انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
تالار تخصصی سینما و موسیقی
  
صفحه  صفحه 10 از 21:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  20  21  پسین »

جديدترين فيلمايي که ديديد اسمشو بگيد و يه کوچولو ازش تعريف کنيد


زن

 
فیلم سینمایی یک فراری از بگبو با بازی علی صادقی و رضا شفیعی جم و...
خلاصه داستان یه سیاره ای هست به نام بگبو که علی صادقی تو اون سیاره هزار نقش از قبیل حاکم سیاره؛سربازان سیاره و مردم سیاره بازی کرده؛ علی صادقی تو سیاره شون یه دستگاه به نام لپ تاپ داره که تصاویر مردم کره زمین را می بینه و عاشق سحر ولدبیگی میشه؛ خلاصه از سیاره شون فرار میکنه میاد کره زمین و داستان های دیگه
Signature
     
  
مرد

 
قیصر
اصفهان نصف جهان - فقط سپاهان
     
  
زن

 
بی مصرف ها عالیه
Signature
اوس کــریم:گنــاهامو نادیده بگیرهمونطور که دعاهامو نشنیده میگیری :
(سلام به همه لزبین های لوتی)
     
  
زن

 
ویلای من قشنگه ساخته مهران مدیری
Signature
     
  
مرد

 
هیس دخترها فریاد نمیزنند ساخته ی پوران درخشنده که در ۳۱جشنواره فیلم فجرحضور داشت و سیمرغ بهترین فیلم از دیدگاه تماشاچیان را برد
موضوع فیلم درمورد دختریست که در کودکی به او تجاوز شده است
کارگردان از قوانین اسلامی،اموزش پرورش،خانواده ودیدگاه جامعه به این موضوع انتقاد خواهد کرد
بازیگران:طناز طباطبایی،شهاب حسینی،مریلا زارعی و...
پیشناد میکنم ببینید بسیار فیلم قشنگی است
     
  ویرایش شده توسط: nisha2552   
زن

 
یک خانواده محترم فیلمی در ژانر سیاسی و اجتماعی به کارگردانی مسعود بخشی و تهیه کنندگی محمد آفریده در سال ۲۰۱۲ است.




کارگردان مسعود بخشی
تهیه‌کننده محمد آفریده
بازیگران بابک حمیدیان
مهرداد صدیقیان
مهران احمدی
آهو خردمند
بهناز جعفری
مهرداد ضیایی



فیلمساز، نگاه انتقادی نسبتاً تندی به جامعه امروز ایران از زاویه دید جوانی تحصیل کرده (آرش با بازی بابک حمیدی) دارد که از پاریس به نزد مادرش که تنها در شیراز زندگی می کند باز می گردد. این بازگشت برای او یادآور خاطرات دردناک دوران کودکی (دوران جنگ ایران و عراق) و خشونتی است که پدرش در حق او، برادر بزرگترش (که در جبهه شهید شده) و مادرش روا داشته است. یک خانواده محترم» فساد اداری و کلاهبرداری های کلان به کمک مسولان رده بالای نظامی٬ قضایی و دولتی را به تصویر می کشد.روندی که طی آن٬ ضرب و شتم استاد دانشگاه توسط نیرو های رسمی اطلاعات٬ حذف فیزیکی و قتل وکیل پرونده٬ صدور معافیت از خدمت بدون طی مراحل قانونی(طبیعتاً توسط یک مقام ارشد نظامی) و کسب موافقت مقام های عالی قضایی برای تسهیل تملک غیر قانونی میراث خانوادگی صورت می گیرد بسیار فراتر از «مشکلات خانوادگی» است.

فیلم از امروز می آغازد و لحظه ای را ترسیم می کند که یک استاد دانشگاه پس از بیست و دوسال به کشور بازگشته و با مشکلاتی روبروست؛ او نمی‌تواند مجوز کتابش را بگیرد، در دانشگاه با او مخالفت می کنند و نمی‌تواند برای خروج از کشور- به دلیل مشکلات سربازی- پاسپورت اش را پس بگیرد.



پس از صحنه غافلگیری فیلم و زمانی که روشن می شود دست برادر و پسر برادر ناتنی آرش در یک کاسه است٬ ناگهان شبکه ای پیچیده و هراس آور و قدرتمند از روابط اداری- مالی مبتنی بر فساد حکومتی در ورای فیلم ترسیم می شود. برادر برج ساز٬ مثال نوکیسه هایی است که در فضای آمیخته به دروغ و ریای جاری در جامعه و با سو استفاده از انتساب خانوادگی به شهدای جنگ عراق علیه ایران٬ دارای قدرتی بدون مسولیت شده‌اند که حد و مرزی نمی‌شناسد.

پسر برادر نانتی که «بدمن» اصلی قصه است نیز٬ نماد مهره های کم سن و سال و فرصت طلبی است که در سال های اخیر و در دولت احمدی نژاد به پست های کلیدی دست یافته‌اند.



برادر ناتنی مردم را «گوساله هایی که دوباره به خیابان ریخته‌اند» می نامد و برای گوشمالی یکی از آنها٬ از اتومبیل خارج می شود٬ وقتی بر می گردد٬ آرش پاسپورت و بلیط و پول را جاگذاشته و رفته است.

فیلم با روحیه خسته شخصیت اصلی پیش می رود در حالی که پدرش- یک حاجی محتکر از زمان جنگ و یک میلیاردر فعلی- در بیمارستان در حال مرگ است. اما قصه بیشتر از جایی شکل می گیرد که برادر ناتنی این استاد دانشگاه قصد دارد برای کسب کامل ثروت حاجی که در میانه فیلم می میرد، او را از سر راه بردارد و در این راه از نفوذ پسرش در نیروهای امنیتی استفاده می کند.

اینجاست که با شخصیت پسر جوانی روبرو می شویم که جزو نیروهای امنیتی است و به خاطر از راه برداشتن عمو در زمینه ارث و میراث، او را دستگیر می کند.

فیلم در واقع با دستگیری شخصیت اصلی آغاز می شود و بعد با یک فلش بک قصه را تا زمان دستگیری و اندکی پس از آن دنبال می کنیم.



از سویی فیلم تصویر تلخ تری از زمان حال می دهد و موقعیتی را تصویر می کند که در آن بحث اصلی مساله پول است و حالا همان آدم ها یا فرزندان و نواده های آنها با صراحت و قدرت بیشتر و بدون پرده پوشی به مال اندوزی میلیاردی و رانت خواری مشغو لند و در این راه ابایی از هیچ کس ندارند.

پایان بندی هنرمندانه فیلم نیز تصویری که مسعود بخشی در پی ترسیم اش است را کامل می کند: آرش پس از زندانی شدن و ضرب و شتم و و تملک غیر قانونی تمام اموالش٬ لبریز از خشم و درد در اتومبیل برادرش نشسته. قرار است برادر ناتنی در آخرین مرحله از اجرای نقشه‌اش٬ او را به فرودگاه ببرد و به زور روانه خارج از کشور کند. مردم به خیابان آمده‌اند و راه بندان شده.در آخرین نما٬ چهره آرش را می بینیم که در پس زمینه‌اش میدان آزادی است٬ در چهره‌اش تصمیم به ماندن و استقامت٬ و در شیشه های عینک و فضای اطراف قاب٬ انعکاس نور ملایم سبز


دي وي دي فيلم اكنون در سراسر ايران موجود است حتما ببينيد
     
  ویرایش شده توسط: RONIN   
زن

 
سوز و گداز مقامات نظام كثيف جمهوري اسلامي از فيلم یک خانواده محترم
لابد چون چهره واقعيه انان را برملا مي كند

محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت تهیه‌کنندگان و کارگردانانی که بدون مجوز فیلم می‌سازند و در جشنواره‌هایی که "سیاه‌نمایی می‌کنند" حضور می‌یابند، "تاوان" آن را خواهند پرداخت. او به‌شدت از تهیه‌کنندگان و کارگردانان فیلم‌هایی که از سوی وزارت ارشاد اجازه نمایش نگرفته‌اند و در جشنواره‌ها شرکت می‌کنند انتقاد کرد و گفت حضور فیلم‌های ایرانی در جشنواره‌های جهانی باید "ضابطه‌مند" باشد.

علی دارابی، معاون رادیو تلویزیون دولتی ایران با ارسال نامه ای به "سیما فیلم" به دلیل ساخت فیلم "یک خانواده محترم" تذکر کتبی داد.

دارابی در این نامه با اشاره به "محتوای نامطلوب" دو فیلم "یک خانواده محترم" و "پاداش"، برای "تغییر رویکرد جدی و متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی تولیدات سیما فیلم" ضرب الاجل تعیین کرده است.

فرج الله سلحشور نیز در مخالفت با این فیلم گفت: "افتضاحات سینمای کشورمان پایان ندارد. حالا بعد از لاله این "یک خانواده محترم" است که با بودجه بیت المال ساخته شده و در جشنواره‌های خارجی قرار است سندی باشد برای بی‌آبرو کردن نظامی که با خون شهدا پرچمش بالاست.شر شرع و قانون داریم هر فردی که در جهت خیانت به نظام اسلامی حرکت کند و قدم بردارد محارب است و حکمش اعدام. حالا این‌ها که آبروی نظام، شهدا و امام را به بازی گرفته‌اند محارب نظام نیستند؟

سلحشور در ادامه ابراز داشت: "اگر ۴ نفر از این خائنان اعدام شوند و برخوردهای شدیدی با آنان شود دیگر حساب کار دستشان می‌آید."
     
  
مرد

 
دوستان لینکلن رو حتما ببینین واقعا حرف نداره
داستان در مورد مقطعی از زندگی آبراهم لینکلن شانزدهمین رئیس جمهور آمریکاست
فیلم از جایی شروع میشه که دیگه جنگ شمالی ها و جنوبی ها داره تموم میشه
و لینکلن میخواد الحاقیه سیزدهم رو به قانون اساسی امریکا اضافه کنه که همون لغو برده داریه
به بعضیا هم باید گفت عزیز من...!!!!!!
برخورد من با تو در حد شعورته
سکوتم به خاطر شخصیت خودمه. وگرنه تو خیلی وقته زیر رادیکالی!!!!

.
.
.
بعضی چیزا لیاقت میخواد که خدا رو شکر تو نداشتی...
     
  
زن

 
فيلم يك خانواده محترم رو اگه نبينيد از دستتون رفته

درود بر مسعود بخشي كه با شجاعت فيلمي ساخته كه تو دهني محكمي به ملايان كثيف جمهوري اسلامي است



اين فيلم به صورت فلاش بكي ساخته شده و مرتب در حال رفتن به سال ۱۳۶۰ و برگشتن به زمان حال است

من برا اينكه گيج نشين داستان رو يكبار كلا براتون ميگم

دو برادر به نامهاي ارش و امير پسران يك حاجي لباس شخصي در زمان جنگ هستند

حاجي كار اصلي اش جمع كردن كمك هاي مردمي به جبهه در مسجد و احتكار كردنشان در منزل و فروختن شان در بازار سياه است!!!!

ارش پسر كوچكتر است كه در سنين دبستان عاشق زهره دختر همسايه است

حاجي تصميم مي گيرد براي كاسبي بهتر پسر بزرگترش يعني امير را در سن پانزده سالگي به جبهه بفرستد تا پدر شهيد شود و بيشتر بتواند دزدي كند!!!

امير در جبهه تكه پاره مي شود و مادرش با ديدن جنازه پسر پانزده ساله اش رواني مي شود و مي رود تنها زندگي كند



بعد از اين ماجرا تازه معلوم مي شود حاجي يك زن ديگر دارد و يك پسر هم دارد به نام جعفر كه از امير و ارش بزرگتر است!!!

حاجي زن ديگرش را به خانه مي اورد و جعفر شروع به اذيت كردن ارش و زهره مي كند و جلوي انها گربه زنده را اتش مي زند

يك روز كه زهره براي بازي با ارش به خانه انها امده توسط جعفر گير انداخته شده و مورد تجاوز قرار ميگيرد تا نطفه اقا حامد حرامزاده !!! بسته شود

ارش براي تحصيل به خارج مي رود و جعفر هم با زهره ازدواج مي كند و بيست سال مي گذرد

حاجي هم مي ميرد و ميلياردها تومن ارث باقي مي گذارد

جعفر و پسرش حامد تصميم مي گيرند ارش را با تحريك احساسات ملي به ايران بكشانند تا با تهديد تمام ارث را بالا بكشند

حامد حرامزاده!!! كه در سن بيست و چند سالگي تبديل به يك نيروي امنيتي شده حتي به جعفر هم دستور مي دهد و امر و نهي مي كند

جعفر هم كه در اين مدت تبديل به يكي از سرداران ملياردي سپاه شده براي از بين بردن مدارك ارث خيلي راحت وكيل حاجي را به قتل مي رساند

اخرش رو هم نمي گم تا حتما اين فيلمو بگيريد و ببينيد چون همه دي وي دي فروشها در ايران دارند
     
  ویرایش شده توسط: RONIN   

 
سریال نمیشه؟فقط فیلم رو بگیم؟

نام سريال : The Walking Dead – مردگان متحرک
ژانر : درام | هیجان انگیز | ترسناک
سال توليد : 2011 – 2012
محصول : آمريکا
امتیاز : 8.8/10ٰ
درحال پخش..
کانال پخش کننده : AMC آمريکا

خلاصه داستان :
داستان سریال درباره ی معاون کلانتر ریک گریمز هست که در حادثه ی تعقیب و گریز خلافکارها مورد اصابت گلوله قرار میگیره و به کُما میره .چند ماه بعد اون در حالی بهوش میاد که هیچ کس در اون بیمارستان وجود نداره و وقتی از اون محوطه خارج میشه با انبوهی از جسد های مُرده روبرو میشه .اون همه جا رو میگرده و برای پیدا کردن زن و پسرش به خونه مراجعه میکنه ولی هیچ کس در اون شهر نیست و متوجه میشه که اکثر اهالی اون شهر و شهرهای اطراف بر اثر اتفاقی به زامبی تبدیل شدن و اون برای پیدا کردن زن و پسرش و نجات یافته های دیگه راهی شهر دیگه میشه و ...

من که ازش خوشم اومده..
     
  
صفحه  صفحه 10 از 21:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  20  21  پسین » 
تالار تخصصی سینما و موسیقی

جديدترين فيلمايي که ديديد اسمشو بگيد و يه کوچولو ازش تعريف کنيد

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA