انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
تالار تخصصی سینما و موسیقی
  
صفحه  صفحه 7 از 30:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  29  30  پسین »

اخبار هالیوود و سینمای جهان


مرد

 
صد فيلم پر فروش تاريخ سينماي جهان

از وقتي كه در دوران كودكي يكي از اعضاي خانواده، پاي ما را به راهرو تاريك سينما كشاند و با سحر بزرگ "برادران لومير" آشنا كرد، بيشترمان مسحور اين هنر- صنعت شگرف شده‌ايم و همواره در پس ذهنمان و گاه در پيش رويمان در حالتي روياگونه قهرمانان محبوب و دوست داشتني فيلم هايمان را ديده‌ايم، با آنها همذات پنداري كرده‌ايم، با آنها اشك ريخته‌ايم با آنها عاشق شده‌ايم ،‌كتك خورده‌ايم ، خنديده‌ايم و عموما سربلند از موانع پيش رويمان در زندگي سينمايي‌مان بيرون آمده‌ايم.
كمتر كسي است كه تصاويري از «رت باتلر» و «اسکارلت اوهارا» فيلم «بر باد رفته» يا صحنه‌هاي چشم نواز فيلم «آواتار» را درخاطر نداشته باشد.

پايگاه اطلاع رساني مووي وب، مروري گذرا برصد فيلم پر تماشگر تاريخ سينما از آغاز تا كنون خواهد داشت.

ذكر اين نكته ضروري است كه فهرست صد فيلم پرتماشاگر تاريخ سينما را با لحاظ کردن نرخ تورم و افزايش قيمت بليط سينما در طول بيش از صد سال تاريخ سينما و ميزان فروش هر فيلم در سال 2010 محاسبه مي‌كنيم.

يعني به‌طور مثال، اين گونه محاسبه شده كه اگر يک فيلم مثلا در سال 1942، پنج ميليون دلار در گيشه سينما فروخته است، اگر در سال 2010 اکران مي‌شد چه قدر مي‌فروخت و به اين شيوه پر تماشاگرترين فيلم‌هاي تاريخ سينما مشخص شده‌اند.

يكصد فيلم پرفروش به ترتيب ذيل قرار مي‌گيرند:
- آواتار
- بربادرفته
- جنگ ستارگان
- هري پاتر و هديه هاي مرگ
- اشک‌ها و لبخندها
- اي‌تي؛ موجود فرازميني
- ده فرمان
- تايتانيک
- آرواره‌ها
- دکتر ژيواگو
- جن‌گير
- سفيد برفي و هفت کوتوله
- 101 سگ خالدار
- جنگ ستارگان اپيزود پنجم: امپراطوري ضربه مي‌زند
- بن هور
- جنگ ستارگان اپيزود ششم: بازگشت جداي
- نيش
- اينديانا جونز (مهاجمان صندوق گمشده)
- پارک ژوراسيک
- فارغ التحصيل
- جنگ ستارگان اپيزود اول: تهديد شبح
- فانتازيا
- پدرخوانده
- فارست گامپ
- مري پاپينز
- شير شاه
- گريس
- تندر بال(جيمز باند)
- شواليه تاريکي
- کتاب جنگل
- زيباي خفته
- شرک 2
- شکارچيان اشباح
- بوچ کسيدي و ساندنس کيد
- قصه عشق
- مرد عنکبوتي
- روز استقلال
- تنها در خانه
- پينوکيو
- کلئوپاترا
- پليس بورلي هيلز
- گلد فينگر(جيمز باند)
- فرودگاه
- ديوار نوشته‌هاي آمريکايي
- خرقه
- دزدان دريايي کارائيب: صندوق مرد مرده
- دور دنيا در هشتاد روز
- بامبي
- زين‌هاي شعله ور
- بتمن
- ناقوس‌هاي سنت مري
- ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه
- آسمانخراش جهنمي
- مرد عنکبوتي 2
- بانوي زيباي من
- بزرگترين نمايش روي زمين
- خانه حيوانات نشنال لمپونز
- مصايب مسيح
- جنگ ستارگان اپيزود سوم: انتقام سيت
- بازگشت به آينده
- ارباب حلقه‌ها: دو برج
- حس ششم
- سوپرمن
- توتسي
- اسموکي و بنديت
- در جستجوي نمو
- داستان وست سايد
- هري پاتر و سنگ جادو
- بانو و ولگرد
- شواليه تاريکي
- برخورد نزديک از نوع سوم
- لورنس عربستان
- نمايش فيلم ترسناک راکي
- راکي
-بهترين سال‌هاي زندگي ما
- حادثه پوزئيدون
- ارباب حلقه‌ها: ياران حلقه
- توئيستر
- مردان سياهپوش
- پل رودخانه کواي
- دنياي ديوانه ديوانه ديوانه
- خانواده سوئيسي رابينسون
- پرواز بر فراز آشيانه فاخته
- مش
- اينديانا جونز: معبد مرگ
- جنگ ستارگان اپيزود دوم: حمله کلون‌ها
- خانم داوت فاير
- علاءالدين
- روح
- دوئل در آفتاب
- دزدان دريايي کارائيب: نفرين مرواريد سياه
- خانه مومي
- پنجره عقبي
- دنياي گمشده: پارک ژوراسيک
- اينديانا جونز: آخرين جنگ صليبي
- مرد عنکبوتي 3
- نابودگر 2: روز داوري
- گروهبان يورک
- چگونه گرينچ کريسمس را دزديد
- داستان اسباب بازي 2
YEMARD

ز چشمت چشم آن دارم ، که از چشمم نیاندازد
به چشمانی که چشمانم ، به چشمان تو مینازد
زکات چشم ، چشمی سوی چشم ما کن
که چشمم را بجز چشمت ، دگر چشمی نمی سازد . . .
     
  
مرد

 
لیدی گاگا با پای برهنه در مهد فوتبال, کوچه های خاکی ریو دو ژانیرو
.........




گاگا که برای اجرای کنسرت جدیدی به شهر ریو دو ژانیرو در برزیل سفر کرد دیروز در بازدید از محله‌های فقیرنشین شهر، با بچه‌ها و نوجوانان بی‌سرپرست برزیلی که با کمک‌های مالی بنیاد خیریه لیدی گاگا حمایت میشن، فوتبال بازی کرد ...
     
  ویرایش شده توسط: christopher   
مرد

 
فیلم همجنسگرایی دو دختر ایرانی

این فیلم به دلیل تمایلات همجنسگرایی موجود در آن، ابراز شخصیت، و پرداختن موانع به اصطلاح فرهنگی در ایران، توجهات زیادی را در این جشنواره به خود جلب کرد.

کارگردان فیلم، که یک زن ایرانی الاصل متولد آمریکاست، این فیلم را در لبنان ساخته است. وی به رویترز اظهار داشته است: «امیدوارم با این کار زمینه جدیدی در سینمای ایران به وجود آورده باشم. این فیلم به مسائل زیادی می پردازد که سینمای ایران قبلا به آنها توجهی نداشته است از جمله تمایلات جنسی، مذهب، تعصب، عقده های روحی.»

جشنواره فیلم ساندنس (Sundance Film Festival) نام جشنواره سینمایی است که از سال ۱۹۹۱ میلادی در ایالت یوتای آمریکا آغاز به کار کرده است. هدف تاسیس این جشنواره حمایت از فیلم ها و فیلم سازان مستقل عنوان شده است. این جشنواره در ماه ژانویه هر سال در بخش هایی چون مستند، درام و فیلم های آمریکایی و جهان برگزار می شود


YEMARD

ز چشمت چشم آن دارم ، که از چشمم نیاندازد
به چشمانی که چشمانم ، به چشمان تو مینازد
زکات چشم ، چشمی سوی چشم ما کن
که چشمم را بجز چشمت ، دگر چشمی نمی سازد . . .
     
  ویرایش شده توسط: yemard1   
مرد

 
بر‌ترین بازیگران زن 2012 از نگاه نیویورک تایمز


نیویورک تایمز برترین بازیگران زن سال 2012 را معرفی کرد. در صدر این لیست نام "جنیفر لارنس" بازیگر نه چندان باسابقه هالیوود می درخشد






جنیفر شریدر لارنس Jennifer Shrader Lawrence متولد ۱۵ اوت ۱۹۹۰ بازیگر فیلم و سریال آمریکایی است. وی با حضور در مجموعه تلویزیونی بیل انگوال پا به عرصه بازیگری نهاد. وی با حضور در فیلم‌هایی چون دشت سوزان و زمستان استخوان‌سوز توجه منتقدان را به خود جلب کرد و نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.



آن ژاکلین هاتاوِی Anne Jacqueline Hathaway متولد ۱۲ نوامبر ۱۹۸۲ بازیگر آمریکایی است. در سال ۲۰۰۸ بازی خوب هاتاوی در فیلم ریچل ازدواج می‌کند در نقش کیم مورد استقبال و ستایش صاحب‌نظران قرار گرفت. او با نقش‌آفرینی در این فیلم برنده و نامزد چندین جایزه سینمایی شد.



ربل ویسلون بازیگر ونویسنده ی استرالیایی از آثاری که وی در آنها حضور داشته میتوان به : "ضربه کامل" و "گوست رایدر" اشاره کرد.



نائومی الن واتس Naomi Ellen Watts متولد ۲۸ سپتامبر ۱۹۶۸هنرپیشه انگلیسی-استرالیایی است. عمده شهرت وی به خاطر بازی در فیلم جاده مالهالند ۲۰۰۱ به کارگردانی دیوید لینچ می‌باشد.



امی لوو آدامز Amy Lou Adams بازیگر، خواننده آمریکایی و متولد ۲۰ اوت ۱۹۷۴ در ویچنزا در ایتالیا است. او در فیلم هایی همچون اگه می‌تونی منو بگیر ۲۰۰۲ ، شب در موزه: نبرد اسمیت‌سونیان ۲۰۰۹ ، جولی و جولیا ۲۰۰۹ و مشت‌زن۲۰۱۰ بازی کرده است.



کری واشنگتون متولد ۳۱ ژانویه ی ۱۹۷۷ از آثار وی میتوان به آخرین پادشاه اسکاتلند اشاره کرد.



کایرا کریستانا نایتلی Keira Christina Knightley متولد ۲۶ مارس ۱۹۸۵ در لندن بازیگر انگلیسی است. وی کار بازیگری خود را در دوران آغاز کرد و از سال ۲۰۰۳ و پس از بازی در فیلم های "مثل بکهام شوت بزن" و "دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه" به شهرت جهانی دست پیدا کرد. نایتلی در چند فیلم هالیوود ی ظاهر شد و موفق شد برای بازی در نقش الیزابت بنت در فیلم غرور و تعصب، نامزد جوایز اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن شود. ۲ سال بعد نیز وی برای بازی در فیلم "کفاره"، باز هم نامزد جایزه گلدن گلوب شد. در سال ۲۰۰۸ نیز، مجله فوربز اعلام کرد که نایتلی دومین زن از نظر دریافت دسمتزد در سال ۲۰۰۷ بوده است و تنها غیر آمریکایی این لیست شد.



مری الی فانیگ متولد ۹ آوریل ۱۹۹۸ وی بازیگری را از سن ۳ سالگی آغاز کرد و اکنون مشغول همکاری با آنجلینا جولی در پروژه ی سفید برفی میباشد.



ماریون کوتیار متولد ۳۰ سپتامبر ۱۹۷۵ در پاریس، فرانسه بازیگر و خواننده فرانسوی است. و با بازی در فیلم‌های زندگی جنسی من، تاکسی، فوریا و چیزهای زیبا توانست نظر منتقدین را جلب کند. همچنین او در فیلم‌هایی همچون ماهی بزرگ، یک نامزدی بسیار طولانی، یک سال خوب و دشمنان مردم بازی کرده‌است.
     
  
مرد

 
۱۰ میلیون دلار برای بازی جنیفر لارنس در قسمت جدید «بازی‌های گرسنگی»

جنیفر لارنس که قسمت اول فیلم بازی‌های گرسنگی یا همان The Hunger Games با بازی او حدود ۶۸۳ میلیون دلار فروش جهانی داشت، با افزایش دستمزد چشمگیری در قسمت دوم روبرو خواهد شد.



این بازیگر مطرح و بااستعداد هالیوودی در مراحل آخر مذاکره برای قرارداد بازی در قسمت دوم این فیلم است که Catching Fire نام دارد. این مبلغ ترکیبی از حقوق، سهم در فروش فیلم، پاداش و … است. براساس فروش فیلم و سهمی که برای جنیفر لارنس در آن در نظر گرفته شده، چنانچه این فیلم هم مانند قسمت اول فروش خوبی داشته باشد، او می‌تواند به درآمد بالاتری هم برسد.



براساس گزارش هالیوود ریپورتر، جنیفر لارنس برای فیلم اول تنها ۵۰۰ هزار دلار دستمزد گرفت که البته پاداش‌های ناشی از فروش فیلم نیز به آن اضافه شد. قرارداد اصلی او با کمپانی لاینزگیت حضور در چهار فیلم از این مجموعه است. با موفقیت جهانی فیلم اول، طرفین در قرارداد اولیه تجدیدنظر کردند. این تجدیدنظرها در فیلم‌هایی که به موفقیت بالایی می‌رسند معمول است. مثلا ستارگان مجموعه فیلم‌های گرگ و میش یا همان Twilight هم چنین تجدیدنظری برای قسمت‌های بعدی فیلم داشتند.

دیگر بازیگران فیلم یعنی جاش هاچرسون و لیام همسورث نیز با افزایش دستمزد روبرو خواهند شد. البته دستمزد آن‌ها به نسبت جنیفر لارنس افزایش کمتری خواهد داشت. به هر حال بازی جنیفر لارنس یکی از عوامل اصلی موفقیت فیلم بازی‌های گرسنگی بود.

قرار است این فیلم در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۳ اکران شود.
     
  ویرایش شده توسط: christopher   
مرد

 
20 فیلم پرفروش 2012 را مشاهده کنید:


1. «انتقام جویان»، فروش جهانی 1.51 میلیارد دلار

این فیلم یکی از موفق ترین فیلم های سال 2012 و سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما بعد از «آواتار»(2.8 میلیارد) و «تایتانیک»(2.2 میلیارد) می باشد. "کریس همسورث"، "رابرت داونی جونیور"، "جرمی رنر"، "کریس ایوانز"، "مارک روفالو" و "اسکارلت جونهانسون" بازیگران این فیلم موفق را تشکیل داده اند.


2. «شوالیه تاریکی برمی خیزد»، فروش جهانی 1.08 میلیارد دلار

فیلم "کریستوفر نولان" در آمریکای شمالی 448 میلیون و در خارج از آمریکا 632 میلیون دلار فروش داشت.


3. «سقوط آسمانی»، فروش جهانی 978 میلیون دلار

Click this bar to view the original image of 648x365px.
سومین فیلم 007 با بازی "دنیل کریگ" در باکس آفیس موفق عمل کرد. این فیلم تا 28 دسامبر در آمریکا 283.7 میلیون دلار فروش کرد. در انگلستان این فیلم پرفروش ترین فیلم تاریخ این کشور را رقم زد و توانست «آواتار» را پشت سر بگذارد.


4. «عصر یخبندان: رانش قاره»، فروش جهانی 875 میلیون دلار

این انیمیشن در سطح بین الملل موفقیت قوی را تجربه کرد و توانست 11 میلیون دلار را تنها در دو روز از 12 کشور بدست آورد. این فیلم که چهارمین قسمت از سری «عصر یخبندان» می باشد در آمریکا 161 میلیون دلار و در خارج از آبها 714 میلیون دلار فروش کرد.


5. «گرگ و میش: سپیده دم 2»، فروش جهانی 778.2 میلیون دلار

آخرین قسمت از مجموعه فیلم های «گرگ و میش» در خارج از آمریکای شمالی 199.8 میلیون دلار بدست آورد. این فیلم پرفروش ترین فیلم اکران اول را در تاریخ سینما از آن خود کرد.


6. «مرد عنکبوتی شگفت انگیز»، فروش جهانی 752.2 میلیون دلار

بازسازی داستان «مرد عنکبوتی» توسط "مارک وب" و بازیگر جدید آن "اندرو گارفیلد" در نقش "پیتر پارکر" توانست موفقیت کسب کند. بعد از این موفقیت "مارک وب" به همراه "گارفیلد" برای قسمت دوم این فیلم اعلام آمادگی کردند که قرار است در سال 2013 قسمت دوم آن اکران شود.


7. «ماداگاسکار 3: تحت تعقیب در اروپا»، فروش جهانی 742 میلیون دلار

Click this bar to view the original image of 648x365px.
این انیمیشن که محصول دریم ورکس می باشد به مدت دو هفته صدرنشین جدول باکس آفیس بین الملل بود. همچنین در آمریکای شمالی در اکران اول بسیار قدرتمندانه ظاهر شد و توانست 60.4 میلیون دلار تنها در یک شب بدست آورد.


8. «بازی های گرسنگی»، فروش جهانی 686.5 میلیون دلار

Click this bar to view the original image of 648x365px.
اولین سری از مجموعه فیلم های «بازی های گرسنگی» با بازی "جنیفر لارونس" در هفته اول و در خانه موفق شد 152.5 میلیون دلار بدست آورد.


9. «مردان سیاه پوش 3»، فروش جهانی 624 میلیون دلار

Click this bar to view the original image of 648x365px.
این فیلم که بازیگران معروفی چون "ویل اسمیت"، "تامیلی جونز" و "جاش برولین" را دارد، علی رغم دیرکرد اکرانش، موفق ظاهر شد.


10. «هابیت: ماجراجویی غیرمنتظره»، فروش جهانی 562.8 میلیون دلار

فیلم تازه اکران شده "پیتر جکسون"، سه بعدی فانتزی- ماجراجویانه ایست که اولین سه گانه آن می باشد، توانست به سرعت خود را جزء پرفروشترین فیلم های سال 2012 جای دهد، علی رغم این که این فیلم در اواسط ماه دسامبر اکران شد.


11. «شجاع»، فروش جهانی 535.3 میلیون دلار

آخرین محصول پیکسار، «شجاع» انیمیشنی که دختر جوانی را نشان می دهد که سعی دارد از سنت های حاکم بر پادشاهی کشورش اسکاتلند، سرپیچی کند. این فیلم عنوان دومین فیلم پرفروش ماه جون را از آن خود کرد.


12. «تد»، فروش جهانی 501.8 میلیون دلار

کمدی یونیورسال توانست کمدی «خماری» را کنار زند و عنوان پرفروش ترین کمدی درجه (آر) را از آن خود کند. صحبت هایی برای ساخت ادامه این مجموعه نیز شده است که تصمیم نهایی هنوز اعلام نشده است.


13. «دست نیافتنی ها»، فروش جهانی 410.5 میلیون دلار

درام کمدی فرانسوی درباره زندگی واقعی و دوستی های بعید بین یک میلیونر معلول و دوست سابقش توانست در آمریکا 10 میلیون دلار فروش کند. اما این فیلم موفقیت بسیار بزرگی در سطح بین الملل داشت و اعظم فروش اش، فروش بین المللی آن می باشد.


14. «پرومتئوس»، فروش جهانی 402.5 میلیون دلار

فیلم علمی تخیلی "رایدلی اسکات" با بازی "مایکل فاسبندر"، "نائومی ریپاس"، "ادریس آلبا" و "چارلیز ترون" موفق شد در هفته اول در آمریکا 50 میلیون دلار کسب کند. در خارج نیز در 294 سینما (آیمکس) به اکران درآمد و 9.1 میلیون فروش کرد.


15. «سفید برفی و شکارچی»، فروش جهانی 396.4 میلیون دلار

در هفته اول این فیلم موفق شد بهتر از انتظارها عمل کند و 56.3 میلیون دلار فروش کند. همچنین در روز اول اکران در خارج از آبها 95.6 میلیون دلار کسب کرد.


16. «ربوده شده 2»، فروش جهانی 364.9 میلیون دلار

برایان میلز (لیام نیسون) در قسمت دوم با تمام کسانی که او را عصبانی و خشمگین می کند برگشت و توانست فروش قسمت دوم خود را نسبت به قسمت اول 50 میلیون دلار ارتقاء بخشد.


17. «دکتر سوس: لاروکس»، فروش جهانی 348.8 میلیون دلار

این انیمیشن توانست یکی از بهترین فروش اکران اولیه را برای انیمیشن های غیر مجموعه ای بدست آورد. همچنین عنوان چهارمین فیلم برتر یونیورسال را در اولین اکران از آن خود کرد.


18. «تایتانیک سه بعدی»، فروش جهانی 343.6 میلیون دلار

این فروش نشان داد که هنوز «تایتانیک» بسیار محبوب است و مردم بعد از چند سال از اکران اولیه باز مشتاق دیدن آن هستند. بیشترین فروش این فیلم به صورت سه بعدی به کشور چین اختصاص داشت.


19. «ماجراجویی 2: جزیزه مرموز»، فروش جهانی 325.9 میلیون دلار

این فیلم ابتدا خارج از آمریکا اکران شد. اما در آمریکا تواسنت 103.8 میلیون دلار بدست آورد.


20. «هتل ترانسیلوانیا»، فروش جهانی 305.7 میلیون دلار

این انیمیشن که به صورت سه بعدی اکران شد برترین انیمیشن ماه سپتامبر در تاریخ سینما بوده است.
ALI2012: واکینگ دد که خداست سریالش
باهاش زندگی میکنم
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
زن

 


با فروشی بیش از 24 میلیون دلار در روز جمعه فیلم Oz The Great and Powerful بیش از هر فیلم دیگری در سال2013 توانسته است نظر تماشاگران را به خود جلب کند
جیم کری از ساخت بخش دوم فیلم احمق و احمق تر خبر داد اما زمانی برای آغاز به کار اعلام نکرد
کمپانی مارول می گوید قصد ندارد در سال آینده بخش جدیدی از هالک را بسازد
مذاکره با دنی بویل برای کارگردانی جیمز باند 24
سام ریمی می گوی بخش چهارم شیطان مرده را مستقل از بخش های پیشین می سازد
لیندسی لوهان باز هم توسط دادگاهی در آمریکا مجرم شناخته شد و شاید به حبس خانگی محکوم شود
دلم می خواست زمان را به عقب باز می گرداندم…
نه برای اینکه آنهایی که رفتند را باز گردانم…
برای اینکه نگذارم آنها بیایند…!
     
  
زن

 
..:: «كريستوفر نولان»رسما كلاه كارگرداني «Inter stellar» بر سر گذاشت ::..

«كريستوفر نولان» كارگردان معروف فيلمهاي «شواليه تاريكي» و «سرآغاز» رسما به عنوان كارگردان فيلم علمي – تخيلي «ميان ستاره اي» (Inter stellar) انتخاب شد.
«نولان» علاوه بر كارگرداني تهيه كنندگي اين فيلم را با همكاري استوديوي پارامونت بر عهده دارد.



اين پروژه پيش از اين از «استيون اسپيلبرگ»‌ براي كارگرداني دعوت كرده بود «نولان» به همراه برادرش «جاناتان» فيلمنامه ي اصلي را نوشته است. داستان فيلم درباره يك پروفسور فضايي است كه تمام عمر خود را به كاووش در ميان ستارگان و سياه چالهاي فضايي پرداخته است.

به عقيده «نولان» اين فيلم ، پروژه اي بزرگ در ژانر تخيلي است كه كاملا با نمونه هاي ديگر همچون «جنگ ستارگان»‌ و «سفر ستاره اي» تفاوت دارد.

«ميان ستاره اي» در مرحله ي پيش توليد است و بازيگران آن به زودي اعلام مي شوند . استوديوي پارامونت 7 نوامبر 2014 را براي اكران اين فيلم انتخاب كرده است.
دلم می خواست زمان را به عقب باز می گرداندم…
نه برای اینکه آنهایی که رفتند را باز گردانم…
برای اینکه نگذارم آنها بیایند…!
     
  
زن

 
..:: تیم برتن «Big Eyes» را کارگردانی می‌کند ::..



درام «چشمان بزرگ» (Big Eyes) داستان زوج هنری والتر و مارگارت کین است که در دهه‌های 1950 و 1960 با نقاشی‌های محبوب خود با موضوع بچه‌هایی با چشمان بزرگ در دنیای هنر اسم و رسمی به هم زدند.

کریستوف والتس بازیگر اتریشی که برای فیلم‌های «لعنتی‌های بی‌آبرو» و «جانگو آزاد شده» دو بار برنده اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل شده و ایمی آدامز بازیگر آمریکایی متولد ایتالیا که چهار نامزدی اسکار در کارنامه دارد، برای بازی در نقش این زوج در حال مذاکره هستند.



فیلمنامه «چشمان بزرگ» را لری کاراشفسکی و اسکات الکساندر نوشته‌اند.

داستان درباره دهه‌ها جدال بین والتر و مارگارت کین درباره حقوق قانونی نقاشی‌ها پس از طلاق آن‌ها در سال 1965 است.
والتر کین خود را با نقاشان صاحبنام مانند رامبرانت مقایسه و مارگارت را تحقیر می‌کرد. هر یک از آن‌ها خود را نقاش این آثار می‌دانست. سال‌ها جدال حقوقی در نهایت به آنجا ختم شد که قاضی از هر دو خواست در دادگاه نقاشی بکشند. والتر شکست خورد و مجبور شد میلیون‌ها دلار بپردازد، هرچند همچنان خود را خالق آثار می‌دانست.


برتن در «چشمان بزرگ» بار دیگر با نویسندگان «اد وود» یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های خود همکاری خواهد کرد. کاراشفسکی و الکساندر ابتدا قرار بود خودشان این پروژه را با بازی رایان رینولدز و ریس ویدرسپون کارگردانی کنند، اما مسائل مالی و تداخل زمانی مانع این کار شد. برتن قرار بود صرفا تهیه‌کننده پروژه باشد.


برتن 54 ساله که در کالیفرنیا به دنیا آمده، خالق تعدادی از سیاه‌ترین و به یادماندنی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما از جمله «بیتل جوس» و «ادوارد دست قیچی» است.

از دیگر ساخته‌های او می‌توان به «بتمن»، «بتمن بازمی‌گردد»، «مریخ حمله می‌کند!»، «اسلیپی هالو»، «سیاره میمون‌ها» و «ماهی بزرگ»، «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی»، «سوئینی تاد: آرایشگر شیطان‌صفت خیابان فلیت» و «آلیس در سرزمین عجایب» اشاره کرد.

او پارسال فیلم خون‌آشامی «سایه تاریک» با بازی جانی دپ و انیمیشن «فرانکن‌وینی» را روی پرده سینماها داشت.
دلم می خواست زمان را به عقب باز می گرداندم…
نه برای اینکه آنهایی که رفتند را باز گردانم…
برای اینکه نگذارم آنها بیایند…!
     
  
مرد

 
«مریل استریپ» از مارگارت تاچر تمجید کرد

مریل استریپ بازیگر فیلم سینمایی «بانوی آهنین» که درباره زندگی مارگارت تاچر بود در پی درگذشت این سیاستمدار با صدور بیانیه‌ای از وی تمجید کرد


Iron lady film poster


به گزارش نامه به نقل از واشنگتن پست، مریل استریپ که در سال 2012 برای ایفای نقش مارگارت تاچر در فیلم "بانوی آهنین" موفق به کسب جایزه اسکار شد، با صدور بیانیه‌ای به تمجید از وی پرداخت. او نوشت:

مارگات تاچر یک پیشگام بود که خواسته یا ناخواسته نقش مهمی برای ورود زنان به عرصه سیاست ایفا کرد.

این بازیگر زن برنده اسکار افزود: سخت است که برهه‌ای از تاریخ معاصرمان را بدون نقش تاثیرگذار بریتانیا در پایان قرن بیستم بتوانیم مجسم کنیم. وضع مقررات سخت‌گیرانه مالی او هرچند به سختی‌های نیازمندان افزود و شیوه تنظیمات مالی وی ارزش مالی زیادی برای دیگران ایجاد کرد، اما در این زمینه بحث زیادی وجود دارد که نظارت ثابت‌قدم و وفاداری عمیق او به پوند استرلینگ به بریتانیا کمک کرد تا از توفان مالی اروپا عبور کند.



استریپ که برای ایفای نقش مارگارت تاچر در فیلم «بانوی آهنین» برای هفدهمین بار نامزد اسکار شد، در بخش دیگری از بیانیه خود گفت: اما برای من او مظهر هیبت و قدرت و استحکام شخصی‌اش بود. با توجه به قدرت مشروع او در طیف‌های سیستم سیاسی بریتانیا، و با وجود مرزهای طبقاتی و فوبیای جنسیت، او موفق شد تا کاری را که واقعا می‌خواهد، انجام دهد و این یک دستاورد فوق‌العاده بود. برای رسیدن به این مکان، از آنجا که او دختر یک مرد بزرگ نبود، یا بیوه یک مرد با اهمیت، او با کوشش و تلاش خود موفق به انجام این کارها شد.

مریل استریپ در این بیانیه تاکید کرده که افتخار می‌کند که سعی کرد تا سفر آخر زندگی او را، پس از قدرت تصویر کند.

او می‌نویسد: اما من تنها درک اندکی از همه تلاش‌هایی که او کرد داشتم، و این که او چگونه موفق شد تا این کشتی را به سمت دیگر هدایت کند.

مارگارت تاچر اولین و تنها نخست ‌وزیر زن انگلیس دیروز (دوشنبه) در 87 سالگی و بر اثر سکته مغزی درگذشت.

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
صفحه  صفحه 7 از 30:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  29  30  پسین » 
تالار تخصصی سینما و موسیقی

اخبار هالیوود و سینمای جهان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA