انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 73 از 106:  « پیشین  1  ...  72  73  74  ...  105  106  پسین »

Esteghlal FC | باشگاه استقلال


مرد

 


واکنش مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال به اظهارات رویانیان در برنامه 90/این اظهارات فرار به جلوست

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال نسبت به اظهارات مدیرعامل پرسپولیس در برنامه 90 واکنش نشان داد.
به گزارش اوج نیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال،محمد سررشته داری درباره اظهارات مدیرعامل پرسپولیس که در برنامه 90 مدعی شد باشگاه استقلال بابت حضور جواد نکونام مبلغ 2 میلیارد به باشگاه اوساسونا پرداخت کرده است اظهار داشت:با تمام احترامی که برای مدیر عامل باشگاه پرسپولیس قائل هستیم اما ناگزیریم همان پرسشی را که ایشان در برنامه 90 از سرپرست فجر و مجری برنامه درباره رقم رضایتنامه و قرارداد رضا حقیقی به پرسپولیس مطرح کردند،تکرار کنیم.پرسش ما این است که بر اساس کدام سند ایشان از پرداخت مبلغ 2 میلیارد به اوساسونا برای به خدمت گرفتن نکونام خبر دادند؟اگر حدس و گمانه زنی در بحث اول مذموم و قابل انتقاد است چرا در موضوع دوم به حدسیات بسنده می کنیم؟
وی افزود:نکته دیگر صحبت دربارهکاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان است.بازیکنی که تا پیش ازحضور در ایران،یعنی تا همین چندماه قبل قراردادش در بالاترین سطح فوتبال اروپا 5 میلیارد بود.همان بازیکنی که در میانه فصل جاری،یعنی چند هفته قبل پیشنهاد 10 میلیاردی داشت اما ترجیح داد به گفته خود در استقلال بماند تا در تیم مورد علاقه دوران نوجوانی اش به دوران فوتبالی خودادامه بدهد.دیگر لازم نیست بگویم که درباره بازیکنی صحبت می کنیم که همین حالا هم باشگاه اوساسونا به دنبال به خدمت گرفتن دوباره اوست و خبرهای مختلفی در رسانه های گروهی طی روزهای اخیر در این باره منتشر شده است.لذا صحبت از جواد نکونام،بازیکنی با این قابلیت و شایستگی در شرایط حساسی که فوتبال کشور در هنگامه برگزاری مقدماتی جام جهانی دارد،نیاز به کنکاش و حساسیت بیشتری دارد.
سررشته داری تاکید کرد:بر این باورم اینگونه اظهارنظرها نمی تواند برای فوتبال کشور چاره سازباشد .در واقع اینگونه اظهارات فرار به جلو است و این ،قطعا راه حل مناسبی برای فوتبال امروز ما نیست.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 


عمران زاده:هر کسی گوشی را پیدا کند و برایم بیاورد یک آیفون 5 به او هدیه می دهم

مدافع تیم استقلال گفت:هر کسی گوشی را پیدا کند و برایم بیاورد یک آیفون 5 به او هدیه می دهم.
به گزارش اوج نیوز،حنیف عمران زاده درباره اینکه آیا بین بازیکنان استقلال برای بازوبند دودستگی وجود دارد و اینکه وی با شوخی هایش می تواند روابط آبی ها را درست کند اظهار داشت:فکر نمی کنم در این باره حاشیه ای وجود داشته باشد.هیچ رابطه ای در استقلال خراب نیست که بخواهیم آن را درست کنیم.
وی درباره شادی خود پس از گل فرزاد حاتمی عنوان کرد:قرار گذاشته بودیم اینطوری شادی کنیم.به هر حال دو تا آدم گنده به هم خوردند.قرار گذاشتیم اگر یکی از ما هم روی سکو بود،دیگری بیاید و روی سکو شادی کند.
عمران زاده درباره اینکه تلفن همراهش را به سرقت برده اند گفت:خدا وکیلی می گویم اگر هرکسی گوشی را پیدا کند و برایم بیاورد یک آیفون 5 به او هدیه می دهم زیرا خیلی برایم اهمیت دارد و شماره تمام دوستانم در آن گوشی است.
وی درباره بازی استقلال مقابل سایپا گفت:در نیمه اول خیلی خوب نبودیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم و حضور حمودی توانستیم به گل برسیم.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
اوساسونا ول کن بازگرداندن نکونام نیست


یک سایت اسپانیایی از ادامه تلاش باشگاه اوساسونا برای بازگرداندن 'جواد نکونام' به این تیم خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، منابع نزدیک به باشگاه اوساسونا اعلام کرده اند که بازیکن میانی تیم فوتبال استقلال هنوز گزینه این تیم برای فصل نقل و انتقالات زمستانی است.

بر پایه گزارش سایت "دیاریو دو ناوارا"، باشگاه اوساسونا به طور جدی‌تری برای جذب جواد نکونام در فصل نقل و انتقالات زمستانی وارد عمل خواهد شد.

در این خبر همچنین آمده که باشگاه اوساسونا به دنبال جذب "میگوئل دو لاس کوئواس" از تیم اسپورتینگ گیخون است که "خوزه رامون ساندووال"، مربی این تیم ،مانع این انتقال است.

این سایت در شرایطی از ادامه تلاش های مسئولان اوساسونا برای بازگرداندن جواد نکونام خبر داده است که پس از اتفاقاتی که هفته گذشته در باشگاه استقلال افتاد، نکونام در جلسه ای با مدیرعامل این باشگاه به توافق رسید تا پایان فصل در جمع آبی پوشان بماند. با این حال هنوز خبرهای ضدونقیضی در مورد رفتن هافبک استقلال منتشر می شود.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
محمد صلصالی: استقلال تیم هماهنگ و خطرناکی است




کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: شرایط به گونه‌ای است که تیم شانزده جدول با تیم اول به رقابت می‌پردازد که البته این نشان از ضعف ذوب‌آهن در برابر استقلال نیست.

محمد صلصالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: به اعتقاد من بازی در برابر تمام تیم‌ها سخت است، اما در برابر استقلال که در صدر جدول است سختی خاص خودش را دارد. ما در چند هفته اخیر خوب کار کرده‌ایم و روند روبه رشدی داشته‌ایم و امیدوارم این روند خوب سرانجام رتبه ذوب‌آهن را در جدول تک رقمی کند.

وی افزود: استقلال تیمی هماهنگ و قدرتمند است و تمام خطوط این تیم از هارمونی خاصی برخوردار هستند. کادر فنی استقلال به خوبی با فوتبال روز دنیا آشنا هستند و بازیکنانی همچون جباری، حیدری، منتظری، برهانی و رحمتی سال‌ها است که در کنار هم بازی کرده‌اند و به خوبی در ترکیب استقلال جا افتاده‌اند و با هم هماهنگ هستند. به هر حال ما باید از شرایط میزبانی نهایت استفاده را ببریم و بتوانیم استقلال را با شکست بدرقه کنیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هم اکنون کیفیت زمین فولادشهر نسبت به 3 گذشته افت کرده است که البته به دلیل فصل سرما و تمرینات هر روزه ما این امر رخ داده است. اگر سپاهان واقعا حاضر است زمین تمرین در اختیار ما قرار دهد از این پیشنهاد استقبال می‌کنیم چرا که مسیر فولادشهر دور است و خطراتی را برای بازیکنان به همراه دارد. البته امیدوارم سپاهان در برابر دادن زمین پول هنگفتی طلب نکند، چرا که به نفع خود سپاهان است که زمین فولادشهر از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

صلصالی تصریح کرد: در بازی با صبای قم در نیمه اول بهتر بودیم و داور هم در این بازی یک پنالتی صددرصد را برای ما نگرفت. ما به این برد احتیاج داشتیم، اما نتیجه مساوی هم در قم بد نیست.

وی خاطرنشان‌کرد: پیش بینی می‌کنم در پایان فصل در نیمه بالای جدول قرار بگیریم. امیدوارم با درایت باشگاه فصل آینده ذوب‌آهن برای قهرمانی تلاش کند و از همین الآن باید بودجه باشگاه برای سال آینده مشخص شود تا مشکلی پیش نیاید. ما می‌توانیم ذوب‌آهن را به حق واقعی خود برسانیم.

به گزارش ایسنا؛ تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت 17:30 روز شنبه در ورزشگاه ف
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
ماجدی: مشکل فوتبال ایران فقط بحث کاپیتانی در استقلال است؟/ رحمتی و نکونام قهر نیستند


سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در استقلال مشکلی کاپیتانی هم از ابتدا وجود نداشت و به این موضوع بیش از حد و بی‌دلیل پرداخت شده است.


میرشاد ماجدی درباره آخرین وضعیت آبی پوشان پایتخت به خبرنگار ورزشی برنا گفت: خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی داریم و بعد از یک شروع خوب در جام حذفی و کسب دو برد در لیگ برتر به دنبال این هستیم تا به روند رو به رشد خود ادامه بدهیم. برای دیدار شنبه با ذوب آهن اصفهان تنها فرزاد حاتمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و سایر نفرات می توانند به استقلال کمک کنند. همچنین کارت بازی فرهاد مجیدی از سوی سازمان لیگ صادر شده و اگر کادر فنی صلاح بداند، مجیدی در بازی با ذوب آهن به میدان خواهد رفت.

وی درباره عملکرد درخشان خریدهای استقلال در نیم فصل تا به اینجای مسابقات نیز اظهار داشت: استقلال با نظر امیر قلعه نویی بازیکنان توانمند و با انگیزه ای را در نیم فصل جذب کرد و خوشحالم از این که نفرات جدید خیلی زود توانستند خودشان را با تیم تطبیق بدهند. استقلال به غیر از بازی های لیگ برتر و جام حذفی، باید در رقابت های آسیایی هم به میدان برود و عقیده دارم اگر باز هم می توانستیم بازیکن جذب کنیم، وضعیت مان بهتر از قبل می شد. تا به حال نتایج خوبی در لیگ گرفته ایم و بازیکنان باید به همین روند ادامه بدهند تا خوشحالی هواداران را فراهم کنیم.

سرپرست استقلال در مورد ماجرای کاپیتانی هم در این تیم خاطرنشان کرد: در استقلال مشکلی کاپیتانی هم از ابتدا وجود نداشت و به این موضوع بیش از حد و بی دلیل پرداخت شد. همه بازیکنان در استقلال با یکدیگر رفیق هستند و هیچ مشکلی وجود ندارد. این حرف ها نخ نما شده و عده ای از بیرون قصد دارند تا به استقلال ضربه بزنند. رسانه ها باید از ما و تیم های نظیر سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و صبای قم که در رقابت های آسیایی حضور دارند، حمایت کنند و نه این که به این موضوعات پرداخته شود.

آیا واقعا مشکل فوتبال ایران، موضوع کاپیتانی در استقلال است؟! باید کارهای تحلیلی در مورد نوع فوتبال تیم ها برای پیشرفت این رشته صورت بگیرد و این قدر به مسائل غیر فنی توجه نکرد.

ماجدی در مورد این که چرا استقبال تماشاگران از بازی های استقلال کم است، نیز گفت: این اتفاق به این دلیل است که بازی ها در روزهای غیر تعطیل و ساعت نامناسب برگزار می شود. به عنوان نمونه دیدار با سایپا البرز در روز غیر تعطیل و ساعت نامناسب برگزار شد. من که روی نیمکت حضور داشتم، از شدت سرما دچار لرزش شده بودم و تماشاگران هم حق دارند استقبال خوبی انجام ندهند. مردم به علت این که شاغل هستند یا محصل، نمی توانند به استادیوم بیایند و سازمان لیگ باید برنامه ریزی بهتری انجام بدهد تا باشگاه استقلال و سایر تیم ها از این موضع لطمه نبیند.

سرپرست استقلال در انتها در مورد این که گفته می شد مهدی رحمتی و جواد نکونام با یکدیگر قهر هستند، نیز گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و این دو بازیکن که در رده ملی هم جزو بهترین ها هستند، با هم دوست هستند و مشکلی ندارند.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
منوچهري: از استقلالي ها دلخور نيستم اما ناراحتم/ دنبال سهميه آسيا با نفت تهران هستم



امين منوچهري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرايط نفت تهران در حال حاضر خوب است و از 2 بازي اول نيم فصل دوم 4 امتياز گرفته ايم اما تيم ما روزهاي بهتري را در پيش دارد و مطمئنا در آينده وضعيت بهتري خواهيم داشت و نتايج بهتري کسب مي کنيم.

مهاجم تيم نفت تهران افزود: براي ديدار با آلومينيوم هرمزگان صددرصد آماده ام. هرچه مي گذرد به تيم نزديکتر مي شوم و کادر فني و بازيکنان تيم هم خيلي به من کمک مي کنند تا زودتر با تيم هماهنگ شوم و براي نفت تهران مثمرثمر باشم از شرايط خودم راضي هستم، البته زماني که استقلال بودم هم از شرايطم راضي بودم اما الآن دارم بهتر مي شوم.

وي تصريح کرد: اين هفته بايد در بندرعباس به مصاف آلومينيوم هرمزگان برويم که تيم خطرناکي است آنها هفته گذشته 3 امتياز بسيار خوب و با ارزش در رشت مقابل داماش گيلان گرفته اند و واقعا تيم خطرناکي هستند چون مربي و بازيکنان خوبي دارند و بازي بسيار سختي در خانه آنها داريم اما تلاش مي کنيم تا دست پر از استاديوم بندرعباس خارج شويم.

منوچهري اظهار داشت: روز اولي که به نفت تهران آمدم متوجه شدم که باشگاه اهداف بزرگي را دنبال مي کند و مي خواهند سهميه آسيا را بگيرند در جام حذفي هم دنبال صعود به مراحل بالاتر هستيم فوتبال قابل پيش بيني نيست و هر لحظه ممکن است اتفاقي بيفتد اما تلاش مي کنيم تا نتايج خوبي در ليگ و جام حذفي بگيريم.

وي افزود: به نفت تهران آمدم که خودم را ثابت کنم و به تيم ملي برسم. انگيزه بسيار زيادي دارم و با روحيه بالايي کار مي کنم و اميدوارم رسيدن به تيم ملي در زمين فوتبال برايم اتفاق بيفتد و بتوانم به اين هدف بزرگي که دارم، برسم و براي تيم ملي کشورم بازي کنم.

منوچهري در پايان گفت: از استقلالي ها دلخور نيستم هميشه خودم را استقلالي مي دانم و همه آنهايي که در استقلال هستند را دوست دارم هيچ دلخوري از استقلالي ها ندارم و تنها ناراحتي من اين بود که استقلال در آن نيم فصلي که آنجا بودم، هيچ وقت خط هافبک خودش را به طور کامل در اختيار نداشت و نمي توانستند براي من فرصت سازي کنند.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  ویرایش شده توسط: slash00   
مرد

 
صبا تا 13 دی و استقلال، سپاهان و تراکتورسازی تا 24 دی فرصت تحویل مدارک دارند



مهدی محمد نبی در نامه ای به مدیران عامل چهارباشگاه حاضر در رقابتهای مرحله گروهی و پلی آف لیگ قهرمانان آسیا آخرین مهلت تحویل مدارک این چهار باشگاه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه ای به مدیران عامل چهارباشگاه استقلال تهران، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و صبای قم نوشت: با توجه به مکاتبات قبلی ابلاغی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و سازمان لیگ و همچنین جلسه ای که 9 دی ماه برگزار شد، مهلت ارسال لیست اسامی و مدارک ثبت نام بازیکنان، کادرفنی و سرپرستی باشگاه صبای قم که در مرحله پلی آف حضور دارد به فدراسیون فوتبال تا تاریخ 13 دی ماه است و مهلت تحویل مدارک باشگاههای استقلال تهران، سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز که در مرحله گروهی حضور دارند تا تاریخ 24 دی 91 خواهد بود.

محمد نبی در پایان نامه اش نوشته است: بدیهی است در صورت عدم ارسال مدارک، در موعد مقرر، مسئولیت ناشی از آن بر عهده باشگاهی است که در تحویل مدارک تاخیر داشته است.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
حاتمی:جورابم را پایین کشیدم و اخطار گرفتم/ در اصفهان هم سه امتیاز را می خواهیم



مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:استقلال برای کسب هر سه امتیاز در اصفهان به میدان می رود.

به گزارش اوج نیوز،فرزاد حاتمی درباره محرومیت خود از حضور در بازی مقابل ذوب آهن اظهار داشت:در بازی با سایپا دوقلوی پایم گرفت.به همین دلیل جورابم را پایین کشیدم تا آن را ماساژ دهم.داور با دیدن این صحنه گفت سریع جوراب خود را بالا بکش،من هم حرف او را گوش کردم اما پس از مدت کوتاهی دوباره عضله پایم گرفت و مجبور شدم دوباره چورابم را پایین بکشم.به همین دلیل داور به من کارت زرد داد.همیشه به داوران احترام می گذارم اما در آن صحنه مجبور بودم این کار را انجام بدهم.

وی درباره بازی استقلال مقابل ذوب آهن عنوان کرد:در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد.ذوب آهن تیمی است که فوتبال را خوب بازی می کند و ما باید به جایگاه این تیم در لیگ برتر بی توجه باشیم.استقلال برای کسب هر سه امتیاز در اصفهان به میدان می رود تا ضمن ادامه صدرنشینی ،در صورت امتیاز از دست دادن رقیبان اختلاف امتیازات را افزایش بدهیم
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
قلعه‌نويي: دغدغه ما کيفيت بد زمين است

سرمربي تيم فوتبال استقلال تنها دغدغه تيمش را براي بازي با ذوب‌آهن کيفيت بد زمين عنوان کرد.

امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر ذوب‌آهن از هفته بيستم ليگ برتر گفت: از اين که بار ديگر به اصفهان آمده‌ام، خوشحالم. باشگاه ذوب‌آهن يکي از قديمي‌ترين باشگاه‌هاي ايران است که حق بزرگي به گردن ورزش کشور دارد. اميدوارم اين باشگاه هرچه زودتر به دوران طلايي‌اش بازگردد. زماني‌ که در سپاهان بودم، رقابت تنگاتنگي با اين تيم داشتيم که البته بيشتر آنها پيروز مي‌شدند.

او ادامه داد: هميشه بازي‌هاي استقلال و ذوب‌آهن خيلي خوب بوده است؛ به ويژه اين که اکنون فرهاد کاظمي در راس اين تيم است. تفکرات او به من خيلي نزديک است و مانند من به فوتبال هجومي مي‌انديشد. تنها دغدغه من براي بازي فردا زمين فولادشهر است. اين زمين در گذشته که با سپاهان مهمانش بوديم، خيلي خوب بود ولي گويا امروز شرايط خيلي خوبي ندارد.

قلعه‌نويي ادامه داد: فيلم بازي‌هاي ذوب‌آهن را در داخل و خارج از خانه ديده‌ و آنها را تجزيه و تحليل کرده‌ايم. مي‌دانيم که بازي سختي را پيش‌رو داريم. اعتقاد دارم که بازي‌هاي دور برگشت مانند جام حذفي حساس هستند و هر کدام مانند يک فينال يا بازي تک‌حذفي مي‌مانند. فردا هم براي ما يک فينال است. ذوب‌آهن در 50 متر رو به جلو بسيار خوب عمل مي‌کند و مخصوصا با بازگشت حدادي‌فر روند هجومي‌اش خيلي خوب شده است. قاسم يکي از بهترين‌هاي فوتبال ماست که مدت 5 – 6 ماه در تبريز در خدمتش بودم. هافبک‌هاي ما بايد خيلي باهوش و با‌تمرکز بازي کنند. حريف نقاط ضعفي هم دارد که اگر اجازه دهيد درباره‌ آنها چيزي نگويم.

سرمربي استقلال در ادامه در پاسخ به سوالي درباره بازگشت دوباره‌اش به اصفهان با تيمي به جز سپاهان با خنده گفت: دو سالي که در سپاهان بودم، جزو بهترين دوران‌هاي زندگي‌ام بود. دوستان رسانه‌اي هم خيلي کم اذيتم کردند. قيافه من طوري است که همه دوست دارند، اذيتم کنند اما در اصفهان اين طور نبود!

قلعه‌نويي در ادامه درباره علت غيبت فرهاد مجيدي در بازي فردا گفت: به دليل شرايط سني فرهاد و اين که مدت‌ها از فوتبال دور بوده، از دکتر حاج‌قاسم خواستيم که چند تست از او بگيرد که بر اساس نتيجه اين تست‌ها براي او برنامه تمرين طراحي کرده‌ايم که فاز به فاز جلو مي‌رويم تا در نهايت يک مجيدي کاملا آماده داشته باشيم. طبق برنامه ما حدود سه يا چهار هفته زمان لازم است که مجيدي به شرايط ايده‌آل برسد.

وي افزود: البته کساني هم هستند که مانند نويدکيا هم از لحاظ فني و هم اخلاقي استثنا هستند. به نويدکيا يک برنامه زندگي ورزشي دادم که هنوز هم آن را انجام مي‌دهد و هم در زمان من و هم حالا بيشترين بازي را در تيمش انجام مي‌دهد. مي‌خواهيم بيشترين استفاده را از نظر کيفي و کمي از مجيدي و جباري ببريم. نمي‌خواهم در کار تيم ملي دخالت کنم اما با حضور جباري و نويدکيا دغدغه‌هاي خط مياني تيم ملي هم برطرف مي‌شود.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
طعنه قلعه نویی به رویانیان سوژه داغ فوتبالی ها!


قلعه نویی قبل از بازی با ذوب آهن رسما اعلام کرده بود که بنزین ها قلابی است. او با همین جمله قصد داشت مدیریت رویانیان را در ستاد سوخت زیر سوال ببرد که حربه اش موفقیت آمیز هم بوده و این روزها طعنه او به مدیرعامل پرسپولیس به سوژه داغی بدل شده است.

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی قبل از بازی با ذوب آهن در جمله ای معنی دار که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را هدف قرارمی داد در تشریح اینکه چرا هوا آلوده است گفت:« این هم آخر و عاقبت بنزین قلابی است دیگر!»

شاید در ابتدا هیچ کس تصور نمی کرد که منظور امیر قلعه نویی چیست اما وقتی کنکاش به عمل آمد همه فهمیدند که منظور امیر قلعه نویی شخص رویانیان بوده و او مدیریت آقای سردار را در ستاد سوخت به نقد کشیده است. طعنه های امیر قلعه نویی به رویانیان با کمی تاخیر به سوژه داغی میان اهالی فوتبال تبدیل شده است و درباره اینکه امیر با چه زرنگی خاصی رویانیان را زیر سوال برده این روزها حرف های زیادی در محافل ورزشی می شنویم.

البته علی فتح الله زاده هم سکوت نکرده و در اظهارنظری جالب گفته:« از طعنه امیر به رویانیان عشق کردم!» حالا باید منتظر دفاعیه بلند و بالای سردار از مدیریتش در ستاد سوخت بود.

آیا رویانیان جواب امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده را می دهد یا اینکه سردار جواب دادن به آبی ها را به بعد از بازی با نفت تهران موکول می کند؟
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
صفحه  صفحه 73 از 106:  « پیشین  1  ...  72  73  74  ...  105  106  پسین » 
ورزش
ورزش

Esteghlal FC | باشگاه استقلال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA