انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 69 از 106:  « پیشین  1  ...  68  69  70  ...  105  106  پسین »

Esteghlal FC | باشگاه استقلال


مرد

 
حاتمی: میثاقیان گفت نباید گل بزنی/ در استقلال استرس ندارم چون در تیم‌های بزرگ بازی کردم



فرزاد حاتمی مهاجم جدید استقلال باز هم برای این تیم گلزنی کرد. او حالا در نوک خط حمله بازیکن دلخواه قلعه‌نویی است.
به گزارش خبرآنلاین؛ نکته جالب اینجا است که حاتمی در زمین مسابقه اعتماد به نفس خاصی دارد و این در حالی است که زمان زیادی از حضور او در استقلال نمی گذرد. حاتمی ابتدا در مورد پیروزی در بندرعباس به خبرآنلاین می گوید:«بازی سختی بود و فشار هوا ما را کشته بود. واقعا هوا شرجی بود و بدن من شل شده بود، با این حال در نیمه دوم شرایط بهتر شد و توانستم بهتر بازی کنم. این آب و هوا در عملکرد بازیکنان تاثیر می‌گذارد ولی خدا را شکر که ما بازی را بردیم.»
او در پاسخ به این سوال که قبول داری آلومینیوم چندان قوی نبود ادامه می دهد: «اتفاقا تیم خوبی بودند و بسیار جنگنده و با هیجان بازی می‌کردند. البته نکته مثبت این بود که صدای جمعیت در ورزشگاه بلند بود و حرف‌های اکبرآقا کنار خط به شاگردانش نمی‌رسید و این به نفع ما بود. با این حال آنها می توانستند برای ما دردسر ساز شوند ولی خدا را شکر که بازی را بردیم.»
حاتمی که قبل از بازی به طرف میثاقیان رفت در این مورد می گوید:«من به سمت او رفتم و میثاقیان به من گفت که نباید گل بزنی با این حال من این گلی که زدم را به او تقدیم می‌کنم. اکبرآقا نقش زیادی در فوتبال من داشت و در شرایطی به راه‌آهن رفتم که مسئولان این باشگاه با جذب من مخالف بودند ولی او اصرار کرد که باید با من قرارداد امضا کنند.»
از حاتمی در مورد شروع خوبش در استقلال سوال می کنیم و اینکه آیا برای بازی کردن استرس دارد یا نه. او در این خصوص می گوید:«یکی از دلایل مهمش این است که بازیکنان قدیمی استقلال بازیکنان جدید را پذیرفتند و دلیل دیگرش این است که انگیزه زیادی دارم. از طرفی خوشحالم که جواب اعتماد قلعه‌نویی را دادم و مطمئنا در ادامه با انگیزه بیشتری بازی می‌کنم. من هیچ استرسی در استقلال ندارم. به هر حال من در تیم‌های بزرگی مثل سپاهان و تراکتورسازی بازی کردم و بی‌تجربه نیستم.»
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
دکتر فتح الله زاده:اگر حجازی هم زنده بود از فرهاد دعوت می‌کرد که به استقلال بیاید/نکونام و رحمتی قهر نیستند



مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بعد از انقلاب تا حالا پرسپولیس همیشه بیشتر از ما امکانات و پول داشته است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،دکتر علی فتح الله زاده صبح روز جمعه با حضور در برنامه ورزش و مردم در پاسخ به پرسش بهرام شفیع؛مجری برنامه پیرامون شایعه قهر جواد نکونام و مهدی رحمتی اظهار داشت:قهر نکونام و مهدی رحمتی درست نیست ما در ابتدای فصل نکونام را به عنوان کاپیتان انتخاب کردیم و در ادامه فصل نکونام خودش بازوبند را به رحمتی داد.

در بازی آخر هم شاهد بودیم که رحمتی بازوبند را به جباری داد من شخصاً در این موضوع دخالت نمی‌کنم چرا که انتخاب کاپیتان برعهده سرمربی است. وی ادامه داد: من به بازیکنان گفته‌ام که در هر بازی بازوبند را به هم تعارف کنند. چند بازیکن در تیم داریم که می‌تواند کاپیتان باشند به همین دلیل از آنها درخواست کرده‌ام بازوبند را به هم تعارف کنند تا همه ببینند که ما هیچ مشکلی نداریم.

دکتر فتح‌الله‌زاده در خصوص این نکته که نکونام گفته بود دلش شاد نیست و به همین دلیل در تمرینات حاضر نشد عنوان کرد: عمل و نگرش بازیکن برای ما خیلی مهم است. نکونام در اسپانیا و در سطح اول فوتبال اروپا بازی کرده است و شاید برخی از شوخی‌ها را جدی می‌گیرد. می‌خواستند بازیکن خوب ما را بگیرند و به همین دلیل من خودم در این موضوع ورود کردم و در 4،5 دقیقه مساله حل شد.

وی با بیان اینکه هر تیمی آرزوی داشتن نکونام را دارد، گفت: فکر می‌کنم قلعه‌نوعی کار درستی کرد که نکونام را در دیدار برابر آلومینیوم وارد زمین نکرد. مجیدی با سابقه‌تر از نکونام و رحمتی و جباری است و به همین دلیل کاپیتان تیم خواهد بود هرچند که ما نباید در این موضوع دخالت کنیم.هر زمان مجیدی بازگشت، قلعه‌نوعی کاپیتان را انتخاب کند.

مدیرعامل استقلال در خصوص پرداخت پول ردی عنوان کرد:‌ اگر بحثی غلط مطرح شود و غلط ادامه پیدا کند به فاجعه تبدیل خواهد شد ما با ردی توافق کردیم که 20 روز پس از فسخ قرارداد پولش را پرداخت کنیم. دکتر فتح‌الله‌زاده با بیان اینکه رینالدو از ما شاکی بود که پولش را پرداخت کردیم، ادامه داد: ما پول رینالدو را پرداخت کردیم اما صرافی که باید کار ما را انجام می‌داد خلف وعده کرد که این موضوع را هم برطرف خواهیم کرد.

ما توزی و ردی را از لیست خارج کردیم و فردا هم کارت بازی فرهاد مجیدی را می‌گیریم هر تیمی می‌تواند بازیکنانش را کنار بگذارد و با تعهدی که می‌دهد مشکلات احتمالی را برطرف کند. وی درباره تبعیض بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در بحث مالی گفت: بعد از انقلاب تا حالا پرسپولیس همیشه بیشتر از ما امکانات و پول داشته است. رحمتی و سایر بازیکنان قسط‌های عقب‌ افتاده خود را از من می‌خواهند به همین دلیل من در چند روز اخیر 83 میلیون، 75 میلیون قرض گرفتم و پس از آن 800 میلیون هم از پرهام وام گرفتم تا پول بازیکنان را پرداخت کنم.

فتح‌زاده ادامه داد:‌ در شهرک اشرفی اصفهانی آپارتمانی ساخته شده است که تنها دو واحدش متعلق به من است اما همه می‌گویند تمام این آپارتمان مال من است که این صحت ندارد. 800 میلیونی که از پرهام وام گرفته‌ام در مدت هشت ماه به وی بازمی‌گردانم. مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود نکونام به اساسونا یا النصر امارات خواهد رفت، تصریح کرد:‌ خیر، این موضوع درست نیست و نکونام تا آخر فصل در استقلال می‌ماند. وی در باره شایعه قهر نکونام و رحمتی تأکید کرد:‌ این دو بازیکن مشکلی با هم ندارند. شب قبل از بازی با آلومینیوم هم شاید سرمربی خواسته که این دو بازیکن در کنار هم نباشند.

دکتر فتح‌الله‌زاده درباره اینکه زمانی که مجیدی می‌خواست به استقلال بیاید برخی‌ها مخالف حضور وی بودند، عنوان کرد:‌ اگر در انتقال اخبار دقت کنیم همه چیز روشن می‌شود. اگر فیلم اعتراض برخی‌ها به حضور مجیدی دراستقلال را مشاهده کنیم متوجه می‌شویم که تنها هفت نفر بودند که با این موضوع مخالف بودند و سایرین موافق حضور مجیدی در استقلال بودند.


به هر حال در ورزشگاه آزادی خواهید دید که مجیدی چقدر هوادار دارد. اگر حجازی هم زنده بود از فرهاد دعوت می‌کرد که به استقلال بیاید. وی در مورد صحبت‌های اخیر مجیدی و قلعه‌نویی مبنی بر مکتب حجازی و مکتب استقلال خاطرنشان کرد: نباید نام مکتب را وارد فوتبال کنیم چرا که این واژه مربوط به اعتقادات است نه ورزش.


در ورزش باید از کلمه اسطوره استفاده کرد و باید قبول کنیم که حجازی در فوتبال ایران یک اسطوره بود. مدیرعامل تیم فوتبال استقلال در خصوص اظهارات تقوی سرمربی تیم فوتبال سایپا مبنی براینکه برخی‌ها با رفتار غیر حرفه‌ای بازیکنان جوان ما را هوایی می‌کنند، گفت: من رابطه بسیار خوبی با حیدری مدیرعامل سایپا و تقوی،سرمربی این تیم دارم و به همین دلیل سراغ بازیکنان نمی‌روم. ممکن است دلال‌ها به سراغ بازیکنان سایپا رفته باشند؛ از همین‌جا اعلام می‌کنم هیچ بازیکنی از سایپا بدون اجازه حیدری و تقوی به استقلال نخواهد آمد. در ادامه برنامه ،تقوی در تماس با برنامه تاکید کرد هرگز نام تیمی را بیان نکرده است.

وی درباره اشتباهات داوری در دیدارهای اخیر استقلال عنوان کرد:‌ در دیدار برابر آلومینیوم داور مسابقه دو پنالتی به سود ما اعلام نکرد و حتی یک گل ما را هم مردود اعلام کرد اما من معتقدم فغانی یکی از بهترین داوران است. اگر حتی نتیجه بازی را هم واگذار می‌کردیم باز هم این موضوع را مطرح می‌کردم چرا که از اقتدار فغانی خوشم می‌آید چون وی اقتدارش را با احترام به همه نشان می‌دهد.

دکتر فتح‌الله‌زاده درباره میزبانی دورودی‌ها نیز گفت:‌ آنها نشان دادند تماشاگران شایسته‌ای دارند و حق‌شان است که در لیگ برتر هم میزبان تیم‌های حریف باشند. باز هم درود می‌فرستم به مردم دورود. مربی پرتلاشی به نام مایلی‌کهن در این تیم فعالیت می‌کند و همه باید به وی کمک کنند. معتقدم گهر دورود پتانسیل ماندن در لیگ را دارد. دارا و ندار حرف درستی بود که مایلی‌کهن به آن اشاره کرد هرچند که داراتر از ما هم در لیگ برتر هستند.

وی درباره اینکه چرا باشگاه استقلال بیشتر در بخش فوتبال فعالیت می‌کند، گفت: ما حداقل شش رشته دیگر را هم راه‌اندازی کرده‌ایم اما متأسفانه آنها به چشم نمی‌آیند چرا که هنوز متمرکز نشد‌ه‌اند و برخی مواقع به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانیم آنها را حفظ کنیم.

در پایان برنامه بهرام شفیع کلماتی را مطرح کرد و از فتح‌الله‌زاده خواست نظرش را در خصوص این کلمات بگویید: استقلال: محبوب قلب‌ها کمپ حجازی: آروزی دیرینه من و هواداران رویانیان:‌ دوست خوب من پرویز مظلومی: سوبله چوبله حسن روشن: عجوبه تمام نشدنی فوتبال مایلی‌کهن: عزیز ما چک برگشتی: فتح‌‌الله‌زاده حجازی: اسطوره کفاشیان: مدیر توانا بمب‌ ترکاندن: برو بالاتر... شوالیه: من شوالیه نیستم دوستان لطف کنند اگر لایق هستم مرا «حاج علی» صدا کنند.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
ماجدی: سرپرست استقلال می‌مانم/ تیمهای قلعه‌نویی در نیم فصل دوم بهترند



سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید که سرپرستی‌اش در تیم استقلال منافاتی با مسوولیت کمیته‌ جوانان فدراسیون فوتبال ندارد و هر دو کار را به طور همزمان انجام خواهد داد.

میر شاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره سرنوشت کارش در استقلال به عنوان سرپرست و انتخابش به عنوان سرپرست کمیته‌ جوانان فدراسیون فوتبال،‌ اظهار کرد: ریاست کمیته‌های فدراسیون و عضو بودن در این کمیته‌ها، مسئولیت‌های غیر موظفی است. اعضای کمیته‌ها لزوما نباید به صورت منظم در فدراسیون حضور داشته باشند، چون وظیفه کمیته‌ها سیاستگذاری است و دپارتمان‌ها بازو اجرایی هستند. به این ترتیب من به کارم در استقلال ادامه می‌دهم و به وظیفه‌ام در فدراسیون هم می پردازم و هر جا که احساس کنم خارج از قانون عمل می‌کنم، اولین کسی خواهم بود که با خودم برخورد می‌کنم.

وی درباره وضعیت تیمش هم گفت: روز به روز سرحال تر و بهتر می شویم و روند صعودی را پیش گرفته‌ایم. هماهنگی بین بازیکنان و باشگاه هم به خوبی صورت گرفته است. امیدوارم بتوانیم این شرایط را تا پایان حفظ کنیم.

ماجدی درباره عملکرد خوب بازیکنان جدید استقلال هم گفت: ما از مربی‌ای استفاده می کنیم که از نظر فنی و تجربه جزو بهترین های ایران است، اگر دقت کرده باشید تیم‌هایی که قلعه‌نویی هدایت می‌کند در نیم فصل دوم بهتر هستند چون او از وقتی کارش را شروع می‌کند با مشاوره دستیاران و آنالیزورها تمام تیم‌ها را زیر نظر می‌گیرد و به خوبی نقاط ضعف تیمش را تشخیص می‌دهد.

وی ادامه داد: قلعه‌نویی بر اساس تفکرات تاکتیکی خود بازیکنان جدیدی را به خدمت می‌گیرد. فکر می‌کنم امسال هم همه بازیکنانی را که سرمربی می‌خواست جذب شدند و خیلی زود هم با سایر بازیکنان به هماهنگی رسیدند،‌ خدا را شکر این مسایل صورت گرفت. نتیجه‌ هم دست خداست و خوشبختانه فعلا به سود ماست.

سرپرست تیم فوتبال استقلال همچنین در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی در فصل جاری امیدوار است، خاطر نشان کرد: همان طور که گفتم نتیجه‌ دست خداست. برای این که بفهمیم قهرمان می شویم یا نه باید اجازه دهیم اتفاقات رقم بخورند. وظیفه ما این است که سخت کار کنیم و با دقت برنامه‌هایمان را پیش ببریم. همه ارکان باشگاه باید در برابر پولی که می‌گیرند پاسخگو باشند. ما زحمت خود را می کشیم، اما از این مساله هم نباید غفلت کنیم که از اسفند ماه باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. بنابراین ناچار هستیم که نیروهای‌مان را به طور مناسب تقسیم کنیم.

وی ادامه داد: هواداران باید تیم را درک کنند و اجازه دهند که در نبود حاشیه‌ها کار کند. ما باید بیشتر به مسایل فنی دقت کنیم، اما یکسری عوامل حاشیه‌ای مثل همان بحث کاپیتانی صورت گرفت که واقعا جزیی بود و باعث شد رشته تفکرات تیمی ما به هم بریزد. از هواداران می‌خواهم که صبور باشند و حاشیه‌ها را از ذهن خود دور کنند.

ماجدی در ادامه با اشاره به بازگشت جواد نکونام به تمرین‌های تیم به ایسنا گفت: رسانه‌ها باید بازی‌ها را از نظر فنی تحلیل کنند و اگر عملکرد بازیکن از این نظر ایراد دارد، آن را بازگو کنند نه این که به حاشیه‌ها دامن بزنند. این که چه کسی کاپیتان باشد خیلی مهم نیست، چون همه بازیکنان ما ستاره هستند و به خوبی فاکتورهای کاپیتانی مثل سابقه، تجربه و کسوت را می‌شناسد. این اختلافات درون خانوادگی است. هدف اول ما خوشحال کردن هواداران است و نباید فراموش شود.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
فتح الله زاده:صدور کارت بازی مجیدی ربطی به پرداخت پول ردی ندارد/شوخی با جواد در خصوص مسایل مالی صحت ندارد



مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:"صدور کارت بازی فرهاد مجیدی ربطی به پرداخت پول لیام ردی ندارد."

به گزارش اوج نیوز،علی فتح الله زاده درباره بازی استقلال برابر سایپا اظهار داشت:"سایپا یک تیم خوب و منسجم است که از بازیکنان خوبی بهره می برد.این تیم یک مربی قابل دارد که توانسته تحول خوبی در تیم ایجاد کند."

وی درباره اظهارات تقوی درباره تماس با بازیکنان سایپا و تأثیر آن روی این بازی گفت:"تماسی از جانب ما انجام نشده بود و خود آقای تقوی گفت دوستانی که آنجاحضور داشتند کم لطفی کردند و مطالب را بد انتقال دادند.آقای تقوی گفت که اسمی از تیمی نیاورده است.ما هم اگر بازیکنی را بخواهیم با خود باشگاه حرف می زنیم.مثل بازیکنانی که از نفت گرفتیم."

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا پول ردی پرداخت شده که در ازای آن کارت بازی مجیدی صادر شود؟گفت:"ثبت قرارداد آقای مجیدی ربطی به پول قرارداد ردی نداشت.آن زمان که قرارداد آقای مجیدی ثبت شد ما دو جای خالی داشتیم.متأسفانه جوی درست کردند که انتقادات مغرضانه در آن شکل گرفت.آنهایی که حمله می کنند عادل نیستند."

وی درباره اینکه مجیدی چه زمانی بازی می کند،خاطرنشان کرد:"ما او را دست کادر فنی سپردیم.هر زمان که کادر فنی صلاح بداند از او استفاده می شود."
وی درباره اینکه آیا نکونام از شوخی برخی بازیکنان مبنی بر اینکه او پولش را گرفته و سایرین نگرفته اند،ناراحت شده،گفت:"اصلا چنین چیزی نیست.جواد درمورد مسایل مالی بحثی ندارد.اتفاقا دو ماه نیم است که پولی نگرفته و صبوری کرده.البته دوست دارد که پولش را بگیرد اما به ما فشاری نیاورده است.شما دیدید که در بندرعباس روی نیمکت نشست و مثل یک بازیکن حرفه ای رفتار کرد.من از او واقعا ممنونم.بحث کاپیتانی در تیم ما جمع شده و شما دیدید که رحمتی بازوبند را به جباری تعارف زد.خود بچه ها درگیر این مسایل نیستند."
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
اشجاری: استقلال در این ۷ هفته، بار قهرمانی را می‌بندد/ رقیب ندارم




حسن اشجاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضورش در استقلال و شرایط این تیم صحبت های زیر را مطرح کرد:

فارس: شرایط استقلال چطور است؟

اوضاع خوب است. بازی به بازی هم بهتر می شویم.

فارس: در استقلال جا افتاده‌ای؟

آن طور که خودم بخواهم نه اما آنچه که مربیان می خواهند را انجام داده ام. البته هنوز صددرصد هم نیستم اما از من راضی بودند.

فارس: فکر می کنی چقدر نیاز به زمان داری؟

بازی به بازی بهتر می شوم. بازی اول خود را در جام حذفی مقابل سایپا انجام دادم که از خودم راضی نبودم اما در دو بازی بعدی بهتر شدم. هماهنگی بین بازیکنان بهتر می شود.

فارس: در پست خودت بازی می کنی؟

بله، در دفاع چپ هستم.

فارس: در این پست رقیب هم داری؟

رقیب نه اما هاشم بیک زاده رفیقم است. ما دو سال در سپاهان هم کنار هم بودیم.



فارس: استقلال می تواند قهرمان شود؟

اگر 7 هفته ای که پیش رو داریم به خوبی تمام شود و بتوانیم حداکثر امتیازها را کسب کنیم فکر می کنم استقلال می تواند خیلی زودتر از پایان لیگ قهرمان شود.

فارس: پس سپاهان و تراکتورسازی چه می شوند؟

همه چیز بستگی به این 7 هفته‌ی پیش رو دارد. بازی های سخت و سنگینی در این ۷ هفته داریم. بعد از این 7 هفته، اکثر بازی های استقلال در ورزشگاه آزادی است به این خاطر می گویم که قهرمانی دست خودمان است. گفتم اگر این 7 هفته خوب پیش رود بار قهرمانی را می بندیم.

فارس: جو تیم استقلال چطور است؟ این روزها زیاد از اوضاع تیم خبرهای خوبی نمی رسد؟

برخلاف این اخبار، جو خیلی خوبی در تیم حاکم است. چیزهایی که در روزنامه ها می نویسند که ما در تیم نمی بینیم.

فارس: اما در این چند روز بحث بازوبند کاپیتانی و ناراحتی نکونام و رحمتی از هم خیلی مطرح شده است.

همه حرف الکی است. درست است که تازه به این تیم آمده ام اما بازیکن جوانی نیستم که با این بازیکنان قدیمی تر در ارتباط نبوده باشم و یا بخواهند چیزی را از ما پنهان کنند. ما چنین دعواهایی در تیم نمی بینیم. جواد و مهدی اگر با هم بد هستند چرا همیشه هم اتاق هستند؟ در بازی با آلومینیوم هم تعداد نفرات‌مان 19 نفر بود و نکونام تک افتاد. این حرف ها را برای تیم ما درست می کنند. من خودم در دورود شاهد بودم که رحمتی به جواد اصرار کرد کاپیتانی را بگیرد و نکونام نپذیرفت.

فارس: خود تو با نکونام مشکلی نداری؟

نه، یکی از خنده دارترین حرف هایی که بعد از حضورم در استقلال شنیدم همین مسئله بود. روز اولی که تیم تمرین داشت سمت نکونام رفتم و از او عذرخواهی کردم. نه با هم تا به حال جر و بحثی کردیم و نه دعوایی داشتیم. یا مثلا می گویند خسرو حیدری نزد فتح الله زاده رفته و گفته چرا من را جذب کرده اند. من و خسرو چرا باید با هم مشکل داشته باشیم؟ او دفاع راست است و من دفاع چپ. ضمن اینکه در سپاهان با هم هم‌بازی نبودیم که بخواهیم مشکلی از قبل با هم داشته باشیم. سالی که او در سپاهان بود من استیل آذین بودم.

فارس: بازی با سایپا را چطور می بینی؟

بازی سختی است. ما در باد پیروزی در جام حذفی مقابل این تیم نمی خوابیم. سایپا تیم خوبی است که انگیزه هم دارد.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
در پی اعتراض و شکایت آبی ها؛ کارشناسان رأی را به استقلال دادند / جشن تولد مربی استقلال با کادوی ویژه فتح اله زاده



به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در خصوص اوضاع ایده آل این تیم اشاراتی داشتند اما اعلام کردند که این موضوع برای این تیم حائز اهمیت است زیرا پس از برد و پیروزی مقابل آلومینیوم هرمزگان نیز آبی ها از داوری و اتفاقاتی که رخ داد شکایت کرده تا شرایط را به نفع خود پیش ببرند.

اعضای مسئول در تیم استقلال معتقدند که شرایط باید به نفع آنها پیش برود زیرا در صورتی که این چنین نباشد آنها نمی توانند در این خصوص به نتیجه ایده آلی برسند و حق آنها ضایع می شود زیرا اعضای این تیم در بازی با حریف در نهایت پیروز شده و با دو گل توانستند حریف خود را با شکست روبرو سازند این موضوع عاملی است که اوضاع برای آبی ها تغییر کند و شرایط به طور دیگری پیش برود.

گفتنی است، اعضای تیم استقلال به نحوه قضاوت فغانی اعتراض داشتند و اعلام کردند بدلیل اینکه بازی در زمین حریف برگزار می شود شرایط طور دیگری پیش می رفت که به نفع استقلال بود داور شرایط را تغییر داد و طوری برخورد کرد که به ضرر استقلال باشد زیرا ضربه پنالتی که روی ایمان موسوی انجام شد، گرفته نشد و گل سالمی که توسط آرش برهانی مهاجم ذخیره تیم به ثمر رسید نیز مورد پذیرش واقع نشد و شرایط برای این تیم تغییر کرد.

**جشن تولد مربی استقلال با کادوی ویژه فتح اله زاده

اعضای تیم استقلال پیروزی شیرینی را در مقابل حریف خود بدست آوردند و این درحالی است که شرایط برای این تیم متفاوت است، زیرا اعضای تیم استقلال با اوضاعی متفاوت اولین پیروزی خود را در مقابل آلومینیوم بدست آوردند و این شرایط بصورت ایده آل پیش رفت زیرا اعضای تیم استقلال به این پیروزی نیاز داشتند.

براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال شادی و خوشحالی خود را پس از پیروزی در این بازی تکمیل کردند و شرایط را به نفع خود تغییر دادند زیرا پس از بازی جنش تولد کریم بوستانی انجام شد و این مربی با اوضاعی خاص و پس از برد تیمش توانست، مراسم تولد خود را جشن بگیرند.

این درحالی است که آبی ها در این مراسم به وی تبریک گفتند و بوستانی نیز قول یک کادوی ویژه را از مسئولان استقلال و امیر قلعه نوعی دریافت کرد.

گفتنی است، اعضای تیم استقلال اعلام کردند که شرایط برای این تیم طوری است که پس از پیروزی اعضای این تیم مقابل حریف زمان مناسبی برای برگزاری جشن و مراسم خوشحالی است و آبی ها حتی به مربی خود قول دادند که پاداش ویژه ای را برای وی در نظر گرفتند که بزودی به این مربی پرداخت می کنند تا این مربی با خیالی آسوده از جشن تولد و افزایش سن خود لذت ببرد و پاداشی ویژه را دریافت کند.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
هفته نوزدهم لیگ برتر : پرسپولیس در اندیشه رسیدن به رتبه تک رقمی/ مهمان ویژه برای مایلی‌کهن



هفته نوزدهم لیگ برتر درحالی فردا با انجام پنج دیدار آغاز می‌شود که پرسپولیس در شیراز به فکر انتقام از فجر و رسیدن به رتبه‌های تک رقمی جدول است و مایلی‌کهن و تیمش برای پذیرایی از یک مهمان ویژه به نام علی دایی آماده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از هفته نوزدهم (هفته دوم از دور برگشت) مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا یکشنبه با برگزاری 5 مسابقه آغاز می‌شود که پرسپولیس در شیراز به فکر رسیدن به رتبه‌های تک رقمی جدول است، سپاهان و فولاد یکی از حساسترین دیدارهای هفته را برگزار می‌کنند و در دورود مایلی‌کهن و دایی با هم روبرو می‌شوند. در زیر نگاهی گذرا به این دیدارها می‌اندازیم:

صبای قم - ذوب‌آهن اصفهان (نتیجه بازی رفت: ذوب‌‍‌آهن صفر - صبای قم صفر)
پیروزی 4 بر یک برابر پیکان در تهران شروع بسیار خوب مردان مرفاوی در نیم فصل دوم لیگ برتر بود و این تیم را به رده یازدهم رساند. قمی‌ها می‌دانند در صورت پیروزی برابر ذوب‌آهن می‌توانند خود را تا میانه جدول بالا بکشند و مشکلات گذشته را پشت سربگذارند. البته حریف صبا که هفته گذشته نخستین پیروزی‌اش در لیگ برتر را با هدایت کاظمی جشن گرفت تنها به برد در این بازی فکر می‌کند تا در صورت ناکامی آلومینیوم و پیکان، بیش از گذشته به فرار از مربع فانوس بدستان امیدوار شود.

فجرسپاسی شیراز - پرسپولیس (نتیجه بازی رفت: پرسپولیس 2 - فجرسپاسی شیراز 3)
رونمایی از زمین چمن جدید ورزشگاه حافظیه شیراز در لیگ دوازدهم در بازی فجر با پرسپولیس صورت می‌گیرد، هر چند خیلی‌ها اعتقاد دارند نباید این بازی در حافظیه انجام شود زیرا به زمین تازه مرمت شده آسیب می‌رساند اما به خاطر حساسیت این مسابقه مسئولان امر، تصمیم بر برگزاری آن در این ورزشگاه قدیمی شیراز گرفتند.

در این بازی، تیم میزبان که ستاره‌هایش در خط میانی در فصل نقل و انتقالات به سرخابی‌های پایتخت رفته‌اند، جهت جلوگیری از تداوم سیر نزولی و پایان دادن به 5 هفته ناکامی، بر انگیزه بالای جوانان خود برای شکست دادن پرسپولیس تکیه کرده‌اند.

در سوی دیگر میدان همه نگاه‌ها به رضا حقیقی است که برابر تیم سابقش به میدان خواهد آمد. همچنین پس از انتصاب قطعی گل‌محمدی به عنوان سرمربی، سرخپوشان تهرانی برای انتقام شکست دور رفت، جبران ناکامی بازی گذشته و رسیدن به رتبه‌های تک رقمی جدول لیگ باید 3 امتیاز این بازی را به اندوخته گذشته خود اضافه کنند. در صورت پیروزی در شیراز و ناکامی صبا، پرسپولیس به رده نهم صعود می‌کند و این گامی موفقیت آمیز برای این تیم با هدایت گل‌محمدی خواهد بود.

صنعت نفت آبادان - ملوان بندرانزلی (نتیجه بازی رفت: ملوان صفر - صنعت نفت صفر)
تیم متحول شده آبادان پس از تساوی ارزشمند در آزادی برابر پرسپولیس، می‌خواهد نخستین پیروزی‌اش با هدایت آلفردو کاسیمرو را در خانه جشن بگیرد. این پیروزی می‌تواند امیدهای آنها را برای خروج از جمع فانوس بدستان افزایش دهد. البته در روزی که سپاهان و فولاد برابر هم به میدان می‌روند، ملوانی‌ها به فکر 3 امتیاز ارزشمند در آبادان، رسیدن به رده دوم و نزدیک شدن به استقلال صدرنشین هستند.

سپاهان اصفهان - فولاد خوزستان (نتیجه بازی رفت: فولاد یک - سپاهان 3)
مهمترین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر بازی انتقامی سپاهان و فولاد، تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لیگ است. فولاد که در این فصل در بازی رفت و مسابقات جام حذفی مغلوب قهرمان سه دوره گذشته لیگ شده، قصد دارد انتقام شیرینی را از زردپوشان بگیرد تا به رده دوم جدول برسد. اما سپاهان هم برای جبران شکست در بازی گذشته و کاهش و یا حفظ اختلافش با استقلال، باید در این بازی به 3 امتیاز برسد، هرچند خبرهای خوشی از این تیم به گوش نمی‌رسد، خبرهایی که بیانگر دو دستگی بین بازیکنان این تیم اصفهانی است، مسئله که می‌تواند باعث سقوط هر چه بیشتر آنها در جدول لیگ شود.

گهر دورود - راه‌آهن تهران (نتیجه بازی رفت: راه‌‌اهن 3 - گهر دورود یک)
نخستین مسابقه لیگ برتر در استان لرستان و شهر دورود، تقابل محمد مایلی‌کهن و علی دایی است. اختلاف نظر این دو مربی از سال 1997 آغاز و در سال‌های اخیر این مشکلات ادامه یافت تا جائیکه مایلی‌کهن در سالهای اخیر یکی از منتقدان پروپاقرص علی دایی بوده و برای انتقاد از شاگرد پیشین خود کمتر حد و مرزی قائل شد. در مقابل دایی هم که مایلی‌کهن را تنها منتقد خود می‌دیده، برای مقابله با او چندین بار به محاکم قضایی شکایت کرد که در یکی دو مورد کار به جاهای باریک هم کشیده شد.

هرچه هست امروز اما مایلی‌کهن و دایی در آتش بس هستند و علیه هم حرف نمی‌زنند، آتش زیر خاکستری که شاید با اتفاقاتی که در دیدار فردای آنها رقم بخورد دوباره سر باز کند. در این بین یک سئوال پیش می‌آید که آیا مطابق رسم و رسوم فوتبال ما قبل از بازی فردا دایی یا مایلی کهن به سمت هم خواهند رفت؟ هر چند که با روحیات که از طرفین سراغ داریم بعید است پاسخ این سوال مثبت باشد!

در کنار این مسائل گهری‌ها در نخستین دیدار لیگ که پس از سال‌ها در این شهر برگزار می‌شود، به فکر رسیدن به نخستین پیروزی با هدایت مایلی‌کهن هستند، هرچند دایی و تیمش برای جبران ناکامی دو هفته اخیر در جام حذفی و لیگ، به برتری در این بازی خارج از خانه چشم دوخته‌اند.

برنامه کامل دیدارهای هفته نوزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
یکشنبه - 10/10/91
* صبای قم - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 14، ورزشگاه یادگار امام(ره) قم
* فجرسپاسی شیراز - پرسپولیس، ساعت 14، ورزشگاه حافظیه شیراز
* صنعت نفت آبادان - ملوان بندرانزلی، ساعت 15، ورزشگاه تختی آبادان
* سپاهان اصفهان - فولاد خوزستان، ساعت 15، ورزشگاه فولاد‌شهر اصفهان
* گهر دورود - راه‌آهن تهران، ساعت 15، ورزشگاه انقلاب کرج

دوشنبه - 11/10/91
* داماش گیلان - آلومینیوم هرمزگان، ساعت 15، ورزشگاه عضدی رشت
* نفت تهران - مس کرمان، ساعت 15، ورزشگاه شهید دستگردی تهران
* تراکتور‌سازی تبریز - پیکان، ساعت 15، ورزشگاه یادگار امام تبریز
* استقلال - سایپا البرز، ساعت 17:30، ورزشگاه آزادی تهران
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
در گفتگو با مهر عنوان شد: قرارداد قلعه‌نویی شامل قوانین جدید نمی‌شود/ جریمه را تراکتورسازی باید بدهد




کیل سرمربی استقلال با بیان اینکه آیین نامه جدید کمیته انضباطی شامل پرونده اختلاف قلعه نویی و تراکتورسازی نمی شود،گفت: باشگاه تراکتور در قرارداد فی‌مابین خود را ملزم به پرداخت 20 درصد جریمه انضباطی قلعه نویی کرده است.

عبدالصمد ‌ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اظهارات اخیر رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه طبق آیین نامه جدید انضباطی عدم رعایت قانون سقف قرارداد جریمه‌ای را برای خاطیان نخواهد داشت، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال می‌گوید آیین ‌نامه‌ها نباید مغایر قوانین کشور باشند ضمن اینکه اصل 169 قانون اساسی نیز گفته قانون عطف به ماسبق نمی‌شود.

وکیل سرمربی تیم استقلال تاکید کرد:‌ مسئولان کمیته انضباطی نباید فراموش کنند که آیین نامه این کمیته در بهمن ماه سال 1390 اصلاح شده است در حالی که قرارداد امیر قلعه نویی با باشگاه تراکتورسازی در تیرماه سال 90 بسته شده است و شامل قوانین جدید نمی‌شود.

وی تاکید کرد: ماده 195 قانون آیین دادرسی مدنی می‌گوید تعهدات تابع قوانینی است که در زمان انعقاد آنها جبری بوده است. در تیرماه 90 که قلعه نویی قرارداد خود را با باشگاه تراکتورسازی بسته تبصره یک ماده 18 آیین نامه انضباطی می‌گفت قراردادهای داخلی معتبرند و اگر بین قرارداد رسمی و داخلی از نظر مبالغ مالی مغایرتی وجود داشته باشد طرفین 20 درصد نسبت به اختلاف مالی که بین دو قرارداد وجود دارد، توسط کمیته انضباطی جریمه خواهند شد.

ابراهیمی تاکید کرد: نکته دیگری که حائز اهمیت است این است که باشگاه تراکتورسازی در زیر قرارداد قلعه نویی قید کرده که اگر اختلافی بین این مربی و باشگاه تراکتورسازی به وجود آمد و کار به کمیته انضباطی کشید 20 درصد جریمه قلعه نویی را نیز خود باشگاه خواهد پرداخت.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
ایمان موسوی: استقلال می‌خواست ۳ بازیکن بدهد، یعقوب کریمی را هم بگیرد / قرار نیست همیشه فیکس باشم



ایمان موسوی مهاجم استقلال روزهای خوشحال کننده‌ای را پشت سر می‌گذارد و در دو بازی پیاپی گل‌های حساسی را برای این تیم به ثمر رسانده است.
به گزارش خبرآنلاین؛ شاید حالا بتوان گفت که معاوضه او با دو بازیکن استقلال برای آبی ها ضرر نداشت،این در حالی است که یعقوب کریمی مهاجم نفت گفته که امیر قلعه نویی او را می خواسته ولی باشگاه نفت موسوی را به استقلال داده است.موسوی در مورد حرف های کریمی می گوید:«باشگاه استقلال اول قرار بود سه بازیکن بدهد و به غیر از من یعقوب کریمی را هم بگیرد ولی باشگاه نفت مخالفت کرد. در ضمن من دوست داشتم به استقلال بروم و خودم شخصا درخواست جدایی دادم، با این حالا باید بگویم که یعقوب فوتبالیست بسیار خوبی است که مطمئنا در تیم های بزرگ بازی خواهد کرد.»
از موسوی در مورد درخشش در دو بازی اخیر استقلال سوال می کنیم و او می گوید: «خیلی خوشحالم و زحمت بقیه بازیکنان بود. واقعا بازی کردن و گل زدن برای استقلال افتخار بزرگی است.» او در پاسخ به این سوال که فکر می کنی دوباره در ترکیب ثابت قرار بگیری می گوید: «هر فوتبالیستی دوست دارد فیکس بازی کند ولی قرار نیست در همه بازی‌ها فیکس باشم و باید تلاش کنم. در استقلال همه با هم رقابت سالم دارند و همه برای قرار گرفتن در ترکیب رقابت می کنند.»
موسوی اگر در بازی با سایپا گل بزند، سومین دیدار پیاپی خواهد بود که برای تیمش گلزنی خواهد کرد. او در این خصوص می گوید:«دوست دارم باز هم برای استقلال بازی کنم ولی همه چیز به نظر قلعه نویی برمی گردد. اگر بازی کردیم دوست دارم به سایپا هم گل بزنم و این افتخار بزرگی است که در سه بازی پیاپی گل بزنم. البته بازی با سایپا سخت است ولی اگر قهرمانی می خواهیم باید 3 امتیاز این بازی را بگیریم.»
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
اکبرپور: رحمتی بازوبند را به جباری داد، ایراد دارد؟/ انگار برای کاپیتانی قشون‌کشی شده است!


سیاوش اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و مباحث مختلف صحبت‌هایی را انجام داده است.

این بازیکن اعتراض دارد. استقلال بی‌حاشیه‌ترین تیم لیگ است و قطعا در پایان فصل قهرمان لیگ برتر خواهد شد. صحبت‌های این بازیکن را بخوانید.

فارس: چرا اینقدر تیم‌تان حاشیه دارد؟

کدام حاشیه؟ تیم ما بی‌حاشیه‌ترین تیم لیگ ایران است!

فارس: حتما شوخی می‌کنی؟

با قدرت روی حرفی که زدم هستم و باز هم می‌گویم نمی‌دانم در چه موردی صحبت می‌کنید.

فارس: در مورد کاپیتانی؟

اصلا بحث کاپیتانی وجود ندارد، شاید همه به این موضوع دامن بزنند و روزنامه‌ها در این مورد بنویسند اما کاپیتان استقلال مشخص است و هیچ کس مشکل و ادعایی در این مورد ندارد.

فارس: اما در این چند روز همه مباحث پیرامون استقلال به کاپیتانی برمی‌گشت و حتی فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی هم در این باره صحبت کردند.

همه هر روز می‌نویسند سر کاپیتانی استقلال دعوا می‌شود و طوری وانمود می‌کنند که تیم ما هیچ کاری انجام نمی‌دهد و بازیکنان سر بازوبند قشون‌کشی می‌کنند این مسئله اوایل لیگ حل شده و دیگر بحثی در موردش وجود ندارد. هر چیزی یک اصولی دارد و تمامی بازیکنان روی آن اصول هستند.

فارس: اینکه می‌گویند نکونام و رحمتی با یکدیگر قهر هستند و در تمرینات با هم صحبت نمی‌کنند، درست است؟

اولا که من ندیدم آنها قهر باشند ضمن آنکه در اردوها هم این دو بیشتر به هم نزدیکند و هیچ کس به این مسائل دقت نمی‌کند، من فکر نمی‌کنم چیزی که شما می‌گویید درست باشد و این دو نفر با هم قهر باشند.

فارس: ظاهرا نمی‌خواهی همه چیز را بپذیری اما جواد نکونام دو روز به محل تمرینات نیامد تا مشکلاتش را حل کند.

دقیقا همین طور است، نکونام مشکل شخصی داشت و می‌خواست مشکلاتش را حل کند. اگر منظورتان این است که روزنامه‌ها نوشته‌اند نکونام قهر کرده مثالی برایتان می‌زنم که متوجه شوید. هفته پیش مطلبی در خصوص من نوشته بودند که سیاوش اکبرپور چون در فهرست 18 نفره حضور ندارد قهر کرده و رفته است. من 9 سال پیش به استقلال آمدم و بازیکن تازه‌ واردی هم نیستم. زمانی خبرنگارانی به تمرین استقلال می‌آمدند که مطالعاتشان بالا بود و اول، مطالبشان رصد می‌شد و سپس خبرهایشان در روزنامه‌ها منتشر می‌شد اما حالا نوشته‌اند که من مصدوم شده‌ام و به فیزیوتراپی رفته‌ام فردای همان روز در یک ستون دیگر نوشته شده بود اکبرپور چون در فهرست 18 نفره حضور ندارد از استقلال قهر کرد اولا که من در عمر فوتبالی‌ام نشده که در فهرست 18 نفره یک تیم نباشم مگر به دلیل مصدومیت درثانی بالاخره ما مصدوم بودیم و نمی‌توانستیم تمرین کنیم یا اینکه قهر کرده بودیم و به خانه برگشتیم. جدا می‌گویم من ارادت خاصی به روزنامه‌نگاران و خبرنگاران دارم و می‌دانم آنها چقدر زحمت می‌کشند اما انصافا بعضی‌ها به فکر آخرت خودشان باشند و من معتقدم نباید بدون تحقیق مطلبی نوشت چون با آبروی اشخاص بازی می‌شود.


فارس: همه اینها را گفتید اما از جو استقلال و شرایطی که در آن پیش آمده حرفی نزدید.

استقلال تیم بزرگی است و رقابت در آن روز به روز سخت‌تر می‌شود اما من آدمی هستم وقتی چنین شرایطی را تجربه می‌کنم خیلی خوشحال می‌شوم، استقلال امسال مثل استقلال زمان صمد مرفاوی تیمی پرمهره است و من وقتی این شرایط را می بینم روح و روانم شاد می‌شود. برعکس خیلی از بازیکنان که دوست ندارند در شلوغی فوتبال بازی کنند اما من عاشق حاشیه هستم البته عاشق حاشیه مثبت. همین حالا که با شما صحبت می‌کنم مشت‌هایم را گره کرده‌ام چون انگیزه مضاعفی دارم، شما صحبت از حاشیه کردید اما من از شما می‌پرسم مگر در همین چند هفته گذشته برای رئال مادرید و مورینیو این همه صحبت نشده و این همه حاشیه اتفاق نیفتاده است جذابیت فوتبال به همین مسائل است. جذابیت فوتبال به این است که روزنامه‌ها را بخوانید و از حواشی مطلع باشید. این‌ها قشنگی کار است و هیچ کس نمی‌تواند منکر آن شود. من از شور و شوق قدیم افتاده‌ام اما همانطور که گفتم دوست دارم پرحاشیه باشم اما از نوع خوب آن نه از نوع بدش.

فارس: ظاهرا برای انتخاب کاپیتان استقلال جلسه‌ای میان بزرگان تیم تشکیل شده و تو در آن جلسه نبودی؟

من در جلسه بودم، بعد از صادقی قدیمی‌ترین بازیکن استقلال من هستم اما ما یک خانواده‌ایم و فرقی نمی‌کند که ما 8 نفر جمع شویم یا 20 نفر از جوانان. حالا که ما بزرگترهای تیم هستیم باید به این کشتی کمک کنیم نه اینکه کشتی را غرق کنیم. برایتان مثالی می‌زنم روزی که به استقلال آمدم عاشق شماره 10 بودم و انصافا همه چیزم در این تیم این شماره بود اما وقتی ابتدای فصل به تیم برگشتم و شور و شوق میلاد میداودی را دیدم پیراهن را به او تقدیم کردم چون دیدم که او با این پیراهن انگیزه دارد. خواستم به شما بگویم که ما یک خانواده هستیم و در این خانواده همه چیز را برای مصلحت تیم می‌دهیم.

فارس: حالا که میداودی رفته تکلیف شماره 10چیست؟

از مسئولان می‌خواهم که کارم را درست کنند تا پیراهن شماره 10 را بپوشم به این خاطر که با شماره 20 بیگانه هستم و انگار یک چیزی گم کرده‌ام.

فارس: حالا مقرر شده کاپیتان تیم جباری باشد؟

در جلسه‌ای که ما داشتیم بحث در مورد جمع و جور کردن تیم بود و خدا وکیلی در مورد کاپیتانی بحث نشد. قلعه‌نویی با بزرگترهای تیم در مورد شرایط و کار سختی که در آینده داریم صحبت کرد و هیچ صحبتی در مورد انتخاب کاپیتان نشد.


فارس: پس چطور رحمتی بازوبند را به جباری داد؟

رحمتی دو بازی پیش بازوبند کاپیتانی را به جباری داد ولی او قبول نکرد حالا که جباری بازوبند را قبول کرده شاید این ذهنیت به وجود بیاید که چرا این اتفاق افتاده و همه از خودشان سؤال بپرسند اما به عنوان عضو کوچکی از استقلال باید بگویم که این مسئله داستان کوچکی است. درست است که کاپیتانی استقلال بزرگ و با افتخار است اما حرمت‌ها باید حفظ شود. به قول امیر قلعه نویی بازوبند یک تکه پارچه است اما کاپیتان استقلال کاپیتان 20 میلیون هوادار است. بزرگانی چون بیانی این بازوبند را به دست بسته‌اند و در میان بازیکنان بزرگ استقلال که این همه تجربه ملی دارند این بحث بسیار کوچک شمرده می‌شود.

فارس: تو که خودت مدعی نیستی؟

خدا را شکر من عاشق استقلال بودم و وقتی که از این تیم رفتم می‌خواستم بدون چشمداشت برگردم هنوز هم فکر می‌کنم که چرا من به استیل آذین رفتم و چرا این اشتباه را مرتکب شدم؟ حالا هم که در این تیم حضور دارم کوچکترین چشمداشتی نسبت به بازوبند و اینجور مسائل ندارم.

فارس: شفاف و بدون تعارف بگو به عنوان بازیکنی که 9 سال پیش به استقلال آمدی حق چه کسی است که بازوبند را به دست ببندد؟

برای من فرقی نمی‌کند پشت سر جباری، مجیدی، رحمتی و یا شخص دیگری به زمین بروم زمانی که مجیدی به استقلال برگشته بود پیروز قربانی در این تیم حضور داشت و این بازیکن 9 سال بود که در استقلال به صورت پیاپی بازی می‌ کرد اما به احترام کسوت فرهاد مجیدی بازوبند را بر دستان او بست. من از سال 82 به استقلال آمدم و همه این مسائل را دیدم. کار مهدی رحمتی خیلی قشنگ بود چون به قدمت و کسوت جباری احترام گذاشت و بازوبند را به او داد. از نظر شما اینکه رحمتی چنین کار قشنگی کرده ایرادی است؟ مهدی رحمتی بازیکن ملی است و احترام همه را حفظ کرد حالا فرهاد مجیدی هم که بیاید جباری بازوبند را به او می‌دهد. همه اینها را گفتید اما اصلا در مورد استقلال نپرسیدید.

فارس: ما می خواستیم اول ببینیم حاشیه‌ها به تیم‌تان لطمه نمی‌زند بعد در خصوص بازی با سایپا صحبت کنید.

اتفاقا شرایط ما بسیار خوب است و تمرین می کنیم و تلاش. برای برد به زمین می‌رویم و می دانیم که سایپا تیم فوق‌العاده خوبی است ولی ما می‌خواهیم به قهرمانی فکر کنیم و از هر مسابقه 3 امتیاز را بگیریم.



فارس: چقدر از حریفتان شناخت دارید؟

آنها تیم تاکتیک‌پذیری و از مربی خوبی برخوردار هستند اما برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود این مسائل نباید اهمیت داشته باشد.

فارس: شرایط خودت چگونه است؟

بعد از اینکه بازی گهر و سایپا را از دست دادم کمی از ناحیه همسترینگ احساس درد می‌کنم اما تلاش می‌کنم که به شرایط خوب برسم.

فارس: درخشش مهاجمان جدید استقلال باعث سختی تو نمی‌شود؟

اتفاقا من هم خوشحال می‌شوم شما به زمان صمد مرفاوی نگاه کنید من، مجیدی، عنایتی، آرش برهانی و سید صالحی در یک تیم بازی می‌کردیم اما هیچ وقت نگفتم شرایط کار سخت است. خیالتان راحت باشد آخر فصل می‌بینید که مدت زمان حضور من در زمین از همه بازیکنان بیشتر است.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
صفحه  صفحه 69 از 106:  « پیشین  1  ...  68  69  70  ...  105  106  پسین » 
ورزش
ورزش

Esteghlal FC | باشگاه استقلال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA