انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 20 از 32:  « پیشین  1  ...  19  20  21  ...  31  32  پسین »

The Conference | میزگرد بچه های لوتی...!!!!


مرد

 
"ناسا پیش بینی کرده است که در 23-25 دسامبر 2012 (سوم تا پنجم دی 91) و در زمان تراز کائنات زمین به مدت 3 روز در تاریکی کامل به سر خواهد برد. دانشمندان آمریکایی تغییرات کائنات، خاموشی در کل کره زمین به مدت 3 روز از تاریخ 23 دسامبر 2012 پیش‌بینی کرده‌اند. این پایان جهان نیست، این هم ترازی جهان، جایی که خورشید و زمین برای اولین بار هم تراز می شوند. زمین از وضعیت کنونی که بعد سوم است به بعد صفر تغییر کرده و سپس به بعد چهارم تغییر می‌کند.

در این گذار جهان با تغییر بزرگی روبرو می‌شود و ما یک جهان جدیدی را خواهیم دید. پیش بینی شده است که این 3 روز تاریکی در روزهای 23، 24، 25 دسامبر 2012 (سوم تا پنجم دی ماه 91)خواهد بود، حفظ آرامش، در آغوش کشیدن یکدیگر، مناجات، خواب به مدت 3 روز بهترین راه حل است و آنهایی که بعد از این واقعه زنده می‌مانند با یک جهان نوین روبرو خواهند شد و متاسفانه افرادی که از این موضوع ترس به دل راه دهند خواهند مرد!"

در انتهای این مطلب، به منظور اثبات حقیقت ایمیل،‌ لینکی از وب‌سایت ناسا آورده شده‌است، حال حقیقت نهفته در پس این نظریه و ایمیلی که برگرفته از کلیات این نظریه است، بر اساس لینکی که در خود ایمیل آمده، چیست؟

به دور از آلودگی‌های نوری شهرها، مسیری درخشان به نام کهکشان راه‌شیری در آسمان شب قابل مشاهده است. این مسیر طاقی مانند درخشان از نور میلیون‌ها ستاره‌ای شکل گرفته که انسان قادر نیست هریک از آنها را به تنهایی مشاهده کند زیرا این ستاره‌ها بر روی صفحه میانی کهکشان منطبق شده‌اند. از دیگر پدیده‌هایی که مرکز کهکشان را اشغال کرده، ابرهای قطور گازی هستند که چشم انسان قادر به دیدن آنها نیست و تنها به شکل توده‌هایی تاریک که نور کهکشان را مسدود می‌سازند،‌قابل مشاهده‌ هستند.

بزرگترین توده این ابرها از صورت فلکی ماکیان تا صورت فلکی قوس گسترده شده و معمولا با نام شکاف بزرگ (Great Rift) یا شکاف تاریک (Dark Rift) شناخته می‌شود.از دیگر عناصر قابل توجه و نادیده کهکشان راه شیری در صورت فلکی قوس قرار داشته و سیاه‌چاله مرکزی کهکشان است. مرکز کهکشان در فاصله 28 هزار سال نوری از زمین قرار داشته و میزبان سیاه‌چاله‌ای است که جرم آن چهارمیلیون برابر خورشید است.

شایعات هم‌ترازی زمین در سال 2012، این دو پدیده نجومی را با موقعیت خورشید در مرکز کهکشانی در تاریخ 21 دسامبر 2012، همزمان با انقلاب زمستانی در نیم‌کره شمالی، به یکدیگر ربط داده و پدیده‌ای جدید را خلق کرده که در علم نجوم و ستاره‌شناسی هیچ مفهومی ندارد.



همزمان با حرکت زمین به دور خورشید،‌خورشید نیز نسبت به ستاره‌های پس‌زمینه در حرکت است و از این رو است که صورت‌های فلکی قابل مشاهده به آرامی و متناسب با تغییر فصول، تغییر می‌کنند. در 21 دسامبر 2012،‌ خورشید در موقعیت 6?6 درجه شمال مرکز کهکشانی قرار خواهد گرفت،‌ این فاصله‌ای‌است که به نظر می‌آید به اندازه ابعاد 13 ماه کامل باشد. بر این اساس گفته می‌شود این رویداد نجومی و ورود خورشید به درون شکاف تاریک به نوعی پیش‌گویی یک فاجعه به شمار رفته و یا این تصور غلط را به وجود می‌آورد که خورشید و زمین با سیاه‌چاله‌ای که در مرکز کهکشان قرار گرفته هم‌تراز شده و به همین خاطر کشش گرانشی سهمگینی بر روی زمین وارد خواهد آمد و یا دیگر رویداد‌های عجیب و غریب، نظیر تاریکی سه روزه زمین رخ خواهد داد.

اولین مدرک علیه این نظریه این است که انقلاب زمستانی یا تابستانی به خودی خود با هیچ یک از حرکات ستاره‌ها و یا هیچ جرم دیگری در جهان در ارتباط نیست،‌ این رویداد تنها نشانگر دور و نزدیک شدن خورشید به قطب‌های زمین است. دوم اینکه زمین در محدوده تاثیرات شدید گرانشی سیاه‌چاله مرکزی کهکشان قرار ندارد زیرا تاثیرات گرانشی با دورتر شدن از سیاه‌چاله کاهش پیدا می‌کنند.

زمین 149 میلیون و 668 هزار و 992 کیلومتر از خورشید فاصله دارد، و فاصله خورشید از سیاه‌چاله کهکشان راه شیری 165 کوادریلیون مایل (265541760000000000 کیلومتر) است. خورشید و ماه غالب‌ترین نیروهای گرانشی بر روی زمین به شمار می‌روند. طی یک سال فاصله زمین تا سیاهچاله کهکشان به اندازه یک در 900 میلیون تغییر پیدا می‌کند و این فاصله به اندازه‌ای نیست که بتواند در کشش گرانشی سیاهچاله بر روی زمین تغییر قابل توجهی ایجاد کند، به علاوه نزدیکترین موقعیت زمین به مرکز کهکشان در انقلاب تابستانی است، نه زمستانی.

آخرین مورد این است که خورشید در 21 دسامبر هرسال وارد بخشی از آسمان می‌شود که در تصرف شکاف تاریک قرار دارد. بنابر‌این امسال ورود خورشید به این محدوده از جهان همان تاثیرات مخرب و هراسناکی را در پی خواهد داشت که سال گذشته شاهد آن بودید! در واقع هیچ‌پدیده غیر عادی که با وقوع هم‌ترازی زمین و خورشید و صفحه میانی کهکشان در ارتباط باشد در روز‌های 21 تا 23 دسامبر رخ نخواهد داد، و اگر فاجعه‌ای طبیعی نیز در این روزها رخ دهد، ارتباطی با موقعیت خورشید و زمین ندارد.

درباره تاثیرات ناشی از همترازی زمین و خورشید با شکاف تاریک در زمان وقوع انقلاب زمستانی در سال 2012 شایعات فراوان مختلفی به وجود آمده است که یکی از آنها در ابتدای مطلب عنوان شد. وقوع زمین‌لرزه، سونامی، سیل و تشدید شرایط آب و هوایی از دیگر مواردی است که وقوع آنها را به این پدید کیهانی ارتباط می‌دهند
برنده می گوید مشکل است، اما ممکن
و بازنده می گوید ممکن است، اما مشکل ...
     
  
زن

 
می خوام در مورد یک مساله ای حرف بزنیم.
یک سری از اعضا ایران نیستند و در خارج از ایران زندگی می کنند حالا یا از بچگی یا در بزرگسالی مهاجرت کردند.
سوال من اینه به نظرتون این اشخاص احساساتشون در کشوری که ساکن هستند یا کشوری که ازش واقعا هستند چجوریه.ایا هر دو کشور وطنشون هست به نظرتون؟آیا حق اینو دارن توی کشوری که زندگی می کنند نسیت به مسایل سیاسی و اجتماعی اونجا حساس باشن و یا اظهار نظر کنند یا چون اصلشون از جای دیگه هست این حق رو ندارن همچنین در مورد کشوری که از اومدن چون زندگی نمی کنند بازم درست نیست اظهار نظر کردنشون؟
من یک زن خوشبختم
و خیابانی که راه مرا دنبال می کند
خوشبخت است
و کوچه ای که
به گریبان خانه ام می رسد
خوشبخت است
     
  ویرایش شده توسط: Aatena   
مرد

 
Aatena: به نظرت دلیلش مهمه؟
دلیلش خیلی مهمه مثلن کشور خودمون یکی فقط به خاطر نداشتن ازادی و حجاب که از ایران میره در حالی که شاید اتفاقاتی که تو کشورش میفته واسش مهم نیس و شاید عکسش
یکی به خاطر فعالیتای سیاسیش که از کشورش میره که فک میکنم خودت قبول داری اون کشورشو دوس داره و هر اتفاقی واسه کشورش میفته براش اهمیت داره
یه گروهم هستن که پدر مادرش از اول اونجا بودن و شاید اونجایی که توش زندگی میکنه واسش مهمتر باشه تا کشور پدر مادرش
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  
زن

 
akhavan: به تایپکت ربط داره درسته؟؟؟؟

بله
ببینید من اصطلاحا دو رگه محسوب میشم.بعد کسانی مثل من یه جورایی معلقیم.انگار نه به کشوری تعلق داریم که در اون به دنیا اومدیم و یه رگمون از اونجاست نه برای کشوری هستیم که جز اسم و یکی از والدین و یه سری از اقوام تجربه ای ازش نداریم.
وقتی در مورد مسایل ایران نظر بدیم خب میگن برو در مورد مملکت خودت نظر بده وقتی در مورد اونور نظر میدیم میگن تو مگه اینجا بودی که حرف میزنی ازش.حالا تصور کنید یه جایی غیر این دو کشور هم زندگی کنیم که دیگه بدتر میشه.
به هر حال نسبت به جامعه ای که عمری اونجا زندگی کردی تحصیل کردی و بهترین خاطراتت مال اونجاست حساس هستی و از یک طرف نسبت به کشوری که مال اونجا هم محسوب میشی حساسیت داری.جالب اینه که دو طرف هم کاملا قبول ندارن
اوائل که سایت اومدم پستای توی تالار سیاست گذاشنم که پست های اعتراصی بود مثل همین پستایی که امروز و این چند روزه ممکنه گذاشته باشم و اونجا گفته ما یا کشورمون یا مردم ما و این حرفا از طرفی تاپیک های افغانستان هم به نوعی عنوان کرده بودم افغانی هستم این باعث شد دو نفر بهم پیام بدن اگر اعتراص داری برو کشور خودت اونم با الفظ نادرست حتی رکیک.و یا اینکه به توچه ربطی داره.برام سوال بود ایا واقعا میشه به کشوری که زادگاه و محل رشدت بوده احساس نداشت؟
من یک زن خوشبختم
و خیابانی که راه مرا دنبال می کند
خوشبخت است
و کوچه ای که
به گریبان خانه ام می رسد
خوشبخت است
     
  ویرایش شده توسط: Aatena   
مرد

 
Aatena
ببین ما کشور شمارو کشوره خودمون میدونیم اصن شماها مهاجر حساب نمیشین شما خودتون صاحب خونه این
اون دونفر که میگی احتمالن به خاطره اون کارایی که بعضی از هموطنات تو اینجا انجام دادن اون جوری باهات حرف زدن
توام باید گزارش میکردی تا دیگه ازین کارا نکنن
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  
زن

 
shenia: نمیبینی این همه دانشجوی رشته های تاپ رو که هم پدرشون هم مادرشون هم خودشون ایرانین اما به خاطر یه اعتراض حق استفاده از هرگونه تسهیلات دولتی(دانشگاه دولتی،شغل دولتی و...) ازشون گرفته میشه؟
بله من همه ی اینها رو هم در دوستان و هم توی جامعه دیدم.متاسفانه امکانات تحصیلی یا شغلی رو بعنوان اهرم فشار استفاده می کنند تا جرات رو در جوانان و مردم کمتر کنند.
christopher: سوالی که در اینجا مطرح میگردد آن است که آیا نویسنگان قانون اساسی وسیاست گذاران جمهوری اسلامی، متوجه پارادوکس های موجودهستند؟

این مطلبتون جالب بود و من تا حالا بهش بر نخورده بودم.به نظرتون چرا رهبریت نظام شرط ایرانی الاصل بودن نداره ولی رییس جمهوری و نمایندگان مجلس دارن؟
و اینکه میشه پیش بینی کرد روزی همچین اتفاقی در رهبری یا شورای تشخیص مصلحت نظام یا نگهبان بیفته؟
من یک زن خوشبختم
و خیابانی که راه مرا دنبال می کند
خوشبخت است
و کوچه ای که
به گریبان خانه ام می رسد
خوشبخت است
     
  
مرد

 
Aatena: به نظرتون چرا رهبریت نظام شرط ایرانی الاصل بودن نداره ولی رییس جمهوری و نمایندگان مجلس دارن؟
شما هم مثکه یه چیزیت می شه ها!!
آخه کجای نوشته ی من حرف از ایرانی الاصل بودن بود بید

شرطی که صحبت ازش هست، شرط تابعیت کشوریست که اکنون به نام ایران خوانده می شه، وگرنه شما اصالتا ایرانی هستید،

اگر واقعگرایانه نگاه کنید، همین الان رهبر ایران تابعیت کشور ایران رو داره، اما ایرانی الاصل نیست، اولی هم همینطور بود؛ به نظرم همین ایرانی الاصل نبودنشون بود که لطمات زیادی رو به ملیت ایرانی وارد کرد و وجهه ی ملی ایران رو از همون شکل ناخوشی که در زمان شاه داشت هم محروم کرد و کامل به لجن کشید . . .

دیروز بعد از اینکه برای دومین بار ناوهای جنگی ایران در سودان پهلو گرفتند، می شد در میان دعواهایی که در داخل سودان شد، به وضوح دید که با ایران امروز، مانند جزامی هایی رفتار می کنند که باید ازشون تا میشه دوری کرد:

"مخالفان حکومت سودان نظر دیگری دارند. آنها می گویند که ورود دوباره این ناوهای به آب های سودان باعث ایجاد موج جدیدی از خشم بین المللی از کشورشان می شود و می گویند که پافشاری دولت به اتخاذ مواضع یک جانبه در دفاع از ایران باعث می شود تا کشورشان وارد مشکلات نامحدودی شود. به گفته آنها این کار بازی با آتش است و دولت سودان نمی تواند عواقب آن را از ملت دور نگه دارد.

فاروق ابوعیسی، رئیس هیئت اجرایی تجمع نیروهای مخالف دولت در این باره می گوید: «رفتارهای دولت نشان می دهد که نمی خواهد مسئولیتی را در قبال امنیت و حیات شهروندان قبول کند. به خصوص این که این رفتار باعث می شود تا سودان در روابط خود با کشورهای عربی به خصوص کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس متحمل هزینه های سنگینی شود.»"


ایران، یک وسعت سرزمینی و یک پهنه ی گسترده ی تاریخی است که از اتحاد هزار ملت تشکیل می شده و به اعتراف بزرگان و تاریخ دانان تاریخ، پایه گذار تمدن به سبک نوین بوده . . . اینم بهتره بدونید که نظام فدرالی کنونی ایالات متحده آمریکا، به گفته خود اونها، شکلی از شاهنشاهی پرشکوه هخامنشیان و پیرو منشور کوروش کبیر هست، اعطای اختیارات قانونی و حکومتی گسترده به هر یک از ایالات آمریکا، تا اونجا که حتی پلیس فدرال (ملی) آمریکا، فقط در برخی از جرایم مانند آدم ربایی و جرایم سازمان یافته، اونهم به زحمت تونست تا حدودی در امور ایالتی دخالت کنه.
     
  ویرایش شده توسط: christopher   
زن

 
یه سوال از همه:

نظرتون در مورد اینکه صفحه ی رسمی رهبر ایران در فیس بوک ایجاد شده چیه؟
فیس بوک در ایران فیلتر هست این کار یعنی لغو کار خودشو؟
.چقدر میتونن کامنت ها و نوشته ها رو کنترل کنند که ناسزا و انتقاد ننویسن مردم؟
یادم نیست چه مرجغی ولی یکی دوتا مرجع استفاده از فیلتر شکن و فیس بوک رو حروم دونستن یعنی الان خامنه ای کار حروم میکنه؟
من یک زن خوشبختم
و خیابانی که راه مرا دنبال می کند
خوشبخت است
و کوچه ای که
به گریبان خانه ام می رسد
خوشبخت است
     
  
مرد

 
به نظرتون مجازات اعدام برای یک کشور لازم هست؟اگر آره به نظرتون چه فایده ای برای جامعه داره؟
     
  
مرد

 
miranda: اگه جان را خدا داده چرا باید تو بستانی !
خب وقتی من جان شیرین یکی رو میگیرم چرا نباید جانم رو ازم بگیرن
مگه جون اون بنده خدا ارزشی نداشت که من گرفتمش
به نظر تو زندان میتونه جواب این جنایت باشه
تازه چه زندانی ۲۵سال که در صورت خوش رفتاری تا پونزده سال
قابل تخفیفه
ینی شما یه آدم بکش ۱۵سال برو زندون تو زندونم که
چندان بهشون سخت نمیگیرن باز اگه مثه روسیه باشه که بفرستنشون اردوگاه کار اجباری یه چیزی
ولی این اروپایی های مامانی حقوق زندانیان رو رعایت میکنن
     
  
صفحه  صفحه 20 از 32:  « پیشین  1  ...  19  20  21  ...  31  32  پسین » 
گفتگوی آزاد

The Conference | میزگرد بچه های لوتی...!!!!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA