انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 52 از 106:  « پیشین  1  ...  51  52  53  ...  105  106  پسین »

Esteghlal FC | باشگاه استقلال


مرد

 

فتح الله زاده: ۱۰ تا هم فوروارد بگیریم باز هم مجیدی نمی شود/به فرهاد گفتم تو بیا ، اصلا قراردادت را ۱۰ ساله می بندیم!

علی فتح الله زاده می گوید ظرف دو سه روز آینده فرهاد مجیدی به تهران می آید تا کار حضورش در استقلال نهایی شود.
مدیرعامل استقلال در گفت و گویی با خبرآنلاین ؛ درباره آخرین شرایط فرهاد مجیدی گفت:« همان طور که از قبل هم من و هم آقای قلعه نویی گفتیم به نظرمان حضور فرهاد در تیم به همه ما کمک می کند. هم برای استقلال و هواداران خوب است هم برای خود فرهاد.
به هر حال ما امسال برای جام های مهمی می جنگیم و همگی دوست داریم که فرهاد با پیراهن استقلال فوتبالش تمام شود. او بازیکن مورد علاقه ما و هواداران است و باید خیلی شایسته فوتبالش به پایان برسد.»
فتح الله زاده درباره جذب چند مهاجم برای تیم هم می گوید:« به هر حال این تشخیص سرمربی تیم است که ما در خط حمله نیاز به تقویت داریم. به همین دلیل هم سعی کردیم نقاط ضعف مان را برطرف کنیم. با این وجود جذب این بازیکنان خللی در بازی کردن یا نکردن مجیدی ایجاد نمی کند.
او یک بازیکن خاص است و حتی اگر 10 مهاجم هم بگیریم ، شرایط فرهاد فرق می کند. تازه این قدر هم بازی های مختلفی داریم که مشکلی از بابت بازی برای بچه های مختلف ایجاد نمی شود.»
او با تقدیر از سرمربی تیمش برای دعوت از مجیدی می گوید:« ببینید امسال استقلال با همیشه یک فرق بزرگ دارد. ما واقعا با دشواری و همدلی جمعی داریم کارها را پیش می بریم درحالی که هنوز هیچ کمکی دریافت نکردیم.
امیر قلعه نویی ایده خوبی دارد که می خواهد استقلال در سالی که دوستی و همدلی در آن موج می زند ، می خواهد از همه پتانسیل تیم برای موفقیت و شادی دل طرفداران استفاده کند. به هر حال همه ما استقلالی ها یک گمشده داریم و آن سومین ستاره روی پیراهن و قهرمانی لیگ قهرمانان آسیاست که شک ندارم اگر فرهاد در کنارمان باشد و او هم با تیم و طرفداران دست یاری بدهد ، قطعااین بار یورشی همه جانبه به سمت این ستاره خواهیم داشت.»
البته مجیدی در حرف هایش نکاتی را به مدیر استقلال گفته و از چند نکته گلایه داشته است . فتح الله زاده در این باره می گوید:« راستش قرار شده فرهاد بیاید تهران تا در این باره مفصل حرف بزنیم اما نکاتی هم از طریق یکیاز دوستانش به ما گفته مثلا اینکه می خواهد کلاس های مربیگری اش هم پیگیری کند که ما هم مخالفتی از این بابت نداریم .
یا مثلا بحث مدت قرارداد که من با خنده گفتم تا وقتی که گیربکست بکشد با ما می مانی.
تو بیا و روی فرم باش ما قراردادت را 10 ساله می بندیم. بعد هم اینکه او خداحافظی کرده بود حالا ما گفتیم به خاطر هواداران به تیم برگرد و فوتبالت را اینجا تمام کن. ولی که ما نمی خواهیم برایش محدوده زمانی مشخص کنیم.»

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

اختصاصی استقلالی-کوشش نافرجام آقایان در به حاشیه راندن استقلال...

اختصاصی استقلالی-از ابتدای فصل تعدادی آماده به حاشیه بردن استقلال بودند و هستند و خواهند بود.
هنگامی که بیشتر تیم ها در حال خرید بازیکن بودند، استقلال هنوز در پی مربی جدید بود و عده ای بر این عقیده بودند که استقلال امسال از کورس قهرمانی عقب خواهد افتاد. اما با درایت مدیر عامل همیشه محبوب استقلال آقای علی فتح الله زاده مربی پیشین استقلال یعنی امیر قلعه نویی به استقلال بازگشت و استقلال توانست در واپسین روز های نقل و انتقالات سروسامانی بگیرد تا جایی که ستاره تیم اوساسونا جواد نکونام را به اختیار گرفت.
اما از همان ابتدا استقلال وارد حاشیه شد البته متاسفانه میتوان گفت مقصرخود باشگاه بود و موضوع کاپیتانی در تیم پیش آمد که پرداختن به آن مجال دیگری را میطلبد.
حاشیه ها به مرور برای استقلال کمتر و کمتر شد و استقلال صدرنشین لیگ برتر شد. اما در اینحین اقایان در برنامه پربیننده خود کوشیدند تا استقلال را به حاشیه ببرند که البته موفق هم شدند و جا دارد از همین جا به آنها خسته نباشید بگوییم.
استقلال میتوانست به راحتی قهرمان نیم فصل لیگ شود و با خیال آسوده و روحیه مضاعف به فکر جام حذفی و نیم فصل دوم باشد اما در دوشنبه شب هفته گذشته آقایان کاری کردند که استقلال نتواند موفق شود.
حال این سوال در ذهن مطرح میشود که آقایان با چه هدفی سعی میکنند تیم را به حاشیه برند؟
تا کی به این کار خود ادامه میدهند؟ و چندین سوال دیگر...
اما این بار اول نیست که استقلال ازچنین سدهایی میگذرد. این بار نیز غیرتمندان آبی پوش با اراده ای پولادین یکدل و یک صدا قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح میکنند و خار چشم دشمنان قسم خورده خود میشوند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
توضیح قلعه‌نویی درباره جدایی نکونام‬



سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من هم اعتقاد دارم باید به نکونام آرامش بدهیم ولی او حرفی از جدایی از استقلال به من نزده است

امیر قلعه‌نویی در خصوص آخرین وضعیت تیمش قبل از دیدار با سایپا، دیدار تدارکاتی مقابل پیکان و شایعاتی که پیرامون جدایی جواد نکونام از استقلال مطرح می‌شود صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید.


شرایط تیمتان چطور است؟

بعد از دیدار دوستانه که مقابل پیکان انجام دادیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای بازی روز جمعه آماده می‌شویم. سایپا تیم خوب و جوانی است اما همه بازی‌ها برای ما مهم و با اهمیت است و برای پیروزی به میدان می‌رویم.

این روزها به نحوه یارگیری نیم فصل دوم استقلال ایراد‌هایی وارد می‌شود مثلا عده‌ای معتقدند این بازیکنان در حد نام استقلال نیستند.

تیم‌ما دو سه مشکل داشت که یکی از آنها این بود که در سمت راست و چپمان توازن برقرار نشد. ما این بازیکنان را به خدمت گرفتیم که تا حدودی این مشکل را برطرف کنیم البته تأکید می‌کنم که تا حدودی. در جناح چپ اشجاری حتی در زمانی که مربی سپاهان بودم در لیست من بود و با توجه به اینکه احسان حاج صفی سرباز محسوب می‌شد این بازیکن را می‌خواستم و دیدید که پس از ما هم سپاهان نیز او را جذب کرد. عباس محمدرضایی‌ هم امتحان خود را در لیگ پس داده ولی در این محیط چگونه جواب بدهد نمی‌دانم اما در مجموع نفرات جذب شده بر اساس افکار تاکتیکی ما به استقلال آمده‌اند.

قرار بود در خط حمله بازیکنان دیگری هم جذب شوند و آیا بازیکنی مثل حاتمی مد نظر شما بود؟

ما دست مدیرعامل را باز گذاشتم و مهره‌ها را اولویت‌بندی کردیم مثلا ترکیب تیم را می‌کشیم و مهره‌ها را جای آنها می‌گذاریم. چند نفر در فهرست ما بودند اما باز هم تأکید می‌کنم نفرات جذب شده مد نظر استقلال بودند.

این روزها شایعاتی مبنی بر جدایی جواد نکونام از استقلال مطرح شده و این مسئله باعث ایجاد نگرانی برای هواداران شده است آیا این موضوع صحت دارد؟

نکونام سرمایه ملی است درست مثل فرهاد مجیدی و علی دایی. ما نکونام را با شرایط خاص جذب کردیم و حتی اگر همین حالا از استقلال برود ۳ تا ۴ میلیارد تومان گیر باشگاه می‌آید. شاید او اوایل کارایی لازم را نداشت ولی حالا به یکی از بازیکنان خوب ما تبدیل شده و خودش هم می‌داند شاید اگر در ایران انتخاب دیگری می‌کرد این قدر راحت نمی‌توانست به شرایط برگردد. اینکه دلخوری نکونام چه چیزی است را نمی‌دانم اما ما سعی کردیم که قداست او را حفظ کنیم و باور کنید وقتی او به کره جنوبی گل زد من از جواد بیشتر خوشحال شدم.

اما ظاهرا او پیشنهاداتی هم دارد؟

من هم شنیده‌ام که او پیشنهاداتی دارد ولی باید در نقل و انتقالات ۳ چیز را لحاظ کرد اول احساس، دوم بازیکن و سوم منافع باشگاه. اگر نکونام آرامش نداشته باشد و احساس کنیم نمی‌‌تواند کارایی لازم داشته باشد مشکلی با این مسئله نداریم ولی من هم معتقدم باید به نکونام آرامش بدهیم.

در حین تمرین دیروز او با شما در مورد جدایی صحبت نکرد؟

آن بحث که به خاطر چیز دیگری بود اما نکونام در مورد جدایی حرفی به من نزده و من هم چیزی از او نشنیدم.

ظاهرا ساموئل هم بدقولی کرده است؟

اگر شما می‌دانید او کجا است من هم می‌دانم اما من شنیده‌ام که او طی امروز و فردا به ایران برمی‌گردد. ظاهرا این بازیکن یک مشکل پاسپورتی داشت که در حال حل شدن است.

میرشاد ماجدی هم به عنوان رئیس کمیته جوانان انتخاب شد.

اولا به او تبریک می‌گویم و دوم خوشحال هستم که ما ۴ - ۵ ماه جلوتر هستیم، ماجدی جوانی است که قابلیت‌های زیادی دارد. او پرانرژی، باسواد و باهوش است و ارتباطات بین‌المللی خوبی دارد. خوشحالم که او به این پست رسید و من مطمئن هستم ماجدی منشأ تحولات خوبی می‌شود.

او از استقلال جدا نمی‌شود؟

من چنین مسئله‌ای را از شما می‌شنوم ولی می‌دانم که ریاست کمیته جوانان برای خودش دنیایی دارد.

چگونه می‌خواهید با رقبایتان در آسیا مبارزه کنید؟

بنا به گزارش فارس، ما به گروه سختی خورده‌ایم و من نمی‌دانم چرا در تمام ۴ سالی که با تیم‌های مختلف شرکت کرده‌ام هم قرعه سختی داریم و هم گروه سختی. تیم‌های حریف خرج زیادی می‌کنند ولی ما هم از یک لحاظ خیالمان راحت است چون نیروی انسانی خوبی داریم. می‌‌دانم که کار سختی داریم ولی باید تمام تلاشمان را هم انجام دهیم. در حال حاضر در فکر یارگیری هستیم و یک بازیکن بولیویایی هم به جمع‌مان اضافه شده و امیدوارم با کمک خدا و اهل بیت در این راه هم موفق باشیم.
     
  
مرد

 

پیروزی قاطع استقلال مقابل سایپا با درخشش برهانی

تیم فوتبال استقلال با برتری قاطع مقابل سایپا راهی مرحله‌ی یک هشتم نهایی جام حذفی شد.
آبیته – در ادامه‌ی مرحله‌ی یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال تیم‌های استقلال و سایپا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴بر صفر آبی‌پوشان همراه بود.
آرش برهانی در این بازی خوش درخشید و توانست ۲ گل زده و یک پاس گل زیبا نیز بدهد. قضاوت این دیدار را تورج حق وردی بر عهده داشت.
در نیمه‌ی نخست این بازی کاوه رضایی پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و همین مساله باعث شد سایپا که پا به پای استقلال پیش رفته بود، با داشتن یک یار کمتر کار سختی داشته باشد.
آرش برهانی که در نیمه‌ی نخست نیز چند فرصت نیمه و نصفه به دست آورد بود در دقیقه‌ی ۶۴ سانتر ارسالی به روی دروازه را استپ سینه کرد و با ضربه‌ای دقیق قفل بازی را گشود.
در ادامه برهانی باز هم روی پاس چیپ جباری صاحب توپ شد، اما پس از بسته شدن زاویه، با پاسی دقیق توپ را برای فرزاد حاتمی فراهم کرد تا با ضربه‌ی سر این بازیکن تازه وارد استقلالی اختلاف دو برابر شود.
در دقیقه‌ی ۶۶ همکاری خوب بازیکنان استقلال باز هم نتیجه داد واین بار حمودی در موقعیت گلزنی شد که پاس به بیرون او به برهانی رسید و مهاجم آبی‌ها پس از مکثی کوتاه دروازه‌ی خالی را گشود تا کار برای شاگردان تقوی به پایان برسد.
برهانی بازی خوبش را با زدن گل سوم خودش و چهارم استقلال تکمیل کرد اما کمک داور با بالابردن پرچم گل او را مردود دانست.
در آخرین دقایق بازی کاماچو که او نیز چون حاتمی اولین بازی خود را برای استقلال انجام می‌داد با ضربه‌ی سر گل چهارم را به ثمر رساند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

حاشیه‌های دیدار استقلال و سایپا/ تصویر هوادار مرحوم روی سینه برهانی

آرش برهانی پس از به ثمر رساندن دومین گلش در برابر سایپاتصویر هوادار فوت شده استقلال را نشان داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پیش از شروع بازی پیام تسلیت به مناسبت درگذشت غلامرضا رفعتی صادقی هوادار استقلال در بازی با داماش از بلندگوی ورزشگاه خوانده شد.
همچنین آرش برهانی پس از به ثمر رساندن دومین گلش تصویر این هوادار استقلال را نشان داد. تماشاگران منحصر به استقلال دراین بازی نیز علیه عادل فردوسی‌پور شعار دادند و مهاجم دو گله تیم‌شان را آرش آقای گلنامیدند.
فرامرز ظلی و مهدی فنونی‌زاده نیز تماشاگر ویژه این دیدار بودند از حواشی جالب این دیدار نیز می توان به اشتباه گوینده ورزشگاه دراعلام تعویض سایپا اشاره کرد. در این بازی نام خانوادگی حمیدرضا لطف‌الله نژاد از طریق بلندگوی ورزشگاه حمید صیف‌الله نژاد نامیده شد. همچنین اسم این بازیکن در لیست فدراسیون به همین شکل درج شده بود.
هواداران استقلال همچنین در اواسط نیمه دوم در کری‌خوانی‌هایشان با تیم دیگر پایتخت می گفتند: «پرسپولیس قهرمان در لیگ برتر بمان!»

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

اشجاری:با آمدن جباری نبض بازی را در دست گرفتیم/هنوز با شرایط ایده آل فاصله داریم

مدافع تیم استقلال گفت:برای رسیدن به آمادگی کامل به زمان نیاز داریم.
به گزارش اوج نیوز،حسن اشجاری درباره بازی استقلال مقابل سایپا درجام حذفی اظهار داشت:بازی خوبی بود.در نیمه اول پس از اخراج ،کاوه رضایی همه چیز به نفع ما تمام شد و در نیمه دوم با حضور مجتبی جباری در ترکیب توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم و شرایط خوبی برایمان به وجود آمد.با اینکه 4 گل زدیم وبازی را بردیم اما هنوز به آمادگی کامل دست پیدا نکرده ایم و در آینده از استقلال بازی های بهتری را خواهید دید.
وی ادامه داد:شخصا 10 روز است به استقلال پیوستم.چند بازیکن دیگر هم مثل من هستند و نیاز به زمان داریم تا بتوانیم به آمادگی صد در صد دست پیدا کنیم.این برد به ما کمک زیادی خواهد کرد.
اشجاری درباره حضورش در استقلال افزود:چند سال است بحث حضورم در استقلال و پرسپولیس مطرح می شود اما تا قبل از اینکه به استقلال بیایم هیچ پیشنهادی از ایندو تیم نداشتم.سال قبل هم با نظر قلعه نوعی به سپاهان رفتم اما او از این تیم رفت و در نیم فصل هم با نظر او به استقلال آمدم.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

طعنه به نتایج پرسپولیس و شعار علیه فردوسی پور/ تیر قلعه‌نویی به سنگ خورد!

تماشاگران تیم فوتبال استقلال که به خاطر پیروزی پرگل تیمشان برابر سایپا بسیار خوشحال بودند، رتبه پرسپولیس در جدول رده بندی را به تمسخر گرفتند!
به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا در مرحله یک شانزدهم جام حذفی عصر امروز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست دهند. حاشیه های این بازیرا در زیر می خوانید:
* در حالی که استقلال یکی از تیم های بالانشین جدول است و بازی این تیم در روز تعطیل هم برگزار می شد، اما تنها حدود 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزای حضور داشتند.
* امین منوچهری مهاجم فصل گذشته سایپا که چند جلسه ای در تمرینات روزهای گذشته استقلال حضور نداشت با تصمیم امیر قلعه نویی در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفت اما تیر قلعه نویی به سنگ خورد و منوچهری نتوانست به تیم سابقش گل بزند تا در اول نیمه دوم تعویض شود.
* برخی هواداران تیم فوتبال استقلال به خاطر انتقاداتی که عادل فردوسی پور به این تیم دارد علیه وی شعار دادند.
* هواداران استقلال همچنین رده دوازدهم پرسپولیس در لیگ برتر را به تمسخر گرفتند و با شعار" پرسپولیس قهرمان - در لیگ برتر بمان" به هواداران این تیم طعنه زدند.
* جواد نکونام و خسرو حیدری دو بازیکن استقلال پس از اتمام مسابقه تست دوپینگ دادند.
* امیر قلعه نویی و امین منوچهری در پایان مسابقه به سمت محمد تقوی سرمربی سایپا رفتند و با او خوش و بش و روبوسی کردند.
* هواداران استقلال در طول این مسابقات لحظاتی به تشویق علی دایی پرداختند!

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

نکونام:‌ فردا معلوم می‌شود می‌روم یا می‌مانم/ روزهای خوشی در انتظار استقلال است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد نکونام پس از پیروزی 4 بر صفر استقلال در جام حذفی مقابل سایپا گفت: بازی خوبی انجام دادیم و مستحق پیروزی در این دیدار بودیم.
وی درباره جدایی‌اش از استقلال گفت: هنوز با هیچ تیمی به صورت مستقیم و رسمی صحبت نکرده‌ام شاید برای باشگاه دعوت‌نامه‌ای آمده باشد اما منبی‌اطلاع هستم هر زمان خبری شد خودم آن را رسماً اعلام می‌کنم.
کاپیتان استقلال با اشاره به هماهنگی تیم در این دیدار عنوان کرد: در ابتدای فصل بازیکن جدید زیاد گرفتیم و روز به روز بهتر شدیم نتایج ما با وجود کمبود بازیکن فوق‌العاده بودو حتی به صدر جدول هم رسیدیم بازی امروز نشان داد که روزهای خوشی در انتظار استقلال است.
نکونام در پاسخ به این سؤال که در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود ازاستقلال می‌روم، گفت: هیچ موقع چنین مصاحبه‌ای نداشته‌ام اگر هم پیشنهادی از سوی باشگاهی آمده است من بی‌اطلاع هستم من با استقلال قرارداد دارم و تصمیم‌گیرنده نهایی باشگاه است.
وی افزود: فردا معلوم می‌شود چه اتفاقی می‌افتد، می‌روم یا می‌مانم اما تا به الان هیچ صحبتی مبنی بر جدایی من و پیوستنم به باشگاه النصر صورت نگرفته است.
کاپیتان تیم ملی درباره نتایج این تیم در رقابت‌های غرب آسیا گفت:عده‌ای جوان به این رقابت‌ها اعزام شدند و نیاز داریم تا تعدادی بازیکن جوان و باانگیزه به ترکیب اصلی تیم ملی تزریق شوند تا به ترکیب ایده‌آل برسیم.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

جباری برگشت استقلال زنده شد/ درخشش خریدهای جدید حاجی مقابل سایپا

استقلال توانست سایپا را با نتیجه ای پر گل شکست دهد.
به گزارش خبرآنلاین؛ تساوی عادلانه ترین نتیجه برای نیمه نخست بازی استقلال و سایپا بود. سردی هوا با سردی بازی آمیخته شده و خروجی اش شده بود دیداری که فقط در میانه میدان خلاصه می شد. شاید به همین دلیل هم بود که هواداران در بیشتر دقایق بی خیال تشویق کردن شده بودند و منتظر افتادن اتفاق ویژه ای بودند. اتفاقی که توپ را به تور بچسباند و استقلال را از سایپا پیش بیاندازد. اما این اتفاق نیفتاد و حتی ده نفره شدن سایپایی ها نتوانست کفه ترازو را به نفع شاگردان قلعه نویی سنگین کند. آمار این طور نشان می دهد که بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت و جنگ، جنگ هافبک های دو تیم بود که در نهایت نتیجه تساوی صفر-صفر در نیمه نخست را رقم زد.
در نیمه دوم مجتبی جباری که مدت‌ها به دلیل مصدومیت از ترکیب استقلال دور بود، به جای امین منوچهری وارد زمین شد. انگار قدم او برای استقلال خیلی خوش یمن بود چراکه آرش برهانی در همان دقیقه اول نیمه دوم، موفق به باز کردن دروازه سایپا شد. استقلال که با تیمی ده نفره بازی می‌کرد، دوباره به حملات خود ادامه داد و این بار در دقیقه 64 فرزاد حاتمی، خرید تازه فتح‌الله‌زاده که از تراکتورسازی آمده، در اولین بازی‌اش برای استقلال، اولین گل خود را زد. اما این پایان کار نبود. آرش برهانی در دقیقه 66 سومین گل استقلالی‌ها را زد تا خیال هواداران حاضر در ورزشگاه راحت شود که تیمشان به مرحله بعدی جام حذفی می‌رود و حریف گهر لرستان می‌شود.
استقلالی ها با اینکه سه گل از حریف جلو بودند، باز هم به سمت دروازه سایپا حمله کردند و در دقایق پایانی گل چهارم خود را هم زدند. کاماچو، دیگر بازیکن جدید استقلال زننده چهارمین گل بود تا او هم مثل فرزاد حاتمی، دراولین بازی اش برای استقلال، خودی نشان بدهد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 

اشجاری: برای ثابت شدن نیاز به زمان دارم/ آن طور که می‌خواستیم به پیروزی رسیدیم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: برای رسیدن به موفقیت و هماهنگی بیشتر به زمان نیاز داریم.
به گزارش خبرگزاری فارس، حسن اشجاری پس از پیروزی 4 بر صفر استقلال مقابل سایپا در جام حذفی گفت: بازی خوبی را ارائه دادیم و پس از اخراج بازیکن حریف همه چیز به نفع ما شد.
وی افزود: نیمه دوم با آمدن جباری بازی به دلخواه ما پیش رفت و آنطور که می‌خواستیم به پیروزی رسیدیم با توجه به اینکه بازیکنان جدیدی به تیم تزریق شدند برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز داریم و این برد کمک می‌کند تا به چیزی می‌خواهیم برسیم.
بازیکن جدید استقلال درباره حضورش در این تیم گفت: 10 روز به استقلال آمده‌ام و برای ثابت کردن خودم به زمان نیاز دارم چند سال بحث حضورم در این تیم مطرح بود در سپاهان هم قلعه‌نویی من را می‌خواست و خوشبختانه در نیم‌فصل امسال با رضایت‌نامه‌ایی که گرفتم به استقلال آمدم.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
صفحه  صفحه 52 از 106:  « پیشین  1  ...  51  52  53  ...  105  106  پسین » 
ورزش
ورزش

Esteghlal FC | باشگاه استقلال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA