انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 43 از 108:  « پیشین  1  ...  42  43  44  ...  107  108  پسین »

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس


مرد

 


رویانیان: به خاطر هواداران، ژوزه را کنار گذاشتم/ سرمربی پرسپولیس ایرانی است



محمد رویانیان در بازگشت به ایران تلویحا برکناری مانوئل ژوزه را تایید کرد اما در نهایت همه چیز را به تصمیم روز دوشنبه کمیته فنی باشگاه موکول کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که بامداد امروز (یکشنبه) از سفر خود به ایتالیا و آلمان بازگشت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره فواید این سفر برای پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس این پتانسیل را دارد و باید به یکی از باشگاه‌های برتر آسیا تبدیل شود و بتواند با باشگاه‌های بزرگ در سطح دنیا رقابت کند. این حق پرسپولیس با داشتن 30 میلیون هوادار است.


وی ادامه داد: از زمانی که به این باشگاه آمدم، چند طرح را برنامه‌ریزی کردم. یکی از آنها ارتباط با باشگاه میلان بود به عنوان باشگاهی که پرافتخارترین باشگاه جهان است و بیشترین جام را گرفته است. علاوه بر آن بحث اقتصادی، نظام تربیت بازیکن و امکانات این باشگاه فوق العاده است. از اوایل حضورم در پرسپولیس سه باشگاه را هدف قرار دادم که با آنها ارتباط برقرار کنیم. یکی از آنها میلان بود که خوشبختانه ارتباطمان با آن برقرار شد. مذاکرات بسیار خوبی داشتیم، دو، سه روز مهمان شان بودیم و به ویژه در ورزشگاه سن سیرو از ما پذیرایی خوبی کردند.


رویانیان گفت: گالیانی، قائم مقام برلوسکونی با محبت با ما برخورد کرد و وقت زیادی برای ما گذاشت. شماره 10 میلان را هم به نماینده پرسپولیسی‌ها هدیه کردند. با معاونان این باشگاه جلسات متعددی داشتیم، از کمپ میلان بازدید کردیم، نحوه تمرین بازیکنان‌شان را دیدیم و حمید استیلی هم که در کنار ما بود زحمت کشید و برای ما وقت گذاشت. همچنین ورزشگاه تازه تاسیس یوونتوس در تورینو را دیدیم. واقعیت این است که ما یک ورزشگاه می‌خواهیم و باید بسازیم. ما 30 میلیون هوادار داریم و مطمئنا این کار را برای آنها خواهیم کرد.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه تحول بنیادین پرسپولیس باید آغاز شود، گفت: صحبت‌هایی داریم که خیلی مهم است. الان آغاز تحولی نو و بنیادین در باشگاه پرسپولیس است و اتفاقات بزرگی افتاده و خواهد افتاد که به زودی در یک نشست خبری همه آنها را اعلام خواهم کرد.


محمد رویانیان گفت: تقریبا کارمان با باشگاه رئال مادرید تمام شده و ارتباطمان با منچستر یونایتد را هم شروع کرده‌ایم. با یک تیم آلمانی هم مذاکراتی انجام داده‌ایم.


وی درباره وضعیت نیمکت پرسپولیس در ادامه فصل گفت: ما امسال دیگر با سرمربی خارجی کاری نداریم. ان‌شاالله از مربیان ایرانی استفاده خواهیم کرد. باید اعلام کنم که مربی که سال آینده پرسپولیس را هدایت می‌کند از الان مشخص شده است، اما نمی‌گویم که ایرانی است یا خارجی.


رویانیان در پاسخ به این سوال که چرا از ابتدای فصل یک مربی ایرانی را به پرسپولیس نیاورد به ایسنا، گفت: اینطور نیست. من نظرسنجی کردم اما مربی ایرانی رای نیاورد. در واقع به حرف هواداران گوش کردم و مربی خارجی آوردم. هواداران هنوز باور نداشتند که باید به مربی داخلی تکیه کنیم. برای من خیلی راحت‌تر است که مربی داخلی بیاورم چون هم من را می‌شناسد و هم اینکه ارزان‌تر است. اما هواداران به گزینه‌های داخلی رای ندادند، من به عشق آنها دنیزلی و مانوئل ژوزه را آوردم.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره احتمال فسخ قرارداد با ژوزه به ایسنا گفت: طبیعتا اگر قرار باشد با ژوزه همکاری‌مان را قطع کنیم بر اساس رای کمیته فنی خواهد بود که دوشنبه تصمیم‌گیری می‌کند. اما من از اروپا به ژوزه ابلاغ کردم که فعلا سر تمرین نرود تا تکلیفش روشن شود. این اولین کاری بود که برای نیم فصل انجام دادیم. فعلا ایشان را کنار گذاشتیم و باز هم به خاطر هواداران این کار را کردیم اما من با مربی قرارداد دارم و ضرر می‌کنم.


به گزارش ایسنا، یکی از هواداران در تمرین روز گذشته پرسپولیس با انتقاد از وضعیت این تیم گفته بود چرا استقلال که بی‌پول است دوم است اما ما دوازدهم هستیم. رویانیان در این رابطه به ایسنا گفت: استقلال هم بی‌پول نیست. من از پشت صحنه خبر دارم. ما هم خیلی پولدار نیستیم، فقط قیافه‌مان کمی غلط‌ انداز است و همه فکر می‌کنند پولداریم! من می خواستم هواداران این را بدانند که از این به بعد باشگاه درباره همه‌چیز تصمیم بگیرد.


وی افزود: در این رابطه ضرری به پرسپولیس نرسیده است. ما خیلی موفق شدیم. اگر بخواهیم به تیم فوتبال نگاه کنیم ضرر کرده‌ایم، اما اگر بخواهیم به باشگاه و 5 سال برنامه‌ای که برای آن داریم و به زودی آنها را خواهم گفت، نگاه کنیم ما ضرر نکرده‌ایم.


رویانیان درباره شایعه حضور دنیزلی در پرسپولیس هم به ایسنا گفت: من با دنیزلی در ارتباطم. کمیته فنی باید درباره نیمکت تیم نظر دهد. ما همانطور که در کمیته فنی گفته شد عمل کردیم. آنها گفتند تا نیم فصل به ژوزه فرصت دهید و ما هم این کار را کردیم. بعد از بازی با پیکان هم ما یک برد، یک مساوی و یک باخت داشتیم که آمار خوبی برای ما نیست. ما از ژوزه و بازیکنان خواسته بودیم در این سه بازی 7 امتیاز بگیرد تا تیم بالا بیاید اما اینطور نشد و وظیفه من است که برخورد کنم.


وی با بیان اینکه قبول دارم در زمان من تغییرات در کادر فنی پرسپولیس زیاد بوده گفت: این اتفاقات باید می‌افتاد تا هواداران متوجه شوند که این کار را باید کاملا به باشگاه بسپارند. استیلی گزینه مدیر قبلی بود اما نگداشند کار کند. دنیزلی را هواداران خواستند و ما او را آوردیم. اما همسر و پدر همسرش مریض شدند و دیگر نتوانست برگردد. او به هم ریخته بود و این از شانس بد من است. و اگرنه او الان مربی پرسپولیس بود، هنوز با او قرارداد دارم. کمیته فنی هم تصمیم گرفت که ژوزه سرمربی شود و حالا دوباره خودشان باید درباره او تصمیم‌گیری کنند.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره فهرست بازیکنان مازاد پرسپولیس هم گفت: 4،5 نفر هستند که اگر تیم‌های دیگر آنها را بخواهند می‌توانیم با آنها تسویه حساب کنیم. ضمن اینکه علاوه بر کلاه کج به دنبال جذب یکی دو بازیکن دیگر هم هستیم که یکی از آنها داخلی و یکی هم خارجی است.


به گزارش ایسنا، رویانیان در پاسخ به این سوال که مصاحبه های انتقادی چند بازیکن پرسپولیس چه نقشی در کنار گذاشته شدن ژوزه داشته، به ایسنا گفت: قاطعانه می‌گویم که هیچ نقشی نداشته است. اگر بازیکنان به این صحبت‌های خود ادامه می‌دادند دیگر جلسه کمیته فنی هم تشکیل نمی‌دادم و ژوزه را نگه می‌داشتم.


وی افزود: این بازیکنان که دو نفر بودند، با مصاحبه کردن علیه سرمربی کار غلطی کردند و تنبیه هم می‌شوند. به خودشان هم گفتیم که اگر حرف بزنید قرارداد ژوزه یک سال دیگر تمدید می‌شود. برای اینکه این حرف‌ها درست نیست. ما به اندازه کافی از بیرون تیم ضربه خورده‌ایم و بعدا هم خواهم گفت که چه کسی این ضربه را به ما زده است. نقطه آغاز مشکلات پرسپولیس در این فصل یک فرد خارجی است و بازیکنان خودمان هم ابزار دست او شده بودند. این همه ضرری که به پرسپولیس وارد شد ناشی از کینه‌توزی و رفتار غیراخلاقی عده‌ای بوده است که به زودی در این باره حرف خواهم زد.

همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
رویانیان: پرسپولیس نیازی به دنیزلی ندارد؛ پدر زنش در کما است

محمد رویانیان پس از تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت:‌امروز یک نفر در تمرین پرسپولیس به من زنگ زد و گفت: بر سر تمرینات قرمزپوشان حاضر شو که منم این کار رو کردم و نمی‌دانستم با آمدن من بازیکنان بیشتر خودشان را جمع و جور می‌کنند.

وی افزود:‌آمدم گفتم از امروز به بعد ما هستیم. من امروز صبح به ایران رسیدم و باید سریع‌تر به مسائل تیم رسیدگی می‌کردم. با بچه‌ها جلسه بسیار خوبی داشتم و چند نکته مهم را به آنها گوشزد کردم. من گفتم متاسفانه نیم فصل خوبی نداشتیم و تجربیات بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم. به من و هواداران بیشتر از همه شماها سخت گذشت.

رویانیان تاکید کرد: برنامه‌های‌مان متاسفانه لطمه‌های بدی خورند. در برنامه‌های اقتصادی و اجتماعی دچار ضرر شدیم، حتی در مسائل فرهنگی نیز ضربه خوردیم. وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد جو جامعه اجازه نمی‌دهد که یک نفر کار خود را انجام دهد. چون جو جامعه متاسفانه نتیجه گرا شدند. همه متاسفانه فقط در فوتبال ما به نتیجه گرفتن فکر می‌کنند نه مسئله دیگر که باید این مسئله را ریشه‌ای درست کنیم.

وی خاطرنشان کرد: من امروز به بازیکنان گفتم با همدیگر عهد کنیم نیم فصل اول را فراموش کنیم و به نیم فصل جدید نگاه کنیم. ما فصل جدیدی را در پیش داریم، خوشبختانه استعداد و توانایی همه آنها را داریم و تیمی بسیار قابل، معروف و مشهور هستیم. هیچ چیزی کم نداریم، نیم فصل دوم را با قدرت جلو می‌بریم.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: بازیکنان پرسپولیس باید نشان دهند که توانایی خدمت به پرسپولیس را دارند.من به بازیکنان گفتم شما به بیرون زمین کاری نداشته باشید که چه اتفاقی می‌افتد داخل زمین با شما بیرون زمین با من. حتی به آنها گفتم مسئله کادر فنی هم به من مرتبط می‌شود و مطمئن باشید باشگاه در این زمینه تمام کارها را انجام می‌دهد. شما در زمین ثابت کنید مثل همیشه عاشق پرسپولیس هستیم.

وی یادآور شد: به بازیکنان گفتم شما کار خود را انجام دهید و من هم کار خودم را. مثلا اگر یک خلبان رایک شرکت هواپیمایی برای خلبانی انتخاب کند این مسئله‌ای است که مدیر شرکت تصمیم می‌گیرد. مثلا عواملی مثل خدمه و یا مهمانداران دخالتی در این موضوع ندارند. هر کس باید در پرسپولیس سر جای خودش کار کند. بازیکن باید منظم و مرتب تمرین کند و بازی خود را درست و حسابی انجام دهد. این حرفی بود که به بازیکنان گفتم.

وی یادآور شد: از بازیکنان خواستم با قدرت تمام در آینده به فکر موفقیت پرسپولیس باشیم و به هیچ چیزی دیگر فکر نکنیم. این هواداران حق‌شان این است که دلشان شاد شود.

وی در مورد جلسه با یحیی گل محمدی نیز گفت: با یحیی نیز صحبت‌هایی داشتم و به او گفتم با قدرت هر چه تمام‌تر و تمام توان هر چه دارد در پست خود به معرض نمایش بگذارد و تمرینات را بسیار قوی و مقتدرانه با انگیزه بالا رو به جلو ببرد، آن وقت ما تصمیم می‌گیریم سکان هدایت پرسپولیس را به مانوئل بدهیم یا گل‌محمدی.

وی افزود: اجازه نخواهیم داد به یک دقیقه از تمرین هم لطمه بخورد. خوشبختانه یحیی دارای صفات اخلاقی بسیار خوبی است و قطعا کار خود را با قدرت دنبال می‌کند.

رویانیان درباره حضور مصطفی دنیزلی گفت: در حال حاضر نیازی به دنیزلی نداریم. دنیزلی با توجه به شرایطی که در فصل قبل داشت از ما جدا شد، ایشان مشکل بیماری خانواده‌اش در میان است و تا به امروز این مشکل حل نشده است. پدر خانم دنیزلی الان در کما است. اما زنده است و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.

مدیر عامل پرسپولیس در مورد احتمال حضور گل محمدی و اعلام نام دستیارانی مانند کریم باقری نیز گفت: ما در جلسه کمیته فنی قبل تصمیم گرفتیم که بازی پیکان برای ما خیلی از مسائل تعیین کننده باشد. این مسئله داخلی بود که به بیرون درز پیدا نکرد. در بازی با پیکان پیروز شدیم اما در دومین مسئله‌ای که در جلسه کمیته فنی تصمیم گرفتیم؛ این بود که تا نیم فصل این روند ادامه داشته باشد تا ژوزه کارش را دنبال کند. سپس بعد از نیم فصل در مورد ایشان تصمیم نهایی را می‌گیریم که شاید تصمیم جدید باشد. در همین روال سفری پیش آمد و من به خارج از کشور رفتم و حالا هم منتظر جلسه کمیته فنی هستم.

وی تاکید کرد: پس از جلسه کمیته فنی همه چیز را مشخص خواهیم کرد. البته من در جلسه کمیته فنی سعی می‌کنم با همه مشورت کنم. حرف آنها در تصمیم من قطعا تاثیر گذار است اما تصمیم نهایی را من خواهم گرفت. در این جلسه میهمانان ویژه‌ای مثل جعفر کاشانی و محمود خوردبین که از بزرگان ما هستند دعوت کردیم که در کنار سایر بزرگان به ما کمک کنند. تا بهترین تصمیم را بگیریم.

رویانیان در خصوص پیشنهاد به کریم انصاری‌فرد از باشگاه میلان ایتالیا نیز گفت: کریم انصاری‌فرد را چند باشگاه خوب از جمله میلان خواست اما من با طرفین به توافق نرسیدم. اعتقادم این است که کریم باید در نیم فصل دوم در پرسپولیس بماند. برای انصاری‌فرد فرصت‌های زیادی وجود دارد تا آینده خود را بیشتر تضمین کند. ما می‌توانیم کریم انصاری‌فرد را با پیشنهادی بسیار خوب سال دیگر ترانسفر کنیم.

وی افزود: امروز به انصاری‌فرد گفتم شما تا پایان فصل در پرسپولیس می‌مانی و با خیال راحت کارت را انجام می‌‌دهی.

رویانیان در پایان در پاسخ به سؤالی که به احتمال فراوان گل محمدی سرمربی پرسپولیس خواهد بود، خاطرنشان کرد: فردا همه چیز مشخص خواهد شد اما احتمال حضور گل محمدی به عنوان سرمربی 50 به 50 است.

وی افزود: در ادامه سفرم به اروپا با رئال مادرید قراردادی را امضا کردیم تا اولین مدرسه فوتبال رئال در ایران افتتاح شود. البته لیستی هم از طرف ژوزه به ما داده شده برای جذب بازیکن که آن را گذاشته‌ایم تا پس از انتخاب سرمربی تصمیم نهایی را بگیریم. اگر مانوئل ماند که طبق لیست اقدام خواهیم کرد در غیر این صورت مربی دیگر حقش است و بازیکنان نیم فصل خود را انتخاب کند پس بهتر است همه تا فردا دندان روی جیگر بگذاریم و صبر کنیم.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
رویانیان: علی پروین رئیس کمیته فنی است نه مدیرفنی / تصمیمات امروز ما 2 روز اعتبار دارد
خبرگزاری پرسپولیس : محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس می گوید سرمربی پرسپولیس تا زمان تعیین تکلیف با مانوئل ژوزه ، این مربی پرتغالی است.

محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس چند ساعت پس از نشست طولانی مدت کمیته فنی سعی می کند تا به ابهامات جدید ناشی از این جلسه را برای هواداران پرسپولیس تشریح کند. مدیر سرخ ها از موضع گروه فنی برای سپردن تیم به یحیی شروع می کند و می گوید:« ببینیند فعلا سرمربی تیم ما مانوئل است و هیچ تصمیمی درباره او نگرفتیم. فعلا باید بنشینیم در فاصله 72 ساعت آینده با این مربی صحبت کنیم تا با هم به یک نتیجه دوستانه برسیم. ولی تا آن زمان به دلیل در پیش بودن بازی های جام حذفی که نمی توانستیم تیم مان را تعطیل کنیم برای همین از آقا یحیی که نفر دوم تیم ماست خواستیم تا تمرینات را با اختیار کامل زیر نظر داشته باشد. به هر حال نمی شد آقا یحیی مربی باشد و در تمرینات حوزه اختیاراتش مشخص نباشد. برای اینکه او بتواند با آرامش بیشتری به کارش بپردازد گفتیم اختیار تام دارد. مثل سابق هم قرار شد تا علی آقای پروین به عنوان یک بزرگتر حواسش به تیم باشد.»

این یعنی علی پروین مدیر فنی پرسپولیس شده است؟ رویانیان که از این پرسش تعجب کرده ، می گوید:« مگر من حکم جدیدی در این باره صادر کردم که چنین سئوالی را می پرسید؟ آقای پروین پیش از این رئیس کمیته فنی پرسپولیس بودند و مربیان تیم های مختلف ما باید با ایشان در ارتباط می بودند ، هنوز هم همان سمت را دارند و اتفاق جدیدی نیفتاده است. ما مدیرفنی برای تیم نگذاشتیم و ایشان با همان اختیارات سابق شان فعالیت می کنند .» این درحالی است که بعد از نشست رویانیان با کمیته فنی عنوان شده بود که علی پروین مدیر فنی پرسپولیس می شود اما رویانیان می گوید:« همان طور که گفتم ما هیچ تغییری در چارت باشگاه ایجاد نکردیم ، حکمی هم صادر نشده . اصلا ما تصمیم خاصی برای تیم نگرفتیم و فعلا سرمربی پرسپولیس مانوئل است تا با او حرف بزنیم. وقتی تیم سرمربی دارد که ما نمی توانیم در چارت تغییری ایجاد کنیم. تصمیمات امروز برای یک بازه 2 تا 3 روزه است که من بتوانم تکلیف مانوئل و تیم را مشخص کنم. آن وقت دوباره باید برای ادامه راه مان تصمیم گیری کنیم.»

او درباره احتمال جدایی مانوئل و نوع این جدایی هم می گوید:« من همیشه سعی کردم اگر جدایی قرار است اتفاق بیفتد در کمال آرامش و دوستانه باشد. به هر حال ما باید با مانوئل بنشینیم حرف بزنیم و به یک راهکار درست برسیم. به هر حال من از ایشان دلخورم. او قرار بود امروز به نشست ما بیاید و در برابر اعضای کمیته فنی از برنامه ها و عملکردش دفاع کند. ما جمعی آکادمیک و فوتبالی را تشکیل داده بودیم . دو یا 3 استاد دانشگاه و کلی از بزرگان فوتبال تیم در کنارمان بودند و مانوئل هم حرفه ای این بود که می آمد تا حرف هایش را بزند. حالا به هر حال باید در ادامه با او بنشینم حرف بزنم و به توافق برسم. من هنوز هم رابطه ای گرم و صمیمی با دنیزلی دارم با اینکه ماه هاست از کنار ما رفته. یا استیلی که یکی از نزدیک ترین دوستان ماست. حتی همین الان که با هم حرف می زنیم ، نمایندگان من پیش دنیزلی هستند. البته این جلسه ربطی به مسائل فنی یا بازگشت او ندارد ولی ما کارهای مشترکی با هم داشتیم که نمایندگانم دنبال پیگیری شان هستند. دوست داریم اگر قصه همکاری مان با مانوئل هم به پایان رسید بتوانیم دوستی مان را با او تداوم ببخشیم.»

رویانیان درباره این خواسته یحیی گل محمدی که کریم باقری مدیرفنی پرسپولیس باشد هم می گوید:« راستش یحیی این خواسته را از من نداشته چون ما هنوز با او درباره هدایت تیم برای بلند مدت صحبت نکردیم. او فعلا به کمک ما آمده تا زمانی که تکلیف مانوئل مشخص شود. هر وقت تکلیف مانوئل مشخص شد اگر کارمان به جدایی انجامید حتما می نشینم و نظرات او را درباره ادامه همکاری می شنوم و آن وقت با او در این باره تصمیم گیریم می کنیم.»
سقــوط ؛
تـاوانِ پریــدن با بعضــی هـاست....
     
  
مرد

 
نکونام: قرارداد دارم اما نگفتم در استقلال می مانم!
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی اگر ابتدای فصل هم می‌ماند کاپیتان استقلال بود چون هر کس قدیمی‌تر باشد باید بازوبند را ببندد.






جواد نکونام در خصوص اتفاقات مختلف فوتبال و شایعاتی که پیرامون جدایی‌اش از استقلال شنیده می‌شود صحبت‌های زیر را انجام داد:

* شنیده‌ای که پس از بازی با داماش، هوادار جوان استقلال جان خود را از دست داد؟

جا دارد به خانواده رفعتی ساجدی تسلیت بگویم. خبر خیلی ناراحت کننده‌ای بود و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. جان انسان‌ها آنقدر ارزش دارد که بازی‌ها را لغو کنیم.

* تیم ملی می‌تواند به جام جهانی صعود کند؟

شاید دیگر این مسئله دست خودمان نباشد. ازبکستان دو بازی در خانه دارد ولی ما باید به نتایج خودمان فکر کنیم. فروردین ماه، هم کره بازی دارد و هم ازبکستان و شاید اتفاقاتی بیفتد که ما باز هم در کورس باشیم. در صورت این اتفاق، همبستگی بیشتر می‌شود و صعود به جام جهانی می‌تواند روزنه امیدی برای خوشحالی مردم باشد.

* قبول داری که تیم ملی خوب بازی نکرد؟

ازبکستان غیر از صحنه گل موقعیت دیگری نداشت و مربی قطر هم 4 دفاع وسط در زمین گذاشته بود. اما بازی با لبنان خیلی تلخ بود و هنوز باور نمی‌کنم که به آن تیم ضعیف باختیم. کره‌ای‌ها هم متوجه شده بودند روی ضربات بلند ضعف داریم و روی دو ضربه، نزدیک بود به گل برسند، اما حق ما برد بود.



* خوشحالی عجیبت در بازی با کره به خاطر انتقاداتی نبود که اول فصل از تو می‌شد؟

اصلا به این موضوع ربط نداشت. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و به این مسائل فکر نمی‌کنم. بازیکن باید خودش را به شرایط ایده‌آل برگرداند و من به این خاطر که 10 نفره به کره گل زدیم خوشحال بودم.



* اولین بازی که برای اوساسونا فیکس بازی کردی یادت هست؟

از بازی با سلتاویگو فیکس بازی کردم و در آنجا اینگونه نیست که از ابتدا در ترکیب قرار بگیریم. اسپانیا بر عکس ایران است چون در اینجا همه از همان ابتدا می‌خواهند فیکس باشند.



* دلت برای بازی مقابل مسی و رونالدو تنگ نشده؟

دروغ نمی‌گویم خیلی دلم تنگ شده است اما شرایط فوتبالی‌ام این گونه پیش رفته و باید ببینیم که در آینده چه می‌شود.

* مگر قرار است بروی؟

هیچ کس از آینده خبر ندارد من 2 سال با استقلال قرارداد دارم و به آن پایبند هستم. شرایط به شکلی بود که دوست داشتم اینجا بازی کنم و خودم چنین تصمیمی گرفتم. خیلی‌ها گفتند به ایران نیا ولی این تصمیم خودم بود.



* این اواخر به پنالتی زن اوساسونا هم تبدیل شده بودی؟

در تمرینات خیلی خوب پنالتی می‌زدم و در یکی از بازی‌ها همبازی‌ام توپ را از من گرفت و پنالتی زد که آن خراب شد و پس از آن کاماچو گفت که خودت پنالتی را بزن یک پنالتی مقابل آلمریا زدم که خراب شد و بقیه را تبدیل به گل کردم.



* امسال پرسپولیس می‌تواند مدعی قهرمانی باشد؟

آنها بازیکنان خوبی دارند و مطمئنا بهتر می‌شوند. هیچ بعید نیست که پرسپولیس مدعی قهرمانی باشد.



* پدرت در استقلالی شدنت نقش داشت؟

ما خانوادگی استقلالی هستیم اما پدرم نقشی در این مسئله نداشت حتی او می‌گفت به ایران نیا. او آرزو داشت روزی من برای استقلال بازی کنم اما در تصمیمم تاثیری نداشت. 7 سال دوری از ایران برایم زیاد بود و واقعا نمی‌توانستم در آنجا ادامه بدهم.



* چرا در آن زمان که جوان‌تر بودی به استقلال و پرسپولیس نرفتی؟

اگر به استقلال و پرسپولیس می‌رفتم قطعا پیشرفت نمی‌کردم.



* قبول داری دادن پول زیاد به بازیکنان ایرانی انگیزه آنها را گرفته است؟

در اروپا از این پول‌ها خبری نیست واقعیت این است که من نمی‌دانم مسعود شجاعی چقدر پول گرفته و نوع قرارداد من با اساسونا به شکلی بود که اگر 20 بازی می‌کردم و تیم به پیشرفت می‌رسید پول بیشتری می‌گرفتم، می‌توانستم به امارات و قطر بروم اما تمرینات آنها اصلا با اسپانیا قابل قیاس نبود. ضمن اینکه بعد از بازی ایران و بحرین با مدیر برنامه‌هایم صحبت کردم که پس از جام جهانی به اساسونا بروم.



* پشیمان نیستی که از اینهمه پول گذشتی؟

پول برایم مهم نیست و همین امسال هم می‌توانستم پول بییشتری بگیرم. چند بازیکن قرار بود به اسپانیا بیایند ولی چون مبلغ آنها پایین بود قید حضور در آنجا را زدند. برای آنها پول اهمیت داشت.



* قبول داری که بحث مالیت با استقلال زیادی سر و صدا کرد؟

مبلغ قرارداد من با اوساسونا بالای یک میلیون یورو بود و آنها درخواست کرده بودند که رقم قراردادم را کم کنم حتی پیشنهاد 2.5 میلیون یوروی الغرافه را رد کردم، با استقلالی‌ها صحبت کرده بودم و گفتم دوست ندارم رقم قراردادم فاش شود چون هر بازیکنی یک قیمتی دارد. مسئولان استقلال می‌دادند که برای دو سال، تیم‌های دیگر به من 5 میلیون یورو می‌دادند اما اول به خاطر هم‌گروهی با تیم ملی، به قطر نرفتم و سپس به خاطر استقلال به این تیم آمدم. اما در مجموع بگویم که برای صدور مجوز بازی‌ام باید پولی به اوساسونا پرداخت می‌‌کردم که آنها این مبلغ را از مطالبات من کم کردند. البته از آنها 3 چک دارم و هنوز بخشی از طلبم را دریافت نکرده‌ام.



* بعد از بازی با سپاهان با اشجاری صحبت کردی؟

بعد از بازی، داخل رختکن سپاهان شدم و با نوید کیا و خلعتبری حرف زدیم. با اشجاری هم صحبت‌هایی داریم که بعدا انجام می‌شود!



* بحث کاپیتانیت در استقلال چطور بود؟

قبل از اینکه به استقلال بیایم با قلعه نویی صحبت کردم و هیچ بحثی در مورد کاپیتانی نبود. بازیکنان لطف کردند و از من خواستند بازوبند را ببندم و حتی همین حالا که نیم فصل است، می‌توانستم این کار را انجام دهم چون هیچ کس اعتراض نمی‌کرد.



* پس چرا رحمتی کاپیتان شد؟

این تصمیم مربی بود. قبل از بازی با سایپا قصد رفتن به سالن کنفرانس را داشتم اما در وسط راه به آقای قلعه نویی گفتم که این مسئله را قبول نمی‌کنم.



* اگر مجیدی بیاید کاپیتان چه کسی است؟

اگر از اول هم مجیدی می‌آمد کاپیتان بود چون هر کس قدیمی‌تر است باید بازوبند را ببندد.



* ماجرای پیشنهاد اماراتی‌ها و اوساسونا چیست؟

این پیشنهادات وجود دارد ولی قرار است تصمیم بگیرم. امروز با فتح الله زاده صحبت می‌کنم. من نگفتم در استقلال می‌مانم اما قراردادم با این باشگاه 2 ساله است و به آن پایبند هستم.



* مطالباتت را از استقلال گرفته‌ای؟

چیزهایی که باید می‌گرفتم را نگرفته‌ام اما مطمئن باشید تا سال بعد هم در خصوص پول حرف نمی‌زنم. من در جایی بازی می‌کنم که باید خوشحال باشم ولی الان خوشحال نیستم.



* چرا؟

اول فصل شرایط سخت بود ولی کم کم جا افتادم و قلعه نویی از من خیلی حمایت کرد. اوایل فصل حواشی دور استقلال خیلی زیاد بود اما نمی‌خواهم دلایل خوشحال نبودم را بگویم چون رابطه‌ام خیلی خوب است.



* قبل از بازی با داماش با بهروان تماس گرفته بودی؟

از فرودگاه با ایشان صحبت کردم و گفتم که خارجی‌های ما بلیت سفر به خارج از کشور را دارند نمی‌شود این بازی در نیم فصل دوم برگزار شود که ایشان گفت: از لحاظ قانونی این مسئله امکان ندارد
سقــوط ؛
تـاوانِ پریــدن با بعضــی هـاست....
     
  
مرد

 
باقری: در کار خیر حاجت هیچ استخاره‌ای نیست/ زلزله‌زدگان باز هم نیاز به کمک دارند
خبرگزاری پرسپولیس : هافبک سابق تیم فوتبال کشورمان گفت: همیشه در همه‌جا در کار خیر حاجت هیچ استخاره‌ای نیست مخصوصا برای رفع مشکلات هر یک از شهرواندان ایرانی.


کریم باقری در گفت‌وگو در خصوص کمکش به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اظهار داشت: از روز اولی که این اتفاق تلخ برای همشهریان عزیزم افتاد سعی کردم به هر نحوی با کمک دوستان برای رفع مشکل آنها تلاش کنم.

وی افزود: در این بین قصد کریم باقری فقط کمک بود نه چیز دیگری که خدا را شکر تا به این لحظه در حد اندازه توانم توانستم بخش کوچکی از مشکلات را حل کنم.

باقری ادامه داد: همیشه و در همه جا در کار خیر حاجت هیچ استخاره‌ای نیست. هر کس در این دنیا کار پسندیده‌ای انجام دهد انشاءالله از خدای بزرگ پاداشش را دریافت می‌کند. من باید در همین‌جا از تمام عزیزیانی تشکر کنم که از کار من استقبال کردند. از هنرمندان، دوستان، ورزشکاران و حتی غیرورزشی‌ها دست یاعلی دادند.

وی تاکید کرد: باز هم هر کسی کمکی داشته باشد الان استقبال خواهیم کرد. خوشبختانه با تلاش و کوشش دوستان پولی را طبق قولم جمع کردیم و با کمک فرمانده محترم سپاه پاسداران آذربایجان جناب آقای جمشیدیان پس از قراردادی که انعقاد کردیم به موقع 20 واحد مسکونی را تحویل عزیزان دادیم.

انشاءالله 10 واحد دیگر نیز به زودی تکمیل و در اختیار مردم آذربایجان و زلزله‌زده خواهیم گذاشت.

وی در پاسخ به سوالی که باز هم نیاز به کمک دارید یا خیر گفت: بله وسایل داخل خانه این عزیزان نیز هنوز تهیه نشده و برخی از وسایل اصلی این خانه مقداری پول برای ما مانده و اگر باز هم کمک شود انشاءالله تا چند روز آینده کارهای دیگری را نیز انجام خواهیم داد. فعلا از نزدیک در حال دیدن مناطق زلزله‌زده هستیم و وسایل مورد نیاز را یادداشت‌برداری می‌کنیم تا اگر باز هم کمک دیگری شد بتوانیم بخش دیگری از عزیزان را صاحب‌ خانه کنیم و حتی وسایل داخل منزل را نیز مهیا کنیم.

باقری خاطرنشان کرد: من جا دارد از تمام مردمی که در این کار خیر پشتوانه من بودند تشکر کنم. از افرادی که مرا می‌شناختند یا حتی نمی‌شناختند. از افرادی که داخل ورزش بودند و به من اعتماد کردند تا به هموطنان خودشان کمک کنند. من امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات تلخ در ایران نباشیم.

کریم باقری در خصوص حضورش در پرسپولیس نیز گفت: فعلا در این باره صحبت خاصی ندارم اجازه بدهید تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پایان در پرسش به سوالی که باز هم برای کمک به زلزله‌زدگان به شما اعلام آمادگی کرده‌اند یا خیر گفت: بله خوشبختانه در چند روز جاری چند نفری بودند که آمادگی خود را مانند تعدادی از کارخانه‌ها برای کمک رسانی اعلام آمادگی کردة اند که سعی خواهیم کرد از این عزیزان نیز کمک بگیریم حتی در این بین نیز هوادارانی بودند که از کمک‌های خود دریغ نکردند. من در پایان از طریق همین رسانه از تمام افرادی که در این کار خیر حضور پیدا کردند و صبر داشتند حالا از طریق من یا کسان دیگر تشکر ویژه می‌کنم و امیدوارم خدا از آنها راضی باشد.
سقــوط ؛
تـاوانِ پریــدن با بعضــی هـاست....
     
  
مرد

 
بحث دستيار قبل از انتخاب سرمربی پرسپولیس بالا گرفت
خبرگزاری پرسپولیس : هنوز سرمربيگري يحيي گل‌محمدي در پرسپوليس قطعي نشده بحث دستياران او داغ شده است.

همان روز دوشنبه و بعد از نشست كميته فني اعلام شد كميته فني چهار مربي يعني حسين عبدي، پرويز كماسي، رحمان رضايي و بهروز سلطاني را به يحيي پيشنهاد داده است اما بلافاصله اين بحث پيش آمد كه اگر قرار است گل‌محمدي سرمربي باشد و در كارش استقلال داشته باشد چرا بايد مربيان پيشنهادي به او تحميل شود؟


با اين‌حال از سوي پروين با نفرات پيشنهاد كننده كميته فني صحبت‌هاي مقدماتي انجام شد اما درخصوص برخي از اين نفرات بحث‌هايي وجود دارد. اول اينكه رحمان رضايي كه تازه دو سال است فوتبال را كنار گذاشته هنوز مربيگري در هيچ تيمي را تجربه نكرده و اينكه به‌يكباره كار مربيگري را از پرسپوليس شروع كند چندان مورد قبول نيست. از طرفي رضايي تنها يك فصل و نيم براي پرسپوليس بازي كرده و اگر حضور در اين تيم و پرسپوليسي بودن ملاك باشد، رحمان گزينه مناسبي نيست.


بهروز سلطاني مربي دروازه‌بان‌هاي اميد پرسپوليس هم با اينكه سابقه پر و پيماني در اين باشگاه دارد اما تاكنون در هيچ تيمي از ليگ برتر كار نكرده است. با اين‌حال از طرف پروين مذاكرات مقدماتي با سلطاني انجام شده تا احتمالا او مربي گلرهاي پرسپوليس باشد؛ اتفاقي كه همين چند هفته پيش و در غياب ناجي چند روزي رخ داد.


پرويز كماسي بدنساز قديمي پرسپوليسي‌ها كه اين روزها رابطه خوبي با باشگاه دارد هم گزينه ديگري است كه از سوي كميته فني پيشنهاد شد و به نظر مي‌رسد وي كه مورد وثوق تمام پيشكسوتان و بازيكنان قديمي سرخ‌هاست از سوي يحيي پذيرفته مي‌شود.


نفر بعدي حسين عبدي است كه صحبت‌هاي مقدماتي از سوي پروين با او انجام شد اما پي‌گرفته نشد. عبدي هم از آن جمله مربيان است كه هم پرويني‌ها قبولش دارند هم يحيي با توجه به اخلاق عبدي و ديسيپلينش او را مي‌پسندد.


با اين‌حال گفته مي‌شود اگر يحيي حكم قطعي سرمربيگري‌اش را از رويانيان بگيرد دستياران مورد علاقه خود را بخواهد كه البته اين حق طبيعي اوست. گفته مي‌شود يحيي گل‌محمدي به غير از كريم باقري كه اصرار فراواني براي جذبش دارد، گزينه‌هايي نزديك به خودش را براي همكاري مي‌خواهد. نفراتي مثل مجتبي حسيني و رضا ترابيان كه اولي در صبا و نساجي همكار گل‌محمدي بوده و دومي كه در پرسپوليس و بانك تجارت همبازي‌اش بوده و صميمي‌ترين دوست فوتبالي‌اش به حساب مي‌آيد.
البته گل‌محمدي تاكيد كرده تا زماني كه تكليف خودش روشن نشود اقدام به انتخاب دستيار نخواهد كرد و تنها اين نفرات را مد نظر دارد تا در صورت فراهم شدن شرايط، از همكاران و دوستان سابقش دعوت به همكاري كند.


در عين حال گفته مي‌شود گل‌محمدي در صحبتي با رويانيان سه‌شنبه شب در هتل المپيك محل اردوي پرسپوليس داشت تاكيد كرده دستياران مورد نظرش سابقه پرسپوليسي دارند و از اين نظر مشكلي وجود ندارد. ظاهرا كميته فني با انتخاب و معرفي آن 4 مربي كه در ابتدا به آنها اشاره شد روي پرسپوليسي بودن اعضاي كادر فني تاكيد داشته تا داستاني مشابه با آنچه در زمان سرمربيگري علي دايي رخ داد و با حضور محمدعلي يحيوي در كادر مخالفت‌هاي بسياري شد، تكرار نشود.
يحيي گل‌محمدي هم با علم به اين موضوع و تاكيد رويانيان بر اين مساله به مديرعامل پرسپوليس تاكيد كرده نفراتي كه او مد نظر دارد هم سابقه پرسپوليسي دارند تا از اين حيث مورد انتقاد پروين و كميته فني قرار نگيرد.
سقــوط ؛
تـاوانِ پریــدن با بعضــی هـاست....
     
  
مرد

 
باقری: برای حضور در پرسپولیس منتظر تماس کسی نیستم/ باید به یحیی هم مثل ژوزه فرصت بدهند
خبرگزاری پرسپولیس : کریم باقری روز گذشته هم با تواضع و فروتنی به میان زلزله زدگان آذربایجان شرقی رفت تا در کنارشان باشد.

کریم باقری که کمک های مردمی بسیار برای زلزله زده ها جمه کرده بود دیروز بخشی از واحدهای مسکونی ساخته شده با این کمک ها را تحویل هموطنانش داشت و در گفت و گو با ما اصرار داشت سئوال پیچش نکنیم چون باتری موبایلش در حال خالی شدن بود.

بالاخره باید برای شما چه پستی در پرسپولیس در نظر بگیریم؟

همانطور که یحیی به شما گفته من و او فقط یک دقیقه با هم صحبت کردیم و من به یحیی گفتم اجازه بده کمیته فنی تکلیف را مشخص کند. چون اینطوری بهتر می شود حرف زد و تصمیم گرفت. جدا از این حرف ها من معتقدم تلفنی نمی توان در مورد بسیاری از مسائل حرف زد و تصمیم گرفت.

بسیاری معتقدند شما به عنوان یک چهره محبوب و کاربلد باید به پرسپولیس برگردید. الان منتظر تماس چه کسی هستید برای بازگشت به پرسپولیس، مدیرعامل یا ...؟

من منتظر تماس کسی نیستم!

یحیی اعتقاد داشت شما به عنوان مدیرفنی به پرسپولیس اضافه شوید، خودتان فکر می کنید در چه پستی می تواند برای پرسپولیس و کل محمدی مفیدتر باشید؟

چون کسی با من حرف نزده من هم دوست ندارم برای خودم پست و... مشخص کنم. صحبت من با پرسپولیس در حد یک دقیقه بوده ، همین و بس، به همین دلیل صحبت از دوست داشتن و این مسائل نیست.

شما نسخه ای برای بهبود شرایط پرسپولیس دارید؟

نه چون تصمیم گیرنده نیستم و حرف های من هم دردی را دوا نمی کند.

چقدر با حرف های گل محمدی که گفته پرسپولیس خوب بسته نشده و در بعضی پست ها بالانس نیست موافق هستید؟

من کاملا حرف های یحیی را تایید می کنم. پرسپولیس امسال در مقایسه با سال های گذشته بازیکنان خوبی را گرفته اما خوب بسته نشده و در بعضی از پست ها اصلا بالانس نیست.

بعضی ها معتقدند شاید گل محمدی هم با شرایط سخت فعلی در پرسپولیس به سرنوشت حمید استیلی دچار شود؟

من به حرف بعضی اعضا کاری ندارم چون هرکسی آزاد است و می تواند نظر خودش را بگوید. کاری هم با نظر برخی اعضای کمیته فنی ندارم و معتقدم جام حذفی نباید به عنوان مهلتی برای گل محمدی باشد و به نوعی برای این مربی جوان ضرب الاجل تعیین کنند. چون معتقدم همانقدر که به ژوزه و خارجی های دیگر در پرسپولیس فرصت دادند، باید به یحیی هم فرصت بدهند تا شرایط مشخص شود.

در مورد ژوزه شما چه نظری دارید، فکر می کنید اخراج او درست بود؟

من هیچ شناختی از ژوزه ندارم!

اما بازی ها و نتایجش را یک نیم فصل دنبال کردید و می توانید نظرتان را بگویید.

فکر می کنیم در یک نیم فصل که ژوزه در پرسپولیس بود نتایج خوبی نگرفت و کار خارق العاده ای هم برای این تیم انجام نداد.

شما بودید ژوزه را اخراج می کردید؟

من کاره ای نیستم بنابراین خواهش می کنم من را از جواب دادن به این سئوال ها معاف کنید!

چه توصیه ای برای گل محمدی دارید تا در پرسپولیس موفق شود؟

من از مسئولان پرسپولیس خواهش می کنم پشت یحیی باشند و از تصمیماتش حمایت کنند چون او مربی کاربلدی است و حتما اگر حمایتش کنند می تواند در پرسپولیس کارهای خوب و مفیدی انجام دهد.

از حضور در جمع زلزله زده ها هم صحبت کنید.

اینجا آمدم تا خانه هایی که از کمک های مردمی ساخته شده را تحویل بدهم و هنوز معلوم نیست کی به تهران برگردم.
سقــوط ؛
تـاوانِ پریــدن با بعضــی هـاست....
     
  
مرد

 
دقیقی: می خواهم ششمین گلم را به استقلال بزنم
مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: در تعطیلات لیگ تمرینات خوبی انچام دادیم و تمرکزمان روی بازی با استقلال در جام حذفی است


سعید دقیقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه بازی با استقلال در جام حذفی شرایط مطلوبی داریم در تعطیلات لیگ تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و تمرکزمان روی بازی با استقلال است امیدوارم در اولین بازی جام حذفی مقابل استقلال نتیجه خوبی بگیرم.

وی افزود: استقلال همیشه تیم بزرگی است و درحال حاضر مربی بزرگ و کار بلدی هم دارد و مدعی است همه ازاستقلال و پرسپولیس توقع قهرمانی دارند و استقلال قطعا با انگیزه بالایی در این دیدار شرکت خواهد کرد به همین دلیل بازی سختی داریم.

دقيقي گفت: همه تیم بازیهای جام حذفی را به شکل فینال می بینند تا نتیجه بگیرند و به دور بعد صعود کنند تمام تمرکزمان روی بازی با استقلال است که انشاؤ الله در بازی اول برنده باشیم و در ادامه کار هم موفق باشیم ما در لیگ استقلال را شکست داده ایم اما در حال حاضر به آن دیدار فکر نمی کنیم بلکه تمام تمرکزمان روی بازی با استقلال در جام حذفی است تمام مسئولین کادر فنی و بازیکنان سایپا تلاش می کنند تا از این بازی پیروز بیرون بیایم.

مهاجم سایپا اظهار داشت: درچند سال اخیر خدا کمک کرده و مقابل استقلال و پرسپولیس خوب کار کرده ام تا الان 5 گل به استقلال زده ام و تلاش می کنم تا دراین بازی هم موفق باشم و بتوانم ششمین گلم را هم به این تیم بزرگ بزنم.

وی افزود: هنوز برای فکر کردن به قهرمانی در جام حذفی زود است چون در شروع مسابقات هستیم الان فقط به بازی با استقلال فکر می کنیم تا با پیروزی در این دیدار به مراحل بالاتر صعود کنیم.

دقيقي تصريح کرد: در جام حذفی باید بازی به بازی جلو برویم چون بازیها تک بازی است و مثل لیگ نیست که فرصت جبران داشته باشیم در جام حذفی هر تیمی از فرصت هایش بهتر استفاده می کند موفق می شود باید کاملا هوشیار باشیم و با تمرکزمان در مسابقات شرکت کنیم تا موفق باشیم چون اولین اشتباه در جام حذفی می تواند آخرین اشتباه باشد و به قیمت حذف یک تیم تمام خواهد شد.

وی افزود: من دراین چند ساله همیشه روند مثبتی در فوتبال ایران داشته ام اما متاسفانه برای مسابقات غرب آسیا هم به اردوی تیم ملی دعوت نشدم البته آقای کی روش در شروع کارش در ایران مرا به اردوی تیم ملی دعوت می کرد و در 12 اردو همراه تیم ملی بودم و حتی برای تیم ملی گل هم زدم اما نمی دانم چرا دیگر به تیم ملی دعوت نشدم خودم هم نمی دانم که چرا به تیم ملی دعوت نمی شوم.

مهاجم تيم فوتبال سايپا اظهار داشت: البته مربیگری سلیقه ای است و باید به سلیقه آقای کی روش احترام بگذاریم من همیشه سعی کرده ام به نظر مربیان احترام بگذارم و حقم را د رزمین بگرم الان هم تلاش می کنم تا برای سایپا بازیکن موثری باشم و رای موفقیت تیم با تمام وجودم کار می کنم.

دقیقی در پایان گفت: به سلیقه کی روش احترام می گذارم و اما دراین چند بازی تیم ملی خوب نتیجه نگرفته است البته در مورد این مسائل کارشناسان باید صحبت کنند و من فقط تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم به جام جهانی صعود کنیم.
سقــوط ؛
تـاوانِ پریــدن با بعضــی هـاست....
     
  
مرد

 
ثامن الحجج (ع) سبزوار مقابل پرسپولیس به برتری رسید
خبرگزاری پرسپولیس : تیم ثامن‌الحج (ع) سبزوار در هفته اول از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد مقابل پرسپولیس به پیروزی رسید.

هفته اول از دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد عصر امروز برگزار شد که در حساس‌ترین دیدار این هفته و از گروه اول تیم ثامن‌الحجج (ع) در سبزوار میزبان پرسپولیس جویبار بود.

پرسپولیسی‌ها که برای جبران شکست دور رفت به سبزوار رفته بودند در این دیدار هم راه به جایی نبردند و با نتیجه 5 بر 2 مقابل میزبان خود تن به شکستی سنکین دادند تا شانس صدرنشینی را از دست بدهند. پرسپولیسی‌ها در دیدار رفت هم با نتیجه 4 بر 3 مغلوب ثامن شده بودند.

در این دیدار حسن رحیمی، مهدی تقوی، داویت خوتسیاشویلی، احسان امینی و فردین معصومی پیروزی‌های ثامن‌الحجج (ع) را به دست آوردند و 2 پیروزی تیم پرسپولیس را هم اوپان سات و عباس طحان کسب کردند.

محسن کاوه که پیش از این 2 بار دیگر در فینال فصل قبل و دور رفت مقابل غلامرضا محمدی به پیروزی رسیده بود، با پیروزی در این دیدار در شکست همکار سابقش هت‌تریک کرد.

در حساس‌ترین دیدار این رقابت در وزن 120 کیلوگرم فردین معصومی که در دور رفت در جویبار مغلوب حریف جوان و نامدار خود شده بود در این هفته این شکست را جبران کرد و انتقام دور رفت را از نفر سوم المپیک لندن گرفت. معصومی در 2 تایم و با نتایج 3 بر صفر و 4 بر یک از سد کمیل قاسمی دارنده مدال برنز المپیک لندن گذشت.

* نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است: (نام کشتی‌گیران ثامن‌الحجج (ع) در ابتدا آمده است)



55 کیلوگرم: حسن رحیمی 2 – عارف محمدزاده صفر



اولین کشتی مسابقه با حضور دیرهنگام کشتی‌گیر تیم پرسپولیس روی تشک انجام شد که این مساله اعتراض محسن کاوه را به دنبال داشت. در تایم اول حسن رحیمی با تبدیل زیر یک خم به دو خم یک امتیاز گرفت و پیروز شد اما تایم دوم با گره خوردن کشتی به کلینچ کشیده شد و با بیرون آمدن گوی به نفع رحیمی او با اجرای یک درخت‌کن امتیاز گرفت و کشتی را به نفع خود به پایان برد.



60 کیلوگرم: مصطفی آقاجانی 2- اوپان‌سات 6



کشتی‌گیر روس پرسپولیس تایم اول را به خوبی آغاز کرد و با روی پل بردن حریف و اجرای فتیله‌پیچ چهار بر صفر پیش افتاد و تا دو بار خاک شدن او در این تایم توسط آقاجانی تاثیری در نتیجه تایم اول نداشته باشد. در تایم دوم زیرگیری‌های کور آقاجانی و زیرکی اوپان سات منجر به کسب دو امتیاز برای قهرمان اروپا شد تا با پیروزی سات مقابل آقاجانی نتیجه مجموع مسابقه یک بر یک مساوی شود.



66 کیلوگرم: مهدی تقوی 3 – مسعود کمروند صفر



تقوی که دومین کشتی خود بعد از المپیک لندن را تجربه می‌کرد در ثانیه‌های پایانی تایم اول موفق شد حریف را خاک کند و در تایم دوم با گرفتن زیر دو خم حریف و یک خاک و اداره کردن کشتی این مسابقه را از کمروند ببرد تا ثامن دو بر یک از پرسپولیس پیش بیفتد.



74 کیلوگرم: داوید خوتیاشویلی 6 – حسن طهماسبی صفر



در تایم اول کشتی‌گیر گرجستانی ثامن ابتدا با یک دو خم و تبدیل آن به خاک و سپس به بدل زدن روی فن‌های طهماسبی و کسب دو امتیاز دیگر توانست این تایم را سه بر صفر پیروز شود و تایم دوم هم با همین روند پیش رفت تا دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی 2011 موفق شود در مجموع شش بر صفر حسن طهماسبی را شکست دهد و ثامن را یک قدم دیگر به پیروزی نزدیک کند.



84 کیلوگرم: احسان امینی 2 (برنده) – جمال میرزایی 2



پرسپولیس که روز گذشته ساریتوف روس را در این وزن خریده بود، ترجیح داد از جمال میرزایی استفاده کند و کشتی سرد و بی‌روح دو کشتی‌گیر در هر دو تایم به کلینچ کشیده شد که تایم اول را امینی و تایم دوم را میرزایی به نفع خود به پایان رساندند. در تایم سوم ابتدا امینی که اقدام به زیرگیری کرده بود اسیر میرزایی شد و یک امتیاز از دست داد اما در ادامه با گرفتن مچ پای حریف و اجرای درخت کن و خاک کردن میرزایی نتیجه را یک بر یک مساوی کرد و چون امتیاز آخر را گرفته بود کشتی را به نفع خود به اتمام رساند تا ثامن چهار بر یک از پرسپولیس پیش بیفتد و پیروز این میدان شود و دو کشتی بعدی جنبه تشریفاتی به خود بگیرد.



96 کیلوگرم: عرفان امیری یک – عباس طحان 2



در تایم اول امیری با خاک کردن حریف یک امتیاز گرفت ولی تایم دوم کشتی به کلینچ کشیده شد تا با بیرون آمدن گوی به نفع طحان، او اقدام به زیرگیری کند اما امیری با خم شدن به طحان اجازه زیرگیری نمی‌داد و در نهایت داور مسابقه با دادن امتیاز به طحان این تایم را به پایان رساند. در تایم سوم هم کلینچ به سود دوبنده قرمز بیرون آمد تا طحان با خاک کردن حریف کشتی را ببرد و با کسب دومین پیروزی برای پرسپولیس شکست تیمش را کمرنگ کند.



120 کیلوگرم: فردین معصومی 6 – کمیل قاسمی یک



با وجود اینکه نتیجه مسابقه مشخص شده بود اما این کشتی حساسیت ویژه‌ای داشت و معصومی که در دور رفت به قاسمی باخته بود در پی جبران این شکست بر آمد. در تایم اول معصومی ابتدا با خاک کردن قاسمی و سپس تلاش برای اجرای فن، دو امتیاز گرفت. هرچند که امتیاز دوم با اعتراض مربیان پرسپولیس همراه بود اما داوران رای به پیروزی معصومی دادند تا او این تایم را دو بر صفر پیروز شود. در تایم دوم کشتی‌گیر کهنه‌کار ثامن با یک کشتی خوب نشان داد که دود از کنده بلند می‌شود. معصومی با خاک کردن قاسمی و اجرای بارانداز سه امتیاز گرفت و دوباره توانست قاسمی را خاک کند تا چهار بر صفر پیش بیفتد و یک امتیازی که قاسمی کسب کرد برای او ثمری نداشته باشد. فردین معصومی با پیروزی در دو تایم، این کشتی حیثیتی را به سود خود به پایان رساند و تیم ثامن در مجموع با نتیجه 5 بر 2 پرسپولیس را شکست داد.



تیم کشتی آزاد ثامن‌الحجج سبزوار با پیروزی در این مسابقه به دومین برد خود مقابل پرسپولیس و سومین پیروزی‌اش در این گروه دست یافت تا با شش امتیاز در صدر جدول گروه اول لیگ برتر کشتی آزاد ایران قرار گیرد.
سقــوط ؛
تـاوانِ پریــدن با بعضــی هـاست....
     
  
مرد

 
عاشوری: با آمدن گل‌محمدی ارتباط عاطفی بازیکنان بیشتر می‌شود
خبرگزاری پرسپولیس : محسن عاشوری می‌گوید گل محمدی می‌تواند با رابطه عاطفی خوبی که با بازیکنان دارد شرایط پرسپولیس را در نیم فصل دوم بهتر کند.

مربی سابق پرسپولیس درباره بی‌ثباتی نیمکت این تیم در یکی دو سال گذشته و ارزیابی خود از حضور گل‌محمدی به عنوان سرمربی آینده پرسپولیس اظهار کرد: این مشکل از ثبات مدیریت به وجود می‌آید. زمانی که مدیریت باشگاه‌ها ثبات نداشته باشد، در مراتب پایین‌تر هم مربی و بازیکن پشت سر هم عوض می‌شوند. در چند سال گذشته ترکیب بازیکنان پرسپولیس هم ثبات نداشته است.

وی درباره شرایط پرسپولیس در ادامه فصل گفت: فکر نمی‌کنم اضافه شدن یکی دو بازیکن آنچنان در شکل تیمی پرسپولیس تاثیرگذار باشد. به نظر من عدم اعتماد به نفس بازیکنان و دیر اضافه شدن مربی در اوایل فصل مشکلات زیادی برای تیم به وجود آورد و باعث شد تیم امتیازات زیادی از دست دهد.

عاشوری با اشاره به اینکه گل محمدی و دستیارانش می‌توانند رابطه عاطفی خوبی با بازیکنان برقرار کنند گفت: کادر فنی جدید سال‌های سال در این فوتبال به عنوان بازیکن حضور داشتند و به عنوان مربی هم تجربیاتی دارد. گل‌محمدی با خیلی از بازیکنان پرسپولیس هم‌بازی بوده و این کمک می‌کند که ارتباط عاطفی میان بازیکنان بیشتر از قبل شود.

وی افزود: اینکه فکر کنیم پرسپولیس با جمع کردن ستاره‌ها کار راحتی دارد اشتباه است چرا که تیم‌های مقابل با انگیزه بیشتری برابر این تیم به میدان می‌روند. به هر حال باشگاه تشخیص داده که ژوزه نتوانسته انتظارات را برآورده کند و تغییر مربی هم چیز عجیب و غریبی در فوتبال جهان نیست و ممکن است در هر تیمی اتفاق بیفتد اما ژوزه هم یک مربی حرفه‌ای بود. امیدوارم در نیم فصل دوم با انگیزه‌ای که در بازیکنان ایجاد می‌شود، نتایج تیم هم تغییر کند.

مربی فصل گذشته سرخ‌پوشان در ادامه با بیان اینکه برخی بازیکنان جدید پرسپولیس نتوانسته‌اند درخشش فصل‌های گذشته خود را در این تیم تکرار کنند گفت: عمده مشکلات تیم در خط میانی بود. دو بازیکن خارجی در این پست آوردند که هر دوی آن‌ها مصدوم شدند و مجبور شدند از مهدوی کیا استفاده کنند که البته با وجود اینکه برای اولین بار در پست هافبک دفاعی بازی می‌کرد فراتر از انتظارها ظاهر شد. من در ابتدای فصل که با ژوزه صحبت می‌کردم او به من می‌گفت تیم از لحاظ میانگین سنی و از نظر بازیکن بالانس نیست. البته الان حقیقی هم به تیم اضافه شده و علی کریمی هم برگشته است که می‌تواند در میانه زمین به پرسپولیس کمک کند.
سقــوط ؛
تـاوانِ پریــدن با بعضــی هـاست....
     
  
صفحه  صفحه 43 از 108:  « پیشین  1  ...  42  43  44  ...  107  108  پسین » 
ورزش
ورزش

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA