انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
اينترنت و موارد مربوط به آن
  

پهنای باند اینترنت در کشور صد برابر میشود


مرد

 
واحد مرکزی خبر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وعده داد پهنای باند اینترنت در کشور برای هر کاربر صد برابر شود.

رضا تقی پور در حاشیه نشست هم اندیشی و راهبردی طرح ملی خرید اعتباری (میزان) در مرکز همایش های بین المللی سازمان صداوسیما، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در این نشست گفته شد 18 ماه دیگر ثبت نام این طرح از طریق اینترنت ملی خواهد بود گفت: توضیحی که این مسئول داد در باره دسترسی به فیبر نوری است.

وی افزود: با اجرای این طرح که یکی از مراحل اصلی شبکه ملی اطلاعات است، فیبر نوری را به در منازل و محله های کسب و کار، بنگاه ها، شرکت ها و موسسات دولتی خواهیم رساند.

تقی پور گفت: معنی این کار این است که پهنای باند موجود همان طور که معاون اول رئیس جمهور گفت، به صد برابر برای هر کاربر افزایش می یابد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: طبیعتاً کاربردهای بیشتری که الان به دلیل محدودیت های پهنای باند مشکل داریم، در آن شبکه قابل ارائه خواهد بود.

تقی پور در پاسخ به این سوال که این پهنای باند چه زمانی افزایش می یابد گفت: مرحله اول آن 18 ماه دیگر است که هسته اولیه یا مرحله اول دسترسی شبکه فیبر نوری به در منازل بتواند آغاز به کار کند
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
کاربران ایرانی در رویارویی با احتمال اینترنت ملی

بعد از آنکه شورای عالی انقلاب فرهنگی آیین‌نامه فیلترینگ را در دوران ریاست‌جمهوری سیدمحمد خاتمی تصویب و اجرایی کرد، دوران خوش و زودگذر اینترنت نسبتاً آزاد در ایران به پایان رسید و فیلترینگ سیستماتیک و گسترده‌ی وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها در ایران آغاز شد. در مردادماه ۸۸ نیز «کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه» در پی تصویب ماده ۲۲ قانون جرایم رایانه‌ای به ریاست دادستان کل کشور تشکیل شد که فیلتر وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها را شدت و گستردگی بیشتری بخشید.

کاربران اینترنت در ایران و متخصصان فن‌آوری طرفدار آزادی اطلاعات در اینترنت، در طی این سال‌ها همواره تلاش کرده‌اند راه‌های جایگزینی برای عبور از فیلتر طراحی و معرفی کنند. از نشانی‌های اینترنتی جایگزین گرفته تا لینک‌های فیلتر شکن و نرم‌افزارهای عبور از فیلتر که بر کامپیوتر نصب می‌شود. اما اگر در آینده ادعاهای مسئولان فن‌اوری و ارتباطات عملی شده و «اینترنت ملی» جایگزین شود، چه باید کرد؟

امین ثابتی: «ایران زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی اینترنت ملی را در اختیار ندارد. »امین ثابتی می‌گوید:«حقیقت این است که کاربر ایرانی راهی برای مقابله با چنین امکانی ندارد. مسئولان روزی از اینترنت ملی می‌گویند و روزی دیگر از اینترنت پاک که باز منظورشان همان اینترانت در سطح کل کشور است. اما هیچ جزئیات مشخصی ارائه نمی‌شود که این اینترنت پاک یا ملی یا هرچیز دیگر، چه ویژگی‌های فنی دارد، می‌خواهد چطور عمل کند و سازوکارش از چه قرار است. دولت در ایران، سرویس‌دهنده‌ی اینترنت است و واقعیت این است که اگر بخواهد سرویس را قطع کند، به راحتی می‌تواند و کسی هم کاری نمی‌تواند بکند. وقتی هم کل ارتباط اینترنتی کاربر قطع شود، دیگر راهکار جایگزینی نمی‌تواند پیدا کند.»

چندسالی است که از طرح «اینترنت ماهواره‌ای» برای کمک به کاربران اینترنت در کشورهای تحت سرکوب در مجامع سیاسی و فن‌آوری صحبت می‌شود. ارسال امواج اینترنتی از طریق ماهواره‌که استفاده از آن در ایران فراگیر است، به نظر عملی‌ترین راه‌حل ممکن برای مقابله با احتمال اینترنت ملی می‌رسد.

در مبارزات مردمی ماه‌های اخیر در خاورمیانه و شمال آفریقا، به‌ویژه در مصر، روزهایی بود که دولت به طور کامل شبکه‌‌ی تلفن‌های کشور را از کار انداخت. شبکه‌ی اجتماعی «توئیتر» و شرکت «گوگل» برای کمک به فعالان معترض امکان تلفن زدن از طریق توئیتر برای خبررسانی را در اختیار کاربران این کشور قرار دادند. امین ثابتی اما معتقد است اگر روزی ایران طرح اینترنت ملی را محقق کند، تنها امکان جایگزین عملی که تا به امروز ساخته شده همان اینترنت ماهواره‌ای است. او می‌گوید:« شبکه‌های اجتماعی، شبکه‌های اطلاع‌رسانی هستند و از نظر فنی به هیچ‌وجه امکانات لازم برای مقابله با اینترنت ملی را در اختیار کاربر قرار نمی‌دهند. این شبکه‌ها امکانات فنی چندان پیچیده و مجهزی ندارند و به عبارتی کار فنی محسوب نمی‌شوند.»

تاسیس «اینترنت ملی» در برنامه‌ی پنجم توسعه‌ی کشور نیز پیش‌بینی شده و در دسته‌ی اهدافی است که دولت موظف به تحقق آن شده است. با این که مسئولان هرازچندگاهی از این طرح و فازهای اجرایی آن صحبت کرده و وعده‌ی تحقق می‌دهند، معلوم نیست با تجربه‌ی کدام کشور و چه زیرساخت‌ها و امکاناتی می‌خواهند این رویا را عملی کنند و جزئیات چنین طرحی از چه قرار خواهد بود.

فرناز سیفی
تحریریه: یلدا کیانی

زز
نادر شاه افشار: از دشمن بزرگ نباید ترسید اما باید از صوفی منشی جوانان واهمه داشت.
     
  ویرایش شده توسط: libertycity   
مرد

 
خبری كاملا قطعی از شخص وزیر كه در وبگاه وزارت خانه منتشر گردیده است.
طرحی نو درعرصه ای نوین




روز ازپس شب ، فلق را پس از شفق و هلال را بعداز مُحاق پدید آورد تاآیات حکمت رابرهمگان عیان کند ، و باردیگر آثاروجود خویش را درحلول برج حمل برحوت جلوه گر ساخت که منادی رستاخیر طبیعت و شکوه خلقت است .
قطره ای از دریای الطاف بیکرانش برسرزمین اسلامی افتاد و به یُمن وجود بقیه ا... الاعظم (عج) دفتر ارتباطات کشور ورق خورد و دستاوردهای موثری رابه ارمغان آورد. ایجاد شبکه های ارتباطی با شتاب به پیش رفت وباحجم وسیع توسعه ای که دردولت نهم ودهم یافت مشکلات ارتباط با صوت برای همیشه درکشور برطرف شد ، بطوری که درحال حاضر 25 میلیون خط تلفن ثابت درکشورایجاد شده که 35 درصد جمعیت کشورو به تعبیری همه خانوارها را تحت پوشش دارد.
همچنین درارتباط سیار 53 میلیون مشترک تلفن همراه و درکنارآن توسعه ارتباطات Wimax امکان دسترسی به لحظه رادرهرزمان و مکانی برای آحاد شهروندان – جمعیت فعال کشور – فراهم آورده است که این نکته بیانگر کمیت و کیفیت مناسبی می باشد.
ازنظرجغرافیایی 93 درصدجمعیت کل کشور تحت پوشش قراردارد که باتلاش های صورت گرفته تاکنون در 10 هزارروستا خدمات بانکی ، مخابراتی و پستی ارایه می شود ، همچنین تعداد کاربران اینترنت درایران به بیش از 32 میلیون نفررسیده که این وضعیت ممتازی درسطح منطقه است .
درزمینه فیبرنوری پرظرفیت نیز بیش از 125 هزارکیلومتر در شهرهای کشور ایجاد شده است که سراسر کشور راپوشش می دهد و امکان برقراری ارتباط با همه ی کشورهای منطقه را فراهم می سازد .
درحال حاضر برنامه های گسترده یی برای افزایش پهنای باند درکشورداریم که دراین زمینه فاز نخست شبکه ی ملی اطلاعات اجراشده و باآغاز به کارآن ظرفیت پهنای باند داخل کشور به 470 گیگابیت برثانیه افزایش می یابد و امکان سهیم شدن ایران درترافیک منطقه و تبدیل شدن به هاب منطقه فراهم می شود.
درخصوص شبکه ی دسترسی فیبرنوری تا درب منازل و اماکن هم پیش بینی شده که تاپایان برنامه پنجم توسعه میانگین پهنای باند برای هرکاربر ایرانی 4 مگابیت برثانیه و حداکثر 20 مگابیت باشد . علاوه براین با اعطای پروانه اپراتور سوم تلفن همراه زمینه ورودکشور به عرصه ی ارایه ی خدمات ارتباطی و ارزش افزوده فراهم شده است و انتظار می رود این اپراتور بتواند حداقل 15 میلیون مشترک بافناوری نسل سوم راتحت پوشش قراردهد.
ازسوی دیگر باتوجه به اهتمام دولت دهم برتحقق دولت الکترونیکی ، توسعه ی شبکه های زیرساختی مدنظر قرارگرفته است که دراین راستا تکمیل زیرساخت های ارتباطی موجود درکنار توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و پیاده سازی سامانه های عظیم اطلاعاتی و تلاش درجهت ارایه ی خدمات جدید باکیفیت بالاوبلاانقطاع ، باسرعت بیشتر، ازجمله برنامه های آتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محسوب می شود.
درسال 1390 درآستانه اجرای برنامه پنجم توسعه قرارداریم و این برنامه با رویکرد مناسبی که به فناوری اطلاعات دارد ، نقشه راه ما می باشد. بنابراین همه تلاش و توان ما دراین سال باید مصروف تحقق هرچه بیشتر برنامه های مصوب و تداوم روند روبه رشد کنونی شود .
درنهایت باتوکل به حضرت حق و امید به عنایات ویژه حضرت ولی عصر(عج) تحت ذعامت بزرگ مردی از سلاله فاطمی ، نایب حضرت ایشان ، باردیگر قدم بر عرصه ی نوینی می گذاریم که روزبه روز شاهد ارایه ی خدماتی برجسته درحیطه ارتباطات و فناوری اطلاعات باشیم و بهار 1390 را باآرزوی توفیق برای همه ایرانیان درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز کنیم .

ما برای وصل کردن آمدیم نی برای فصل کردن آمدیم



رضا تقی پور
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات



۲۸ اسفند ۱۳۸۹ ۱۱:۴۰ http://www.ict.gov.ir/newsdetail-5479-fa.html
نادر شاه افشار: از دشمن بزرگ نباید ترسید اما باید از صوفی منشی جوانان واهمه داشت.
     
  ویرایش شده توسط: libertycity   
مرد

 
افزایش ظرفیت اینترنت بین‌الملل به 100 گیگابایت

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان این‌که در سال جاری ظرفیت اینترنت بین‌الملل افزایش خواهد یافت گفت: ظرفیت اینترنت بین‌الملل به 100 گیگابایت افزایش خواهد یافت.

محمدعلی آریانیان - معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت اینترنت بین‌الملل 27 گیگ است که این میزان به 100 گیگ خواهد رسید.

وی با بیان این که در سال جاری کیفیت شبکه هم ارتقاء می‌یابد گفت: پروژه ارتقای کیفیت شبکه از کارهای مهم ما در سال جاری است که با شروع شدن آن کارهای نگهداری شبکه با استفاده از استانداردهای جهانی صورت می‌گیرد و با این پروژه می‌توانیم SLA را در سطح بسیار مناسب‌تری‌ به مشتریان زیرساخت ارائه دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه زمینه‌های بسیاری برای مشارکت بخش خصوصی وجود دارد، گفت: توسعه پهنای باند داخلی قابل واگذاری به بخش خصوصی است که در آینده شاهد حضور بخش خصوصی در این زمینه خواهیم بود و فعالیت‌هایمان را به بخش خصوصی می‌سپاریم و در این راستا کارهایی انجام شده است.

آریانیان، هم‌چنین در بخشی از سخنان خود با بیان این که یکی از مباحث و موضوعات مهمی که آن را به شدت پیگیری می‌کنیم، بحث افزایش فیبر نوری و ظرفیت شبکه‌ است، گفت: این یکی از موضوعات مهم است که در سال جاری انجام خواهد شد.

منبع خبر: ایسنا
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  

 
اینترنت رایگان برای کاربران ایرانی؟!



بعد از ارایه اینترنت رایگان نرخ بهای استفاده از خدمات اینترنت بر اساس سرویس‌های ارائه شده به کاربران محاسبه و دریافت می‌شود.

بعد از ارایه اینترنت رایگان نرخ بهای استفاده از خدمات اینترنت بر اساس سرویس‌های ارائه شده به کاربران محاسبه و دریافت می‌شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: در ۷ سال آینده اینترنت برای کاربران در ایران رایگان ارایه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از فارس، علی آبسالان در آستانه برگزاری چهارمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الکترونیک در جمع خبرنگاران در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: بعد از ارایه اینترنت رایگان نرخ بهای استفاده از خدمات اینترنت بر اساس سرویس‌های ارائه شده به کاربران محاسبه و دریافت می‌شود.
1

اینترنت رایگان برای کاربران ایرانی؟!
۹۰/۰۳/۱۶
دسته‌بندي: آرشیو خبر، فن آوری اطلاعات
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

بعد از ارایه اینترنت رایگان نرخ بهای استفاده از خدمات اینترنت بر اساس سرویس‌های ارائه شده به کاربران محاسبه و دریافت می‌شود.

بعد از ارایه اینترنت رایگان نرخ بهای استفاده از خدمات اینترنت بر اساس سرویس‌های ارائه شده به کاربران محاسبه و دریافت می‌شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: در ۷ سال آینده اینترنت برای کاربران در ایران رایگان ارایه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از فارس، علی آبسالان در آستانه برگزاری چهارمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الکترونیک در جمع خبرنگاران در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: بعد از ارایه اینترنت رایگان نرخ بهای استفاده از خدمات اینترنت بر اساس سرویس‌های ارائه شده به کاربران محاسبه و دریافت می‌شود.

free-internet

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با بیان اینکه به دلیل وسعت و تنوع خدمات در یک شهر الکترونیکی و به روز شدن خدمات در این حوزه هیچ وقت نمی‌توان ادعا کرد که ما یک شهر الکترونیکی کامل هستیم گفت: به همین منظور هیچگاه به معنای واقعی به مفهوم شهر الکترونیک نمی‌رسیم.

آبسالان با اشاره به اهمیت توسعه زیر ساخت‌ها در ارایه خدمات مطلوب اینترنتی اظهار داشت: بر این اساس تا پایان سال پهنای باند اینترنت در مشهد به ۱۵۰ “مگ پرسکنت ” افزایش می‌یابد.

رئیس ستاد چهارمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الکترونیک مشهد با بیان اینکه در مسیر توسعه فناوری نباید راه را اشتباه پیمود گفت: در این راستا و به منظور ارائه خدمات الکترونیکی دستگاه‌های نیازمند تغییر در فرایندهای اداری درون سازمانی خود هستند که این امر مستلزم کسب آموزش و فرهنگ سازی است.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الکترونیک ( اله‌سیت ۹۰) در مشهد اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه با یک رویکرد ویژه در پی ایجاد هم‌افزایی خاص در میان مسئولان کشور است.
hi dr!
     
  ویرایش شده توسط: leaderlover   
مرد

 
هنوز هم نگاه کنید تو بخشنامه شون ارائه اینترنت پرسرعت بیشتر از 1128 به کاربران خانگی غدغن می باشد و خود مخابرات نیز این قانون را اعمال میکنه. حال سرویس دهنده های شخصی بیشتر از این می دهند از نظر قانون، غیر قانونی است و لی برای سوداوری این کار میکنند
حالا این وزیر می خواد ظرفیت اینترنت رو بالا ببره! اول باید قانون شون اصلاح کنند و این مشکلات قطعی های مکرر و کاهش سرعت رو برطرف کنند. حالا این ککار ها رو بکنند ما به این هم راضی هستیم
     
  
مرد

 
AloneBoy: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وعده داد پهنای باند اینترنت در کشور برای هر کاربر صد برابر شود
زرشک

افزایش ناگهانی قیمت پهنای باند اینترنت تا 70 درصد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۱

براساس آمارهای موجود، قیمت دسترسی به اینترنت در ایران تا پیش از این مصوبه رقمی حدود 10 برابر کشورهای همسایه بوده و با توجه به فراگیر شدن اینترنت در دنیا و پیشرفت تکنولوژیهای مرتبط، این افزایش قیمت در مقایسه با دیگر کشورها نیز کم سابقه به نظر می رسد.

براساس مصوبه ای که در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تصویب رسیده است، پهنای باند اینترنت از این پس با افزایشی حدود 70درصد در قیمت تمام شده در اختیار توزیع کنندگان اینترنت در کشور قرار می‌گیرد.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مصوبه ای را به شرکت ارتباطات زیرساخت ابلاغ کرده که براساس آن نرخ پهنای باند اینترنت از حدود 37 میلیون تومان به ازای هر لینک STM1 که معادل 155 مگابیت بر ثانیه پهنای باند است به 54 میلیون و 826 هزار تومان افزایش یافته که این مصوبه نشان از افزایشی بالغ بر 70 درصد در قیمت تمام شده اینترنت برای توزیع کنندگان اینترنت پرسرعت در کشور دارد.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که ریاست آن را رضا تقی پور وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات به عهده داشت، در جلسه شماره 153 خود، تعرفه فروش پهنای باند اینترنت شرکت ارتباطات زیر ساخت را بررسی و "سقف تعرفه پهنای باند اینترنت" را با افزایش قیمتی تا سقف 70 درصد به تصویب رساند.

این افزایش تعرفه در نرخ پهنای باند اینترنت به گفته شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت در کشور افزایش حدود 50 تا 70 درصدی را در نرخ اینترنت تمام شده شرکتهای اینترنتی به همراه خواهد داشت و باعث افزایش قیمت اینترنت حداقل 50 درصد برای کاربران نهایی خواهد شد.

هم اکنون شرکت ارتباطات زیرساخت که زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، تنها وارد کننده پهنای باند اینترنت به کشور است که به نظر می رسد به دلیل افزایش نرخ ارز و عدم تخصیص ارز مرجع به این بخش، پیشنهاد افزایش نرخ پهنای باند اینترنت را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه کرده است.

براین اساس شرکت ارتباطات زیرساخت می تواند این تعرفه ها را از هم اکنون اجرا کند.

در همین حال و براساس این مصوبه جدید، کلیه تخفیفات در نظر گرفته شده در مصوبه شماره 49 کمیسیون تنظیم مقررات در تاریخ 8 مهرماه سال 87 و مصوبه شماره 86 این کمیسیون در 16 خرداد سال 89 که مربوط به تخفیفات 20 درصدی نرخ پهنای باند به شرکتهای اینترنتی در دو مرحله بود از این پس اجرای آن توسط شرکت ارتباطات زیرساخت حذف می شود.

با این وجود و با افزایش بالغ بر 26 میلیون تومانی نرخ هر STM1 که برای توزیع اینترنت به توزیع کنندگان – شرکتهای PAP، شرکت مخابرات ایران، اپراتورهای وایمکس و دیگر اپراتورها – سپرده می شود قیمت اینترنت که تا پیش از این روند نزولی داشت با احتساب هزینه های داخلی انتقال پهنای باند، برای نخستین بار طی 14 سال اخیر با افزایش قیمت ناگهانی حدود 50 درصدی به کاربران ایرانی ارائه خواهد شد.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات همچنین در این مصوبه اعلام کرده است که این مصوبه برای پهنای باندهای بالاتر از 155 مگابیت بر ثانیه، تعرفه به صورت خطی و براساس مضارب STM1 محاسبه خواهد شد.

تعرفه های تجمیعی برای پهنای باند مورد تقاضا در صورت وجود امکانات فنی برای ارائه پهنای باند بصورت تجمیعی در مراکز ارائه خدمات مورد محاسبه قرار خواهد گرفت.

براساس آمارهای موجود، قیمت دسترسی به اینترنت در ایران تا پیش از این مصوبه رقمی حدود 10 برابر کشورهای همسایه بوده و با توجه به فراگیر شدن اینترنت در دنیا و پیشرفت تکنولوژیهای مرتبط، این افزایش قیمت در مقایسه با دیگر کشورها نیز کم سابقه به نظر می رسد.
     
  
مرد

 
mrparsa: پهنای باند بیشتر که نمیشه هیچی کمترم میشه برای اینکه تا وقتی تفکر اینها این هست که ما نیازی به اینترنت نداریم پیشرفتی نمیکنه در صورتی که ما تکنولوژی بهترین اینترنت رو داریم وب خوان ارائه بدن مشکلی نیست حتی دستاههایی داریم که در پروژه ای در سازمان برق صحبت شد که دستگاهها در بین خطوط فیبر نوری برق قرار میگیره و ریتا و انرژی جدا میشه و بهترین سرعت رو داره از طریق پریزهای برق همگی اینترنت داشته باشن ولی هیچ وقت این صورت نمیگیره تا این افکار آقایان هست. اینترنت که پول بابتش میدیم رو بین 8 نفر تقسیم میکنن بعد بیان .... شتر در خواب بیند پنبه دانه
maih: پروژه اینترنت ملی راه اندازی شبکه ای است جدا و سوای از اینترنت که _ در تخیّل آقایون _ قراره همه سرویس ها و پایه ای اینترنت و نیز خدمت های دولتی رو ارایه بده و سرعتش هم خیلی بالاتر و پهنای باند خیلی بیشتری داشته باشه تا به اصطلاح مطلوبیت بالایی رو به خود جلب کنه و مردم رو از داشتن اینترنت جهانیِ کم سرعت تر یواش یواش منصرف کنه!!! و هم این امکان رو به آقایون بده که هر وقت خواستن اینترنت رو ببندن، با این مقاومت روبرو نشن که خدمات کارآ و مفید رو هم دارن می بندن! خدمات روی یه بستر جداگانه دیگه ارایه شدنی باشه و کم کم رسمیت هم پیدا کنه و نیاز به خدمات از اینترنت جهانی رو توجیه ناپذیر کنه تا مردم مجبور به استفاده از این اینترانت کشوری(دولتی) بشن تا دسترسی آزادانه به اینترنت نیاز چندانی به حساب نیاد و بشه یه وقتی با مقاومت کمتری درش دو تخته کرد! البته قراره روی این اینترانت دولتی اون بخشِ بی-خطر و "پاک" از اطلاعات روی اینترنت جهانی هم گذاشته بشه به طور گزینشی. تا ارتباطات فرد فرد ملت تحت حاکمیت همه جانبه باشه و کسانی نتونن کارایی بکنن که نباید بکنن...
بقیه جنبه هاش هم روشنه! نه؟ خودتون فکر کنین...

تا وقتی اینا رو گاگول فرض می کنین، در طول زمان به تدریج بیشتر درتون می مالن و با صرف بودجه های هنگفت تحت نام پیشرفت فنآوری _در راستای اِعمال حاکمیت هر چه بیشتر_ سال به سال مستقر تر هم می شن!!
خدا این تقی پورو لعنت کنه با این وضعیت اینترنت کشورمون
     
  
مرد

 
H_O_S_E_I_N: خدا این تقی پورو لعنت کنه با این وضعیت اینترنت کشورمون
ما با همین وضعیت اینترنت کنونی راضی هستیم فقط اینا اینترنتو دست کاری نکنن پهنای باندو کم نکنن فیلترشکنارو قطع نکنن و ...........
میتونم اینو با جرات بگم که یکی از آرزوهای جوونای ایران اینه که یه روزی فیس بوک و لوتی رو بدون فیلترشکن باز کنن
     
  
مرد

 
به نظر من ایران وقتی مشکل اینترنتش حل میشه که یک فرد متخصص مربوط به اون رشته مسئولش بشه چون همون طور که میدونید مسئولین امروزی نه سواد اینکارو دارن و نه میدونن اینترنت چیه فقط به طور مصلحتی کاری رو انجام میدن و معمولا هم به نتیجه نمیرسن
تنها آفت علم غرور است ( آلبرت انیشتین )
     
  
اينترنت و موارد مربوط به آن

پهنای باند اینترنت در کشور صد برابر میشود

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.


 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA