انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 64 از 106:  « پیشین  1  ...  63  64  65  ...  105  106  پسین »

Esteghlal FC | باشگاه استقلال


مرد

 
تمجید قلعه نویی از تماشاگران دورودی

سرمربی تیم استقلال تهران با تمجید از میزبانی مطلوب تیم گهر و تماشاگران دورودی گفت: در هیچ کجای ایران چنین تماشاگرانی ندیدم.

امیر قلعه نویی دقایقی پس از پایان بازی گهر دورود و استقلال تهران با تقدیر از میزبانی تیم گهر دورود اظهار داشت: در طول 32 سال زندگی فوتبالی خود چنین تماشاگرانی را در هیچ کجای ایران ندیده بودم.

وی با بیان اینکه میزبانی تیم گهر بسیار عالی و تماشاگران این تیم هم فوق العاده بودند، تصریح کرد: هیچ کجای ایران چنین تماشاگرانی را ندارد.

سرمربی تیم استقلال تهران همچنین از شرایط مطلوب بازی و امنیت حاکم بر ورزشگاه تمجید کرد و بیان داشت: همه چیز امروز برای برگزاری یک بازی خوب فراهم بود و خوشبختانه در نیمه دوم نیز شاهد بازی خوبی از هر دو تیم بودیم.

قلعه نویی همچنین در ارزیابی بازی تیم استقلال نیز گفت: در نیمه اول خوب بازی نکردیم ولی خوشبختانه در نیمه دوم و با بازیکنانی که اضافه شدند از جمله جباری استقلال خود را در زمین پیدا کرد و توانستیم بازی را ببریم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان و تماشاگران دورودی مهمان نوازی مردم این استان را نشان دادند، یادآور شد: امیدواریم با توجه به ظرفیت تماشاگران تیم گهر مسئولان امر حمایت کنند تا تیم گهر دورود بتواند در رقابتهای لیگ برتر نیز میزبان باشد.

سرمربی تیم استقلال تهران همچنین با بیان اینکه تماشاگران دورودی از ابتدای ورود تیم استقلال به زمین ما را تشویق کردند، افزود: در طول بازی نیز تماشاگران تنها به تشویق تیم خود پرداختند که این امر جای تقدیر دارد.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
رحمتی: ورزشگاه دورود اولین جایی بود که فحش نشنیدیم/ استقلال تشویق هم شد!

سید مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال تهران با اشاره به میزبانی تیم گهر دورود گفت: ورزشگاه دورود اولین جایی بود که ما فحش نشنیدیم.

بازیکنان تیم استقلال پس از پایان بازی با تیم گهر دورود از میزبانی این شهرستان و همچنین تماشاگران دورودی تمجید کردند.

سید مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال تهران در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه همه چیز در برگزاری بازی تیم گهر و استقلال تهران عالی بود، اظهار داشت: ورزشگاه دورود نخستین ورزشگاهی بود که ما در آن فحش نشنیدیم.

وی با تاکید بر اینکه امنیت حاکم بر شهرستان و همچنین میزبانی ورزشگاه تختی دورود نیز مطلوب بود، ابراز امیدواری کرد که تیم گهر دورود بتواند در مسابقات لیگ برتر نیز میزبان بازیهای خود باشد.

همچنین حنیف عمران زاده دیگر بازیکن استقلال نیز با تقدیر از صعه صدر و همراهی تماشاگران دورودی گفت: در ورزشگاه دورود با وجود اینکه همه تماشاگران "گهری" بودند ولی ما احساس نمی کردیم مهمان هستیم چرا که تماشاگران بازیکنان استقلال را هم تشویق می کردند.

وی با بیان اینکه رفتار تماشاگران دورودی نشانه فرهنگ مهمان نواری مردم این شهرستان است، از میزبانی مطلوب گهر دورود تقدیر کرد.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
مجیدی: حجازی را همه دوست دارند/ او اسطوره همه استقلالی‌ها است

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: ناصر حجازی اسطوره همه استقلالی‌هاست و به دلیل آنکه ظاهر و باطنش یکی بود، همه دوستش دارند.

فرهاد مجیدی پس از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: صادقانه می‌گویم با آمدنم به استقلال هواداران این تیم هرچند تعدادشان اندک باشد، خوشحال می‌شوند و من هم برای خوشحالی دل هواداران به استقلال آمده‌ام و به خوب و بدش فکر نکردم. فقط آمدم تا هواداران را خوشحال کنم. 6 روز در سرمای لندن کلاس مربیگری رفتم و اکنون که باید برای آزمون بروم به خاطر بازی با پرسپولیس که 6 بهمن است، این کار را نمی‌کنم.

وی با اشاره به صحبت‌هایی که در مکتب ناصر حجازی در چند روز اخیر عنوان شد، گفت: حجازی اسطوره همه ما استقلالی‌هاست و حتی محبوبیتی بین پرسپولیسی‌ها هم دارد من اگر از مکتب ناصر حجازی صحبت کردم، به خاطر دروازه‌بانی یا جام‌های قهرمانی‌اش نبود بلکه به خاطر رفتار و شخصیتش بود. ظاهر و باطن حجازی یکی بود و این اصولی است که من دوستش دارم و سعی می‌کنم در زندگی ورزشی و غیر ورزشی خود این اصول را رعایت کنم.

مجیدی در مورد زمان حضورش در تمرین استقلال گفت: از فردا در تمرین استقلال شرکت می‌کنم.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
عمران‌زاده: قهرمان جام حذفی می‌شویم

حنیف‌ عمران‌زاده گفت: هواداران گهر امروز نشان دادند واقعا شایسته تقدیر و ستایش هستند.

مدافع تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی یک بر صفر استقلال اظهار کرد: در تمام 90 دقیقه از گهر برتر بودیم و شایسته پیروزی نیز بودیم.

وی اذعان کرد: درست است هواداران حاضر در ورزشگاه متعلق به گهر بودند ولی با تشویق‌هایی که پس از باخت و حمایت‌شان از استقلال نشان دادند نسبت به سایر تماشاگران متفاوت هستند و این بی‌نظیر است.

وی با تاکید بر اینکه با تمام توان در ادامه رقابت‌ها حاضر خواهیم شد، گفت: در تمامی بازی‌ها با قدرت ظاهر می‌شویم و تیم‌های قدری همچون سپاهان و پرسپولیس را نیز خواهیم برد.

وی در پایان گفت: قهرمانی در جام حذفی با کادر مدیریتی و کادر فنی موجود حق طبیعی ما بوده و شایستگی آن را نیز داریم.

درود استقلالی ها به هواداران گهر درود
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
شعار هواداران استقلال در تمرین آبی‌پوشان :«امیرخان، مجیدی، استقلال قهرمان»/ نگرانی هواداران از غیبت نکونام


به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی از ساعت 15 امروز برگزار شد که طبق اعلام قبلی قرار نبود تماشاگران به کمپ زنده یاد حجازی بیایند اما هنگامی که امیر قلعه‌نویی وارد کمپ شد و دید تماشاگران پشت درب‌های بسته ایستاده‌اند، از مسئولان خواست تا مجوز ورود آنها را حاضر کند.

* فرهاد مجیدی هنگامی که وارد کمپ زنده‌یاد حجازی شد مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت و وی با آنها خوش و بش کرد.

* جواد نکونام که شایعاتی پیرامون قهرش از استقلال شنیده می‌شود، برای دومین روز متوالی به تمرین آبی‌پوشان نیامد تا حرف و حدیث‌ها پیرامون بازوبند کاپیتانی این تیم بیشتر شود.

* یکی از طرفداران تیم استقلال که با ویلچر خود را به کمپ رسانده بود در همان ابتدا از قلعه‌نویی درخواستی داشت که سرمربی آبی‌پوشان از وی خواست تا نام و شماره تلفنش را در اختیار مسئولان بگذارد تا با او تماس بگیرند.

* فرهاد مجیدی در بدو ورود با پژمان منتظری و کاماچو به صحبت پرداخت.

* طرفداران تیم استقلال که با بازگشت فرهاد مجیدی تعدادشان در تمرینات بیشتر شده است، عکس بزرگی از این بازیکن را روی سکوها نصب کرده بودند.

* گلستانی یکی از لیدرهای استقلال به دلیل اینکه نام او در سفر به هرمزگان از فهرست استقلالی‌ها حذف شده به خبرنگار فارس گفت که استعفایش را نوشته و آن را تحویل مسئولان استقلال قرار داده است.

* به خاطر تصویری که در یکی از روزنامه‌ها از حضور بانوان در ورزشگاه و محل تمرین استقلال چاپ شده بود، مشوقین این تیم بانوان را به بیرون از کمپ زنده‌یاد حجازی هدایت کردند.

* در ابتدای تمرین سرمربی تیم استقلال جلسه‌ای را با اعضای کاذر فنی این تیم برگزار کرده و حتی کادر پزشکی استقلال نیز در این جلسه 10 دقیقه حضور داشتند سپس قلعه‌نویی تمامی بازیکنان را دور هم جمع کرد و حدود 10 دقیقه با آنها هم به گفت‌وگو پرداخت.

* آرش برهانی با 15 دقیقه تاخیر به محل تمرین رسید که در این بین یکی از هواداران با صدای بلند فریاد زد این چه وقت تمرین آمدن است؟ برهانی بلافاصله نزد قلعه‌نویی رفت و از او رخصت گرفت.

* مشوقین تیم استقلال تصمیم گرفتند تا بازیکنان این تیم در 15 دقیقه پایانی تمرین مورد تشویق قرار بگیرند.

* تعداد زیادی از نوجوانانی که با ویلچر به محل تمرین آمده بودند از کنار زمین شاهد تمرین آبی‌پوشان بودند و قلعه‌نویی در اواسط تمرین آنها را صدا زده و از تمامی بازیکنان خواست تا با این معلولان عکس یادگاری بگیرند. سرمربی استقلال هم در کنار آنها حضور داشته و با آنها عکس یادگاری گرفت.

* پس از گذشت یکساعت از تمرین آبی‌پوشان فرهاد مجیدی ورزشگاه را ترک کرد که در این بین تعداد تماشاگران هم اندک و کاسته شد. جالب اینکه بین تماشاگران استقلال مقابل کمپ زنده‌یاد حجازی اختلافاتی بوجود آمده بود که موجب درگیری لفظی شد اما با وساطت لیدرها مسئله ختم به خیر شد.

* طرفداران تیم استقلال روی سکوها تنها چند دقیقه به تشویق امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی پرداختند. آنها شعار می‌دادند «مجیدی باغیرت» و از سوی دیگر فریاد می‌زدند، «امیرخان، مجیدی، استقلال قهرمان».

* میرشاد ماجدی، منصور پورحیدری، مهدی فنونی‌زاده و دین‌محمدی نفرات حاضر در تمرین تیم استقلال بودند.

* محور اصلی تمرینات تیم استقلال انجام حرکات ترکیبی، کار با توپ و شوت به سمت دروازه بود.

* تیم فوتبال استقلال ساعت 10:30 فردا راهی هرمزگان می‌شود و روز چهارشنبه به مصاف آلومینیم خواهد رفت.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  ویرایش شده توسط: slash00   
مرد

 
قلعه‌نویی: مردم کاپیتان استقلال هستند/خوشحالی مردم از یک تکه پارچه مهم‌تر است



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از تمرین امروز استقلالی‌ها در حضور خبرنگاران عنوان کرد:‌ خدا را شکر شرایط خوبی داریم. توانستیم بازی سختی را برابر گهر انجام دهیم و به برتری دست یابیم. بار دیگر از مهمان‌نوازی دورودی‌ها و اراکی‌ها تشکر می‌کنم؛ سه روز خوب را در آنجا بودیم و کارهای فرهنگی خوبی کردند و محبت زیادی به ما داشتند.

وی ادامه داد: طبیعتا در دور برگشت بازی‌ها باید با قدرت ظاهر شویم و هر بازی برای ما حکم فینال دارد. برای دیدار با آلومینیوم محرومی نداریم و مصدومان نیز فقط بیک‌زاده است.

سرمربی تیم استقلال درباره عدم حضور نکونام در تمرینات استقلال یادآور شد: خودم هنوز با او صحبت نکرده‌ام. باشگاه باید با او صحبت کند و به ما اطلاع بدهد که موضوع از چه قرار است.

قلعه‌نویی در باره بحث کاپیتانی استقلال تصریح کرد: این مسائل برای استقلال تمام شده است و خواهش می‌کنم شما هم وارد آن نشوید. معلوم است کاپیتان استقلال چه کسی است. کاپیتان واقعی مردم هستند. یک تیکه پارچه فرقی نمی‌کند به حسن برسد یا به حسین. مهم این است که دل مردم را شاد کنیم. وقتی این کار را انجام دادیم یعنی راه درستی را پیش رفتیم. ما سرباز کشوریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

وی افزود:‌ شعور مردم بالا است و قداست‌ها را حفظ می‌کنند. بحث کاپیتانی در ایران سنتی دارد و همه آن را رعایت می‌کنند اما من متاسفم که کسی به جای خوشحال کردن دل مردم دنبال این یک تیکه پارچه است. در تیم ما این مسائل نیست و من هم اجازه نمی‌دهم که چنین مسائلی به وجود بیاید. همه مخلصانه و خالصانه تلاش می‌کنیم تا برای خدمت به مردم فعالیت کنیم و دل آنها را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در ابتدای فصل بحث کاپیتانی را به خود بازیکنان واگذار کرد و آیا با حضور مجیدی که مسائل مختلفی در روزنامه‌ها مطرح شده این موضوع را به آنها واگذار می‌کند یا خودش تصمیم می‌گیرد گفت: درباره حضور مجیدی باید یک چیزی بگویم و آن این که بیشتر از هر کسی فتح‌الله‌زاده از این موضوع خوشحال شد. در آوردن مجیدی هیچ فشاری روی من نبود. فتح‌الله‌زاده حضور او را دوست داشت. اما این موضوع را مدیریت کرد و هیچ فشاری روی من نیاورد. با تصمیم خودم مجیدی به تیم آمد در باره کاپیتانی هم باید بگویم که آنجایی که نیاز باشد نظر مدیر مجموعه یعنی فتح‌الله‌زاده را می‌گیرم. به هر حال ما زیرمجموعه او کار می‌کنیم من هم آدم مشاوره‌ای هستم و کار خودم را بلد هستم. اجازه نمی‌دهم به تیم لطمه وارد شود. اگر لازم باشد در این زمینه ورود می‌کنم.

قلعه‌نویی درباره حضور بازیکنان تازه وارد تصریح کرد: همه بازیکنان خوب هستند چه بازیکنانی که از گذشته بودند و چه بازیکنانی که جدید به تیم اضافه شدند. از کسانی هم که از تیم جدا شدند تشکر می‌کنم. آنها هم بازیکنان خوبی بودند همه باید به خاطر مردم و استقلال تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره عکسی که یکی از لیدرهای استقلال با او در روزنامه‌ها انداخته و از حضور مجیدی در استقلال معترض شده، یادآور شد: آقایان به 20 سال گذشته برگردند ببینند چه کسانی به او پول و پلاکارد می‌دادند تا علیه قلعه‌نویی شعار بدهد. 20 سال گذشته باچه کسانی در ارتباط بوده این نشان از دموکراسی ما می‌دهد که هر کسی را به باشگاه راه می‌دهیم. حتی کسانی که در گذشته مخالف ما بودند.

وی افزود: شما می‌توانید با خود او صحبت کنید و ببینید که در گذشته با چه کسانی در ارتباط بوده است. خودش اعلام کرده بود که به او پول می‌دادند و پلاکارد تا علیه من شعار بدهد. این که ما همه افراد را به باشگاه راه می‌دهیم نشان از دموکراسی ما دارد نمی‌نوانیم بگوییم چه کسانی وارد باشگاه شوند و چه کسانی نیایند. این مسائل نخ‌نما شده است.موارد برای 20 سال پیش است.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
علی فتح الله زاده: می‌گویند رویانیان باید 2 میلیون دلار به ژوزه بدهد/ نشان شوالیه را پس می‌دهم!



مدیر عامل باشگاه استقلال با بیان اینکه فرهاد مجیدی ارزشش بیش از طلبی بازیکن استرالیایی این تیم است گفت: چطور آقای رویانیان 2 میلیون دلار به ژوزه می دهد اما ما نمی توانیم برای مجیدی این هزینه را انجام دهیم؟!

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الله زاده بعدازظهر امروز در حاشیه نشست اتحادیه باشگاه های فوتبال ضمن بیان این مطلب افزود: ارزش فرهاد مجیدی برای ما بسیار زیاد است و به همین خاطر طلب 84 هزار دلاری بازیکن استرالیایی را پرداخت می کنیم. می گویند رویانیان باید 2 میلیون دلار به مانوئل ژوزه بدهد حالا چطور ما نمی توانیم برای فرهاد مجیدی این مبلغ را پرداخت کنیم.

وی در مورد مشکل کاپیتانی که در استقلال بوجود آمده است گفت: به نظرم سرمربی تیم باید با درایت این مشکل را حل کند. نکونام مشکلی با استقلال ندارد و اگر هم در تمرین روز یکشنبه غیبت کرده مشکل خاصی نیست. بازیکنانی که در استقلال حضور دارند ظرفیت بالایی دارند و قطعا دنبال این مسائل نیستند.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد گلایه هواداران پیرامون رفتن مجیدی از مکتب حجازی به مکتب قلعه نویی گفت: مکتب بر ای دین است و نباید این مسائل را مطرح کرد. من خودم چندین ساعت با مجیدی حرف زدم تا قبول کند برگردد استقلال . حالا هم مگر دیوانه ایم که او را خراب کنیم.

علی فتح الله زاده با بیان اینکه جدایی میرشاد ماجدی از استقلال قطعی است در مورد مشکلات مالی که این باشگاه دارد گفت: به هر حال ما باید تلاش کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم. ما مثل برخی باشگاه های دیگر پول نداریم و ماشین هم نداریم که به بازیکنان بدهیم. اگر هم آقای رویانیان به بازیکنانش پورشه می دهد من حاضرم بروم برای این تیم بازی کنم و گل هم بزنم!

وی در پاسخ به این پرسش که شنیده می شود رسولی نژاد معاون وزارت ورزش دنبال مشخص کردن ماجرای دریافت نشان شوالیه است گفت: در مورد دریافت این نشان خیلی به همن کم لطفی شد اما من سکوت کردم. با این حال از یک نفر شکایت کرده ام تا مشخص شود این نشان بی ارزش بوده یا با پول گرفته شده است. متاسفانه با من کاری کرده اند که می خواهم نشان شوالیه را پس بدهم!

مدیر عامل باشگاه استقلال در پایان مخالفتش با تغییر در ریاست فدراسیون فوتبال را اعلام کرد و گفت: من خودم یکی از منتقدان کفاشیان هستم اما ماندن او می تواند برای فوتبال مثمرثمر باشد. اساسنامه فدراسیون هم به نظر من می تواند در تصمیم گیری برای این رشته تاثیرگذار باشد.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


بائو: بهتر بود بازی با آلومینیوم یک روز عقب می‌افتاد



هافبک استقلال گفت، امیدوار است خستگی بازیکنان در بازی با آلومینیوم تاثیری نداشته باشد. به عقیده بائو بهتر بود این بازی یک روز دیرتر برگزار می‌شد.

میثم بائو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت استقلال در آستانه دیدار برابر آلومینیوم هرمزگان در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر عنوان کرد: "وضعیت ما خوب است و امیدواریم که بتوانیم هر سه امتیاز بازی رابگیریم. در نیم فصل دوم همه بازی‌ها حکم جام حذفی و بازی فینال را دارد؛ مخصوصا برای ما که در بالای جدول هستیم این دیدارها سختی بیشتری دارد. ان‌شاالله هر سه امتیاز بازی را می‌گیریم."

هافبک آبی‌پوشان که در بازی برابر گهر در جام حذفی غایب بود، درباره خستگی‌ هم‌تیمی‌هایش پس از سفر به لرستان گفت: "به هر حال بازیکنان ما هنوز خسته از آن بازی هستند و اگر بازی یک روز عقب می‌افتاد، خیلی بهتر بود. به هر حال امیدواریم که این خستگی در بازی با آلومینیوم تاثیری نداشته باشد."

وی در پایان و در واکنش به این خبر که دیدار تیمش برابر آلومینیوم دو ساعت و نیم جلو افتاده است، گفت: "می‌خواستیم که بازی عقب بیفتد ولی حالا که دو ساعت و نیم هم جلو افتاده، بدتر هم شده است."
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
عمران زاده:نکونام قهر نکرده است /5کیلو اضافه وزن پیدا کردم



فوتبال ایران/ مدافع تیم فوتبال استقلال گفت :کاپیتان تیم را سرمربی مشخص می کند.
به گزارش اوج نیوز ، حنیف عمران زاده درباره غیبت نکونام و شایعه قهر او عنوان کرد: مطرح کردن چنین بحثی خنده دار است. نکونام قهر نکره است.کسی نمی تواند کاپیتان تیم را مشخص نمی کند و تصمیم گیرنده در خصوص این موضوع فقط امیر قلعه نوعی است.ضمن اینکه این مسائل اهمیتی ندارد و آن چیزی که حائز اهمیت است موفقیت استقلال است و بس.
وی درباره شرایط خود پس لز مصدومیتش گفت: به دنبال مصدومیتم 5 کیلو اضافه وزن پیدا کردم .به همین دلیل مرتب بدنسازی می کنم تا دوباره به شرایط ایده آل خود بازگردم.
مدافع تیم فوتبال استقلال درباره بازگشت مجیدی به استقلال خاطرنشان کرد: مجیدی به خانه اش بازگشته است و این موضوع باعث خوشحالی همه استقلالی ها است.
عمران زاده درباره شرایط بازی با آلومینیوم گفت: بازی سختی در بندرعباس داریم اما 3 امتیاز این بازی را می خواهیم و خوشبختانه میداودی را می شناسیم و نقاط ضعف و قوتش را می دانیم، این موضوع کار را برای مدافعان استقلال آسان تر می کند.برای میداودی در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می کنم.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
قلعه‌نویی مطرح کرد: متاسفم که یک تکه پارچه را با مردم عوض می‌کنند/ آخرین وضعیت نکونام



سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به آخرین وضعیت کاپیتانی این تیم برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر گفت: از نگاه من کاپیتان استقلال مردم هستند و متاسفم برای بازیکنانی که یک تکه پارچه را با مردم عوض می‌کنند و دنبال این مسائل هستند.
به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از تمرین عصر امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال با اشاره به اخرین وضعیت استقلال از پیروزی تیمش برابر گهر دورود ابراز خرسندی کرد و با تمجید از میزبانی مردم اراک و دورود گفت: با پیروزی برابر گهر بازیکنان استقلال از نظر روحی در شرایط خوبی قرار گرفتند و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم که رقابت ها سخت تر می شود نتایج مورد نظرمان را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا جواد نکونام دو روز است در تمرینات استقلال شرکت نمی کند گفت: خودم من با این بازیکن هنوز صحبت نکردم و این کار را به باشگاه واگذار کردم تا با نکونام صحبت کنند و پاسخش را به بنده اعلام کنند.

قلعه نویی در پاسخ به سوالی که پیرامون مشخص شدن کاپیتانی استقلال مطرح شد گفت: این ماجرا برای استقلال تمام شده است چرا که کاپیتان این تیم مردم هستند و همه ما به عنوان سربازان مردم باید برای موفقیت تیم بجنگیم. برای همه ما باید خوشحال کردن مردم مهم باشد نه اینکه به دنبال یک تکه پارچه باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از اتفاقات حاشیه ای که پیرامون این مسئله رخ داده است گفت: خدا را شکر بازیکنان ما از نظر شعور و معرفت در حدی هستند که به دنبال این مسائل نمی روند اما من متاسفم برای بازیکنانی که یک تکه پارچه را با مردم عوض می کنند. هدف همه ما باید خوشحال کردن مردم باشد نه اینکه دنبال یک پارچه باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خودتان تکلیف کاپیتان تیم را مشخص خواهید کرد یا بازهم این انتخاب را برعهده بازیکنان خواهید گذاشت گفت: به هر حال در فوتبال ایران سنت هایی وجود داشته که ما براساس آن عمل می کنیم. اما ممکن است در این مورد با آقای فتح الله زاده هم مشورت کنم. از نظر من هر بازیکنی که می خواهد مردم را خوشحال کند باید به تمرینات بیاید و من هم مخلص او هستم.

امیر قلعه نویی با اشاره به عکسی از یک لیدر در کنار او به چاپ رسیده است گفت: بروید این آقا را بیاورید و بپرسید که در 20 سال گذشته چه کرده است. او جزو مخالفان ما بوده پول می گرفته تا علیه من شعار دهد و پلاکارد بنویسد حالا به تمرین استقلال آمده و با من عکس گرفته. ما اینجا دموکراسی را حاکم کرده ایم که حتی مخالفانمان را هم می پذیریم. اما شما بروید ببینید این آقا در 20 سال گذشته برای چه کسانی کار کرده است. با این حال هر کس که استقلال را دوست دارد برای ما عزیز است.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
صفحه  صفحه 64 از 106:  « پیشین  1  ...  63  64  65  ...  105  106  پسین » 
ورزش
ورزش

Esteghlal FC | باشگاه استقلال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA