انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 62 از 106:  « پیشین  1  ...  61  62  63  ...  105  106  پسین »

Esteghlal FC | باشگاه استقلال


مرد

 


باشگاه استقلال: همه بازهای گهر باید در درود برگزاربشود



به گزارش قدس آنلاین، برگزاری بازی استقلال مقابل گهر در درود واکنش مسئولان باشگاه استقلال را به همراه داشته است. میرشاید ماجدی که از برگزاری این بازی در ورزشگاه درود ناراحت است موضع صریح این باشگاه را در قبال بازی فوق اعلام می کند:« باشگاه استقلال مخالف بازی در درود نیست اما وقتی ورزشگاه درود امکانات لازم را ندارد و گنجایش ورزشگاه فقط 1600 نفر است و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم آن را تایید نمی کند چرا اصرار به برگزاری این بازی داریم؟!»در همین راستا قراراست باشگاه استقلال طی بیانیه ای اعلام کند که از این پس باید همه بازی های گهر در شهر درود برگزار بشود. باشگاه استقلال معتقد است چوناین بازی در درود برگزار شده پس دلیلی ندارد بازی های آینده این تیم در درود نباشد. کاروان استقلال برای سفر به درود امروز راهی اراک خواهد شد و بعد از آن صبح روز بازی با یک دستگاه اتوبوس به سوی درود می رود که مسیری حدود 120 کیلومتر را باید طی کند. قراراست ناهار بازیگنان و اعضای کادرفنی استقلال هم در اتوبوس سرو شود!
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
بائو: این همه فوتبالیست، دست از سر من بردارید/ مصدوم بودم، بحث جدایی ام مطرح نیست



هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: این همه بازیکن در این فوتبال است، دست از سر من بردارید.

میثم بائو در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، درباره شایعه جدایی اش از استقلال اظهار داشت: من واقعا نمی دانم این مساله از کجا آب می خورد. 7، 8 روز مصدوم بودم و به تمرینات نرفتم و بعد از آن آمدم که فهمیدم یکی از روزنامه ها شایعه جدایی من را مطرح کرده است. جالب اینجاست همان روزنامه ای که 3 هفته پیش از من به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال یاد کرده بود، حالا شایعه جدایی ام را مطرح می کند.

وی ادامه داد: من برای چنین انسانهایی متاسفم که ذهنیت ها را خراب می کنند. مردم در کوچه و خیابان مرا می بینند و دائما می گویند از استقلال نرو. متاسفم برای آنهایی که این شایعات بی اساس را مطرح می کنند. این همه بازیکن در این فوتبال است. دست از سر من بردارید. البته این را هم بگویم که وقتی آدم دشمن داشته باشد باعث می شود تلاشش را بیشتر کند و بعضی مواقع خوب است دشمن داشته باشیم.

هافبک استقلال درباره ترافیک در خط هافبک استقلال و کار دشوار بازیکنان عنوان کرد: کار همه هافبک ها در استقلال سخت است. کاماچو، من، جباری و ... همه باید برای بازی کردن تلاش کنند چون قلعه نوعی همواره حق را به حقدار می دهد و کوچکترین اشتباهی می تواند برای بازیکن گران تمام شود. اول فصل که به استقلال آمدم 12 هافبک داشتیم، از آن موقع که شرایط بدتر نیست.

بائو در پاسخ به این سوال که اگر نیمکت نشین شوی، ناراحت نمی شوی، گفت: اصلا مهم نیست. هیچ بازیکنی از فیکس بودن در استقلال مطمئن نیست مگر اینکه هم پستی نداشته باشد.

وی درباره بازی جام حذفی مقابل گهر دورود تصریح کرد: بازی سختی در دورود خواهیم داشت. شهر دورود مردم خوب و خونگرمی دارد و به هر حال باید برویم و آنجا بازی کنیم. من امیدوارم ا نظر امنیتی شرایط خوبی مهیا باشد و مخالف رفتن به دورود نیستم چراکه به هر حال مردم خوب لرستان هم حق دارند و باید برای آنها ارزش قائل شویم. میزبانی حق مردم لرستان است. انشاءالله بازی خوبی انجام دهیم و با پیروزی به تهران برگردیم.

بائو در خاتمه درباره بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال اضافه کرد: بازگشت فرهاد خوشحال کننده ترین خبری بود که به من داده شد.مجیدی هم از نظراخلاقی و هم از نظر فنی یکی از اسطوره های استقلال است وباید خوشحال باشیم که او آمده و می خواهد به تیم کمک کند.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
فتح الله زاده: کوبیدن تیم‌های بزرگ مد شده/بازیکن برزیلی فردا می‌آید


مدیرعامل باشگاه استقلال از جذب یک بازیکن خارجی از برزیل خبر داد و گفت: این بازیکن در صورت تایید باشگاه استقلال فردا (پنجشنبه) وارد ایران خواهد شد.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دیدار استقلال و گهر اظهار کرد: کوبیدن تیم‌های بزرگ در حال حاضر مد شده و ما تابع مد هستیم، حتی اگر از ما بخواهند به روستاهای دور دست برویم و بازی کنیم، ما این کار را می‌کنیم و برای ما فرقی نمی‌کند که مقابل چه تیمی قرار بگیریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بازیکن برزیلی که به زودی جذب تیم استقلال خواهد شد، افزود: اگر وی از نظر تست پزشکی مشکلی نداشته باشد، به زودی با او قرارداد خواهیم بست.

فتح‌الله‌زاده همچنین درباره ماجدی سرپرست تیم استقلال و استعفای وی به خبرنگار ایسنا، گفت: ما دوست نداریم که ماجدی از باشگاه استقلال استعفا بدهد، اما مانع پیشرفت وی نیز نمی‌شویم. اگر قرار است وی با خدمت در جای دیگری پیشرفت داشته باشد ما مانع وی نخواهیم بود. در رابطه با جانشین وی هنوز گزینه‌ای خاصی را مد نظر نداریم وقرار است به زودی با دوستان هیات مدیره از جمله آقای پورحیدری و قلعه‌نویی این مساله را بررسی و یک استقلالی دیگری که همانند ماجدی باشد جانشین وی کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره رضا عنایتی و احتمال پیوستنش به پرسپولیس گفت: ما در رابطه با جذب رضا عنایتی دو بار خیز برداشتیم، اما در نهایت به نتیجه‌ مطلوبی دست پیدا نکردیم. از طرفی دوست نداریم که دوستان مسی ما به خاطر از دست دادن عنایتی متضرر شوند و لطمه بخورند. به همین خاطر حضورش در استقلال امسال منتفی شد، اما در سال آینده در خصوص جذب وی تصمیمات دیگری خواهیم گرفت.

فتح‌الله‌زاده در پایان در رابطه با علت عدم حضورش در نشست مدیران لیگ برتر تاکید کرد: به دلیل گرفتاری‌هایی که داشتم از حضور در این جلسه امتناع کردم. ‌اما معتقدم این نوع کارها ، موازی‌کاری است و من به شخصه کارهای موازی را نمی‌پسندم، چرا که معتقدم اتحادیه فوتبال وجود دارد و این کارها باید در اتحادیه فوتبال انجام شود. آقای عابدینی، که یک زمانی عضو هیات رییسه اتحادیه فوتبال بوده بر این مساله اشراف کامل دارد. در دنیا نیز اتحادیه فوتبال به کارهای عملیاتی می‌پردازد . فوتبال ما به اندازه کافی مشکل دارد،‌ دیگر نباید مشکلی بر مشکلات آن اضافه کرد. به دوستان خسته نباشید می گویم اما در نهایت می گویم اگر بخواهند کاری غیر از آنچه در فدراسیون فوتبال انجام می‌شوند، انجام دهند، باید از طریق اتحادیه فوتبال وارد شوند نه از جای دیگر.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
پورحیدری:میکروفون در دست گرفته اند و از حق حرف می زنند/گهر از قبل می دانست بازی در درود برگزار می شود



مدیر فنی تیم استقلال گفت:تیم گهر از قبل می دانست بازی در درود برگزار می شود.

به گزارش اوج نیوز،منصور پورحیدری درباره برگزاری بازی استقلال مقابل گهر در درود اظهار داشت:باید دعا کنیم در این بازی اتفاق حاشیه ای رخ ندهد.تیم گهر 17 هفته در تهران بازی کرد اما حالا که نوبت به بازی حساس با استقلال رسید،نمی دانم چرا می خواهند در درود بازی کنند.این بازی پرتماشاگر و حساس قرار است در شرایطی در درود برگزار شود که عوامل اجرایی تجربه میزبانی بازی های این تیم را ندارند.

وی با انتقاد از یکی از برنامه های شبکه رادیویی ورزش عنوان کرد:ساعت 6 بعداز ظهر روز سه شنبه،رادیو ورزش را گوش می کردم که یکی از مجریان برنامه می گفت میزبانی حق گهر است.آقایان 17 هفته میکروفون در دست داشتند اما صحبتی از حق و مردم لرستان نکردند اما حالا که بازی استقلال است،میکروفون در دست گرفته اند و از حق حرف می زنند.متاسفانه در این ورزشگاه هیچ چیز در جای خودش نیست.

مدیر فنی استقلال تاکید کرد:حریف از قبل می دانست بازی در درود است و از همان زمان هتل زاگرس در بروجرد را رزرو کرد اما ما باید به اراک برویم و با توجه به اینکه بازی ساعت 13:30 برگزار می شود،چند ساعت زودتر از آنجا به درود برویم.با این وجود برنامه ریزی کرده ایم تا مشکلی برای تیم به وجود نیاید.

وی درباره این بازی گفت:مسابقه سختی در پیش داریم .این بازی،خاص شده است.برای حریف برد در برابر استقلال از اهمیت بالایی برخوردار است تا برای نیم فصل دوم از شرایط روحی خوبی برخوردار شویم.البته استقلال در داخل و خارج از خانه همواره به دنبال برد است.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
فتح‌الله‌زاده:مجیدی پشیمان نشده،ثبت‌ می‌کند/آیت‌الله‌زاده‌ به‌ فکر ورزشگاه شهرش باشد!



علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط آبی‌پوشان، عدم ثبت قرارداد فرهاد مجیدی و مصاحبه مدیرعامل باشگاه گهر صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: شنیدیم مجیدی از حضور در استقلال پشیمان شده است؟

چنین چیزی نیست. چه کسی چنین حرفی را زده؟

فارس: شایعه شده او به خاطر اتفاقات آن شب پشیمان شده و قراردادش را هم ثبت نمی‌کند.

من خودم به مجیدی گفتم که چند روزی استراحت کند و از این هیاهو و حواشی دور باشد. مجیدی به زودی قراردادش را با استقلال ثبت می‌کند.

فارس: با جذب این بازیکن پرونده نقل و انتقالات استقلال بسته شد؟

هنوز هم اگر نیاز باشد بازیکن جذب می‌کنیم و پرونده نقل و انتقالات بسته نشد.

فارس: مدیرعامل باشگاه گهر گفته، مگر فوتبال فقط به باشگاه استقلال تعلق دارد که این همه اعتراض می‌کنند؟

به نظر من ایشان به جای اینکه این همه مصاحبه کند و این همه وقت برای این همه حرف‌ها بگذارد، زمان را برای استادیومش هزینه کند که فدراسیون 40 ایراد از آنجا نگیرد. من فکر می‌کنم آیت‌الله‌زاده جور همه مردم استانش را کشیده و مدام مصاحبه می‌کند ما که اعتراضی نمی‌کنیم. یک هفته است که می‌گوییم هر کجا بازی بگذارند، می‌رویم. تمامی ایرادها را هم فدراسیون گرفته اما ظاهرا آیت‌الله‌زاده دوست دارد به این جور مسائل دامن بزند. شما یک مصاحبه از من پیدا کنید که گفته باشم به دورود نمی‌رویم.

فارس: پس مشکلی بابت بازی در دورود ندارید؟

نه که نداریم، باز هم می‌گویم به مردم دورود، درود می‌فرستم و حتی اگر در روستاهای این شهر هم بازی بگذارند، به میدان می‌روم.

فارس: تکلیف زمینی که برای استقلال به دنبالش بودید، چه شد؟

همچنان پیگیر کارها هستیم و در صورتی که همه چیز مهیا شود، برای ساخت ورزشگاه اختصاصی استقلال اقدام خواهیم کرد.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


مجید نامجو مطلق: تسلط بر جو ورزشگاه درود عامل برد استقلال است



مجید نامجو مطلق پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به شرایط و وضعیت زمین ورزشگاه درود و امکانات نامناسب آن از همین الان نمی توانیم برد استقلال را پیش بینی کنیم.

وی درباره وضعیت تیم گهر درود لرستان گفت: گهریها با حضور مایلی کهن هنوز نتوانستند از لحاظ فنی کیفیت بازیشان را بالا ببرند.

این تیم در جام حذفی با حمایت تماشاگرانش شاید بتواند شگفتی خلق کند و استقلال را ببرد.

وی بیان داشت: به هر حال استقلالیها برای برد مقابل گهر باید بر شرایط و جو ورزشگاه درود غالب و چیره شوند تا بتوانند در مرحله جام حذفی صعود کنند.

گفتنی است،‌تیم فوتبال استقلال باید در مرحله یک هشتم نهایی روز پنجشنبه ساعت 13:30 دقیقه به مصاف تیم فوتبال گهر درود در ورزشگاه درود برود.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
تمرین آبی‌پوشان در غیاب مجیدی بازگشت اکبرپور در روز حضور موسوی/ تمرین پنالتی برای استقلالی‌ها




به گزارش خبرگزاری فارس، تیم استقلال آخرین تمرین خود در تهران را قبل از دیدار با گهر از ساعت 13:30 امروز در کمپ زنده یاد حجازی برگزار کرد. در تمرین امروز میثم بائو و سیاوش اکبرپور بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به تمرینات اختصاصی پرداختند.

*مجتبی جباری به دویدن دور زمین پرداخت و سپس در کارهای گروهی شرکت کرد.

*منصور پورحیدری، مهدی فنونی زاده و شاهرخ بیانی در تمرین آبی پوشان حضور داشتند.

* ایمان موسوی که صبح امروز قرارداد خود را با استقلالی ها ثبت کرد در تمرین امروز به بقیه بازیکنان معرفی شد. این بازیکن در بدو ورود به سمت قلعه نویی رفت و با وی به صحبت پرداخت.

*امیر قلعه نویی در ابتدا با بازیکنان تیمش صحبت کرد و از آنها خواست در آستانه بازی با گهر این مسابقه را جدی گرفته و تحت هیچ عنوان حریف را آسان نگیرند.

* دویدن دور زمین و ارسال از جناحین از اصلی ترین برنامه های تاکتیکی آبی پوشان بود ضمن آنکه بازیکنان در آخر، تمرین پنالتی انجام دادند.

اعضای تیم استقلال بعد از پایان تمرین راهی هتل المپیک شده و پس از صرف نهار با اتوبوس راهی اراک می شوند.این تیم در هتل امیر کبیر اراک مستقر خواهد شد.

دیدار تیم های گهر و استقلال ساعت 13:30 روز جمعه در ورزشگاه تختی درود برگزار خواهد شد.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
حیدرپور: آقای فتح‌الله‌زاده شهر دورود به اندازه خوی امن است



اسماعیل حیدرپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد کنار رفتن حسین هدایتی از ورزش، گفت: اگر هدایتی به طور کامل باشگاه گهر را رها کند، مالکان جدیدی تیم را تحویل می‌گیرند. متاسفانه بعد از اینکه شهرداری از تیمداری دورود انصراف داد خوشحال شدم که هدایتی تیم را در اختیار گرفت اما اکنون او هم از تیمداری کنار کشیده‌اند. بنابراین در روزهای آینده با نظر نماینده محترم قضایی مالکان جدید انتخاب می‌شوند.

وی در مورد اینکه علی فتح‌آلله‌زاده گفته است بازیکنان استقلال در شهر دورود امنیت جانی ندارند، گفت: از شوالیه فوتبال ایران بعید است چنین حرفی بزند. ولی من به او می‌گویم که آقای فتح‌الله‌زاده شهر دورود به اندازه شهر خوی امن است. از تماشاگران هم می‌خواهم که فرهنگ بالای خود را در این بازی به نمایش بگذارند تا شرایط برای میزبانی در دور برگشت مهیا باشد و بهانه‌ای به دست کسی ندهند.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
منوچهری:مطمئن باشید با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی می کنم/ با انتخاب نفت به خودم و فوتبالم خدمت کردم


مهاجم جدید تیم فوتبال نفت تهران گفت:با انتخاب نفت به خودم و فوتبالم خدمت کردم.

به گزارش اوج نیوز،امین منوچهری درباره حضورش در تیم نفت تهران اظهارداشت:خیلی دوست داشتم در استقلال بمانم اما طی صحبت هایی که با قلعه نوعی داشتم متوجه شدم دیگر نمی توانم به استقلال در این مقطع کمکی کنم به همین خاطر تصمیم گرفتم به خودم و فوتبالم خدمت کنم. تیم نفت و آقای ابراهیم زاده هم قطعا به من نیاز داشته اند که وارد مذاکره شدند ضمن اینکه با ابراهیم زاده صحبت کردم و متوجه شدم او به من اعتقاد دارد. مطمئن باشید تیم نفت در این فصل یکی از بالانشینان خواهد بود و به لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت.

وی درباره اینکه پیش از این جدایی گفته بود می خواهد با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند گفت:هنوز دیر نشده است. دوباره به استقلال بر می گردم و مطمئن باشید با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی می کنم. این یکی از آرزوهای من است.

منوچهری درباره اینکه همراه با تیم استقلال به عربستان خواهد رفت عنوان کرد:از اینکه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت خوشحال بودم زیرا می توانستم برای اولین بار به مکه بروم و تجربه خوبی داشته باشد. زمانی که برای خداحافظی پیش فتح الله زاده رفتم به او گفتم حسرت رفتن به مکه به دلم می مانم و او نیز به من لطف داشت و گفت تو را هم با تیم می بریم. اگر باشگاه نفت موافقت کند با استقلال به مکه می روم.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
قرارداد مجیدی بااستقلال در زمان اعلام شده ثبت نشده و در تمرین شرکت نمی کند


تهران - ثبت قرارداد فرهادمجیدی با باشگاه استقلال تهران که قرار بود،ساعت4و4دقیقه عصر روز چهارشنبه در هیات فوتبال تهران انجام شود، به تعویق افتاد.
به گزارش ایرنا،‌ فرهاد مجیدی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران دوشنبه شب بعد از نشست با مدیرعامل باشگاه استقلال موافقت خود را با بازگشت به این تیم اعلام کرد.

بنابراعلام دست اندرکاران وپایگاه خبری باشگاه استقلال قرار بود قرارداداین بازیکن امروز ساعت 4 و 4دقیقه عصربه نشانه 4 برد پیاپی استقلال در دربی ثبت شود وعصر در تمرین امروز این تیم هم شرکت کند،اما باشگاه استقلال اعلام کردکه برنامه به هم خورده است و این قرارداد در روزهای آینده ثبت می شود.

این درحالی است که خبرهایی مبنی براینکه مجیدی به دلایلی از پیوستن به استقلال پشیمان شده، منتشر شده است.

باشگاه استقلال دلیل عدم ثبت این قرارداد و شرکت نکردن مجیدی در تمرینات را تعیین محل بازی این تیم تنها 72ساعت مانده به بازی این تیم برابر گهر اعلام کرده است.

این باشگاه افزود:‌ با اعلام میزبانی دورود برنامه تمرینی استقلال به ساعت 13و30 موکول شد تا تیم راهی محل مسابقه شود و به این دلیل حضور مجیدی در ساعت 16 در هیات فوتبال و سپس تمرین منتفی شد.

باشگاه استقلال اعلام کرده است که مشکلی بین مجیدی واین باشگاه وجود نداردو وی طی روزهای آینده قرارداد خود را ثبت می کند.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
صفحه  صفحه 62 از 106:  « پیشین  1  ...  61  62  63  ...  105  106  پسین » 
ورزش
ورزش

Esteghlal FC | باشگاه استقلال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA