انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 5 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

Juventus Club | باشگاه یوونتوس


مرد

 
**زامپارینی : یووه می‌تواند فینالیست لیگ قهرمانان باشد**
**در آستانه جدال یکشنبه شب تیم یوونتوس با پالرمو ، مالک باشگاه پالرمو ، مائوریسیو زامپارینی اذعان کردکه یووه با بازیکنان معمولی هم توانایی حضور در فینال چمپیونز لیگ را دارد .
زامپارینی عملکرد یووه را در جدال با شاختار ستودنی خواند و در این خصوص گفت :
” دیشب شاهد یوونتوسی بسیار قدرتمند بودیم ، آن‌ها در جوی سختو مقابل تیمی قدرتمند بازی بزرگی را انجام داد ، از پویایی تیم وریتم کاری آن‌ها متحیر شدم ، در واقعآن‌ها از نظر سطح ورزشی ۱۰ دنده ازسایر تیم ها بیشتر دارند ، احساس می‌کنم آن‌ها توانایی حضور در فینال رقابت ها را دارند . ”
یووه یکشنبه شب باید در رنزو باربرابه مصاف پالرمو رود و زامپارینی در اینخصوص می‌گوید :
” امیدوارم آن‌ها برای دیدار یکشنبهکمی خسته باشند و بازی مقابل یوونتوس در بدترین زمان ممکن پیش روی ما آمد ، یووه در سطح فوق العاده ای است و این کار را برای ما سخت می‎کند . “**
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان پس از مذاکره با آدريانو گالياني قائم مقام باشگاه آ.ث.ميلان و همچنين فرانکو باره‌سي و امضاي تفاهم‌نامه با اين باشگاه مطرح ايتاليايي عازم تورين شد و از استاديوم تازه تأسيس باشگاه يوونتوس بازديد کرد.

بازديد رويانيان از ورزشگاه تازه تأسيس يونتوس

محمد رويانيان نشستي با طراح و مجري اين استاديوم که در سال 2011 تأسيس شده است، داشت و به اتفاق وي از بخش‌هاي مختلف اين ورزشگاه بازديد به عمل آورد.

رويانيان در اين نشست درباره تأسيس يک ورزشگاه 30 هزار نفري براي پرسپوليس در سال‌هاي آتي مشاوره‌هايي از اين طراح ايتاليايي دريافت کرد و نظرات کارشناسي وي را جويا شد.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس همچنين از کمپ بين‌المللي نوارلو که کمپ اختصاصي باشگاه نوارا ايتاليا است، بازديد کرد.

رويانيان نشستي با مدير اين باشگاه داشت و درباره نحوه همکاري اين باشگاه ايتاليايي با پرسپوليس مذاکره کرد.

مدير باشگاه نوارا خطاب به رويانيان گفت: ما به اندازه آ.ث.ميلان، اينتر و يونتوس مطرح نيستيم اما فوتبال ايتاليا در تيم‌هاي بزرگ خلاصه نمي‌شود و تيم‌هاي کوچکتر امکانات بزرگي دارند و با برنامه‌ريزي در بخش فني، تاثيري در افتخارآفريني‌هاي ملي و باشگاهي ايتاليايي داشته‌اند.

رويانيان نيز به مدير باشگاه نوارا گفت: از بدو ورود به کمپ نوارلو مشاهده کردم که باشگاه شما افتخارات و کاپ‌هاي زيادي را در طول حيات خود کسب کرده است. اين کمپ بسيار زيبا، مدرن و با امکانات است و من به شما تبريک مي‌گويم که ابتدا به دنبال زيرساخت‌ها بوده و با داشتن چنين امکاناتي مي‌توانيد با کمي سرمايه‌گذاري بيشتر، حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشيد.

رويانيان با مدير باشگاه نوارا درباره اعزام تيم‌هاي پايه و بزرگسالان پرسپوليس به ايتاليا و استقرار در اين کمپ مذاکراتي داشت و درباره تعاملات ورزشي، فرهنگي و اقتصادي دو باشگاه نيز با وي به گفتگو پرداخت.

گفتني است، تيم نوارا ايتاليا از جمله تيم‌هاي حاضر در سري B ايتاليا است که کمپ بين‌المللي آن در ايتاليا از جمله کمپ‌هاي شناخته شده و مطرح است.
همه از آدمای عوضی بیزارن غافل ازاینکه خودشون آدم عوضی قصه زندگی یکی دیگه ن.
     
  
مرد

 
**یوونتوس، دروگبا را قرضی می خواهد!**
**یوونتوس بار دیگر خود را آماده کردهاست تا برای جذب دیدیه دروگبا مهاجم ساحل عاجی تیم شانگهای شنهوا به صورت قرضی، پیشنهاد خود را ارائه دهد.
به گزارش فوتبال ایتالیا و به نقل از طرفداری ، دیدیه دروگبا می تواند مهاجمی کم هزینه برای تورینی ها باشد و با جذب وی مشکلات خط حملهاین تیم در سری آ و لیگ قهرمانان کاهش خواهد یافت.
یوونتوس که کمبود یک مهاجم درجه یکرا در خط حمله تیمش احساس می کندمدت هاست برای جذب دروگبا، با اودر ارتباط است.
به گزارش روزنامه Tuttosport، پپه ماروتا مدیر تیم یوونتوس مجددا تلاشخود را برای متقاعد کردن باشگاه چینی شانگهای شنهوا برای انتقال قرضی دروگبا در ژانویه آغاز کرده است.
دروگبا در حال حاضر با هم تیمی هایسابق خود در تیم چلسی تمرین می کند و خود را آماده حضور در جام ملت های آفریقا می کند.**
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
**یوونتوس با شش غایب در مقابل پالرمو**
**آنتونیو کونته که پس از پایان دوران محرومیتش می تواند در دیدار مقابل پالرمو بر روی نیکت بنشیند، در غیاب ایسلا و جووینکو به مصاف این تیم خواهد رفت.
به نقل از طرفداری، کونته که پس از مدت ها از کنار زمین تیمش را هدایت خواهد کرد، جووینکو را به دلیل محرومیت و مارتین کاسرس،لوسیو، سیمونه په په، لوکا مارونه و موریسیو ایسلا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
کاسرس و مارونه دچار مصدومیت از ناحیه ران پای راست می باشند، ایسلا به دلیل رگ به رگ شدن مچ پاغایب هستند و غیبت په په و لوسیو نیز طولانی مدت خواهد بود.
اسامی بازیکنان یوونتوس برای دیدار مقابل پالرمو به شرح ذیل می باشد:
۱ بوفون، ۳ کیه لینی، ۶ پوگبا، ۸ مارکیزیو، ۹ ووچینیچ، ۱۱ دی چلیه، ۱۵ بارزالی، ۱۷ بنتنر، ۱۹ بونوچی، ۲۰ پادوین، ۲۱ پیرلو، ۲۲ آساموا، ۲۳ ویدال، ۲۴ جیاکرینی، ۲۶ لیخشتاینر، ۲۷ کوالیارلا، ۳۰ استوراری، ۳۲ ماتری، ۳۴ روبینیو**
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
**آمار کاررا و السیو در نبود کونته **
**پس از محرومیت کذایی آنتونیو کونته ، کمک دوم ، ماسیمو کاررا و سپس کمک اول ، آنجلو السیو سکان دارتیم بودند و در نبود او تیم را هدایت کردند.
به گزارش وبسایت انگلیسی گل ، آمارها نشان از موفقیت ماسیمو کاررا وآنجلو السیو دارد و تنها دو شکست در کارنامه آنها ثبت شد. با پایان یافتن محرومیت آنتونیو کونته این دو کمک مربی در پست های قبلی فعالیت خود را ادامه خواهند داد.
ناگفته نماند که در مدت غیبت کونته تیم با رهبری این دو نفر در صدر سری آ ایتالیا قرار دارد و همچنین به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است.
ماسیمو کاررا آنجلو السیو
بازی:۱۰ بازی:۱۲
برد:۷ برد:۸
باخت:۰ باخت:۲
تساوی:۳ تساوی:۲
گل زده در این مدت:۲۴ گل زده در این مدت:۲۴
گل خورده:۹ گل خورده:۷
پیروزی بر حسب درصد:%۷۰ پیروزی بر حسب درصد:%۶۷
**
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
**تاتنهام به دنبال مهاجم یووه**
**باشگاه لیگ برتری تاتنهام به دنبال جذب فابیو کوالیارلا، مهاجم با تجربه باشگاه یوونتوس در ماه ژانویه است.
به گزارش Talksport، به نظر می رسد بعد از مشکلات به وجود آمده بین مهاجم ۲۹ ساله بیانکونری و مسئولین باشگاه، کوالیارلا قصد داردبه زودی تورین را ترک کند. در این بین، باشگاه تاتنهام سخت به دنبال اضافه کردن یک مهاجم در فصل نقل وانتقالات ژانویه است و آندره ویاس بوآش می خواهد بهترین گلزن یوونتوس در این فصل را به لندن بیاورد.
لازم به ذکر است، علاوه بر تاتنهام،تیم های زیادی نظیر ناپولی و میلان و همچنین زنیت، اسپارتاک و زسکا مسکو روسیه نیز به دنبال جذب فابیو کوالیارلا هستند.**
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
**کونته با یک دوربین تحت نظر خواهد بود**
**با بازگشت آنتونیو کونته، خبرگزاری sky ایتالیا در صدد است تاتمام حرکات کونته را زیر نظر داشته باشد.
به گزارش sky.it ، تمام حرکات آنتونیو کونته از بدو ورود او به استادیومو در طول ۹۰ دقیقه مسابقه تا پایان وخروج او توسط دوربینی که فقط مختص گرفتن فیلم و عکس از او می باشد، کنترل خواهد شد.*7
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
**پالرمو۰-۱یوونتوس/بازگشت کونته با پیروزی**
**۲ تیم یوونتوس و پالرمو راس ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم رفتند
بازی در شرایطی که باران شدید زمین ورزشگاه را تحت تاثیر قرار داده بود اغاز شد
یووه با حملات خود می رفت که به گل اول رو به ثمر برساند اما ماتریبا از دست دادن موقعیت خوب خود یووهرا از گل اول محروم کرد
این وچینیچ بود که با شوت خود تیردروازه پالرمو را به لرزه در اورد
بازی خوب یووه در نیمه اول نتیجه نداد و هر ۲ تیم با نتیجه ۰-۰ به رختکن رفتن
نیمه دوم هم حملات یووه ادامه داشت تا جایی که وچینیچ با پشت پای خود لیخشتاینر را در مصاف تک به تک با دروازبان قرار داد و استفان توپرا به تور دروازه رساند
حملات یووه ادامه داشت اما دروزبان پالرمو به خوبی عکس العمل نشان داد
در دقیقه ۹۰ بود که بونوچی با دروازبان تک به تک شد اما با تمارض خود موقیعت را از دست داد
دقیقه بعد بود که وچینیچ تک به تک دیگری را خراب کرد تا ۲ تیم با نتیجه ۱-۰ رضایت بدهند
در پایان بازی تمامی بازیکن یووه کونته را بغل کرده و به وی اولین پیروزی بعد از بازگشتش را تبریک گفتند**
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
**لخشتاینر : به خاطر پاس گل میرکو را به شام دعوت می‌کنم**
**اسکای اسپرت ایتالیا بلافاصله پس از پایان دیدار پالرمو و یوونتوس که دقایقی قبل در سیسیل به پایان رسید با زننده تک گل این بازی استفن لخشتاینر مصاحبه ای را انجام داد.
- ووچنیچ را به خاطر پاس گل به شام دعوت می‌کنی ؟
” بله ، حتی به او را دوبار به شام دعوت خواهم کرد ، واقعا امروز کل تیم شایستگی خود را ثابت کرد و نشان داد که در مقابل تیمی سرسخت مانند پالرمو که واقعا مستحق حضور در این جایگاه نیست نیزعملکرد خوبی دارد .”
- در چنین زمینی نمایش یووه تحسین برانگیز بود ، نظرت چیست ؟
” بله ؛ اما ما باید زودتر از این دروازه را باز می‌کردیم ، بازی زیبایی را انجام دادیم و در هر صورت بازی ، هر سه روز یکبار در این سطح بالا کار ساده ای نیست وما به خوبی با آن کنار آمده ایم . ”
-این پیروزی به کونته بستگی داشت ؟
” بله ، مطمئنا ، برای او خوشحال هستیم ، برای یک مربی بسیار مهم است که با پیروزی کار خود را آغاز کند و مهم بود که سه امتیاز را پس از بازگشتش کسب کند . . ”**
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
**کونته : محرومیت مرا قوی ترکرده است **
**آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس پس از پشت سرگذاشتن محرومیت چهار ماهه خود امروز در دیدار پالرمو و یووه که با برتری یک بر صفر بیانکونری همراه بود روی نیمکت یووه قرار داشت .
کنته در پایان و در کنفرانس خبری گفت :
” این اجتناب ناپذیر است که درد دوری از زمین مسابقه را برای مدتی طولانیبه شما تحمیل کنند ، حتی اگر شما در طول هفته با تیم باشید ، اما عدمحضور در کنار زمین بسیار سخت است . از دست دادن احساسات بازیکنان در طول بازی سخت است ، اما من مجبور بودم که با این وضعیتکنار آیم و امیدوارم این آخرین شخصیتسازی برای من باشد . ”
کنته در ادامه گفت :
” تیم در این مدت عملکرد خارق العاده ای داشت و از بازیکنان تشکر می‌کنم ، بازیکنان ما بسیار خاصهستند ، پس باشگاه و من نیز همینگونه هستیم . از بابت وجود دستیارانی همچون کاررا و آلسیو نیز بسیار خوشحالم ، آن‌ها به خوبی به جای من در کنار زمین حاضر شدند و دستورات من را به خوبی به زمین مسابقه منتقل کردند . ”
آنتونیو کونته در ادامه صحبت های خود گفت :
” وقتی شما کار خود را با شور و اشتیاق پشت سر‌ می‌گذارید ، ازدست دادن آن باعث افسردگی شما می‌شود و انگار که چیزی از دست داده اید . هرچند من حضور در تمرینات رادر طول هفته به از دست دادن کلی کارترجیح می‌دهم . نکته مثبتی که از پشت شیشه ها و در جایگاه می‌دیدم ، جو و شوری است که به عنوان یک هوادارا نیز تجربه کردم و این بسیار تجربه خوبی برای من بود ، اگر این محرومیت سال گذشته اتفاق می‌افتاد …”**
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
صفحه  صفحه 5 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
ورزش
ورزش

Juventus Club | باشگاه یوونتوس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA