این وجود اگر فتح الله زاده از من ناراحت شده از او عذر خواهی می کنم.
ویسی درباره شرایط تیمش در تعطیلات اظهار داشت:از فردا صبح تمرینات خود را از سر می گیریم تا با اقتدار در جام حذفی حاضر شویم. روز دوشنبه هم با استقلال یک بازی دوستانه داریم تا آمادگی خود را حفظ کنیم.درست است که خیلی از تیم ها از شرکت در جام حذفی انصراف داده اند اما پیکان با تمام توان و قوا این راه را ادامه می دهد.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


اشجاری: قلعه‌نویی چند سال بود من را می‌خواست/ سپاهان پارسال بهتر بود



حسن اشجاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیوستن به استقلال و ترک سپاهان صحبت های زیر را انجام داد:

فارس: خبر رسیده بود با ملوان به توافق رسیدی اما به یکباره استقلالی شدی؟

امیر قلعه نویی از چند سال قبل به دنبال من بود ولی هر سال به دلایلی شرایط برای بازی در تیم وی برایم مهیا نمی شد. حتی سالی که در سپاهان بود از این تیم پیشنهاد داشتم اما قسمت نشد که بروم.

فارس: چرا از سپاهان جدا شدی؟

به قول برخی از روزنامه نگاران، به دلیل تعویض به کرانچار معترض شدم و سپس از سوی باشگاه اخراج شدم. واقعا این دلیل خنده دار است و تنها چیزی که برای دلیل جدایی ام از سپاهان مطرح کردند، همین بود. من هیچ وقت با کرانچار سر این مسائل مشکلی نداشتم. در آخرین بازی که با سپاهان داشتم در دقیقه 85 تعویض شدم تا یک مهاجم به تیم اضافه شود. پس چه دلیلی داشت که اعتراض کنم؟ اگر این طور بوده چطور می شود باشگاهی مثل سپاهان بدون دردسر رضایتنامه من را صادر کند؟ من مشکل خانوادگی داشتم و حتی قرار بود ابتدای فصل از تیم بروم اما چون باشگاه نتوانست بازیکن در پست من بگیرد منتظر شدم تا نیم فصل برسد. سپاهان هم با یک بازیکن استرالیایی قرارداد بست.

فارس: زمانی از سپاهان جدا شدی که تازه این تیم چهره یک مدعی را پیدا کرده است.

سپاهان همیشه جزو تیم های مدعی است و من با این تیم قهرمان شده ام اما فوتبال حرفه ای همین است و نمی شود به خاطر چنین چیزهایی تصمیم نگرفت.

فارس: می گفتند به دلیل رابطه خوبی که با احمدزاده سرمربی ملوان داری قطعا به این تیم می روی؟

درست است و خودم هم دوست داشتم در تیم شهرم بازی کنم و این برایم افتخار دوباره ای بود اما شرایط طوری پیش رفت که نشد. این مسائل پیش آمده هم هیچ ربطی به من و احمدزاده نداشت. بیشتر از این نمی خواهم مسائل را باز کنم.

فارس: درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان گفته که مبلغی که خواسته بودی هنگفت بوده است؟

او گفته است مبلغ قراردادم هنگفت بوده و با این پول می توانند دو بازیکن لیگ برتری بخرند من هم می گویم چون به تیم شهرم تعصب دارم دوست ندارم به خاطر من دو بازیکن لیگ برتری را از دست بدهند و به همین دلیل به ملوان نرفتم.

فارس: از روز گذشته به طور اختصاصی تمرین خود را با استقلال شروع کردی.

روز گذشته بدنساز استقلال وضعیت بدنی ام را کنترل کرد. من با مربی شخصی ام تمرین کرده و فرم بدنم را از دست نداده بودم. امروز هم در تمرین گروهی هستم.

فارس: عده ای از حضورت در استقلال با توجه به هم پستی هایی که در این تیم داری موضع گرفتند؟

نمی دانم منظور این عده کیست، اما میثم حسینی که در حال جدا شدن از استقلال است. ضمن اینکه گفتم امیر قلعه نویی از مدت ها قبل به دنبالم بود. من بازیکن جوانی نیستم که از حضور در استقلال استرس داشته باشم و همه تلاشم را می کنم تا از تجربیاتم در ذوب‌آهن و سپاهان در این تیم استفاده کنم.

فارس: فکر نمی کنی برای قهرمانی در لیگ، سپاهان حریف قدرتمندی است؟

من سال گذشته در سپاهان بودم و می دانم که شرایط سال گذشته این تیم که قهرمان شد با امسال فرق داشته و سال قبل شرایط سپاهان بهتر بود.

فارس: قرار است چه شماره ای را بر تن کنی؟

احتمالا شماره 12
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
حضور معاون فرهنگی استقلال در مراسم ترحیم جوان استقلالی در رشت/بازوبندهای مشکی بر تن آبی ها



معاون فرهنگی باشگاه استقلال از برنامه های این باشگاه برای یادبود جوان هوادار استقلال که در بازی مقابل داماش جان به جان آفرین تسلیم کرد خبر داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،سید مهدی علوی درباره حضورش در مراسم ترحیم هوادار 21 ساله استقلال در رشت اظهار داشت:وظیفه بود تا به نمایندگی از باشگاه استقلال،در این مراسم حاضر شوم و با خانواده داغدار آن مرحوم ابراز همدردی کنم.

وی افزود:قصد داریم با هماهنگی بین باشگاه استقلال و سازمان لیگ حرفه ای ،در بازی مقابل سایپا در جام حذفی و یا بازی مقابل آلومینیوم هرمزگان در لیگ برتر،از بازوبندهای مشکی استفاده کنیم.همچنین پیش از شروع بازی هم یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه در نظر گرفته می گیریم.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


ماجدی: عابدینی دچار توهم و تغییر ذهن است/ او و امثالهم نمی توانند با نام حجازی بزرگ بازی کنند


سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: آقای عابدینی هر دقیقه دچار توهم می شود و ذهنش تغییر می کند.

"میرشاد ماجدی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، در خصوص اتفاقات قبل از بازی داماش و استقلال اظهارداشت: ما از حدود یک هفته قبل از بازی تدارکات خود را برای دیدار با داماش انجام دادیم و بلیت هواپیما هم رزرو کرده بودیم. حتی روز دوشنبه تمرین خود را هم صبح انداختیم و آماده سفر به رشت بودیم. از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه در فرودگاه حاضر بودیم و حتی کارت پرواز هم گرفته بودیم که به ما اعلام کردند تاخیر خواهد داشت. از مامورین گیت خروجی پرسیدم که چه اتفاقی می افتد و آنها اعلام کردند هر ۴۵ دقیقه اعلام می شود اما این اتفاق نیفتاد و ما نتوانستیم به رشت برویم.
وی ادامه داد: صادق صدیقی و مهدی عالی قدر ناظر بازی و کمک داور مسابقه هم در این پرواز با ما بودند. آقایانی که می گویند ما عمدا به رشت نرفتیم به این نکته توجه کنند؛ یا ما دروغ می گوییم یا آقایان. من می گویم اگر ما دروغ می گوییم پس نماینده فدراسیون برای چه تا ساعت ۹ شب در فرودگاه کنار ما نشسته بود؟ اگر آنها دروغ می گویند پس چرا پرواز انجام نشد؟ ما حتی با مسئولین هواپیمایی آسمان تماس گرفتیم اما شرایط مهیا نشد تا آن شب به رشت برویم. ساعت ۱۰ شب تازه از ترمینال ۶ بارهایمان را تحویل گرفتیم و آقایان که می گویند با اتوبوس به رشت می رفتیم توجه داشته باشند آقای صدیقی و آقای عالی قدر با سواری به رشت رفتند که ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد رسیدند، حال اگر ما می خواستیم ۴۰ نفر را با اتوبوس به رشت ببریم باید ساعت ۱۲ شب حرکت می کردیم که ۷ صبح می رسیدیم.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: حدود ساعت ۸ شب من تلفنم را به یکی از دوستان سپردم و به نمازخانه فرودگاه رفتم. وقتی برگشتم دوستم گفت آقایی تماس گرفته و درباره اتوبوس تیم صحبت کرده است. با او تماس گرفتم و او اعلام کرد که آیا اتوبوس را کنسل کنم یا نه و من گفتم کنسل کن اما این کدام اتوبوس بود؟ اتوبوسی که قرار بود از فرودگاه ما را به هتل ببرد. آقای عابدینی هم روی همین موضوع دارد مانور می کند.
ماجدی همچنین گفت: آقایان این مساله را درشت جلوه دادند و هر کاری کردند تا ۳ امتیاز را بگیرند و گرفتند. نوش جانشان هم باشد. به هر حال ما صبح روز بعد با هواپیما به رامسر رفتیم و از قضا اتوبوسی که قرار بود از رامسر با آن به رشت برویم خراب شد و مجبور شدیم با چند سواری پشت سر هم به رشت برویم و همه چیز تمام شد. حتی در جلسه هماهنگی قبل از بازی هم بنده از دوستان و مسئولین استانی عذرخواهی و خواهش کردم دیگر به این مساله دامن نزنند تا جو ورزشگاه عضدی به هنگام بازی متشنج نشود اما متاسفانه شب قبل از بازی آقای عابدینی در برنامه ۹۰ ما را متهم به دروغگویی کردند. عابدینی در برنامه ۹۰ یک سریال جدید را شروع کرد در رابطه با اتوبوسی که ما آن را کنسل کردیم. این مسائل به متشنج شدن جو ورزشگاه عضدی دامن زد و مطمئن بودم که فحاشی ها به وجود می آید.

وی تصریح کرد: بحث جدیدی که آقایان مطرح کردند تشویق ناصر حجازی در ورزشگاه بود. حجازی اسطوره به یاد ماندنی باشگاه استقلال است و همه ما به شخصیت او احترام می گذاریم و شاگرد او بودیم اما آقایان از نام او استفاده ابزاری کردند. چطور در هیچکدام از بازیهای قبلی داماش حجازی تشویق نشده اما در این بازی این اتفاق افتاد. مگر در بازیهای قبل داماش بنر حجازی را نصب می کردید؟ آقای عابدینی! مگر تشویق ناصر حجازی که اسطوره استقلال است و شناسنامه این تیم برای چه کسی بد بوده که برای ما بد باشد؟ آقای عابدینی! این نوع تاکتیکها نخ نما شده است و در فوتبال امروز ما جایگاهی ندارد. این رویه را تغییر دهید چرا که همه مردم می دانند که شما نمی توانید نام حجازی را به عنوان اعتراض بر سر استقلال بکوبید.شما و امثال شما نمی توانید با نام حجازی بزرگ بازی کنید.
ماجدی در ادامه گفت: جالب تر اینجاست آقایان می گویند فحاشی در ورزشگاه نشنیده اند در حالی که الفاظ بسیار رکیکی در ورزشگاه به کار برده شد. الفاظی که شرمم می آید آنها را به زبان بیاورم. آنها می گویند فقط تشویق حجازی را شنیده اند. ناظر بازی و داور مسابقه همه مسائل را گزارش کرده اند و باید رسیدگی شود.
سرپرست تیم فوتبال استقلال همچنین عنوان کرد: آقای عابدینی هر دقیقه دچار توهم می شود و ذهنش تغییر می کند. او صبح درباره یک مساله صحبت می کند و بعد از ظهر درباره یک مساله دیگر. هر دقیقه موضعش را تغییر می دهد. او به جای اینکه برای جوانان فوتبال را یک تفریح نشان دهد تشنج را جایگزین آن می کند. آقای عابدینی! شما که ادعای بزرگی داری باید پرچمدار فرهنگ نوین این فوتبال باشی.

ماجدی درباره ماجرای فتح الله زاده در برنامه ۹۰ افزود: علی فتح الله زاده یک مدال و یک افتخار گرفته است. آیا این موضوع به ضرر فوتبال بوده است؟ آیا کسی را آزار داده است؟آیا از جیب کسی هزینه کرده است؟ جواب تمام اینها خیر است. مگر ایرادی دارد که یک مدیر در کنار فوتبال کارهای فرهنگی انجام دهد و سیاستهای فرهنگی را دنبال کند؟ آیا این عیب است؟ متاسفانه ما می خواهیم فرهنگ پوسیده ای که دوستان از آن دم می زنند را ادامه دهیم. به جای اینکه بیاییم به فتح الله زاده بگوییم آفرین که فرهنگ را می گسترانی او را ناراحت و توبیخ می کنیم.
وی در ادامه با کنایه گفت: فتح الله زاده اشتباه کرد که دکترا گرفت. او اشتباه کرد که مدال گرفته.... فوتبال لمپنیسم ما احتیاجی به کارهای فرهنگی ندارد. در این فوتبال به جای اینکه واحدهای علمی پاس شود، همین که واحدهای سیاه کاری، لابی گری، فروش عقاید و ... پاس شود، کفایت می کند!
ماجدی در خاتمه صحبتهایش اضافه کرد: من می گویم یک نفر کار فرهنگی کرده، انتظار تعریف و تمجید ندارد چرا او را می کوبید؟ احساسم این است که فتح الله زاده آن شب در برنامه نود کمی عجله کرد اما عصبی اش کردند. زمینه ای که برای دیدار داماش و استقلال پیش کشیدند او را عصبی کرد و خوشحالم عصبانیتش را فراموش کرد و دوباره روی خط آمد و صحبتهایش را انجام داد و پاسخگو بود./
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


بیانی: عکس مرحوم حجازی را گذاشتند تا علیه استقلال حاشیه درست شود/همه چیز فدای سه امتیاز شد



به گزارش خبرگزاری فارس، شاهرخ بیانی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال در خصوص شکست آبی‌پوشان مقابل داماش و اتفاقات قبل و بعد از این مسابقه اظهار داشت: بازی را باختیم و همه چیز تمام شد اما سؤال من این است که آقای عابدینی شما که فوتبالی بودید اما نمی‌دانم چرا این مسائل اتفاق افتاد. ما از خدایمان بود که استقلال زودتر بیاید اما حوادث را نمی‌توان پیش بینی کرد.

وی افزود:‌ متاسفانه عکس مرحوم حجازی را در ورزشگاه نصب کردند تا علیه استقلال حاشیه درست کنند. خیلی جالب است همین آقایان تا زمانی که مرحوم حجازی زنده بود یک بار از او دعوت نکردند تا ایشان به رحمت خدا رفت به یاد او افتادند.

عضو کمیته فنی و گروه آنالیز باشگاه استقلال ادامه داد: عابدینی چند سال رئیس فدراسیون فوتبال بود اما کوچکترین قدردانی از محروم حجازی نکرد اما حالا در بازی با استقلال عکس این مرحوم را نصب می‌کنند تا همه چیز را علیه استقلال درست کنند. محض اطلاع آقایان باید بگویم حجازی در قلب ما بوده و خواهد بود اما شما غیر از حاشیه چیزی دیگری بلد نبودید.

بیانی تاکید کرد: متاسفانه آقایان یک زمین درست و حسابی برای فوتبال نداشتند و همه چیز را فدای نتیجه کردند و باید بپرسم شما از این فوتبال سوء استفاده کردید یا ما. این آقایان کاری کردند که داماش از انتهای جدول به بالا بیاید و با همین کارهایشان سه امتیاز را گرفتند اما حالا با وجود همه اتفاقاتی که در ورزشگاه داماش افتاده دم از شخصیت می‌زنند.

بیانی در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد: همین آقایان مدعی بودند دوست صمیمی فتح‌الله‌زاده هستند اما حالا به خاطر بحث شوالیه شدن علیه او موضع می‌گیرند و طوری رفتار می‌کنند که هیچ کس باور نمی‌کند این آقایان همان کسانی هستند که از فتح‌الله‌زاده حمایت می‌کردند.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


ماجدی در گفت‌وگو با فارس:می‌خواستند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند/فتح‌الله‌زاده دکترا را کنار بگذار چون خیلی‌ها ناراحتند



میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال اظهار داشت: پس از چند روز استراحت تمرینات‌مان را آغاز کردیم و در این بین حسن اشجاری به جمع ما اضافه شده و خود را برای دیدار سایپا در جام حذفی آماده می‌کنیم.

وی در خصوص اتفاقاتی که پس از دیدار مقابل داماش رخ داد، گفت: متاسفانه عده‌ای از آقایان با مطرح کردن صحبت‌هایی کاری کردند تا ناراحت شده و واکنش نشان دهیم. آقایان عکس مرحوم حجازی را در ورزشگاه عضدی نصب کرده بودند اما نمی‌دانند که ما خانواده استقلال هیچ وقت از این ترفندها ضربه نخواهیم خورد. مرحوم حجازی اسطوره باشگاه استقلال است و آقایان تصور کردند می‌توانند به عنوان یک ابزار از اسم ایشان سوء استفاده کنند. اسم ناصر حجازی تجلی کننده خوبی است و سؤال من از مدیر عامل باشگاه داماش این است آقای عابدینی شما که حجازی را دوست داشتی و به او علاقمند بودی چرا فقط در بازی با استقلال کاری کردی تا آن مرحوم تشویق شود. آقای عابدینی آن همه فحاشی و بی‌احترامی را نشنیدید؟‌

سرپرست تیم استقلال در ادامه صحبت‌هایش به فارس گفت:‌ آقایان از آب گل آلود به دنبال ماهی گرفتن بودند اما خانواده استقلال با همدلی این اجازه را به آنها نداد. امیدوارم دوستان ما به فکر سکوهای ورزشگاه عضدی باشند که دیگر شاهد توهین و فحاشی به بازیکنان نباشیم هر چند می‌دانم مردم خوب گیلان در شرایط عادی دست به چنین کارهایی نمی‌زنند.

میرشاد ماجدی در خصوص لقب جدیدی که فتح‌الله‌زاده کسب کرده و صحبت‌های پیرامون این لقب گفت: فتح‌الله‌زاده مدالی دریافت کرده و نه به کسی بدهکار است و نه از کسی بابت دریافت این مدال پول خواسته است اما او توقع ندارد به خاطر کسب یک نشان این همه بی‌احترامی بشنوند.

ماجدی که با کنایه صحبت می‌کرد ادامه داد: ولی من به فتح‌الله‌زاده پیشنهاد می‌کنم در این فوتبال لمپنیزم دکترا را فراموش کند و تحقیقات را کنار بگذارد و بیشتر از این گونه مسائل به دلالی و این مسائل توجه کند و این چیزهای غیر قابل تحمل را رواج دهد.

وی در پایان گفت: آقای فتح‌الله‌زاده راهی را که رفته‌ای اشتباه است و کسی قدر زحماتت را نمی‌داند. در این جا همه به دنبال نتیجه گرفتن هستند و من از شما می‌خواهم به جای دریافت نشان دکترا در ورزش به دنبال دریافت دکترای امتیاز گرفتن از این فوتبال باشید چون راه درست شما باعث ناراحتی دیگران شده است.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


آغاز دور جدید تمرین استقلال در کمپ حجازی/غیبت میداوودی و حسینی و گل زیبای جباری


دور جدید تمرین تیم استقلال از ساعت 15 روز جمعه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی آغاز شد.

به گزارش اوج نیوز،در این تمرین که در حضور 30 هوادار برگزار شد،مجتبی جباری با آمادگی بالایی در تمرین گروهی حضور یافت و رضایت کادر فنی را برانگیخت.

وی در فوتبال درون تیمی که در قالب دو تیم صورتی و طوسی برگزار کردند،با تن داشتن کاور سبز به عنوان بازیکن محور دستورات کادر فنی را در زمین پیاده می کرد.

علاوه بر این،جباری از فاصله 25 متری گل زیبایی را زد که تمجید حاضران را به همراه داشت.

*منصور پورحیدری،دکتر امین نوروزی ،سیروس دین محمدی،شاهرخ بیانی،ایوب اصغرخانی و دکتر ساعدی فرد از حاضران در تمرین بودند.

*خسرو حیدری،امیر حسین صادقی،میثم حسینی،میلاد میداوودی،مهدی رحمتی و مجید صالح غایبان تمرین بودند.

*امیدوار رضایی،عضو هیات مدیره استقلال در تمرین حضور داشت.
*جواد نکونام تمرین نکرد و دقایقی همراه با حمید بابازاده صحبت کرد.
*در پایان تمرین،دکتر امین نوروزی،معاون پزشکی استقلال ،حنیف عمران زاده را مورد مداوا قرار داد و از شرایط او با خبر شد.

*حسن اشجاری از حاضران در این تمرین بود.

*پیش از آغاز تمرین،حسن اشجاری بازیکن جدید استقلال به بازیکنان معرفی شد.

*کیانوش رحمتی و حنیف عمران زاده به تمرین گروهی بازگشتند.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


افراد مشهور طرفدار کدام تیم فوتبال هستند


خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: فوتبال آنقدر جذابیت دارد که از سیاستمدار و هنرپیشه گرفته تا مردم عادی، وارد عرصه هواداری تیم‌ها شوند. جالب اینکه برخی افراد شهیر طرفدار تیمی هستند که باور کردن آن دشوار است از جمله "باراک اوباما"، رئیس جمهور آمریکا.

به گزارش خبرگزاری مهر، فوتبال، فقیر و غنی، شاهزاده و گدا، خاص و عام و نیز پیر و جوان نمی‌شناسد. جست و جو در رسانه‌ها از علاقمندی بسیاری از شخصیت‌های مشهور پرده برداشته است، هرچند که این به تنهایی نمی‌تواند به طور قطع، هواداران فوتبال را مشخص کند.
تیم‌های انگلیسی از این جهت که اَبَر رسانه‌های جهان، انگلیسی زبان هستند، بالطبع معرفی بهتری نسبت به هواداران خود دارند. به عنوان مثال تیم‌های بزرگی چون میلان، یوونتوس و بایرن مونیخ از این جهت که شهرت رسانه‌ای تیمی چون چلسی را ندارند، نمی‌توان به ارزیابی دقیقی از طرفداران شهیر آنها پی‌برد. بی‌تردید این تیم‌ها هواداران بسیاری شاخصی دارند اما انعکاس چندانی در سایت های انگلیسی زبان نداشته اند.

در مطلب زیر نگاهی به افراد مشهور و تیم‌های مورد علاقه ایشان می‌پردازیم:
بارسلونا:
خوزه کارِراس (خواننده تِنور)
ارنست همینگوی (نویسنده فقید آمریکایی)
خوزه لوییز رودریگز زاپاترو (نخست وزیر اسپانیا)
کوبه برایانت (بازیکن حرفه ای بسکتبال آمریکا)
پدرو دلا روسا (راننده فرمول یک)
شکیرا (خواننده)
جاستین بیبر (خواننده)
خاویر باردم (هنرپیشه هالیوود)
یوردی پویول (سیاستمدار اسپانیایی)
پائو گاسول (بسکتبالیست حرفه ای NBA)
خوان کارلوس (پادشاه اسپانیا)

رئال مادرید:
ناتالی پورتمن (بازیگر هالیوود)
رافائل نادال (تنیسور اسپانیایی)
خولیو ایگلسیاس (خواننده)
پنه لوپه کروز (بازیگر هالیوود)
یوسین بولت (دونده 100 متر شماره یک جهان)
فرناندو آلونسو (راننده فرمول یک)
آنتونیو باندراس (بازیگر هالیوود)
تام کروز (بازیگر هالیوود)
سرخیو گارسیا (قهرمان گلف)
انریکه ایگلسیاس (خواننده)



منچستریونایتد:
یوسین بولت (دونده 100 متر شماره یک جهان)
ویکتوریا بکهام (خواننده سابق گروه اسپایس گرلز)
انریکه ایگلسیاس (خواننده)

بایرن مونیخ:
پاپ بندیکت (رهبر کاتولیک های جهان)
اشتفی گراف (تنیسور زن پیشین و همسر آندره آغاسی)
بوریس بکر (تنیسور شماره یک پیشین جهان)

میلان:
کوبه برایانت (بازیکن حرفه ای بسکتبال آمریکا)
نوواک جوکوویچ (تنیسور شماره یک جهان)
والنتینو روسی (قهرمان موتورسواری جهان)

یوونتوس:
اروس رامازوتی (خواننده)
میخاییل گورباچف (رئیس جمهور پیشین شوروی)
لوچیانو پاوراوتی (خواننده فقید تِنور)

اینتر:
والنتینو روسی (قهرمان موتورسواری جهان)
آندره بوچلی (خواننده تِنور)

لیورپول:
ساموئل ال . جکسون (بازیگر هالیوود)
دانیل کِرگ (بازیگر نقش جیمز باند)
نلسون ماندلا (رئیس جمهور پیشین آفریقای جنوبی)
لبرون جیمز (بازیکن حرفه ای بسکتبال آمریکا)
کارولین ووژنیاکی (بازیکن زن تنیس جهان)
آنجلینا جولی (بازیگر و کارگردان هالیوود)
براد پیت (بازیگر و کارگردان هالیوود)

اورتون:
سیلوستر استالونه (بازیگر و کارگردان هالیوود)
پل مک کارتنی (خواننده)

آستون ویلا :
تام هنکس (بازیگر هالیوود)
پرنس ویلیام (شاهزاده بریتانیا)
دیوید کامرون (نخست وزیر بریتانیا)
اولیور فلپس (هنرپیشه)
مارتین شاو (هنرپیشه)



آرسنال:
فیدل کاسترو (رئیس جمهور کوبا)
تام کروز (هنرپیشه هالیوود)
اسامه بن لادن (تروریست)
پرنس هری (شاهزاده بریتانیا)
یان پولتر (قهرمان گلف)
الیزابت دوم (ملکه انگلستان)
کوین کاستنر (بازیگر و کارگردان هالیوود)
اسپایک لی (کارگردان هالیوود)
جِی - زی (خواننده رپ)
میک جَگر (خواننده)
راجر واترز (یکی از بنیانگزاران پینک فلوید)
جکی چان (بازیگر و کارگردان هالیوود)
دیوید گلیمور (گیتاریست پینک فلوید)
لوییس همیلتون (رالننده فرمول یک)
پرنس چارلز (شاهزاده بریتانیا)
مت دیمون (بازیگر و کارگردان هالیوود)
کالین فرث (بازیگر بریتانیایی)
دمی مور (بازیگر هالیوود)
کیانو ریوز (بازیگر هالیوود)
اندی ماری (قهرمان تنیس المپیک)
هری ردنپ (مربی تیم فوتبال کویینز پارک رنجرز)
محمد فرح (قهرمان دو و میدانی المپیک)

چلسی:
رنه زولگر (بازیگر هالیوود)
جیسون استاتون (بازیگر هالیوود)
برنی اکسلستون (مدیر اجرایی فرمول یک)
مت دیمون (بازیگر و کارگردان هالیوود)
چارلیز ترون (بازیگر هالیوود)
سر استیو ردگریو (دارنده پنج مدال قایقرانی المپیک)
کوین گارنت (بازیکن حرفه ای بسکتبال)
سباستین کو (قهرمان پیشین دو و میدانی المپیک)
استیو مک کویین (بازیگر فقید هالیوود)
سر کلایو وودوارد (قهرمان پیشین راگبی)
بوریس بکر (تنیسور شماره یک پیشین جهان)
سر مایکل کین (بازیگر هالیوود)
جوزف فینس (بازیگر هالیوود)
رالف فینس (بازیگر هالیوود)

سلتیک:
شان کانری (بازیگر هالیوود)

نیوکاسل:
تونی بلر (نخست وزیر پیشین انگلستان)

سوانزی:
کاترین زتاجونز (بازیگر هالیوود)

ردینگ:
کیت وینسلت (بازیگر هالیوود)

هیبرنیان:
اندی ماری (قهرمان تنیس المپیک)

فولهام:
هیو گرانت (بازیگر هالیوود)

ساندرلند:
پیتر اوتول (بازیگر هالیوود)

وستهام:
کایرا نایتلی (بازیگر هالیوود)
استیو هریس (موزیسین انگلیسی)
الیجا وود (بازیگر هالیوود)
باراک اوباما (رئیس جمهور آمریکا)
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
صفحه  صفحه 44 از 106:  « پیشین  1  ...  43  44  45  ...  105  106  پسین » 
ورزش
ورزش

Esteghlal FC | باشگاه استقلال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA